» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
55 / 189
»»

bozicek ::

Ker rabiš ampak ne rabiš :D

V mojem primeru je šlo za vato za vape
Jo imam že toliko da se mi vala ampak vseeno ko vidiš nekaj novega si želiš sprobati

Ali pa tanki za vape...Tiste drage in original seveda budno spremljam ampak klone in podobno ki so po 5 ali 10 evrov pa občasno tudi pozabim na njih ker jih je toliko v košarici
Darila letos samo za poredne

T-h-o-r ::

Eco-stalinism soon.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bedarija ::

bozicek je izjavil:

če naročaš fejk robo za vape uživaj dokler ne dobiš raka. pa to ni mišljeno cinično ali zmerjanje. na nekaterih stvareh se da šparat, na zdravju pač ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bedarija ()

bedarija ::

__Devil__ je izjavil:

Verjetno bo to prvi izdelek izmed 1212 naročil za katerega bom odprl dispute


al najbijaš al si pa najsrečnejši človek na svetu. jaz imam 3 dispute pri ~80 naročilih. enrkat je seller kar sam preklical naročilo in upal da ne bom opazil ter da se bo iztekel protection in mi ni denarja vrnil, enkrat so mi poslali napačen izdelek (4-pin namesto 5-pin, torej zame neuporaben) in se mi niso javljali na sporočila, enkrat pa so nategovali glede barve, češ da je to za njih bela, čeprav je bila več kot očitno bež, ker bela je bela in vsi vemo kaj bela pomeni, in je bil torej spet neuproaben izdelek za mene.

Steinkauz ::

Jst mam v 4ih letih okoli 180 naročil in 8 disputes.
Vse mi je aliexpress odobril.

Al 2 mesca + ni blo robe, al so narobe poslali al sm dubu poškodovano al pa so poslal iz Kitajske, čeprov sm doplačal za iz Španije.

__Devil__ ::

@Bedarija ne nabijam. Res je tako, vendar pa vedno naročujem "čanike" za 0.30€ , 1€ pa tha do 5€ oz redko kak izdelek do 15€. Mogoče se mi je od 2016 zgodilo 2-3x max da je prišel poškodovan ali nedelujoč izdelek. Ne spomnim se, da kak izdelek nebi prisoel, ampak mislim, da en res ni prispel nekaj let nazaj, vendar se nisem obremenjeval, ker je bil vrednosti nekaj centov. Pa veselo praznično decembersko naročanje vsem :)

__Devil__ ::

No, ravno, ko smo se pogovarjali, da nekateri izdelki ne prispejo, sedaj se mi je zgodilo, da čakam na pametno uro in QCY slušalke. Imam eno vprašanje, do izdeka, za uro še imam "Your order will be closed in: 21 hours 48 minutes" Sem probal odpreti dispute pa ni šlo, ali je treba počakat, da se ta čas izteče pa potem gre odpreti dispute?

Hvala za odgovor! Lepe praznike :)

_Denny_ ::

Zaprosi za 20-30 dni podaljšanja, potem pa:

- če prodajalec ne odobri/ne odgovori oz. če se bo trenutnih 21h skoraj izteklo, odpri dispute in ne pozabi dopisati, da ti ni podaljšal purchase protectiona
- če prodajalec odobri še počakaj tiste dneve in potem nekaj ur pred koncem odpri dispute in dopiši, da kljub podaljšanju nisi dobil

Sam ponavadi prosim za eno 30-dnevno podaljšanje, počakam dokler ni 3-5h pred koncem in potem odprem dispute. Vse, kar mogoče pride po odprtem oz. rešenem disputu smatram kot free stuff.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

__Devil__ ::

Kako zaprosim za podaljšanje?

Problem je v tem, da ne morem dati refunda, ko dam Ne za *Did you receive the item? Mi napiše:

Our records show that your order has departed from its country of origin and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.

Sedaj pa ne morem dati "Da", kot da sem prejel izdelek saj ga nisem, v tem primeru, če dam "Da" sem prejel izdelek bi verjetno deloval refund, vendar pametne ure nisem prejel.

delfinus ::

Js osebno vedno odprem disputa 2 dni pred iztekom. Nekateri prodajalci nato ponudijo podaljsanje roka, kar ponavadi sprejemem, ce vidim, da je objektivni razlog in, da je rec v transportu. Nekateri sploh ne odgovorijo, v tem primeru dobim denar nazaj, nekateri pa hocejo, da zaprem dispute preden bodo ponudili resitev - ne pocnite tega.

lp, d.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

delfinus ::

_Devil_
takole gres. Gres pod svoja narocila izberi artikel, za katerega zelis odpreti dispute
- Klikni na Open Dispute
- Klikni na Refund Only
Potem se ti odpre cel nabor opcij, izberi naslednje:
- I want to apply for:
Refund only

- Did you received the item:
No

- Reason for refund request
Logistics tracking problem
- Please specify the reason
Purchase protection is running out, but package is still in transit

- Refund amount
vnesi znesek, ki si ga placal

- Please write your request detail
Lahko se kaj pokomentiras glede tezave.

in Submit.

lp, d.

_Denny_ ::

__Devil__ je izjavil:

Kako zaprosim za podaljšanje?

Prek spletne strani v My Orders -> View Detail, v mobilnem appu tega ni


Lahko mu tudi preprosto pošlješ sporočilo z "Hey, could you please extend my protection for 30 days?". Potem počakaš do naslednjega dneva in kontroliraš, če ti je podaljšal ali ne...če ni, odpreš dispute.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

__Devil__ ::

Sem zaprosil za podaljšanje za 30dni, če nebom prepozen, piše 2 delovna dni, izteče pa se čez 20 ur.

@Delfinus: Težava je v tem, da se mi teh opcij ne ponudi in izginejo takoj ko kliknem Ne za "Did you recive your item?". Napiše samo to kar sem prilepil nad tvojim postom. Nevem ali je kaj z mojim računom narobe, da ne morem odpreti dispute? Sem tudi Platinum member, če to kaj pomeni. Razmišljam, da bi samo odprl dispute, kot da sem prejel izdelek pa ni vredu? Vendar pa bom potem moral najbrž poslati nekaj slik izdelka, katerega nimam. Res čudno, da izginejo vse opcije ko dam, da nisem prejel izdelka. Prodajalci ne odgovarjajo in ne preberejo sporočila.

OvCa77 ::

Dispute lahko odpreš 14dni po končanem/potrjenem nakupu, tako da se ne rabiš sekirat.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

The Player ::

Koliko časa pred iztekom se lahko odpre "dispute"?

11. novembra sem naročil izdelek, 23. novembra so ga poslali in je sedaj v tranzitu. Do konca naročila je še 10 dni.

Da je stvar še bolj zanimiva se je zgodilo to, da ko kliknem na "visit store" trgovine izdelka, iz kjer sem ga naročil, javi napako: "could not find 404". Se pravi trgovina ne obstaja več.

Imam sploh kakšne možnosti za refund?

Kaj se zgodi z pošiljkami, ki se "izgubijo" v tranzitu?

msms ::

Refund dobiš, ker ti ga Ali sprocesira. Trgovec dobi denar komaj takrat, ko potrdiš da si prejel paket.

OvCa77 ::

The Player je izjavil:

Koliko časa pred iztekom se lahko odpre "dispute"?

11. novembra sem naročil izdelek, 23. novembra so ga poslali in je sedaj v tranzitu. Do konca naročila je še 10 dni.

Da je stvar še bolj zanimiva se je zgodilo to, da ko kliknem na "visit store" trgovine izdelka, iz kjer sem ga naročil, javi napako: "could not find 404". Se pravi trgovina ne obstaja več.

Imam sploh kakšne možnosti za refund?

Kaj se zgodi z pošiljkami, ki se "izgubijo" v tranzitu?

Ko ti poteče protection time lahko še 14 dni po tem odpreš dispute. Tam razloži, da nisi dobil in je zate rešeno.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

bedarija ::

kolikor vem je denar zadržan pri Ali-ju dokler ne potrdiš prejema oziroma se izteče buyers protection. tako da jaz osebno vedno prej odprem dispute, če mi trgovec ne želi pdoaljšati protectiona, ker potem ko je denar pri trgovcu ne vem če bo Ali pripravljen iz svojega žepa dat denar.

Minion1994 ::

Pozdravljeni,

iz kitajske bi rad naročil naslednji izdelek (pri nas je cca 30-40€ dražji):
https://www.aliexpress.com/item/3280243...

Zanima me ali je to možno naročiti brez da bi carinili takšne "večje" (težje) pošiljke?
Če se da, katero dostavo moram obkljukati oz. kakšen je postopek?

Hvala

Lp

Urbano#Desno ::

Minion1994 je izjavil:

Pozdravljeni,

iz kitajske bi rad naročil naslednji izdelek (pri nas je cca 30-40€ dražji):
https://www.aliexpress.com/item/3280243...

Zanima me ali je to možno naročiti brez da bi carinili takšne "večje" (težje) pošiljke?
Če se da, katero dostavo moram obkljukati oz. kakšen je postopek?

Hvala

Lp


Tole bo pomojem šlo skozi. Kitajc bo napisal vrednost $10 naša carina pa ima trigger glede na težo in velikost (vsaj po mojih izkušnjah, ker je teh paketov na tisoče in ne morejo vsakega pogledati). Na aliju piše da tehta 218g, kar ni veliko je meni uspelo spraviti že tezje pakete 'pod radajem'. Je pa vsaka takšna pošiljka seveda vsaj malo loterije glede carine.

bedarija ::

kot je napisal. jaz bi za vsak slučaj še prosil da napiše vrednost samo 10$

techfreak :) ::

Se je ze komu zgodilo, da je bil paket zaradi neprevzema vrnjen na Kitajsko? Kaj se potem zgodi? Ponovno posljejo, refundajo ali kaj tretjega?

Sicer se v tem primeru gre za banggood, ampak nisem nasel primerne teme. 2 meseca nazaj sem narocil zadevo, in mi je bilo cudno da se kar ni pri meni. Danes grem pogledati na banggood stran, in glede na status posiljke vidim, da me ob dostavi ni bilo doma, posiljko so pa poslali nazaj po 14 dneh cakanja na posti.

Ocitno sem listek o prejeti posiljki spregledal, me pa malo moti da posta ne poizkusi ponovno obvestiti.

Dimnik ::

Po malo daljšem času hočem nekaj naročit iz alija in problem s plačilom....
Imam eno pretečeno mastercard vezano na alipay, ampak sem vedno izbral pri plačilu others method in vpisal veljaven mastercard, ter opravil nakup vedno z eurocardom, ki ni vezan na alipay, no sedaj mi ne ponudi več te možnosti, ampak da naj spremenim veljavnost eurocarda, ki je vezan na alipay ali dodam novo kartico, kjer moraš poslat kopijo osebne in vezati kartico na alipay.
Enako tudi pri kolegu, ki hoče kupit telefon.

Je to sedaj nova praksa, da lahko plačaš samo s kartico vezano na alipay?

BorutK-73 ::

Zbriši staro kartico iz profila.

Dimnik ::

Zbrisal, sedaj je šlo brez dodajanja nove kartice, so pa nekaj spremenili od zadnjega nakupa, ker prej je šlo plačilo tudi z dodano staro kartico in ni težilo za podaljšanje veljavnosti. Hvala za nasvet borutk

pygmalion ::

Enkrat pred leti so nekateri na tem threadu trdili, da carinska pošta ne zaračuna postopka preverjanja, če je deklaracija pravilno izpolnjena.

No danes vam lahko predložim dokaz, da temu ni tako. Na deklaraciji sta vrednost pošiljke ($18.50) in vsebina (lokomotive) pravilno napisana, pa sem vseeno moral plačati 5 EUR.



Kaj zdaj storiti? Ali se je sploh smiselno pritožiti, če carinska pošta sama javno trdi, da lahko zaračuna tudi pravilno deklarirane pošiljke:

https://www.zurnal24.si/slovenija/racun...

Dobra stran je, da po novem ni treba plačati položnice, ampak plačaš res "samo" toliko, koliko ti zaračuna carinska pošta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

fikus_ ::

To je strošek, ki ti ga je zaračunala carinska pošta za postopek.

Master_X ::

Verjetno sistemu ni bil všeč Category of item: Gift v povezavi z nizkim pod 22 EUR zneskom, pa te je flagal :) Ker ti dve informaciji opišeta 90+ % fake CN22 obrazcev :)

Okapi ::

fikus_ je izjavil:

To je strošek, ki ti ga je zaračunala carinska pošta za postopek.

Ja, ampak neupravičeno, ker je bila carinska deklaracija pravilno izpolnjena.

Master_X je izjavil:

Verjetno sistemu ni bil všeč Category of item: Gift v povezavi z nizkim pod 22 EUR zneskom, pa te je flagal :) Ker ti dve informaciji opišeta 90+ % fake CN22 obrazcev :)

Samo "gift" ali "ne-gift" ne vpliva na carinjenje. Pomembna je vrednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Master_X ::

Jah ne vem, meni so flagali za pregled popolnoma pravilno izpolnjen CN22 iz ZDA, ker je v imenu artikla bila beseda "Sample" plus 12 $ znesek. Potem so mi sicer nekaj težili, da je paket iz Kitajske (dejansko je bil artikel iz Kitajske, paket pa iz ZDA) ampak na moj povratni mail, kjer sem jim te stvari pojasnil, ni bilo dodatnih odgovorov, paket je pa prišel čez 5 dni brez dodatnih stroškov (v mojem mailu je bil posredovan tudi račun in povezava na trgovino, plus tracking paketa iz Detroita do Slovenije). Je pa bilo to cca. 2 leti nazaj.

Pomembni so kriteriji po katerih se paketi izločijo za pregled in predvidevam, da so te zadeve že kar napredovale od časov, ko je en carinik rekel "Ej, dajmo tega pogledat."

Ko pa enkrat opravijo pregled sem pa do zdaj še v vseh izjavah Pošte in pa FURSa uspel razbrat, da se to čutijo dolžni zaračunat :) Sem pa precej prepričan, da CN22 obrazec z deklarirano kategorijo/vrsto blaga Gift, spada pod napačno izpolnjen obrazec (v kolikor gre za komercialni paket) in s tem opravičuje zaračunavanje postopka.

zzitop ::

Meni se je v tem času izkazalo, da je vsaj v zadnjem obdobju 4PX še hitrejši od Yanwena.

Vprašal bi če je kdo naročil karkoli preko "Cainiao Super Economy Global" (ne "Cainiao Super Economy" - baje je razlika) in koliko časa je čakal?

Hvala

pygmalion ::

Master_X je izjavil:

Jah ne vem, meni so flagali za pregled popolnoma pravilno izpolnjen CN22 iz ZDA, ker je v imenu artikla bila beseda "Sample" plus 12 $ znesek. Potem so mi sicer nekaj težili, da je paket iz Kitajske (dejansko je bil artikel iz Kitajske, paket pa iz ZDA) ampak na moj povratni mail, kjer sem jim te stvari pojasnil, ni bilo dodatnih odgovorov, paket je pa prišel čez 5 dni brez dodatnih stroškov (v mojem mailu je bil posredovan tudi račun in povezava na trgovino, plus tracking paketa iz Detroita do Slovenije). Je pa bilo to cca. 2 leti nazaj.


Jaz z agentko Carinske pošte nisem imel nobene debate. Kontaktirala me je sicer, da moram poslati screenshot "naročila" in ne screenshot o zmagi na dražbi (ki sem ga že poslal prej), čeprav sta oba vsebovala identične številke (cena izdelka in cena poštnine). Potem pa se mi je čez dva dni na vratih pojavil poštar in zahteval 5 EUR.

Kako si ti začel debato? A si pri priložitvi dokazov o nakupu takoj nekaj napisal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

St235 ::

Okapi je izjavil:

fikus_ je izjavil:

To je strošek, ki ti ga je zaračunala carinska pošta za postopek.

Ja, ampak neupravičeno, ker je bila carinska deklaracija pravilno izpolnjena.

Master_X je izjavil:

Verjetno sistemu ni bil všeč Category of item: Gift v povezavi z nizkim pod 22 EUR zneskom, pa te je flagal :) Ker ti dve informaciji opišeta 90+ % fake CN22 obrazcev :)

Samo "gift" ali "ne-gift" ne vpliva na carinjenje. Pomembna je vrednost.


Od kje ti ideja da zavajanje z oznako gift predstavlja pravilno izpolnjen cn obrazec?
Ce bi drzala tvoja trditev da je pomembna samo vrednost, potem tudi opis ne bi bil vazen, pa je dejstvo da to ne drzi.

Drugace bi se osebno pritozil, zgubit razen pol ure nima kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

__Devil__ ::

No meni se je pred kratkim zgodilo, da sem na pametno uro vrednosti 15€ čakal od 25 oktobra, kar se zelo redko zgodi. Enako je bilo za QCY bluetooth slušalke enake vrednosti, ki so odlične. Prodajalec je odgovoril, sicer je precej trajalo, vendar me je prepričal naj še počakam kak teden ali dva in ne odprem dispute, ker kot je omenil bi paket naj prispel v Slovenijo. No po kakšnem dobrem tednu so slušalke in ura res prispele, oboje od različnih prodajalcev in sem zelo zadovoljen, predvsem te slušalke so odlične za to ceno katere se na partisu oglašujejo za okrog 35€ + v akciji. Se je splačalo malo počakat. Dodatnih stroškov načeloma nimam saj ne naročujem izdelkov nad 20€ zaradi carine se tako ne splača in raje kupim v Sloveniji/EU/Avstrija.

Mislim, da se mi še ni zgodilo, da sem plačal carino za izdelek do 20€, razen za eno kamero, ki je bila 19,74€ ter za nekaj enakih izdelkov, ki sem jih z (prekratkim) zamikom 1 teden (nekaj dni) naročil postopoma ter se je prodajalec odločil poslati vse v enem paketu in je tako naneslo nad 20€ očitno. Skratka Aliexpress je super, same dobre izkušnje in dobre cene, le načakaš se :D Teh kuponov, ki jih ponujajo pa tako nisem nikol moral izkoristit, ali ne znam ali pa ne naročim izdelka iz točno te trgovine, ki ga ponuja oz. če že najbrž pozabim na te 2$ kupone. Lp

Steinkauz ::

Sam sem 11.11. naročil ene 15 stvari.
3 paketi še sedaj niso prišli in sem sprožil dispute, kateri je bil danes upoštevan in sem dobil keš nazaj.

Tko da zdej mam 11 disputes vs 200 naročil.

5% izdelkov ne pride ali pa zamudi več kot 60 dni.

Tko da ja, je kr kul aliexpress. Edino future china overlords podpiramo, sam kaj k so tudi non china brands vse made in china.

bedarija ::

če kupiš na kitajskem podpiraš kitajce. če pa kupiš kle pa podpiraš korporacije, ki v vzadju podpirajo kitajce. mene so vedno učil naj izločim middle man-e.

imam pa tudi sam trenutno probleme, ker precej stvari še ni prišlo, tudi nekatere naročene pred 11.11. Nikoli mi še ni toliko paketov zamujalo. Osebno dam vedno možnost sellerju podaljšat buyers protection 1x. Ko se mi pa začne ta drugič iztekat pa odprem dispute.

predi ::

Hmm.. Naročil polnilec za OnePlus 6 za katerega piše, da je original, pa očitno ni, ker ga telefon ne zazna kot hitri polnilec (izpiše "Charging", ne "Charging rapidly"), poleg tega pa kabel ni tak kot pri originalu (tanjši). Ko sem hotel podrobneje ponovno prebrati opis, pa sem ugotovil, da je prodajalec umaknil ta izdelek iz prodaje (klik na order v appu se konča za "Oops... Not found"). Sem pa našel drug izdelek v njegovem shopu, s povsem identičnim naslovom, ki pa nima nobenega orderja. Po moje ga je respawnal, da bi se znebil slabih review-ov (ti so bili, ko sem kupoval, večinoma dobri) in zdaj čaka nove žrtve. Videti je kot 11.11. scam. So sicer zgolj indici za to.

Ali lahko z disputom sploh kaj dosežem v takem primeru?

broken/link ::

itq da. polnilec ne ustreza opisu. sej se ali umeša vmes. po navadi za une poceni stvari kar povrnejo kupnino, za mal dražje ti pa dajo na izbiro - pošlji nazaj in dobiš vse, ali vzem delno kompenzacijo pa obdrži polnilc.
tko da kar dej dispute.

bedarija ::

odrpi despute zahtevaj del kupnine, ker nazaj ne boš pošiljal (storški previsoki). se ko naročiš itak naredi screenshoot produkta kot je bil takrat ko si naročil, tako da se lahko pregleda če je res bil oglaševan kot fast charger

broken/link ::

ne rabiš delat screenshotov, ma aliexpress vse te podatke na razpolago. + če se ne motim ko narediš naročilo ti itq avtomatsko shrani produkt, kako je bil oglaševan in ti da link do njega.

predi ::

Da, samo v mojem primeru več ta link ne deluje. Sem pa dokaj prepričan, da je bila stran enaka tej novi (identičen naslov, enak opis, za kar pa dokazov ni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

bedarija ::

broken/link je izjavil:

ne rabiš delat screenshotov, ma aliexpress vse te podatke na razpolago. + če se ne motim ko narediš naročilo ti itq avtomatsko shrani produkt, kako je bil oglaševan in ti da link do njega.


sej to sem rekel. ko naročiš naredi screenshoot produkta. spletna stran naredi in prilima poleg naročila

Master_X ::

pygmalion je izjavil:

Master_X je izjavil:

Jah ne vem, meni so flagali za pregled popolnoma pravilno izpolnjen CN22 iz ZDA, ker je v imenu artikla bila beseda "Sample" plus 12 $ znesek. Potem so mi sicer nekaj težili, da je paket iz Kitajske (dejansko je bil artikel iz Kitajske, paket pa iz ZDA) ampak na moj povratni mail, kjer sem jim te stvari pojasnil, ni bilo dodatnih odgovorov, paket je pa prišel čez 5 dni brez dodatnih stroškov (v mojem mailu je bil posredovan tudi račun in povezava na trgovino, plus tracking paketa iz Detroita do Slovenije). Je pa bilo to cca. 2 leti nazaj.


Jaz z agentko Carinske pošte nisem imel nobene debate. Kontaktirala me je sicer, da moram poslati screenshot "naročila" in ne screenshot o zmagi na dražbi (ki sem ga že poslal prej), čeprav sta oba vsebovala identične številke (cena izdelka in cena poštnine). Potem pa se mi je čez dva dni na vratih pojavil poštar in zahteval 5 EUR.

Kako si ti začel debato? A si pri priložitvi dokazov o nakupu takoj nekaj napisal?

Zdaj se čist kristalno ne spomnim oblik komunikacije, ampak mislim, da sem dobil obvestilo o postopku in pa zahtevo za dokaze glede pošiljke s pismom - tam not je tisti Sample nekaj izstopal (mislim da je bil podčrtan ali nekaj takega), pa še nekje je bil "vzorec" omenjen v njihovem tekstu - zato mi je bilo sumljivo. Potem pa, če se ne motim sem uporabljal tisti njihov obrazec na spletni strani za predložitev dokumentov in obrazložitev... s tem, da sem najprej poslal račun, potem pa sem mislim da dobil na mail še nekaj o izvoru Kitajska in sem na tisti mail poslal še tracking pa podatke trgovine. Nekaj takega :) Tudi jaz sem takrat pričakoval, da bo treba plačat, ko pride paket, pa očitno ni bilo treba. Je pa bil CN22 v mojem primeru popolnoma pravilen... vrsta blaga, cene, nazivi, vse ustrezno.

pygmalion ::

SVEŽI NOVICI

1. Na Carinski pošti so izgleda pripravljeni vrniti zaračunano posredovanje pri pravilno izpolnjenem obrazcu iz mojega prispevka 15. jan 2020, 18:33:47.

2. Glede na to dejstvo je moje razglabljanje v prispevku 16. jan 2020, 15:08:02 irelevantno. V izogib napačnim predstavam bi ga bilo najbolje izbrisati, a tega pri slo-tech.com ne želijo storiti. Pravzaprav se jim na vljudno prošnjo za izbris ne zdi vredno niti odgovoriti.

Glede na točko 2 v prihodnje na tem forumu ne mislim več debatirati. Podajal bom izključno gole informacije, ki so v interesu javnosti, kot je točka 1, sklepe pa prepuščam bralcem foruma.

korenje3 ::

pravkar dobil miško logitech mx518 po polovični ceni. Vprašanje je pa če je res logitech pod pokrovom glede na to da je ne prepozna kot logitech miško.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Steinkauz ::

Danes sem prejel led luči naročene 20. septembra.
Torej 4 mesece. Rekord zame :)

S tem da sem izbral shipping from spain in je poslal s kitajske. Tako da sem takoj sprožil dispute in dobil keš nazaj. Sem mislil, da so zaustavili paket, pa je danes pričakal.

pygmalion ::

Tudi jaz sem prav danes dobil paket naročen 20. septembra! Medtem sem dobil denar nazaj, naročil ponovno in dobil drugo naročilo... Sicer vrednost zanemarljiva, par eurov...

fikus_ ::

V kolikšnem času vrnejo denar?

pygmalion ::

fikus_ je izjavil:

V kolikšnem času vrnejo denar?


Predvidevam, da vprašanje glasi "V kolikšnem najdaljšem času od trenutka naročila AliExpress prizna vrnitev denarja?"

V tem primeru je odgovor, da načeloma priznajo vračilo najkasneje ob izteku "customer protection", kar je čez palec kakšna dva meseca od trenutka naročila.

Običajno pošiljke, ki mislijo priti, tudi zares pridejo najkasneje v približno dveh mesecih. Če izvzamem zgoraj napisan primer, je moj drugi rekord 65 dni.

Se pa zgodi da prodajalec sam ali AliExpress prizna vrnitev pred iztekom tega časa, kar je odvisno od mnogih dejavnikov, tudi podatkov iz spremljanja pošiljk.

Vsekakor pa je potrebno pravočasno odpreti "Dispute", sicer vračila ni mogoče dobiti.

_Denny_ ::

Pri meni je ta mesec trajalo 10 dni od odprtja disputa oz. 2 dni od odobritve refunda, da se je znesek prikazal na Mastercardu.

btw kaka je verjetnost, da zaradi trenutne epidemije gre vse skupaj v kompleten lockdown in nobena pošiljka ne bo smela zapustiti države? Se kdo mogoče spomni kako je bilo pred 17 leti s SARS-om? Da vidim, če naj raje plačam enkrat več in naročim iz US, ker na AE itak prodajalci niso pošteni in bodo vseeno lepo sprejemali naročila...potem pa čakaš 2 meseca in na koncu ugotoviš, da jim je 1 teden po naročilu njihova carina vrnila paket (tako je bilo pri mojem zadnjem disputu) oz. ga sploh niso poslali.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
««
55 / 189
»»