» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
114 / 190
»»

hojnikb ::

knock urself out.
LA005844397HU
#brezpodpisa

AEx_1-7 ::

hojnikb je izjavil:

knock urself out.
LA005844397HU


Ce domnevam pravilno, je "3102 Celje" tudi VASA dejanska naslovna posta?
Je pa za tole moznost za DISPUTE ze skoraj zamujena.

hojnikb ::

ja sej sem dal dispute, pa so me odfukal; ces sj je blo dostavljeno. Ja, posta pa stima. Je pa cisto mozno, da so zajebal z dostavo, ker sem ze veckrat opazo, da je bil na nalepki napacn naslov oz. samo naslov brez hisne stevilke.

oh well, bo pac treba narocit znova.
#brezpodpisa

AEx_1-7 ::

hojnikb je izjavil:

ja sej sem dal dispute, pa so me odfukal; ces sj je blo dostavljeno. Ja, posta pa stima. Je pa cisto mozno, da so zajebal z dostavo, ker sem ze veckrat opazo, da je bil na nalepki napacn naslov oz. samo naslov brez hisne stevilke.

oh well, bo pac treba narocit znova.


No, pa le imamo kar nekaj vec relevantnih informacij o konkretni situaciji, kot prvotno!

Tole deluje kot 'last-mile-local-loop-issue', ki ga lahko nadalje resujete le osebno (upam da ste v korektnih odnosih z lokalno poslovalnico PS).

V ponedeljek zjutraj stopite osebno na lokalno izpostavo poste Celje, Gaji 29, 3102 Celje (ob 8h zacnejo) in postnemu nadzorniku razlozite, da vam ta posiljka pac ni bila vrocena 10-Avg-2021 ob 11:57:11 (izkazati bo seveda potrebno ustrezno osnovo/pravni interes), kot (zmotno) prikazujejo zapisi PS ... in verjamem da se bo situacija (z ne/dostavo) razresila. Srecno!

zzitop ::

Kaj pa si mislite o "Cainiao Heavy Parcel Line"? Kaže, da bo to vedno pogosteje ob naročilih nad 5USD. Če je že kdo naročil, morda pove samo obliko številke za sledenje?

AEx_1-7 ::

zzitop je izjavil:

Kaj pa si mislite o "Cainiao Heavy Parcel Line"? Kaže, da bo to vedno pogosteje ob naročilih nad 5USD. Če je že kdo naročil, morda pove samo obliko številke za sledenje?


Pred kratkim je nekdo to ze spraseval -- izkusenj verjetno se nima nihce, saj je za dostavo v SI tole cisto na novo (recimo Saver imamo ze nekaj mesecev in posledicno dejanske informacije, Expedited Standard ali pa Standard For Special Goods pa recimo (se) nimamo).

Kot je moc razbrati gre za 'Cainiao Super Economy' varianto (plain, global, for special goods) v uporabi za posiljke z merami ali/in tezo izven standardnih pisemskih (2+ kg), zato ostale odpadejo; lahko je pa tudi pod 5 USD, ker to ni kljucni kriterij.

Cena CHPL bo zaradi navedenega nekaj visja kot pri 'Super Economy', cas dostave 30–50 dni, in zelo verjetno uvozni postopki ob vstopu v EU v Ljubljani ... nacelno, avoid!

Cainiao opcije dostave so sicer (lahko) dinamicne, v odvisnosti od trenutnih logisticnih razmer (v principu od 1.7. dalje no-go).

mrTwelveTrees ::

A kaj drugače obračunajo davek naši cariniki če je več nabite poštnine kot vrednost izdelka ?
Mislim če je račun, primer 10eur, poštnina 7, izdelek 3eur oz. obratno. Je kaj drugače ali isti k?

blink ::

mrTwelveTrees je izjavil:

A kaj drugače obračunajo davek naši cariniki če je več nabite poštnine kot vrednost izdelka ?
Mislim če je račun, primer 10eur, poštnina 7, izdelek 3eur oz. obratno. Je kaj drugače ali isti k?


Ne. Za njih je relevantna skupna vrednost.

zzitop ::

@AEx_1-7 , hvala za pojasnila. Cenim

buttcrack ::

Danes sem šel ponovno za foro pogledat razlike v cenah, če naročaš nekaj iz SLO ali PL.

Če naročiš iz Poljske iz PL, SP ali CN skladišča je cena 100$, isti produkt iz istih skladišč za naročila v SLO so v vrednosti 122$. AX nas ima za navadne bananeke in nam iz EU računa dvojni DDV.

Kumbaja ::

blink je izjavil:

mrTwelveTrees je izjavil:

A kaj drugače obračunajo davek naši cariniki če je več nabite poštnine kot vrednost izdelka ?
Mislim če je račun, primer 10eur, poštnina 7, izdelek 3eur oz. obratno. Je kaj drugače ali isti k?


Ne. Za njih je relevantna skupna vrednost.


Tako je, od kar ni več oprostitve DDV do 22 EUR ni razlike, ker se DDV obračuna tako od izdeljka kot od storitve (poštnina).

thxslo ::

thxslo je izjavil:

26.7 izpolnil podatke za carinski postopek na portalu uvoz-izvoz.posta.si

Danes klicem carino kje se je paket zataknu in mi pravijo: Na zalost vam moramo sporociti da je obseg dela po prvem(1.7) zelo vecji tako da vasega paketa ta teden še ne pricakujte, sigurno pa v sredini naslednjega tedna (19.8)

Je ze kdo sporocu aliexpress da bodo mogl podalsat "Buyer Protection" ce bo tole novi standard za carino 😂😂

Uglavnem izogibat nasi carini lol


Danes klical na carino ampak se ne oglašajo več. Na pošti(carinske zadeve) sem pa dobil dodatn info da je bil paket pregledan 16.8 in takrat je paket dubil status da lahko zapusti carino. LoL.

torej na kratko:
25.7 paket prispe na carino
26.7 dobim SMS in še isti dan izpolnim podatke na uvoz-izvoz.posta.si
16.8 paket na carini dobi status pregledan in da lahko gre naprej
23.8 po telefonskem klicu dobil info da paket še vedno ni zapustil carine.

Zdj nam je lahko vsem jasno zakaj je večina kitajskih paketov pocarinjena na Madžarskem in drugje po evropi. Naši so enostavni nesposobni ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thxslo ()

aborko ::

No moj je tudi bil carinjen 1 teden nazaj na madžarskem, pa še ni prišel...

Import clearance success
2021-08-16 20:33:29

Import clearance start
2021-08-16 15:32:52

Budapest-Linehaul Arrival:Arrived Budapest
2021-08-13 13:30:00

Hand over to airline
2021-08-10 22:00:00

stara mama ::

Pa je možno na kak način kupovat na AX še brez DDVja?
Itak ga plačaš na pošti, potem pa od njih zahtevaš DDV nazaj, čuden sistem če AX tega ni vredu implementiral, pol so res lopovi.

bbobst ::

Ali je bolje ignorirati ali pa zavrniti obvestilo iz carinske pošte ,da nato uveljaviš refund ?

val46 ::

Jaz tudi že 14 dni čakam našo carino al pošto al ne vem več koga že 14 dni. 9.8. poslal tista dokazila na spletni strani pošte, po dveh tednih, jim še ni uspelo paketa preposlati na moj domač naslov! Mislim, kolk nesposobni morajo biti tam, da rabi paket iz Kitajske do Slovenije(se pravi par tisoč kilometrov) 5 dni, potem za zadnjih nekaj deset km, pa več kot 14 dni! In za tako "uslugo" oni hočejo še računat??? Matr jim j*b*m! Če bi jaz imel bilokatero storitveno dejavnost(kar posredovanje pri carinjenju je) in bi za vsako stvar moral človek čakat več kot 14 dni, bi propadel. Ne vem če je res tolk zajebano dat tisto fakin nalepko na paket, da poštar ve, koliko te mora obrat za eure, ko pride do tebe. Ob predpostavki, da je vse ok s papirji, bi to moralo biti vprašanje minute, ne 14ih dni!

Zdaj šele vidim, zakaj so tolikokrat prestavljali ta datum, kdaj bodo začeli s tem carinjenjem in obdavčitvijo vsakega malega paketa izven EU. Pa kljub temu niso bili sposobni v vseh teh letih prestavljanja, narediti en sistem, ki bi bil dokaj avtomatiziran in dovolj oz.vsaj spodobno hiter. Me prav zanima, koliko(če sploh) novih sodelavcev je pošta slovenije zaposlila na račun tega. Ker če ni, potem to ne bo šlo skozi, ker še tisti ki tam delajo(če so resnično toliko obremenjeni z delom), bodo začeli dajat odpovedi in potem bo samo še slabše.

hotig ::

Hah, imam tudi jaz še eno zanimivo zgodbo od določenega prodajalca na AE. Naročil sem en izdelek 5.8. in seveda kot običajno plačal ob naročilu ter dobil za to tudi potrdilo (izpis na AE strani, SMS info in evidentirano na banki). Danes je po trackingu pošiljka prispela v Liege, BE (z letalom iz CN). Potem grem pa gledat sporočila na AE (Messages) in vidim to sporočilo:

Dear Customer, We appreciated your purchase from us.However, we noticed you that haven't made the payment yet. This is a friendly reminder to you to complete the payment transaction as soon as possibl.

Prijazno sem jim odgovoril, da sem izdelek že plačal ob naročilu, da imam za to potrdilo in da je izdelek že 2 tedna na poti ter naj še enkrat preverijo svoje podatke. Upam, da ne bojo kej težili, sploh ker je bilo poslano preko Cainiao Super Economy Global, kar naj bi bilo "no go" v trenutnih razmerah.

The Player ::

Ima morda kdo informacijo kako je z dostavno službo: Cainiao Standard For Special Goods?

Se carini v tujini al pri nas?

blink ::

The Player je izjavil:

Ima morda kdo informacijo kako je z dostavno službo: Cainiao Standard For Special Goods?

Se carini v tujini al pri nas?

https://slo-tech.com/forum/t586896/p727...

zzitop ::

hotig je izjavil:

Danes je po trackingu pošiljka prispela v Liege, BE (z letalom iz CN). Upam, da ne bojo kej težili, sploh ker je bilo poslano preko Cainiao Super Economy Global, kar naj bi bilo "no go" v trenutnih razmerah.


Je zagotovo Global na koncu in šlo bo skozi Liege (BE)?

Tukaj pa nekaj informacij, koliko in kako provizijo zaračunavajo druge pošte:
https://budgetlightforum.com/node/78042

The Player ::

blink je izjavil:

The Player je izjavil:

Ima morda kdo informacijo kako je z dostavno službo: Cainiao Standard For Special Goods?

Se carini v tujini al pri nas?

https://slo-tech.com/forum/t586896/p727...


Hvala za seznam, ampak na spisku sta samo Cainiao Super Economy in Cainiao Super Economy for Special Goods, ne pa tudi Cainiao Standard For Special Goods za katerega me zanima.

Webmojster ::

The Player je izjavil:

blink je izjavil:

The Player je izjavil:

Ima morda kdo informacijo kako je z dostavno službo: Cainiao Standard For Special Goods?

Se carini v tujini al pri nas?

https://slo-tech.com/forum/t586896/p727...


Hvala za seznam, ampak na spisku sta samo Cainiao Super Economy in Cainiao Super Economy for Special Goods, ne pa tudi Cainiao Standard For Special Goods za katerega me zanima.


Dva sta mi v tej temi potrdila, da je šlo skozi brez problema (ni šlo na našo pošto/carino). (malo poglej na 111 strani).

pygmalion ::

Webmojster je izjavil:

The Player je izjavil:

blink je izjavil:

The Player je izjavil:

Ima morda kdo informacijo kako je z dostavno službo: Cainiao Standard For Special Goods?

Se carini v tujini al pri nas?

https://slo-tech.com/forum/t586896/p727...


Hvala za seznam, ampak na spisku sta samo Cainiao Super Economy in Cainiao Super Economy for Special Goods, ne pa tudi Cainiao Standard For Special Goods za katerega me zanima.


Dva sta mi v tej temi potrdila, da je šlo skozi brez problema (ni šlo na našo pošto/carino). (malo poglej na 111 strani).


Meni je "Cainiao Super Economy for Special Goods" šel skozi preko Nemčije. Za "Cainiao Standard for Special Goods" nikoli nisem slišal in nimam izkušenj. A je to nekaj novega?

hotig ::

@zzitop

Ja, tako pač piše, to je bila avtomatska izbira pri naročilu in sploh nisem takrat preverjal, če je še kaj drugega možno. Sicer pa se trenutno ponuja še Special Line-YW, ampak to je že mimo. Pa tudi številka je bila od samega začetka UH.........BE in se ni nič spreminjala, tracking strani pa kot dostavljalca/posrednika navajajo Cainiao in Bpost. Na parcelsapp pa piše: 23 Avg 2021, Linehaul Arrival, Liege, Belgium. Bomo vidli ...

barakus ::

Če sem prav razumel je v tej temi omenjeno, da se "AliExpress Standard Shipping" načeloma ne carini/obdavči na naši carinski pošti ampak drugje, in bi moralo priti brez dodatnih stroškov?

Webmojster ::

Naročil prek "Special Line-YW", dobil RU->NL tracking cifro

barakus je izjavil:

Če sem prav razumel je v tej temi omenjeno, da se "AliExpress Standard Shipping" načeloma ne carini/obdavči na naši carinski pošti ampak drugje, in bi moralo priti brez dodatnih stroškov?


Ja ti paketi pridejo ponavadi prek Madžarske (HU), ne da bi jih naša pošta/carina "obdelala". Tisto kar plačaš na AE je končna cena.

Zgodovina sprememb…

Jerry000 ::

Ok, glede na to da je veliko govora tu, zanima me kako je s paketi ki so izven EU. Koliko se plača carina, se še splača kupovat izdelke do 20 EUR? Ali te zdaj obcarinijo za vsako stvar in se zaradi tega ne splača več kupovat tu?

pygmalion ::

Webmojster je izjavil:

Naročil prek "Special Line-YW", dobil RU->NL tracking cifro



A to pomeni, da je sledilna oznaka RUxxxxxxxxxxNL ali pa da je ruska sledilna oznaka spremenjena v nizozemsko?

flameir ::

Kako pa je z AliExpress Saver Shipping ?

Webmojster ::

pygmalion je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Naročil prek "Special Line-YW", dobil RU->NL tracking cifro



A to pomeni, da je sledilna oznaka RUxxxxxxxxxxNL ali pa da je ruska sledilna oznaka spremenjena v nizozemsko?


RUxxxxxxxxxxNL je oznaka ja.

Dreja48 ::

Mi lahko kdo prosim pove telefonsko za carinsko pošto. Nekaj časa nazaj sem klicala na številko, ki je zapisana na obvestilu ki ga dobiš od carine in me je gospa nadrla po telefonu zakaj kličem na to številko ker to ni carinska pošta 8-O.
Še kdo drug čaka da se paket premakne iz Pošiljka predložena uvozni carini (update konec julija) ali bi me moralo skrbeti?
Hvala :)

GaMa87 ::

pygmalion je izjavil:

Da bo uboga carinska pošta imela čim manj dela, vi pa manj stroškov, uporabljajte le preverjene kurirske službe. :)

Tedenski pregled kurirskih služb:










sprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
AliExpress Standard Shipping HU/NL tracking number, tracking
AliExpress Saver Shipping HU tracking number
Cainiao Super Economy BE tracking number
Cainiao Super Economy for Special Goods DE  
Special Line-YW YP->LU tracking number, tracking
nesprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
Cainiao Super Economy Global UZ  


V primeru, da imate izkušnjo, ki ni skladna z zgornjo tablico, prosim to sporočite.


Odlična ideja pygmalion, naredil sem Google preglednico, kjer se lažje dopolnjuje stanje in v kolikor zna kdo ta link "pinat" na vrh te teme bi bilo super, da imamo vedno aktualne informacije.

Link


P.S. Zaenkrat sem omogočil le komentiranje, tako da lahko s komentarjem napišete nov predlog in ga bom vnesel v tabelo.
Lep pozdrav, GaMa87

thxslo ::

Dreja48 je izjavil:

Mi lahko kdo prosim pove telefonsko za carinsko pošto. Nekaj časa nazaj sem klicala na številko, ki je zapisana na obvestilu ki ga dobiš od carine in me je gospa nadrla po telefonu zakaj kličem na to številko ker to ni carinska pošta 8-O.
Še kdo drug čaka da se paket premakne iz Pošiljka predložena uvozni carini (update konec julija) ali bi me moralo skrbeti?
Hvala :)


Ne skrbi hah :) , sam imam isti problem , se klical, kontaktiral vse zivo , vsak organ vali krivdo na drugega realnost je pa da se jim pol kurca ne sanja kje je tocno paket oziroma kaj se dogaja na relaciji carina-posta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thxslo ()

val46 ::

Evo, danes končno prejel paket, za katerega sem 9.8. poslal vse podatke na tisto spletno mesto od pošte. Se pravi, je paket(kateri je bil pravilno izpolnjen z podatki), potreboval iz Ljubljane cca 100km daleč 15dni! Iz Kitajske do Slovenije pa 4 dni! Ne vem, morda mi ga je poštar iz LJ do doma peš prinesel ;) Kot zanimivost naj povem le to, da sm moral plačati samo tista 2,50€ za posredovanje, DDVja mi pa niso še enkrat naložili za plačat. Tako da se vsaj ne rabim še enkrat ukvarjat z AE in pošiljat dispute oz.refund za 2x plačilo davka.

pygmalion ::

val46 je izjavil:

Evo, danes končno prejel paket, za katerega sem 9.8. poslal vse podatke na tisto spletno mesto od pošte. Se pravi, je paket(kateri je bil pravilno izpolnjen z podatki), potreboval iz Ljubljane cca 100km daleč 15dni! Iz Kitajske do Slovenije pa 4 dni! Ne vem, morda mi ga je poštar iz LJ do doma peš prinesel ;) Kot zanimivost naj povem le to, da sm moral plačati samo tista 2,50€ za posredovanje, DDVja mi pa niso še enkrat naložili za plačat. Tako da se vsaj ne rabim še enkrat ukvarjat z AE in pošiljat dispute oz.refund za 2x plačilo davka.


To je zelo zaskrbljujoč primer, ker je zaračunavanje za pravilno izpolnjene pakete preprosto rop - a lahko podeliš sliko paketa (svoje podatke in sledilno številko lahko izbrišeš), da vidimo, kako to izgleda?

destroyer2k ::

pygmalion je izjavil:

To je zelo zaskrbljujoč primer, ker je zaračunavanje za pravilno izpolnjene pakete preprosto rop - a lahko podeliš sliko paketa (svoje podatke in sledilno številko lahko izbrišeš), da vidimo, kako to izgleda?


To je čisto normalno, kar tudi piše v evropski direktivi glede tega.

From 1 April 2021, you can register businesses on the IOSS portal of any EU Member State. If businesses are not based in the EU, they will normally need to appoint an EU-established intermediary to fulfil their VAT obligations under IOSS.

In ker določeni prodajalci nimajo posrednike v evropi pride do tega stroška.

Vir: https://ec.europa.eu/taxation_customs/i...

val46 ::

Kaj je zaskrbljujoče? Da sem davek plačal že ob nakupu in mi ga niso še enkrat poturili za plačat? Sej sm napisal, da sem plačal le tiste 2,50€ za posredovanje carinjenja al kar koli že oni delajo. Bolj kot vse skupaj mi je dok...čilo, ker je vse skupaj kljub vsem pravilno izpolnjenim podatkom, trajalo več kot dva tedna, da so preposlali iz carine(ali pošte, vseeno mi je), na moj naslov. Paketa pa nisem slikal, tisto vrečko, v kateri je bil izdelek, sem pa tudi že vrgel v smeti, tako da, slikat ne morem.

buttcrack ::

zaskrbljujoče je, da morajo DDV ponovno plačati skoraj vsi ostali, ne ti.

sej veš, zemlja okoli sonca, ne obratno.

val46 ::

Ja ne vem. Jaz sem jim poslal vse podatke(račun v pdf, na katerem je lepo razvidno, da je DDV že plačan) + da sem jim v opombe napisal, da je DDV že plačan ob nakupu in upam, da mi ga ne bodo še enkrat obračunali. In zgleda je pomagalo, ker mi ga niso. Morda je pa zato toliko časa trajalo, da prepošljejo pošiljko na moj naslov, ker so morda preverjali, ali je resnično ddv plačan ali ne, kdo bi ga vedel.

Mare2 ::

val46 je izjavil:

Ja ne vem. Jaz sem jim poslal vse podatke(račun v pdf, na katerem je lepo razvidno, da je DDV že plačan) + da sem jim v opombe napisal, da je DDV že plačan ob nakupu in upam, da mi ga ne bodo še enkrat obračunali. In zgleda je pomagalo, ker mi ga niso. Morda je pa zato toliko časa trajalo, da prepošljejo pošiljko na moj naslov, ker so morda preverjali, ali je resnično ddv plačan ali ne, kdo bi ga vedel.


Do nekega zneska je, kot izgeda, v 2,50 EUR DDV vštet.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

bajar ::

val46: katero dostavno službo si imel za ta paket?

pygmalion ::

buttcrack je izjavil:

zaskrbljujoče je, da morajo DDV ponovno plačati skoraj vsi ostali, ne ti.

sej veš, zemlja okoli sonca, ne obratno.


WTF?????? Jaz plačujem davke za vsa svoja naročila iz Kitajske in to za mene sploh ni sporno. Imam pa "srečo", da so se vsi paketi do sedaj izognili naši carinski pošti.

EU uradi so večkrat javno izjavili, da če bo davek odveden preko IOSS dodatnih stroškov pri prihodu paketa v EU ne bo.

Plačilo davka sploh ni sporno. Sporno je le, da če je davek podveden preko IOSS, da carinska pošta zaračuna 2,50 EUR, kar je direktno v nasprotju s prej napisanim. Samo pred tem bi se bilo treba prepričati, ali je davek zares pravilno odveden preko IOSS.

flameir ::

GaMa87 je izjavil:


Odlična ideja pygmalion, naredil sem Google preglednico, kjer se lažje dopolnjuje stanje in v kolikor zna kdo ta link "pinat" na vrh te teme bi bilo super, da imamo vedno aktualne informacije.

Link


P.S. Zaenkrat sem omogočil le komentiranje, tako da lahko s komentarjem napišete nov predlog in ga bom vnesel v tabelo.


Bravo obema. Sem shranil tabelo med zaznamke in bom komentiral, če bom odkril kaj novega.

Hvala!

bbobst ::

To sem dobil v odgovor,ko sem reklamiral ponovno plačilo davka.

Spoštovani ,v kolikor ste DDV poravnali ob nakupu, je dolžnost pošiljatelja, da v natančno določeno e-polje pod nadzorom FURS-a, navede IOSS (VEM) številko po kateri je bil DDV obračunan.
Svetujem vam, da s pošiljatelji dogovorite natančno navajanje IOSS (VEM) številk, saj boste na ta način prihranili pri dodatnem plačilu DDV-ja, pohitrili postopke procesiranja vaših pošiljk in nam prihranili odvečno nepotrebno delo.
Pošiljko ste carinili v cenejšem-neposrednem postopku, kar pomeni, da ste dajatve obračunali sami na podlagi navedb. Deklaranti Pošte Slovenije navedenih podatkov niso preverjali ali brali komentarje v opombi saj se dajatve obračunajo avtomatično.

pygmalion ::

bbobst je izjavil:

To sem dobil v odgovor,ko sem reklamiral ponovno plačilo davka.

Spoštovani ,v kolikor ste DDV poravnali ob nakupu, je dolžnost pošiljatelja, da v natančno določeno e-polje pod nadzorom FURS-a, navede IOSS (VEM) številko po kateri je bil DDV obračunan.
Svetujem vam, da s pošiljatelji dogovorite natančno navajanje IOSS (VEM) številk, saj boste na ta način prihranili pri dodatnem plačilu DDV-ja, pohitrili postopke procesiranja vaših pošiljk in nam prihranili odvečno nepotrebno delo.
Pošiljko ste carinili v cenejšem-neposrednem postopku, kar pomeni, da ste dajatve obračunali sami na podlagi navedb. Deklaranti Pošte Slovenije navedenih podatkov niso preverjali ali brali komentarje v opombi saj se dajatve obračunajo avtomatično.


Ravno to me bega. Zgoraj imamo domnevni primer, ko je prejemnik plačal 2,50 EUR, ne pa tudi davka. Ali to pomeni, (a) da PS paketa sploh ni poslala FURSu v carinsko obravnavo ali pa (b) da je FURS "avtomatsko" določil, da se davek ne obračuna? Je torej IOSS pravilno uporabljen v tem primeru ali ne? Da bi to ugotovili, bi morali preučiti naslovno stran paketa.

Groot ::

Se je še komu dogodilo v zadnjem obdobju, da mu je prodajalec sam po izvedenem plačilu sam spremenil vrsto pošiljanja? Ravno mi je prodajalec pri enem naročilu iz Aliexpress Saver Shipping, ki se ga je seveda doplačalo, spremenil v Aliexpress Standard Shipping. Sicer zaenkrat vseeno izgleda, da bo paket prišel preko Madžarske. Vseeno pa razmišljam, da bi prodajalca že vnaprej obvestil, da bom odpiral dispute v primeru, da se zadeva zatakne pri FURS in bo treba plačati stroške pregleda.

pygmalion ::

Groot je izjavil:

Se je še komu dogodilo v zadnjem obdobju, da mu je prodajalec sam po izvedenem plačilu sam spremenil vrsto pošiljanja? Ravno mi je prodajalec pri enem naročilu iz Aliexpress Saver Shipping, ki se ga je seveda doplačalo, spremenil v Aliexpress Standard Shipping. Sicer zaenkrat vseeno izgleda, da bo paket prišel preko Madžarske. Vseeno pa razmišljam, da bi prodajalca že vnaprej obvestil, da bom odpiral dispute v primeru, da se zadeva zatakne pri FURS in bo treba plačati stroške pregleda.


To se je meni že dogajalo. Prodajalec je dejansko uporabil dražji in boljši način pošiljanja; verjetno gre za večjo vrednosti in je želel dobiti službeno potrditev o prejetju paketa. V takih primerih menim da ni razloga za pritožbo.

Na splošno pri FURSu pristanejo samo najcenejše stvari z najcenejšimi poštnimi opcijami (z izjemo China Post, temu se izogibajte v vsakem primeru), zato bi po moje bil problem samo, če bi prodajalec uporabil cenejše pošiljanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

destroyer2k ::

pygmalion je izjavil:

buttcrack je izjavil:

zaskrbljujoče je, da morajo DDV ponovno plačati skoraj vsi ostali, ne ti.

sej veš, zemlja okoli sonca, ne obratno.


WTF?????? Jaz plačujem davke za vsa svoja naročila iz Kitajske in to za mene sploh ni sporno. Imam pa "srečo", da so se vsi paketi do sedaj izognili naši carinski pošti.

EU uradi so večkrat javno izjavili, da če bo davek odveden preko IOSS dodatnih stroškov pri prihodu paketa v EU ne bo.

Plačilo davka sploh ni sporno. Sporno je le, da če je davek podveden preko IOSS, da carinska pošta zaračuna 2,50 EUR, kar je direktno v nasprotju s prej napisanim. Samo pred tem bi se bilo treba prepričati, ali je davek zares pravilno odveden preko IOSS.


Še bom enkrat postal ker nisi prebral.

From 1 April 2021, you can register businesses on the IOSS portal of any EU Member State. If businesses are not based in the EU, they will normally need to appoint an EU-established intermediary to fulfil their VAT obligations under IOSS.

In ker določeni prodajalci nimajo posrednike v evropi pride do tega stroška.

Vir: https://ec.europa.eu/taxation_customs/i...

blink ::

bbobst je izjavil:

Deklaranti Pošte Slovenije navedenih podatkov niso preverjali ali brali komentarje v opombi saj se dajatve obračunajo avtomatično.


Potem pa naj ne zaracunavajo stroske postopka ce se jim ne da brati vnesenih podatkov. Vecina nas je dodala v uvoz-izvoz portal dokument o IOSS in placilu davka in v komentar dopisala da je bil DDV ze placan.

darkolord ::

2,5 EUR stane carinsko zastopanje.
««
114 / 190
»»