» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
84 / 189
»»

Groot ::

U24ever je izjavil:

Opozorila za vse kupce: NE kupujte pri tem trgovcu:

Shop911303118 Store, še ena ali dve podobni trgovini po imenu so. Prodajajo Grafične matične v kompletu ipd. Cene so sumljivo nizke.

Ta trgovina NE pošilja paketov, pobere samo denar in aliexpress ga ne vrne.


Ti si se pa vseh tem lotil očitno. Skratka: ne nabijaj in odprti dispute.

val46 ::

U24ever je izjavil:

Opozorila za vse kupce: NE kupujte pri tem trgovcu:

Shop911303118 Store, še ena ali dve podobni trgovini po imenu so. Prodajajo Grafične matične v kompletu ipd. Cene so sumljivo nizke.

Ta trgovina NE pošilja paketov, pobere samo denar in aliexpress ga ne vrne.


Ne nabijaj v brez veze. Trgovina ne more pobrat denarja, dokler ti ne potrdiš prejema pošiljke, oz.dokler ne preteče buyer protection time. Da pa aliexpres ne bi vrnil denarja(v kolikor ti ne dobiš paketa), pa tudi ne vem če se šteje v promilih prodanih stvari. Promilih, ne procentih.

bedarija ::

U24ever je izjavil:

Opozorila za vse kupce: NE kupujte pri tem trgovcu:

Shop911303118 Store, še ena ali dve podobni trgovini po imenu so.

vse trgovine brez imena imajo ime shop + številka

U24ever je izjavil:

Ta trgovina NE pošilja paketov, pobere samo denar in aliexpress ga ne vrne.


odpreš dispute in dobiš denar nazaj, verjemi da če res ne pošiljajo in ljudje konstanto dispute odpirajo bo aliexpress vse dispute odobril.

45cal ::

Pozdravljeni. Imam par vprašanj glede plačevanja na Aliexpress z uporabo predplačniške spletne plačilne kartice paysafecard, ki je na voljo v nominalnih vrednostih 10, 25, 50 ali 100€.

Zanima me, kako lahko, če sploh, plačam na aliexpressu s tako kartico? Pri plačilu izdelka izberem za "Payment Methods" kartico in potem vnesem 16-mestno kodo pod Card Number, svoje ime pod Card Holder in datum paysafecard pod Date?

Če bi želel kupiti tri izdelke (vsak v vrednosti okoli 5€) od različnih trgovin oz. prodajalcev, bi bilo v redu, če vse tri izdelke združim v eno naročilo ali je bolje, da vse tri naročim in plačam posebej?

Boggs ::

Jaz sicer ne poznam Paysafecard kartic in kako delujejo oz. če se jih da uporabit na AliExpress, ampak če se jih da, bi pred uporabo le-teh za nakupe na AliExpress dobro premislil! Ne vem namreč, če lahko v primeru problemov dobiš nazaj refund na tako kartico, do problemov na AliExpressu pa že po definiciji prihaja precej pogosto! Če se že vseeno odločiš za zak način plačila, izberi opcijo s sledenjem pošiljke, je vseeno morda malce manj verjetno da se "ne izgubi".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

dice7 ::

45cal je izjavil:

Pozdravljeni. Imam par vprašanj glede plačevanja na Aliexpress z uporabo predplačniške spletne plačilne kartice paysafecard, ki je na voljo v nominalnih vrednostih 10, 25, 50 ali 100EUR.

Zanima me, kako lahko, če sploh, plačam na aliexpressu s tako kartico? Pri plačilu izdelka izberem za "Payment Methods" kartico in potem vnesem 16-mestno kodo pod Card Number, svoje ime pod Card Holder in datum paysafecard pod Date?

Če bi želel kupiti tri izdelke (vsak v vrednosti okoli 5EUR) od različnih trgovin oz. prodajalcev, bi bilo v redu, če vse tri izdelke združim v eno naročilo ali je bolje, da vse tri naročim in plačam posebej?

Kolikor vem aliexpress ne podpira psc. Rabis mastercard, ki jo pa psc tudi ponuja
https://www.paysafecard.com/sl-si/izdel...

Lahko si pa naredis revolut ki je brez letne provizije in si prek bančnega nakazila polnis kartico, tisti psc je sicer instanten, ampak placas 10eur letno, pa se 1eur placas za vsak psc ki ga kupis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

U24ever ::

Evo tukaj je stran kjer se vidjo Prevare te trgovine. Zgleda da so pohackali sistem kot pravi eden. Nobeden ni dobil robe niti denarja. Pošljite to naprej !!

https://www.aliexpress.com/item/1005001...

Jabo1 ::

Kje si pa ti to najdu? Prvič vidim nekaj takega.:)

lolipop2 ::

U24ever je izjavil:

Evo tukaj je stran kjer se vidjo Prevare te trgovine. Zgleda da so pohackali sistem kot pravi eden. Nobeden ni dobil robe niti denarja. Pošljite to naprej !!

https://www.aliexpress.com/item/1005001...



ja pa saj greš vedno pogledat reviewe od trgovine, a? In če vidiš oceno 1, greš dalje. Če pa padeš na najugodnejšo ceno in zagrabiš brez da pregeldaš prodajalca, je pa težava pri tebi. Pri temu npr. je ocena taka: 0.9% Positive Feedback Torej, ne kupiš tu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

dice7 ::

Denar vedno dobis nazaj dokler delas vse preko aliexpressa in ne prek tretjih strani

BorutK-73 ::

45cal je izjavil:

Pozdravljeni. Imam par vprašanj glede plačevanja na Aliexpress z uporabo predplačniške spletne plačilne kartice paysafecard, ki je na voljo v nominalnih vrednostih 10, 25, 50 ali 100€.

Zanima me, kako lahko, če sploh, plačam na aliexpressu s tako kartico? Pri plačilu izdelka izberem za "Payment Methods" kartico in potem vnesem 16-mestno kodo pod Card Number, svoje ime pod Card Holder in datum paysafecard pod Date?

Če bi želel kupiti tri izdelke (vsak v vrednosti okoli 5€) od različnih trgovin oz. prodajalcev, bi bilo v redu, če vse tri izdelke združim v eno naročilo ali je bolje, da vse tri naročim in plačam posebej?

https://www.paysafecard.com/sl-si/
Se registriraš, ustvariš virtualno plačilno kartico in na njo nalagaš denar.

buttcrack ::

3je ste nasedli, #clapclap

45cal ::

BorutK-73 je izjavil:

45cal je izjavil:

Pozdravljeni. Imam par vprašanj glede plačevanja na Aliexpress z uporabo predplačniške spletne plačilne kartice paysafecard, ki je na voljo v nominalnih vrednostih 10, 25, 50 ali 100€.

Zanima me, kako lahko, če sploh, plačam na aliexpressu s tako kartico? Pri plačilu izdelka izberem za "Payment Methods" kartico in potem vnesem 16-mestno kodo pod Card Number, svoje ime pod Card Holder in datum paysafecard pod Date?

Če bi želel kupiti tri izdelke (vsak v vrednosti okoli 5€) od različnih trgovin oz. prodajalcev, bi bilo v redu, če vse tri izdelke združim v eno naročilo ali je bolje, da vse tri naročim in plačam posebej?

https://www.paysafecard.com/sl-si/
Se registriraš, ustvariš virtualno plačilno kartico in na njo nalagaš denar.

Sem se registriral pa vidim, da imam edino izbiro, da naročim paysafecard mastercard kartico, ki je enako kot predplačniška moja activa visa.

BorutK-73 ::

Zgleda so spremenili pogoje. Pred leti si imel brezplačno virtualno kartico.

OK.d ::

Pogoje so tudi spremenili pri času postopka disputa, prej 5 dni sedaj kar 12.
LPOK.d

Boggs ::

To je začasno zaradi Chinese New Year.

Boggs ::

Jabo1 je izjavil:

Boggs je izjavil:

Ne vem če se pri "free shipping" paketih tracking kaj spremeni. Pri teh izven Kitajske enostavno trackinga sploh ni.


Spremeni se pri neregistriranih Yanwen Economic Air Mail in Cainiao Super Economy Global. Ponavadi dobi nov tracking z UZ na koncu in novo nalepko. Oba lahko slediš tudi izven Kitajske, samo ne s slovensko pošto. Dobiš podatek kdaj pride v Slovenijo, ne pa tudi kdaj je dostavljen.

Pri registriranih se spremeni pri Special Line Yanwen, ki ga lahko slediš door to door. Lahko gre preko Luksemburga (na koncu LU) ali Belgije (na koncu BE). Tudi ta dobi novo nalepko. Slovenska pošta sledi spremenjeno številko.

Free shipping s tem nima nobene zveze.


Ja, ok, imaš prav. Očitno se tudi neregistriranim/untracked Yanwen pošiljkam spremeni številka. Imam zdajle tak primer, ko se je UD351077231YP spremenila v US060034559UZ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

marjan_h ::

Jaz bi tudi nekaj vprašal:

Tukaj ni samo omejeno na Aliexpress ampak tudi ebay in ostale kitajske trgovine. Zakaj so vse uvedle poštnino? Kitajska več ne subvencionira pošiljanja preko pošte? Tudi cene poštnine so visoke.

Kako to? :(

Boggs ::

marjan_h je izjavil:

Jaz bi tudi nekaj vprašal:

Tukaj ni samo omejeno na Aliexpress ampak tudi ebay in ostale kitajske trgovine. Zakaj so vse uvedle poštnino? Kitajska več ne subvencionira pošiljanja preko pošte? Tudi cene poštnine so visoke.

Kako to? :(


Pri enem trgovcu na AliExpress sem zasledil tole obvestilo, ki zna biti razlog:

Affected by COIVD-19, special reminder!
Seller's Shipping Method / Cainiao Super Economy / China Post Ordinary Small Packet Plus / Yanwen Economic Air Mail These methods are currently not available for delivery because airlines now refuse such packages! In many countries, the epidemic is severe and cargo flights have been cancelled a lot, so local The post office will not accept such lower value courier.

shadeX ::

Nekaj men ni povsem jasno, če bo kdo znal razložit.

Pri določenih izdelkih je tracking številka, ki jo dobim v takem formatu: 37626233641. Pod details na sami strani izdelka se tracking posodablja, medtem ko te številke naša pošta ne dobi, dobi pa vedno v takem formatu: RU772653171NL

Mogoče kdo ve v čem je fora? Gre se tudi za to da sem naročil en paket na AX piše da že 2 dni stoji na moji lokalni pošti in jaz tega ne morem preverit. Na pošto ne bom niti klical ker mi je že zadnjič povedala da brez tracking številke ne more pomagat, to pa lahko preverim tudi sam če jo imam.

Jabo1 ::

Kaj ti ni jasno? Najprej poglej shipping method s katerim je prodajalec tvojo pošiljko poslal. Če so samo številke, ni sledljivo s slovensko pošto, kar ne pomeni, da z drugimi sledilci ni, če ima pa na koncu NL, je pa običajno Standard shipping, ki ga slovenska pošta zazna. Kje si našel primera, ki si ju navedel, ne vem, zagotovo pa nista bila namenjena v Slovenijo. Prvi je že bil dostavljen v Madridu, drugi pa ne obstaja. Lahko sam preveriš. Imaš dovolj tracking strani na voljo.

Jabo1 ::

Če pa gledaš stran izdelka (Aliexpress site) pa pozabi na verodostojnost. Stran je prirejena prodajalcu, ne kupcu. Bo pokazala to, kar želi prodajalec. Uporabi druge tracking strani.

errhec ::

37626233641 je bila dostavljena. :))
dd

Badwolff ::

17track najde (skoraj) vse

FoxKnox ::

POSTAL NINJA najde vse in še več.

PikaP ::

Prosim za pomoč, zagotovo imate več izkušenj. Torej, naročila sem izdelek (znesek 30), ki ne dela. Po odprtem disputu sem dobila opcijo vračilo polovice zneska oz. vračilo polne kupnine, ampak moram izdelek vrnit. Vračilo samo polovice se mi zdi neumno, glede na to, da je izdelek nedelujoč. Ima pogajanje smisel?
Hvala!

gregyk ::

darkolord je izjavil:

https://pastebin.com/kCuL3JJb

Tole je kar ruska varjanta - find/replace v skripti.

Trenutno se resetira, če nastaviš kaj v filtru, tako da moraš refreshati ... sicer še vedno precej hitreje, kot spreminjanje na roke v URLju.

Če ma kdo voljo/čas še to popravit, bi bilo kul.


Hvala deluje super s tampermonkey :)

Jabo1 ::

@PikaP

Moje mnenje: vzami polovico ali zavrni in zahtevaj več, na primer 80% - 90%, ampak v vsakem primeru NE celotnega zneska. Zakaj: če boš pošiljala nazaj, boš plačala super visoko poštnino, preden bo prišlo bo trajalo precej časa, tudi če bo prišlo nazaj, potrebuješ potrdilo, da je paket prodajalec prejel, tega pa prodajalci velikokrat nočejo narediti. In boš ob vse, pa še poštnino boš plačala. Razmisli, v katerem primeru imaš najmanj škode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Jabo1 ::

marjan_h je izjavil:

Jaz bi tudi nekaj vprašal:

Tukaj ni samo omejeno na Aliexpress ampak tudi ebay in ostale kitajske trgovine. Zakaj so vse uvedle poštnino? Kitajska več ne subvencionira pošiljanja preko pošte? Tudi cene poštnine so visoke.

Kako to? :(


Zato, ker na ta način zvišajo ceno svojega izdelka. Free shipping pomeni, da je poštnina zajeta v ceni izdelka. Če izdelek ne pride, dobiš full refund (refund only), če je nekaj narobe z izdelkom, se ti pa računa glede na skupni znesek. V primeru, da imaš ločeno poštnino in ceno izdelka, je pa v primeru, da je z izdelkom kaj narobe, situacija drugačna. Npr: imaš izdelek s ceno 2 eura in poštnino 3 eure, se tu v primeru priznanja 50% cene zaradi neustreznosti izdelka prizna refund 50% od cene izdelka, v tem primeru 1 eur, poštnino plačaš v celoti. Zato, če je le možno, izbiraj izdelke s shipping free (ki jih je vedno manj) oziroma, če imaš na voljo izdelka z enakim končnim zneskom, izberi tistega z nižjo poštnino. Seveda najprej preveri oba prodajalca.

m4tj4z ::

Tudi jaz končno prejel tisti sporni paket, in sicer isti dan, ko se je v dispute vmešal aliexpress...sicer zelo zadovoljen z izdelkom, ampak disputa kljub pozivom prodajalca, ne bom preklical. Naj le ma eno črno piko, zakaj pa me je vsaj 4x pošteno nalagal in namesto v 10ih dneh, sem prejel po mescu in pol. DHL Express je pa tud za en drek service. V Ljubljano paket prišel v petek, šele v ponedeljek pa so ga popoldan oddali naprej po navadni pošti in je šele včeraj prišel...Bi človek mislil, da ma Express neko prioritetno hitro dostavo ali kako...

Vuli ::

Dhl express, ja. za LJ in okolico mogoče, ma za vse ostalo so... Še skori vsak paket, ki sem ga dobil preko DHL ja, so ga nesli na navadno posto v Kranj in mi ga poslali po pošti. :)
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

darkolord ::

Hm, pri DHL Express sem skoraj vse dobil naslednji dan, navaden DHL pa preko Pošte, kolikor pač traja ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Boggs ::

A kdo ve kje za vraga je v AliExpress disputu gumb 'Add a New Proposal' ?

Imam odprt dispute kamor je seller postal svoj komentar. Zdaj pa imam jaz na voljo Accept ali Reject, in bi rad ob Reject napisal svoje pojasnilo oz. komentar. Ampak ne morem. Ni nikjer nič za dopisat!

Zgoraj piše takole:
The seller has replied to your refund request. If you and the seller can't come to an agreement, AliExpress will step in and help. You can continue to attempt to resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller's proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).

Ampak jaz ne vidim nobenega gumba 'Add a New Proposal'. Torej v celotnem disputu je na vrhu samo tisti moj osnovni komentar s katerim sem odprl dispute, novih komentarjev s katerimi bi lahko vodil neko komuinikacijo oz. dialog s tem prodajalcem pa ne morem napisat. Ali se to sploh da ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

DarwiN ::

Stisni Reject. Dialog pa vodiš tako, da editiraš svoj prvotni tekst od disputa.. Izbrišeš tekst, napišeš novo besedilo in postaš. To imajo malo neumno narejeno.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Boggs ::

Bah, pa res, kr neki. Hvala DarwiN.

Boggs ::

Boggs je izjavil:

Jaz sem danes odprl dispute za tisto moje naročilo iz IT, pri katerem mi je seller vnesel fake tracking številko 16962010973971 od DPD paketa nekoga drugega.

Najprej sem mislil, da pri DPD ni nobenega načina, da bi se iz njihovega sledenja videl kak podatek s katerim bi lahko dokazoval, da je bilo dostavljeno na napačen naslov oz. napačni osebi. Potem pa sem tam na njihovi strani opazil tab "Consignee information" in v "post code" polje na blef vtipkal številko 1000 (glede na to, da je tracking kazal potovanje paketa po LJ). In izgleda, da sem zadel, ker se je izpisalo ime pravega prejemnika, ki seveda nisem jaz.

To sem potem screenshottal in dal kot dokaz v dispute. Pač nisem hotel čakat do poteka "purchase (seller) protection" časa ker nategunov enostavno ne prenašam in jim tudi nikoli ne bom pustil dihat! V chatu se je non stop sprenevedal in ignoriral dejstvo, da vnešena številka kaže, da je paket dostavljen. Ni in ni hotel dat "kart na mizo" in priznat, da je dal namenoma fake kodo. ČE je paket sploh poslal, ga je pa verjetno lepo iz Kitajske in ga bom čakal mesec ali dva, čeprav sem z razlogom naročil iz IT, da ne čakam! Pravzaprav pa dvomim, da bom kaj dobil, ker v identičnem primeru mesec ali dva nazaj nisem nikoli nobil pošiljke! Torej do takih nategunov ni milosti!


Bom tule nadaljeval tole zgodbo ...

Prodajalec se je po nekaj dneh oglasil v disputu in notri pastal drugačno tracking številko oblike LL865xxxxx7LU oziroma screenshot na katerem se vidi, da je pošiljka delivered (sem jo tudi dejansko dobil). Pošiljko je namreč v resnici poslal iz Kitajske, in to registered (s sledenjem), in ne iz Italije kot je bilo oglaševano. Tako kot se je on delal neumnega v message centru, sem se jaz potem delal neumnega v disputu in rejectal njegov predlog in napisal, da to kar je on pastal ni številka za mojo pošiljko, in sem znova dodal screenshot Order details kjer sem obkrožil sledilno številko, ki jo je prodajalec sprva vnesel za moje naročilo.

Nato sem čakal da se vmeša AliExpress, ker sem hotel videti kaj se dejansko zgodi, ko ti prodajalec vnese fake tracking kodo, ki kaže, da je pošiljka dostavljena na napačen naslov (v disputu sem kot razlog izbral "Wrong address"). Nekaj dni kasneje se je AliExpress vmešal in napisal takole:

Problems with the order: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Judgement from AE: Invalid
Invalid Reason: If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents within valid time. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Package Information:
Seller's Shipping Method - IT
LL865xxxxx7LU
Delivered

Torej, razlog zaradi katerega sem odprl dispute (Wrong address) so čisto ignorirali. Tracking kodo, ki je vidna v Order details so čisto ignorirali in upoštevali tisto, ki jo je seller nalimal v njegovem prispevku v disputu. Od mene pa ne vem kaj zahtevajo, kar ni razvidno že iz mojih screenshottov ob odprtju disputa (kjer se vidi da je prejemnik po imenu in priimku druga oseba kot sem jaz).

Vse kaže, da lahko seller naknadno vnese v dispute eno čisto drugo tracking kodo kot je tista katero je vnesel v samo naročilo na začetku, in AliExpress bo to sprejel in mu verjel. Nikjer iz trackinga za kodo LL865xxxxx7LU se ne vidi, da je to koda za to moje dotično naročilo. Ujema se le poštna številka kamor je bila pošiljka dostavljena. Lahko bi bila to sledilna številka za katerokoli drugo naročilo, ki ga je dobil od nekega Slovenca iz Ljubljane, lahko tudi na kakšni drugi platformi kjer morda tudi prodaja (Baggood, eBay, DealExtreme, ...). Nategnil me je v toliko, da mi zadeve ni poslal iz Italije kot je bilo napisano, dal mi je napačno tracking številko, na koncu bo pa AliExpress dal prav njemu. Res, da mi je zadevo dejansko poslal (pač iz Kitajske) ampak če je ne bi in če bi bila tista v dispute vnešena sledilna številka res od koga drugega, bi jaz kot kupec v vsakem primeru ostal praznih rok in brez denarja.

Skratka, zaskrbljujoče!

Okapi ::

LOL, ni ti uspelo ogoljufati trgovca, in to je zate zaskrbljujoče. In potem si se še tule na dolgo in široko razpisal, kako ti ni uspelo ogoljufati trgovca.>:D

Aliexpress je ravnal čisto pravilno. V bistvu bi morali takim, kot si ti, ukiniti dostop.

Boggs ::

Ti si očitno falil bistvo cele zgodbe. AliExpress definitivno ni ravnal pravilno. Z načinom kakršnega imajo dajejo proste roke prodajalcem, da poslujejo z lažnimi oglasi (da pošiljajo iz EU čeprav to ni res) in da lahko s pastanjem fake tracking številk celo brez težav scammajo kupce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Boggs ::

Če je kdo koga ogoljufal je bil to trgovec, ker mi artikla ni poslal iz obljubljene Italije ampak iz Kitajske, s čimer mi je povzročil višje stroške in izgubo časa. Če bi naročil nekaj v vrednosti 200 EUR, misleč da ne bo DDV oz. carine, ker naj bi prišlo iz EU, bi me lahko še krepko po žepu udarilo to trgovčevo goljufanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

Kakšne stroške? Saj nisi plačal ne carine ne DDV-ja?
Kakšno izgubo časa? Saj si še vedno dobil v dogovorjenem času?

Okapi ::

Boggs je izjavil:

Če je kdo koga ogoljufal je bil to trgovec, ker mi artikla ni poslal iz obljubljene Italije ampak iz Kitajske, s čimer mi je povzročil višje stroške in izgubo časa. Če bi naročil nekaj v vrednosti 200 EUR, misleč da ne bo DDV oz. carine, ker naj bi prišlo iz EU, bi me lahko še krepko po žepu udarilo to trgovčevo goljufanje.

Če bi moral plačati DDV, trgovec je pa obljubljal dostavo brez doplačila, se pritožiš glede tega, pošlješ sken računa od carine in zahtevaš povračilo nepredvidenih stroškov. In Aliexpress bo v tem primeru na tvoji strani.

Boggs ::

darkolord je izjavil:

Kakšne stroške? Saj nisi plačal ne carine ne DDV-ja?
Kakšno izgubo časa? Saj si še vedno dobil v dogovorjenem času?


Plačal sem več kot bi sicer, če bi izbral ponudbo z dostavo iz Kitajske. Pošiljka iz Italije bi pa gotovo prišla do mene najkasneje v enem tednu in ne v treh.

val46 ::

Iz italije v slovenijo sploh malokdo pošilja. Aliexpress še najmanj. Kar poglej si razne forume, kako karkoli preposlati iz IT v SLO. In to da si dobil v treh tednih iz Kitajske, si lahko presrečen. Jaz čakam par paketov že preko dva meseca. Verjetno si pa dobil tako hitro zato, ker ti je ob tvojem plačilu dodatne poštnine, res poslal preko kakega GLS ali DHL, sicer v treh tednih ne bi dobil. Bi pa rad videl kaj točno si naročil in v kateri trgovini, ti bomo lahko hitro povedali, ali je sploh možno dobit iz IT ali je to res sam za zavajanje kupca.

Tko da, še enkrat. Plačal si več kot sicer, zato si pa tudi dobil iz Kitajske hitreje, kot dobimo vsi ostali, ki vzamemo osnovno pošto in ne doplačujemo za prevoz dodatnega fee-a.

Boggs ::

val46, ne nima to veze kolk sem plačal. Poslal je pač klasično tracked pošiljko iz Kitajske, preko Yanwen. To pride v cca. treh tednih dejansko. Sem poleg tega naročila oddal še 8 drugih iz Kitajske pri katerih sem izbral "registered" shipping, torej s sledenjem, in je vseh 8 prišlo tam v cca 3 tednih in brez problemov. Zdaj vedno malo doplačam za registered poštnino ker se splača. Preko 2 meseca sem pa tudi jaz čakal čisto vedno prej, ko sem izbiral free shipping oz. economy variante.

val46 ::

No, in koliko več si potemtakem plačal? Oz.koliko bi te ista stvar pri istem trgovcu prišla, če bi že v štartu naročil na kitajskem z isto pošto? Zato bi rad videl, kaj, kje in kako si naročil, da ti lahko tudi mi izpodbijamo tvoje "ugotovitve", ne da ti jih samo AE.

Boggs ::

Ne razumem točno kakšne ugotovitve je za izpodbijat. Kaj in pri komu sem kupoval žal nisem pripravljen napisat, ker niti ni važno. Če mi zato ne verjameš, da sem plačal več, kot bi za isti artikel iz Kitajske, tudi prav. Pravzaprav to sploh ni pomembno pri vsem tem, kar sem napisal. Nekateri iščete neko napako pri meni, noben se pa še ni obregnil v to, da je prodajalec oglaševal pošiljanje iz EU skladišča (IT), poslal je pa v resnici iz Kitajske, hkrati je pa v sistem vnesel fake tracking številko. Tega razen mene ni še nihče pokritiziral tule. Na koncu pa se AE postavi na njegovo stran.

Torej, kar sem jaz želel opisat tule je izkušnja v primeru, ko prodajalec vnese sledilno številko, ki v resnici ne spada k mojemu naročilu. Nekdo je pred časom tuje napisal, da je imel tak primer, in da se je AliExpress postavil na stran prodajalca. Tudi jaz sem že imel tak primer, vendar je takrat v disputu prodajalec sam "acceptal" moj proposal in se je dispute zaključil. Vedno pa me je zanimalo kaj če ga ne bi. No in zdaj sem imel tak primer in sem ga hotel speljat do konca, da jasno vidim kako AliExpress odloča v takih primerih. Zdelo se mi je da zna biti to zanimivo še za koga na tem forumu zato sem pač ugotovitve zapisal.

Velko raje od tega kaj sem kupil bi jaz debatiral o tem kaj bi recimo ti naredil v primeru, ko nekaj kupiš, prodajalec ti pa vnese pod tvoj "Order detail" tracking številko, ki je od nekoga drugega in kaže "delivered", ti pa pošiljke ne dobiš. V disputu pa se AliExpress postavi na stran prodajalca, ki v sredini disputa nalima neko čisto drugo tracking številko od tiste, ki jo je v originalu vnesel, in AliExpress upošteva to drugo in ne tiste prve. Kaj če bi bila tudi ta druga od nekoga drugega in ti artikla ne bi dobil? Kitajci kot vemo zelo pogosto limajo fake številke. Torej, kako bi ti gledal na celotni AliExpress sistem, če paketa ne bi dobil, AE bi se pa tako preprosto postavil na stran prodajalca?

To je bistvo moje zgodbe. Meni se zdi nenavadno, da se AE postavi na stran prodajalca v takem primeru. Od kupca pa zahtevajo "If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents". Ali se tebi zdi prav, da AliExpress verjame prodajalcu? Kako AE ve da je druga tracking št. prava, če je že prva fake? Zakaj popolnoma ignorirajo dejstvo, da je originalno vnešena tracking številka fake (vidno iz mojih screenshotov)? To je tisto kar se meni zdi zaskrbljujoče ker to je zdaj dokaz da kupec v takih primerih dejansko ni zaščiten.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

dice7 ::

Rekel bi jim, da nisi dobil paketa v pravem casu, ne da je wrong address. AE je pogledal tracking, videl da je paket pri tebi in mislil da bluzis. Naslovi so pa v njihovem sistemu vsi stimali

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

Boggs ::

dice7, "wrong address" je izbira, ki je tam ko odpiraš dipute uradno na voljo v drop-down meniju, zato sem jo pač izbral, ker se mi je zdela najbolj prava opcija glede na to da je prodajalec vpisal registered tracking številko. "Not received" bi po mojem bilo bolj primerno izbrat v primeru ko je podana unregistered tracking številka. Kateri naslovi so v AE sistemu štimali pa tudi ne vem. Saj iz trackinga se sploh ne vidi naslova. Vidi se samo poštna številka. Torej v bistvu ne morejo vedeti h komu je bilo dostavljeno. Za prvotno tracking številko se na srečo vidi ime prejemnika (consignee), ki se tudi vidi v screenshotu ampak tega pri AE enostavno niso upoštevali. Odločili so se da bodo upoštevali čisto drugo tracking številko, ki jo je prodajalec kasneje vnesel v dispute. In to je tisto, kar se meni zdi sporno. Iz sledenja te številke se pa spet vidi samo poštna številka za Ljubljano iz katere pa spet ne morejo nič sklepati. Ampak so se vseeno odločili, da je breme dokazovanja na meni kot kupcu. Ali lahko jaz sploh dobim kak bolj podoben podatek o tej drugi tracking številki? Je v sistemu Pošte Slovenije ampak vidi se samo poštna št. Če bi se nekako dalo dobit vsaj še ime prejemnika potem bi se dalo videti da je bila dejansko dostavljena recimo napačni osebi in s tem bi potem lahko dokazoval dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Boggs ::

Sem klical na Pošto Slovenije in povprašal ali lahko jaz dobim kakšen dodaten podatek kot samo tisto poštno številko in kraj, ki se vidi na sledenju na spletni strani PS. Recimo ulico ali ime prejemnika. Pa so rekli da ne, da ni načina. Pri DPD se je vsaj ime dalo najti, ker sem pač uganil poštno številko, ki je bila na srečo 1000, ampak za to drugo tracking številko ki jo je prodajalec naknadno napisal pa jaz kot kupec ne morem absolutno nič več podatkov dobit. Se pravi ne vem kako lahko sploh zadovoljim zahtevo AliExpressa ko pravijo "If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents". Nikakor ne morem pokazati kam oz. komu točno je bila pošiljka dostavljena. Če bi bila dostavljena v drug kraj potem bi mogoče še lahko kaj argumentiral, ker bi bila poštna številka in kraj drugačna od moje, če je pa ta druga tracking številka od nekoga drugega iz Ljubljane pa dejansko nimam kaj naredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

peckajb93 ::

Boggs je izjavil:

Sem klical na Pošto Slovenije in povprašal ali lahko jaz dobim kakšen dodaten podatek kot samo tisto poštno številko in kraj, ki se vidi na sledenju na spletni strani PS. Recimo ulico ali ime prejemnika. Pa so rekli da ne, da ni načina. Pri DPD se je vsaj ime dalo najti, ker sem pač uganil poštno številko, ki je bila na srečo 1000, ampak za to drugo tracking številko ki jo je prodajalec naknadno napisal pa jaz kot kupec ne morem absolutno nič več podatkov dobit. Se pravi ne vem kako lahko sploh zadovoljim zahtevo AliExpressa ko pravijo "If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents". Nikakor ne morem pokazati kam oz. komu točno je bila pošiljka dostavljena. Če bi bila dostavljena v drug kraj potem bi mogoče še lahko kaj argumentiral, ker bi bila poštna številka in kraj drugačna od moje, če je pa ta druga tracking številka od nekoga drugega iz Ljubljane pa dejansko nimam kaj naredit.

No tudi sam imam podoben primer, doplačal sem 7€ za 7day shipping iz belgije, poslal pa je iz kitajske iz kjer sem imel opcijo free shipping, učeraj sem odprl dispute ker se je iztekal buyer protection pa da vidimo kaj bo naredil aliexpress... če doplačam za 7day delivery je zato ker paket hočem/rabim v 7 dneh in ne zato da ga bom čakal en mesec
««
84 / 189
»»