» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
91 / 190
»»

Jabo1 ::

Informacijo je posredoval Bpost.

https://ibb.co/pn9ftnp

pygmalion ::

Nekateri ste komentirali, da je pri AliExpressu možno uveljavljati napako tudi po preteku customer protection-a. Osebno se nikoli nisem odločal za nakup dražjih stvari preko AliExpressa, saj sem se bal, da neke razumne garancije naknadno ni mogoče uveljavljati.

Nedavno sem kupil tri LED žarnice in po samo dveh mesecih so začele crkavati (posneto s telefonom). Mi lahko kdo razloži, kako uveljavljati takšno napako?

Hvala.

Vuli ::

heh, good luck. fukn v smeti.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Okapi ::

:)) Je rekel "dražjih stvari", potem pa žarnice. Žarnice so potrošni material. Lahko pa seveda pišeš prodajalcu, poveš, da so crknile in ali jih lahko zamenjaš. Boš hitro videl, a se da z njim kaj zmenit.

MIHAc27 ::

Mogoče bodo ponudili delno povračilo, ali pa poslali nove. To je zelo odvisno od prodajalca.

Sam sem samo 1x pošiljal kot garancijsko na Kitajsko, dobil novo v zameno in to je bilo to. Je pa bilo cca 25€ vrednosti.

darkolord ::

Škodilo ne bo, če kar pišeš prodajalcu. Za male stvari sem večkrat dobil nove brez težav.

FireSnake ::

pygmalion je izjavil:

Nekateri ste komentirali, da je pri AliExpressu možno uveljavljati napako tudi po preteku customer protection-a. Osebno se nikoli nisem odločal za nakup dražjih stvari preko AliExpressa, saj sem se bal, da neke razumne garancije naknadno ni mogoče uveljavljati.

Nedavno sem kupil tri LED žarnice in po samo dveh mesecih so začele crkavati (posneto s telefonom). Mi lahko kdo razloži, kako uveljavljati takšno napako?

Hvala.


Četudi ti pošljejo nove, pa nove držijo dva meseca: kaj si profitiral?
Poskusi dobiti denar nazaj in se iz tega kaj nauči (vse na kitajskem tudi ni za kupit).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

pygmalion ::

Za tiste, ki niste razumeli mojega vprašanja: kupujem samo tako poceni stvari, ki mi jih ni žal odpisati, če se po določenem času izkažejo za neuporabne. Žarnice definitivno spadajo v to kategorijo in običajno bi jih preprosto odpisal.

Ampak ker so nekateri rekli, da se tudi v tem primeru da urediti reklamacija, sem se odločil na tem primeru poskusiti.

Teoretično AliExpress trdi, da spoštuje pravila EU (torej dvoletna garancija). Toda če ni prisile ali urejenega sistema s strani AliExpressa in si odvisen od dobre volje prodajalca, ki zaradi zanič blaga ne trpi nobenih posledic, dvomim, da lahko človek na nekaj računa.

Bom probal, pa sporočim, kaj se je zgodilo.

BorutK-73 ::

Dvoletna garancija je joke. Takoj ko ne moreš več odpreti dispute-a, te ne šmirglajo več.

val46 ::

Sploh pa pri takih stvareh, kot so žarnice. Kako lahko dokažeš, da je problem v sami žarnici, ne pa recimo v tvoji elektro inštalaciji doma? Morda kakemu udaru strele in posledično dvigu napetosti na omrežju? Razumem, če žarnica pregori prvi dan, ali pa morda sploh že prvi dan ne sveti, ampak po dveh mesecih uporabe, boš težko karkoli dokazal. Pomoje je samo dobra volja prodajalca, če ti uveljavlja garancijo na kaj takega. Pa še če ti, ti bolj zato, da si ne ustvari slabega imena in slabih komentarjev pod izdelkom in njegovo trgovino, kot pa zato, ker bi po "črki zakona" to moral narediti.
Vseeno ti pa želim vso srečo.

darkolord ::

Za žarnice gotovo ni treba nič zelo dokazovati, ker gre za nekaj dolarjev.

Seveda je to dobra volja prodajalca ...

tomaz- ::

hmm, meni se je tudi nekaj očitno "zataknilo".. Pred časom sem naročil en paketek in tracking pravi takole:
31-03-2021 10:46 The item is expected to be delivered shortly, please contact your local postal operator for more information SLOVENIA
31-03-2021 10:46 The item has arrived in the country of destination
25-03-2021 14:00 The item is on transport to the country of destination
24-03-2021 17:10 The item is at the PostNL sorting center
24-03-2021 05:04 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
23-03-2021 17:50 The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
17-03-2021 07:23 The item is ready for shipment
17-03-2021 06:23 The item is pre-advised to PostNL

Se pravi, naj bi paket že prispel v Slo, ampak Pošta Slovenije o tem ne ve nič, njihov tracking je takle:

Sledenje - podatki o pošiljki
24/03/2021


3
Odprava iz izvozne izmenjalne pošte


NLHAGB


2
Oddaja pošiljke / prevzem pošiljke ob sprejemu


NLHAGA
17/03/2021


1
Oddaja pošiljke / prevzem pošiljke ob sprejemu


NLAMSE

Mi lahko kdo iz izkušenj pove, a je tole normalno, ali se je zadeva zataknila? Ker na pošti mi samo preberejo njihov tracking - kar zanm tudi sam .. Mi je pa čudno, ker naj bi Post Nl imela oodano 31.03. v SLO. Naši pa kao ne vejo nič o tem oziroma se jim niti ne ljubi pogledat dlje od monitorja..

HVALA VSEM !!

driver_x ::

Sam imam podobne primere. Počakal bom do izteka jamstva, nato odprl zahtevek na AliExpressu. Do sedaj sem še vedno dobil vrnjen denar.

Evo, ravno preveril:
Mar 9, 2021 18:08	PostNL
The item is in transit 

Apr 9, 2021 10:18	Slovenia Post
Departure from outward OE NLHAGB

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

tomaz- ::

mene bolj skrbi tole:
31-03-2021 10:46 The item has arrived in the country of destination - SLOVENIA

naši pa ne vedo nič o tem, oziroma mi samo berejo iz monitorja, da pri njih ni zavedeno ...

driver_x ::

Za primer, ki sem ga navajal zgoraj, meni isto piše za 3. februar ... Tako da podatek ni točen.

firbec ::

tomaz- je izjavil:

mene bolj skrbi tole:
31-03-2021 10:46 The item has arrived in the country of destination - SLOVENIA

naši pa ne vedo nič o tem, oziroma mi samo berejo iz monitorja, da pri njih ni zavedeno ...


Katrro tracking number imaš?

darkolord ::

Če na sledenje.posta.si ni nič, potem še ni v Sloveniji in je verjetno nekje vmes.

tomaz- ::

-..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

tomaz- ::

za "popizdit":D

zdajle sem šel pogledat in se je zadeva spremenila - mal so jo sfrizirali, daj piše takole:
2021-03-31 10:46

GMT+0

Delivering

Shipment at local distribution center

2021-03-24 05:04

GMT+1

Accepted by Last Mile Carrier

2021-03-20 13:00

GMT+1

Arrived at destination country

2021-03-19 14:00

GMT+0

Clearing Customs

Cleared customs

2021-03-19 13:00

GMT+0

Started customs clearance process

2021-03-16 22:00

GMT+8

Departed country of origin

2021-03-13 10:03

GMT+8

Shipment accepted by airline

2021-03-12 22:16

GMT+8

Shipment left country of origin warehouse

2021-03-12 21:48

GMT+8

Shipment at country of origin warehouse

2021-03-12 19:33

GMT+8

Shipment dispatched

2021-03-10 16:52

[China]Shipment ready for dispatch

tisto od prej , da je že v SLO, je magično izginilo + famozna Aliexpress tracking modra črtica se je pomaknila precej nazaj , takoj za clearing customs.. Zgleda je tole res mal "na oko" :)
Še dobro, da se tukaj prej kopipejstal, drugač ne bi verjel svojim očem :)

driver_x ::

Mi o volku .... ravno danes sem dobil dve pošiljki, odposlani 31.1. in 26.2. Za prvo je zadnji podatek trackinga "Slovenia Arrived in destination country" iz 15.3. Za drugo pa je zadnji podatek "Arrival in transit country Lithuania" iz 22.3. Na kuvertah obeh pošiljk je vidno, da sta potovali preko Uzbekistana. Se mi zdi, da je Marco Polo hitreje iz Kitajske prinesel špagete, kakor v teh časih hodijo pošiljke.

firbec ::

tale je meni najboljši
https://parcelsapp.com/en/tracking
tisto, da ti pieš Slovenia, moraš vedno jemati z rezervo,
Slovenia post Amsterdam E interantonal mail, Netherlands ne gre skupaj :P

zuz3k ::

od kdaj naprej bo davek na vse naročene izdelke in kolk

to bo veljalo na takrat ko bo dostavljeno verjetno
Life is a psychological game.

darkolord ::

22% DDV

Jabo1 ::

driver_x je izjavil:

Mi o volku .... ravno danes sem dobil dve pošiljki, odposlani 31.1. in 26.2. Za prvo je zadnji podatek trackinga "Slovenia Arrived in destination country" iz 15.3. Za drugo pa je zadnji podatek "Arrival in transit country Lithuania" iz 22.3. Na kuvertah obeh pošiljk je vidno, da sta potovali preko Uzbekistana. Se mi zdi, da je Marco Polo hitreje iz Kitajske prinesel špagete, kakor v teh časih hodijo pošiljke.


Preveri s sypost.net. Imam podoben problem z dvema pošiljkama s konca meseca. Meni se zdi bolj žalostno, da pride prej s Kitajske v Slovenijo, kot pa v Sloveniji do mojega doma.

darkolord je izjavil:

Če na sledenje.posta.si ni nič, potem še ni v Sloveniji in je verjetno nekje vmes.


Velja samo za registered mail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

darkolord ::

Seveda. Ampak za unregistered pa tega podatka sploh ni.

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

Seveda. Ampak za unregistered pa tega podatka sploh ni.


To ravno ne drži. V trackingu vidiš kdaj pride v Slo, ne pa kdaj bo dostavljeno. Razen za Singapore Post Om pro (oziroma 4px). Tam si pa res bos.

hotig ::

Meni je tudi za 2 različna paketa pisalo, da sta bila 26.2. poslana z letalom iz Kitajske. Oba naj bi 29.3. prispela v Slovenijo. Enega sem dobil včeraj, drugega še čakam :) Ta tracking ni nekaj, zaradi česar bi se sekiral.

Sem pa imel zanimiv primer v začetku leta (naročeno sicer konec decembra), ko je imel en paket očitno "turistični ogled" azije in evrope (po tracking podatkih). Poslan je bil iz Kitajske v Kazahstan. Potem nekaj časa nič. Pojavil se je v Franciji (Liege). Mislil sem da je to to in pride čez nekaj dni do mene. Ampak spet nekaj časa nič. Pojavi se na Poljskem in spet nekaj časa nič. Potem prispe v Nemčijo (Duisburg). Čakam ... in ... na koncu pride 3 dni (od 75 + 12 dni za odpošiljanje - poslan je bil po desetih dneh) pred rokom do mene v našo deželco. :)

darkolord ::

Jabo1 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Seveda. Ampak za unregistered pa tega podatka sploh ni.


To ravno ne drži. V trackingu vidiš kdaj pride v Slo, ne pa kdaj bo dostavljeno. Razen za Singapore Post Om pro (oziroma 4px). Tam si pa res bos.
Kako pa Kitajci vejo, kdaj je prišlo v Slovenijo, Slovenci pa ne? :)

tomaz- ::

firbec je izjavil:

tale je meni najboljši
https://parcelsapp.com/en/tracking
tisto, da ti pieš Slovenia, moraš vedno jemati z rezervo,
Slovenia post Amsterdam E interantonal mail, Netherlands ne gre skupaj :P


evo, tudi tvoja stran pravi, da bi to morali biti že zdavnaj pri SLO pošti...
31 Mar 2021 10:46
The consignment has arrived in the country of destination Slovenia

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

Kako pa Kitajci vejo, kdaj je prišlo v Slovenijo, Slovenci pa ne? :)


Kitajci? Oni so zadolženi samo za tracking preden paket zapusti Kitajsko, potem je pa odvisno od prevoznika. Jaz govorim o različnih tracking straneh. Tudi neregistrirane pakete lahko slediš. Registriran pomeni, da pošljejo podatke tudi slovenski pošti in te ona potem obvešča kdaj paket pride v Slo in kdaj bo dostavljen. Ostale tracking strani pa paketu sledijo dokler ne pride v državo destinacije. Ne morejo pa dobiti podatka o dostavi, ker takrat prevzame naša pošta in teh pošiljk ne skenira več. Se mi je že večkrat ugodilo, da so prišli različni paketi v Slo istočasno (yanwen in cainiao), eden je bil npr. dostavljen drugi dan, drugi čez 14 dni. Zakaj? Zato, ker ima vsak registrirani prednost pred vsakim neregistriranim, potem je pa odvisno od količine ki jo morajo obdelati. In ker so registrirane pošiljke običajno vse nad 5 USD je logično, da jih raje vzamejo pod drobnogled, ker je več možnosti, da te zašijejo z dodatnimi stroški, tudi, če so deklarirani pod 22 EUR.

OZZY ::

Jaz morem pa pohvalit NL pošto in tudi na našo. Naročil preko AE a sem naredil napako pri naslovu in uporabil prazne podatke .. se pravi ime priimek in naslov je bilo samo XXXXX.. Edino kaj ej ebilo gor zapisano je mesto ter država ter moja telefonska številka. Danes me kličejo s pošte da so dobili in če pridem iskat. Je pa bil tracking plačan.
Go with the flow.

darkolord ::

Ostale tracking strani pa paketu sledijo dokler ne pride v državo destinacije.
Sledenje za untracked pošiljke se večinoma neha, ko zadeva pride v poštni sistem. To se pa večinoma zgodi daleč pred prihodom v Slovenijo.

showsover ::

V kakšnem smislu bo/je 22% zaračunano? Boš moral za vsak ločen šravf v (če) svoji pošiljki pošiljat fakturo ali bo to prebrano s CN22 ali česa že?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: showsover ()

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

Ostale tracking strani pa paketu sledijo dokler ne pride v državo destinacije.
Sledenje za untracked pošiljke se večinoma neha, ko zadeva pride v poštni sistem. To se pa večinoma zgodi daleč pred prihodom v Slovenijo.


Če tako misliš, tudi prav, zate. Te ne mislim prepričevati in se bosti s teboj. jaz se zanašam na informacije, ki jih lahko pridobim, predvsem kadar jih potrebujem. Že vem zakaj.

darkolord ::

Saj se ne kregam.

Samo me resnično zanima, od kje bi lahko nek zunanji (ne-poštni) prevoznik imel informacijo o tem, da je pošiljka prišla v Slovenijo.

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

Saj se ne kregam.


Se tudi jaz ne mislim. Imam pač veliko izkušenj, kar je pri 700* orderjih pričakovano. In ker to traja že več let, pač zasledujem, kako se stvari spreminjajo. Pred, recimo dvema letoma nisi dobil za untrackable orderje nobene informacije potem, ko so zapustili Kitajsko. Potem se je to začelo spreminjati. Najprej v Ameriki, potem se je preneslo drugam, med ostalim tudi v Evropo. Prevozniki dobivajo informacije iz različnih virov. Nekatere strani za sledenje zelo napredujejo, druge nazadujejo. Ni pa nujno, da skeniranje opravlja samo pošta. Glede na informacije, predvidevam da ga tudi prevozniki in nekatere tracking strani tudi objavijo od koga in katere informacije so pridobile. Če pogledaš parcelsapp, je navedeno od koga dobi informacije. Pri kitajcih se je začel precej uporabljati prevoznik sunyou, če ne drugače, pa kot vmesni tudi za standard, yanwen in cainiao. Ima svoj precej napreden tracking sistem. Pa še kaj bi se našlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

FoxKnox ::

darkolord je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Seveda. Ampak za unregistered pa tega podatka sploh ni.


To ravno ne drži. V trackingu vidiš kdaj pride v Slo, ne pa kdaj bo dostavljeno. Razen za Singapore Post Om pro (oziroma 4px). Tam si pa res bos.
Kako pa Kitajci vejo, kdaj je prišlo v Slovenijo, Slovenci pa ne? :)

Za Kitajce je destination country, predvsem za hišnega Ali logista Cainaio global, Slovenija, čeprav je v resnici pošiljka prispela v vmesno destinacijo v Liege v Belgiji, ki je glavna evropska poštna luka. Velja to predvsem za unregistered pošiljke.Zadnje čase očitno že prakticirajo obveščanje " posting \ colection" o prispeli pošiljki, ki bo obvezno za vse pošilke.
Po mojih izkušnjah lahko od trekinga, da je pošiljka že v destinacijski državi do dejanske dostave mine še cel mesec.

Jabo1 ::

FoxKnox je izjavil:


Za Kitajce je destination country, predvsem za hišnega Ali logista Cainaio global, Slovenija, čeprav je v resnici pošiljka prispela v vmesno destinacijo v Liege v Belgiji, ki je glavna evropska poštna luka. Velja to predvsem za unregistered pošiljke.Zadnje čase očitno že prakticirajo obveščanje " posting \ colection" o prispeli pošiljki, ki bo obvezno za vse pošilke.
Po mojih izkušnjah lahko od trekinga, da je pošiljka že v destinacijski državi do dejanske dostave mine še cel mesec.


Vedno pošljejo preko nekega posrednika, ker mi direktne linije pač nimamo. In potem je to za njih »destination country«, za nas pa prehodna država. Saj potem vidiš »Depart for destination country« in veš 14 dni +, seveda lahko tudi manj ali več. Za cainiao tracking na AE strani nima smisla izgubljati besed, ker je prilagojen prodajalcem. Ne glede na to, kje je paket dostavljen, vedno pokaže tvoj kraj. Če pogledaš originalnega (global cainiao), je pa informacij vedno manj. Tudi 17track izgublja zobe, vrednost ima predvsem zato, ker je edini, ki ga kitajci poleg cainia upoštevajo v disputu. Še vedno ga moraš podkrepiti z ostalimi. Kar se pa »Liege-hole« tiče, je pa tako, da imaš lahko srečo ali pa smolo. Kompleks ni bil pripravljen za tako veliko maso paketov in se lahko zgodi, da nek paket, ki je bil poslan kasneje, pride hitreje kot drug, ki že nekaj časa (tudi mesec ali več) čaka na odhod.

darkolord ::

Jabo1 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Saj se ne kregam.


Se tudi jaz ne mislim. Imam pač veliko izkušenj, kar je pri 700* orderjih pričakovano. In ker to traja že več let, pač zasledujem, kako se stvari spreminjajo. Pred, recimo dvema letoma nisi dobil za untrackable orderje nobene informacije potem, ko so zapustili Kitajsko. Potem se je to začelo spreminjati. Najprej v Ameriki, potem se je preneslo drugam, med ostalim tudi v Evropo. Prevozniki dobivajo informacije iz različnih virov. Nekatere strani za sledenje zelo napredujejo, druge nazadujejo. Ni pa nujno, da skeniranje opravlja samo pošta. Glede na informacije, predvidevam da ga tudi prevozniki in nekatere tracking strani tudi objavijo od koga in katere informacije so pridobile. Če pogledaš parcelsapp, je navedeno od koga dobi informacije. Pri kitajcih se je začel precej uporabljati prevoznik sunyou, če ne drugače, pa kot vmesni tudi za standard, yanwen in cainiao. Ima svoj precej napreden tracking sistem. Pa še kaj bi se našlo.
Ja, to se vse strinjam. Včasih so dajali direkt na pošto, sedaj pa uporabljajo druge špediterje, ki na pošto dajo zadeve "in bulk" in lahko do takrat nudijo še nekaj informacij o tranzitu.

Samo tisti zadnji del, da npr. "sunyou" napiše, da je pošiljka prispela v Slovenijo, je tako kot je FoxKnox napisal, da je to v resnici pač nekje na poti v Slovenijo. Da bi katerikoli ne-poštni špediter v Slovenijo vozil untracked pošiljke in jih potem predal Pošti za končno dostavo, še nisem zasledil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Jabo1 ::

Včasih zaslediš informacijo, da je pošiljka prispela na letališče. Mislim, da je to dovolj. Če piše »nekje« na poti proti xy, kjer ni vmesne postaje, pa po moje tudi ni problematično. Saj potem drugam ne more iti. Jaz mislim, da bo v bodoče večji problem pri tistih, ki uporabljajo obvode. Npr. fiktivna skladišča v Evropi, potem pa pošljejo s Kitajske, pride nekam v EU in potem uporabijo npr. DPD, ki gre dejansko mimo carine. Malo morje možnosti za fake trackinge. Kako bo pa po 1.7. pa tako še ni jasno.

Ne vem pa kaj misliš kot ne-poštni špediter. Saj je vse povezano, potniški promet pomeni, da še vedno sprejmejo določeno količino pošiljk (odvisno od prostora) npr. pri letalskem prometu. Eden od mojih paketov je prišel v plastični vrečki, ker je bil popolnoma razmočen od vode (morske). Zagotovo ni šel po zraku, čeprav je pisalo airline. Prodajalec preda prevozniku, on se pa odloči za trenutno najugodnejšo vaianto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

tomaz- ::

Komu verjeti v mojem primeru?
to so zadnji vnosi:
ALIEXPRESS :
2021-03-31 10:46
GMT+0
Delivering
Shipment at local distribution center

17TRACK:
2021-03-31 10:46
The item is expected to be delivered shortly, please contact your local postal operator for more information
2021-03-31 10:46
The item has arrived in the country of destination

PostNL:
31-03-2021 10:46 The item is expected to be delivered shortly, please contact your local postal operator for more information SLOVENIA
31-03-2021 10:46 The item has arrived in the country of destination

NAŠA POŠTA:
24/03/2021
Odprava iz izvozne izmenjalne pošte

Torej: vse tracking strani pravijo, da je to pri nas od 31.04. - razen seveda naše pošte.

Komu zdaj dati kredibilnost?

darkolord ::

Če naša Pošta pravi, da nima, potem nima.

Kakšen dan ali kaj takega je lahko razlike, ampak 2 tedna je pa precej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Jabo1 ::

tomaz- je izjavil:

Komu verjeti v mojem primeru?


Dobro bi bilo, da bi dal gor celotne printscreene. Podatki, ki si jih poslal, so nepopolni.

Kar se tiče Aliexpress, verjetno misliš s tem Global, za tega nima smisla izgubljati časa.

PostNL, če misliš na postnl.post , je identičen 17track, SLOVENIA je samo navedba destinacije.

Pri 17track pa nisi napisal informacije od pošte Slovenije. Pri registriranih pošiljkah mora biti, zelo redko se zgodi, da je ni. Če pošta informacijo ima, jo vidiš tudi v 17track zgoraj pod "Destination", poleg tega piše tudi od kod je prišla. Enako je v pošta – sledenje, tudi tam piše od kod je informacija prišla. Dokler ne vidiš SILJUA, Prispetje…, še ni procesirano v SLO. Lahko pa čaka na vrsto.

Se pa trackingi tudi spreminjajo. Tisto kar kaže danes, ni nujno enako jutrišnjemu.

Moje mnenje o tvojem primeru: zagotovo je na poti v Slo, lahko je že v Slo in čaka, ni pa prihod še zabeležen s strani naše pošte.
Najpomembnejša je pa seveda vedno informacija zadnjega prevoznika, to je naše pošte.

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

Kakšen dan ali kaj takega je lahko razlike, ampak 2 tedna je pa precej.


Me ne bi nič presenetilo, če bi že sedaj začeli delati zaostanke, da bo čimveč pošiljk "letelo" čez 1.7., pa ne samo pri nas.

tomaz- ::

evo, celotno iz 17 track:


RU781567359NL

Na poti
Nizozemska
PostNL International Mail
Slovenija
Slovenia Post

2021-03-31 10:46The item is expected to be delivered shortly, please contact your local postal operator for more information

Destinacija - Poraba sledenja: 188 ms
2021-03-24 17:10

NLHAGB, Departure from outward OE
2021-03-24 15:36

NLHAGA, Posting/Collection
2021-03-17 06:23

NLAMSE, Posting/Collection

Izhodišče - Predpomnjen čas: 2021-04-15 14:16:45 (GMT+02:00)
2021-03-31 10:46

The item is expected to be delivered shortly, please contact your local postal operator for more information
2021-03-31 10:46

The item has arrived in the country of destination
2021-03-25 14:00

The item is on transport to the country of destination
2021-03-24 17:10

The item is at the PostNL sorting center
2021-03-24 05:04

Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
2021-03-23 17:50

The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
2021-03-17 07:23

The item is ready for shipment
2021-03-17 06:23

The item is pre-advised to PostNL

tomaz- ::

še malo, pa bo mesec dni, kar je nekje "v zraku" :) pri nas je še vedno

24/03/2021


3
Odprava iz izvozne izmenjalne pošte


NLHAGB

Jabo1 ::

tomaz- je izjavil:

2021-03-24 17:10 NLHAGB, Departure from outward OE


Samo tole je pomembno. Je na poti v Slo, ni pa še v sortirnem centru v Slo. Bo, ko boš videl podatek od SILJUA.

Kar se ostalega tiče, je pa tako, da zbirajo pošiljke za isto destinacijo in jih skupaj odpošljejo, ko se jih dovolj nabere. Očitno jih sproti skenirajo, kot, da so že odposlane.

Me prav zanima, kdaj se bo oglasil prvi, ki so mu poslali s kombinirano dostavo.

tomaz- ::

Hvala!

FoxKnox ::

Čudno, da je toliko časa na poti. Jaz sem v tem času prejel 5 različnih pošilk preko Post NL,nobena ni potovala do Slo več kot tri dni.
Moj primer
Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
Mar 18, 2021 14:01
Slovenia Post
Posting/Collection
NLHAGA
Mar 28, 2021 21:19
PostNL
The item has been processed in the country of destination
Mar 28, 2021 21:19
Aliexpress-Cainiao
SI-The item has been processed in the country of destination:The item has been processed in the country of destination
Mar 28, 2021 21:19
Slovenia Post
Arrival at inward OE
SILJUA
Mar 30, 2021 06:20
Slovenia Post
Arrival at delivery office

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

lenovo2 ::

Kako pišete na AE support? Če tipkam evi, nikoli ne da odgovora na appeal izpred 15 dni.

Piše: Appeal has been raised, please wait for 2-5 working days.
To je že zdavnaj mimo...
««
91 / 190
»»