Slo-Tech - Valve je danes izdal prvo verzijo svojega operacijskega sistema za igre SteamOS, ki temelji na Linuxu in so ga napovedali že jeseni.
SteamOS bo mogoče s spleta prenesti še danes, pri čemer pa še ne gre za dokončano kamoli spolirano različico. Valve je izdajo pospremil z besedami, da "vsem razen neustrašnim Linuxovim hekerjev priporočajo, da počakajo do izdaje naslednje verzije leta 2014". Z drugimi besedami to pomeni, da je obstoječa verzija potrebuje še nekaj prevajanja kode, da jo lahko namestimo.
Potem pa je tu še tristo srečnežev, ki so se prijavili v preizkusni program in bili izbrani. Ti bodo v naslednjih dneh prejeli Steam Machine, kakor se imenuje namenska konzola z Linuxom za igranje iger, ki ima tudi Steam Controller in prednaložene igre na Linuxu. Seveda gre za prototip. Ostali - vsi preizkuševalci so iz pravnih razlogov iz Severne Amerike - se bomo morali zadovoljiti s fotografijami in preizkusi na internetu. Uradna predstavitev sledi na CES-u v začetku prihodnjega leta (do 7. do 10. januarja). Znano pa je, da bodo imeli prototipi grafično kartico Nvidia Titan GTX 780/760/660, procesor Intel Core i7-4770 ali i5-4570 (nekateri naj bi imeli tudi Core i3), 16 GB DDR3-pomnilnika, 3 GB DDR5-pomnilnika za grafično kartico, 1 TB trdega diska in 8 GB SSD-ja, ki bosta povezana v hibridni pogon.
Poudarek je seveda na operacijskem sistemu SteamOS, saj je po Valvovem tolmačenju vsak računalnik, ki ga poganja, Steam Machine. Pomemben sestavni del je še Steam Controller, ki pa naj bi ga bilo moč kupiti ločeno. S temi napravami želi Valve zavzeti vašo dnevno sobo, saj bo na SteamOS mogoče igranje iger, streaming iger (s klasičnega namiznika na TV, ki je priključen na Steam Machine), streaming glasbe in filmov, gledanje televizije itd. Vsega tega sicer trenutna verzija še nima, a to je načrt za prihodnje leto.
Če se vam je Steam Machine res prikupil, ga boste lahko kupili prihodnje leto na CES-u. Ko bo projekt dozorel, pa Valve ne bo proizvajal strojne opreme, ampak bodo to zanj počeli pogodbeni partnerji, ki jih bo več. Tako bo lahko vsak uporabnik nabral strojno opremo, ki mu bo všeč, vsem verzijam pa bo skupen SteamOS kot ključni del Steam Machina.
Kaj pa Steam Controller? Ta ni edini krmilnik, ki ga SteamOS podpira, je pa plod lastnega razvoja. Ima dva trakcpada, ki ju upravljamo s palci. Valve pravi, da je občutek podoben kot pri klasični miški, hkrati pa omogoča natančnejše krmiljenje. In podpira studi stare igre, saj te mislijo, da jih igramo s tipkovnico in miško. Hkrati ima še na dotik občutljiv zaslon, ki prav tako omogoča interakcijo z igro. Ko se ga igralec dotakne, se izbire pokažejo tudi na glavnem zaslonu, tako da ni treba umikati pogleda s televizorja, hkrati pa je občutljiv na dotik, tako da lahko krmilimo kar prek njega.
Novice » Konzole » Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller
Nummy ::
"vsem razen neustrašnim Linuxovim hekerjev priporočajo, da počakajo do izdaje naslednje verzije leta 2014"
No da sedaj vidimo te naše velike gobezdače in junake tu na slo-tech-u, koliko časa bodo rabili, da bodo inštalirali tale steamOS na svoje računalo in napisali kak članek... ali bo spet ostalo pri veliko praznega govoričenja in bahanja kot vedno?
jype ::
Nummy> No da sedaj vidimo te naše velike gobezdače in junake tu na slo-tech-u, koliko časa bodo rabili, da bodo inštalirali tale steamOS na svoje računalo in napisali kak članek...
A se hecaš? Zakaj bi kdorkoli hotel to inštalirat?
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
A se hecaš? Zakaj bi kdorkoli hotel to inštalirat?
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
zigomir ::
Meni od dalec kontroler zgleda precej neprijeten za igrat :/
also, najvecji fail za steamOS se mi zdi to, da bos igre, ki so podprte le na Windowsih (skoraj vecina), le stream-al iz lokalne Win masine na Steam Machine :S
also, najvecji fail za steamOS se mi zdi to, da bos igre, ki so podprte le na Windowsih (skoraj vecina), le stream-al iz lokalne Win masine na Steam Machine :S
buneech ::
Mene pa lih ta streaming najbolj zanima. Gaming PC imam stran od TV-ja. Pol bi rabil samo eno majhno kišto, ki lepo prežveči FullHD resolucijo, in lahko vse igram.
Zvezdica27 ::
lej, karkoli drugega razen linux z nekaj modifikacijami itak ne more biti (zaradi licenc) tko da karkoli bo bi z zelo malo dela moralo delati tudi na "normalnih" linux distrotih.
Bo pa najbrž zraven kak zaprtokoden gonilnik za HW da bo vse tako kot mora biti...
zz
Bo pa najbrž zraven kak zaprtokoden gonilnik za HW da bo vse tako kot mora biti...
zz
dr.Akula ::
Če so že vnaprej vedeli da bodo Steam mašine pošiljali samo beta testerjem v ZDA, zakaj so potem sploh omogočili prijavo na beta program tistim, ki živijo izven ZDA?
ni podatka
Nummy ::
Nummy> No da sedaj vidimo te naše velike gobezdače in junake tu na slo-tech-u, koliko časa bodo rabili, da bodo inštalirali tale steamOS na svoje računalo in napisali kak članek...
A se hecaš? Zakaj bi kdorkoli hotel to inštalirat?
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
Aja par mesecev si bil pa tanajbolj glasen kolk je tole oh in sploh... sm mislu da ko že tako hvališ, da boš vsaj probu, očitno pa si smao trollal na veliko :) Kot ponavadi polna usta praznih besed.
vesolc ::
ovce se kregajo med sabo za stvari, k jim osebno niso pomembne, pa jih raj hejtajo, k pa pustijo na miro...pa kje si vido to? a nimate kaj bol pametnega delat? hvalabogu da se je nekdo spomno narest gejmrsko modificirano open source platformo za hardwer in softwer...tega ni bvo do zdaj za linux v taki smeri...in če je to za gejmerje, se bo zadeva tud multimedijsko razvijala...kar pomeni, da bo linux dobil rahel boost za vse vrste multimedije, da jo bo lažje modificirat, ker je do zdaj taka možnost na linuxu omogočala le najbol vztrajnim in potopanim...zdaj če pač vi apllovci pa windowsaši (kar sm tud sam since 3.11) ne razumete za kaj se gre, ne rabite trollat pa filat koristnega portala z bedarijam...bote tiho al pa napišite koristno informacijo, k bodo vsaj koga izobraževale al pa kaj koristnega sporočale...
je na konc več dreka pod forumih k pa kak koristen link...
steamOS DL:
http://www.getsteamos.com/
LP
D
je na konc več dreka pod forumih k pa kak koristen link...
steamOS DL:
http://www.getsteamos.com/
LP
D
skyy779 ::
Med linuxaši nas takih ki radi igre igramo sploh ni malo, zadeve pa se zadnje čase ne razvijajo prav nič počasi ampak bliskovito hitro, dokazi so povsod naokoli in prav je tako :)
xxx ::
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
Igre se ne razvijajo hitreje, ker se driverji za grafične kartice ne "razvijajo hitreje" oz. se sploh ne razvijajo. Zato ima tudi cel projekt Steam Machina malo hecen priokus, bo sicer neka kvazi gaming platforma ampak na njej boš lahko igral igre, ki bodo zgledale kot da so iz 8 bitnega sveta usle. Fail.
Pa pa...
Nummy ::
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
Igre se ne razvijajo hitreje, ker se driverji za grafične kartice ne "razvijajo hitreje" oz. se sploh ne razvijajo. Zato ima tudi cel projekt Steam Machina malo hecen priokus, bo sicer neka kvazi gaming platforma ampak na njej boš lahko igral igre, ki bodo zgledale kot da so iz 8 bitnega sveta usle. Fail.
Ah to glih ne, ampak večji fail bo v tem, da boš še vedno rabil imeti nekje zadaj windows mašino, da boš lahko igral igre, ki ne laufajo na temu "fail OS-u". To bo večji problem!
Looooooka ::
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
Igre se ne razvijajo hitreje, ker se driverji za grafične kartice ne "razvijajo hitreje" oz. se sploh ne razvijajo. Zato ima tudi cel projekt Steam Machina malo hecen priokus, bo sicer neka kvazi gaming platforma ampak na njej boš lahko igral igre, ki bodo zgledale kot da so iz 8 bitnega sveta usle. Fail.
Po keri logiki?
Sej jim je baje ze uspelo stisniti boljsi performance kot na winsih z opengl in dxom(vsaj tko se govori). Vprasanje je seveda ce velja to zgolj za njihov pogon...al kako naj bi se razvijalo spile za to zadevo :)
Najbolj pomembno je to, da bo cena identnicna PSju in xboxu....in to ne pri SLABSI konfiguraciji ampak identicni ce ne boljsi.
Ker na koncu dneva je vseeno na cemu igras. Vazno je koliko denarja vrzes vsakic, ko te prime kaj igrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Nummy ::
Mogoče tisti, ki radi igrice igrajo, ampak med linuxaši je takih bolj malo, sicer bi se igre za Linux razvijale precej hitreje.
Igre se ne razvijajo hitreje, ker se driverji za grafične kartice ne "razvijajo hitreje" oz. se sploh ne razvijajo. Zato ima tudi cel projekt Steam Machina malo hecen priokus, bo sicer neka kvazi gaming platforma ampak na njej boš lahko igral igre, ki bodo zgledale kot da so iz 8 bitnega sveta usle. Fail.
Po keri logiki?
Sej jim je baje ze uspelo stisniti boljsi performance kot na winsih z opengl in dxom(vsaj tko se govori). Vprasanje je seveda ce velja to zgolj za njihov pogon...al kako naj bi se razvijalo spile za to zadevo :)
Najbolj pomembno je to, da bo cena identnicna PSju in xboxu....in to ne pri SLABSI konfiguraciji ampak identicni ce ne boljsi.
Ker na koncu dneva je vseeno na cemu igras. Vazno je koliko denarja vrzes vsakic, ko te prime kaj igrat.
Ni res na čemu igraš. Še kako pomembno je na čemu igraš, da nisi na koncu omejen samo na par špilov / novejše naslove.
Truga ::
Zvezdica27 je izjavil:
lej, karkoli drugega razen linux z nekaj modifikacijami itak ne more biti (zaradi licenc) tko da karkoli bo bi z zelo malo dela moralo delati tudi na "normalnih" linux distrotih.
Saj ze laufa: http://media.steampowered.com/client/in...
Tr0n ::
Zanimiva fora. Valve je pri vsaki Steam Machine konzoli oznacil drugo luknjo. :)
http://steammachinebetatester.tumblr.co...
More links.
http://www.youtube.com/user/droobie21/v...
http://steammachinebetatester.tumblr.co...
http://steammachinebetatester.tumblr.co...
More links.
http://www.youtube.com/user/droobie21/v...
http://steammachinebetatester.tumblr.co...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
BaToCarx ::
Ja 300 lukenj je, enako kot beta konzol. Super način za markiranje, škoda ker je svet izostal iz testa.
J3nc ::
Sploh nevem kaj nekateri pišete oziroma od kod vlečete te informacije.
Špili se razvijajo na pcjih za directx ki je zaprto kodna knjižnica microsofta se pravi samo windows in crapbox. Trenutna alternativa tej je openGL ki je odprtokodna in se uporablja za skoraj vse android, linux pa tut windows špile. Problem je samo v tem da je microsoft ustvaril monopol in zatiral zarvoj špilov na openGL, kar pa se je močno spremenilo s prihodom mobilnih naprav. AMD prav tako dela na mantle, direktna komunikacija s strojno opremo simpl povedano. To zaobide opengl in dx in nudi večji izkoristek strojne opreme. Če bi amd pusti mantle odprt za razvoj in bi ga posvojil tudi linux, bi posledično vsak špil narejen za mantle delal tudi na linux.
Gamer can dr3am? :)
Špili se razvijajo na pcjih za directx ki je zaprto kodna knjižnica microsofta se pravi samo windows in crapbox. Trenutna alternativa tej je openGL ki je odprtokodna in se uporablja za skoraj vse android, linux pa tut windows špile. Problem je samo v tem da je microsoft ustvaril monopol in zatiral zarvoj špilov na openGL, kar pa se je močno spremenilo s prihodom mobilnih naprav. AMD prav tako dela na mantle, direktna komunikacija s strojno opremo simpl povedano. To zaobide opengl in dx in nudi večji izkoristek strojne opreme. Če bi amd pusti mantle odprt za razvoj in bi ga posvojil tudi linux, bi posledično vsak špil narejen za mantle delal tudi na linux.
Gamer can dr3am? :)
Nummy ::
Sploh nevem kaj nekateri pišete oziroma od kod vlečete te informacije.
Špili se razvijajo na pcjih za directx ki je zaprto kodna knjižnica microsofta se pravi samo windows in crapbox. Trenutna alternativa tej je openGL ki je odprtokodna in se uporablja za skoraj vse android, linux pa tut windows špile. Problem je samo v tem da je microsoft ustvaril monopol in zatiral zarvoj špilov na openGL, kar pa se je močno spremenilo s prihodom mobilnih naprav. AMD prav tako dela na mantle, direktna komunikacija s strojno opremo simpl povedano. To zaobide opengl in dx in nudi večji izkoristek strojne opreme. Če bi amd pusti mantle odprt za razvoj in bi ga posvojil tudi linux, bi posledično vsak špil narejen za mantle delal tudi na linux.
Gamer can dr3am? :)
Temu se reče svinja sanja kukuruz...
Sicer pa še vedno si na problemu: compatibility back :)
Mavrik ::
Sploh nevem kaj nekateri pišete oziroma od kod vlečete te informacije.
Špili se razvijajo na pcjih za directx ki je zaprto kodna knjižnica microsofta se pravi samo windows in crapbox. Trenutna alternativa tej je openGL ki je odprtokodna in se uporablja za skoraj vse android, linux pa tut windows špile. Problem je samo v tem da je microsoft ustvaril monopol in zatiral zarvoj špilov na openGL, kar pa se je močno spremenilo s prihodom mobilnih naprav. AMD prav tako dela na mantle, direktna komunikacija s strojno opremo simpl povedano. To zaobide opengl in dx in nudi večji izkoristek strojne opreme. Če bi amd pusti mantle odprt za razvoj in bi ga posvojil tudi linux, bi posledično vsak špil narejen za mantle delal tudi na linux.
Gamer can dr3am? :)
OpenGL ni knjižnica. Implementacija OpenGL API-ja v Linuxih (da o Androidih ne začnem) je v večini katastrofalno slaba (obstaja razlog zakaj SteamOS uradno dela samo na zaprtih binary blob driverjih od nVidie).
Mantle... ti pa pri tem nič ne pomaga ker je hudo low-level in boš najprej moral prepričati nVidio in Intel da ga posvojita. Bi pa znal biti uporaben če mi Steam mašine bile popolnoma standardizirane in špili pisani samo za njih. Samo potem morajo AMD driverji nehati biti zanič na Linuxu.
A lahko prosim take poste preložiš do trenutka, ko boš dejansko razumel, kaj pišeš?
Veliko bolj zanimivo kot to preseravanje je vprašanje o tem, kaj točno uporablja SteamOS za audio/input API in če je sploh dovolj odprt da se ga bo dalo prenesti v druge distroje.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Nummy ::
bluefish ::
Torej podobno kot konzole. Nič nepričakovanega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Looooooka ::
Sploh nevem kaj nekateri pišete oziroma od kod vlečete te informacije.
Špili se razvijajo na pcjih za directx ki je zaprto kodna knjižnica microsofta se pravi samo windows in crapbox. Trenutna alternativa tej je openGL ki je odprtokodna in se uporablja za skoraj vse android, linux pa tut windows špile. Problem je samo v tem da je microsoft ustvaril monopol in zatiral zarvoj špilov na openGL, kar pa se je močno spremenilo s prihodom mobilnih naprav. AMD prav tako dela na mantle, direktna komunikacija s strojno opremo simpl povedano. To zaobide opengl in dx in nudi večji izkoristek strojne opreme. Če bi amd pusti mantle odprt za razvoj in bi ga posvojil tudi linux, bi posledično vsak špil narejen za mantle delal tudi na linux.
Gamer can dr3am? :)
Monopol my ass.
Ne vem kok si star ampak ce si vec kot 20 potem se lahko spomnis kako je directx dejansko prehitel opengl. Zadeva je bila pomojem ze v enem letu bolj stabilna od open gl-ja(govorim za windows platformo).
Game developerji bi komot ostali samo na opengl pa so sli na directx, ker je dejansko hitreje sledil razvoju kartic. Na zacetku si mel v vecini spilih opcijo DirectX al pa OpenGL(se spomnim, da je bil to kar standard pri recimo ID Software). In nekaj casa so spili(odvisno od driverjev PROIZVAJALCEV ne MICROSOFTA) delali hitreje na opengl.
Se se spomnim, ko si videl vec kot ocitno razliko na voodooju in openglju.
No...potem je slo pa vse v tri krasne, ker so proizvajalci kartic in developerji spilov lepo sprejeli DirectX. Ker jim je bil vec kot ocitno bolj vsec. In zakaj bi Microsoft potem zapravljal denar za polovicen razvoj 2 zadev ce so mel pri DirectXu prakticno proste roke?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
opeter ::
Imam eno vprašanje: kaj se uporablja na konzolah kot je PS2, PS3, PS4, Wii, Wii U itn. pa tablicah kot je Android, iOS itn. za igre, če tam ni DirectX-a?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
damjanll ::
No, na ne-ms konzolah ni cisto 100% OpenGL, ampak malenkost modificiran OpenGL...
Pa MacOSX tudi uporablja OpenGL.
Pa MacOSX tudi uporablja OpenGL.
opeter ::
Kaj se pol napihujete nekateri, da DirectX über alles? Saj to, kar sem naštel (pa še marsikaj izpustil) sploh nima tako majhnega deleža!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tr0n ::
Ker DirectX ni samo graficni API, ampak zbirka le-teh, in vsebuje vse potrebno za razvoj iger. Kr lustna zadeva drugace. :)
lunamit ::
Primerjava bi bila smiselna med Direct3D in OpenGL.
Je pa zanimivo da je direct3D prevladal, sploh glede na to kakšno skrpucalo je bil na začetku.
Kolikor razumem razvijalce za OpenGL je Direct3D še vedno poln bugov, zato ne mogoče narediti preprostega porta na openGL, ker je veliko programerjev exploitalo buge in stvari ne delujejo kot bi pričakoval.
Se še spomnite DirectDraw in MiniGL, Glide :)
Je pa zanimivo da je direct3D prevladal, sploh glede na to kakšno skrpucalo je bil na začetku.
Kolikor razumem razvijalce za OpenGL je Direct3D še vedno poln bugov, zato ne mogoče narediti preprostega porta na openGL, ker je veliko programerjev exploitalo buge in stvari ne delujejo kot bi pričakoval.
Se še spomnite DirectDraw in MiniGL, Glide :)
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
Nummy ::
Primerjava bi bila smiselna med Direct3D in OpenGL.
Je pa zanimivo da je direct3D prevladal, sploh glede na to kakšno skrpucalo je bil na začetku.
Kolikor razumem razvijalce za OpenGL je Direct3D še vedno poln bugov, zato ne mogoče narediti preprostega porta na openGL, ker je veliko programerjev exploitalo buge in stvari ne delujejo kot bi pričakoval.
Se še spomnite DirectDraw in MiniGL, Glide :)
direct3D je prevladal predvsem zaradi dodatnih "bonbončkov", ki jih openGL ponavadi dobi z zamikom. Vsakič ko MS izda novo verzijo directX-a dajo notri nove stvari (ki jih sicer ne vidimo v špilih še najmanj par let po izidu knjižnjice ampak vseeno, tam so).
Če primerjaš po performance se da videti, da ni večje razlike med directX in openGL. Če primerjaš po natančnosti openGL zmaga, saj je sposoben tudi 64-bitne natančnosti. Če primerjaš po "bonbončkih", directX zmaga, to pa je bistveno za špile.
For example: HLSL (directX) and GLSL (openGL):
HLSL 1.0 je bil introduced v directX 8 12.11.2000 ampak ga niti ne štejem zraven, ker je bil bolj experimental. HLSL 2.0 je prišel ven z directX 9 19.12.2002, ki je uradno prinesel v špile shader language.
GLSL 1.0 je bil samo extension za openGL 1.4 2002, torej ga spet ne morem šteti zraven, ker je bil prviš extension, drugič spet experimental.
GLSL 1.10.59 je bil dodatn v openGL 2.0 april 2004.
Samo za primerjavo, kako openGL caplja za directX-om glede funkcij oz. nabora "storitev". Tudi eden izmed razlog-ov zakaj so špili na PC-jih vedno lepši kot na konzolah. Zato je tudi drirectX prevladal in še vedno prevladuje na windows PC mašinah.
That is why steamOS is around 2 years step back in technology :)
SteamOS vs. Windows 8.1 NVIDIA Performance
Overall performančno ni večjih razlik, razen v bolj radikalnih primerih, ki pa niso večinoma uporabljeni v realnem svetu :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
J3nc ::
Sploh nevem kaj nekateri pišete oziroma od kod vlečete te informacije.
Špili se razvijajo na pcjih za directx ki je zaprto kodna knjižnica microsofta se pravi samo windows in crapbox. Trenutna alternativa tej je openGL ki je odprtokodna in se uporablja za skoraj vse android, linux pa tut windows špile. Problem je samo v tem da je microsoft ustvaril monopol in zatiral zarvoj špilov na openGL, kar pa se je močno spremenilo s prihodom mobilnih naprav. AMD prav tako dela na mantle, direktna komunikacija s strojno opremo simpl povedano. To zaobide opengl in dx in nudi večji izkoristek strojne opreme. Če bi amd pusti mantle odprt za razvoj in bi ga posvojil tudi linux, bi posledično vsak špil narejen za mantle delal tudi na linux.
Gamer can dr3am? :)
OpenGL ni knjižnica. Implementacija OpenGL API-ja v Linuxih (da o Androidih ne začnem) je v večini katastrofalno slaba (obstaja razlog zakaj SteamOS uradno dela samo na zaprtih binary blob driverjih od nVidie).
Mantle... ti pa pri tem nič ne pomaga ker je hudo low-level in boš najprej moral prepričati nVidio in Intel da ga posvojita. Bi pa znal biti uporaben če mi Steam mašine bile popolnoma standardizirane in špili pisani samo za njih. Samo potem morajo AMD driverji nehati biti zanič na Linuxu.
A lahko prosim take poste preložiš do trenutka, ko boš dejansko razumel, kaj pišeš?
Veliko bolj zanimivo kot to preseravanje je vprašanje o tem, kaj točno uporablja SteamOS za audio/input API in če je sploh dovolj odprt da se ga bo dalo prenesti v druge distroje.
Ti se nauči brat, ker jaz niti enkrat v postu nisem rekel da je OpenGL knjižnica... Drugače pa OpenGL stoji za Open graphic library. To se pa nism jz zmislu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J3nc ()
J3nc ::
@Maverik ti očitno tudi nisi vseved drugače bi vedel da je teoretično in praktično skoraj nemogoče da bi mantle deloval na nvidia ali intel GPU ker je narejen za točno določene amd čipe in deluje samo na "NGC" radeon 7xxx in novejših karticah. Razen če bi intel in nvidia razvila čipe ki bi bazirali na amd-jevem čipu. Kar se pa seveda ne bo zgodilo.
Zvezdica27 ::
http://distrowatch.com/table.php?distri...
običen linux z nekaj zaprtokodnimi rešitvami na ravni DE in očitno Nvidia grafiko in zaprtokodnim driverjem. Skratka: to lahko vsak doma sestavi.
Super - kje je problem? Bravo Steam! Zdaj pa - z zelo zeo zelo malo dela bo lahk ovsaka kišta imela Steam in bo box lahk imel vsak, dokler bo znal nekaj knjižnic menjati (kar bi na linux itak moral znati vsak).
Zmaga,
zz
običen linux z nekaj zaprtokodnimi rešitvami na ravni DE in očitno Nvidia grafiko in zaprtokodnim driverjem. Skratka: to lahko vsak doma sestavi.
Super - kje je problem? Bravo Steam! Zdaj pa - z zelo zeo zelo malo dela bo lahk ovsaka kišta imela Steam in bo box lahk imel vsak, dokler bo znal nekaj knjižnic menjati (kar bi na linux itak moral znati vsak).
Zmaga,
zz
Tr0n ::
HighBane ::
Kaj steam kontoler touchpadi deluje kot miška oz. touchpad na prenosniku (toliko kolikor premakneš, toliko se merek premakne na zaslonu) ali kot gobica na gamepadu (premakneš v levo in se ti merek vrti neskončno v levo), vsaj privzeto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: HighBane ()
Testman42 ::
A se kej ve kako je/bo z že-sestavljenimi Steam Mašinami v Sloveniji?
Ima kakšna trgovina v planu uvozit in prodajat katerokoli Steam Mašino?
Se je našla kakšna skupina slovencev ki bo svojo verzijo sestavila in prodajala?
Ima kakšna trgovina v planu uvozit in prodajat katerokoli Steam Mašino?
Se je našla kakšna skupina slovencev ki bo svojo verzijo sestavila in prodajala?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Krmilnik za Steam bo zamudilOddelek: Novice / Konzole | 6176 (3586) | Tr0n |
» | Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam ControllerOddelek: Novice / Konzole | 15352 (10358) | Testman42 |
» | CES 2014: trinajst naprav za SteamOSOddelek: Novice / Igre | 7768 (5826) | dottor |