Forum » Loža » Popravilo prask na pohištvu iz visokega sijaja
Popravilo prask na pohištvu iz visokega sijaja
Jeremias ::
Imam novo mizo iz visokega sijaja na kateri sta se znašli dve praski - od česa ne vem ampak izgleda grdo in bi to rad popravil. Ima kdo izkušnje s tem? Hvala za nasvete
Lp
Jernej
Jernej
Jeremias ::
Toliko, da se noht zatakne, če greš čez prasko - ni pretirano globoko. Ne vem s čim je lakirano...
Lp
Jernej
Jernej
dzinks63 ::
Po malo brskanja pravijo takole:
Mogoče bi bilo uporabno tudi : Xerapol-odstranjevalec prask
ali
Voski za popravila
Lahko pa poizkusiš kar s kakšnim voskom za poliranje avtomobila, da bi popolnoma saniral ris bo težko, da bo manj opazen , bi pa šlo.
Uporabite vosek za popravila v obliki paličice v odtenku najsvetlejšega lesa in tubo barve, ki ustreza odtenku najtemnejših lesnih vlaken.
Drobne praske na povoščenem ali lakiranem pohištvu lahko naredite nevidne s pomočjo svinčnika za prekrivno retuširanje.
Mogoče bi bilo uporabno tudi : Xerapol-odstranjevalec prask
ali
Voski za popravila
Lahko pa poizkusiš kar s kakšnim voskom za poliranje avtomobila, da bi popolnoma saniral ris bo težko, da bo manj opazen , bi pa šlo.
Vikking ::
Pri masivnem pohištvu se vedno uporabi barva (z pigmenti in polnili ki v celoti ali delno popolnoma prekrijejo površino) ali barve (pajc) ki obarvajo mehkejša vlakna, lignin (vidimo v obliki letnic) pa pustijo svetel neobarvan.
Nanj vedno pride lak. Lak je lahko mat, pol mat, sijaj in visoko sijajni.
Ne uporablja se obarvan lak (razen če ste doma kupili nekakšen spraj in sami doma nekaj pacali). Enako je pri vozilu. Ne uporabljamo obarvanega laka, ampak barva in nato lak.
Zakaj. Zato ker se ob nanosu barve in laka dvignejo vlakna pri lesu. Zatorej pri prvem nanosu laka se vedno fino brusijo vlakna (a ne smemo prebrusiti do barve ali skozi njo). Po drugem ali tretjem nanosu laka, dobimo gladko površino.
Lak se včasih ne uporabi pri površinah kjer želimo doseči rustikalni izgled. Še več, uporabijo se krtače ki delno sčetkajo (odstranijo mehkejša vlakna), da dobimo grobo površino in letnice (lignin) še bolj izstopa. Tukaj se ponavadi uporabi barva (pajc) ki se nanaša z gobico.
Lak daje sijaj in predvsem končno zaščito.
Da se vrnemo k praski. Če praska ni prebila laka do barve, potem se da odvisno od globine le-te prav lepo sanirati. Se da popraviti z poliranjem oz. če je globlja praska, lahko delno dosežemo da je praska veliko manj vidna. Za popolno odpravo pa je potrebno delno fino brušenje in poliranje.
Če je praska prebila lak in doseže barvo oz. jo je celo prebila, se lahko uporabi kakšna korektura, a bo napaka vedno opazna.
Lahko se uporabjo kakšni voski ki so v bistvu polnila, ki ne odpravijo napake ampak jo zakrijejo za nekaj časa.
Nanj vedno pride lak. Lak je lahko mat, pol mat, sijaj in visoko sijajni.
Ne uporablja se obarvan lak (razen če ste doma kupili nekakšen spraj in sami doma nekaj pacali). Enako je pri vozilu. Ne uporabljamo obarvanega laka, ampak barva in nato lak.
Zakaj. Zato ker se ob nanosu barve in laka dvignejo vlakna pri lesu. Zatorej pri prvem nanosu laka se vedno fino brusijo vlakna (a ne smemo prebrusiti do barve ali skozi njo). Po drugem ali tretjem nanosu laka, dobimo gladko površino.
Lak se včasih ne uporabi pri površinah kjer želimo doseči rustikalni izgled. Še več, uporabijo se krtače ki delno sčetkajo (odstranijo mehkejša vlakna), da dobimo grobo površino in letnice (lignin) še bolj izstopa. Tukaj se ponavadi uporabi barva (pajc) ki se nanaša z gobico.
Lak daje sijaj in predvsem končno zaščito.
Da se vrnemo k praski. Če praska ni prebila laka do barve, potem se da odvisno od globine le-te prav lepo sanirati. Se da popraviti z poliranjem oz. če je globlja praska, lahko delno dosežemo da je praska veliko manj vidna. Za popolno odpravo pa je potrebno delno fino brušenje in poliranje.
Če je praska prebila lak in doseže barvo oz. jo je celo prebila, se lahko uporabi kakšna korektura, a bo napaka vedno opazna.
Lahko se uporabjo kakšni voski ki so v bistvu polnila, ki ne odpravijo napake ampak jo zakrijejo za nekaj časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Jeremias ::
Ta razna polnila in voske sem že sam tudi našel in se nagibam v to smer. Zanimalo me je samo, če se je kdo tega že lotil in kako je izpadlo na koncu. Glede na to da je praska dolga pol centimetra ravno cele mize ne bi brusil in lakiral ponovno ker to nima smisla...
Lp
Jernej
Jernej
codingglass ::
Sam pa imam nasproten problem - ne vem, kako odstraniti lak iz površine nove kuhinje, ki se preveč sveti. Kakšen nasvet? Sveti se kot nov avto (nisem je kupil sam, temveč je prišla s stanovanjem).
Zimonem ::
Treba je vedt za kak lak gre lahko je šelak, akril, Epoksi....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
Anney ::
Ne sekiraj se, pa bo, ni vse večno novo. Dve praski?
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spraskani stari avtiOddelek: Na cesti | 3435 (1811) | ripmork |
» | Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 25406 (14938) | radmannsdorf |
» | Barvanje celega avtomobilaOddelek: Na cesti | 22357 (19034) | N0t0ri0us |
» | Eno vprašanje = praska na avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31854 (24268) | Domobrancek |
» | Premazi za lesOddelek: Loža | 12260 (10404) | BRBR |