» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
93 / 189
»»

Samael ::

Ne moreš. Ti, kot prejemnik, pri dostavni službi ne moreš sprožiti postopka poizvedbe, kje je paket oz. pridobiti kakršen koli "shipping company's missing parcel" dokument, to mora narediti pošiljatelj. Saj nimaš nobenega papirja, da gre za tvojo pošiljko.

Na aliexpressu sem imel identičen primer, kjer sem to razložil, hkrati pa še zabrusil, da bom v primeru neuspešno rešenega primera kot naslednji korak sprožil chargeback pri banki.
Aliexpress je zatem dispute rešil v mojo korist.

Precej verjetno je, da gre v tem primeru samo za generičen AE odgovor, prvi krog, kjer manj vztrajni odstopijo od postopka. Ne se dati.
Samael != Samuel

fertighaus ::

Hvala, ali bi morda priložil še kak printscreen npr. pošte Slo. (prazen...)?

Samael ::

fertighaus je izjavil:

Hvala, ali bi morda priložil še kak printscreen npr. pošte Slo. (prazen...)?

Ne vem, če to kaj dosti pomeni, saj pri vseh dostavnih službah ni nujno, da je dostava preko Pošte Slovenije, ane. Moja zadnja kitajska pošiljka je prispela preko GLS-ja.
Če že želiš, dodaj print screen recimo https://parcelsapp.com/en strani, ki ma zadaj precej dober tracking engine, ki zajame večino dostavnih služb, pa tudi nekih spam reklam ni (oz. jih ne vidim).
Ja, mogoče bi res dodal kaj takšena že za voljo na pol robotskega reševanja disputov.

Poročaj kako se je oz. se bo izšlo.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Jabo1 ::

fertighaus je izjavil:

Prvi primer ne prispetega naročila oz. seller je dal napačen tracking. Odprem dispute, priložim 17 track, komunikacijo, order detail in dobim odgovor:

Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents within valid time. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Kaj moram priložiti v teh 3 dneh?


1. Kaj pokažeta 17track in pošta Slo - sledenje? Ali pokažeta, da je bil paket dostavljen drugje: druga država, drug kraj, mogoče celo drug naslov. Na global cainiao pozabi, je samo za v smeti.
2. Na mail si dobil sporočilo, kdaj se ti 3-dnevni rok izteče. Tega NE SMEŠ zamuditi, ker bo sicer sistem predpostavil, da si se z odločitvijo strinjal.
3. Če zagotovo veš (vidiš iz trackinga), da je bilo tvoje naročilo dostavljeno drugje, z "edit" spremeni v "order was delivered to wrong adress - order with tracking number .... was delivered in (to) ...., but I live in Slovenia, ....".
4. Če ti 17track ne pokaže dostave drugje, uporabi ostale sledilce: postalninja, parcelsapp, 24track, track&trace, http://track-chinapost.com/startairmail... (če gre za CPAM - China post registered airmail - grem skoraj stavit, da gre za to), trackingmore, packageradar. Ni vrag, da ne bo eden pokazal nekaj več.

Najprej naredi to in sporoči, potem pa, da vidimo kaj se da še narediti.

Samael ::

Ah, večinoma je to neuporabno.
Tracking sledi pošiljki do meja kitajske, kakšna dostavna služb še mogoče do PostNL, Bpost, ipd. huba ... in nato provizorično zapiše, da je pošiljka na Brniku ali pa celo že dostavljena - pa četudi niti blizu Slovenije še ni. Jaz se ne bi preveč jajcal s temi trackingi.
Samael != Samuel

Jabo1 ::

Samael je izjavil:

Ah, večinoma je to neuporabno.
Tracking sledi pošiljki do meja kitajske, kakšna dostavna služb še mogoče do PostNL, Bpost, ipd. huba ... in nato provizorično zapiše, da je pošiljka na Brniku ali pa celo že dostavljena - pa četudi niti blizu Slovenije še ni. Jaz se ne bi preveč jajcal s temi trackingi.


Kako boš pa drugače dokazal, da nisi ti prejemnik paketa? Po regulativi, ki velja za mednarodne poštne pošiljke, je pošiljatelj lastnik pošiljke dokler ni dostavljena. Če ni dostavljena na pravi naslov, je SAMO ON uradno kompetenten, da zahteva preiskavo, kje je pošiljka končala, ČE TO ŽELI, nihče ga pa v to ne more prisiliti. In ker je prodajalcu pomembno samo, da ima dokaz, da je pošiljka dostavljena, da bo dobil svoj denar, preiskave ne bo zahteval.

Da se sledi pošiljki samo do meja Kitajske, tudi ne drži popolnoma, razen za 4px. Res je, da jih ne sledi pošta Slovenije, ker so "untrackable", ampak to ne pomeni, da ne moreš dobiti informacij od drugod. Če drugega ne, veš, da je na poti proti tebi, ali ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Samael ::

In kaj si zapisal novega, kaj jaz nisem že pred teboj? :))
Povzemaš moje pisanje in hkrati upaš, da se bo na osnovi tega vseeno prikazala neka kolikor toliko verodostonja informacija o sledenju? No, good luck!
Samael != Samuel

Jabo1 ::

Samael je izjavil:

In kaj si zapisal novega, kaj jaz nisem že pred teboj? :))
Povzemaš moje pisanje in hkrati upaš, da se bo na osnovi tega vseeno prikazala neka kolikor toliko verodostonja informacija o sledenju? No, good luck!


Nikakor ne povzemam tvojega pisanja, mi ni treba. Imam dovolj svojih izkušenj za seboj. Končno si zapisal, da so trackingi neuporabni, po mojem niso, mi je uspelo dobiti več podobnih disputov ravno na osnovi trackingov, če pa ti misliš, da so nepotrebni, tudi prav.

Si zapisal, da tracking sledi do meja Kitajske, NI res. Jaz jih najden tudi kasneje in pogosto držijo, ne vedno, ampak nobena stvar ni stoprocentna. Če jih pa ti ne, je to tvoja stvar.

Človek ima težave z disputom in mu pač poskušam pomagati na podlagi svojih izkušenj. In ne pričakujem zaradi tega nekega žaljenja. Če pa misliš, da je moj pristop napačen, pa povej, se z veseljem umaknem in ti pa svetuj naprej.

Samo za informacijo: moj uspeh pri disputih (vseh vrst) je 100%. Lep pozdrav in veliko sreče! Tebi in vsem, ki ti verjamejo.

zzitop ::

Tako je, da vsako naročilo v vrednosti nad 5$ mora potovati s priporočeno pošiljko, ki je sledljiva ves čas, tudi v SLO in je vidno sledenje preko uradne strani SLO pošte. Pri vrednostih pod 5$ pa ni nujno, da je priporočeno in običajno tudi ni, zato se sledenje enkrat, ko pride v SLO (ali pa že ko zapusti Čajno), več ne vidi.

Samael ::

Jabo1 je izjavil:

Samo za informacijo: moj uspeh pri disputih (vseh vrst) je 100%. Lep pozdrav in veliko sreče! Tebi in vsem, ki ti verjamejo.

Moj tudi, le da je tvojih xxxx transakcij namišljenih (hmmm, na koga me že spominja ta še en fake multi-account?), medtem ko so moje že zgolj z zbirateljskega stališča na tem forumu precej dobro poznane.
Verjamem, da v končni fazi želiš isto kot jaz - človeku pomagati. Vendar si pri tem ne delaš prav nobene usluge igrati poznavalca nad drugimi - sploh ker dobro veš, da je večina, velika večina, aliexpress shippinga, kjer plačaš osnovno free-shiping/low-cost poštnino (cainaio super economy, sunyou, yanwen economic...) trackable večinoma do meja kitajskega carrierja, oz. v najboljšem primeru do evropskih hubov tipa PostNL, Bpost ipd.

In ja, seveda povzemaš moje pisanje:

Samael je izjavil:

Ti, kot prejemnik, pri dostavni službi ne moreš sprožiti postopka poizvedbe, kje je paket oz. pridobiti kakršen koli "shipping company's missing parcel" dokument, to mora narediti pošiljatelj.

In nato sledi kao "podučitev":

Jabo1 je izjavil:

Po regulativi, ki velja za mednarodne poštne pošiljke, je pošiljatelj lastnik pošiljke dokler ni dostavljena. Če ni dostavljena na pravi naslov, je SAMO ON uradno kompetenten, da zahteva preiskavo..


Sicer pa o vsem tem je bilo skozi leta že toliko povedanega...

Samael je izjavil:

Poorlilgirl je izjavil:

Ce Kitajci res ne dajo prave stevilke s katero lahko sledimo paketu, kaj jim je fora?

Stvar je v tem, da večina kitajskih trgovin omogoča pošiljanje preko hitrejše pošte s sledenjem, ampak to običajno stane, zato večinoma izberemo "free shipping" opcijo, ki ji lokalni servis, pošta, sledi nekako do meja kitajske oz. dokler ni paket predan od njih k drugi transportni družbi.
Čeprav radi za vse to krivimo kitajce, je vsaj deloma to na nas samih. Če plačaš nekako "normalno" poštnino, bo tudi pošiljka do nas prišla drugače, hitreje, itd ...

Recimo v tvojem primeru, zgoraj s screenshota, je bila pošiljka poslana preko SonYou servisa:

SunYou is an economy delivery method that is very popular on AliExpress. It is usually used by sellers to send low-value packages. The delivery speed is quite low - it takes around 30-60 days.
...
You can track your package only up to Chinese border, when the packet is received in destination country it gets a new, unknown tracking number. Then you have to wait a notification from your postal office. These packets are usually delivered right into your post box and sometimes you can get a call from the local post office that you package has arrived.
Vir: https://packageradar.com/courier/sypost


Zakaj ti vseeno dajo to tracking številko?
Če bi ugibal zato, da ti dajo vedeti, da je paket res oddan v dostavo. Kakorkoli obrnemo, so predvsem trgovci. V njihovem interesu ni goljufati kupca, ampak narediti posel, prodati. Vse ostalo, tudi šlampasti polžje počasi ekonomični free shipping pa je konsenz med njimi in nami, kupci. Oz. po domače "kolko denarja, tolko muske". In tako pač čakamo, pa ko pride, pride.


Samael je izjavil:

Če bi vsi skupaj malce bolj pogledali in razumeli, kaj gledate, bi tudi vedeli, da pošiljka, za katero opu XY tracking prikazuje, da je v Sloveniji, niti slučajno še ni v Sloveniji in bo še za počakati :)

To, kar vidite zgoraj v screenshotu ni tracking številka v standardnem mednarodnem tracking formatu ampak še en čunga lunga tracking kontejnerja, palete, bilo čega, ki običajno pride do Belgije, Nizozemske, Turčije ipd ... nato pa se sled za pošiljko do momenta, ko pride na naš naslov, povsem izgubi.

Samael je izjavil:

Tale tracking od gearbesta, ki ni v mednarodnem standardiziranem formatu (2 črki + 9 številk + country code) lahko mirne duše ignoriraš. Je zgolj tracking enega carrierja, medtem ko nič ne pove, kaj se dogaja s pošiljko, ko je le ta predana naprej. Naša pošta temu ne more slediti.


V principu delujeta zgolj dva trackinga, prvi je ta že omenjeni v mednarodnem standardiziranem formatu, ki mu lahko sledi tudi pošta slovenije, drugi so pa interni tracking sistemi mednarodnih dostavnih službi, ki od sprejema do oddaje pošiljke same vršijo dostavo (naprimer DHL express). Vse ostalo ne pomeni prav nič.
Lahko se po tleh mečete, težite carinski pošti, dokazujete s screenshoti, ker "tracking", ki to ni se pa že ne moti, aneda ... ali pa si olajšate in pustite zadeve pri miru, dokler paket pač ne pride.
In če v nekem doglednem času ne pride je tu še vedno cele pol leta opcija odpreti paypal dispute ali sprožiti na banki CC chargeback. Tako pač je, ko pri kitajcih izberemo el cheapo ali pa free shipping opcijo.


No, zdaj se pa še malo pohvali, kako uspešen si s sledenjem cainaio super economy, sunyou, yanwen economic... pošiljk v Slovenijo :))
Samael != Samuel

Jabo1 ::

Samael je izjavil:


No, zdaj se pa še malo pohvali, kako uspešen si s sledenjem cainaio super economy, sunyou, yanwen economic... pošiljk v Slovenijo :))


Tudi jaz sem neke vrste zbiratelj in zame je AE neke vrste strast ali pa zabava. Pa poglej si moje poste iz preteklosti, je bilo že marsikaj povedanega in to v dobro vseh, vsaj upam. Če je bilo pa povedano enako kot si rekel ti, to ne pomeni, da je bilo kopirano od tebe. Imam dovolj svoje pameti in ostalih virov, da mi ni treba kopirati od tebe.

Ja, znam slediti vsem navedenim, ki si jih napisal, ne pa do končne dostave. Pa pozabil si junexpress, ta je vedno bolj aktualen.

Sledim tudi spremembam, ki se, na žalost, dogajajo odkar Maja ni več. Med ostalim tudi to, da si imel takrat zagotovilo, da bo naročilo z vrednostjo nad 5$ poslano z registrirano pošto, danes pa ni več tako. Imam kup naročil večjih vrednosti, ki niso poslana z registrirano pošto. Zato so pa izpopolnili trackinge neregistriranih pošiljk. Je bilo preveč disputov. In fake trackingov je vedno več. In paketi določenih carrierjev nikakor ne pridejo čez carino in se vračajo nazaj. Pa mi ti povej zakaj, če veš.

fertighaus ::

Jabo1 je izjavil:

fertighaus je izjavil:

Prvi primer ne prispetega naročila oz. seller je dal napačen tracking. Odprem dispute, priložim 17 track, komunikacijo, order detail in dobim odgovor:

Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents within valid time. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Kaj moram priložiti v teh 3 dneh?


1. Kaj pokažeta 17track in pošta Slo - sledenje? Ali pokažeta, da je bil paket dostavljen drugje: druga država, drug kraj, mogoče celo drug naslov. Na global cainiao pozabi, je samo za v smeti.
2. Na mail si dobil sporočilo, kdaj se ti 3-dnevni rok izteče. Tega NE SMEŠ zamuditi, ker bo sicer sistem predpostavil, da si se z odločitvijo strinjal.
3. Če zagotovo veš (vidiš iz trackinga), da je bilo tvoje naročilo dostavljeno drugje, z "edit" spremeni v "order was delivered to wrong adress - order with tracking number .... was delivered in (to) ...., but I live in Slovenia, ....".
4. Če ti 17track ne pokaže dostave drugje, uporabi ostale sledilce: postalninja, parcelsapp, 24track, track&trace, http://track-chinapost.com/startairmail... (če gre za CPAM - China post registered airmail - grem skoraj stavit, da gre za to), trackingmore, packageradar. Ni vrag, da ne bo eden pokazal nekaj več.

Najprej naredi to in sporoči, potem pa, da vidimo kaj se da še narediti.


Če kliknem na "edit" ne vidim možnosti spremeniti v "order was delivered to wrong adress - order with tracking number .... spremenim lahko samo text. Še vedno imam izbrano: Purchase Protection is running out, but package is still in transit. Ali je to problem?

Zgodovina sprememb…

Jabo1 ::

fertighaus je izjavil:



Če kliknem na "edit" ne vidim možnosti spremeni v "order was delivered to wrong adress - order with tracking number .... spremenim lahko samo text. Še vedno imam izbrano: Purchase Protection is running out, but package is still in transit. Ali je to problem?


Ne moreš spremeniti, samo dodaj. Še vedno velja Purchase..., ampak, ker ni bilo dostavljeno tebi. V tem je smisel. Dokazuješ, da paketa nisi prejel, ker je bil paket s to številko dostavljen na drug naslov. Torej, tvoj paket je še vedno v tranzitu. Ja vem, sliši se butasto, ampak samo to razumejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

fertighaus ::

Hvala, torej dodam v text (in posledično nekaj zbrišem, ker ne gre več kot 512 znakov kot opozarja)?

pošta Slo - sledenje pokaže:

Sledenje - podatki o pošiljki
Za vneseno sprejemno številko ni podatkov. Prosimo preverite pravilnost vpisane sprejemne številke.

17track pokaže: dostavljeno v drug kraj v Slo.

Jabo1 ::

fertighaus je izjavil:

Hvala, torej dodam v text (in posledično nekaj zbrišem, ker ne gre več kot 512 znakov kot opozarja)?

pošta Slo - sledenje pokaže:

Sledenje - podatki o pošiljki
Za vneseno sprejemno številko ni podatkov. Prosimo preverite pravilnost vpisane sprejemne številke.

17track pokaže: dostavljeno v drug kraj v Slo.


V "upload evidence" daj printscreene 17track, order detail in zemljevid Slovenije (Google).
Vse v angleščini, v slikarju z rdečo obkroži kraj dostave v 17track, svoj naslov v order detail in oba kraja na zemljevidu. Naj se dobro vidi. V editu zbriši vse nepotrebno, ostane naj: Purchase..., dodaš "order with tracking number was delivered in....." Today is may, ..(datum)th and I still have not received my order. To narediš na dan, ko se ti izteče 3-dnevni rok, recimo 6-12 ur prej. Če bo potrebno, boš v edit dodal še Slovenia Post official site has no data of package number... in dodal printscreen pošte sledenje.

Ali lahko naložiš printscreen 17track? Da vidimo, kaj pokaže. Tracking number lahko zabrišeš, pusti samo prva in zadnja dva znaka.

Jabo1 ::

Samael je izjavil:


Moj tudi, le da je tvojih xxxx transakcij namišljenih (hmmm, na koga me že spominja ta še en fake multi-account?), medtem ko so moje že zgolj z zbirateljskega stališča na tem forumu precej dobro poznane.

In ja, seveda povzemaš moje pisanje:

Ti, kot prejemnik, pri dostavni službi ne moreš sprožiti postopka poizvedbe, kje je paket oz. pridobiti kakršen koli "shipping company's missing parcel" dokument, to mora narediti pošiljatelj.


Toliko o mojih xxxx transakcijah, oziroma o fake multi-accountu:

https://ibb.co/vPNsZxv
https://ibb.co/wggxyPh

In toliko o "kopiranju" tvojega pisanja:

https://ibb.co/kyPK0Fy

Oba sva bila žrtvi fake trackinga istega prodajalca, samo včasih je dobro, da živiš v majhni državi in težko najdejo kupca iz istega kraja.

fertighaus ::

17track:


Hm...prej mi je pokazalo kraj (ali se mi je vsaj zdelo), sedaj pa ga ne vidim...

Dispute je stal kar nekaj časa preden se je AE vmešal, vmes je prodajalec ponujal no refund...

Zgodovina sprememb…

Samael ::

@Jabo1, zakaj pa potem z vsem vedno znova samo potrjuješ to kar pravim, pa se iz nekega iracionalnega razloga hkrati še vedno upiraš?

Evo, saj si povedal svoje:

Jabo1 je izjavil:

Ja, znam slediti vsem navedenim, ki si jih napisal, ne pa do končne dostave.


In kaj točno sem pred tem rekel jaz? No, pa poglejmo.

Samael je izjavil:

Ah, večinoma je to neuporabno.
Tracking sledi pošiljki do meja kitajske, kakšna dostavna služb še mogoče do PostNL, Bpost, ipd. huba ... in nato provizorično zapiše, da je pošiljka na Brniku ali pa celo že dostavljena - pa četudi niti blizu Slovenije še ni.

in pa

Samael je izjavil:

Verjamem, da v končni fazi želiš isto kot jaz - človeku pomagati. Vendar si pri tem ne delaš prav nobene usluge igrati poznavalca nad drugimi - sploh ker dobro veš, da je večina, velika večina, aliexpress shippinga, kjer plačaš osnovno free-shiping/low-cost poštnino (cainaio super economy, sunyou, yanwen economic...) trackable večinoma do meja kitajskega carrierja, oz. v najboljšem primeru do evropskih hubov tipa PostNL, Bpost ipd.



Mimogrede, točno o tem smo pisali na tem forumu že neštetokrat. Identično se je zgodilo tudi v tej temi, ko je tracking SunYou carrierja prikazoval, da ga/jo pošilka čaka na Brniku, pa čeprav še niti v Slovenijo ni prispela.

In TOČNO TO, kar sem ves čas trdim, prikazuje tudi @fertighausov PostNL screenshot zgoraj. Da vidimo, kaj porečeš zdaj?

@fertighaus, čisto simple je - oz. vedno je enako. Tvoja pošiljka še ni niti Sloveniji. Sledilo se ji je do PostNL huba, dlje trackinga ne bo, pri economy shipping metodi ne more biti.
Glede na to, da je menda, kot praviš že potekel AE protection, pusti dispute odprt oz. ga zdaj skušaj dobiti - vendar je velika verjetnost, da te bo en dan pošiljka vseeno počakala v poštnem nabiralniku. Poročaj, ko dobiš ;-)
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Jabo1 ::

fertighaus je izjavil:

17track:


Hm...prej mi je pokazalo kraj (ali se mi je vsaj zdelo), sedaj pa ga ne vidim...

Dispute je stal kar nekaj časa preden se je AE vmešal, vmes je prodajalec ponujal no refund...


Dispute si verjetno odprl prehitro. Ampak, če si ga že odprl, potem ga ne smeš zapreti in moraš izpeljati do konca. Kot praviš imaš rok 3 dni.

Je pa čudno, da pošta sledenje paketa nima v sistemu (se zgodi, se mi je že nekajkrat), še bolj pa to, da praviš, da ti je prodajalec ponujal no refund. Ru…NL je standard shipping kar pomeni, da AE vstopi v dispute takoj, prodajalec nima možnosti sodelovanja. Če temu ni bilo tako, je čudno.

Edina možnost je po moje to, da dokažeš, da je bil paket dostavljen (s 17track), ampak ne tebi (s postalninja).

Vse kar je bilo napisano od prej naj ostane enako, samo printscreen "order detail" zamenjaj s trackingom od postalninja. Ta pokaže, da je bilo dostavljeno v Semiču. Obkroži "Delivered Semič".

Ko boš delal printscreene pretvori v jpeg, ne png.

V editu dodaj svoj naslov. "Parcel was delivered in Semič, but I live in ...."

Če si pa doma v Semiču, pa ne moreš dokazati, da paketa nisi prejel.

Vse naj bo v angleščini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Samael ::

Težko jemlješ Postalninja za referenco.
Mislim lahko poskusiš, ampak če se prav spomnim, Postalninja, še en obskuren third-party private-made tracking vmesnik, ki informacijo vleče iz pravih tracking baz dostavnih služb, še predno pridejo v Slovenijo, pa se nekje časovno zalomi, "provizorično" vedno zapiše Semič, ane?

Recimo:

klihk je izjavil:

Hvala, na ninji piše:

Mar 4, 2021 12:35 Aliexpress-Cainiao
Successful delivered. The item has been delivered successfully
Slovenia
Mar 4, 2021 12:35 Slovenia Post
Delivered
Semič, 8333

Ker nisem iz Semiča, je res "fake tracking scam". Kaj moram naresti, da dobim dispute?


Ne vem, kje so sicer našli ravno nek Semič, boh jih nima rad :) SunYou (tudi ko pošiljka še niti v Sloveniji ni) pokaže vsaj Brnik :))
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

fertighaus ::

Hvala vsem za odgovore. Sem uploadal potrdilo pošte, prinstcreen pošte ter zemljevid (ne živim v Semiču) ter text. Ali bi moral ponoviti kakšen evidence iz 1. disputa? Časa imam še 1 dan.

Skupno imam sedaj 6 fajlov pod evidence.

Zgodovina sprememb…

Jabo1 ::

fertighaus je izjavil:

Hvala vsem za odgovore. Sem uploadal potrdilo pošte, prinstcreen pošte ter zemljevid (ne živim v Semiču) ter text. Ali bi moral ponoviti kakšen evidence iz 1. disputa? Časa imam še 1 dan.

Skupno imam sedaj 6 fajlov pod evidence.


Lahko ponoviš, lahko pa dodaš še posnetek strani naročila z rdeče obkroženim svojim naslovom.
Veliko sreče.

fertighaus ::

Jabo1 je izjavil:

fertighaus je izjavil:

Hvala vsem za odgovore. Sem uploadal potrdilo pošte, prinstcreen pošte ter zemljevid (ne živim v Semiču) ter text. Ali bi moral ponoviti kakšen evidence iz 1. disputa? Časa imam še 1 dan.

Skupno imam sedaj 6 fajlov pod evidence.


Lahko ponoviš, lahko pa dodaš še posnetek strani naročila z rdeče obkroženim svojim naslovom.
Veliko sreče.


Hvala, naredil tako in dobil hiter odziv:

Dear shopper,

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order .


Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Package sent to a wrong address Valid -

Package Information
Seller's Shipping Method RU...NL shipping abnormal
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 3 days

Response time: 3 days

Waiting for seller's response, you can also resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).

Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

AliExpress Case Management Team

Napis "Valid" je morda dober znak? A to sedaj pomeni, da v teh 3 dneh ne rabim nič narediti, razen, če seller spet kaj predlaga?

Zgodovina sprememb…

Jabo1 ::

fertighaus je izjavil:



Napis "Valid" je morda dober znak? A to sedaj pomeni, da v teh 3 dneh ne rabim nič narediti, razen, če seller spet kaj predlaga?




Standardni postopek. Po arbitraži ti dajo še 3 dni, glede na njihov pravilnik. Ker imaš "valid" to pomeni, da ti ni treba narediti ničesar več, v nobenem primeru su ne obračaj na prodajalca.
Na mail si dobil sporočilo, poglej datum in uro kdaj. Počakaj da mine 2,5 dneva (približno), nato v edit dodaj samo: "Today is ...may (datum) and I have not received my order yet.". Vse ostalo ignoriraj. Datuma ne smeš zamuditi.
Ponavadi zadostuje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

con28 ::

Ali je dispute zaradi neprejema možno odpreti tudi po poteku "avaiting delivery" oz. ko je order closed?

bedarija ::

ja. 1 teden (se mi zdi) po izteku buyers protectiona, lahko odpreš dispute in označiš kot nedostavljeno

__Devil__ ::

Evo, konec bo, RIP Kitajska naročila, razen, če boste res kaj rabili (malo verjetno).

https://lokalec.si/novice/poceni-nakupi...

Kako se boste spopadali s tem? Po eni strani škoda, po drugi pa dobro za okolje. Jaz bom občasno še naročil kak izdelek iz Aliexpressa, vendar bom gledal, da je poslan iz Češke, Španije, Nizozemske, Belgije, Nemčije (velikokrat ne gre), Poljske. Zdaj je samo ena dilema, če bodo izdelki res poslani iz teh držav kot bo pisalo ali to samo tako piše. Nisem bil pozoren na prejšnja naročila iz EU, ampak mislim, da je skoraj vedno pisalo Hong Kong, Bangladesh, Kazakhstan. Kaj vi mislite, je res poslano iz EU držav, tistih, ko piše da bi naj bilo, ko izbereš za pošiljanje? =)

hotig ::

Jst še vedno upam, da se bodo EU podrepniki pokakcali in premaknili ta datum za vsaj še pol leta :).

Me pa zanima, če bodo glede na to da nameravajo obračunati ob DDV še 5e za stroške carinske obravnave, od sedaj naprej ceno izdelka preverjali sami?

pygmalion ::

Nič novega.

Pravi vprašanji ostajata odprti:
- Kaj se zgodi, če paket poslan pred 1.7. pride v Slovenijo po 1.7? A se že kaj ve na to temo?
- Ali bo AliExpress odvajal davek za EU po 1.7.? V tem primeru bi bila situacija za izdelke nad 22 EUR celo boljša, saj se bo samo plačal davek in ne tudi strošek carinjenja!

EDIT: na Internetu piše, da AliExpress odvaja davek za Novo Zelandijo. Ne vem, zakaj potem to ne bi bilo mogoče tudi za EU.
https://www.reddit.com/r/Aliexpress/com...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

pygmalion ::

EU pripravlja t.i. IOSS portal, s katerim prodajalci lahko odvajajo davek. Po nekaterih podatkih se to ureja na nivou držav, torej da bosta se morala dogovoriti Slovenija in Aliexpress.

Slaba novica: nemški IOSS ne bo pripravljen do konca leta.

https://fiscalsolutions.co.uk/news/germ...

driver_x ::

Pošta niti nima zadosti ljudi, da bi obdelali vse pakete.

hojnikb ::

pygmalion je izjavil:

Nič novega.

Pravi vprašanji ostajata odprti:
- Kaj se zgodi, če paket poslan pred 1.7. pride v Slovenijo po 1.7? A se že kaj ve na to temo?
- Ali bo AliExpress odvajal davek za EU po 1.7.? V tem primeru bi bila situacija za izdelke nad 22 EUR celo boljša, saj se bo samo plačal davek in ne tudi strošek carinjenja!

EDIT: na Internetu piše, da AliExpress odvaja davek za Novo Zelandijo. Ne vem, zakaj potem to ne bi bilo mogoče tudi za EU.
https://www.reddit.com/r/Aliexpress/com...

Vse kar bo na pošti 1.7. bo davek, tut če si naročil lansko leto.
#brezpodpisa

link_up ::

kitajci imajo za vse eu skladisca...so se kar prilagodili.
In and Out

scipascapa ::

Ni panike plačati ddv, problem je ker ti nabijejo še pavšal 4-5€.

FoxKnox ::

https://www.posta.si/o-nas/novice/novos...

Če davka ne bo odvedel prodajalec, ga bo pa Pošta za 5 EUR.
Nasvet : Med ponudniki izberi tistega, ki "odvede" ddv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Mare2 ::

link_up je izjavil:

kitajci imajo za vse eu skladisca...so se kar prilagodili.


To je že OK. Ampak če sešteješ je kar precej dražje. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

pygmalion ::

FoxKnox je izjavil:

https://www.posta.si/o-nas/novice/novos...

Če davka ne bo odvedel prodajalec, ga bo pa Pošta za 5 EUR.
Nasvet : Med ponudniki izberi tistega, ki "odvede" ddv.


Noben ne bo mogel odvesti DDV, če IOSS portal ne bo pripravljen. In celo Nemci ga ne bodo imeli pred koncem leta.

Naj EU prvo omogoči prodajalcem, da odvajajo davek, potem pa zahteva davek za vse.

Kot je nekdo zapisal zgoraj, DDV ni problem, z veseljem ga plačam, problem je strošek zaračunavanja DDV, ki je za praktično vse (!) moje pakete večji od potencialnega DDV.

Ko bo možno odvajati davek, bosta AE in eBay po mojem med prvimi, ki bodo to delali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Groot ::

hojnikb je izjavil:

pygmalion je izjavil:

Nič novega.

Pravi vprašanji ostajata odprti:
- Kaj se zgodi, če paket poslan pred 1.7. pride v Slovenijo po 1.7? A se že kaj ve na to temo?
- Ali bo AliExpress odvajal davek za EU po 1.7.? V tem primeru bi bila situacija za izdelke nad 22 EUR celo boljša, saj se bo samo plačal davek in ne tudi strošek carinjenja!

EDIT: na Internetu piše, da AliExpress odvaja davek za Novo Zelandijo. Ne vem, zakaj potem to ne bi bilo mogoče tudi za EU.
https://www.reddit.com/r/Aliexpress/com...

Vse kar bo na pošti 1.7. bo davek, tut če si naročil lansko leto.


Haha ja rad bi videl kako bo pošta to sprocesirala. Hint: not gonna happen ker nimajo niti približno dovolj primerno usposobljenih oseb da bi izvajale odmero DDV.

Luka99 ::

https://t.17track.net/en#nums=ZI6KR6YH
mene pa zanima kje bi dobil izvorno tracking stevilko, paket je sel iz kitajske pa me zanima kje ga je gls sprejel. in koliko časa je trajala celotna pot, ce se kdo spozna bi prosil za pomoč.

Vuli ::

sej ti piše, v Puurs, ga je GLS prevzel
https://parcelsapp.com/en/tracking/ZI6K...
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

errhec ::

08 Apr 2021 15:25 Item received China, Guangzhou
2021-04-16 23:52 Puurs, The parcel was handed over to GLS.
Ostalo veš
dd

Luka99 ::

se da izvedeti kateri tracking je bil pred tem gls-om

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Luka99 ()

dela ::

pygmalion je izjavil:

EU pripravlja t.i. IOSS portal, s katerim prodajalci lahko odvajajo davek. Po nekaterih podatkih se to ureja na nivou držav, torej da bosta se morala dogovoriti Slovenija in Aliexpress.

Slaba novica: nemški IOSS ne bo pripravljen do konca leta.

https://fiscalsolutions.co.uk/news/germ...


Hvala za koristno informacijo. Pošteno in smiselno bi bilo, da pač spet prestavijo, če niso vzpostavili potrebne infrastrukture. Kaj je bil razlog za prejšnjo prestavitev s 1.1. na 1.7., če ne ravno to?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dela ()

Vuli ::

Luka99 je izjavil:

se da izvedeti kateri tracking je bil pred tem gls-om

ta bo pa težka. gls številka je 61215576057. Moraš vedet, da so v Belgiji nalimal drugo nalepko gor..Prodajalca si vprašal?
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Jabo1 ::

Luka99 je izjavil:

se da izvedeti kateri tracking je bil pred tem gls-om


A00019210407013X
Flyt Express

Izvijač ::

no če bodo ta davek uvedli na pakete kateri so bili naročeni pred 1.7. se zna zgoditi da bo ogromno paketov zavrnjenih in se bo pošta utopila v paketih za vračati nazaj.

ManDriver ::

Iz pojasnila FURS-a: "Na Finančni upravi so še posebej opozorili na novost, da s 1. julijem 2021 ne bo več oprostitve obračuna DDV na uvožene pošiljke majhne vrednosti, do 22 evrov, iz tretjih držav in ozemelj. Spodnje meje za oprostitev plačila uvoznega DDV tako ne bo več in DDV se bo obračunal tudi za blago, ki bo vredno evro ali manj. Plačila carine bodo medtem še vedno oproščene pošiljke blaga zanemarljive vrednosti, ki se pošiljajo neposredno iz tretjih držav prejemniku v Evropski uniji, do skupne vrednosti 150 evrov, in zanje se bo obračunal samo DDV. Za končnega kupca to pomeni, da bo njegov končni strošek nakupa večji za obračunan DDV."

Torej bo odslej na uvožene pošiljke majhnih vrednosti "zgolj" obračunan DDV, ne bo pa zanje uveden carinski postopek. In pri slednjih odpadejo stroški postopka, ki lahko bistveno presežejo vrednost pošiljke z DDV-jem vred?
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?

darkolord ::

Ne, Pošta bo še vedno zaračunala svojo storitev.

FoxKnox ::

darkolord je izjavil:

Ne, Pošta bo še vedno zaračunala svojo storitev.


Pošta bo že lahko zaračunala 5€ za obračun ddv, samo plačanih ne bo dobila.

Okapi ::

Hebiga, minili so časi, ko smo od kitajcev kupovali malenkosti po evro ali dva, ker so bile cenejše kot v najbližji trafiki, pa še poštar ti jih je domov prinesel.

V nič bo šlo tudi subvencioniranje kitajskih poštnih storitev. Ta kitajska roba po evro ali dva z brezplačno poštnino je namreč izkoriščala to ugodnost. Tudi če bodo kinezi sedaj vse te malenkosti v kontejnerju pripeljali v EU in plačali uvozni DDV, brezplačne poštnine za malenkosti ne bo več, ker za pošiljanje iz svojega skladišča v EU ne morejo tega izkoriščati.
««
93 / 189
»»