Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
Jabo1 ::
FoxKnox ::
tomaz- ::
moje so dosedaj vse prišle v roku 1 tedna od postNL do mene.. Tale pa... še mal pa bo en mesec, kar je "izginila" iz radarja
delfinus ::
Tudi pri meni vse vecinoma pride kar hitro, kar je poslano preko Aliexpress Standard shipping in preko PostNL. Ni pa to pravilo, je tudi ze potekel 75 dnevni rok, ker se je posiljka nekje v NL zataknila. Sem dal celo dispute, dobil denar nazaj, no par dni zatem pa je tudi posiljka prisla in postala Freebee :).
lp, d.
lp, d.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delfinus ()
lenovo2 ::
Kako pišete na AE support? Če tipkam evi, nikoli ne da odgovora na appeal izpred 15 dni.
Piše: Appeal has been raised, please wait for 2-5 working days.
To je že zdavnaj mimo...
Ali obstaja še kakšna možnost kot tipkati evi oz. temu botu?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lenovo2 ()
Matevz96 ::
Jaz sem danes prvic prejel paket v sedmih dneh poslan iz Hongkonga z DPD
Je prišlo brez carine? Jaz sem danes dobil sms od DPD da mi v ponedeljek prinesejo paket od hobgkong yunexpress logistic limited in nisem imel pojma kaj bi bilo. Sedaj pa preverjam številke in izgleda da je naročilo iz aliexpressa ki naj bi bilo poslano iz češke.
#hooldthedoor
Jabo1 ::
m4tj4z ::
Še nikoli nisem bil v situaciji, da bi uploadal dodatni video evidence po AE razsodbi. Moram v tem 3-dnevnem roku dati reject na AE prdloge in potem uploadat novi evidence al moram pustit predloge pri miru?
Hvala.
Hvala.
Qcube ::
Sem dobil nekaj v 16ih dneh iz kitajske. AE standard shipping. To je že drugi artikel v podobnem času. Izgleda se je stanje normaliziralo.
Jabo1 ::
Še nikoli nisem bil v situaciji, da bi uploadal dodatni video evidence po AE razsodbi. Moram v tem 3-dnevnem roku dati reject na AE prdloge in potem uploadat novi evidence al moram pustit predloge pri miru?
Hvala.
3-dnevni rok je zato, da te poskušajo zmesti, da boš naredil napako in zaradi tega izgubil dispute. Predvidevam, da je tvoj dispute "valid" in so sedaj skladno z njihovim "pravilnikom" dali še dodatne 3 dni časa. Dnevno spremljaj, če je prodajalec dodal nov predlog, če je, takoj "reject". Ko preteče 2,5 dni (v mailu poglej, kdaj si dobil obvestilo), ponovi "vajo". Še enkrat uploadaj (lahko isto) in, če gre za to, da naročila nisi prejel, jasno še enkrat napiši, da ga nisi. V editu obvezno napiši: "danes je .... april". 3-dnevnega roka NE smeš prekoračiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jabo1 ()
zuz3k ::
a je naroču kdo DIGITALNO uro iz ax
katero in kakšno, pa da ni prevelika
katero in kakšno, pa da ni prevelika
Life is a psychological game.
m4tj4z ::
a je naroču kdo DIGITALNO uro iz ax
katero in kakšno, pa da ni prevelika
Ja, jaz mam že 4 od LIGE 1smart watch store, ki pošilja iz Španije. Face-i shackani od Huaweija, vse meritve (krvni tlak, kisik, srčni utrip) delajo bp, zelo uporabna aplikacija. S poštnino so ti okoli 39EUR, če vzameš s kovinskimi paščki, da ura tudi nekak zgleda. Maš pa isti face z gumijastim paščkom že za 20EUR+. Če se ti da čakat, da pride iz Kitajske pa prišparaš kakih 6EUR s poštnino. Pa morš pazit, da piše moški oz. ženski model. Sta isti uri, ampak manjši face-i. Jaz mam drugače ozko zapestje, ampak mi moška ura ni prevelika pa poleg dobiš vso orodje za odvzet členke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: m4tj4z ()
abazuu ::
a je naroču kdo DIGITALNO uro iz ax
katero in kakšno, pa da ni prevelika
Ja, jaz mam že 4 od LIGE 1smart watch store, ki pošilja iz Španije. Face-i shackani od Huaweija, vse meritve (krvni tlak, kisik, srčni utrip) delajo bp, zelo uporabna aplikacija. S poštnino so ti okoli 39EUR, če vzameš s kovinskimi paščki, da ura tudi nekak zgleda. Maš pa isti face z gumijastim paščkom že za 20EUR+. Če se ti da čakat, da pride iz Kitajske pa prišparaš kakih 6EUR s poštnino. Pa morš pazit, da piše moški oz. ženski model. Sta isti uri, ampak manjši face-i. Jaz mam drugače ozko zapestje, ampak mi moška ura ni prevelika pa poleg dobiš vso orodje za odvzet členke.
Imaš kakšno sliko? Koliko časa zdrži ura?
Imel sem S3 frontier in jo je že mal čas načel :) pa 1-2 dni baterija je res beda. prodal in sedaj gledam poceni alternative :P
m4tj4z ::
a je naroču kdo DIGITALNO uro iz ax
katero in kakšno, pa da ni prevelika
Ja, jaz mam že 4 od LIGE 1smart watch store, ki pošilja iz Španije. Face-i shackani od Huaweija, vse meritve (krvni tlak, kisik, srčni utrip) delajo bp, zelo uporabna aplikacija. S poštnino so ti okoli 39EUR, če vzameš s kovinskimi paščki, da ura tudi nekak zgleda. Maš pa isti face z gumijastim paščkom že za 20EUR+. Če se ti da čakat, da pride iz Kitajske pa prišparaš kakih 6EUR s poštnino. Pa morš pazit, da piše moški oz. ženski model. Sta isti uri, ampak manjši face-i. Jaz mam drugače ozko zapestje, ampak mi moška ura ni prevelika pa poleg dobiš vso orodje za odvzet členke.
Imaš kakšno sliko? Koliko časa zdrži ura?
Imel sem S3 frontier in jo je že mal čas načel :) pa 1-2 dni baterija je res beda. prodal in sedaj gledam poceni alternative :P
Glede baterije težko komentiram, ker menjam med temi štirimi, poleg tega pa še za šport dodatno uporabljam plastične. Včasih kake ne nosim po tedn in več dni pa je še zmeraj na 60%.
Matevz96 ::
Jaz sem danes prvic prejel paket v sedmih dneh poslan iz Hongkonga z DPD
Je prišlo brez carine? Jaz sem danes dobil sms od DPD da mi v ponedeljek prinesejo paket od hobgkong yunexpress logistic limited in nisem imel pojma kaj bi bilo. Sedaj pa preverjam številke in izgleda da je naročilo iz aliexpressa ki naj bi bilo poslano iz češke.
DPD je ravno prinesel paket, naročeno iz češke 5.4.2021 dostava torej v dveh tednih s tem da je dejansko prišlo direktno iz kitajske. Na paketu so bile tri nalepke torej kar nekaj prepošiljanja ampak je prišlo brez kakršnih koli dodatnih dajatev.
#hooldthedoor
borisk ::
Ja, to so češko-kitajski posli.
Jaz naročam večkrat iz češkega skladišča iz ene trgovine, na začetku prevzame DHL, potem pa distavi pošta slovenije se pravi je navadni DHL, ne express, in pride v treh dneh od naročila.
Jaz naročam večkrat iz češkega skladišča iz ene trgovine, na začetku prevzame DHL, potem pa distavi pošta slovenije se pravi je navadni DHL, ne express, in pride v treh dneh od naročila.
m4tj4z ::
Ja, kot po pravilu, moja zadnja 3 naročila iz evropskih skladišč, niso bila dostavljena. Prvo je propadlo samodejno, ker sploh niso odposlali v roku. Za drugo so mi pisali, če lahko pošljejo iz Kitajske. Tretji so pa sam bli 16 dni tiho in je DPD dostavil iz Hong Konga.
Se pa mi je zgodilo nekaj nepredstavljivega. V refund only disputu mi je AE prisodil celoten znesek nakupa s poštnino vred:-) Ponavadi ni nikoli šlo nad 60% cene izdelka brez poštnine.
Se pa mi je zgodilo nekaj nepredstavljivega. V refund only disputu mi je AE prisodil celoten znesek nakupa s poštnino vred:-) Ponavadi ni nikoli šlo nad 60% cene izdelka brez poštnine.
Jabo1 ::
zuz3k ::
Ja, to so češko-kitajski posli.
Jaz naročam večkrat iz češkega skladišča iz ene trgovine, na začetku prevzame DHL, potem pa distavi pošta slovenije se pravi je navadni DHL, ne express, in pride v treh dneh od naročila.
link, kateri izdelki/proizvajalc
Life is a psychological game.
aleksandrpet ::
Včasih sem naročil celo semena cvetja z njihove spletne strani in nikoli nisem imel težav z dostavo mojega naročila.
https://slotegrator.pro
m4tj4z ::
Če ne pride, dobiš 100% refund.
Hec je v temu, da sem izdelek prejel in je deloval hit & miss. Pa sem posnel video in se malo požalil ter pričakoval, da bo vsaj 60% povrnjenega, kot ponavadi. OD 35€ so mi priznali samo 11€ ter sami od sebe napisali, kaj je upravičeno in neupravičeno o čemur sem se pritoževal. Pa sem dodatno uploadal še 2 videa, kar je AE sam od sebe napisal, da je neupravičeno. No, sedaj so mi pa kar 100% dosodili, s poštnino vred:-)
i53470 ::
Kaj pomeni, če prodajalca od katerega naročil mesec nazaj (in še ne prejel blaga) ni več na AE (piše: page not found)?
Jabo1 ::
lgn26 ::
Če je prodajalec dal fake tracking, kateri dokaz date v dispute? Global Cainiao ali 17 track?
Luka99 ::
Badwolff ::
Zadnje čase veliko stvari ne pride. Še kdo to opaža? Dispute ni sicer noben problem. Vedno dam tisto protection is running out and item still in transition in zavrnem razne ponudbe poravnave.
lgn26 ::
Zadnje čase veliko stvari ne pride. Še kdo to opaža? Dispute ni sicer noben problem. Vedno dam tisto protection is running out and item still in transition in zavrnem razne ponudbe poravnave.
Res je, vedno več stvari ne pride, mogoče kdo ve ali je bolje dati v dispute tracking dokaz iz Global Cainiao ali 17 track?
Badwolff ::
Jaz samo izberem, item still in transit and protection running out, komi sporoči, da je proti koncu. Nič dokazov. Še ni bilo problemov. Včasih prodajalec ponudi kako poravnavo, pa zavrnem. Vedno (10x čez leta recimo) dobil brez težav denar nazaj. Res pa ni šlo nikoli za nek denar, ene 30€ max.
lgn26 ::
Razumem, ampak če je prodajalec dal fake tracking, moram dokazal, da nismo prejeli, tako da upam, da kdo drug pove, kaj AE upošteva: Global Cainiao ali 17 track?
borisk ::
Ja, to so češko-kitajski posli.
Jaz naročam večkrat iz češkega skladišča iz ene trgovine, na začetku prevzame DHL, potem pa distavi pošta slovenije se pravi je navadni DHL, ne express, in pride v treh dneh od naročila.
link, kateri izdelki/proizvajalc
https://www.aliexpress.com/item/4001120...
LapD ::
Prvič se mi je zgodilo, da en izdelek ni oziroma ne bo dostavljen. Vse skupaj traja že dobra dva meseca, zadeva se je zataknila na Nizozemskem, kje je zadnje sporočilo "Undeliverable item, will be returned to sender". Prodajalec pravi, da če in ko bo dobil vrnjen izdelek, mi bo tudi nakazal denar nazaj. Je to ustaljena praksa ali se lahko kako drugače zaščitim? Nekega zagotovila, da bi on res dobil nazaj namreč ne bom imel. V glavnem. kako se postopa v teh primerih?
web&motion designer
delfinus ::
Ko bo potekel rok za dostavo, bos vlozil dispute, dal opcijo item returned back to sender in bos v nekaj dneh dobil denar nazaj od Aliexpress-a. Sploh ne rabis komunicirat s prodajalcem. lp, D.
LapD ::
Se pravi moram počakati na to? "Awaiting delivery - Your order will be closed in: 37 days 34 minutes"
web&motion designer
lgn26 ::
pygmalion ::
Mogoče koga zanima kako sta se končali dve moji reklamaciji na AliExpressu:
1. LED žarnice, ki so crknile po dveh mesecih: po predložitvi dokaza povračilo denarja od prodajalca na PayPal.
2. Router, ki ni deloval pravilno v Access Point načinu:
- Prodajalec se je prvo sprenevedal, nato je obljubil update programske opreme, nato se je spet sprenevedal, dokler ni potekel čas za dispute.
- Prodajalca sem prijavil AliExpressu zaradi laganja, Aliexpress pozval prodajalca, da reši zadevo.
- Ker se ni nič zgodilo, sem kontaktiral AliExpress preko pogovora. Že med pogovorom so mi odobrili povračilo denarja s strani AliExpressa in me prijazno opozorili, da naslednjič pravočasno odprem dispute.
- Ker sem že zamudil dispute, sem želel pustiti vsaj negativni feedback z vsemi argumenti, a nekaj ni delovalo.
- Prijavil sem problem AliExpressu, toda do trenutka, ko so odgovorili, je potekel tudi čas za feedback.
Tako torej. Denar je spet v žepu, a je izgleda goljufivi prodajalec ostal nekaznovan. Čudim se samo, kako to, da je AliExpress tako hitro odobril povračilo. A zaradi mojega dobrega ugleda (kakšnih 500 naročil, a vse male vrednosti), slabega ugleda prodajalca, ali pa je nekdo res šel prebrati celo debato in ugotovil, da se prodajalec spreneveda?
1. LED žarnice, ki so crknile po dveh mesecih: po predložitvi dokaza povračilo denarja od prodajalca na PayPal.
2. Router, ki ni deloval pravilno v Access Point načinu:
- Prodajalec se je prvo sprenevedal, nato je obljubil update programske opreme, nato se je spet sprenevedal, dokler ni potekel čas za dispute.
- Prodajalca sem prijavil AliExpressu zaradi laganja, Aliexpress pozval prodajalca, da reši zadevo.
- Ker se ni nič zgodilo, sem kontaktiral AliExpress preko pogovora. Že med pogovorom so mi odobrili povračilo denarja s strani AliExpressa in me prijazno opozorili, da naslednjič pravočasno odprem dispute.
- Ker sem že zamudil dispute, sem želel pustiti vsaj negativni feedback z vsemi argumenti, a nekaj ni delovalo.
- Prijavil sem problem AliExpressu, toda do trenutka, ko so odgovorili, je potekel tudi čas za feedback.
Tako torej. Denar je spet v žepu, a je izgleda goljufivi prodajalec ostal nekaznovan. Čudim se samo, kako to, da je AliExpress tako hitro odobril povračilo. A zaradi mojega dobrega ugleda (kakšnih 500 naročil, a vse male vrednosti), slabega ugleda prodajalca, ali pa je nekdo res šel prebrati celo debato in ugotovil, da se prodajalec spreneveda?
Vuli ::
ja, fajn ti je šlo skozi.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Jabo1 ::
Razumem, ampak če je prodajalec dal fake tracking, moram dokazal, da nismo prejeli, tako da upam, da kdo drug pove, kaj AE upošteva: Global Cainiao ali 17 track?
AE upošteva oboje, samo Global Cainiao je pogosto pomanjkljiv, prirejen na AE spletni strani pa praktično neuporaben. če imaš opravka s fake trackingom daj 17track (obvezno) in še kakšen drug tracking kjer naj bo razvidno, da pošiljka ni bila dostavljena na tvoj naslov ampak drugje.
con28 ::
Lahko se ti zgodj zgolj da moraš čakati do izteka buyers protection. Ampak zadnje čase tako načeloma ni mogoče odpreti disputa preden poteče rok za dostavo.
Lahko ga odpreš in to zelo hitro. Samo na Evo (bot) klikneš, napišeš, da naročila nisi prejel in ga ona odpre namesto tebe. Ali pa če se obrneš na Ali support. Samo potem se ti pa lahko zgodi tako, kot se je meni. Dispute je bil odprt 15. decembra, buyers protection bi potekel kaka dva dni kasneje, Ali je vstopil 6. februarja, dispute pa je bil končan 11. februrja. Zaradi neučakanosti je bilo treba čakati en mesec in pol več. Od takrat dalje vedno počakam, da se buyers protection izteče, pri naročilih, ki so bila poslana z neregistrirano pošto pa še 10 dni zraven.
Kako se lahko obrem na Ali support?
Jabo1 ::
Kako se lahko obrem na Ali support?
Mogoče je moj prispevek malo narobe napisan, mišljeno je bilo, da lahko namesto tebe dispute odpre tako Eva kot Ali support. Do sedaj se mi ni bilo treba obrniti na Ali support.
Kolikor berem na drugih forumih, nekateri Evi tipkajo "Eva chat agent", ni pa nujno, da deluje. Včasih deluje tudi "alimebot cannot help me answer my question". Drugi ji pišejo neumnosti (lahko v slovenščini) in to ponavljajo toliko časa, da se pojavi gumb za "live chat". Nekateri napišejo "Tell me about the platform taobao" in enkrat ali dvakrat kliknejo na "Whats the difference between AliExpress and Taobao". Ali pa "The store is threatening me." Različni načini, ki včasih delujejo včasih ne. Paziti pa moraš, da se na support ne obrneš prevečkrat, ker te utegnejo zablokirati.
delfinus ::
Sem imel vceraj pogovor z Live Chat supportom, glede problema "Item not as described". Problem je bil, da je prodajalec zapakiral napacno stvar v paket, Aliexpress pa je zahtevali neke dodatne dokaze, ki so seveda ze bili predlozeni skozi dispute. Dogovor s prodajalcem pa tudi ze dosezen.
Zlogiras se v svoj account. Klikes zgoraj na HELP \ CUSTOMER SERVICE na dnu je ONLINE SERVICE. Nato se odpre novo okno in izberes problem, ki ga imas npr. "Item not as described". Izberi stvar s tvojega seznama nakupa in potrdi s tem, da kliknes na Confirm. Nato se ti odpre Chat. Support je obvladal odlicno anglescino in tudi resil problem.
lp, d.
Zlogiras se v svoj account. Klikes zgoraj na HELP \ CUSTOMER SERVICE na dnu je ONLINE SERVICE. Nato se odpre novo okno in izberes problem, ki ga imas npr. "Item not as described". Izberi stvar s tvojega seznama nakupa in potrdi s tem, da kliknes na Confirm. Nato se ti odpre Chat. Support je obvladal odlicno anglescino in tudi resil problem.
lp, d.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delfinus ()
darkolord ::
VelkBla ::
Ali se sporocila pri AE avtomatsko brisejo po xxx dneh ali ne? Sem opazil, da mi je vec sporocil izginilo, ne samo takih, ki ti potrdijo tvoje naročilo.
Jabo1 ::
Ali se sporocila pri AE avtomatsko brisejo po xxx dneh ali ne? Sem opazil, da mi je vec sporocil izginilo, ne samo takih, ki ti potrdijo tvoje naročilo.
Odvisno o katerih sporočilih govoriš.
Na osnovni strani - stari messenger (Message center in Service notification) imam jaz še sporočila za oboje do 7 strani, neodvisno od datuma.
Sporočila na straneh naročil - novi messenger (Contact seller) so še vsa.
Na aplikaciji na telefonu imam pa še vsa sporočila od začetka uporabe aplikacije.
fertighaus ::
Prvi primer ne prispetega naročila oz. seller je dal napačen tracking. Odprem dispute, priložim 17 track, komunikacijo, order detail in dobim odgovor:
Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents within valid time. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.
Kaj moram priložiti v teh 3 dneh?
Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents within valid time. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.
Kaj moram priložiti v teh 3 dneh?