Forum » Na cesti » Kako nakazati, da se ti mudi?
Kako nakazati, da se ti mudi?
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Mhm, to jih je dokazalo že kar nekaj, ki so jamrali potem po cajtngah, da so dobili po 100 evrov kazni.
Daedalus ::
Zanimivo se mi zdi, da noben ne omenja ljudi, ki vozijo dva cm za tabo, prehiteti te pa nočejo. Ponavadi ponoči, po dežju, da ja nič ne vidiš, ker idiot sveti za tabo.
Že dvakrat ali trikrat sem to doživel. Noč. Regionalka. Avto vozi tik za mano. Upočasnim, cesta je ravna, prostora za prehitevanje dovolj. Upočasnim na 50 km/h, umaknem se čisto na rob. Človek noče naprej. Pospešim na 100 km/h, saj se ga hočem znebiti, ker me njegove luči motijo. Avto pospeši, vozi za mano 2cm za ritjo. Skratka, noče naprej, ni milom, ni silom. Na koncu sem bil prisiljen ustaviti na robu ceste, da je le šel mimo. Ponavljam, da je bila cesta pregledna in da bi me lahko igraje prehitel že prej.
To počnejo predvsem taki, ki slabo vidijo. Pol pa rabijo nekoga spredaj, da ne klofnejo s ceste v prvem ovinku. Kar je slaba tolažba za onega spredaj... v takem primeru je edino pravilno, da se umakneš, pa naj se zgublja sam naprej.
Če kolona stoji ajde, ampak med vožnjo pa nikakor. Nakoncu bom pa jezst kriv če se bo debil zapel v moje ogledalo in se prevrnil pod avto na drugi strani ceste...
Misliš vožnjo po sredinski črti, ko je gužva in se promet premika z 20 - 30 na uro? Prakticiram redno po Lj obvoznici, do sedaj brez incidentov. Se pa splača ne na silo rinit med avte in se prepričat, da so te opazili.
Ko se prehiteva kolona, pa lepo enega po enega, pa si mimo v par minutah, brez kakega hudega tveganja. Pa še povprečnih voznikov v avtih ne delaš živčnih, ker se z njimi voziš... eni se očitno motorjev hudo bojijo. Kar sicer ni preveč logično.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Buggy ::
Zanimivo se mi zdi, da noben ne omenja ljudi, ki vozijo dva cm za tabo, prehiteti te pa nočejo. Ponavadi ponoči, po dežju, da ja nič ne vidiš, ker idiot sveti za tabo.
v tem primeru si bil najverjetneje "zajcek"...se pravi tisti, za katerim vozijo vozniki, ki so ze nekaj popili in v primeru policijske kontrole racunajo, da bodo najprej tebe ustavili.
kar se teme tice...zato pa imamo mocne avtomobile, ne za noret ampak za cimrej s kurca skinit take ignorantske debile pred sabo!!!
...in tisti, ki ne spusca motoristov naprej je tudi zrel za pregled...ne vem kaj ga rajca da nekdo na dveh kolesih vozi za njim in ima omejen pogled na promet.
RejZoR ::
Torej naj se s ceste odjebejo vsi SUV-i, enoprostorci, kombiji in tovornjaki, ker tud jezst v avtu sovražim, da ne vidim nič naprej. Now what?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
nebi bilo svoh...drugace pa sem imel glede motorista v mislih to, da ce bos moral na hitro zabremzati bo motorist za teboj postal palacinka...bos to lahko prenesel?
TheJack ::
Torej naj se s ceste odjebejo vsi SUV-i, enoprostorci, kombiji in tovornjaki, ker tud jezst v avtu sovražim, da ne vidim nič naprej. Now what?
Podpišem. Naj odjebejo!
Bonis nocet, qui malis parcit.
MIHAc27 ::
Mislim da je debata itak zaključena. V Sloveniji ni znaka, da se ti mudi ker je nekaj nujnega. Ker če bi bil, bi ga uporabljali tudi tisti, ki se jim mudi domov, v službo,....
Evo ravnokar sem se peljal po obvoznici mimo nesreče. So bile najprej lepo 2 koloni (vozni in prehitevalni pas). Nakar se nekdo spomni da se mu mudi, in gre po odstavnem pasu. Pa nato še 2, pa še 5 in na koncu je bil tudi odstavni pas zabasan. IIIN nato prileti policaj z lučkami, ki seveda ni mogel mimo. In potem je šel prehitevalni pas v skrajno levo, mi na voznem na njihov pas, uni iz odstavnega pa na vozni... v glavnem zmešnjava.
Bi se pa režal, če bi potem policaj izstopil in vsem na odstavnem podelil kazni. Zaslužijo si jo definitivno.
Spodnjo sliko sem jaz prvič videl na Vranskem, že po mnogo letih izpita. V živo pa še nikoli:
Evo ravnokar sem se peljal po obvoznici mimo nesreče. So bile najprej lepo 2 koloni (vozni in prehitevalni pas). Nakar se nekdo spomni da se mu mudi, in gre po odstavnem pasu. Pa nato še 2, pa še 5 in na koncu je bil tudi odstavni pas zabasan. IIIN nato prileti policaj z lučkami, ki seveda ni mogel mimo. In potem je šel prehitevalni pas v skrajno levo, mi na voznem na njihov pas, uni iz odstavnega pa na vozni... v glavnem zmešnjava.
Bi se pa režal, če bi potem policaj izstopil in vsem na odstavnem podelil kazni. Zaslužijo si jo definitivno.
Spodnjo sliko sem jaz prvič videl na Vranskem, že po mnogo letih izpita. V živo pa še nikoli:
Daedalus ::
Večina ljudi pač nikoli ne pomisli, da so lahko enkrat oni tisti, ki bodo umirali v kaki razbitini, reševalci pa zaradi ne preveč brihtnih in obzirnih kolegov voznikov ne bodo mogli do njih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
RejZoR ::
@MIHAc27
Mogoče zato, ker pri nas ni nikjer tolk široke avtoceste? Če ni odstavnega in sta bil aoba pasa zabasana bo kriza pa če se ljudje še tolk trudijo. Greš lahko čist na rob, pa bo šel rešilec al pa gasilec s težavo vmes...
Mogoče zato, ker pri nas ni nikjer tolk široke avtoceste? Če ni odstavnega in sta bil aoba pasa zabasana bo kriza pa če se ljudje še tolk trudijo. Greš lahko čist na rob, pa bo šel rešilec al pa gasilec s težavo vmes...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Daedalus ::
Mogoče zato, ker pri nas ni nikjer tolk široke avtoceste?
Ne bo držalo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
šernk ::
Odstavni pas mora ostati prost ob nesreči. Vozniki na prehitevalnem se morajo postavit skrajno levo, vozniki na voznem pa do črte med voznim in odstavnim. V teoriji. V praksi to izgleda da so ljudje vsepovsod od sredine obeh pasu, do odstavnega pasu, do tega da stojijo pravokotno na smer vožnje.
širina pasu na AC je 3,75m, kar lahko blokirata le 2 tovornjaka, ki stojita vzporedno pa še vedno bo ostalo 2,5m prostora več kot dovolj za rešilca in gasilce, le z tovornjakom bo mal težje prist skoz.
širina pasu na AC je 3,75m, kar lahko blokirata le 2 tovornjaka, ki stojita vzporedno pa še vedno bo ostalo 2,5m prostora več kot dovolj za rešilca in gasilce, le z tovornjakom bo mal težje prist skoz.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MIHAc27 ::
@MIHAc27
Mogoče zato, ker pri nas ni nikjer tolk široke avtoceste? Če ni odstavnega in sta bil aoba pasa zabasana bo kriza pa če se ljudje še tolk trudijo. Greš lahko čist na rob, pa bo šel rešilec al pa gasilec s težavo vmes...
Ceste so dovolj široke. Tudi obvoznica je bila, saj kot sem rekel..so se tisti iz odstavnega pasa potem zrinili na vozni pas. Ampak bili smo en prek drugega, neoptimalno. Ker smo vsi stali, in se nismo mogli pomakniti malce naprej. No dovolj široka za policijski kombi. Mogoče bi kak gasilec z tovornjakom moral bolj paziti.
solatko ::
RejZoR - Tvoji posti povedo vse o tebi. Si ignorant, ki te dogajanje za teboj ne briga. Grem stavit, da si eden od tistih, ki, ko vidijo za seboj motorista, vozilo premaknejo do sredinske črte.
Sicer pa nazaj na temo. Nujne vožnje ni, vsaj za povprečnega voznika, zato tudi opozarjanje na nujno vožnjo ni na mestu. Dober voznik, na nujni vožnji, ne razmišlja o primeru, ki ga vozi s seboj ali o nujni situaciji, kamor mora priti. Če gre za dogodke doma, pač obvesti najbližje sorodnike ali sosede, naj gredo pogledat situacijo, sam pa se normalno, morda malo hitreje, varno pelje proti nameravanem cilju.
Veliko nesreč se je zgodilo ravno zato, ker so amaterji prevzeli vlogo profesionalcev, namesto ene hude situacije, so naenkrat nastale vsaj dve.
V primerih, ko je potrebna hitra intervencija, je najhitreje zato, čim hitreje natančno obvestiti ustrezne službe, če pa so te preveč oddaljene, pa z normalno vožnjo odpeljat proti bolnici. Štiri utripalke ne pomenijo, da smo na nujni vožnji, temveč, da imamo težave in bomo v kratkem ustavili ali da je pred nami ovira, zato tisti, ki uporabljate ta način, delate ravno obratno od tistega, kar je namen.
Hitro izmenjavanje dolgih in kratkih luči, ter uporaba zvočnega signala, je približek temu, kar naj bi kazalo na to, da ste v težki situaciji in naj vam drugi omogočijo varno pot naprej, vendar to pri nas pomeni to, da ste norec, ki bi rad vse prehitel in vam bodo drugi vozniki, po navadi, zadevo še otežili, ker hoče vsak igrati šerifa.
V A,D,I in še kje, ta način pomaga, saj se vozniki dejansko umaknejo skrajno desno (sem večkrat doživel), v slučaju srečanja s prometno policijo, pa vas ta vodi do najbližje ustanove, katero rabite.
Pri nas so vse regionalne ceste dovolj široke, da se lahko srečajo trije, problem je, da pri nas redki znajo vozit po desnem robu ceste, jim je bolj ljuba sredinska črta, tudi če ne nameravajo nikogar prehiteti.
Sicer pa nazaj na temo. Nujne vožnje ni, vsaj za povprečnega voznika, zato tudi opozarjanje na nujno vožnjo ni na mestu. Dober voznik, na nujni vožnji, ne razmišlja o primeru, ki ga vozi s seboj ali o nujni situaciji, kamor mora priti. Če gre za dogodke doma, pač obvesti najbližje sorodnike ali sosede, naj gredo pogledat situacijo, sam pa se normalno, morda malo hitreje, varno pelje proti nameravanem cilju.
Veliko nesreč se je zgodilo ravno zato, ker so amaterji prevzeli vlogo profesionalcev, namesto ene hude situacije, so naenkrat nastale vsaj dve.
V primerih, ko je potrebna hitra intervencija, je najhitreje zato, čim hitreje natančno obvestiti ustrezne službe, če pa so te preveč oddaljene, pa z normalno vožnjo odpeljat proti bolnici. Štiri utripalke ne pomenijo, da smo na nujni vožnji, temveč, da imamo težave in bomo v kratkem ustavili ali da je pred nami ovira, zato tisti, ki uporabljate ta način, delate ravno obratno od tistega, kar je namen.
Hitro izmenjavanje dolgih in kratkih luči, ter uporaba zvočnega signala, je približek temu, kar naj bi kazalo na to, da ste v težki situaciji in naj vam drugi omogočijo varno pot naprej, vendar to pri nas pomeni to, da ste norec, ki bi rad vse prehitel in vam bodo drugi vozniki, po navadi, zadevo še otežili, ker hoče vsak igrati šerifa.
V A,D,I in še kje, ta način pomaga, saj se vozniki dejansko umaknejo skrajno desno (sem večkrat doživel), v slučaju srečanja s prometno policijo, pa vas ta vodi do najbližje ustanove, katero rabite.
Pri nas so vse regionalne ceste dovolj široke, da se lahko srečajo trije, problem je, da pri nas redki znajo vozit po desnem robu ceste, jim je bolj ljuba sredinska črta, tudi če ne nameravajo nikogar prehiteti.
Delo krepa človeka
Val202 ::
Že stara in prežvečena tema, pa bom vseeno še svoje mnenje pristavil (saj ne da kaj velja) :)
bq: Sam sem načeloma dosti živčen in želim stvari narediti hitro. Je pa zanimivo, da ko sedem v avto se mi kar naenkrat nikamor ne mudi. Tako hudo je, da mi žena pravi, da sem kot star ata. Na AC še nisem vozil več kot 140 km/h. Ponavadi vozim največ 110 na tempomat.
Ne razumem pa osebkov, ki jemljejo cesto za njihovo lastnino. Ne razumem kako lahko leta 2014 oseba z X6 vozi po Ljubljanski obvoznici več kot 150 km/h, če je omejitev 100 km/h (to smo delali leta 1990). Prav tako ne razumem kako ti lahko pade na pamet, da skozi Šentviški predor voziš 200 km/h (glej posnetek na policija.si). Avtomobili niso prevozno stredstvo, temveč orožje. V večini primerov, ko človeka zbiješ z več kot 30 km/h bo hudo poškodovan ali mrtev. To da udobno sedimo in nam je poleti hladno zaradi klime, še ne pomeni, da lahko delamo na cesti kar nam paše. Jaz kar ošpice dobim, ko vidim kako nekateri norijo, izsiljujejo ali drugače *ogrožajo* druge ljudi na cesti.
Po mojem mnenju so kazni v cestnem prometu absolutno prenizke. Če nisi privezan, dobro. Si boš sam kriv, če te ne bo več. Ampak agresivna in prehitra vožnja (še posebno v naselju, ko grejo nekateri kar 90), ali pa 200 čez predor. Po mojem mnenju bi si taki zaslužili kazen cca. 20K € + prepoved vožnje za 5 let + ponovni izpit pod strogim nadzorom. Bi naslednjič globoko premislil kako boš vozil.
>> [...] Veliko nesreč se je zgodilo ravno zato, ker so amaterji prevzeli vlogo profesionalcev [...]
>> [...] V primerih, ko je potrebna hitra intervencija, je najhitreje zato, čim hitreje natančno obvestiti ustrezne službe [...]
Hear, hear!
bq: Sam sem načeloma dosti živčen in želim stvari narediti hitro. Je pa zanimivo, da ko sedem v avto se mi kar naenkrat nikamor ne mudi. Tako hudo je, da mi žena pravi, da sem kot star ata. Na AC še nisem vozil več kot 140 km/h. Ponavadi vozim največ 110 na tempomat.
Ne razumem pa osebkov, ki jemljejo cesto za njihovo lastnino. Ne razumem kako lahko leta 2014 oseba z X6 vozi po Ljubljanski obvoznici več kot 150 km/h, če je omejitev 100 km/h (to smo delali leta 1990). Prav tako ne razumem kako ti lahko pade na pamet, da skozi Šentviški predor voziš 200 km/h (glej posnetek na policija.si). Avtomobili niso prevozno stredstvo, temveč orožje. V večini primerov, ko človeka zbiješ z več kot 30 km/h bo hudo poškodovan ali mrtev. To da udobno sedimo in nam je poleti hladno zaradi klime, še ne pomeni, da lahko delamo na cesti kar nam paše. Jaz kar ošpice dobim, ko vidim kako nekateri norijo, izsiljujejo ali drugače *ogrožajo* druge ljudi na cesti.
Po mojem mnenju so kazni v cestnem prometu absolutno prenizke. Če nisi privezan, dobro. Si boš sam kriv, če te ne bo več. Ampak agresivna in prehitra vožnja (še posebno v naselju, ko grejo nekateri kar 90), ali pa 200 čez predor. Po mojem mnenju bi si taki zaslužili kazen cca. 20K € + prepoved vožnje za 5 let + ponovni izpit pod strogim nadzorom. Bi naslednjič globoko premislil kako boš vozil.
>> [...] Veliko nesreč se je zgodilo ravno zato, ker so amaterji prevzeli vlogo profesionalcev [...]
>> [...] V primerih, ko je potrebna hitra intervencija, je najhitreje zato, čim hitreje natančno obvestiti ustrezne službe [...]
Hear, hear!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Val202 ()
Invictus ::
Mogoče zato, ker pri nas ni nikjer tolk široke avtoceste? Če ni odstavnega in sta bil aoba pasa zabasana bo kriza pa če se ljudje še tolk trudijo. Greš lahko čist na rob, pa bo šel rešilec al pa gasilec s težavo vmes...
Problem je v miselnosti ljudi, ki vidijo rob en meter od pravega roba. Da ne bo dobil kakega kamenčka v profil gume svojega ljubega avta ...
Logično da potem vmes ni placa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
one too many ::
@solatko: Vozi se proti sredini ceste in ne robu. Kaj če prideš okoli ovinka in je na robu kolesar ali pešec? To svetuje tudi policija. Rob ceste je ponavadi tudi bolj uničen. Se je pa potrebno umaknit proti robu, ko je to potrebno.
OK, če so pasovi dovolj široki itak voziš po sredini pasu, a ne.
@val202: To da nekateri neodgovorno ravnajo z avtom še ne pomeni, da je orožje. Poglej koliko umorov se naredi s kuhinjskimi noži ali sekirami. A naj imamo zdej zato orožni list? Norcev pa tudi ogromne kazni ne bodo ustavili (če so me ne moti, verjetnost da me dobijo 200km/h v predoru je 0). Dosti jih itak nima denarja in se vozijo brez izpita, po možnosti s kiblami za 500€.
OK, če so pasovi dovolj široki itak voziš po sredini pasu, a ne.
@val202: To da nekateri neodgovorno ravnajo z avtom še ne pomeni, da je orožje. Poglej koliko umorov se naredi s kuhinjskimi noži ali sekirami. A naj imamo zdej zato orožni list? Norcev pa tudi ogromne kazni ne bodo ustavili (če so me ne moti, verjetnost da me dobijo 200km/h v predoru je 0). Dosti jih itak nima denarja in se vozijo brez izpita, po možnosti s kiblami za 500€.
Buggy ::
...po mojih skromnih ocenah, ce pogledam 20 let nazaj, se danes vozi dosti bolj umirjeno/pocasi, pesci in kolesarji so dosti bolj nepozorni in ignorantski, na cesti pa je dosti vec voznje opravilno nesposobnih, ceste pa so dosti slabse.
TheJack ::
Po mojem mnenju so kazni v cestnem prometu absolutno prenizke. Če nisi privezan, dobro. Si boš sam kriv, če te ne bo več. Ampak agresivna in prehitra vožnja (še posebno v naselju, ko grejo nekateri kar 90), ali pa 200 čez predor. Po mojem mnenju bi si taki zaslužili kazen cca. 20K € + prepoved vožnje za 5 let + ponovni izpit pod strogim nadzorom. Bi naslednjič globoko premislil kako boš vozil.
Ko gre enkrat čez določeno mejo, kazen ne doseže več svojega namena. Pri nas so šle cestnoprometne kazni čez to mejo že nekaj let nazaj. Navsezadnje, če bi veljalo da višje kazni = manj kršitev, potem bi bila npr. v ZDA kriminaliteta bistveno nižja kot v Evropi, pa je ravno obratno. Oziroma če ta argument povlečemo do absurda: če bi veljalo da višje kot so kazni, manj je kršitev, potem bi lahko preprosto za vsako kršitev kateregakoli predpisa (tudi nepravilno prečkanje ceste ali nevestno delo v službi) predpisali strel v glavo na licu mesta in kriminaliteta/kršenje predpisov bi izginila čez noč. Že kakih 5000 let nazaj. To bi bila za katerokoli oblast idealna rešitev. V resnici imajo zagrožene kazni bistveno nižji vpliv na kazniva ravnanja, kot si večina ljudi predstavlja. Če hoče oblast kaj doseči, je treba storiti/spremeniti bistveno več in bolj korenito, kot le stalno povečevati kazni. Pri nas vsake dve leti navijemo CP kazni in postavljamo znake 50 (ali pa 40 in 30), pa je problem rešen, ne?
Bonis nocet, qui malis parcit.
MIHAc27 ::
To je po moje zato, ker je premalo policajev na cesti. Ok, sam nisem dosti boljši, pogosto vozim prehitro (za kakih 10-20km) ampak do sedaj sem dobil le 2x v 10 letih kazen. Pa še to je bila ena iz Avstrije.
Sem se sekiral, seveda in nekaj časa potem MOGOČE celo vozim bolj zmerno. Enkrat me je kazen za parkiranje tako pogrela, da sem še isti dan naredil za 1000€ prekrškov. Nisem ravno ponosen na to, ampak kazen ima seveda lahko tudi negativen učinek.
Ampak kaj sem hotel sploh reči... 1 kazen na 5 let je premalo. Če bi policija ustavila 90% norcev, pijancev in jim prisolila lepo kazen.... bi kmalu ali:
a) spametovali
b) začeli uporabljati javni prevoz
c) postali kriminalci, da bi sploh lahko plačali vse kazni
d) bankrotirali
Po moje A.
Sem se sekiral, seveda in nekaj časa potem MOGOČE celo vozim bolj zmerno. Enkrat me je kazen za parkiranje tako pogrela, da sem še isti dan naredil za 1000€ prekrškov. Nisem ravno ponosen na to, ampak kazen ima seveda lahko tudi negativen učinek.
Ampak kaj sem hotel sploh reči... 1 kazen na 5 let je premalo. Če bi policija ustavila 90% norcev, pijancev in jim prisolila lepo kazen.... bi kmalu ali:
a) spametovali
b) začeli uporabljati javni prevoz
c) postali kriminalci, da bi sploh lahko plačali vse kazni
d) bankrotirali
Po moje A.
St235 ::
In potem bi imeli 1001 temo o policiski državi in barabah inkasantskih, ki sam čakajo, da računajo prekrške.
Samo spomni se maribora in radarjev.
Samo spomni se maribora in radarjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Ti pa ne moreš, da nebi šel iz ene skrajnosti (nebriganje, oziroma občasno ujetje pri prekršku, zaradi pomanjkljivega fizičnega nadzora - poglavitno je kaznovanje ali opozarjanje nekaj trenutkov po prekršu in elektronskim nadzorom vseh križišč, z pošiljanjem položnic nekaj mesecev po storjenem prekršku), v drugo.
Bistvo vzgoje preko sankcioniranja je efekt pri kršitelju in ne polnjenje mestne ali državne blagajne.
V tujini, vsaj v prometno razvitih državah, so kazni veliko nižje, je pa nadzor tak, da redko prideš skozi vsaj brez pridige ali kazni, ko storiš prekršek.
Poleg tega je za varnost bolj pomembna vzgoja in učenje, tako obnašanja v prometu, kot obvladovanja prometnih sredstev.
Pri nas so pač prioritete v polnjenju blagajne in ne urejanje prometne varnosti in kulture.
Bistvo vzgoje preko sankcioniranja je efekt pri kršitelju in ne polnjenje mestne ali državne blagajne.
V tujini, vsaj v prometno razvitih državah, so kazni veliko nižje, je pa nadzor tak, da redko prideš skozi vsaj brez pridige ali kazni, ko storiš prekršek.
Poleg tega je za varnost bolj pomembna vzgoja in učenje, tako obnašanja v prometu, kot obvladovanja prometnih sredstev.
Pri nas so pač prioritete v polnjenju blagajne in ne urejanje prometne varnosti in kulture.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
šernk ::
Po mojem mnenju so kazni v cestnem prometu absolutno prenizke.
kazni so previsoke, le frekvenca kaznovanja je prenizka, tudi tistih ki vozijo 110km/h po avtocesti in prehitevajo kolono tovornjakov, za seboj zadržujejo pa 30 avtomobilov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
T-h-o-r ::
V bistvu je letelo na nevarno vožnjo motoristov:)
Vsekakor pa tudi ne podpiram vožnjo v štric pri kolesarjih, ker ovirajo možnost ostalega prometa da jih prehitijo karseda varno, glede na to da se ne vozijo ravno po omejitvah.
kolesarji se pač ne zavedajo, da bodo oni najebali, če bo prišlo do sranja, če bo šofer prehitel 2, ki vozita vštric in bo prišel nasproti avto, bosta ona2 končala pod avtomobilom
Že stara in prežvečena tema, pa bom vseeno še svoje mnenje pristavil (saj ne da kaj velja) :)
bq: Sam sem načeloma dosti živčen in želim stvari narediti hitro. Je pa zanimivo, da ko sedem v avto se mi kar naenkrat nikamor ne mudi. Tako hudo je, da mi žena pravi, da sem kot star ata. Na AC še nisem vozil več kot 140 km/h. Ponavadi vozim največ 110 na tempomat.
Ne razumem pa osebkov, ki jemljejo cesto za njihovo lastnino. Ne razumem kako lahko leta 2014 oseba z X6 vozi po Ljubljanski obvoznici več kot 150 km/h, če je omejitev 100 km/h (to smo delali leta 1990). Prav tako ne razumem kako ti lahko pade na pamet, da skozi Šentviški predor voziš 200 km/h (glej posnetek na policija.si). Avtomobili niso prevozno stredstvo, temveč orožje. V večini primerov, ko človeka zbiješ z več kot 30 km/h bo hudo poškodovan ali mrtev. To da udobno sedimo in nam je poleti hladno zaradi klime, še ne pomeni, da lahko delamo na cesti kar nam paše. Jaz kar ošpice dobim, ko vidim kako nekateri norijo, izsiljujejo ali drugače *ogrožajo* druge ljudi na cesti.
Po mojem mnenju so kazni v cestnem prometu absolutno prenizke. Če nisi privezan, dobro. Si boš sam kriv, če te ne bo več. Ampak agresivna in prehitra vožnja (še posebno v naselju, ko grejo nekateri kar 90), ali pa 200 čez predor. Po mojem mnenju bi si taki zaslužili kazen cca. 20K € + prepoved vožnje za 5 let + ponovni izpit pod strogim nadzorom. Bi naslednjič globoko premislil kako boš vozil.
>> [...] Veliko nesreč se je zgodilo ravno zato, ker so amaterji prevzeli vlogo profesionalcev [...]
>> [...] V primerih, ko je potrebna hitra intervencija, je najhitreje zato, čim hitreje natančno obvestiti ustrezne službe [...]
Hear, hear!
ti pa ne razumeš, da bo stvar še slabša, če se boš odločil sam, na cesti, da on pa že ne bo tega delal, in da boš ti tisti, ki ga bo "zmaniral"
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
rokp ::
V tujini, vsaj v prometno razvitih državah, so kazni veliko nižje, je pa nadzor tak, da redko prideš skozi vsaj brez pridige ali kazni, ko storiš prekršek.
Kakor kje in kakor za katero stvar. V zadnji Moto reviji (maj 2014) so navedene nekatere globe za prometne prekrske, meni se za nekatere stvari zdi smiselno tako, kot imajo npr. na Danskem in v nekaterih drugih drzavah - dolocene globe so vezane na dnevni oziroma mesecni zasluzek (npr. ce napihas, vsaj en mesecni dohodek). Je pa res, da imajo tam tudi druge stvari bolj postimane in verjetno ni prav veliko takih, ki sluzijo mastne denarje, prijavljenega imajo pa minimalca...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123369 (100391) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48407 (43802) | solatko |