» »

Vertical Sync ???

Vertical Sync ???

M4TECH ::

Ali mi kdo ve povedati kaj ta funkcija sploh pomeni-naredi.V igrah in driverjih sem jo vklopil pa nisem opazil kake spremembe.
tnx

R33D3M33R ::

Mislim da to:

V-Sync
V-Sync reduces image tearing. This is done by setting the framerate (fps) to the same value as the actual monitor refreshrate. So basicly this means that if you have your monitor at 85Hz, you can't get higher than 85fps in games

Prevest tak ne znam dobro je pa iz Radeonator help fajla :D
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Senitel ::

Katodni monitorji rišejo sliko "počasi" od zgornjega dela zaslona do spodnjega dela zaslona. Ko monitor izriše zadnji piksel se mora katodni žarek vrniti v izhodišče, kar porabi nekaj časa.
Grafične kartice renderirajo sliko pixel by pixel običajno v del pomnilnika, ki je za uporabnika neviden (back buffer). Obstaja pa še drug del pomnilnika, ki je uporabniku viden, saj katodni žarek vsebino tega pomnilnika riše na zaslon.
Lahko pa se zgodi, da bo grafična kartica končala z izrisovanjem slike, ko bo monitor izrisal šele polovico slike. V takem primeru kartica še vedno zamenja "nevidno sliko" (back buffer) in "vidno sliko" (front buffer) in rezultat tega je, da imaš v določenem trenutku na zaslonu nekaj stare slike in nekaj nove. To je vidno predvsem v kakšnih hitrih sekvencah.
Rešitev je VSYNC, ki kartici enostavno pove, da naj z zamenjavo obeh slik počaka do takrat, ko se bo katodni žarek vračal v izhodišče. To reši problem trganja slike, vendar si sedaj omejen z hitrostjo osveževanja zaslona (nemoreš doseči več fps-jev, kot ima monitor osveževanja). Da rešiš še ta problem pa potrebuješ še triple buffering (še ena "nevidna" slika več).

Brane2 ::

Če rišeš sliko sinhrono z žarkom niti ne rabiš "več fps". To bi pomenilo, da rišeš slike, ki se sploh ne bodo prikazale na monitorju.

Osebno i sploh nikoli ni blo jesno zakaj rabiš 100 fps. Pač rišeš s 50 fps ampak sinhrono z žarkom in to bi moralo biti 100% dosti.

M4TECH ::

Zadevo sem vključil tako v driverjih in v igri Quake III. Igral sem na resoluciji 1280-1024 (85Hz) in razlike ni.Vse dela isto kot prej.

tnx anyway


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko FPS?

Oddelek: Igre
293263 (2715) Tac20
»

FPS in Hz na monitorju v igrah (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
524708 (4100) BigWhale
»

Igranje na najvišji ločljivosti

Oddelek: Novice / Grafične kartice
454523 (3313) Suli
»

Double/Triple Buffering

Oddelek: Zvok in slika
211693 (1523) ABX

Več podobnih tem