Forum » Na cesti » Zatemnjeno vetrobransko okno na avtomobilu
Zatemnjeno vetrobransko okno na avtomobilu
Mitch ::
Zanima me, kako vpliva zatemnjeno vetrobransko okno na vidljivost, ki jo ima voznik, še posebej pa na tiste voznike, ki ponoči slabše vidijo?
- spremenilo: Mitch ()
šernk ::
Zatemnjena vetrobranska stekla so prepovedana.
narobe!
(1) Na homologiranih oziroma posamično odobrenih vozilih se lahko stekla naknadno zatemnijo do te mere, da je svetlobna prepustnost stekla skupaj z nalepljeno folijo najmanj:
- 75% za vetrobransko steklo in
- 70% za prednja bočna stekla (pri vozniku in sovozniku - pred B stebričkom).
glede same vidljivosti za tiste ki slabo vidijo ponoči pa nimam pojma, jaz lahko tudi v megli vozim s polariziranimi sončnimi očali in pogosto sploh ne vem, da jih imam na nosu, tako da karkoli rečem ustrelim v prazno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mitch ::
Torej ima lahko po zakonu vozilo vetrobransko steklo z "samo" 75% prepustnostjo svetlobe? To pa IMHO kar precej vpliva na tiste, ki ponoči slabše vidijo...
Aja pa mislim na vozila, ki imajo pod dodatno opremo navedeno dodatno zatemnjena stekla...
Aja pa mislim na vozila, ki imajo pod dodatno opremo navedeno dodatno zatemnjena stekla...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mitch ()
kixs ::
Djuro ::
Zatemnjena vetrobranska stekla so prepovedana.
narobe!
(1) Na homologiranih oziroma posamično odobrenih vozilih se lahko stekla naknadno zatemnijo do te mere, da je svetlobna prepustnost stekla skupaj z nalepljeno folijo najmanj:
- 75% za vetrobransko steklo in
- 70% za prednja bočna stekla (pri vozniku in sovozniku - pred B stebričkom).
glede same vidljivosti za tiste ki slabo vidijo ponoči pa nimam pojma, jaz lahko tudi v megli vozim s polariziranimi sončnimi očali in pogosto sploh ne vem, da jih imam na nosu, tako da karkoli rečem ustrelim v prazno.
Emm, a ni tko, da se sprednja bočna stekla (pri vozniku) ne smejo več tonirat? Samo zadnja? Ker mam lih s tem probleme, kupu že leta nazaj avto s toniranimi stekli, zdej ko so policaji začel sem in tja težit, pa ne morem tega kao več čez homologacijo speljat.
šernk ::
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
13.člen, po novem je celo poenoteno:
torej 70% za obojno. Policaji lahko težijo marsikaj, meni je težil za nastavek na zadnjem izpušnem loncu, ki pride tovarniško zavarjen na cev. Sem mu lepo v prijaznem tonu povedal, da tako dobiš če greš kupit zadevo v trgovino in je nad primerom obupal.
13.člen, po novem je celo poenoteno:
(1) Na homologiranih oziroma posamično odobrenih vozilih se lahko stekla naknadno zatemnijo do te mere, da je svetlobna prepustnost stekla skupaj z nalepljeno folijo najmanj 70 % za vetrobransko steklo in za prednja bočna stekla (pri vozniku in sovozniku - pred B stebričkom).
(2) Prejšnji odstavek ne velja za ozek pas na zgornjem robu vetrobranskega stekla, ki je namenjen zaščiti pred soncem.
torej 70% za obojno. Policaji lahko težijo marsikaj, meni je težil za nastavek na zadnjem izpušnem loncu, ki pride tovarniško zavarjen na cev. Sem mu lepo v prijaznem tonu povedal, da tako dobiš če greš kupit zadevo v trgovino in je nad primerom obupal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
PAzi edino to, da morajo okna po leplenju folije prepuščat še 70% svetlobe. To namreč ni enako kot da lahko na obstoječe šipe zalimaš folijo, ki prepišča 70% svetlobe, ker so okna lahko že originalno kaj zatemnjena.
Djuro ::
Bom dal preverit točno koliko prepušča.
Avto imam že 5 let, predhodnik pred menoj ni naredil homologacije, v zadnjem letu so me policaji že dvakrat gnjavili glede tega (sem muskontar, pa se dostikrat vozim domov ob 'neobičajnih' urah).
Avto imam že 5 let, predhodnik pred menoj ni naredil homologacije, v zadnjem letu so me policaji že dvakrat gnjavili glede tega (sem muskontar, pa se dostikrat vozim domov ob 'neobičajnih' urah).
St235 ::
uff, pa je naknadno temnjeno?
ker pol je IMO boljš vse dol pobrat. Ker vsako temnenje mora bit homologirano in rabiš potrdilo o vgradnji in certifikat folije, kar pa malce dvomim, da imaš.
ker pol je IMO boljš vse dol pobrat. Ker vsako temnenje mora bit homologirano in rabiš potrdilo o vgradnji in certifikat folije, kar pa malce dvomim, da imaš.
šernk ::
Jap, če ni homologirano je pa problem in te policaj lahko tudi izloči iz prometa in te odpelje na izredni tehnični (v najslabšem možnem primeru)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
kixs ::
Mitch ::
Lahko mi kdo tukaj pove, kakšna je razlika v vidljivosti pri navadnem vetrobranskem steklu in takem, ki je dodatno zatemnjeno do 75% prepustnosti? Še posebej pa me zanima ta razlika ponoči...
Djuro ::
Manj se vidi ven. Še posebno neosvetljene oz. temne predmete.
Ko se navadiš, ni moteče. U bistvu mi je moteče, ko grem u ženin avto, kjer ni zatemnjenih stekel.
Ko se navadiš, ni moteče. U bistvu mi je moteče, ko grem u ženin avto, kjer ni zatemnjenih stekel.
kixs ::
Ti kar stiskaj oci. Ce nimas homologacije, tehnicnega ne naredis - razen preko vez ali pa slamparije na tehnicnih. Pojdi delat tehnicnega na AMZS ali LPP v LJ. Se ko sem imel vse papirje, so mi tezili in to v letih, ko se ni bila tako striktna zakonodaja.
Manj se vidi ven. Še posebno neosvetljene oz. temne predmete.
Ko se navadiš, ni moteče. U bistvu mi je moteče, ko grem u ženin avto, kjer ni zatemnjenih stekel.
Govora je o vertrobranskem steklu, ki ga imajo vecinoma vsi novejsi avti ze standardno zatemnjenega - ne nujno 75% in pri tem temnjenju ni neke panike. Vecji problem so stranska stekla, ki imajo vecinoma tudi ze tovarnisko doloceno zatemnitev (kot vetrobransko). Te pa so potem nasi razni temnilci, se dodatno zatemnili do skrajnosti in potem prakticno res nic ponoci ne vidis ven.
Lahko mi kdo tukaj pove, kakšna je razlika v vidljivosti pri navadnem vetrobranskem steklu in takem, ki je dodatno zatemnjeno do 75% prepustnosti? Še posebej pa me zanima ta razlika ponoči...
Vse kar je temnjeno tovarnisko, se ne rabis sekirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Engineer_ ::
Lahko mi kdo tukaj pove, kakšna je razlika v vidljivosti pri navadnem vetrobranskem steklu in takem, ki je dodatno zatemnjeno do 75% prepustnosti? Še posebej pa me zanima ta razlika ponoči...
Pri tovarniško zatemnjenih steklih se ne rabiš sekirat, boš tudi pri toniranem oknu verjetno lepo videl skozi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zatemnitev vetrobranskega steklaOddelek: Znanost in tehnologija | 2373 (1719) | St235 |
» | Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51588 (35185) | Mare2 |
» | folija proti vročini - avtosteklaOddelek: Na cesti | 6791 (6292) | kixs |
⊘ | Ali lahko pri nas na javnih cestah voziš takšen avto?Oddelek: Na cesti | 9166 (8300) | poweroff |
» | Piskajoče rikverc žarnice?Oddelek: Loža | 2745 (2268) | bzp |