» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
107 / 189
»»

Okapi ::

:)) A misliš, da se pri Pošti kdo sekira zaradi tega? Poštarji so veseli, ker imajo manj dela (plače pa itak niso odvisne od količine pošiljk), direktorjem pa tudi dol visi, saj niso lastniki podjetja.

FoxKnox ::

Jaja, itak dobiček ustvarijo z raznosom katalogov in prodajanja čokoladk in čipsa na poštah ane

valdo ::

Prosi če mi kdo pomaga, imam 5 pošiljk ki se jim v 14h urah izteče rok za dostavo;
ko grem na Open Dispute ---> nato Refund Only ---> na vprašanje *Did you receive the item? odgovorim NO
potem pa me ne spusti dalje, vrže pogovorno okno kao da bo izdelek jutri dostavljen ...
jutri pa se zapade tisti datum po order status in bom zamudil možnost za dispute ...

Kaj delam narobe, kako se temu izogniti, da te tam spusti naprej?

Hvala!
Lp

toro69 ::

Počakaj še par dni. Imaš še časa.

val46 ::

Dispute lahko odpreš šele po preteku časa za dostavo (ponavadi 75 dni) in nato imaš 15 dni časa, da odpreš dispute, v kolikor paketa nisi dobil. Vsaj blo je tako še ne dolgo nazaj. Če ni tako, naj me nekdo popravi.

pygmalion ::

val46 je izjavil:

Dispute lahko odpreš šele po preteku časa za dostavo (ponavadi 75 dni) in nato imaš 15 dni časa, da odpreš dispute, v kolikor paketa nisi dobil. Vsaj blo je tako še ne dolgo nazaj. Če ni tako, naj me nekdo popravi.


Tako je. Če pa imaš upravičen razlog (recimo, paket se je vrnil prodajalcu ali iz sledenja je očitno, da sploh ni bil poslan) lahko odprtje disputa "izsiliš" tako, da greš na AliExpress Online Service.

Vsi moji paketi preko Cainiao Super Economy Global so bili vrnjeni prodajalcem (izgleda da sistem prvi dan še ni deloval pravilno, preverite tudi svoje pakete), kar je za mene na nek način dobro. Izsilil sem dispute, v drugo pa naročil preko AliExpress Saver Shipping, tako da moji paketi najverjetneje ne bodo več videli slovenske carinske pošte. Sem pa zelo radoveden, kako se bo izšlo tistim, ki boste uporabili Cainiao Super Economy Global po 1.7. Prosim, poročajte tukaj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

FoxKnox ::

Kako veš, da so se vse pošiljke Cainaio vrnile ?
Mojih 8 pošiljk tako poslanih od aprila in maja ni prišlo in trenutno so vsa v postopku disputa.Torej prečrtam ?

Sem pa sedaj naročil par stvari po free shipping Cainaio super economy global in so vse dobile dodatno sledilno številko
UUxxxxxxxxxxxxCN.Torej China post airmail in nič več po železnici.?

Še zanimivost : Za vseh 8 pošiljk imam na sledenju Parcel app. Popolnoma enake dogodke, z istimi datumi in časi, zadnji za vseh 8 Arrived in destination country 07.07.2021. 07:53

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

pygmalion ::

FoxKnox je izjavil:

Kako veš, da so se vse pošiljke Cainaio vrnile ?
Mojih 8 pošiljk tako poslanih od aprila in maja ni prišlo in trenutno so vsa v postopku disputa.Torej prečrtam ?


Ja tracking seveda:
2021.07.05 16:04 (GMT-7): Parcel returned to sender and signed successfully.

To se je zgodilo vsem Cainaio super economy global naročenim 1.7. letos. Očitno še sistem ni bil pripravljen.

Tvoje so po moje še v igri, ampak jih verjetno čaka 2,50 EUR + davek. Tudi jaz jih imam še par iz aprila, in sem že dobil povrnjeno kupnino (75 dni zdavnaj mimo). Takse ne mislim niti v sanjah plačati, ker je vrednost blaga manjša od 2,50 EUR.

FoxKnox je izjavil:

Sem pa sedaj naročil par stvari po free shipping Cainaio super economy global in so vse dobile dodatno sledilno številko
UUxxxxxxxxxxxxCN.Torej China post airmail in nič več po železnici.?


No temu se jaz zadnje čase izogibam. Me prav zanima, kaj bo s temi paketi, ali jih bo dobila v roke slovenska carinska pošta in kaj bo z njimi naredila. Prosim, poročaj.

FoxKnox ::

Ja seveda, pošiljke omenjene v zgornjem postu gredo preko Šanghaja in je logično da grejo letalsko.My bad.

Dreja48 ::

Meni veselo vse pakete ustavljajo, tudi tiste ko je bil DDV že plačan. Sploh ne vem zakaj sem presenečena, saj v Sloveniji itak nič ne delajo, samo kasirati vejo.

slotech5 ::

Junija sem naročil paket za 2.70€ iz Kitajske,
DDV od naročilu ni bil plačan. Zato je bilo potrebno dodatno plačati 22% DDV na izdelek + 2.5€.

FoxKnox ::

Dreja48 je izjavil:

Meni veselo vse pakete ustavljajo, tudi tiste ko je bil DDV že plačan. Sploh ne vem zakaj sem presenečena, saj v Sloveniji itak nič ne delajo, samo kasirati vejo.

A lahko napišeš po kakšni metodi je bila pošiljka s plačanim ddv poslana ? Free shipping, AE standard shipping , china post registered airmail , cainaio economic ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

BorutK-73 ::

Dva disputa odprl, oba uspešno rešena v mojo korist. Drugi dispute je bil sumljivo hitro rešen (v 2 urah), sumim da prodajalec sploh ni poslal paketa. Še pa imam eno naročilo ki mu je tudi potekla zaščita, ampak bom še počakal par dni da odprem dispute.

Sem pa danes prvič po 1.7. naročil eno zadevo pa da vidimo kdaj bo prišlo. Je pa smešno sedaj ko te opalijo skoraj še 100% na ceno izdelka z poštnino in davkom. Gre se pa za izdelek vrednosti par evrov in ga pri naših trgovcih ni.

misek ::

Jaz sem pred kratkim naročil 4 zadeve. So prišle hitro v SLO. 2 zadevi sta šli že tudi skozi carino (zgleda brez posebnosti) in predani dostavni službi. Ampak od dostavne službe ni ne duha ne sluha.

val46 ::

Evo,pred kako uro prejel sms od pošte slovenije za carinjenje enega paketa preko AE iz Kitajske. Prvič, od kar naročujem preko AE, da sem dobil tak sms. No, drugi problem je bil potem, ko sem šel na tisto njihovo spletno stran, da hočejo, da jim pošljem dokazila, račun ali pač zajem slike zaslona za naročeno. In tu se pojavi težava...Izdelek sem plačal in me je koštal 2,88 USD, kar je razvidno iz naročila, pošta je pa poslala podatke, da je na paketu napisana cena 1,64 USD. V izogib problemom in dodatnih stroškov (DDV še ni bil plačan, ker je bilo naročeno 24.6.) in ni neka stvar, ki bi jo nujno potreboval, sem carinjenje zavrnil. Piše, da v kolikor zavrneš, bodo izdelek poslali nazaj kupcu. Me zanima, če bo to res, ker mi ni jasno, kdo bo kril poštnino? Drugo vprašanje ki me zanima in če kdo ima izkušnje je pa to, kaj in kako bi postopala pošta(ali carina), če bi jim poslal tisti dokaz(slika zaslona naročila), kjer se cena na paketu in dejanska cena ki sem jo plačal, ne ujema...kaj potem?

darkolord ::

Plačal bi DDV na ceno na zaslonskem posnetku.

Dreja48 ::

FoxKnox je izjavil:

Dreja48 je izjavil:

Meni veselo vse pakete ustavljajo, tudi tiste ko je bil DDV že plačan. Sploh ne vem zakaj sem presenečena, saj v Sloveniji itak nič ne delajo, samo kasirati vejo.

A lahko napišeš po kakšni metodi je bila pošiljka s plačanim ddv poslana ? Free shipping, AE standard shipping , china post registered airmail , cainaio economic ?


Nisem naročala preko Aliexpresa. Iskala sem en forum kjer je bilo govora o tem kako bo izgledalo zdaj naročanje iz tujine, ker ni nič pametnega na spletu o tem. Vsaj ne na slovenskih forumih. Očitno ljudje ne naročajo iz tujine. Zanimivo mi je ko tu berem, da gredo paketi skozi. Sem upala da bo pri meni tudi tako. Večino imam naročeno iz UK. Sem se prijaznila, da bom pač morala plačati ker ne spustijo niti mini paketeka skozi. No danes sem dobila obvestilo za paket iz UK kjer je bil plačan DDV. Ko sem se prijavila na tisto njihovo spletno stran je tudi pisalo da je pošiljka poslana z IOSS kodo. Zakaj oni rabijo zdaj spet vse podatke od a do ž pa ne razumem. Naj pošlejo paket naprej pa me skasirajo za tiste stroške ko bo en poskeniral to kodo (že to se mi zdi so sporno). A ni bil ta sistem zastavljen ravno zato da pride direkt do kupca. Zdaj samo čakam da me še enkrat duplo ddv skasirajo. Te IOSS kode so očitno brezveze, ker ne deluje to pri nas. Mogoče pa narobe razumem vse skupaj.

"The IOSS also makes the process easier for the buyer, who is only charged at the time of purchase, and therefore does not face any surprise fees when the goods are delivered.
If the seller is not registered in the IOSS, the buyer has to pay the VAT and usually a customs clearance fee charged by the transporter at the moment the goods are imported into the EU."

darkolord ::

Sistem je bil zastavljen izključno za lažje obračunavanje DDV-ja.

dela ::

valdo je izjavil:

Prosi če mi kdo pomaga, imam 5 pošiljk ki se jim v 14h urah izteče rok za dostavo;
ko grem na Open Dispute ---> nato Refund Only ---> na vprašanje *Did you receive the item? odgovorim NO
potem pa me ne spusti dalje, vrže pogovorno okno kao da bo izdelek jutri dostavljen ...
jutri pa se zapade tisti datum po order status in bom zamudil možnost za dispute ...

Kaj delam narobe, kako se temu izogniti, da te tam spusti naprej?

Hvala!


To so morali pred kratkim spremeniti, do zdaj sem vedno odpiral dispute kak dan ali dva pred potekom tega roka, nazadnje pa tudi mene ni pustilo naprej. Ampak nič hudega, odpreš po tem roku in poteka enako.

Jaz sem nazadnje naročal od 5. do 15. maja, 90 % paketov ni prišlo (kar je prišlo, je preko Belgije, se mi zdi). Kar sem naročal pred majem, je 90 % prišlo.

toplakd ::

Tole je bilo pa kar hitro sedaj - dispute.
Dispute je bil odprt ker je bilo 75 dni od naročila, sledenje pa še vedno kaže zadnjo posodobitev iz 15 maja - Last mile :)
Odprl dispute v nedeljo, čez eno uro potrjen od sellerja.
Danes je denar že nazaj na bančnem računu :)

Kayzon ::

Mi lahko kdo pove kaj se zgodi s posiljko na naši pošti ce je ne prevzames vec kot 15dni?

bastadu ::

Kolikor vem se vrnejo pošiljatelju, razen pošiljke, ki vsebujejo kakšne uradne dokumente, globe, odločbe itd., le te se ti po 15 dneh vržejo v kaselc ...

avtek ::

DarwiN je izjavil:

avtek je izjavil:

Živjo,

Včeraj sem na AE naročil eno zadevo, oz. dve v enem paketu.
 AE

AE



Tako izgleda Invoice. Opazil sem (ker sem na hitro naročlil), da sem VAT plačal. Potem lahko računam, da v SI ne bom ničesar plačeval?

Hvala in Lp

V prihodnisti bo točno tako. DDV plačan, IOSS nalepka na paketu (dokaz, da je davek plačan), in paketi do 150€ bodo šli skozi carino brez pregleda oz. brez dodatnih stroškov (razen če gre za kakšne prepovedane izdelke)..

Ampak trenutno smo še v neki sivi coni, kjer nihče ne more 100% vedet, ali bo "tvoj Kitajc" zalepil IOSS nalepko, in če je slučajno ne bo, bodo potem naši "cariniki" opravili in/ali zaračunali postopek?

Skratka, verjetno ne boš plačal nič. V najslabšem primeru boš pa plačal postopek pregleda, ki je po novem 2.5€, če se ne motim.


Danes sem tole zadevo dobil. Dodatno nisem plačal popolnoma nič. Če bo tako v prihodnje, sem zadovoljen! :)

k3k3tz ::

Dreja48 je izjavil:

Meni veselo vse pakete ustavljajo, tudi tiste ko je bil DDV že plačan. Sploh ne vem zakaj sem presenečena, saj v Sloveniji itak nič ne delajo, samo kasirati vejo.


To, da se paketi ustavljajo pomeni, da opravljajo svoje delo. To, da si presenečena pa pomeni, da pač ne veš popolnoma nič o postopkih, nad katerimi se pritožuješ.

Dreja48 ::

k3k3tz je izjavil:

Dreja48 je izjavil:

Meni veselo vse pakete ustavljajo, tudi tiste ko je bil DDV že plačan. Sploh ne vem zakaj sem presenečena, saj v Sloveniji itak nič ne delajo, samo kasirati vejo.


To, da se paketi ustavljajo pomeni, da opravljajo svoje delo. To, da si presenečena pa pomeni, da pač ne veš popolnoma nič o postopkih, nad katerimi se pritožuješ.



Ja ja prav imaš. Je čisto normalno da paketi stojijo mesec dni na carini in mi še drago plačujemo za te postopke. Očitno ti vse razumeš in se strinjaš z tem. Kitajci jih bodo okoli prinesli (ta nova direktive je bila v večji meri ravno zaradi njih), vse kar je iz US pa UK se bo pa lepo ustavilo na carini. Predpotopen sistem imamo, nasankali smo pa mi kupci. Proizvodnje so preselili na Kitajsko, zdaj jim pa ni všeč da jim kitajci iste stvari prodajajo 10x ceneje. Malo so pozni.
Vem da se moramo sprijazniti zdaj z tem. DDV bo pač treba plačati (plus oderuške stroške postopka) ampak da mi paket mesec dni stoji na carini, ker imajo premalo ljudi, za d*** sistem in nesposobne na vodilnih položajih pa mi je mimo. Imeli so dovolj časa da se organizirajo. Če hočejo kasirati, naj uredijo zadevo da bo šla v 1, 2 dneh naprej iz carine. Vse ostalo je norca delanje iz ljudi.

OK.d ::

Jim bo treba izstaviti račun zaradi poslovne izgube, zaradi predolgega čakanja na paket;)
LPOK.d

Mare2 ::

k3k3tz je izjavil:

Dreja48 je izjavil:

Meni veselo vse pakete ustavljajo, tudi tiste ko je bil DDV že plačan. Sploh ne vem zakaj sem presenečena, saj v Sloveniji itak nič ne delajo, samo kasirati vejo.


To, da se paketi ustavljajo pomeni, da opravljajo svoje delo. To, da si presenečena pa pomeni, da pač ne veš popolnoma nič o postopkih, nad katerimi se pritožuješ.


Ti pa popolnima nič ne veš o korektnem poslovanju. Nič. Zelo čudno to. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

hojnikb ::

ali se vedno zaracunava ddv iz eu? Mislijo to kaj pofixat ali bo tako ostalo?
#brezpodpisa

Okapi ::

A Mercator ti zaračuna "ddv iz eu"?

krho ::

URGH.. kaj a aliexpres zdej ne pusti refunda več delat al kaj? 75 dni je bilo včeraj mimo.. nisem mogel narediti nič. Danes pravi order confirmed... Pa njihov tracking pravijo, da je zadeva na pošti... Yanwen tracking pa pravi, da je bilo 28.7 arrival in transit country.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

hojnikb ::

Okapi je izjavil:

A Mercator ti zaračuna "ddv iz eu"?

ja, sj maš prav. Prej so z eu skladišči mutl, zdej pač dodajajo ddv ob nakupu. Got it.
#brezpodpisa

_Denny_ ::

Nekako nimam več tu namena naročevati, zato vam zaupam kako brez problema odpreš dispute kljub "Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit blabla" okvirčku še pred potekom protectiona. Pri AE so, tako kot seveda vsi Kitajci, čisti amaterji, ki gumbe skrivajo kar prek inline CSS-ja. Torej - inspect element na ta okvirček, dodajanje style="display:none" in brisanje iste stvari malo nižje, da se prikaže gumb za submit; potem ti normalno pusti odpreti dispute. Na ta način sem dobil že kar nekaj rešenih lanskih in letošnjih disputov za neprejete stvari, ki bi drugače končali kot order confirmed.

Pa ne preveč tega uporabljati, da slučajno ne plačajo kakemu Indijcu $5 prek Fiverr-ja, da jim zadevo popravi.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

hojnikb ::

5$? Za 5$ jim more pol strani popravit :))
#brezpodpisa

Ganon ::

hojnikb je izjavil:

Okapi je izjavil:

A Mercator ti zaračuna "ddv iz eu"?

ja, sj maš prav. Prej so z eu skladišči mutl, zdej pač dodajajo ddv ob nakupu. Got it.


Ne kupuj pri trgovcih, ki pošiljajo iz skladišč v EU in ti po novem želijo zaračunati še dodaten davek. Čisti nateg.

Okapi ::

Nateg, če ne razumeš, kaj je ddv. Mercator ti vse pošlje iz skladišča v Sloveniji, pa ti vseeno zaračunajo ddv.

hojnikb ::

Okapi je izjavil:

Nateg, če ne razumeš, kaj je ddv. Mercator ti vse pošlje iz skladišča v Sloveniji, pa ti vseeno zaračunajo ddv.

čudno da pred to uvedbo niso nic zaracunaval. Torej ali so mutl takrat, ali sedaj :)
#brezpodpisa

Okapi ::

Prej samo ti nisi vedel, ker je bil ddv prištet ceni.

ManDriver ::

Je v carinskem postopku že kdo zavrnil pošiljko AE?
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?

hojnikb ::

Okapi je izjavil:

Prej samo ti nisi vedel, ker je bil ddv prištet ceni.

well, cudno potem da so artikli v wishlisti kr naenkrat 22% drazji :)
Torej, ali se je sedaj z davkom vse magicno podrazal, ali pa prej niso odvajal davka :)
#brezpodpisa

broken/link ::

Kar te prej ni brigalo in motlo. Zdej, k je 22% dražje, te pa peče. Al kaj si hotel povedat?

destroyer2k ::

hojnikb je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prej samo ti nisi vedel, ker je bil ddv prištet ceni.

well, cudno potem da so artikli v wishlisti kr naenkrat 22% drazji :)
Torej, ali se je sedaj z davkom vse magicno podrazal, ali pa prej niso odvajal davka :)


Račun ni bil izdan v EU in zato ni bil odveden davek. Sedaj pa to ni več možno in zaradi tega je cena višja čeprav je izdelek odposlan iz EU.

Ganon ::

Okapi je izjavil:

Nateg, če ne razumeš, kaj je ddv. Mercator ti vse pošlje iz skladišča v Sloveniji, pa ti vseeno zaračunajo ddv.


Sem ti že dvakrat razložil, kaj se dogaja, pa še vedno goniš svoje. Postaja smešno.

hojnikb je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prej samo ti nisi vedel, ker je bil ddv prištet ceni.

well, cudno potem da so artikli v wishlisti kr naenkrat 22% drazji :)
Torej, ali se je sedaj z davkom vse magicno podrazal, ali pa prej niso odvajal davka :)


To sem mu že dvakrat razložil, kot rečeno, pa ne dojame. Cene so se kar naenkrat zvišale za 22%. Zanj je to normalno. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

hojnikb ::

destroyer2k je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prej samo ti nisi vedel, ker je bil ddv prištet ceni.

well, cudno potem da so artikli v wishlisti kr naenkrat 22% drazji :)
Torej, ali se je sedaj z davkom vse magicno podrazal, ali pa prej niso odvajal davka :)


Račun ni bil izdan v EU in zato ni bil odveden davek. Sedaj pa to ni več možno in zaradi tega je cena višja čeprav je izdelek odposlan iz EU.

Ja, ampak to bi veljal za izdelke vredne 20€, ne pa tut 300€. Torej kitajc je 300e vredno stvar spravu v eu skladišče brez davkov in jo odposlal k teb.

broken/link je izjavil:

Kar te prej ni brigalo in motlo. Zdej, k je 22% dražje, te pa peče. Al kaj si hotel povedat?

Torej lahko zakjučimo da so bla eu skladišča prej ena oaza mutenja in jasno tega ni nobenga motl. Zdej pač ni več, jasno.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

dela ::

krho je izjavil:

URGH.. kaj a aliexpres zdej ne pusti refunda več delat al kaj? 75 dni je bilo včeraj mimo.. nisem mogel narediti nič. Danes pravi order confirmed... Pa njihov tracking pravijo, da je zadeva na pošti... Yanwen tracking pa pravi, da je bilo 28.7 arrival in transit country.


BP lahko odpreš dispute po tistem "confirmation received", pod "view detail" greš pri orderju. Meni so vrnili denar za več artiklov te dni na ta način, ker skoraj nič ni prišlo, kar sem v začetku maja naročil.

Ganon ::

hojnikb je izjavil:

Torej, ali se je sedaj z davkom vse magicno podrazal, ali pa prej niso odvajal davka :)


Ne, ne. Beri:

Okapi je izjavil:

Prej samo ti nisi vedel, ker je bil ddv prištet ceni.


Okapijeva logika pravi, da si prej za izdelek, ki je bil poslan iz evropskega skladišča, plačal 100 evrov, v to ceno je bil, jasno, vključen davek. Danes boš zanj odštel 122 evrov, ker ti bodo nabili zraven še enega, našega, 22%. Vse v najlepšem redu.

destroyer2k ::

hojnikb je izjavil:

Ja, ampak to bi veljal za izdelke vredne 20€, ne pa tut 300€. Torej kitajc je 300e vredno stvar spravu v eu skladišče brez davkov in jo odposlal k teb.



Točno to se je dogajalo.

6151 ::

dela je izjavil:

krho je izjavil:

URGH.. kaj a aliexpres zdej ne pusti refunda več delat al kaj? 75 dni je bilo včeraj mimo.. nisem mogel narediti nič. Danes pravi order confirmed... Pa njihov tracking pravijo, da je zadeva na pošti... Yanwen tracking pa pravi, da je bilo 28.7 arrival in transit country.


BP lahko odpreš dispute po tistem "confirmation received", pod "view detail" greš pri orderju. Meni so vrnili denar za več artiklov te dni na ta način, ker skoraj nič ni prišlo, kar sem v začetku maja naročil.


Meni isto, praktično nič naročeno maja ni prišlo, odpiram enih 15 disputov (danes 5, ostale v naslednjih dneh). Omenjen način odpiranja disputa dela ko poteče rok za dostavo.
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB

FoxKnox ::

destroyer2k je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ja, ampak to bi veljal za izdelke vredne 20EUR, ne pa tut 300EUR. Torej kitajc je 300e vredno stvar spravu v eu skladišče brez davkov in jo odposlal k teb.



Točno to se je dogajalo.


Ni se točno tako dogajalo.
Roba naročena iz EU skladišča ali s posebnimi poštninami je bila vedno do 20 % dražja kot tista poslana iz Kitajske.Kitajc je nekaj plačal ob vstopu v EU,kaj in koliko je vprašanje, samo ni nobenega zmotilo ker ni bilo " dodatnih stroškov ".
Sedaj se za vse obračuna 22% ddv, tudi za robo iz EU in Kitajc dobi za robo enako kot prej, torej se cena ni spremenila, samo mi doplačamo še ddv

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Okapi ::

destroyer2k je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ja, ampak to bi veljal za izdelke vredne 20€, ne pa tut 300€. Torej kitajc je 300e vredno stvar spravu v eu skladišče brez davkov in jo odposlal k teb.



Točno to se je dogajalo.

To isto se dogaja še sedaj. Pot izdelkov in placevanje ddv se ni spremenilo, samo kinezi zdaj pristejejo 22% k ceni.

Kinez ze prej ni spravil v eu skladisce brez davka, ker bi to bil kriminal, tihotapljenje, in bi to organi hitro odkrili.

Kar se je dogajalo prej, in kar se dogaja se sedaj, je to, da kinezi ob uvozu ne prijavijo cene, ki si jo ti kot kupec placal, ampak neko nizjo, in od nje placajo ddv.

In ja, profit imajo sedaj vecji. Ce te to moti, pac kupuj drugje.

buttcrack ::

Poljaki iz poljskega skladišča ne plačujejo ekstra 23%.

Tista cena, ki je v štartu, je tudi na koncu. Nam pa pribijejo 22%
««
107 / 189
»»