» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
113 / 190
»»

Samael ::

stratosD je izjavil:

Kolk kej časa to naši carinijo/meljejo kaj zadnje cajte?


Jaz sem se spraševal nekaj podobnega in mislim da po devetih delovnih dneh prejel pošiljko. Tole je bil pa njihov odgovor:

Pozdravljeni,
sporočamo, da je pošiljka UN***JP 14. 7. 2021 bila predana v dostavo.
Pred 1. 7. 2021 so carinski postopki v povprečju trajali od 3 do 6 delovnih dni.
Sedaj, ko se je količina pošiljk neprimerljivo povečala trajajo postopki od 5 do 10 delovnih dni.
Postopki se bodo še naprej optimizirali, s čimer bomo skrajšali od prejema pošiljke do predaje v dostavo.
Lep pozdrav
Samael != Samuel

pygmalion ::

V glavnem, kolikor vidim, še noben ni poročal, kaj se je zgodilo s paketom, ki je bil s Kitajske poslan v skladu z IOSS sistemom. Vsi paketi so ali šli preko drugih držav, kjer opravijo carinski postopek brez dodatnih stroškov, ali pa IOSS ni bil uporabljen (pravilno).

Za mene je itak najbolj pomembno, da se izognem 2,50 EUR takse, ker so praktično vsi paketi zelo majhne vrednosti. Prav tako se strinjam z zgoraj napisanim, da davek verjetno le konča v Sloveniji, saj pošiljatelj na Madžarskem mora obračunati DDV v državi kupca in ne prodajalca. Ali Kitajci Sloveniji res odstopijo celoten odveden davek, pa je veliko vprašanje.

IOSS je dosegel, da je blago za kupce res dražje za vrednost DDVja in da več ni goljufanja pri vrednostih nad 22 EUR. S tem so prodajalci znotraj EU in Kitajske načeloma postali enakopravni. Da bo pa davek zares obračunan pravilno in da bo vzpostavljena zelo dobra kontrola, je pa iluzija.

AEx_1-7 ::

pygmalion je izjavil:

AEx_1-7 je izjavil:

Ja, sele sedaj vidim (sem izgleda slep, pa tale quoting interface je res iz casa ddr) -- skratka 'Seller's Shipping Method' pomeni da je KUPEC uvozni deklarant, posledicno se vse odvije v Ljubljani, tako da smo razvozlali!


No, hvala za pomoč. Očitno se moramo izogibati tudi 'Seller's Shipping Method', ker prodajalci ne znajo deklarirati uvoza preko IOSS. Ta paket je še iz onega prve serije, ki sem jo naročil 1.7., ko še nisem vedel kako in kaj.

Ja nič, nazaj na Kitajsko in ponovno naročilo istega blaga pri drugem prodajalcu, ki ima še kaj drugega razen 'Seller's Shipping Method'.


Now you know (and you're welcome).

'Seller's Shipping Method' je od nekdaj najslabsa (mozna) varianta, saj tudi nikoli ne veste kako in koliko casa bo zares potovalo (verjetno pa ne gladko).

Ce je to EDINA moznost, raje poiscite drugega prodajalca.

Za (bodoca) narocila manjse vrednosti poiscite prodajalce z opcijo (Free Shipping) to Slovenia via AliExpress Saver Shipping -- naj-hitreje/ceneje, pa tudi brez sitnosti (pa vedno primerjajte skupno ceno pri cimvec prodajalcih).

Okapi ::

pygmalion je izjavil:

Prav tako se strinjam z zgoraj napisanim, da davek verjetno le konča v Sloveniji, saj pošiljatelj na Madžarskem mora obračunati DDV v državi kupca in ne prodajalca. Ali Kitajci Sloveniji res odstopijo celoten odveden davek, pa je veliko vprašanje.

IOSS je dosegel, da je blago za kupce res dražje za vrednost DDVja in da več ni goljufanja pri vrednostih nad 22 EUR. S tem so prodajalci znotraj EU in Kitajske načeloma postali enakopravni. Da bo pa davek zares obračunan pravilno in da bo vzpostavljena zelo dobra kontrola, je pa iluzija.

Kako veš, kaj počne carina na Madžarskem? Jaz mislim, da AliExpress sistema IOSS sploh ne uporablja. Tisto, kar prispe iz Madžarske, je ocarinjeno kot uvoženo na Madžarsko (se pravi, prijavljena neka poljubna vrednost, DDV plačan Madžarom). Kar pride iz Kitajske neposredno v Slovenijo, pa, kot vidimo, ocarinijo naši, in zaračunajo DDV, ne glede na to, da naj bi ga kupec že plačal ob nakupu.

hbgqzR ::

Pravite, da so sitnosti, je še bolje počakati? Kako rešite problem, ko več artiklov naročite pri različnih AE prodajalcih in je vsak shipment svoj strošek obdelave (saj menda je)?

Rabili bi, recimo, 5 (raje 10) kosov medeninastih klik 1/2" cevnih stop (!) priključkov, sicer imamo nekaj navadnih, ne-stop ali plastičnih, samo ni tako fensi :-) Pa še nekaj medeninastih klik spojk (ki pa jih isti prodajalec nima!)... Sezone je že skoraj konec, nabavljamo za naslednjo... Potem si moraš narediti neko kalkulacijo za oba, ali? In potem primerjati s cenami v Sloveniji in Amazon.de (skupaj s poštnino)? Če dobro premisliš, ti vsa ta 'analiza' odnese kar nekaj časa in vprašanje, koliko je še to na koncu ceneje, še sploh, ko čakaš (če dočakaš) mesec dni, za hitrejšo dostavo pa že skoraj ni računice, ali?

Včasih imajo kakšno takšno reč, da je artikel po precej nižji ceni od primerljivih, je pa poštnina nenavadno visoka (tudi ne narašča linearno, včasih hitreje, včasih počasneje!) in če primerjaš seštevek obeh za enako število kosov, zna zadnji biti še vedno nižji. Je še kdo to opazil?

recmajkemi ::

Ni problema ... zaenkrat so vse pošiljke (7) za kateere je AE že obračunal DDV prišle v nabiralnik brez dodatnih stroškov/komplikacij.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Mare2 ::

recmajkemi je izjavil:

Ni problema ... zaenkrat so vse pošiljke (7) za kateere je AE že obračunal DDV prišle v nabiralnik brez dodatnih stroškov/komplikacij.

A si imel Aliexpres standard shiping?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

recmajkemi ::

Tole imam pod shipping company; AliExpress ????-??, ????????, ?????????, AliExpress ????-??
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

pygmalion ::

Okapi je izjavil:

pygmalion je izjavil:

Prav tako se strinjam z zgoraj napisanim, da davek verjetno le konča v Sloveniji, saj pošiljatelj na Madžarskem mora obračunati DDV v državi kupca in ne prodajalca. Ali Kitajci Sloveniji res odstopijo celoten odveden davek, pa je veliko vprašanje.

IOSS je dosegel, da je blago za kupce res dražje za vrednost DDVja in da več ni goljufanja pri vrednostih nad 22 EUR. S tem so prodajalci znotraj EU in Kitajske načeloma postali enakopravni. Da bo pa davek zares obračunan pravilno in da bo vzpostavljena zelo dobra kontrola, je pa iluzija.

Kako veš, kaj počne carina na Madžarskem? Jaz mislim, da AliExpress sistema IOSS sploh ne uporablja. Tisto, kar prispe iz Madžarske, je ocarinjeno kot uvoženo na Madžarsko (se pravi, prijavljena neka poljubna vrednost, DDV plačan Madžarom). Kar pride iz Kitajske neposredno v Slovenijo, pa, kot vidimo, ocarinijo naši, in zaračunajo DDV, ne glede na to, da naj bi ga kupec že plačal ob nakupu.


AliExpress zaračunava davek, česar prej ni počel. To je tisto, kar sem napisal. Nikjer nisem rekel, da AliExpress uporablja IOSS; Pri teh pošiljkah, ki gredo preko HU, NL, BE, LU in DE, ga definitivno ne.

Ne vem, kaj se dogaja pri pošiljkah, ki so dvojno ocarinjene, ampak doslej še ni nihče na tem forumu dokazal, da je bil v teh primerih davek odveden skladno s pravili IOSS. Če bi bil, bi pritožba zanesljivo uspela.

dirkac71 ::

Zanimivo, od ponedeljka do danes sem dobil 12 sms-ov, 12 pošiljk. Tole samo po sebi znese 30€. Vrednost vseh pošiljk je seveda manj. No, še vedno ceneje kot bi kupil pri nas :)

Rabil bi pomoč s 4 številkami ki jih ne najdem.

UU202180654CN
UU203273919CN
UU202175274CN
UU202211674CN

hotig ::

@dirkac71

Uporabi parcelsapp.com ali ship24.com in boš dobil izpisane originalne/začetne oznake tipa S00000123456789. Potem pa primerjaj na AE.

AEx_1-7 ::

dirkac71 je izjavil:

Zanimivo, od ponedeljka do danes sem dobil 12 sms-ov, 12 pošiljk. Tole samo po sebi znese 30€. Vrednost vseh pošiljk je seveda manj. No, še vedno ceneje kot bi kupil pri nas :)

Rabil bi pomoč s 4 številkami ki jih ne najdem.

UU202180654CN
UU203273919CN
UU202175274CN
UU202211674CN


UU202180654CN --> S00000220641234
UU203273919CN --> S00000220644689
UU202175274CN --> S00000220582030
UU202211674CN --> S00000220645277

V teh 4-ih primerih je izvorni logist Yanwen Logistic. Njihovi (uradni) podatki so vam na voljo tule:
https://track.yw56.com.cn/en/querydel

blink ::

AEx_1-7 je izjavil:

Ja, sele sedaj vidim (sem izgleda slep, pa tale quoting interface je res iz casa ddr) -- skratka 'Seller's Shipping Method' pomeni da je KUPEC uvozni deklarant, posledicno se vse odvije v Ljubljani, tako da smo razvozlali!


Ravno gledam, da imam en AE paket poslan preko "Seller's Shipping Method". Ali to pomeni, da ga bodo ustavili v LJ in na carinski pošti spet nabili DDV? Če se to zgodi, ali je možno od AE dobiti vrnjen DDV če jim pošljem dokazilo, da so mi obračunali DDV v Sloveniji na carinski pošti?

AEx_1-7 ::

blink je izjavil:

AEx_1-7 je izjavil:

Ja, sele sedaj vidim (sem izgleda slep, pa tale quoting interface je res iz casa ddr) -- skratka 'Seller's Shipping Method' pomeni da je KUPEC uvozni deklarant, posledicno se vse odvije v Ljubljani, tako da smo razvozlali!


Ravno gledam, da imam en AE paket poslan preko "Seller's Shipping Method". Ali to pomeni, da ga bodo ustavili v LJ in na carinski pošti spet nabili DDV? Če se to zgodi, ali je možno od AE dobiti vrnjen DDV če jim pošljem dokazilo, da so mi obračunali DDV v Sloveniji na carinski pošti?


Ce uvozni postopki ob vstopu v EU se niso bili sprovedeni, in najverjetneje niso bili, bodo pa zagotovo v Ljubljani.
Ce zelite napisite stevilko posiljke, pa se lahko preveri.
V primeru ponovnega placila VAT v SI boste dokazila predlozili v DISPUTE in predlagali REFUND.

Lowkey98 ::

Sepravi najboljsa opcija za izogib tega taxa 2,5€ na posti Slovenija, je da izbereš opcijo "AliExpress Saver Shipping"?
Kaj pa "Cainiao Super Economy Global", pa ostale poceni shipping metode?

bajar ::

Kolikor vidim je trenutno na AE še najbolj popularna poceni opcija Cainiao Super Economy for Special Goods, ki naj bi bila v redu. Čeprav se mi zdi da je samo en uporabnik tukaj poročal o njej.
Cainiao Super Economy Global pa baje ni v redu. AliExpress Saver/Standard Shipping je ok.

Mare2 ::

bajar je izjavil:

Kolikor vidim je trenutno na AE še najbolj popularna poceni opcija Cainiao Super Economy for Special Goods, ki naj bi bila v redu. Čeprav se mi zdi da je samo en uporabnik tukaj poročal o njej.
Cainiao Super Economy Global pa baje ni v redu. AliExpress Saver/Standard Shipping je ok.


A to misliš brez stroška carinjenja?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

bajar ::

Tako ja, da je bil carinski postopek že opravljen in DDV že plačan in torej samo dobiš paket. (Seveda govorimo o nakupih do 150€ ali koliko je že tista meja, za višje je itak vse po starem.)

hotig ::

Mam eno vprašanje za tiste, ki pravite da Cainiao Super Economy Global ni ok. Jst sem eno stvar naročil že v juliju, ko še nisem mel tega podatka in pač nisem bil pozoren na to. Zanima me, kakšno tracking številko ste dobili, je bilo na koncu CN ali kaj drugega? Jst mam BE in mi kaže, da bo dostavljeno preko Bpost. Kar sem do sedaj dobil preko Bpost je pa vse dostavila PS oz. je poštar vrgel v kaselc (ampak to so bila 3 naročila iz Francije/EU).

Kvinta ::

Aliexpress ne dodaja nobenega davka kolkor jaz vem oziroma ni blo za videt nobene spremembe na računu je pa vseskupaj loterija sem dobil ene 10 malih paketov plačal slovenske banana dajatve samo pri treh.
A.C.A.B

InanZen ::

Naročil sem eno torbo za laptop, ki naj bi bila poslana iz Francije vendar je prodajalec poslal iz kitajske.
Tracking številka je v formatu LJ*********AT torej je prispela v EU skozi Avstrijo. Pošta slovenije mi je pošiljko vseeno zadržala in mi jo želi cariniti.
Ali bo AliExpress vrnil davek + 2,5€, če plačam pošti carino, ali naj raje zavrnem pošiljko in počakam na polni refund?
Če naročim ponovno (pri drugem prodajalcu) in označim poštnino AliExpress Standard/Saver Shipping - ali to pomeni, da pošiljka zagotovo ne bo carinjena?

FoxKnox ::

Kvinta je izjavil:

Aliexpress ne dodaja nobenega davka kolkor jaz vem oziroma ni blo za videt nobene spremembe na računu je pa vseskupaj loterija sem dobil ene 10 malih paketov plačal slovenske banana dajatve samo pri treh.

Pri vseh ponudbah piše VAT included

cortez ::

FoxKnox ::

cortez je izjavil:

https://www.zurnal24.si/slovenija/splet...

Na Pošti ocenjujejo, da se je promet kitajskih pošiljk po uvedbi odredbezmanjšal za 30 do 40 %, obenem pa se je obseg dela, ker nimajo preteklih evidenc pošiljk pod 22 €, zvišal za 30x !!!
A na Pošti sploh vedo s čim se ukvarjajo ???

V-i-p ::

Živjo vsem. Jah, vsi mamo zdaj probleme s tem, nič novega, jaz od maja nisem še nič dobil. Bi imel pa eno drugo vprašanje. Za AE nakupe uporabljam PaySafe mastercard kartico. Nakupi itak delajo bp, sem pa za dva manjša paketa (5€) že sprožil vračilo in tudi piše, da je bilo odobreno ali kaj že, ter datum vračila (1. junij). Jaz do danes na kartici nič ne vidim, da bi kaj nazaj prikapljalo, isto pri Wishu za en paketek ne 3€. Zdaj, to so majhni zneski, bom že požrl, bolj me jezi, zakaj ne dobim nazaj, če lepo piše? Če gre plačilo, potem menda ja gre tudi vračilo?
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

FoxKnox ::

V-i-p je izjavil:

Živjo vsem. Jah, vsi mamo zdaj probleme s tem, nič novega, jaz od maja nisem še nič dobil. Bi imel pa eno drugo vprašanje. Za AE nakupe uporabljam PaySafe mastercard kartico. Nakupi itak delajo bp, sem pa za dva manjša paketa (5€) že sprožil vračilo in tudi piše, da je bilo odobreno ali kaj že, ter datum vračila (1. junij). Jaz do danes na kartici nič ne vidim, da bi kaj nazaj prikapljalo, isto pri Wishu za en paketek ne 3€. Zdaj, to so majhni zneski, bom že požrl, bolj me jezi, zakaj ne dobim nazaj, če lepo piše? Če gre plačilo, potem menda ja gre tudi vračilo?

Verjetno ima ta Paysafe kakšen cudtomer support.Piši jim in dodaj ARN številko, ki jo AE poda pri vračilu v refund information.Meni je to enkrat pomagalo pri Mbills.

pygmalion ::

Da bo uboga carinska pošta imela čim manj dela, vi pa manj stroškov, uporabljajte le preverjene kurirske službe. :)

Tedenski pregled kurirskih služb:










sprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
AliExpress Standard Shipping HU/NL tracking number, tracking
AliExpress Saver Shipping HU tracking number
Cainiao Super Economy BE tracking number
Cainiao Super Economy for Special Goods DE  
Special Line-YW YP->LU tracking number, tracking
nesprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
Cainiao Super Economy Global UZ  


V primeru, da imate izkušnjo, ki ni skladna z zgornjo tablico, prosim to sporočite.

smetko ::

Živjo vsem. Jah, vsi mamo zdaj probleme s tem, nič novega, jaz od maja nisem še nič dobil. Bi imel pa eno drugo vprašanje. Za AE nakupe uporabljam PaySafe mastercard kartico. Nakupi itak delajo bp, sem pa za dva manjša paketa (5EUR) že sprožil vračilo in tudi piše, da je bilo odobreno ali kaj že, ter datum vračila (1. junij). Jaz do danes na kartici nič ne vidim, da bi kaj nazaj prikapljalo, isto pri Wishu za en paketek ne 3EUR. Zdaj, to so majhni zneski, bom že požrl, bolj me jezi, zakaj ne dobim nazaj, če lepo piše? Če gre plačilo, potem menda ja gre tudi vračilo?


pri Aliexpres imajo navado, da je pri vračilih datum vračila približno enak datumu plačila. pri mojem Mastercardu sem opazil, da se dogaja, da po kakšnem dnevu transakciji kateri sta v plus in minus čez čas združita in posledično se lahko zgodi, da ti po združitvi, ko sta transakciji enaki, obe enostavno zgineta, tako da ne vidiš ne plačila ne refund. Na to sem postal pozoren, potem ko sem začel tankati bencin na avtomatski črpalki, in prvi dan videl znesek razervacije ter nato znesek vrnitve, kateri se pa je po kakšnem dnevu strnil v en znesek. Tudi sam sem imel enak občutek, dokler nisem šel preverjati plačila in refuda na aliexpressu, ter ugotovil, da je plačilo enostavno izpuhtelo. Torej je refund izbrisal osnovno plačilo.
No comment

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: smetko ()

Kvinta ::

Include Vat to piše nonstop kolkor jaz vem.

Majo pa neko finto zdaj se mi je zgodlo že parkrat ,da je kao pošiljka prispela na cilj in je finished dobil pa nisem nič ,ko pa odprem dispute pa dobim denar nazaj takoj brez pregovarjanja.
A.C.A.B

stratosD ::

pravkar govoril z 080 tel.supporto carinske pošte - v glavnem - fRitTi smo - menda je prispelo 80.000 kom pošilk UZ (uzbekistanske pošte) - normalni čas obdelave je nekje 10-14 delovnih dni, če je pošiljatelj slučajno izpolnil IOSS kodo (plačal ddv) pol naj bi bilo krajše mal - pošta se izgovarja da so na FURS-u "presenečeni" nad količino dela in štopajo - ne vem če niso to samo izgovori naše vrle pošte...

FoxKnox ::

stratosD je izjavil:

pravkar govoril z 080 tel.supporto carinske pošte - v glavnem - fRitTi smo - menda je prispelo 80.000 kom pošilk UZ (uzbekistanske pošte) - normalni čas obdelave je nekje 10-14 delovnih dni, če je pošiljatelj slučajno izpolnil IOSS kodo (plačal ddv) pol naj bi bilo krajše mal - pošta se izgovarja da so na FURS-u "presenečeni" nad količino dela in štopajo - ne vem če niso to samo izgovori naše vrle pošte...

To so verjetno aprilske in majske pošiljke za katere smo\ste že dobili refund.Za vse bo pošta obračunala ddv in 2,5 € za postopek. Zato predlagam manjšo sabotažo. Vsak naj zavrne paket in bodo imeli še malo dodatnega dela brezplačno. Ali pa kar ignorirajte obvestilo pa naj se jim pošiljke še malo valajo dva tedna po skladišču .Naj dojamejo, da se s potrošniki ni za delat norca.

CyberPunk ::

A kdo ve, kako je z zavarovanjem pošiljk pri vseh teh naročanjih od "kitajcev"? Banggood npr. pri vsakem naročilu ponudi (obkljukano) opcijo "shipping insurance" (par evrov), kar naj bi služilo zavarovanju v primeru poškodbe ali če se pošiljka izgubi.

Nekako sem vse življenje živel v prepričanju, da je tovrstno zavarovanje avtomatsko del cene dostave (tako kot je v vozovnici za avtobus/vlak ipd. že vključeno zavarovanje). Se zgornje splača doplačati ali je samo nateg?

blink ::

pygmalion je izjavil:

Da bo uboga carinska pošta imela čim manj dela, vi pa manj stroškov, uporabljajte le preverjene kurirske službe. :)

Tedenski pregled kurirskih služb:










sprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
AliExpress Standard Shipping HU/NL tracking number, tracking
AliExpress Saver Shipping HU tracking number
Cainiao Super Economy BE tracking number
Cainiao Super Economy for Special Goods DE  
Special Line-YW YP->LU tracking number, tracking
nesprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
Cainiao Super Economy Global UZ  


V primeru, da imate izkušnjo, ki ni skladna z zgornjo tablico, prosim to sporočite.


Zakaj pa nisi napisal še "Seller's Shipping Method" med nesprejemljive?

6151 ::

FoxKnox je izjavil:

stratosD je izjavil:

pravkar govoril z 080 tel.supporto carinske pošte - v glavnem - fRitTi smo - menda je prispelo 80.000 kom pošilk UZ (uzbekistanske pošte) - normalni čas obdelave je nekje 10-14 delovnih dni, če je pošiljatelj slučajno izpolnil IOSS kodo (plačal ddv) pol naj bi bilo krajše mal - pošta se izgovarja da so na FURS-u "presenečeni" nad količino dela in štopajo - ne vem če niso to samo izgovori naše vrle pošte...

To so verjetno aprilske in majske pošiljke za katere smo\ste že dobili refund.Za vse bo pošta obračunala ddv in 2,5 € za postopek. Zato predlagam manjšo sabotažo. Vsak naj zavrne paket in bodo imeli še malo dodatnega dela brezplačno. Ali pa kar ignorirajte obvestilo pa naj se jim pošiljke še malo valajo dva tedna po skladišču .Naj dojamejo, da se s potrošniki ni za delat norca.


Jaz za vsako počakam 14 dni in nato na spletni strani kliknem "vrni pošiljatelju". Imam jih cca 20, 3 so trenutno na carini, 1 je bila poslana nazaj, 16 jih je verjetno že v državi ampak še nisem dobil sporočila. Aliexpress mi je že refundal vse.
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB

AEx_1-7 ::

InanZen je izjavil:

Naročil sem eno torbo za laptop, ki naj bi bila poslana iz Francije vendar je prodajalec poslal iz kitajske.


Ce vam ni bilo odposlano (nacin, drzava odpreme, ...) kot ste narocili (in placali), je to vsekakor podlaga, da lahko odprete DISPUTE in predlagate REFUND.


InanZen je izjavil:

Tracking številka je v formatu LJ*********AT torej je prispela v EU skozi Avstrijo. Pošta slovenije mi je pošiljko vseeno zadržala in mi jo želi cariniti.
Ali bo AliExpress vrnil davek + 2,5€, če plačam pošti carino, ali naj raje zavrnem pošiljko in počakam na polni refund?


Kar boste lahko storili sele, ko bo uvozni postopek v Ljubljani dejansko zakljucen, torej/verjetno cez kaksne 3 tedne ...
V primeru ponovnega placila VAT v SI boste dokazila predlozili v DISPUTE in predlagali REFUND; povracila raznih stroskov postopkov pa so lahko vprasljiva, namrec:

Information on additional charges
For items delivered from outside the European Union, you may be subject to additional charges for VAT and, when applicable, customs duties in your country. If AliExpress is obliged by law to collect VAT, you will see the VAT inclusive price at checkout. For more information about these costs, please contact the tax and customs authorities in your country.


InanZen je izjavil:

Če naročim ponovno (pri drugem prodajalcu) in označim poštnino AliExpress Standard/Saver Shipping - ali to pomeni, da pošiljka zagotovo ne bo carinjena?


Posiljka zagotovo BO 'carinjena', le da v primeru AliExpress Standard Shipping (tudi Saver, a zeljeni izdelek verjetno presega vrednost za to opcijo) v Budimpesti (kjer kupec NI uvozni deklarant)!

Webmojster ::

pygmalion je izjavil:

Da bo uboga carinska pošta imela čim manj dela, vi pa manj stroškov, uporabljajte le preverjene kurirske službe. :)

Tedenski pregled kurirskih služb:










sprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
AliExpress Standard Shipping HU/NL tracking number, tracking
AliExpress Saver Shipping HU tracking number
Cainiao Super Economy BE tracking number
Cainiao Super Economy for Special Goods DE  
Special Line-YW YP->LU tracking number, tracking
nesprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
Cainiao Super Economy Global UZ  


V primeru, da imate izkušnjo, ki ni skladna z zgornjo tablico, prosim to sporočite.


A je kaj informacij glede "China Post Registered Air Mail" ?

juno ::

Kako vi plačate samo 2,5€ postopka za pošiljko? Meni vsakič zaračunajo "posredno zastopanje", ki stane 4,5€, čeprav na portalu uvoz-izvoz vedno izberem neposredno zastopanje. Vrednost blaga pa je 3$.
 posredno

posredno


 neposredno

neposredno

AEx_1-7 ::

Webmojster je izjavil:


A je kaj informacij glede "China Post Registered Air Mail" ?


Uvozni postopki ob vstopu v EU se sprovedejo v Ljubljani:
RV569557715CN (Item held by import Customs; SILJUA; 17/08/2021).

OK.d ::

juno je izjavil:

Kako vi plačate samo 2,5€ postopka za pošiljko? Meni vsakič zaračunajo "posredno zastopanje", ki stane 4,5€, čeprav na portalu uvoz-izvoz vedno izberem neposredno zastopanje. Vrednost blaga pa je 3$.
 posredno

posredno


 neposredno

neposredno


Za 3$ se odpre dispute;)
LPOK.d

MIHAc27 ::

Jaz sem včasih ogromno naročal, sedaj se vedno manj splača, pa še naša carina je ratala kot loterija...sploh ne veš, koliko bo za plačat primer:

Naročim dve majici pri dveh ponudnikih.
Prva majica stane 12€, za doplačat sem moral 2.50€
Druga majica je stala malo manj kot 4€, za doplačat sem moral 3.75€

Poštar je itak samo skomignil, ko sem omenil, da stanejo dajatve več kot majica. Če ne bi bilo za sorodnika, bi zavrnil.
Pa druga majica je čakala 3 tedne na naši carini. Mogoče je bila pa nekomu blazno všeč?

blink ::

MIHAc27 je izjavil:

Jaz sem včasih ogromno naročal, sedaj se
dno manj splača, pa še naša carina je ratala kot loterija...sploh ne veš, koliko bo za plačat primer:

Naročim dve majici pri dveh ponudnikih.
Prva majica stane 12€, za doplačat sem moral 2.50€
Druga majica je stala malo manj kot 4€, za doplačat sem moral 3.75€

Poštar je itak samo skomignil, ko sem omenil, da stanejo dajatve več kot majica. Če ne bi bilo za sorodnika, bi zavrnil.
Pa druga majica je čakala 3 tedne na naši carini. Mogoče je bila pa nekomu blazno všeč?


Zato pa imamo to temo, da vidimo preko katerih dostavnih kanalov narocati da se temu problemu izognemo.

Okapi ::

Ravnokar dobil iz pošte obvestilo, da je prišla ena "uzbekistanska" pošiljka. Naročil sel konec aprila, se pravi je potovala skoraj 4 mesece.;) Vmes sem dobil že vrnjeno kupnino, 5 evrov. Zdaj bom pač plačal tisti 1 evro DDV in 2,5 evra za storitev, tako da bo še vedno nekaj "profita";)

Vidim pa, da je ta carinski e-obrazec za pošiljanje podatkov slabo narejen. Vrednost lahko vpisuješ samo v evrih, plačujemo pa v dolarjih, funtih... Pa vpisovanje tarifne številke je tudi nekaj, česar večina ne zna pravilno narediti (niti vsi cariniki in špediterji ne;)). Prej tarifne številke niso potrebovali. Sploh ne vem, zakaj bi bilo treba tarifno številko napisati, če je roba do 150 evrov in se ne carini.

Poleg tega lahko pri poenostavljenem postopku (neposredno zastopanje) uveljavljaš samo 22% DDV. Če imaš kaj z znižano stopnjo DDV, je treba uporabit dražji postopek (posredno zastopanje - stane najmanj 4,5 evra, lahko tudi več, če je roba vredna več kot 50 evrov).

blink ::

6151 je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

stratosD je izjavil:

pravkar govoril z 080 tel.supporto carinske pošte - v glavnem - fRitTi smo - menda je prispelo 80.000 kom pošilk UZ (uzbekistanske pošte) - normalni čas obdelave je nekje 10-14 delovnih dni, če je pošiljatelj slučajno izpolnil IOSS kodo (plačal ddv) pol naj bi bilo krajše mal - pošta se izgovarja da so na FURS-u "presenečeni" nad količino dela in štopajo - ne vem če niso to samo izgovori naše vrle pošte...

To so verjetno aprilske in majske pošiljke za katere smo\ste že dobili refund.Za vse bo pošta obračunala ddv in 2,5 € za postopek. Zato predlagam manjšo sabotažo. Vsak naj zavrne paket in bodo imeli še malo dodatnega dela brezplačno. Ali pa kar ignorirajte obvestilo pa naj se jim pošiljke še malo valajo dva tedna po skladišču .Naj dojamejo, da se s potrošniki ni za delat norca.


Jaz za vsako počakam 14 dni in nato na spletni strani kliknem "vrni pošiljatelju". Imam jih cca 20, 3 so trenutno na carini, 1 je bila poslana nazaj, 16 jih je verjetno že v državi ampak še nisem dobil sporočila. Aliexpress mi je že refundal vse.


A v portalu uvoz-izvoz je opcija 'vrni posiljatelju'? Na podlagi cesa ti nato AE refunda znesek, ali napises da nisi prejel ali kaj tretjega?

Okapi ::

A v portalu uvoz-izvoz je opcija 'vrni posiljatelju

Da.

hojnikb ::

ma nasa posta kaksen portal, kjer se da checknat kam je bil paket poslan? tracking pravi da je blo dostavljen, ampak dejansko pa ni blo nic. Ali seveda noce posredovat, ker je za njih delivered...
#brezpodpisa

pygmalion ::

blink je izjavil:

pygmalion je izjavil:

Da bo uboga carinska pošta imela čim manj dela, vi pa manj stroškov, uporabljajte le preverjene kurirske službe. :)

Tedenski pregled kurirskih služb:










sprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
AliExpress Standard Shipping HU/NL tracking number, tracking
AliExpress Saver Shipping HU tracking number
Cainiao Super Economy BE tracking number
Cainiao Super Economy for Special Goods DE  
Special Line-YW YP->LU tracking number, tracking
nesprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
Cainiao Super Economy Global UZ  


V primeru, da imate izkušnjo, ki ni skladna z zgornjo tablico, prosim to sporočite.


Zakaj pa nisi napisal še "Seller's Shipping Method" med nesprejemljive?


Zdi se mi, da je "Seller's Shipping Method" lahko karkoli - torej teoretično lahko prodajalec uporabi tudi AliExpress Saver Shipping in se vse konča pozitivno. Z drugimi besedami, loterija.

AEx_1-7 je izjavil:

Webmojster je izjavil:


A je kaj informacij glede "China Post Registered Air Mail" ?


Uvozni postopki ob vstopu v EU se sprovedejo v Ljubljani:
RV569557715CN (Item held by import Customs; SILJUA; 17/08/2021).


"China Post Registered Air Mail" gre torej na listo nesprejemljivih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Webmojster ::

pygmalion je izjavil:

blink je izjavil:

pygmalion je izjavil:

Da bo uboga carinska pošta imela čim manj dela, vi pa manj stroškov, uporabljajte le preverjene kurirske službe. :)

Tedenski pregled kurirskih služb:










sprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
AliExpress Standard Shipping HU/NL tracking number, tracking
AliExpress Saver Shipping HU tracking number
Cainiao Super Economy BE tracking number
Cainiao Super Economy for Special Goods DE  
Special Line-YW YP->LU tracking number, tracking
nesprejemljiva kurirska služba država/kurir lastnosti
Cainiao Super Economy Global UZ  


V primeru, da imate izkušnjo, ki ni skladna z zgornjo tablico, prosim to sporočite.


Zakaj pa nisi napisal še "Seller's Shipping Method" med nesprejemljive?


Zdi se mi, da je "Seller's Shipping Method" lahko karkoli - torej teoretično lahko prodajalec uporabi tudi AliExpress Saver Shipping in se vse konča pozitivno. Z drugimi besedami, loterija.

AEx_1-7 je izjavil:

Webmojster je izjavil:


A je kaj informacij glede "China Post Registered Air Mail" ?


Uvozni postopki ob vstopu v EU se sprovedejo v Ljubljani:
RV569557715CN (Item held by import Customs; SILJUA; 17/08/2021).


"China Post Registered Air Mail" gre torej na listo nesprejemljivih.


Hvala za info.

AEx_1-7 ::

hojnikb je izjavil:

ma nasa posta kaksen portal, kjer se da checknat kam je bil paket poslan? tracking pravi da je blo dostavljen, ampak dejansko pa ni blo nic. Ali seveda noce posredovat, ker je za njih delivered...


Verjetno ste seznanjeni, da imamo v SI podrocno regulativo/zakonodajo, ki ureja tudi ta podrocja (postne storitve, osebni podatki, ...) in da 'taksen portal' ni ravno izvedljiv, kajne?

Bo zal potrebno razkriti malo vec, za kaj tocno gre, v vasi konkretni zadevi, ste zrtev domnevnega 'fake/false' trackinga, ...?

hojnikb ::

sem točno napisal. Naročen paket, dobil obvestilo od aliexpress da je dostavljeno, vendar paketa nikjer. sledenje.posta.si ravnotako pravi, da je bil dostavljen paket.

Simple as that. Torej lahko nardim check na pošti, kam je ta paket šel oz. vsaj kdo ga je podpisal? Če ne pač kiss goodbye 15EUR.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

AEx_1-7 ::

Ce ni skrivnost, objavite tracking, pa morda ugotovimo kje je ... simple as that!
««
113 / 190
»»