Forum » Omrežja in internet » naročnina T-2 (internet+tv)
naročnina T-2 (internet+tv)
Lara0 ::
Pozdravljeni!
Oktrobra sva s cimro sklenili naročnino pri T-2. Povedali so nama, da bova dobili naslednji mesec položnico na najin naslov (50% manj pol leta, torej 18€ namesto 36€). Do sedaj še te položnice nisva dobili, ampak storitve delajo normalno. Je možno, da bova dobili čez pol leta celotni znesek položnice ali pa so morda pozabili na naju?
Lp
Oktrobra sva s cimro sklenili naročnino pri T-2. Povedali so nama, da bova dobili naslednji mesec položnico na najin naslov (50% manj pol leta, torej 18€ namesto 36€). Do sedaj še te položnice nisva dobili, ampak storitve delajo normalno. Je možno, da bova dobili čez pol leta celotni znesek položnice ali pa so morda pozabili na naju?
Lp
broken/link ::
položnice izhajajo mesečno. če nisi prejela, boljše da pokličeš na njihov KC in prosiš za kopijo računa, saj v primeru več neplačanih položnic hitro izklopijo storitve, ponovni vklop pa se obračuna v vrednosti 20eur.
drugače pa imaš preko servisnih strani: https://servis.t-2.si (username in password si prejela ob podpisu pogodbe - osnovni podatki naročnika) celoten seznam vseh plačil.
drugače pa imaš preko servisnih strani: https://servis.t-2.si (username in password si prejela ob podpisu pogodbe - osnovni podatki naročnika) celoten seznam vseh plačil.
...:TOMI:... ::
Če ni izdane položnice in računa, ti ni treba plačati nič. Tvoja naloga ni, da opominjaš firmo na izdajo računa. Zakaj plačevati, če nočejo tvojega denarja?
V kolikor je položnica, ki prispe napačnega zneska, jo moraš kar se da hitro reklamirati in ne čakati, da dobiš naslednji račun. Reklamacijo moraš oddati pisno.
V kolikor je položnica, ki prispe napačnega zneska, jo moraš kar se da hitro reklamirati in ne čakati, da dobiš naslednji račun. Reklamacijo moraš oddati pisno.
Tomi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ...:TOMI:... ()
Magic1 ::
...:TOMI:... je izjavil:
Če ni izdane položnice in računa, ti ni treba plačati nič. Tvoja naloga ni, da opominjaš firmo na izdajo računa. Zakaj plačevati, če nočejo tvojega denarja?
V kolikor je položnica, ki prispe napačnega zneska, jo moraš kar se da hitro reklamirati in ne čakati, da dobiš naslednji račun. Reklamacijo moraš oddati pisno.
In? ignoracno šilat ali kaj?
Magic
...:TOMI:... ::
To je izbira vsakega posameznika. Nekateri so bolj pošteni, drugi manj. Dejstvo pa je, da nekdo ne opravlja svojega dela, oziroma ga opravlja površno.
Naloga naročnika ni opomninjanje, sicer bi to pisalo v recimo splošnih pogojih ali pa celo v kakem zakonu.
Ne smejo pa izdati enega računa za recimo pol leta nazaj. Rok za izdajo računa je 8 dni po izvedeni storitvi.
Naloga naročnika ni opomninjanje, sicer bi to pisalo v recimo splošnih pogojih ali pa celo v kakem zakonu.
Ne smejo pa izdati enega računa za recimo pol leta nazaj. Rok za izdajo računa je 8 dni po izvedeni storitvi.
Tomi
Hayabusa ::
Bodi proaktiven in se pozanimaj o stanju tvoje naročnine na njihovem supportu.
Ko bodo odklopili boš imel en kup opravkov.
Ko bodo odklopili boš imel en kup opravkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
broken/link ::
ne se bat, vse večje firme se zavarujejo, t-2 ni nobena izjema, tako da ni treba bučk prodajat
http://www.t-2.net/podpora/splosni-pogo...
25.člen
tako da kot sem že prej omenil: najbolje spremljat porabo preko servisnih straneh - če te možnosti ni, najbolje poklicat na klicni center/poslat mail na info@t-2.net in se pozanimat.
http://www.t-2.net/podpora/splosni-pogo...
25.člen
T-2 izdaja svojim naročnikom za uporabo storitev T-2 mesečne račune.
... blablabla ...
Če naročnik v 15 dneh po zaključku obračunskega obdobja (koledarski mesec), ne prejme
računa, je o tem dolžan nemudoma pisno ali na drug enakovreden način obvestiti T-2, sicer se šteje, da je račun prejel 15. dan v mesecu za pretekli mesec.
tako da kot sem že prej omenil: najbolje spremljat porabo preko servisnih straneh - če te možnosti ni, najbolje poklicat na klicni center/poslat mail na info@t-2.net in se pozanimat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
...:TOMI:... ::
Zanimivo.
Te pa ne morejo odklopiti brez opomina. Opomina ti pa ne morejo izdati, če niso izdali računa za plačilo.
Glej, imam izkušnje s T-2, enkrat se je brez razloga pojavil račun, ki je bil kar nekaj. Namesto običajnega zneska, skoraj polovičen.
Na servisnih straneh je bila pa ena vrstica nižje znesek (ne račun) brez reference. V glavnem kar nekaj vse skupaj. Plačal sem nižji znesek, nobenega problema ni bilo. Administracija jim šepa, še dobro, da jim vsaj tehnika dela. Imeti opravka z njihovo administracijo je križev pot.
Te pa ne morejo odklopiti brez opomina. Opomina ti pa ne morejo izdati, če niso izdali računa za plačilo.
Glej, imam izkušnje s T-2, enkrat se je brez razloga pojavil račun, ki je bil kar nekaj. Namesto običajnega zneska, skoraj polovičen.
Na servisnih straneh je bila pa ena vrstica nižje znesek (ne račun) brez reference. V glavnem kar nekaj vse skupaj. Plačal sem nižji znesek, nobenega problema ni bilo. Administracija jim šepa, še dobro, da jim vsaj tehnika dela. Imeti opravka z njihovo administracijo je križev pot.
Tomi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | reklamacija računa za internetOddelek: Omrežja in internet | 3750 (3066) | DrG3 |
» | Telekom - Paket 2013 v Paket 2014 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 27745 (21683) | harvey |
» | GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 15860 (13747) | mojca |
» | Vracilo PreplacilaOddelek: Loža | 2750 (1944) | d0rK |