Forum » Znanost in tehnologija » JEK 2
JEK 2
Temo vidijo: vsi

J.McLane ::
Reciklaža seveda obstaja že danes, ne vem kaj so se šli ko so spisali tole analizo leta 2019, ampak notri so kratkomalo napisali tole:
"This analysis has focused on the "cradle-togate" boundary which means it covers material production and the manufacturing of the battery but not the actual use, nor a second life or the effect of recycling."
Danes je reciklaža zelo pomembna pri zagonu proizvodnje celic, sploh če se to greš na veliko žogo. to pa zato ker ob zagonu proizvodnje je izjemno veliko odpada in če bi to enostavno zakopali v zemljo bi bila to stroškovna katastrofa.
Poglej kaj dela Redwood Materials ali Umicore, firm je kolikor hočeš, samo vhodnega materiala nimajo še ne vem koliko. Prenosna elektronika je za reciklažo bolj problematična, ker so baterije majhne in ponavadi integrirane v ohišje, največji strošek reciklaže je razstavljanje in sortiranje. Če imaš pa 300 kg paket, ki se točno ve kako je sestavljen je pa strošek razstavljanja bistveno manjši.
"This analysis has focused on the "cradle-togate" boundary which means it covers material production and the manufacturing of the battery but not the actual use, nor a second life or the effect of recycling."
Danes je reciklaža zelo pomembna pri zagonu proizvodnje celic, sploh če se to greš na veliko žogo. to pa zato ker ob zagonu proizvodnje je izjemno veliko odpada in če bi to enostavno zakopali v zemljo bi bila to stroškovna katastrofa.
Poglej kaj dela Redwood Materials ali Umicore, firm je kolikor hočeš, samo vhodnega materiala nimajo še ne vem koliko. Prenosna elektronika je za reciklažo bolj problematična, ker so baterije majhne in ponavadi integrirane v ohišje, največji strošek reciklaže je razstavljanje in sortiranje. Če imaš pa 300 kg paket, ki se točno ve kako je sestavljen je pa strošek razstavljanja bistveno manjši.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::
Litijeve baterije se že raciklirajo, mislim da imajo avstrijci pri Dunaju reciklažo - pilotni projekt.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Valvoline ::
https://carbuzz.com/news/ev-tires-worse...
Dokazano torej. Bomo se elektrikase prepovedal po l.2030? Mogoce do takrat bojo mel antigravitacijski pogon ter levitirali po cestah?
Dokazano torej. Bomo se elektrikase prepovedal po l.2030? Mogoce do takrat bojo mel antigravitacijski pogon ter levitirali po cestah?


kow ::
WizzardOfOZ je izjavil:
če 15 največjih da več svinjarije v zrak kot 760 milijonov avtomobilov, potem 10 največjih, ki pristane v barceloni, da konkretno več kot pol milijona avtomobilov, se strinjaš?
Verjetno. Ampak nisi podal nobenega linka na raziskavo. Kje je izracun, da vidimo podatke? Smo ti ze tudi razlozili, da "svinjarija" ni natancna beseda.
https://carbuzz.com/news/ev-tires-worse...
Dokazano torej. Bomo se elektrikase prepovedal po l.2030? Mogoce do takrat bojo mel antigravitacijski pogon ter levitirali po cestah?
![]()
Zopet nobenega linka na "dokaze". Mimogrede, kaj ti prepoveduje, da vozis z manjsimi pospeski?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

PrimozR ::
Čak, zato, ker so EV-ji max 500 kg (raje manj) težji od ekvivalentnega ICE-ja, imajo bistveno večje izpuste _NA GUMAH_???
WHAT THE ACTUAL FUCK? Kako prideš do takšnega zaključka??? Logic, it makes absolutely none. Razen, če enkrat tedensko menjaš gume na EV-ju, potem mogoče. Ampak jih ne, če bi jih, bi bil cel halo v vseh medijih. Also, tovornjaki?
Also, kam pade obraba zavor, ki je pri EV-jih bistveno manjša?
WHAT THE ACTUAL FUCK? Kako prideš do takšnega zaključka??? Logic, it makes absolutely none. Razen, če enkrat tedensko menjaš gume na EV-ju, potem mogoče. Ampak jih ne, če bi jih, bi bil cel halo v vseh medijih. Also, tovornjaki?
Also, kam pade obraba zavor, ki je pri EV-jih bistveno manjša?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

kow ::
Stevilke so itak iz riti potegnjene.. Pospeski so vecji pri EV. Vedno lahko vkljucis eko mode, ce bi rad zmanjsal obrabo gum oz. se vozis normalno v ovinek.

PrimozR ::
Pospeški so zanimivi kakšen teden mogoče, potem je pa to nekaj, česar se navadiš. Dinamično, čez ovinke, so pa itak slabši, ker so toliko težji.

Truga ::
Čak, zato, ker so EV-ji max 500 kg (raje manj) težji od ekvivalentnega ICE-ja, imajo bistveno večje izpuste _NA GUMAH_???
WHAT THE ACTUAL FUCK? Kako prideš do takšnega zaključka???
v resnici nimajo bistveno visjih izpustov na gumah. je pa res da ce hocemo dosezt okoljske cilje bo treba avtomobilsko kilometrino zmanjsat za 40-60%, v primeru da celotno floto avtomobilov zamenjamo za EV. dokler je delez teh ICE seveda se toliko vec...

WizzardOfOZ ::
Čak, zato, ker so EV-ji max 500 kg (raje manj) težji od ekvivalentnega ICE-ja, imajo bistveno večje izpuste _NA GUMAH_???
WHAT THE ACTUAL FUCK? Kako prideš do takšnega zaključka??? Logic, it makes absolutely none. Razen, če enkrat tedensko menjaš gume na EV-ju, potem mogoče. Ampak jih ne, če bi jih, bi bil cel halo v vseh medijih. Also, tovornjaki?
Also, kam pade obraba zavor, ki je pri EV-jih bistveno manjša?
ev-ji imajo v veliki večini konkretno ožje gume.
hibridi so do 500 kg težji, odvisno od baterij. ev so pa kr konkretno več kot 500kg težji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

Valvoline ::
Čak, zato, ker so EV-ji max 500 kg (raje manj) težji od ekvivalentnega ICE-ja, imajo bistveno večje izpuste _NA GUMAH_???
WHAT THE ACTUAL FUCK? Kako prideš do takšnega zaključka??? Logic, it makes absolutely none. Razen, če enkrat tedensko menjaš gume na EV-ju, potem mogoče. Ampak jih ne, če bi jih, bi bil cel halo v vseh medijih. Also, tovornjaki?
Also, kam pade obraba zavor, ki je pri EV-jih bistveno manjša?
Poanta je to da vsi avti svinjajo zarad obrabe gum, vseeno kaj je pod pokrovom, precej vec svinjarij kot sprdne povprecen sodobni ice izpuh. Evji radirajo gume precej hitreje zarad teze ter pospeskih. Resitev torej prepoved vseh vozil po l.2035, saj evji svinjajo podobno kot vse ostalo na cestah.

Truga ::
No shit da ni razlik.ker je se vedno vpliv na okolje nasplosno zaradi gum, bremz in ostalih potrosnih materialov, in seveda konstantnega dela na cesti zaradi 2 tonskih avtov ki se gor vozijo precej vecji kot z vlakom
Zakaj zamnjšati? Samo dovolj jedrskih moramo zgraditi :P
japanci so to pogruntali ze pol stoletja nazaj, kitajci vlake zdaj ko imajo dinerose gradijo ko nori, zahodnjaki pa se kr bluzijo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()

Lonsarg ::
Onasnezevanje preko gum, lol kaj se bodo se zmislil. Ko gres enkrat v trgovino z plastiko od embalaze bolj onesnazis okolje kot preko avtomobilskih gumb v celem letu.
Gume je folk privlekel v debato o onasnazevanju ne morem verjet. A naslednja faza je to koliko onesnazis z igranjem tenisa al kaj?!?
Gume je folk privlekel v debato o onasnazevanju ne morem verjet. A naslednja faza je to koliko onesnazis z igranjem tenisa al kaj?!?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()

Truga ::
to ni nic posebno novega:
https://www.curbed.com/a/texas-californ...e-avti so veliko bolje kot navadni avti. problem je samo da niso dovolj dobri.
The disconnect became even more apparent as the meeting progressed and transportation people (CTC) didn't seem to grasp why the air quality people (CARB) were focusing so heavily on recommendations to reduce vehicle miles traveled (VMT).
At one point, CTC Commissioner Paul Van Konynenburg appeared perplexed by the testimony of Joe Jordan, who had driven a solar-charged electric vehicle to Sacramento from Santa Cruz, picking up meeting attendees along the way.
"We heard a lot of talk today about making a big push to reduce VMT," said Van Konynenburg. "So if everyone...had a zero-emission vehicle, give me the breakdown of how that wouldn't...help us meet our greenhouse gas goals?"
...
"There is a persistent belief, among both state officials and the public, that clean cars and clean fuels alone can achieve California's climate goals, but this is fundamentally untrue," he says. "Even if we have 100 percent zero-emission vehicles and 75 percent renewable energy production by 2050--both ambitious goals--we still need a 15 percent reduction of VMT beyond what current regional plans project to achieve."
Plus EVs are not a public health panacea. "EVs don't relieve congestion, and the dust from brakes and tires are a major source of particulate matter air pollution, which causes respiratory illness," says Bryn Lindblad, associate director of Climate Resolve. "That last fact doesn't really seem to be on people's radar as they look to EVs to be the solution."
e: Bold sem jaz dodal.

J.McLane ::
Problem je samo njihova cena, dovolj dobri so bili že pred 10 leti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Čak, zato, ker so EV-ji max 500 kg (raje manj) težji od ekvivalentnega ICE-ja, imajo bistveno večje izpuste _NA GUMAH_???
WHAT THE ACTUAL FUCK? Kako prideš do takšnega zaključka??? Logic, it makes absolutely none. Razen, če enkrat tedensko menjaš gume na EV-ju, potem mogoče. Ampak jih ne, če bi jih, bi bil cel halo v vseh medijih. Also, tovornjaki?
Also, kam pade obraba zavor, ki je pri EV-jih bistveno manjša?
ev-ji imajo v veliki večini konkretno ožje gume.
hibridi so do 500 kg težji, odvisno od baterij. ev so pa kr konkretno več kot 500kg težji.
Ne bo držalo, tule imaš en primer:
- Toyota RAV4 2.0 AWD CVT - 1560-1670 kg
- Toyota RAV4 2.0 Hybrid AWD CVT - 1645-1730 kg
- Toyota RAV4 2.0 Plug-in AWD CVT - 1910-2000 kg
- Toyota BZ4X (Subaru Soltera) AWD EV - 2005 kg
Plug-in hibrid in BEV sta v praksi podobno težka, redko je pa razlike več kot 500 kg v primerjavi s klasičnim bencianrjem, razlike je ravno tam nekje.
Še nekaj BEV, ki jih je v praksi stehtal Bjorn:
BMW i3 42 kWh 1440 kg
Opel Corsa-e (50 kWh) 1600 kg (bencin 1158 kg)
Renault Zoe ZE50 1640 kg
Hyundai Ioniq 38 kWh 1680 kg
Nissan Leaf 40 kWh 1700 kg
Tesla Model 3 SR+ 1720 kg
VW ID3 1st (62 kWh) 1840 kg (Golf 1324 kg)
Tesla Model 3 SR+ LFP 1840 kg
Tesla Model 3 Long Range 1940 kg
Tesla Model Y LR 2060 kg
Ioniq 5 AWD 2200 kg
VW ID4 1st (82 kWh) 2220 kg
Ford Mach-E LR RWD 2220 kg
Skoda Enyaq iV 80 2280 kg (Kodiaq 1710 kg)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

sbawe64 ::
Renault Zoe ZE50 1640 kg
Velika masa za tako majhno vozilo (rikšo), recimo Twingo je skoraj 1x lažji.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order

WizzardOfOZ ::
- Toyota BZ4X (Subaru Soltera) AWD EV - 2005 kg
BZX4 bo 2WD kot AWD, tako da 2WD bo verjetno malo lažji. Ampak vseeno je to za tak avto velika teža. Primerljiv bencinar je subaru levorg, ki ima pod 1500kg.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::
Kot zanimivost, egipcani bodo kmalu zaceli graditi svoj prvo jedrsko. Planirani so 4 reaktorji (4 x 1,2GW - VVER1200)

a_borlak ::
Renault Zoe ZE50 1640 kg
Velika masa za tako majhno vozilo (rikšo), recimo Twingo je skoraj 1x lažji.
Zoe je Clio, ne Twingo. Lahko pa primerjaš EV Twinga in navadnega, tu je razlike dobrih 200kg. Zoe recimo, 1577kg napram 1080-1200kg Cliotovih. Ja, baterije prinesejo k teži, ampak bodo te zadeve sčasoma lažje oz. bo pri isti teži večja kapaciteta. Jaz se tu ne bi preveč sekiral.

PrimozR ::
Bolj vidim lažje/manjše baterije iste kapacitete kot isto težo/volumen in 2k km dometa. Cenovno je avto z 'manj' dometa bistveno bolj smiselen. Tisti domet te pa tudi udari ~5x letno (večino uporabnikov avtomobilov). Za daily commute bi imel 150 km dometa vrh glave, s tem bi tudi pozimi zlahka prišel v službo in nazaj. Nekaj sicer potem trpi baterija na račun cikliranja, ampak če bi lahko čez 5 do 10 let za 'svoj' avto dobil novo baterijo z večjo kapaciteto od OEM-a (ker je smiselno prostor za baterijo izkoristiti namreč, sicer greš na manjšo/lažjo baterijo z istim dometom), why not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

a_borlak ::
Se absolutno strinjam, tistih parkrat letno, ko rabiš XXX km, ti bolj prav pride mreža hitrih polnilnic.

kow ::
Mreza hitrih polnilnic je simpl zadeva. Edina izjema je julijska/avgustovska migracija proti morju. Ta problem bo pa malo bolj kompleksen.

PrimozR ::
Jah pač Nizozemci ne bodo več trogali kamper prikolic na Hrvaško oz. bodo to počeli s sintetičnim/biodizlom, ki ga bodo plačali 5 do 10 € na liter. Ali pa bomo zgradili železniške povezave in naredili avtovlake, kjer bo avto uporaben za premik med postajami oz. vejami, za premik na končno destinacijo, itd. itd. Ali pa bomo na dopust hodili Slovenci v Bohinj in podobno.
2018 in 2019 sem na srečo prespal pot v Francijo, lani pa peljal v celoti tja in nazaj najprej skozi Aosto v Francijo, potem pa še v Finale Ligure. Na tej trasi bi ubijal za avtovlak čez Padsko nižino, tudi, če bi vozil 'samo' 100 kph. Če bi pa peljal 160, kolikor pelje rdeča puščica, pa sploh super. Glede na kable nad železniško progo bi pa električen avto lahko še polnil - nabiraš kilometre, ne voziš in ne samo da ne porabljaš baterije, še polniš jo. Triple win.
Ja, Padska nižina in hitri vlak je nekaj drugega, kot vlak v Sloveniji, železnice so drage, itd., ampak vseeno, tudi jedrska je dražja od sonca, vetra in premoga, ampak pač boljša. V neki točki bomo morali pač plačati oz. se odpovedati določenim življenjskim vzorcem.
2018 in 2019 sem na srečo prespal pot v Francijo, lani pa peljal v celoti tja in nazaj najprej skozi Aosto v Francijo, potem pa še v Finale Ligure. Na tej trasi bi ubijal za avtovlak čez Padsko nižino, tudi, če bi vozil 'samo' 100 kph. Če bi pa peljal 160, kolikor pelje rdeča puščica, pa sploh super. Glede na kable nad železniško progo bi pa električen avto lahko še polnil - nabiraš kilometre, ne voziš in ne samo da ne porabljaš baterije, še polniš jo. Triple win.
Ja, Padska nižina in hitri vlak je nekaj drugega, kot vlak v Sloveniji, železnice so drage, itd., ampak vseeno, tudi jedrska je dražja od sonca, vetra in premoga, ampak pač boljša. V neki točki bomo morali pač plačati oz. se odpovedati določenim življenjskim vzorcem.

fikus_ ::
Cena elektrike iz novo zgrajenih JE je primerljiva z ceno iz SE.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

PrimozR ::
Ma, povsem možno je, da ne, ker projekti zamujajo zaradi kupa faktorjev. Težava je, da je več kot pol stroška moderne jedrske elektrarne strošek kapitala (obresti). Ker tako dolgo traja, preden odplačaš in ker se projekti zadolžujejo po tržni obrestni meri. Jedrski projekti bi bili pol cenejši, če bi se zanje zadolževale države z obveznicami.

fikus_ ::
Sem bral, da velik strošek gradnje JE predstavlja priprava lokacije za JE.
Ceno elektrike iz SE dviga nepredvidljivost proizvodnje in rezervni viri za to. Pri JE je proizvodnja predvidljiva in je zato lahko razmeroma poceni.
Ceno elektrike iz SE dviga nepredvidljivost proizvodnje in rezervni viri za to. Pri JE je proizvodnja predvidljiva in je zato lahko razmeroma poceni.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

D3m ::
JUST IN - EU Parliament declares nuclear power and gas as "green" energy.
Fuck yeah!
Fuck yeah!
|HP EliteBook|R7 8840U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()

J.McLane ::
A ni bilo to že ene pol leta nazaj? Pred vojno v Ukrajini?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::
Bilo je govora o tem , pa se DE in AT nista dali prepričat.
Samo čakam še novico, da bodo v DE začeli graditi JE.
Samo čakam še novico, da bodo v DE začeli graditi JE.

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

Zimonem ::
Za JE moraš imet zadosti vode. Trenutno Francija ustavlja reaktorje zaradi premajhnih pretokov rek. Energetski izpad nadomeščajo z ruskim utekočinjenim plinom.

D3m ::
Za JE moraš imet zadosti vode. Trenutno Francija ustavlja reaktorje zaradi premajhnih pretokov rek. Energetski izpad nadomeščajo z ruskim utekočinjenim plinom.
|HP EliteBook|R7 8840U|

Matevz96 ::
Za JE moraš imet zadosti vode. Trenutno Francija ustavlja reaktorje zaradi premajhnih pretokov rek. Energetski izpad nadomeščajo z ruskim utekočinjenim plinom.
Odvisno kako imaš narejeno hlajenje, lahko imaš hladilne stolpe na zrak in ni potrebe po vodi. Ampak je voda veliko enostavnejša rešitev v primeru da je seveda na voljo.
#hooldthedoor

kow ::
Za JE moraš imet zadosti vode. Trenutno Francija ustavlja reaktorje zaradi premajhnih pretokov rek. Energetski izpad nadomeščajo z ruskim utekočinjenim plinom.
Vir?
Bloomberg pravi sledece:
EDF Expects Nuclear Output Cuts in Summer on Low River Level
"We're expecting some production cuts" to respect environmental rules as forecasters expect a "hot and dry summer," Cecile Laugier, head of environment at EDF's nuclear-production division, told journalists on Tuesday. "There's a bit less water available this year" especially in the southeast of France because of a drought that has prevailed since the start of the year.
Under France's rules, EDF must reduce or even halt nuclear output when river temperatures reach certain thresholds to ensure that the water used to cool the plants won't harm the environment when put back into the waterways. Some waivers are available in case of a very strong heatwave, which have been used just once in the past, Laugier said.
Given their locations and cooling systems, the Golfech, Blayais, Bugey, Tricastin and Saint-Alban atomic power stations are the most prone to being affected by environmental limits, Laugier said. The latter facility has already had to reduce power a few times in June. The Chooz nuclear plant near the Belgian border also has to be halted when the flow of the Meuse river falls below a certain threshold, she said.
Malo si ze naporen z vecnimi laznimi izjavami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

PrimozR ::

Zimonem ::
Za JE moraš imet zadosti vode. Trenutno Francija ustavlja reaktorje zaradi premajhnih pretokov rek. Energetski izpad nadomeščajo z ruskim utekočinjenim plinom.
Vir?
Bloomberg pravi sledece:
EDF Expects Nuclear Output Cuts in Summer on Low River Level
"We're expecting some production cuts" to respect environmental rules as forecasters expect a "hot and dry summer," Cecile Laugier, head of environment at EDF's nuclear-production division, told journalists on Tuesday. "There's a bit less water available this year" especially in the southeast of France because of a drought that has prevailed since the start of the year.
Under France's rules, EDF must reduce or even halt nuclear output when river temperatures reach certain thresholds to ensure that the water used to cool the plants won't harm the environment when put back into the waterways. Some waivers are available in case of a very strong heatwave, which have been used just once in the past, Laugier said.
Given their locations and cooling systems, the Golfech, Blayais, Bugey, Tricastin and Saint-Alban atomic power stations are the most prone to being affected by environmental limits, Laugier said. The latter facility has already had to reduce power a few times in June. The Chooz nuclear plant near the Belgian border also has to be halted when the flow of the Meuse river falls below a certain threshold, she said.
Malo si ze naporen z vecnimi laznimi izjavami.
Ne znam angleško , daj prevedi. In kdo je ta boobrek?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()

kow ::
Povej mi kateri reaktor (lokacija) je trenutno ustavljen zaradi suše. Hvala za info.
Aja, ne obstaja, da ne boš res iskal.
Korejci že planirajo nadaljevanje gradnje reaktorjev v 2024. VB, Poljaki, ZDA, Koreja itd. so se resno lotili. Zadeve so odvijajo zelo hitro trenutno.
Aja, ne obstaja, da ne boš res iskal.
Korejci že planirajo nadaljevanje gradnje reaktorjev v 2024. VB, Poljaki, ZDA, Koreja itd. so se resno lotili. Zadeve so odvijajo zelo hitro trenutno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

WizzardOfOZ ::
Jap, ostali že gradijo, ker se zavedajo kaj jih čaka, pri nas se pa šele kregamo o tem kaj sploh rabimo in kaj nam zeleni dovolijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hendriks ::
Pomojem bo tako hudo, da bodo še Avstrijci zalaufali svojo JE, ki jo niso nikoli zagnali


WhiteAngel ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Jap, ostali že gradijo, ker se zavedajo kaj jih čaka, pri nas se pa šele kregamo o tem kaj sploh rabimo in kaj nam zeleni dovolijo.
Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha. Tudi Vladek bo moral naprej prodajati svoj plin, če misli preživeti. Vse skupaj je en globalen poker z ogromno bulšita na vseh straneh.

APPluk ::
https://www.dnevnik.si/1042979601
Samo za opombo tistim, ki sanjajo, da bodo nuklearke v Evropi rastle, ko gobe po dežju. Finci so lani zaštartali prvo po 15 letih zgrajeno nuklearko v Evropo in to z 12 letno zamudo. Po mojem mnenju nukleark, ki se zdaj začenjajo graditi ne bomo dočakali, saj bodo poleg takih projektov bankrotirale države in podjetja, ki gradijo. Edine nek smiselni izvajalec se mi zdijo Kitajci, ki imajo aktualne izkušnje z gradnjo, medtem ko Zahodni svet skoraj eno generacijo ni zgradil ničesar.
Samo za opombo tistim, ki sanjajo, da bodo nuklearke v Evropi rastle, ko gobe po dežju. Finci so lani zaštartali prvo po 15 letih zgrajeno nuklearko v Evropo in to z 12 letno zamudo. Po mojem mnenju nukleark, ki se zdaj začenjajo graditi ne bomo dočakali, saj bodo poleg takih projektov bankrotirale države in podjetja, ki gradijo. Edine nek smiselni izvajalec se mi zdijo Kitajci, ki imajo aktualne izkušnje z gradnjo, medtem ko Zahodni svet skoraj eno generacijo ni zgradil ničesar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: APPluk ()

nirburu ::
Jaz ne vem za vas, ampak situacija v našem svetu mi je zadnja leta postala tako retardirana, da niti ne vem kam se obrnit.
Toliko koncentrirane retardiranosti kot sem jo od oblastniko, stroke, zanesenjakove, splošne javnosti itd. videl zadnja leta, ne bi mogel vrjeti 15 let nazaj, če bi mi pripovedovali.
Toliko koncentrirane retardiranosti kot sem jo od oblastniko, stroke, zanesenjakove, splošne javnosti itd. videl zadnja leta, ne bi mogel vrjeti 15 let nazaj, če bi mi pripovedovali.

nirburu ::
More like Fist in the ... 
Ampak ne res, to da so nemci prešaltali nazaj na premog zmaga v moji knjgi.
Vljudno vas prosim, da nihče več mi ne očita: "kako ne poslušam strokovnjakov in znanstvenikov".
Če so to edini strokovnjaki in znanstveniki, ki jih premoremo, bom kar nazaj začel molit Višnu in se mazal s kravjim urinom, ko me napade ebola. Pozitivni učinek bo skoraj identičen.

Ampak ne res, to da so nemci prešaltali nazaj na premog zmaga v moji knjgi.
Vljudno vas prosim, da nihče več mi ne očita: "kako ne poslušam strokovnjakov in znanstvenikov".
Če so to edini strokovnjaki in znanstveniki, ki jih premoremo, bom kar nazaj začel molit Višnu in se mazal s kravjim urinom, ko me napade ebola. Pozitivni učinek bo skoraj identičen.