» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
167 / 190
»»

Tidule ::

Odpres dispute, tako kot ti je predlagano v emailu?

V-i-p ::

Kaj je s to našo yebeno pošto, paket, ki sem ga "pod nujno" čakal iz AE gre očitno nazaj???? Naj se yebejo s temi njihovimi forami, če je res bil pri nas, sploh obveščen nisem bil (večji paket). UA851345149HU
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

matobeli ::

Skor zih še ni bil pri nas.

V-i-p ::

matobeli, hmm...

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

matobeli ::

kje pa to trackaš? men track17 ni nič pametnega dal, ampak glede na to da je na naši pošti vidno imaš zgleda nažalost prav.

Poklič na lokalno pošto in se pritoži da ni bilo obvestila. Lahko da je bila napaka ali malomarnost poštarja, glede na to da bi ga moral okol novega leta prinest je čisto možno da se ni dostavil.

matobeli ::

Aha, to je verjetno AE tracking. Na slo pošti maš samo dva vnosa za ta tracking oba iz HUBUDA, kar je verjetno Budimpešta in zadnji je odprava iz izvozo menjalne pošte.

Ali še ni prišlo in AE nekaj kar nekaj piše, ali pa so spremenili tracking in ima AE prave podatke.

hotig ::

@ V i p

Na parcelsapp in ship24 pokaže enako kot tebi, na sledenje.si od PS pa sta še tisti različni oznaki. Prva je HUBUDB (28.12.2022), druga pa HUBUDA (23.1.2023). Zgleda, da je to res prišlo v začetku leta v Slovenijo in se je že vrnilo nazaj v Budimpešto (ponavadi imaš 14 dni za prevzem od prejema obvestila).

Nasvet: Probaj jutri zjutraj it na lokalno pošto in lepo prosit, prosit in še enkrat prosit, če se da kej rešit. Bodi prijazen (sej vem da jih maš najbrž p... k....), ker drugače z agresivnostjo ne boš nič rešil (imam pač take izkušnje z lokalno pošto). Upam, da boš pozitivno rešil zadevo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

V-i-p ::

Hvala vsem, bom poskusil zjutraj kot @hotig predlaga, jp. Najbrž pa AE ne more kaj ukrepat v smislu, da zaustavi vrnitev, če jih kontaktiram?
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

hotig ::

Nima tukaj AE nič za ukrepat. To izgleda kot napaka poštaja (torej PS), ki je dostavljal in ni napisal obvestila, mogoče ga je vtaknil v kak drug nabiralnik ali pa ... bogsigavedi. Torej probaj rešit na pošti. Če ti ne rata, počakaj da poteče rok za dostavo in sproži dispute na AE. Kot razlog navedi, da izdelka nisi prejel.

poki66 ::

V-i-p je izjavil:

Kaj je s to našo yebeno pošto, paket, ki sem ga "pod nujno" čakal iz AE gre očitno nazaj???? Naj se yebejo s temi njihovimi forami, če je res bil pri nas, sploh obveščen nisem bil (večji paket). UA851345149HU


V-i-p je izjavil:


Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje ).


Najprej pišeš 24.12 2022 da si:
Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp

Sedaj pa glej čudo paket iz časa 24.12.22 ( Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp) se vrača nazaj.
2022-12-24 10:00 Leaving from departure country/region
Ko sem pisal o težavah z aliexpres si pametoval, da se tebi to ne dogaja, sedaj pa jamraš, da imaš težave. Tvoje izjave so si nasprotujoče. Po domače povedano lažeš (vsaj enkrat). Nabrž si paket prevzel , a si pozabil, zato sem te spomnil.
Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: poki66 ()

Domen15 ::

Pozdrav,
kako ke zdaj s temi carinskimi postopki? nekaj paketov sem brez peoblema dobil domov v preteklem letu,
sedaj pa za vsakega dobim obvestilo da je predmet carinskega postopka,
VAT je itak že plačan, anpak obstaja kak shipping preko Hungary itd, kjer ni treba konstantno plačevat 3-4€ za vsak paketek??
Hvala

V-i-p ::

poki66 je izjavil:

V-i-p je izjavil:

Kaj je s to našo yebeno pošto, paket, ki sem ga "pod nujno" čakal iz AE gre očitno nazaj???? Naj se yebejo s temi njihovimi forami, če je res bil pri nas, sploh obveščen nisem bil (večji paket). UA851345149HU


V-i-p je izjavil:


Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje ).


Najprej pišeš 24.12 2022 da si:
Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp

Sedaj pa glej čudo paket iz časa 24.12.22 ( Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp) se vrača nazaj.
2022-12-24 10:00 Leaving from departure country/region
Ko sem pisal o težavah z aliexpres si pametoval, da se tebi to ne dogaja, sedaj pa jamraš, da imaš težave. Tvoje izjave so si nasprotujoče. Po domače povedano lažeš (vsaj enkrat). Nabrž si paket prevzel , a si pozabil, zato sem te spomnil.
Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp

Eee, tole pa ne bo držalo (tisto z lažjo). Razen enega micenega paket nekje dve leti nazaj je do sedaj iz AE še vse prišlo, tole je prvi paket, ki mi je ušel. Moja krivda je samo to, da sem prej za tracking uporabljal kar AE ker mi je šel 17tracking na živce in sem ga izbrisal. V glavnem, pri zadnjem paketu pa sem enostavno rekel: novoletni prazniki, bo, ko bo. Sem pa danes govoril z uslužbencem na 080 14 00 za mednarodne pošiljke in mi je iz prve rekel, da tole nikdar ni blo v slo, ker tudi za nesledene pošiljke v slo (kar so te iz Aliča) se bi moralo videt, da je prišlo na našo pošto, pa se ne vidi nikjer. Po spominu ima kat prav. Sem že mel večji paket iz aliča, ki ni šel v nabiralnik (kot ta) pa vem, da je celo sledenje.posta.si pokazalo, da je pustil poštar obvestilo. Aja, pa tisto o laži, ne izmišljuj si prosim na podlagi tvojih idej ker v času dotičnega paketa so ostali trije že doma, ki so bli naročeni isti dan ali pa v istem tednu.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: V-i-p ()

val46 ::

Domen15 je izjavil:

Pozdrav,
kako ke zdaj s temi carinskimi postopki? nekaj paketov sem brez peoblema dobil domov v preteklem letu,
sedaj pa za vsakega dobim obvestilo da je predmet carinskega postopka,
VAT je itak že plačan, anpak obstaja kak shipping preko Hungary itd, kjer ni treba konstantno plačevat 3-4€ za vsak paketek??
Hvala

Vedno izberi aliexpress standard shipping pa ne bo nobenih problemov. Jaz raje plačam kak euro več za ta način pošiljanja, kot da se potem moram ukvarjat z našo carino. Do sedaj(100 paketov+) s to dostavno službo, še ni bilo nikdar problema.

e-marko ::

Danes dobil obvestilce od Pošte glede pošiljke. Sprejemna številka UA450361396VU, pošiljatelj PO BOX EK8114 VU, VANUATU.
Gledam moja naročila na AE in nikjer takšne številke.
postal.ninja mi pokaže, da je paketek začel pot Sep 02, 2022 preko Aliexpress-Cainiao, potem malo SunYou Logistics, pa spet malo Aliexpress-Cainiao in SunYou Logistics končno do Sep 24, 2022, 09:01 SunYou Logistics Arrived at Facility Slovenia.

Kaj bi naj dobil iz VANUATU mi ni jasno. Naročil sem neke činčaraje tam nekje konec avgusta, morda eden od teh?
Tisto je bilo vse Cainiao Super Economy Global.
Zanimivo. :)

Lp
...somebody, somewhere...

Izak ::

Si preveril da ni scam obvestilo?

e-marko ::

Kako to misliš? Obvestilo sem dobil v papirni obliki od Pošte. Tam na portalu sta tudi dve fotografiji paketka, ki ga uslužbenec drži v rokah.
Kaj pa je notri, pa nimam pojma. ;) Pa tudi ne bom izvedel, ker ne mislim plačevati za bigsigavedizakaj.

Lp
...somebody, somewhere...

poki66 ::

V-i-p je izjavil:

Aja, pa tisto o laži, ne izmišljuj si prosim na podlagi tvojih idej ker v času dotičnega paketa so ostali trije že doma, ki so bli naročeni isti dan ali pa v istem tednu.

to si preberi:

Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje :).

Tu si napisal 24.12.2022 Da si dobil vseh +10 artiklov ki si jih naročil v zadnjem času to je do dneva pisanja 24.12.2022.
Sedaj pa pišeš da paketa (enega iz med teh 10+) nisi dobil.
Kaj sem si jaz tu izmislil ? Vse si ti napisal, ker si se hotel pohvaliti, kako si pameten pri poslovanju z aliexpress. Tisto mojo izjavo o laži vzamem nazaj , ker ne ločiš med lažjo in resnico(ne poznam klinične slike). V blodnjah je težko videti razliko. Najbrž robe, o kateri pišeš, da se je izgubila , tudi nikoli nisi naročil. Kar tudi sam potrjuješ z objavo 24.12.2022:

Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje :).

matobeli ::

Dobr si ga!

Zdej pa gmah.

Domen15 ::

val46 je izjavil:

Domen15 je izjavil:

Pozdrav,
kako ke zdaj s temi carinskimi postopki? nekaj paketov sem brez peoblema dobil domov v preteklem letu,
sedaj pa za vsakega dobim obvestilo da je predmet carinskega postopka,
VAT je itak že plačan, anpak obstaja kak shipping preko Hungary itd, kjer ni treba konstantno plačevat 3-4€ za vsak paketek??
Hvala

Vedno izberi aliexpress standard shipping pa ne bo nobenih problemov. Jaz raje plačam kak euro več za ta način pošiljanja, kot da se potem moram ukvarjat z našo carino. Do sedaj(100 paketov+) s to dostavno službo, še ni bilo nikdar problema.





Okey, zdaj vidim da sem nekaj dni nazaj natocil en artikel za cca 100€ in preko ali standart shipping pa bom videl kaj bo...

Kak pa je mozno da včasih narocim kaj iz china pa že v 1 tednu pride to carine 🤔🤦

Tidule ::

Dostikrat imajo robo ze v carinskih skladiscih v evropi, ali pa imas sreco in je imel prodajalec ravno poln kontejner in je slo direkt na letalo.

V-i-p ::

poki66 je izjavil:

V-i-p je izjavil:

Aja, pa tisto o laži, ne izmišljuj si prosim na podlagi tvojih idej ker v času dotičnega paketa so ostali trije že doma, ki so bli naročeni isti dan ali pa v istem tednu.

to si preberi:

Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje :).

Tu si napisal 24.12.2022 Da si dobil vseh +10 artiklov ki si jih naročil v zadnjem času to je do dneva pisanja 24.12.2022.
Sedaj pa pišeš da paketa (enega iz med teh 10+) nisi dobil.
Kaj sem si jaz tu izmislil ? Vse si ti napisal, ker si se hotel pohvaliti, kako si pameten pri poslovanju z aliexpress. Tisto mojo izjavo o laži vzamem nazaj , ker ne ločiš med lažjo in resnico(ne poznam klinične slike). V blodnjah je težko videti razliko. Najbrž robe, o kateri pišeš, da se je izgubila , tudi nikoli nisi naročil. Kar tudi sam potrjuješ z objavo 24.12.2022:

Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje :).

Daj nauči se brati, lažnivec, seveda sem napisal DO TAKRAT VSE BP, če je pa dotični paket bil naročen in plačan 15. 12. 2022 kaj tebi ni jasno???!? Kaj misliš, da sem idiot, da bom pri "stotine" paketih naročenih iz Aliča pričakoval, da bom tega imel že 24. 12. 2022 doma po 9-ih dneh? Izkušnje, poba, izkušnje. Logično, da tega sploh štel nisem. Je pa vse ostalo kar je bilo naročeno isto 15.ga že vse doma, tako da raje stfu, no, pa ne se smešit :).
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

poki66 ::

V-i-p je izjavil:

poki66 je izjavil:

V-i-p je izjavil:

Aja, pa tisto o laži, ne izmišljuj si prosim na podlagi tvojih idej ker v času dotičnega paketa so ostali trije že doma, ki so bli naročeni isti dan ali pa v istem tednu.

to si preberi:

Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje :).

Tu si napisal 24.12.2022 Da si dobil vseh +10 artiklov ki si jih naročil v zadnjem času to je do dneva pisanja 24.12.2022.
Sedaj pa pišeš da paketa (enega iz med teh 10+) nisi dobil.
Kaj sem si jaz tu izmislil ? Vse si ti napisal, ker si se hotel pohvaliti, kako si pameten pri poslovanju z aliexpress. Tisto mojo izjavo o laži vzamem nazaj , ker ne ločiš med lažjo in resnico(ne poznam klinične slike). V blodnjah je težko videti razliko. Najbrž robe, o kateri pišeš, da se je izgubila , tudi nikoli nisi naročil. Kar tudi sam potrjuješ z objavo 24.12.2022:

Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke, ki jih prodajalci niso poslali v roku. Ampak MV ga pa še vedno serje :).

Daj nauči se brati, lažnivec, seveda sem napisal DO TAKRAT VSE BP, če je pa dotični paket bil naročen in plačan 15. 12. 2022 kaj tebi ni jasno???!? Kaj misliš, da sem idiot, da bom pri "stotine" paketih naročenih iz Aliča pričakoval, da bom tega imel že 24. 12. 2022 doma po 9-ih dneh? Izkušnje, poba, izkušnje. Logično, da tega sploh štel nisem. Je pa vse ostalo kar je bilo naročeno isto 15.ga že vse doma, tako da raje stfu, no, pa ne se smešit :).


Vprašuješ kaj mi ni jasno. Jasno mi ni to, da se še naprej vlečeš ven z novimi lažmi.
Na AE v zadnjem času naročil +10 artiklov, vse dobil bp, plus avtomatsko vračilo denarja za 3 izdelke,......

Ti seveda to prebereš
seveda sem napisal DO TAKRAT VSE BP

Kje za boga si prebral DO TAKRAT VSE BP. DO TAKRAT to je tvoja fantazija v tvoji glavi, napisal pa takrat nisi tega.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Pustiva sedaj to brezvezno dokazovanje, kaj si napisal in kaj nisi. Zaradi tega ni nihče imel nobene škode. Ne bi pa rad imel opravkov s teboj v realnem življenju, dobil sem vtis, da si neke vrste patološki lažnjivec.
Patološki lažnivec
Patološki lažnivec je oseba, ki pogosto laže, da bi naredila vtis na druge. V medicinski literaturi je bil ta tip osebnosti prvič opisan pred več kot 100 leti. Nekateri psihologi verjamejo, da se patološki lažnivci od običajnih lažnivcev razlikujejo po tem, da je patološki lažnivec prepričan, da govori resnico, in se hkrati navadi na vlogo. Mnogi pa se s to razlago ne strinjajo v celoti, se pa strinjajo, da so patološke laži posebno duševno stanje. Čeprav se izraz "patološki lažnivec" v klinični diagnozi ne uporablja, večina psihiatrov meni, da je ta tip osebnosti bodisi posledica psihiatrične bolezni bodisi nizke samozavesti..

S tem jaz končujem to brezplodno debato.Ti pa lahko narediš prvi korak v pozitivni smeri in priznaš, da si se pač hotel malo pohvaliti in narediti vtis na druge.

V-i-p ::

Ma če imaš ti pet čistih v glavi :). Daj, prvo reci mami za kak € pa naredi svoje prvo naročilo na AE, pa se potem "hvali" pred drugimi kot temu rečeš. Še tole ti prilimam, pa zaključim s tabo. Pozorno si poglej sliko pobič, komentiral tvojih frustracij ne bom več.

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

e-marko ::

Pa dajta se umiriti, no. Pridem po nekaj tednih pogledati v temo in zabašeta vse skupaj. Ostale ne zanima ravno vajino prepucavanje. Saj vem, da je težko ne imeti zadnje besede, sploh tukaj. Morda pa se vseeno eden odloči in s tem pokaže svojo zrelost. Verjamem, da bo mod malo počistil nekaj tega balasta, vključno s tem mojim, ki bo potem nerelevanten.
LP
...somebody, somewhere...

Joseph033 ::

Pozdrav vsem kateri ste prisotni v tej temi naročanje preko aliexpress za vas imam vprašanje v katerem me zanima ali je kdo že naročal 120W polnilnik ali pa mogoče 130W,140W polnilnik in kako je zadovoljen z izdelkom. Za odgovor se vsakemu posebej že v naprej zahvaljujem.

bbf ::

bbf je izjavil:

Runner71 je izjavil:

Tko se je meni zgodilo - "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji - in ne prodajalec in ne Ali nista hotla slišat o refundu..da je paket kao na pošti in naj preverim....po 14 dneh pisanja, sem raje obupal....naročil pa sem naj pošljejo preko Ali express saver....


bbf je izjavil:

m3k je izjavil:

bbf je izjavil:

Samo na hitro: kaj se dogaja z Sunyou SY########### pošiljkami? Ene pridejo, druge se zataknejo v "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji...

@bbf
Imam podobno eno pošiljko, ki je prispela "at facility", pa me zanima če si medtem že dobil omenjene pošiljke ?

Ne. Za eno sm že dobil denar nazaj, za drugo pa po dogovoru s prodajalcem še slab teden počakam in užgem refund.

Saj men so tud težil, naj preverim. Pa sem jim kopipejstal email odgovor od pošte, da nimajo zabeležbe o pošiljki, kar v slovenščini. Mi je nazaj kitajc v slovenščini odgovoril naj počakam še 10 dni..



Post festum: dobil ves keš nazaj.
Dobil tudi oba manjkajoča paketa. Originalna CN23 etiketa s številko sledenja prelimana z novo, nikjer v sistemu sledljivo, izvorna pošta Vanatau, z napačno IOSS kodo, opis vsebine pravi. Carina odprla postopek, plačal tistih 3papol evra za kos. Zanimivo, da nova tracking koda, čeprav carina pravi, da jo lahko sledim, ni nikjer valid, tudi na naši pošti ne. Zdej, če je šlo res čez Vanatu je vprašanje, namreč na isti nalepki je eno nemško logistično podjetje podpisano. kr neki..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bbf ()

kajtimara ::

Vrnjen denar v 1 tednu. 2x.

dr.Akula ::

@Joseph
Za tako stvar bi jaz zaupal Ankerju in na drugem mestu še Ugreen-u. Saj obstaja še kakšna Kitajska firma, ki je mogoče še ok pri tem, samo jaz imam izkušnje samo s tema dvema.
Za Anker bi raje kupil iz amazona, če že moraš imeti tak polnilec. Tu imaš 140W, lahko še sam pobrskaš. EDIT: Saj večina vas verjetno ve, ampak za brsaknje med evropskimi Amazon trgovinami je meni najboljši primerjalnik cen Hagglezon.

Ugreen ima pa na Ali-ju svojo trgovino (ima jo tudi Anker, samo tam je s polnilniki bolj bogo). Link.
ni podatka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dr.Akula ()

MasterMiG ::

Mene tudi zanima odgovor na vprašanje, zastavljeno višje na strani, za moje pojme ni bilo odgovorjeno:
kako za vraga sploh še naročati z Alija, če sedaj čisto vsaka p*******a zahteva "carinski postopek"?! včeraj za 4€ vreden artikel plačal 7€ carinskega postoška?! Pa če to ni svinjarija od kraje!
Ali bi bilo bolje na hrvaško vse pošiljat, so tam tudi taki roparski zagovedniki?
There is nothing to fear but the fear itself.

val46 ::

Kako ti ni bilo odgovorjeno??? Vedno, ampak res vedno uporabi Aliexpress standard shiping v kolikor je na voljo, pa ne bo nikdar potrebe po plačevanju našim carinikom. Če pa te vseeno prodajalec "zajebe" in pošlje s katero drugo pošto, pa enostavno odpreš dispute in kot vzrok napišeš nepravilna dostavna služba. Nenazadnje za to dostavno službo ponavadi plačaš kak euro več kot za kak cainao ali morda celo china post, že zato je smiselno odpret dispute, sploh če se potem ustavi na naši carini. Paket pa enostavno pustiš ležat tam našim na carini, pa naj se pol oni zajebavajo s pošiljanjem nazaj na kitajsko.

Tidule ::

MasterMiG je izjavil:

Mene tudi zanima odgovor na vprašanje, zastavljeno višje na strani, za moje pojme ni bilo odgovorjeno:
kako za vraga sploh še naročati z Alija, če sedaj čisto vsaka p*******a zahteva "carinski postopek"?! včeraj za 4EUR vreden artikel plačal 7EUR carinskega postoška?! Pa če to ni svinjarija od kraje!
Ali bi bilo bolje na hrvaško vse pošiljat, so tam tudi taki roparski zagovedniki?


Na aliexpresu ni težav naročat, če ne poslušaš kekcev, ki prodajajo pravljice o tem, da so za 4 eur vreden artikel plačali 7 EUR stroškov postopka.

Tisti, ki kažejo vsaj zametke funkcionalne pismenosti primarno naročajo izdelke preko dostavnih služb, ki same opravljajo carinske postopke in ni dodatnih stroškov in hrati sprejmejo tveganje, da se bo pri posameznih izdelkih lahko zgodilo, da bo potrebno plačali 3,25 EUR pošti, ker izdelek ne bo ustrezno poslan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

val46 ::

Ali pa še teh 3,25€ kot ti praviš Tidule ne. Jaz vedno naročujem preko AE standard shipping in pri 100+ pošiljkah, sem do sedaj dobil iz strani carine 3 obvestila. Vse ostale pošiljke so lepo prispele v poštni nabiralnik brez nobenega problema in brez nepotrebnega ukvarjanja z našo carino/pošto/finančnim uradom. Pri toliko pošiljkah ki jih naročujem pri kitacjih, se mi res ne da ukvarjat še s tem, zraven pa študirat za kateri artikel bi sedaj oni potrebovali neka dokazila, račune in ne vem še kaj. Ok, če bi naročeval robo, ki bi stala 100€ in več, potem kul, da pa bi jim pošiljal dokazila za vsako stvar, ki stane par € se mi pa res ne da. Nimam toliko časa da bi se še s tem ukvarjal. Zatorej raje plačam kak euro več za dostavno službo in sem skoraj da 100% prepričan, da bom dobil v nabiralnik brez kakega dodatnega dela in ukvarjanja. Do sedaj je bilo tako in upam da tako tudi ostane v bodoče. No, za tiste 3 pošiljke, ki so se še vedno zataknile na carini, sem pa odprl dispute po zgoraj opisanem postopku(napačna dostavna služba) in ga tudi dobil-beri vrnjen denar kupnine. Našo carino sem pa mirno ignoriral. Kaj so potem s tem naredili, je njihova stvar.

Tidule ::

meni se pač zdi precej neumno, da nekaj čakam par tednov, potem pa špilam francoza zaradi 3 EUR, pač vsakemu svoje. Je pa res da nimam navade v tri dni naročan in stvari praviloma rabim. Tako, da v tistih par primerih, ko prodajalec kaj spalamudi s pošiljanjem, raje plačam 3 eur, kot da čakam dodatna dva meseca.

Ampak karkoli že, to je tveganje, ki je prisotno, vsak se zase odloči kako ga bo upravljal. Dejstvo pa je da nekdo, ki trdi, da je pošti plačal 7 EUR za postopek pri 4 EUR vrednem paketu ali laže ali pa je zabit kot noč in niti ne ve kaj je sploh plačal.

val46 ::

Ja verjamem. Ampak jaz stvari ki jih nujno rabim, ne naročujem iz Kitajske, ker ne vem če bodo prišle pravočasno. Tko da stvari ki jih nujno rabim raje kupim pri lokalcih, četudi kdaj plačam kak euro več zato, ampak jih imam pač doma še isti ali naslednji dan recimo. AE se poslužujem izrecno za stvari na zalogo, vsaj par mesecov poprej, kot bi potreboval, ali pa za kake obskurne zadeve, ki jih pri nas ne dobim, ali pa bi bile precej dražje. Po večini, nobena od teh ni najbolj nujna. In še če praviš da plačaš te 3€...kolk časa pa še čakaš pol da dobiš pošiljko domov od plačila? Ker jaz sem samo enkrat do zdej to plačal, čisto prvič ko sem dobil obvestilo od pošte oz carine, pa sem kljub plačilu in vsemu zahtevanemu poslal na njihov link, še vedno čakal dva tedna, da je paket prispel iz LJ do mene. Tudi zato raje uporabljam standard shiping, ker pride v roku recimo enega meseca iz Kitajske do mene, ne da rabim pol še dva tedna čakat, da se naši cariniki spomnijo oddat na pošto.

Tidule ::

Ce se le da seveda uporabljam shipping preko madzarske, kjer oni poskrbijo za uvozne storitve, to sploh ni vprasanje. Sqm vcasih gre pac kaj narobe in za 3 eur pac ne grem zgubljat casa in narocat se enkrat, sploh ker se to zgodi 1-2 na 100 paketov. Ponavadi narocam bulk za posamezen diy projekt ki ga delam in se mi zdi neumno da bo potem cel projekt stal ker en kos manjka.

Moje izkusnje so da dobim v roku enega tedna od placila. Odvisno kako pade vikend. Je pq to mqjhen vzorec, ene 4 primerov v zadnjem letu. Nazadnje so me presenetili pred bozicem, ko sem placal v ponedeljek popoldan v cetrtek je bilo pa dostavljeno. Sem bil 100% da ne bo pred bozicem.

poki66 ::

val46 je izjavil:

Če pa te vseeno prodajalec "zajebe" in pošlje s katero drugo pošto, pa enostavno odpreš dispute in kot vzrok napišeš nepravilna dostavna služba.


Enostavno ni možnost izbire "nepravilna dostavna služba" ali sem to opcijo spregledal. In če bi bila ta opcija nikjer ne piše katero pošto sem izbral pri naročanju, ali pa sem tudi to spregledal.
A lahko bolj zapleteno opišeš, kaj izbereš pri sporu in kje je zabeležena izbrana pošta naročanja?

MasterMiG ::

Nisem vedel nič od tega, hvala za informacije. Če torej izberem aliexpress standard shipping, bodo paketi spet prisli normalno, brez tega carinskega dreka in colanja?
Ne vem kako sem lahko nepismen, če naročim artikel iz alija, kot vsa leta do letos, in potem dobim za 2/3 pošiljk ta strošek carinjenja? Ravno danes sem dobil zadnji paket, za katerega sem plačal 4.33€, in 7.01€ carinskega postopka zanj. Očitno sem kekec. Kako naj bi kar vedel?? Sedaj pac raziskujem, zakaj temu tako, hvala za odgovore in pomoc pri tem.
Torej, ce izberem standard shipping, tega ne bo vec, paketi bodo normalno prispeli domov v nabiralnik, brez teh carinskih postopkov in iskanja, za kateri produkt sploh gre in colanja? Da ali ne?
There is nothing to fear but the fear itself.

darkolord ::

Od prvega julija 2021 je obvezen carinski postopek za VSE blagovne pošiljke iz tretjih držav.

To je bilo omenjano velikokrat:
- po televiziji
- v vseh časopisih
- v vseh večjih spletnih medijih (po celotni EU)
- na slo-techu
- na strani Pošte
- na aliexpres
- ...

Kako ti je uspelo za to zapraviti 7,01 eur, ne vem, ker tudi ko opraviš spletni postopek, imaš tam večkrat razloženo, kateri način je najugodnejši (neposredno zastopanje = 3,25 EUR).

Lahko pokažeš postavke na računu?

Glede tvojega vprašanja - pri Aliexpress Standard (in Saver) shipping Aliexpress robo uvozi sam, zato po dosedanjih izkušnjah ne plačaš dodatnih dajatev in storitev. Ni pa za to nobene garancije.

Zgodovina sprememb…

FoxKnox ::

Izogibajte se prodajalcem, ki imajo na izbiro več poštnih agentov vse free shipping. Poslal bo preko tistega, ki bo njemu najcenejši.
Jaz osebno raje plačam par 10 centov za saver shipping kot pa zastonj Caniaio global, čeprav je na koncu vse saver. Ziher je ziher.

k4vz0024 ::

Naročil sem izdelek na AE. Prodajalec je jamčil, da bo v roku 7 dni dostavil izdelek. Seveda ga ni. Kaj lahko zahtevam?

darkolord ::

Vračilo denarja, ko poteče rok za dostavo, ki je napisan v naročilu.

k4vz0024 ::

Hvala za pojasnilo. In kakšen dispute naj odprem zaradi pretečenega roka, ker prodajalec ne želi izplačati denarja?

darkolord ::

Rok je "Estimated delivery date", ne tistih "7 dni".

V dispute enostavno izbereš "Item not received" in "Still in transit, past the delivery time".

k4vz0024 ::

Ne prodajalec jamči Just in time!

darkolord ::

Daš povezavo na izdelek in sliko naročila (brez tvojih podatkov)?

Zgodovina sprememb…

k4vz0024 ::

Se opravičujem za mojo netočnost. Prodajalec navaja 5-days time delivery. Bi ti nalepil Link, ki ga s tablice ne morem, ker sem v aplikacj AE. Ampak lahko povem, da gre za Romozz power bank 60.000 mAh, ki bo prispel iz Španije. Cena pa je 70EUR.

errhec ::

Piše 5 dni, vendar ko greš na naročilo piše "Free Shipping Estimated delivery on Feb 17".

Kakorkoli, na zalogi je samo še en komad, in dostava je iz Belgije, vsaj za tega, ki sem ga sam našel.

Romoss in ne RomoZZ ?
dd

darkolord ::

Torej ja, velja za delovne dneve in v primeru zamude si upravičen do enega kupona v višini $1 na naročilo:

Zgodovina sprememb…

val46 ::

poki66 je izjavil:

val46 je izjavil:

Če pa te vseeno prodajalec "zajebe" in pošlje s katero drugo pošto, pa enostavno odpreš dispute in kot vzrok napišeš nepravilna dostavna služba.


Enostavno ni možnost izbire "nepravilna dostavna služba" ali sem to opcijo spregledal. In če bi bila ta opcija nikjer ne piše katero pošto sem izbral pri naročanju, ali pa sem tudi to spregledal.
A lahko bolj zapleteno opišeš, kaj izbereš pri sporu in kje je zabeležena izbrana pošta naročanja?


Po pravici povedano se s tem nisem nikdar rabil ukvrajati(kje naj bi bila vidna dostavna služba), ker vedno, ampak res vedno, naredim screenshot naročila, ko je le to sprevedeno na AE app v telefonu. In tam ti potem lepo piše, katero dostavno službo si izbral, kot tudi da je bila za doplačilo. V dispute sem pa vedno napisal oz izbral, item never arrived. Je pa res, da moraš počakati na to, da poteče čas za dostavo. Se pravi tistih 90 dni, sicer ti bodo "zatežili", da je artikel še na poti. Ampak pri teh 3 paketih od 100+, mi ni blo težko tud to počakati. V bistvu sem moral večkrat odpirat dispute za artikle, ki niso nikdar prišli, kot pa za te, ki bi se zataknili na naši carini.

MasterMiG je izjavil:

Nisem vedel nič od tega, hvala za informacije. Če torej izberem aliexpress standard shipping, bodo paketi spet prisli normalno, brez tega carinskega dreka in colanja?
Ne vem kako sem lahko nepismen, če naročim artikel iz alija, kot vsa leta do letos, in potem dobim za 2/3 pošiljk ta strošek carinjenja? Ravno danes sem dobil zadnji paket, za katerega sem plačal 4.33€, in 7.01€ carinskega postopka zanj. Očitno sem kekec. Kako naj bi kar vedel?? Sedaj pac raziskujem, zakaj temu tako, hvala za odgovore in pomoc pri tem.
Torej, ce izberem standard shipping, tega ne bo vec, paketi bodo normalno prispeli domov v nabiralnik, brez teh carinskih postopkov in iskanja, za kateri produkt sploh gre in colanja? Da ali ne?


Tako nekako ja, ampak ni pa garancije da bo vedno delovalo. Meni, do sedaj deluje dokaj dobro. In če je uspešnost preko 95%, se mi zdi to kar dobra taktika naročevanja preko AE. Govorim o manjših zneskih za katere ni potrebno plačati carine. Ne vem in ne bom trdil, da je postopek pri artiklih vrednih 150€ in več enak. To naj ti pove nekdo, ki dejansko naročuje take vrste izdelkov na AE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

V-i-p ::

k4vz0024 je izjavil:

Se opravičujem za mojo netočnost. Prodajalec navaja 5-days time delivery. Bi ti nalepil Link, ki ga s tablice ne morem, ker sem v aplikacj AE. Ampak lahko povem, da gre za Romozz power bank 60.000 mAh, ki bo prispel iz Španije. Cena pa je 70EUR.

Saj maš v app-u tudi možnost delit link.

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
««
167 / 190
»»