» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
83 / 189
»»

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

Na začetni strani je objavljeno, da je večina prodajalcev na počitnicah od 11. do 18. februarja in je processing time 7 dni. Na straneh posameznih trgovin (nekaterih) so objavljeni datumi odsotnosti za posamezno trgovino. Moje naročilo, ki je bilo plačano pred eno uro, ima pa processing time 23 dni. Zelo različno torej.


jaz sem včeraj naročil, pa ima processing time 18 dni. :-/ Jebiga, bomo pa malo počakali :)

Jabo1 ::

AE je sinonim za čakanje. Potem si pa vesel, ko dobiš paketek na katerega si že skoraj pozabil. Zato pa plačaš toliko manj. Stvari, ki jih naročam, dobim tudi pri nas, samo cena je pa nekajkrat večja.

Jabo1 ::

Če koga zanima. V Exchange coins for coupons imate rdeče aliexpress kupone.

bedarija ::

ja dejmo se pritoževat ker imajo kitajci novo leto in je tam vse zaprto. ko je pa pri nas 1 in 2 praznik pa noben nič ne reče. pač kitajci morajo 365 dni v letu delat da so slovenčki lahko veseli ane?

Jabo1 ::

bedarija je izjavil:

ja dejmo se pritoževat ker imajo kitajci novo leto in je tam vse zaprto. ko je pa pri nas 1 in 2 praznik pa noben nič ne reče. pač kitajci morajo 365 dni v letu delat da so slovenčki lahko veseli ane?


Meni se ne zdi, da bi se kdo pritoževal. Vzameš tako kot je. Opažam pa, da nekatere trgovine delajo tudi med novim letom. Pa processing time je sicer dolg, ampak nekateri pošljejo hitro.

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

Če koga zanima. V Exchange coins for coupons imate rdeče aliexpress kupone.


explain, please :)

Jabo1 ::

Na aplikaciji na telefonu imaš v igri Fantastic Farm levo spodaj rdečo ikono Coupons. Če klikneš nanjo se ti pokaže Exchange Coins for Coupons (nad Exchange Coins for Store Coupons). Ob vsaki polni uri so na razpolago rdeči aliexpress kuponi (tisti brez omejitve) v vrednostih 1/8, 2/15, 7/50 in 10/79 USD. Obnavljajo se vsako uro, moraš pa biti zelo hiter, ker jih hitro zmanjka. Nad njimi piše Members-only Benefits, zato ne vem, če so na razpolago vsem ne glede na level.

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

Na aplikaciji na telefonu imaš v igri Fantastic Farm levo spodaj rdečo ikono Coupons. Če klikneš nanjo se ti pokaže Exchange Coins for Coupons (nad Exchange Coins for Store Coupons). Ob vsaki polni uri so na razpolago rdeči aliexpress kuponi (tisti brez omejitve) v vrednostih 1/8, 2/15, 7/50 in 10/79 USD. Obnavljajo se vsako uro, moraš pa biti zelo hiter, ker jih hitro zmanjka. Nad njimi piše Members-only Benefits, zato ne vem, če so na razpolago vsem ne glede na level.


a-ha! 8-O Nisemvedel, da to obstaja.
Tnx

BorutK-73 ::

SPEEEED je izjavil:

Se moj AliExpress primer neprejetega izdelka.

Tracking, ki ga je seller poslal kaže, da naj bi pošiljko prejel 18.1. s Posto Slovenije. Žal je nisem.

Težava je, ker ta tracking ne "prime" pri sledenju pri Posto in tako po mojem mnenju niti nimam kaj spraševati na Pošti kje je, ker oni kot kaže nimajo podatka.

Ko pa gledaš preko China tracking pa kaže, kot da je prispel. Meni je zelo čudno, ker naj bi paket prišel v 2 tednih. Dostava je pa bila samo 2usd in sem ga tudi pričakoval v nekje 2 mesecih.

Tracking: PR151479478YP

Kaj naj naredim?

To pomeni da je paket prišel v Uzbekistan ali podobno državo kjer dobi nov tracking.

Vuli ::

ti si tudi en uzbekistanc. če bi pršu kam drugam, ga nebi LJ pošta registrirala.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Jabo1 ::

BorutK-73 je izjavil:


To pomeni da je paket prišel v Uzbekistan ali podobno državo kjer dobi nov tracking.


To pomeni, da uporablja prevoznika, ki je registriran v Uzbekistanu, ni pa nujno, da gre tam skozi. Ali Standard shipping npr. običajno uporablja PostNL, gre pa skozi Leige, ki je v Belgiji, ne na Nizozemskem.

leeon ::

je kdo že kdaj poslal kakšno stvar nazaj, ker mu ni bila všeč in dobil refund? zanima me sledeče: ko kupim stvar iz kitajske, plačam carino. kaj pa, ko jo pošljem nazaj. mora prejemnik na kitajskem ponovno plačati carino? na koga potem to prevalijo?

pa ne samo za aliexpress, tudi za ostale... ebay, gearbest...

hvala in lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: leeon ()

_marc_ ::

Mene pa zanima, kako kitajci štejejo dneve za odpiranje disputa. Eno stvar sem naročil 26.1. zagotovljen rok dobave je 3-7dni, izdelka pa še nisem prejel. Po njihovem pa lahko disput odprem šele 14.2., ali se motim?

Status:The seller has shipped your order

Reminder: Your order should arrive within 3-7 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2021-02-14 , you can apply for a refund by opening a dispute. Due to the Chinese New Year Holidays, the processing time of dispute submitted from Feb. 7th to Feb. 13th. Therefore, for any disputes created during that time, seller response time is extended from 5 days to 12 days.

val46 ::

Če si naročil nekaj z rokom dobave 3 do 7 dni, si po vsej verjetnosti naročil nekaj iz EU skladišč, razen če si fino preplačal poštne storitve s kakem DHL express ali kaj podobnega. Zato te naj kitajsko novo leto ne bi smelo skrbet glede odpreme. Lahko se pa zatakne ja, z odpiranjem disputa za ta čas, ker zna bit, da tudi na samem AE ne delajo te dneve. Pač, potrpi še ta teden do 14.2. Če pride v tem času ok, če pa ne, pa pač takrat odpreš dispute.

Jabo1 ::

_marc_ je izjavil:

Mene pa zanima, kako kitajci štejejo dneve za odpiranje disputa. Eno stvar sem naročil 26.1. zagotovljen rok dobave je 3-7dni, izdelka pa še nisem prejel. Po njihovem pa lahko disput odprem šele 14.2., ali se motim?

Status:The seller has shipped your order

Reminder: Your order should arrive within 3-7 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2021-02-14 , you can apply for a refund by opening a dispute. Due to the Chinese New Year Holidays, the processing time of dispute submitted from Feb. 7th to Feb. 13th. Therefore, for any disputes created during that time, seller response time is extended from 5 days to 12 days.


Gledajo kdaj se izteče buyers protection. Ne naredi iste napake kot sem jo jaz. Moj paket je bil dostavljen drugam in dispute je bil odprt 3 dni pred iztekom buyers protection. Dispute je bil odprt s pomočjo Eve (robota v helpu) 15. decembra. Prevoznik je bil pa China post. Za vstop Alija v spor so pa dali datum 6. februar. Pri drugem disputu, ki je bil odprt po preteku (tudi China Post) pa je Ali vstopil 6. dan. Pri tretjem disputu, ki je bil poslan s Standard in odprt po preteku buyers protection, pa je Ali vstopil takoj. Tistih 12 dni pa pomeni, da če prodajalec na tvojo zahtevo v disputu ne odgovori v 12 dneh, se dispute avtomatično zaključi v tvojo korist.Drugače je to 5 dni.

Jabo1 ::

Vuli je izjavil:

ti si tudi en uzbekistanc. če bi pršu kam drugam, ga nebi LJ pošta registrirala.


Format dvečrkidevetštevilkYP je Special Line Yanwen, ki je registered mail, kar pomeni, da ga sledenje Pošte Slovenije zazna (običajno), format Sštirinajstštevilk, ki dobi nov tracking number po Last mile s formatom USdevetštevilkUZ je pa Cainiao Super Economy Global ali pa Yanwen Economic Air Mail, ki sta unregistered mail in v trackingu slovenske pošte podatkov ni. Sicer pa je glavno, da se da paket slediti vsaj z eno od tracking strani potem, ko zapusti Kitajsko. Te opcije samo 4PX Singapore Post OM Pro (format UBdevet številkSG) nima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

peckajb93 ::

Je kdo že kdaj zadel kakšen freebie?

_marc_ ::

Jabo1 je izjavil:

_marc_ je izjavil:

Mene pa zanima, kako kitajci štejejo dneve za odpiranje disputa. Eno stvar sem naročil 26.1. zagotovljen rok dobave je 3-7dni, izdelka pa še nisem prejel. Po njihovem pa lahko disput odprem šele 14.2., ali se motim?

Status:The seller has shipped your order

Reminder: Your order should arrive within 3-7 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2021-02-14 , you can apply for a refund by opening a dispute. Due to the Chinese New Year Holidays, the processing time of dispute submitted from Feb. 7th to Feb. 13th. Therefore, for any disputes created during that time, seller response time is extended from 5 days to 12 days.


Gledajo kdaj se izteče buyers protection. Ne naredi iste napake kot sem jo jaz. Moj paket je bil dostavljen drugam in dispute je bil odprt 3 dni pred iztekom buyers protection. Dispute je bil odprt s pomočjo Eve (robota v helpu) 15. decembra. Prevoznik je bil pa China post. Za vstop Alija v spor so pa dali datum 6. februar. Pri drugem disputu, ki je bil odprt po preteku (tudi China Post) pa je Ali vstopil 6. dan. Pri tretjem disputu, ki je bil poslan s Standard in odprt po preteku buyers protection, pa je Ali vstopil takoj. Tistih 12 dni pa pomeni, da če prodajalec na tvojo zahtevo v disputu ne odgovori v 12 dneh, se dispute avtomatično zaključi v tvojo korist.Drugače je to 5 dni.

Dva odgovora na moje vprašanje in dva različna predloga o tem, kdaj je pravi čas za odprtje disputa. Ima še kdo izkušnje s tem?
@Val46, paket naj bi prišel iz Poljske.

Boggs ::

Random info:

Pošiljka naročena 20-01-2021 prispela 09-02-2021. Kot shipping method je bil naveden "AliExpress Standard Shipping". Dopisa, da naj na pošiljko napiše pravilno deklaracijo (vsebino in vrednost) pa seveda ni upošteval.

FoxKnox ::

Pravi čas za odprtje disputa je , ko poteče buyers protection, za vsak slučaj tik pred iztekom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

peckajb93 ::

Boggs je izjavil:

Random info:

Pošiljka naročena 20-01-2021 prispela 09-02-2021. Kot shipping method je bil naveden "AliExpress Standard Shipping". Dopisa, da naj na pošiljko napiše pravilno deklaracijo (vsebino in vrednost) pa seveda ni upošteval.

Po mojih izkušnjah je to najbolša opcija za naročanje.... nobenega paketa nisem čakal več kot 20dni, kar je zelo sprejemljivo. Zadnje čase izbiram samo aliexpress standard tudi če je za doplačat

m4tj4z ::

FoxKnox je izjavil:

Pravi čas za odprtje disputa je , ko poteče buyers protection, za vsak slučaj tik pred iztekom.


Jaz sem ga odprl 55 dni pred iztekom, da sem pritisnil na prodajalca in se je moj paket končno nekam premaknil. Kot kaže bo paket prišel 2 dneva preden se izteče rok, da se v dispute vmeša AE. Tako, da če me bo prodajalec zdaj še v drugo zaj, v dispute pripnem še nove fotke...

Boggs ::

Jaz sem danes odprl dispute za tisto moje naročilo iz IT, pri katerem mi je seller vnesel fake tracking številko 16962010973971 od DPD paketa nekoga drugega.

Najprej sem mislil, da pri DPD ni nobenega načina, da bi se iz njihovega sledenja videl kak podatek s katerim bi lahko dokazoval, da je bilo dostavljeno na napačen naslov oz. napačni osebi. Potem pa sem tam na njihovi strani opazil tab "Consignee information" in v "post code" polje na blef vtipkal številko 1000 (glede na to, da je tracking kazal potovanje paketa po LJ). In izgleda, da sem zadel, ker se je izpisalo ime pravega prejemnika, ki seveda nisem jaz.

To sem potem screenshottal in dal kot dokaz v dispute. Pač nisem hotel čakat do poteka "purchase (seller) protection" časa ker nategunov enostavno ne prenašam in jim tudi nikoli ne bom pustil dihat! V chatu se je non stop sprenevedal in ignoriral dejstvo, da vnešena številka kaže, da je paket dostavljen. Ni in ni hotel dat "kart na mizo" in priznat, da je dal namenoma fake kodo. ČE je paket sploh poslal, ga je pa verjetno lepo iz Kitajske in ga bom čakal mesec ali dva, čeprav sem z razlogom naročil iz IT, da ne čakam! Pravzaprav pa dvomim, da bom kaj dobil, ker v identičnem primeru mesec ali dva nazaj nisem nikoli nobil pošiljke! Torej do takih nategunov ni milosti!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Vetrpiha ::

Jabo1 je izjavil:

AE je sinonim za čakanje. Potem si pa vesel, ko dobiš paketek na katerega si že skoraj pozabil. Zato pa plačaš toliko manj. Stvari, ki jih naročam, dobim tudi pri nas, samo cena je pa nekajkrat večja.

Najugodnejsa ponudba v kombinaciji z brezplacno postnino pomeni pac cakanje.
Lahko pa izberes za 2eur drazje pri drugem prodajalcu in doplacqs 1.5eur za postnino in bos imel v 7 dneh.

PS ne upostevam koronacasa

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vetrpiha ()

darkolord ::

Sem si naredil en grd hack v userscript:

delfinus ::

Kul darklor, se priporocamo za delitev.
Sicer sem se pa js dosedaj posluzeval slednje recepture.
1. Iskal sem zadevo, ki me zanima.
2. Najde mi rezultate.
3. Nato zgoraj URL-ju dodam naslednji dodatek &shipFromCountry=XX
XX nadomestis glede na drzavo:
DE - Nemcija
PL - Poljska
IT - Italija
CZ - Ceska
ES - Spanija

Pa je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

hotig ::

@delfinus

Full hvala za objavo tega dodatka! Ponavadi sem porabil ure iskanja za izdelke, dražje od 22, ki jih pošiljajo iz EU. :D No ja, sicer doda še kakšno verzijo brez, ampak meni je pomembno, da dobim čim več tistih rezultatov, ki pošiljajo iz EU skladišč. Zdej bo iskanje malce lažje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

darkolord ::

https://pastebin.com/kCuL3JJb

Tole je kar ruska varjanta - find/replace v skripti.

Trenutno se resetira, če nastaviš kaj v filtru, tako da moraš refreshati ... sicer še vedno precej hitreje, kot spreminjanje na roke v URLju.

Če ma kdo voljo/čas še to popravit, bi bilo kul.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

LuIK ::

Na katere tracking strani vi vnašate tracking no. iz Aliexpressove rubrike Tracking number? Na aliexpressu te običajno napotuje na neko stran prevoznika. Kaj pa Cainiao, Track 17?

Kaj od tega sploh prav kaže? Ker meni se v času, ko bi paket moral prispet (seveda ga ni), generirajo maili od Aliexpressa, da je paket na destinaciji -> čeprav to dejansko pomeni, kot sem uspel razvozlat, da se tak mail zgenerira, ko je delivery period pri koncu....

Jabo1 ::

LuIK je izjavil:

Na katere tracking strani vi vnašate tracking no. iz Aliexpressove rubrike Tracking number? Na aliexpressu te običajno napotuje na neko stran prevoznika. Kaj pa Cainiao, Track 17?

Kaj od tega sploh prav kaže? Ker meni se v času, ko bi paket moral prispet (seveda ga ni), generirajo maili od Aliexpressa, da je paket na destinaciji -> čeprav to dejansko pomeni, kot sem uspel razvozlat, da se tak mail zgenerira, ko je delivery period pri koncu....


Ni samo problem v straneh, ampak predvsem v straneh, ki jih Kitajci upoštevajo oziroma jim zaupajo, npr. v disputu. Kitajci verjamejo samo trackingu Global Cainiao, ki je včasih v redu, pogosto pa pomanjkljiv in 17track, ki je običajno v redu. Ko je status "delivered" 17track pokaže tudi kraj, Global pa ne, prirejena različica na internetni Alijevi strani pa avtomatično tvoj naslov, kar pomeni, da ni narejena za kupca. Po drugi strani Global hitreje pokaže status "cancelled".
Če te zanima kje je tvoj paket imaš pa več dobrih strani. Jaz uporabljam poleg 17track še parcelsapp, ki ti pove tudi estimated time (pričakovani čas dostave), informacijo od kod je podatek prišel, podobno dobiš s 24track. Največ informacij dobiš od trackinga ninja. Ta običajno pokaže ne samo države, ampak tudi kraj, kamor je paket namenjen, včasih tudi ime in priimek naslovnika, ali pa vsaj del (enako je včasih pri parcelsapp), včasih pa tudi naslov prejemnika. Pri zavrnitvi paketa na carini včasih pokaže tudi razlog. Poskusi z navedenimi. Če je bil paket odposlan, ni vrag, da vsaj eden ne bo našel informacij.
Malo je pa odvisno tudi od carrierja, ki ga je izbral prodajalec. V zadnjem času nekateri uporabljajo JunExpress (neregistrirana pošta) in SunYou (registrirana, sellers shipping method), ki ju v Globalu in na Alijevi strani ne boš našel, ker nimata pogodbe z Aliexpressom.

Jabo1 ::

Nič nisi omenil kakšen tracking number imaš. Saj ni treba celega, če nočeš, ampak samo prve tri in zadnje tri znake.

LuIK ::

@Jabo1: hvala za info. Aja nisem vedel, da je to pomembno. Ker jih je več, ne vem če ma smisel, da vse tu gor kopiram: vsi imajo dejansko spredaj UB1 in na koncu SG

Vuli ::

darkolord je izjavil:

https://pastebin.com/kCuL3JJb

Tole je kar ruska varjanta - find/replace v skripti.

Trenutno se resetira, če nastaviš kaj v filtru, tako da moraš refreshati ... sicer še vedno precej hitreje, kot spreminjanje na roke v URLju.

Če ma kdo voljo/čas še to popravit, bi bilo kul.


zanimiva zadeva. thx
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Jabo1 ::

LuIK je izjavil:

@Jabo1: hvala za info. Aja nisem vedel, da je to pomembno. Ker jih je več, ne vem če ma smisel, da vse tu gor kopiram: vsi imajo dejansko spredaj UB1 in na koncu SG


4PX Singapore Post OM Pro. To je pa najslabša varianta neregistrirane pošte. Slediš lahko samo po Kitajski, potem podatkov ni več. Ko pride v naslovno državo ima najnižjo prioriteto, kar pomeni, da lahko v skladišču leži še kakšen mesec ali dva. Jaz še čakam 3 pakete s konca novembra.

LuIK ::

Jabo1 je izjavil:

LuIK je izjavil:

@Jabo1: hvala za info. Aja nisem vedel, da je to pomembno. Ker jih je več, ne vem če ma smisel, da vse tu gor kopiram: vsi imajo dejansko spredaj UB1 in na koncu SG


4PX Singapore Post OM Pro. To je pa najslabša varianta neregistrirane pošte. Slediš lahko samo po Kitajski, potem podatkov ni več. Ko pride v naslovno državo ima najnižjo prioriteto, kar pomeni, da lahko v skladišču leži še kakšen mesec ali dva. Jaz še čakam 3 pakete s konca novembra.


Tudi moje je z novembra. Pustim kar obkljukano opcijo pošte, ki jo ponudi prodajalec, ker sem izhajal iz tega, da je v njegovem interesu, da pravi čas pošlje, da jaz ne refundiram. Ah, sem se pač nasral.

Boggs ::

LuIK je izjavil:

Na katere tracking strani vi vnašate tracking no. iz Aliexpressove rubrike Tracking number? Na aliexpressu te običajno napotuje na neko stran prevoznika. Kaj pa Cainiao, Track 17?

Kaj od tega sploh prav kaže? Ker meni se v času, ko bi paket moral prispet (seveda ga ni), generirajo maili od Aliexpressa, da je paket na destinaciji -> čeprav to dejansko pomeni, kot sem uspel razvozlat, da se tak mail zgenerira, ko je delivery period pri koncu....


Tele imam jaz bookmarkane:

https://saytrack.com/
https://www.trackingmore.com/
https://www.parcelmonitor.com/
https://track.aftership.com/
https://www.17track.net/

Jaz sem 09,10 in 11 februarja dobil vsak dan po par e-mailov z naslovom "Order is in your country". Naročeni so bili vsi z izbiro "China post registered air mail" v zadnjih treh dneh januarja, tracking kodo imajo pa vsi od Yanwen. Na poti so torej zdaj cca. 14 dni. Ampak tisti e-maili od AE v bistvu niso natančni. Vsakemu Yanwen paketu se na poti spremeni tracking številka (v mojem primeru LL865*****0LU), in ko to številko vpišem v sledenje Pošte Slovenije sploh še ni nič v sistemu. Na parih zgornjih tracking straneh pa je ena sama postavka: "Luxembourg D LOGISTICS, Electronic Notification of Shipment Received". Šele dan ali dva kasneje se pojavi še v sledenju Pošte Slovenije.

Torej tisti AE e-maili še najbolj sovpadajo s trenutkom, ko je paket bil evidentiran v "Luxembourg D LOGISTICS" sistemu in ne s trenutkom prihoda v Slovenijo. Do dejanskega prihoda je treba dodat še nekaj dni.

BorutK-73 ::

Tracking ne dela pravilno za nekatere pakete ker dobijo nov tracking vmes.
Danes dobil paket in na njem čisto drugačni tracking in uzbekistanska deklaracija nalepljena čez kitajsko.

Vuli ::

sej že en čas govorimo, da se pri nekaterih ponudnikh trackig spremeni, sploh pri teh free shipping.
Se pa vse vidi na 17track, parcelapp, samo prebrat je treba.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Boggs ::

Ne vem če se pri "free shipping" paketih tracking kaj spremeni. Pri teh izven Kitajske enostavno trackinga sploh ni.

Jabo1 ::

Boggs je izjavil:

Ne vem če se pri "free shipping" paketih tracking kaj spremeni. Pri teh izven Kitajske enostavno trackinga sploh ni.


Spremeni se pri neregistriranih Yanwen Economic Air Mail in Cainiao Super Economy Global. Ponavadi dobi nov tracking z UZ na koncu in novo nalepko. Oba lahko slediš tudi izven Kitajske, samo ne s slovensko pošto. Dobiš podatek kdaj pride v Slovenijo, ne pa tudi kdaj je dostavljen.

Pri registriranih se spremeni pri Special Line Yanwen, ki ga lahko slediš door to door. Lahko gre preko Luksemburga (na koncu LU) ali Belgije (na koncu BE). Tudi ta dobi novo nalepko. Slovenska pošta sledi spremenjeno številko.

Free shipping s tem nima nobene zveze.

darkolord ::

BorutK-73 je izjavil:

Danes dobil paket in na njem čisto drugačni tracking in uzbekistanska deklaracija nalepljena čez kitajsko.
(UZxxxxxxxxxxx sprejemna številka ni Uzbekistan)

Jabo1 ::

Mene pa zanima, če ima kdo med vami izkušnjo z DHL e-commerce. Poštnina je bila pa smešno nizka: 2,04 USD.

scrim ::

11.11 sem naročil slušalke, ki pa še jih do zdaj nisem dobil, torej je minilo že 93 dni.
Ali lahko zahtevam refund, glede na to da mi piše da bo order zaprt čez 17 dni?

darkolord ::

Ne, 17 dni moraš še počakati.

FoxKnox ::

scrim je izjavil:

11.11 sem naročil slušalke, ki pa še jih do zdaj nisem dobil, torej je minilo že 93 dni.
Ali lahko zahtevam refund, glede na to da mi piše da bo order zaprt čez 17 dni?

Očitno so ti podaljšali buyers protection,ki je sedaj 75 dni, pred nekaj meseci je bil 90 dni.
Lahko odpreš dispute, ker so ti ob naročilu obljubili dostavo 90/75 dni ali pa refund.

BorutK-73 ::

Probaj če gre odpret dispute. Meni še teče par ur in ne morem odpreti dispute-a.

3Dsvet-eu ::

darkolord je izjavil:

https://pastebin.com/kCuL3JJb

Tole je kar ruska varjanta - find/replace v skripti.

Trenutno se resetira, če nastaviš kaj v filtru, tako da moraš refreshati ... sicer še vedno precej hitreje, kot spreminjanje na roke v URLju.

Če ma kdo voljo/čas še to popravit, bi bilo kul.


Zelo zanimivo.

In kako se to skripto uporablja? Pod kaj naj iščem ...

Hvala

Boggs ::

Jaz sem danes dobil 4 pošiljke naročene 30-01-2021 z izbiro "China Post Registered Air Mail" in poslano preko Yanwen, od enega prodajalca. Torej cca. 14 dni je potovalo. Za tista 2 EUR doplačila se splača! Je pa to že ta drugi od dveh prodajalcev, ki sem ga prosil, da pravilno navede št. kosov, vrsto in skupono vrednost izdelkov v paketu, pa tega ni naredil. Torej tega zgleda ne šmirglajo in če bi carinska pošta šla pregledovat moj paket bi bili spet stroški. Je pa pač za service dobil 3 od 5 zvezdic zarad tega.

OK.d ::

3Dsvet-eu je izjavil:

darkolord je izjavil:

https://pastebin.com/kCuL3JJb

Tole je kar ruska varjanta - find/replace v skripti.

Trenutno se resetira, če nastaviš kaj v filtru, tako da moraš refreshati ... sicer še vedno precej hitreje, kot spreminjanje na roke v URLju.

Če ma kdo voljo/čas še to popravit, bi bilo kul.


Zelo zanimivo.

In kako se to skripto uporablja? Pod kaj naj iščem ...

Hvala

Mene tudi to zanima, še en računalniški analfabet:P
LPOK.d

U24ever ::

Opozorila za vse kupce: NE kupujte pri tem trgovcu:

Shop911303118 Store, še ena ali dve podobni trgovini po imenu so. Prodajajo Grafične matične v kompletu ipd. Cene so sumljivo nizke.

Ta trgovina NE pošilja paketov, pobere samo denar in aliexpress ga ne vrne.
««
83 / 189
»»