» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
94 / 189
»»

Luka99 ::

Jabo1 je izjavil:

Luka99 je izjavil:

se da izvedeti kateri tracking je bil pred tem gls-om


A00019210407013X
Flyt Express

hvala vama obema, tale tracking sem rabil. paket je se verjetno mimo carine predvidevam.

darkolord ::

Okapi je izjavil:

Hebiga, minili so časi, ko smo od kitajcev kupovali malenkosti po evro ali dva, ker so bile cenejše kot v najbližji trafiki, pa še poštar ti jih je domov prinesel.

V nič bo šlo tudi subvencioniranje kitajskih poštnih storitev. Ta kitajska roba po evro ali dva z brezplačno poštnino je namreč izkoriščala to ugodnost. Tudi če bodo kinezi sedaj vse te malenkosti v kontejnerju pripeljali v EU in plačali uvozni DDV, brezplačne poštnine za malenkosti ne bo več, ker za pošiljanje iz svojega skladišča v EU ne morejo tega izkoriščati.
To je vse res, bo pa še vedno večina robe še vedno cenejša kot lokalno.

driver_x ::

Če bo roba po novem hitreje prihajala, me dodaten DDV in poštnina ne motita toliko. Iz Kitajske (predvsem iz AE) zadnje čase precej malo naročam zaradi dolgih dostavnih časov.

FoxKnox ::

" Due to logistic backlog your parcel will delayed 13 days"

Toliko o dostavi do 1.7. To mi piše na sledenju AE pri vseh zadnjih naročilih. Očitno si vsi delajo zalogo.

PrihajaNodi ::

Fuck zame je 54 dni
Pi****
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

pygmalion ::

Ne gre se samo za to, da je ceneje. Včasih nimaš izbire.

Recimo, trenutno potrebujem košček 1mm debele pleksi plošče. Najtanjša, ki jo dobiš v Sloveniji, je debela 2mm, kupit pa moraš plato 1m2! Kitajec ti pošlje ploščico za evro ali dva. Zdaj si več ne upam naročiti...

Prav tako sem samo pri Kitajcih lahko dobil tanke medeninaste ploščice, vijake/matice M1, posebne motorčke, izvijače ... in končno rezervne dele, tako da sem lahko kaj popravil, namesto da sem celotno napravo zavrgel, ker je servis dražji kot nova naprava! Toliko o ekologiji.

Dobro, elektronske dele bom zdaj naročal pri Mouserju in na srečo lahko to narediš preko lokalne trgovine, da se izogneš pasji poštnini znotraj EU. Vsako malo kompleksnejšo stvar, recimo precej običajni čip AtTiny85, moraš naročiti, tako da spet moraš čakati!

V glavnem, celotna zadeva je zelo anti-hobby in anti-popravilo. Naj zaračunajo davek, samo brez 5 ali več EUR za posredovanje.

OK.d ::

FoxKnox je izjavil:

darkolord je izjavil:

Ne, Pošta bo še vedno zaračunala svojo storitev.


Pošta bo že lahko zaračunala 5€ za obračun ddv, samo plačanih ne bo dobila.

In se bo utopila ob neprevzetih paketih:)
LPOK.d

kixs ::

Nov sistem zacne delovati s 1.7.2021.
https://www.posta.si/o-nas/novice/kako-...

Povecali so kapacitete in vse bo mozno urediti preko spleta, tudi placilo.

Cena paketa x DDV + 2,50€ = Uvozne dajatve

Potem si naj pa vsak sam izracuna kaj se mu splaca.

dela ::

kixs je izjavil:

Nov sistem zacne delovati s 1.7.2021.
https://www.posta.si/o-nas/novice/kako-...

Povecali so kapacitete in vse bo mozno urediti preko spleta, tudi placilo.

Cena paketa x DDV + 2,50€ = Uvozne dajatve

Potem si naj pa vsak sam izracuna kaj se mu splaca.


A to je vse, kar imajo v planu? Šele ob prispetju se začne urejat? Slabo. Torej nobene opcije da ali kupec ali prodajalec najavita paket vnaprej in vnaprej plačata DDV, da potem enostavno spustijo skozi in odpade carinski postopek (kot imajo menda v UK)?

FoxKnox ::

Torej silikon ovitek za telefon je 1€+0.22€+2,5€= 3,72 €. Še vedno najmanj 2x ceneje.
Drugače pa velja na AE pravilo, da se prodajalec ne meša v carinske postopke posamezne države in so taki postopki dolžnost kupca. Očitno noben Kitajc ne bo nič odvajal razen tistih z evropskim skladiščem,kar je tudi prioriteta Aliekspresa za evropske kupce.

FoxKnox ::

FoxKnox je izjavil:

Torej silikon ovitek za telefon je 1€+0.22€+2,5€= 3,72 €. Še vedno najmanj 2x ceneje.Tudi zapošiljke nad 22€ se bo pocenil postopek .
Drugače pa velja na AE pravilo, da se prodajalec ne meša v carinske postopke posamezne države in so taki postopki dolžnost kupca. Očitno noben Kitajc ne bo nič odvajal razen tistih z evropskim skladiščem,kar je tudi prioriteta Aliekspresa za evropske kupce.

dela ::

FoxKnox je izjavil:

Torej silikon ovitek za telefon je 1€+0.22€+2,5€= 3,72 €. Še vedno najmanj 2x ceneje.
Drugače pa velja na AE pravilo, da se prodajalec ne meša v carinske postopke posamezne države in so taki postopki dolžnost kupca. Očitno noben Kitajc ne bo nič odvajal razen tistih z evropskim skladiščem,kar je tudi prioriteta Aliekspresa za evropske kupce.


To ni ravno neko pravilo, ker Aliexpress že npr. odvaja UK davke, da kupcem prihrani carinske postopke, pa bi verjetno tudi EU oz. slovenskim kupcem šel toliko na roke, če bi zaradi tega več kupovali. Vprašanje je samo, ali mu bodo evropski/slovenski birokrati to dejansko omogočili namesto posiljevanja z dinozavrskimi (in še vedno relativno dragimi) postopki.

Okapi ::

dela je izjavil:


A to je vse, kar imajo v planu? Šele ob prispetju se začne urejat? Slabo. Torej nobene opcije da ali kupec ali prodajalec najavita paket vnaprej in vnaprej plačata DDV, da potem enostavno spustijo skozi in odpade carinski postopek (kot imajo menda v UK)?

Ta možnost že ves čas obstaja, ampak za to mora poskrbeti prodajalec. Ampak v tem primeru odpade "brezplačna" kitajska subvencionirana poštnina. Mora prodajalec poskrbeti za evropsko skladišče ali uporabiti špediterja, ki poskrbi za vnaprejšnje plačilo uvoznih dajatev.

dela ::

Okapi je izjavil:

dela je izjavil:


A to je vse, kar imajo v planu? Šele ob prispetju se začne urejat? Slabo. Torej nobene opcije da ali kupec ali prodajalec najavita paket vnaprej in vnaprej plačata DDV, da potem enostavno spustijo skozi in odpade carinski postopek (kot imajo menda v UK)?

Ta možnost že ves čas obstaja, ampak za to mora poskrbeti prodajalec. Ampak v tem primeru odpade "brezplačna" kitajska subvencionirana poštnina. Mora prodajalec poskrbeti za evropsko skladišče ali uporabiti špediterja, ki poskrbi za vnaprejšnje plačilo uvoznih dajatev.


Aliexpress za UK kupce npr. sam odvaja davek vnaprej, shipping fee ostaja 0. Zakaj se to ne bi dalo urediti tudi za Slovenijo oz. EU, ko je pa ravno EU nekaj takega obljubljala, če se ne motim?

dela ::

Tudi z logističnega vidika se mi zdi bedasto, da paketi čakajo nekje v Sloveniji na informacije s strani kupca, namesto da bi se uvedlo nek portal, kjer bi lahko že prodajalec takoj ob nakupu posredoval dokumentacijo in odvedel davek in bi dobil od davčnega organa neko davčno nalepko z neko kodo (velike trgovine bi itak to odvajale), ki bi jo napopal na paket, v Sloveniji bi se pa to poskeniralo in takoj spustilo naprej, če je vse v redu (v 80 % bi tudi bilo in bi zadeve tekle kot namazane, ne pa tako, da 100 % paketov stoji brez izjeme). Davki bi bili potem za večino paketov plačani brez nekega posebnega dela in hitro, brez kopičenja paketov.

Pa še glede količin - meni so od 150 azijskih paketov do zdaj ustavili enega samega. A zdaj bi pa kar vse ustavili? Če bi naročal samo 20 % tega v prihodnje, ker bo pač manj ugodno, je to še vedno 30x ustavljenih več paketov kot doslej, ki se bodo ustavljali v nekih slovenskih skladiščih. So za 3000 % povečali kapacitete?

Jabo1 ::

dela je izjavil:

A zdaj bi pa kar vse ustavili? Če bi naročal samo 20 % tega v prihodnje, ker bo pač manj ugodno, je to še vedno 30x ustavljenih več paketov kot doslej, ki se bodo ustavljali v nekih slovenskih skladiščih. So za 3000 % povečali kapacitete?


IOSS oziroma njegova alternativa MOSS je v pripravi, je pa že pygmalion zapisal, da zamuja. Z UK se ne moremo primerjati, ker UK ni del EU in lahko sama uredi svojo regulativo. Sicer briga pošto ali carinsko službo in končno državo koliko časa paketi čakajo. Glavno je, da kupca oskubijo. In takoimenovani handling fee se ne namerava odpovedati nobena država. Zaenkrat. Kot je razvidno iz kixovega prispevka, se pošta zaveda, da je 5 eur preveč in je znižala na 2,50 eur. Bo pa paketov več. Korenček pa palica. Pa tudi AE to ustreza. Bodo pa podaljševali buyers protection v nedogled in tako prekoračili limitiran čas za eventuelne chargebacke pri izgubljenih disputih. Italijani imajo zaradi njihovih bank s tem že sedaj probleme. Tudi v to, da bodo vse zavrnjene pakete vračali nazaj na Kitajsko ravno ne verjamem, je predrago. Registrirane že mogoče, za ostale je pa vprašanje. Na kocu bodo profitirali vsi, razen kupca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

hbgqzR ::

Se opravičujem, ker verjetno ponavljam že postavljena vprašanja.

Kako bo sedaj (>= julij 2021) izgledalo kupovanje preko AliExpress, glede na tole obvestilo?

Bo sedaj res VSAKA pošiljka enega AE naročila (različna dobavljivost in pri različnih prodajalcih) podvržena dodatnim stroškom formalnega carinskega pregled?

Menda še ni, ali?

Vse blago, kupljeno na spletu in dobavljeno iz tretjih držav oz. držav izven EU, bo po 1. julijem 2021 predmet obračuna uvoznih dajatev (uvoznega DDV).


Kaj pomeni tole kupljeno...po, naročeno in plačano? Torej še 1.7. (zagotovo pa 30.6., saj ni posebne razlike) boš lahko naročil po starem brez stroškov pri vrednostih do 22EUR?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hbgqzR ()

Jabo1 ::

hbgqzR je izjavil:


Kaj pomeni tole kupljeno...po, naročeno in plačano? Torej še 1.7. (zagotovo pa 30.6., saj ni posebne razlike) boš lahko naročil po starem brez stroškov pri vrednostih do 22EUR?


Vse kar bo prišlo na slovensko carino od vključno s 1.7. 2021 bo predmet carinjenja ne glede na to kdaj je bilo naročeno in plačano. Velja za vse države v EU.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

pygmalion ::

Cena posredovanja je sprejemljiva, če ni (bistveno) dražja od odvedenega DDV. Torej za pakete nad 10 EUR neto se mi to zdi sprejemljivo. Ker pa je velika večina mojih paketov pod 10 EUR, bom bistveno zmanjšal naročanje iz Kitajske, razen če bo šlo za nekaj hudo nujnega, kar se sicer nikakor ne da dobiti. Ameriški Mouser in poljski TME bodo najbolj pridobili, ampak samo zato, ker lahko od njih brez poštnine, ob proviziji, dobiš pri lokalnem prodajalcu elektronike. Poštnina od teh prodajalcev je sicer red velikosti 10 EUR, čeprav pošiljajo iz EU, in si sicer spet na istem.

Še naprej pa navijam, da se uredi odvajanje davka s strani AliExpressa, potem se bo naročanje v polni meri nadaljevalo.

dela ::

Jabo1 je izjavil:

dela je izjavil:

A zdaj bi pa kar vse ustavili? Če bi naročal samo 20 % tega v prihodnje, ker bo pač manj ugodno, je to še vedno 30x ustavljenih več paketov kot doslej, ki se bodo ustavljali v nekih slovenskih skladiščih. So za 3000 % povečali kapacitete?


IOSS oziroma njegova alternativa MOSS je v pripravi, je pa že pygmalion zapisal, da zamuja. Z UK se ne moremo primerjati, ker UK ni del EU in lahko sama uredi svojo regulativo. Sicer briga pošto ali carinsko službo in končno državo koliko časa paketi čakajo.


Jih bo verjetno moralo začeti zanimati, koliko časa paketi čakajo, ko jim bo zmanjkalo prostora za njih in ljudi za to dodatno procesiranje, ki si ga sami nalagajo z (kot vse kaže) dinozavrsko ureditvijo. Vsaj če moje ugibanje o 3000 % povišanem obsegu dela iz statistike lastnih paketov kolikor toliko drži.

Seveda si UK lahko sama ureja regulativo, žalostno za nas pa je, da to že imajo urejeno tako hitro po brexitu, EU pa ne, čeprav že sama dolgo napoveduje podobno ureditev (ta portal, ki bi vse naredil bolj tekoče, manj nerodno in manj drago).

hbgqzR ::

Tjah, zadnje naročilo oddano in AliExpress app odinstaliran in vsi kitajski webshopi pripravljeni na brisanje iz Priljubljenih povezav.
Upam, da vsa ropotija pride v teh 30-40 dneh kot pač obljubljajo.
Sicer bodo posledice :-)

buttcrack ::

Moja zadnja naročila imajo zapisana kar konkretne delaye, pri enem piše celo 75 dni!!!

Jabo1 ::

pygmalion je izjavil:



V glavnem, celotna zadeva je zelo anti-hobby in anti-popravilo. Naj zaračunajo davek, samo brez 5 ali več EUR za posredovanje.


Tudi jaz imam veliko paketov manjše vrednosti v rangu približno 5 evrov. Če bo tudi pri nas tole veljalo, situacija ne bo tako slaba, kot izgleda trenutno. Seveda, če se bodo naši zgledovali po Nemcih.

https://www.paketda.de/news-zollfreigre...

BorutK-73 ::

Jaz pa mislim da se bodo kitajci hitro prilagodili.

driver_x ::

Jaz sem v zadnjem času večinoma že prešel na evropske trgovce. Predvsem zaradi trajanja dostave. Veliko naročam lastnih prototipov tiskanih vezij, pri katerih mi bolj malo koristi, če jih dobim šele po treh mesecih. Paketi iz AE pa prav tako porabijo precej preveč časa.

pygmalion ::

Jabo1 je izjavil:

pygmalion je izjavil:



V glavnem, celotna zadeva je zelo anti-hobby in anti-popravilo. Naj zaračunajo davek, samo brez 5 ali več EUR za posredovanje.


Tudi jaz imam veliko paketov manjše vrednosti v rangu približno 5 evrov. Če bo tudi pri nas tole veljalo, situacija ne bo tako slaba, kot izgleda trenutno. Seveda, če se bodo naši zgledovali po Nemcih.

https://www.paketda.de/news-zollfreigre...


To mi ni jasno, sodeč po tem članku IOSS že deluje, tisti drugi članek pravi, da ne bo pripravljen do konca leta.

Prav tako piše, da mora vsaki prodajalec na platformi sam odvajati davek, ne pa da bi platforma odvajala davek za vse.

Največ upanja polagam v dejstvo, da Kitajci odvajajo davek za ZDA, Avstralijo, Novo Zelandijo, ni vrag da ne bodo uspeli še za EU. Pa četudi bo treba počakati do konca leta.

Jabo1 ::

pygmalion je izjavil:



To mi ni jasno, sodeč po tem članku IOSS že deluje, tisti drugi članek pravi, da ne bo pripravljen do konca leta.


V bistvu to ni bil moj namen. Meni se je zdelo zanimivo, da je bilo zapisano, da se bodo odpovedali pobiranju davka, če bo nižji od enega evra in je to že implementirano v pravila, ki veljajo za Deutsche post. Navedena sta bila dva primera za ovitek za telefon. Eden za 5,20 evr in drugi za 5,50 evr. V prvem primeru bi VAT prišel pod 1 evr in ni nobenih dajatev, v drugem pa malo nad 1 evr in s tem dajatve za približno 7,05 evr.

In zakaj pišem v preteklem času: ker je članek ravnokar izginil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Jabo1 ::

Članek je nazaj, očitno je nekaj danes narobe z mojim internetom.

OK.d ::

Naša pohlepna država se ziher ne bo tem manjšim paketom odpovedala.
LPOK.d

msms ::

Tukaj je vse razloženo, po vsej verjetnosti bo v Slo še zamik tega carinjenja, ker niso sprejeli nekega zakona.

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/sple...

Ucper ::

Hello tisti, ki imate izkušnje z DISPUTOM.

Prodajalec mi je ponudil
"Seller made a new proposal
Proposal:
Refund EUR € 0,00
Comments:
could you give me several days to check?? if still no product and no protection for this order, I promise to refund you all money. we will not let you lose money."

 Predlog

Predlog



Zdaj pa a ga sprejmem ali zavrnem?

Realno se mi z njim ne da več ukvarjat. Januarja sem nekaj naročil in je vse obstalo na kitajskem (mislim, da se je izdelek vrnil k njemu ker se je vračal od kjer je bil poslan). Tedaj je pred iztekom roka sam ponudil da pošlje nov izdelek, ampak je rekel naj opravim novi nakup v njegovi trgovini kjer ima "izdelek" za 0.84€, zato, da lahko dobim novo tracking številko. Čas dostave in buyer protection mi je podaljšal na 90 dni. Sedaj ko se je to izteklo pa nisem dobil paketa (čeprav na aliexpressu piše da sem ga, na 17 track pa je paket obstav na carini na Kitajskem) sem odprl dispute, kjer je dav predlog kakršnega je dal.

Od njega nočem več ponudb o kakšnem vnovičnem pošiljanju paketa le denar mi naj vrne

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ucper ()

buttcrack ::

DECLINE

FoxKnox ::

Ucper

Lepo te je obrnil.Nisi napisal vrednost prvega naročila ampak sedaj v disputu zahtevaš lahko le 0.84evra, če ti bo sploh AE odobril glede na tracking da ti je bilo dostavljeno.
Vse predloge zavrni in počakaj na odločitev Aliexpressa.
Pa priloži sliko sledenja 17 track, da je obstalo na Kitajskem.

Ucper ::

FoxKnox je izjavil:

Ucper

Lepo te je obrnil.Nisi napisal vrednost prvega naročila ampak sedaj v disputu zahtevaš lahko le 0.84evra, če ti bo sploh AE odobril glede na tracking da ti je bilo dostavljeno.
Vse predloge zavrni in počakaj na odločitev Aliexpressa.
Pa priloži sliko sledenja 17 track, da je obstalo na Kitajskem.


Sej na starem naročilu mi je podaljšal buyer protection tako, da sem odprl na obeh dispute

FoxKnox ::

Ucper je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

Ucper

Lepo te je obrnil.Nisi napisal vrednost prvega naročila ampak sedaj v disputu zahtevaš lahko le 0.84evra, če ti bo sploh AE odobril glede na tracking da ti je bilo dostavljeno.
Vse predloge zavrni in počakaj na odločitev Aliexpressa.
Pa priloži sliko sledenja 17 track, da je obstalo na Kitajskem.


Sej na starem naročilu mi je podaljšal buyer protection tako, da sem odprl na obeh dispute


Aha, to je pa v redu. Potem pa samo počakaj na razsodbo AE in zavrni vse druge predloge. Morda dobiš nekoč še robo gratis.
No, vsaj do 1.7.

erkgheoruugh ::

Zanima me, kako je s pošiljanjem baterij in polnilcev iz AE. Konkretno gre za dodatne baterije za fotkič. A pošiljajo in pride ali je to bolj loterija?

__Devil__ ::

Enkrat sem naročil baterijo za Canon, deluje kar OK, sicer se pa vidi, da je poceni roba, malo slabše drži, sploh ob mrazu se takoj sprazni v primerjavi z staro originalno baterijo. Ampak za tistih 5€ ali koliko je bila je solidna, če hočeš kaj poslikat. Načeloma pa še vedno rabil polnilec, sploh, če veliko snemaš v 4K čez dan, se sprazni kar hitro, ampak za kaj poslikat in potem takoj ugasnit fotoaparat je super.

Naročil sem kar nekaj zelenih in belih "noname" polnilnih baterij pred časom, so bile peresno lahke (slaba kapaciteta in kvaliteta). Pisalo je, da so močne AA 2600mAh približno ter AAA 1000mAh, vendar je realno zelo slaba kapaciteta. Te baterije imam lahko sedaj samo za daljinec, ki porabi res malo energije in držijo nekaj časa preden jih je potrebno spet napolnit. Raje daš malo več in kupiš pri nas, recimo mimovrste. Glede baterij za fotič firm se ne spoznam tako dobro. Navadne AA/AAA pa mislim, da so Varta vredu. Duracel so baje tudi ok. Najboljše pa po mnenju drugih in verjamem, da so Panasonic Eneloop (Pro, črne). V akciji 12€ 4x 2500mAh, sicer 17€.

Cwetto ::

Je kdo imel problem z dostavo, pri meni piše na Track 17 "SI, KRANJ, Parcel is ready pick up at PickPoint"..
Ne vem zakaj, ker pač nisem iz Kranja, in ne vem, kje naj bi top prevzel??? Ponavadi dobim na dom.

Številka pošiljke pa je MGRGE2001038254YQ.

Okapi ::

Vprašaj na Meest.

kixs ::

Mislis, da te tole se caka od konca marca?

2021-03-23 15:06SI, KRANJ, Parcel is ready pick up at PickPoint

Cwetto ::

ja dobro, pustimo tole "ali me še čaka", mene zanima, kam naj bi sploh prišlo???

"Vprašaj na Meest" ?? Kam pa? A mar kej najdeš v Kranju, kje bi to bilo???

kixs ::

Cwetto ::

Lol, Contact "Meest Slovenia" , "Warszawa, województwo Mazowieckie, Poland"

tole pošiljko lahko pomojem kar pozabim...

Okapi ::

Glede na sledilno številko je Meest špediter (ne naša Pošta), oni bi morali vedeti, kaj se dogaja s to pošiljko.

Cwetto ::

:) Ja sej to je problem.. Oni so namreč nekje iz Ukrajine, slovenska podružnica pa ima sedež na Poljskem...

Saj sem pisal na vse maile, ki sem jih našel od njih, ampak kako boš kaj dosegel....

kixs ::

Poslji tisti obrazec na kontaktnem centru. Nikoli ne ves...

borisk ::

Pred časom je nekdo objavil skripto za izbiranje od kot se kos pošilja, sedaj pa je ne najdem več. ima kdo?

Boggs ::

Rabim nasvet. Na AliExpress sem naročil dva artikla v skupni vrednosti cca. 16 EUR. Če bi naročil tri bi to prišlo že čez 22 EUR. Zato sem potem naslednja dva naročil 1 uro kasneje. Torej sem oddal 2 identični naročili za cca. 16 EUR. Ko pa je prodajalec označil oboje kot shipped, je dal pod obe naročili isti tracking, torej predvidevam, da je dal vse 4 kose v eno vrečo in mi to poslal kot eno pošiljko. Za 2 artikla ne bi bilo problema, za 4 skupaj v eni pošiljki pa je dosti večja verjetnost, da bodo na carini to odpirali in mi zaračunali obdelavo in DDV.

Kaj je v tem primer u najbolje naredit? Prodajalec me je zajebal in me bo po vsej verjetnosti to koštalo 5 EUR. Ali naj naročim vse skupaj še enkrat pa počakam vmes 1 dan namesto 1 uro pa se na poziv carine za že poslani paket ne odzovem in potem dam dispute za not received, ali naj sprejmem paket pa nekako od prodajalca iztirjam 5 EUR ker je on zajebal (če se to sploh da po kakem pravilu)? Ideas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

hotig ::

@ Boggs
Sem imel enak primer.
Stalo te bo DDV (na skupno ceno) + 5E (če je cena na izdelku enaka ali približno enaka tisti, ki si jo plačal - če jim boš posredoval podatke), če pa je razlika v ceni večja kot par evrov, bo tudi ta strošek večji.
Ne stori ničesar, če dobiš paket domov in zahtevajo plačilo ga pač ne prevzet, odpri dispute (ko preteče čas za dostavo) z razlogom, da nisi prejel izdelka in boš dobil denar nazaj.
V bodoče bi ti svetoval, da raje naročiš pri različnih prodajalcih ali počakaš, da isti prodajalec pošlje najprej prvi idelek in šele nato opraviš drugi nakup, ampak po 1.7. tudi to ne bo več pomagalo. V bistvu se moraš odločiti, ali izdelek res potrebuješ in je cena toliko ugodna, da boš plačal davek in stroške ter še vedno imel korist od tega izdelka.

Okapi ::

Z malo sreče tako ali tako ne bo dobil pred 1. julijem, tako da je čisto vseeno, v vsakem primeru bo plačal DDV.
««
94 / 189
»»