Forum » Programiranje » [Python] Tutoriali za začetnika v Notepad++
[Python] Tutoriali za začetnika v Notepad++
Math Freak ::
Pa tisto :
#Medsebojne vrednosti
a > c
b > a
c > b
nisi nič s tem naredil.
Raje primerjaj:
* Če sta oba izbrala enako, potem je izenačeno.
* Če je računalnik izbral škarje:
-> če si ti izbral kamen ...
--> ti si izbral papir ...
* Če je računalnik izbral kamen:
-> če si ti izbral škarje ...
--> ti si izbral papir ...
* Če je računalnik izbral papir:
-> če si ti izbral škarje ...
--> ti si izbral kamen ...
Ali pa kaj v tej smeri.
#Medsebojne vrednosti
a > c
b > a
c > b
nisi nič s tem naredil.
Raje primerjaj:
* Če sta oba izbrala enako, potem je izenačeno.
* Če je računalnik izbral škarje:
-> če si ti izbral kamen ...
--> ti si izbral papir ...
* Če je računalnik izbral kamen:
-> če si ti izbral škarje ...
--> ti si izbral papir ...
* Če je računalnik izbral papir:
-> če si ti izbral škarje ...
--> ti si izbral kamen ...
Ali pa kaj v tej smeri.
Yacked2 ::
Math Freak je izjavil:
Pa tisto :
#Medsebojne vrednosti
a > c
b > a
c > b
nisi nič s tem naredil.
Raje primerjaj:
* Če sta oba izbrala enako, potem je izenačeno.
* Če je računalnik izbral škarje:
-> če si ti izbral kamen ...
--> ti si izbral papir ...
* Če je računalnik izbral kamen:
-> če si ti izbral škarje ...
--> ti si izbral papir ...
* Če je računalnik izbral papir:
-> če si ti izbral škarje ...
--> ti si izbral kamen ...
Ali pa kaj v tej smeri.
Jap, tako moraš narediti ,ker
kamen sicer premaga škarje, vendar pade pred listom,
škarje premagajo list, a padejo pred kamnom,
list premaga kamen, a je nemočen pred škarjami.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Unknown_001 ::
Evo mali popravek, a še vedno ne dela prav, pa ne vem zakaj.
#Kamen papir škarje print "Dobrodošli v igri kamen papir škarje. Igra je narejena tako, da igrate proti računalniku.\n Izbrali boste med tremi možnostmi: kamen papir škarje." #uvozi naključni modul import random #Nastavi spremenljivke #kamen = 1 #papir = 2 #skarje = 3 # n= poskusi n = 0 #Dosežene točke jaz=0 com=0 #Začetek raw_input ("Če želite začeti pritisnite enter.") while n<=10: number = random.randrange(1, 4) poteza = raw_input("(1)kamen, (2) papir ali (3) skarje:") #Nastavi logiko vrednotenja if (poteza , number)==(1,3): print "Točka za vas!" n += 1 jaz += 1 number,":",poteza elif (poteza , number)==(2,1): print "Točka za vas!" n += 1 jaz += 1 number,":",poteza elif(poteza , number)==(3,2): print "Točka za vas!" n += 1 jaz += 1 number,":",poteza elif (poteza, number)== (1,1) : print "Izenačenje- vsakemu bo dodana ena točka!" n += 1 jaz += 1 com += 1 print number,":",poteza elif(poteza, number)== (2,2): print "Izenačenje- vsakemu bo dodana ena točka!" n += 1 jaz += 1 com += 1 print number,":",poteza elif(poteza, number)== (3,3): print "Izenačenje- vsakemu bo dodana ena točka!" n += 1 jaz += 1 com += 1 print number,":",poteza elif(poteza, number) == (1,2): print "Točka za nasprotnika!" n += 1 com += 1 print number,":",poteza elif(poteza, number) == (2,3): print "Točka za nasprotnika!" n += 1 com += 1 print number,":",poteza elif (poteza, number) == (3,1): print "Točka za nasprotnika!" n += 1 com += 1 print number,":",poteza else: print ("izberi 1,2 ali 3!") print "konec igre" if jaz>com: print "Zmagali ste", "\n\n vas rezultat:", ti , "\n\nRezultat racunanika", racunalnik elif jaz == com: print "Izenačeni ste 5:5" elif jaz<=com: print "Tokrat ste izgubili. Več sreče prihodnjič. \n\n vas rezultat:", ti , "\n\n Rezultat racunanika", racunalnik
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Yacked2 ::
Ti bom popravil..
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Yacked2 ()
Yacked2 ::
Evo:
print "\nIGRA KAMEN_SKARJE_PAPIR" import random #igra n = 1 #tockovanje jaz=0 com=0 raw_input ("\nZa zacetek pritisnite ENTER") while (n <=10): number = random.randrange(1,4) izbira = str(raw_input("\n Vasa izbira ((1)kamen, (2) papir ali (3) skarje):")) if (int(izbira) == number): #preverim ce je enakovredno jaz +=1 com +=1 n +=1 else: #vrednotenje if (izbira == "1"): if(number == 2): com +=1 n+=1 if(number == 3): jaz +=1 n+=1 elif (izbira =="2"): if(number== 1): jaz +=1 n+=1 if(number == 3): com +=1 n+=1 elif (izbira =="3"): if(number == 1): com +=1 n+=1 if(number == 2): jaz +=1 n+=1 print "\n Runda: " + str(n-1) print "\n racunalnik: " + str(number) print "\n Trenuten rezultat: " + str(jaz)+":"+str(com) print "\nKonec: " + str(jaz) + ":" +str(com)
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Unknown_001 ::
Hmm, zanimivo. Ti si pol za vsako izbiro dal pogoje,ker so samo 2 možnosti zraven možne. Sam kaj je pa z mojim sistemom narobe, da mi ne funkcionira?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Math Freak ::
poteza = raw_input("(1)kamen, (2) papir ali (3) skarje:")
-> Če vtipkaš 1 bo: poteza = "1" (niz), ti pa rabiš 1 (število)
pozabil si spet pretvorit niz v število:
poteza = int(raw_input("(1)kamen, (2) papir ali (3) skarje:"))
Ti si primerjal 1 == "1" kar nikoli ne bo res.
-> Če vtipkaš 1 bo: poteza = "1" (niz), ti pa rabiš 1 (število)
pozabil si spet pretvorit niz v število:
poteza = int(raw_input("(1)kamen, (2) papir ali (3) skarje:"))
Ti si primerjal 1 == "1" kar nikoli ne bo res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Math Freak ()
Unknown_001 ::
Math Freak je izjavil:
poteza = raw_input("(1)kamen, (2) papir ali (3) skarje:")
-> Če vtipkaš 1 bo: poteza = "1" (niz), ti pa rabiš 1 (število)
pozabil si spet pretvorit niz v število:
poteza = int(raw_input("(1)kamen, (2) papir ali (3) skarje:"))
Ti si primerjal 1 == "1" kar nikoli ne bo res.
Ou, pa res. Hvala lepa. Eh, se bom še marsikaj mogu naučit, vidm da bi malo več cajta si lahko za tole uzel bi bilo tudi fino, sam kaj ko je treba prvo za šolo poštimat. No pa dobro. Itak pravjo, da se največ naučimo iz napak
Zdj dela
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Math Freak ::
Ja, malo si moraš pogledati poglavja o različnih tipih podatkov: za začetek predvsem tip niz in tip število, ki se najbolj uporabljata, ter pretvorbo iz enega v drugega:
Recimo:
int() metoda spremeni niz v število, seveda če je niz oblike "45364564...", torej število, brez kakšnih znakov
str() metoda spremeni število v niz
V Pythonu števil in nizov ne moreš seštevati, medtem ko se v nekaterih drugih programskih jezikih seštevanje niza in števila pretvori v niz. V Javi bi bilo potem "2" + 2 = "22", v Pythonu bi ti pa vrnilo napako.
Toliko malo za uvod v tipe podatkov =).
Recimo:
>>> a=5 >>> b='5' >>> int(b) 5 >>> str(a) '5'
int() metoda spremeni niz v število, seveda če je niz oblike "45364564...", torej število, brez kakšnih znakov
str() metoda spremeni število v niz
V Pythonu števil in nizov ne moreš seštevati, medtem ko se v nekaterih drugih programskih jezikih seštevanje niza in števila pretvori v niz. V Javi bi bilo potem "2" + 2 = "22", v Pythonu bi ti pa vrnilo napako.
Toliko malo za uvod v tipe podatkov =).
Unknown_001 ::
Da, saj to sem že obdeloval takoj na začetku, sam kaj ko bi moral malo sproti osveževat, da bi se mi vcepilo v bučo
Vseeno hvala za poenostavljeno razlago.
Vseeno hvala za poenostavljeno razlago.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
MANJŠI PROBLEMČEK!
Po dolgem času ne-učenja (pomanjkanje časa) sem šel malo osveževat znanje in sem naredil preprost kalkulatorček, ampak problem je sledeč. Noče ga normalno zagnati iz Python_file-a medtem, če ga v shellu testiram, deluje normalno.
Koda je takšna:
A bi mi kdo znal razložit, kaj je fora pri tem?
Po dolgem času ne-učenja (pomanjkanje časa) sem šel malo osveževat znanje in sem naredil preprost kalkulatorček, ampak problem je sledeč. Noče ga normalno zagnati iz Python_file-a medtem, če ga v shellu testiram, deluje normalno.
Koda je takšna:
#To je kalkulator za sestevanje vseh kavdratov dolocenega ranga stevil. print "Vnesite obmocje stevil, keterim bi radi izracunali sestevek kvadratov" zacetno_stevilo = int(raw_input("Zacetno stevilo: ")) zadnje_stevilo = int(raw_input("Zadnje stevilo: ")) #Nastavljene vrednosti x=0 a = zacetno_stevilo b = zadnje_stevilo #Logika izračuna while a!=b+1: x += (a**2) a += 1 #Koncni izpis print "rezultat je:" print x #konec programa raw_input ("Za izhod pritisnite enter")
A bi mi kdo znal razložit, kaj je fora pri tem?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Isotropic ::
raje naredi tako, da kot input vpises racun pa je.
malo string.split() in if stavkov pa je. malo tezje bi bilo verjetno, da bi delal za int in float poljubno. no, to je pa se en if stavek.
malo string.split() in if stavkov pa je. malo tezje bi bilo verjetno, da bi delal za int in float poljubno. no, to je pa se en if stavek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
ragezor ::
a dobis kako napako ali kako to mislis da ti ga noce zagnati?
python ime_skripte.py
v terminalu in ti ga pozene. ce hoces brez python poganjati samo ./ime_skripte moras dodati #!/usr/bin/env python na zacetek fila.
na winsih pa nevem kako je s tem
python ime_skripte.py
v terminalu in ti ga pozene. ce hoces brez python poganjati samo ./ime_skripte moras dodati #!/usr/bin/env python na zacetek fila.
na winsih pa nevem kako je s tem
Isotropic ::
rage a je learn py the hard way tut dobra knjiga za nooba?
take osnovne if stavke ze znam (sem znal), classes pa ne recimo.
sem si pogledal mal tist learning python pa me je glava zabolela ob vseh 1600 straneh
aja pa f-16 ni raptor, ampak je falcon.
take osnovne if stavke ze znam (sem znal), classes pa ne recimo.
sem si pogledal mal tist learning python pa me je glava zabolela ob vseh 1600 straneh
aja pa f-16 ni raptor, ampak je falcon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Unknown_001 ::
Nobene napake ne javi. Samo command-line na hitro bliskne (prižge in ugasne) in to je to.
Grem preverjat z IDLE in poženem RUN MODULE in v shellu grem program preverit in ga uspešno brez napak izvede do konca.
Grem preverjat z IDLE in poženem RUN MODULE in v shellu grem program preverit in ga uspešno brez napak izvede do konca.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
ragezor ::
rage a je learn py the hard way tut dobra knjiga za nooba?
take osnovne if stavke ze znam (sem znal), classes pa ne recimo.
sem si pogledal mal tist learning python pa me je glava zabolela ob vseh 1600 straneh
zacnes pri 1. strani
lpthw kolikor vem je namenjena vec mesecnemu predelovanju.
ti kar zacni delat po tistem in scasoma bos vedel zadosti, da se bos ukvarjal z lastnimi projekti, ce ti tisti iz knjige ne bodo vsec.
je pa vsekakor odlicna knjiga za zacetnika
hoces noces python je razmeroma velik jezik. tudi learning python je 1200 stranska bukva, ki ti jo priporocam ko mas neko osnovno znanje.
Unknown_001 ::
aja pa f-16 ni raptor, ampak je falcon.
offtopic Sej sem se gruntal preimenovati v Mikojan-Gurevič MiG-29 hec hec
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
raje naredi tako, da kot input vpises racun pa je.
Kako si to mislil da kot input vpišev račun?? Oz. zakaj bi to bilo dobro???
Poanta tega programčka je itak da nastaviš območje števil ki naj jih skvadrira in sešteje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
ragezor ::
Unknown_001 je izjavil:
Nobene napake ne javi. Samo command-line na hitro bliskne (prižge in ugasne) in to je to.
Grem preverjat z IDLE in poženem RUN MODULE in v shellu grem program preverit in ga uspešno brez napak izvede do konca.
a ma file python ikonico?
nastavi, da ti .py file odpira Python Launcher for Windows (Console)
meni ga ze po defaultu nastavi, ko instaliram python. sem glih probal.
Unknown_001 ::
Seveda ima Python-ikonco in pod lastnostmi piše, da gre za Python_File
In ravno zaradi tega mi je vse skupaj čudno.
Aja, programiram pa v Python 2.7
In ravno zaradi tega mi je vse skupaj čudno.
Aja, programiram pa v Python 2.7
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
Pa res!
O marija, da je zadeva tolk občutljiva na tole... Pa čeprav gre zgolj za blesav komentar v kodi ki nima nobenega vpliva na potek programa
Hvala!
O marija, da je zadeva tolk občutljiva na tole... Pa čeprav gre zgolj za blesav komentar v kodi ki nima nobenega vpliva na potek programa
Hvala!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
naredi, da bos lahko vpisal 2+3*5 in ti bo sam izracunal, ne pa tko cifro po cifro.
Huh, neki mi je ratalo na hitro spacat. Si neki takega imel v mislih?
#Kalkulator by Raptor F16 print "Pozdravljeni, to je kalkulator ki omogoča osnovne operacije sestevanja, odstevanja, mnozenja, deljanja in kvadriranja!" end = False while not end: print "Izberite med slednjimi moznostmi:" print "sestevanje" print "odstevanje" print "mnozenje" print "deljenje" print "kvadriranje" izbira = str(raw_input("Izberi opcijo:")) if izbira == "sestevanje": print "a + b" a= int(raw_input("a:")) b= int(raw_input("b:")) c=a+b print c elif izbira == "odstevanje": print "a - b" a= int(raw_input("a:")) b= int(raw_input("b:")) c=a-b print c elif izbira == "mnozenje": print "a x b" a= int(raw_input("a:")) b= int(raw_input("b:")) c=a*b print c elif izbira == "deljenje": print " a / b " a= int(raw_input("a:")) b= int(raw_input("b:")) c=a/b print c elif izbira == "kvadriranje": print " a^2 " a= int(raw_input("a:")) c=a**2 print c else: print "Napacen vnos! Izbirate lahko le med: \nsestevanje\nodstevanje\nmnozenje\ndeljenje\nkvadriranje" input =raw_input ("restart? Y/N") if input == "N": end = True
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Yacked2 ::
Unknown_001 je izjavil:
naredi, da bos lahko vpisal 2+3*5 in ti bo sam izracunal, ne pa tko cifro po cifro.
Huh, neki mi je ratalo na hitro spacat. Si neki takega imel v mislih?
#Kalkulator by Raptor F16
print "Pozdravljeni, to je kalkulator ki omogoča osnovne operacije sestevanja, odstevanja, mnozenja, deljanja in kvadriranja!"
end = False
while not end:
print "Izberite med slednjimi moznostmi:"
print "sestevanje"
print "odstevanje"
print "mnozenje"
print "deljenje"
print "kvadriranje"
izbira = str(raw_input("Izberi opcijo:"))
if izbira == "sestevanje":
print "a + b"
a= int(raw_input("a:"))
b= int(raw_input("b:"))
c=a+b
print c
elif izbira == "odstevanje":
print "a - b"
a= int(raw_input("a:"))
b= int(raw_input("b:"))
c=a-b
print c
elif izbira == "mnozenje":
print "a x b"
a= int(raw_input("a:"))
b= int(raw_input("b:"))
c=a*b
print c
elif izbira == "deljenje":
print " a / b "
a= int(raw_input("a:"))
b= int(raw_input("b:"))
c=a/b
print c
elif izbira == "kvadriranje":
print " a^2 "
a= int(raw_input("a:"))
c=a**2
print c
else:
print "Napacen vnos! Izbirate lahko le med: \nsestevanje\nodstevanje\nmnozenje\ndeljenje\nkvadriranje"
input =raw_input ("restart? Y/N")
if input == "N":
end = True
Kaj pa če bi naredil tako:
seštevanje(1),odštevanje(2), potem bi pa v if stavku primerjal z "1", "2"..., ker je manj pisanja, kot če bi pisal celo besedo
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
nyler ::
Da na prvi uprašanje odogovorim. V 2. letniku računalniške smo se učili C++... in nimam večjih težav pri učenju drugih jezikov. kar se tiče pa php, java, aspx... So v večini bazirani na c++ sam vsak ma mal drugačne sintakse. Tako da ja priporočam mučenje v c++, za katerega ti priporočam IDE borland (:
LP
LP
Unknown_001 ::
Kaj pa če bi naredil tako:
seštevanje(1),odštevanje(2), potem bi pa v if stavku primerjal z "1", "2"..., ker je manj pisanja, kot če bi pisal celo besedo
Ja komot lahko naredim tako, res je hitreje, sam jst sem mal pohitu, pa se mi ni dalo kaj dosti ubadat s tem kaj bo bolje se mi je mal spat mudil, ker če predolg čujem sem čist tečen nasleden dan
OK, ka pozna kdo kakšno dobro stran, ki bi mi malo razložila kako bi programiral v Pythonu z GUI? Mal mi je blesav že ta terminal ratal, pa dejansko bi zadeve ki jih sprogramiram lahko postale uporabne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
bluefish ::
Dokumentacija: http://docs.python.org/2/library/tk.html
Pa en kup frameworkov: https://wiki.python.org/moin/GuiProgram...
Pa en kup frameworkov: https://wiki.python.org/moin/GuiProgram...
black ice ::
Edit: Da dopolnim nylerja: Visual Studio ali Eclipse, če si na Win ekosistemu. Ni druge.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | python-rabim pomočOddelek: Programiranje | 2788 (1018) | rnla1973 |
» | Python naloga pomoč!!!Oddelek: Programiranje | 2218 (1652) | Sony-Tech |
» | python pomočOddelek: Programiranje | 1801 (1621) | jype |
» | [Python] syntax error-invalid syntaxOddelek: Programiranje | 1758 (1728) | Vesoljc |
» | [Naloga][Python] VisliceOddelek: Programiranje | 2934 (2584) | vice boy |