Ars Technica - Z vsako generacijo novih konzol je mogoče slišati tarnanje, da igre s stare generacije niso več podprte. To je razumljivo, če imajo igralci obsežno zbirko, sploh fizičnih medijev, a je nepodpora tudi povsem logična, če pogledamo arhitekture, na katerih tečejo posamezne generacije konzol. Sonyjeva PlayStation 1 in 2 sta bila sicer med seboj združljiva, medtem ko je igre za PS2 PlayStation 3 podpiral le v prvih izdajah. Slednje je bilo mogoče zahvaljujoč dodatnemu čipu, ki je bil pravzaprav miniaturen PS2. V primerjavi s prejšnjo generacijo PS4 namesto kompleksne arhitekture Cell iz PS3 uporablja AMD-jeve čipe, osnovane na x86. Xbox One ima zelo podoben čip, kjer je predhodnik, Xbox 360, porabljal trojedrni procesor, osnovan na IBM-ovi arhitekturi PowerPC.
Vseeno pri Microsoftu na glas upajo, da bi lahko podprli emuliranje Xbox 360 na Xbox One. Novice o razmišljanju prihajajo s konference Build, kjer je vprašanje, če bo to mogoče, zastavil gledalec iz publike, odgovarjal pa je Frank Savage, odgovoren za sodelovanje s partnerji. Razmišljanja seveda ne pomenijo, da bo v prihodnosti mogoče v Xbox One vtakniti DVD za Xbox 360 ter ga pognati, saj se projekt zlahka izkaže za neuspešnega. Še več, na Ars Technici izpostavijo bolj verjeten scenarij, kjer bi igre za Xbox 360 zapakirali kot 'stare klasike' in jih ponudili na spletni trgovini. To lastnikom obsežnih zbirk seveda ne pomaga, a točno to je Sony počel z igrami za PlayStation 1 in 2, ki so v takšni obliki na voljo v trgovini PlayStation Network.
Upajmo, da se bo arhitektura x86 za nekaj generacij obdržala kot srce konzol, da bo vsaj za nekaj časa konec tarnanja nad nezdružljivostjo generacij.
če pri microsoftu tako pravijo, potem mora bit nekaj na tem, ampak če bi to kar nekdo rekel mu ne bi verjel, ker tale jaguar ni dosti močnejši od tistega power pc proca v x360
če pri microsoftu tako pravijo, potem mora bit nekaj na tem, ampak če bi to kar nekdo rekel mu ne bi verjel, ker tale jaguar ni dosti močnejši od tistega power pc proca v x360
če pri microsoftu tako pravijo, potem mora bit nekaj na tem, ampak če bi to kar nekdo rekel mu ne bi verjel, ker tale jaguar ni dosti močnejši od tistega power pc proca v x360
edina emulacija bo kvecjemu uradna prek pretvarjanja sistemskih klicev. kako bo pa to zgledalo v praksi (latence), pa ne vem. verjetno bodo igrice precompilane za tak namen, ce bodo (in jih bodo kupili in dljali). powerpc je za vecino zadev sibkejsi od jaguarja, v nekaterih mu pa jaguar niti blizu ne pride.
edina emulacija bo kvecjemu uradna prek pretvarjanja sistemskih klicev. kako bo pa to zgledalo v praksi (latence), pa ne vem. verjetno bodo igrice precompilane za tak namen, ce bodo (in jih bodo kupili in dljali). powerpc je za vecino zadev sibkejsi od jaguarja, v nekaterih mu pa jaguar niti blizu ne pride.
Kaka izjave, a si na luno padu, razlika prejšne generacije in te je v velikostnem razredu ali dveh. Glede na to, kako učinkovit je Hyper-V si predstavljam emulacijo CPU zadev kot nič takega. Problem je v GPUju, ker navadna emulacija ne pride v upoštev, pač pa bi morali spisat za Xbox One driver, ki zna vse low level DX 9.X ukaze od Xbox 360 forwardirat. Je pa vse samo stvar denarja/časa. Da vsekakor se.
cisti gflopsi v primeru, da nimas if stavkov, branchev ipd. podobno kot avx, cuda... naceloma bi jih sicer lahko izvajal na gpu alpa prek avx, je pa tezko portati take ukaze gor, ker sta dve cisto nesorodni in nekompatibilni vrsti instrukcij. AltiVec @ Wikipedia (sploh k sta obe izkljucno za high-perf computing). pa nehaj biti tak amd fanboy.
lol zracunaj si gflopse, pa bos videl. jaz sem ze pozabil, kako. benchmarkov za kaj takega pa ni. sem pa preprican, da jih devi kar radi uporabljajo, ker so pac tam in so hitre instrukcije za batch processing.
360 = Xenon - 115GFLOPS So 8 FLOPs times 8 cores times 1.6 GHz is 102.4 GFLOPs. (za ps4)
no ja, 20 vs 15gflops na jedro. ni neke sile. ps4 ima pa (ce je jag. na 1.6) 12.75. bistvo je sicer, koliko lahko izkoristis, tle je pa problem, ce mas dve nekompatibilni arhitekturi (ce ima altivec kaksno instrukcijo, ki je avx nima, imas problem).
Hmm, emulacija PPC na x86, kako to zgleda v praksi?
Rosetta pri Apple-u?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ja, s tem, da so na konzolah na siroko uporabljane low-level instrukcije, kar je tezje emulirati. poleg tega hoces imeti igrico igralno v realtime, kar je se dodaten problem. z mocnejsim cpu bi slo, grafika bi pa mogla biti kolikor toliko zadostna.
če pri microsoftu tako pravijo, potem mora bit nekaj na tem, ampak če bi to kar nekdo rekel mu ne bi verjel, ker tale jaguar ni dosti močnejši od tistega power pc proca v x360
kar seveda niti približo ni res.
enkrat vem da je nek bila ena novica kjer je en developer al nekdo pravil da je malo razočaran ker jaguar ni dosti hitrejši, mislim da je bil dejanski quote v smislu "barely faster" nevem kolk uspešni bi bli microsoftovci pri tem ampak za poganjanje fanmade emulatorja wiija rabiš quad core proc (orenk močnejšega od tega jaguarja)