» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
166 / 190
»»

poki66 ::

val46 je izjavil:



Zavedaj se nekaj...ta izdelek Francije ni videl od blizu niti približno. Oni ti kao podaljšujejo odpremo izdelka, ker ga v franciji še ni. Kar pomeni, čakajo da pride ta izdelek do njih v francijo iz Kitajske in potem ti ga bodo preposlali k tebi domov. To si definitivno naročil pri kaki "francoski trgovini" kot so pri nas razni "šalabajzerji" ki naročujejo pri AE,Alibaba,Wish in podobnih trgovinah na kitajskem, potem pa tu pri nas prodajajo po 5x višji ceni. Nesrečo si imel samo v tem predvidevam, da si naročil izdelek ki ga ta francoska trgovina ni imela na zalogi in sedaj čakajo, da prvo oni dobijo iz Kitajske in prepošljejo tebi. Zato to podaljševanje odpreme od njih do tebe.

Vedno naročam direktno na aliexpress, to je ta stran https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Včeraj sem končno naletel na pravega človeka na aliexpress pomoči. Je dejansko pritisnil na trgovca.
Dear Customer,

Thank you for contacting AliExpress regarding your order 8159719323478765.

Upon checking, your payment was already verified by aliexpress last 2022-12-14 and the status of your order was awaiting shipment. With this period, Seller has until 2023-01-04 to ship your order and to give update for the tracking number of your order. If still there is no update after 2023-01-04, your order will be automatically closed and your payment will be refunded on certain period.

If you do not want to wait any longer, you can initiate a cancellation, and the seller will respond within 48 hours. If the seller does not respond in the system within 48 hours, the order will be automatically closed and your payment will be refunded on certain period.
You can also contact the seller for the further update of your order.
Thank you for your understanding and cooperation which is highly appreciated and we hope you have a great experience shopping with AliExpress.

Ali lahko sprožim spor, da ni bilo poslano z izbrano pošto ?
Free Shipping From France to Slovenia via FR_LOCAL_DHL_EU

danes mi je status spremenil v Awaiting delivery (posredovanje aliexpress ga je zdrmalo) Pošilka kaže, da gre v Slovenijo. in je na poti že od 17.12.22. Upam da ni spet prevara in je številka od kakega drugega iz Slovenije. Pred dnevi je bilo tako.

YANWEN
- China - No phone - Sync Time: 2022-12-31 10:14:51 (GMT+01:00)
2022-12-29 13:08

Luxembourg Airport Sorting Centre, Package data received
2022-12-28 14:28

International shipment release - Import
2022-12-23 06:30

Port of destination - Arrival
2022-12-22 14:26

Port of departure - Departure
2022-12-22 07:48

Notification électronique de l'envoi reçue
2022-12-20 16:07

Yanwen facility - Outbound
2022-12-20 02:52

Last mile=> Luxembourg Post, number LLxxxxxxxxx
2022-12-18 16:24

Processing information input
2022-12-18 16:21

Yanwen Pickup scan
2022-12-17 16:49

Order processed by shipper

Sledenje Luxembourg Post:


Package collected
Your package has been collected and is in transit. Please wait patiently.

Luxembourg Post
- Luxembourg - No phone - Sync Time: 2022-12-31 10:14:52 (GMT+01:00)
2022-12-29 00:00

Luxembourg Airport Sorting Centre, Entry into the postal network
2022-12-22 00:00

Luxembourg Airport Sorting Centre, Electronic Notification of Shipment Received

val46 ::

Jst te zastopim kaj praviš in ja, ti že naročiš preko AE in trgovina dejansko obstaja v Franciji. Problem je v tem, da ta trgovina nima proizvodnje v Franciji, kjer bi ta ali katerikoli drug izdelek proizvajali, ampak samo prepakirajo izdelke iz Kitajske. Pač si naročil nekaj, kar niso imeli na zalogi in sedaj so morali/morajo prvo oni ta izdelek naročit in dobit iz Kitajske, da ga lahko potem prepošljejo k tebi. V tem je vsa umetnost. Če bi ti dobil trgovino iz katere oni naročujejo, bi verjetno ta isti izdelek dobil hitreje(brez romanja v Francijo) in zna bit da tudi ceneje.

stara mama ::

Zdravo,
naročil bi eno večjo zadevo na AE, vrednost malo prek 300EUR skupaj s poštnino (Inclusive of VAT).
Masa skoraj 10kg, Cainiao Heavy Parcel Line.
V bistvu so štirje kosi, pri tem da je polovica cene samo poštnina.
Bo šlo preko naše davčne in carine BP, ali bo kak postopek?

Sicer je za 20EUR več možno tudi preko DHL, za 50EUR več pa Aliexpress Standard Shipping

LP

Zgodovina sprememb…

recmajkemi ::

Ko bo znesek za isto pošiljko nad 150, se ti bo v košarico zmanjšal saj nad 10 evri me obracunavajo divja. Postopek ostane na tebi, ko prispe blago v .si. odsvetujem DHL, ker ti bojo zarčumali še neko bančno garancijo.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

FoxKnox ::

Ali ni za tako veliko zadevo kakšnega evropskega skladišča ?

stara mama ::

Ni se zmanjšalo za davek, cena za 1 izdelek (94EUR) ali pa 4 ostaja enaka, nekaj je samo popusta pri poštnini, nad checkout pa še vedno piše: inclusive of VAT - kar mi ni jasno, niti nimam izkušenj s tem.
Vem pa, da Cainiao Heavy Parcel Line - bi naj šlo brez postopkov, vsaj za nižje vrednosti.

Zato sprašujem, če ima kdo podobne izkušnje?

Ali ni za tako veliko zadevo kakšnega evropskega skladišča ?

Žal ne, ali pa je cena povsem evropska :)

Zgodovina sprememb…

recmajkemi ::

Ja čudno tudi pri sebi vidim sedaj, ko so zneski višji ostaja obračunan DDV. No pri mojem zadnjem naročilu z višjim zneskom ni bilo tako.

Vse ok potem bi moralo iti skoz potem brez večjih dodatnih stroškov. Slabe 3 € max za potrditev že plačanega DDVja.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

darkolord ::

Še enkrat, "slabe 3 € max za potrditev že plačanega DDVja" velja za blago DO 150 EUR.

Ja, lahko Kitajci robo prešvercajo, ampak prek sistem IOSS pošiljke, dražje od 150 EUR, ne morejo.

gansta ::

gansta je izjavil:

Ima kdo zadnje izkušnje z: China to Slovenia via Cainiao Heavy Parcel Line ?

Preko katerih držav gre in ali gre brez dodatnih stroškov?


Anyone? Na seznamu sicer je, da gre brez problemov preko NL...

m3k ::

bbf je izjavil:

Samo na hitro: kaj se dogaja z Sunyou SY########### pošiljkami? Ene pridejo, druge se zataknejo v "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji...

@bbf
Imam podobno eno pošiljko, ki je prispela "at facility", pa me zanima če si medtem že dobil omenjene pošiljke ?
Mirko tipka na radirko ////

bbf ::

m3k je izjavil:

bbf je izjavil:

Samo na hitro: kaj se dogaja z Sunyou SY########### pošiljkami? Ene pridejo, druge se zataknejo v "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji...

@bbf
Imam podobno eno pošiljko, ki je prispela "at facility", pa me zanima če si medtem že dobil omenjene pošiljke ?

Ne. Za eno sm že dobil denar nazaj, za drugo pa po dogovoru s prodajalcem še slab teden počakam in užgem refund.

Runner71 ::

Tko se je meni zgodilo - "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji - in ne prodajalec in ne Ali nista hotla slišat o refundu..da je paket kao na pošti in naj preverim....po 14 dneh pisanja, sem raje obupal....naročil pa sem naj pošljejo preko Ali express saver....


bbf je izjavil:

m3k je izjavil:

bbf je izjavil:

Samo na hitro: kaj se dogaja z Sunyou SY########### pošiljkami? Ene pridejo, druge se zataknejo v "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji...

@bbf
Imam podobno eno pošiljko, ki je prispela "at facility", pa me zanima če si medtem že dobil omenjene pošiljke ?

Ne. Za eno sm že dobil denar nazaj, za drugo pa po dogovoru s prodajalcem še slab teden počakam in užgem refund.

Orias ::

Zanima me, če ima kdo izkušnje z kurirjem Meest Group ?

delfinus ::

Imam, dostavil je GLS, ni bilo obracuna DDV ali podobno. lp, d.

bbf ::

Runner71 je izjavil:

Tko se je meni zgodilo - "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji - in ne prodajalec in ne Ali nista hotla slišat o refundu..da je paket kao na pošti in naj preverim....po 14 dneh pisanja, sem raje obupal....naročil pa sem naj pošljejo preko Ali express saver....


bbf je izjavil:

m3k je izjavil:

bbf je izjavil:

Samo na hitro: kaj se dogaja z Sunyou SY########### pošiljkami? Ene pridejo, druge se zataknejo v "Slovenia, Arrived at Facility" lokaciji...

@bbf
Imam podobno eno pošiljko, ki je prispela "at facility", pa me zanima če si medtem že dobil omenjene pošiljke ?

Ne. Za eno sm že dobil denar nazaj, za drugo pa po dogovoru s prodajalcem še slab teden počakam in užgem refund.

Saj men so tud težil, naj preverim. Pa sem jim kopipejstal email odgovor od pošte, da nimajo zabeležbe o pošiljki, kar v slovenščini. Mi je nazaj kitajc v slovenščini odgovoril naj počakam še 10 dni..

hazlhof ::

Ali vsak sam vpisuje v tabelo o pošiljanju?
Sem naročil prek Special Line-YW pošte in sem dobil prijazno pismo od naše carine. Potem pa še položnico.

Orias ::

delfinus je izjavil:

Imam, dostavil je GLS, ni bilo obracuna DDV ali podobno. lp, d.


Hvala za odgovor. Sem pričakoval da bo nekaj takega. Sem že malo "cviknil", ker sem naročil 33140 baterije v vrednosti 120€ in nebi rad "kabali" delal dobička :D :D.

buttcrack ::

hazlhof je izjavil:

Ali vsak sam vpisuje v tabelo o pošiljanju?
Sem naročil prek Special Line-YW pošte in sem dobil prijazno pismo od naše carine. Potem pa še položnico.

Preveri tracking #, če je šlo res preko Yanwen. Možno da te je kitajc nategnil.

gansta ::

gansta je izjavil:

gansta je izjavil:

Ima kdo zadnje izkušnje z: China to Slovenia via Cainiao Heavy Parcel Line ?

Preko katerih držav gre in ali gre brez dodatnih stroškov?


Anyone? Na seznamu sicer je, da gre brez problemov preko NL...



Kar res nobeden ni naročal nikoli preko njih? China to Slovenia via Cainiao Heavy Parcel Line

poki66 ::

Kje na aliexpress strani vidim podatke o izbiri pošte (Shipping method), ki sem jo izbral pri naročilu?

hotig ::

@poki66

Vidiš lahko le dejansko (končno) izbiro, ki pa ni vedno enaka, kot tista opcija, ki si jo izbral ob naročilu. Ja, se je tudi meni zgodilo pred kakim mesecem, da sem izbral AliExpress Standard Shipping pa je prodajalec sam spremenil v Cainiao Standard For Special Goods. No je šlo brez težav prek Nizozemske in bo po sledljivih podatkih PS dostavila čez kakšen dan.

Sicer pa je postopek da vidiš dostavljalca tak: Orders - Order details - v sivem okvirčku nad izdelkom klikneš opis trenutnega stanja - odpre se novo okno z podatki o sledenju - desno zgoraj nad sledilno št. ti piše dostavna služba (pač prodajalci se včasih sami premislijo, nevem zakaj, najbrž $$$).

OK, je še ena opcija: Orders - klikneš Trak order - odpre se okno z podatki o sledenju - ...

No v glavnem je dober naredit PrtSc ob izpolnjevanju naročila, da imaš pol konkreten razlog za dispute, če prodajalec izbere drugega dostavljalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotig ()

recmajkemi ::

Meni se je že drugič zgodilo, da je .HU prepošiljatelj navedel naslov paketomata/kiosk prevzemne točke. Saj izdelek je prišel do mene oz. v zadnji fazi ravno obratno jaz do njega. Me vseeno moti, da ne pride na sam naslov, saj gre dodaten čas in usklajevanje časa za prevzem paketa. Se vam zdi to smiseln razlog despute za delni refund poštnine* al sem pač razvajena rit?


*Ni bila poceni ~29€
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

val46 ::

Preko katere pošte oz pošiljatelja si pa pošiljal? Ker jaz takega primera še nisem imel, je pa res da se vedno poslužujem Aliexpres standard shiping in gre vedno preko pošte slovenije. Se pravi, ne jemljem nikdar kakih GLS,UPS,FeDex in podobnih kurirskih služb. Mogoče je paket prevelik za tvoj poštni nabiralnik, pa ko pride pošta te ni doma in potem poštar sam od sebe da v kak "paketomat" morda? Se pravi, zna bit da je problem pri tvoji lokalni pošti, ne pa pri AE oz prepošiljatelju na madžarskem.

recmajkemi ::

Ne ne to smo že obdelali, nekaj mojih postov v tej temi nazaj. Ampak lahko še enkrat tukaj; Se pravi na Kitajskem nalepkica z mojim naslovom v .hu pa prelepljena z mojim imenom in naslovom prevzemne točke. Na lokalnega dostavljalca se nimam kaj bentiti saj ima tako naročeno. Ko sem sam nekaj pošiljal v tujino mi je tudi dpd aplikacija cca. 3 € ceneje izračunala stroške pošiljanja na prevzemno točko, kot na naslov 200 m stran.

Vprašanje je le ali je smotrno, moralno, itn. pričakovati delno povračilo poštnine?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

val46 ::

To zastopim. Ampak, brez tvojega privoljenja naj pošta(ali pač kaka druga paketna kurirska služba) ne bi smela spreminjati pošiljanje v paketomate recimo. Kako pa dobiš informacijo kje naj bi se ta tvoj paket nahajal? Ker mene do sedaj ni poštar še nikdar predhodno obvestil, da ima zame pošiljko iz Kitajske, ampak je vedno prinesel kar domov. Če sem bil doma mi jo je dal v roke, drugače v nabiralnik. Je pa res da so v 99% paketi manjše velikosti in ni težav, da jih ne bi mogel spraviti v nabiralnik. Tako da mi je že to čudno, kako veš kje se paket nahaja, če ni poslan direkt k tebi? Če je kot ti praviš prelepljena nalepka z naslovom prevzemne točke namesto tvojim osebnim naslovom, kako te lahko obvestijo da je paket pri njih, brez da bi ti za to vedel?

No, odgovor na tvoje vprašanje je pa tak, da ja, pomoje so ti dolžni kaj malega refundirat nazaj, ampak boš težko dokazal, da nisi sam hotel pošiljanja v paketomat najbrž. Tako da, če nimaš s tem še dodatnih stroškov(napr. plačilo pri prevzemu ali kaj podobnega), bi jaz na tvojem mestu pozabil in se niti ne bi s tem ukvarjal. Če pa te lokalni poštar pozna(druge variante kako ti sploh izveš da imaš paket v paketomatu niti ne vidim), bi se na tvojem mestu z njim zmenil, da ko dobi kak paket zate in je naslovljen na paketomat, bi mu rekel, naj ti ga prosim kar dostavi domov.

StevicaM ::

Jaz sem v 3 letih narocil za vec kot 100 tisoc evrov na aliexpresu, sem diamanten clan z 80k tockami(max20k) pa se nisem nikoli obremenjeval okoli posiljk kolikor se tu ljudje obremenjujejo za unih par evrov narocenih z katerimi ma kitajac, ponavadi vec stroskov in dela kot koristi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: StevicaM ()

V-i-p ::

StevicaM in kaj zdaj, se ti moramo klanjat?
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

val46 ::

Si ja...in jaz vsak dan vidim svizca kako zavija čokolado :))

Steinkauz ::

Že kar nekaj let uporabljam aliexpress.
Pred kratkim sem naročil malo dražjo stvar in je prejeta stvar bila malo preveč drugačna od oglaševane.
Sem pisal sellerju, samo je ročno narjen izdelek in se je zgovarjal, da je to pričakovano.
Glih dispute zato nisem hotel dat, ker je to delno res, sem pa pustil 3 star review.

Sedaj po parih dneh pa vidim, da je moj review izginil.
Sem kontaktiral aliexpress pa so sam neki mutili, da bodo neki interno zabeležili, ampak da ne morjo nč glede tega narest.

Na izdelku so tako samo 5 star reviewji.

Tako da so te ocene bolj pesek v oči.

OK.d ::

No daj še link do te stvari.
LPOK.d

Kapitan Jack ::

100k rubljev mogoce.

bruco21 ::

gansta je izjavil:

gansta je izjavil:

Ima kdo zadnje izkušnje z: China to Slovenia via Cainiao Heavy Parcel Line ?

Preko katerih držav gre in ali gre brez dodatnih stroškov?


Anyone? Na seznamu sicer je, da gre brez problemov preko NL...



Sem že naročal parkrat prek Cainiao Heavy in ni bilo ocarinjeno, je pa trajalo res ultra dolgo - cca 2,5 meseca...

poki66 ::

hotig je izjavil:

@poki66

Vidiš lahko le dejansko (končno) izbiro, ki pa ni vedno enaka, kot tista opcija, ki si jo izbral ob naročilu.

Ja to sem hotel vedeti. včasih si to videl potem so pa podlasice to ukinile. Ker tu na forumu izkušeni aliexpresovci dostikrat pišejo, da so refundali zaradi napačne pošte. Brez dokazov se podlasice delajo neumne.

No v glavnem je dober naredit PrtSc ob izpolnjevanju naročila, da imaš pol konkreten razlog za dispute, če prodajalec izbere drugega dostavljalca.
Ja bom tudi sedaj vsako naročilo PrtSc.
P.s. sem vse zadeve - spore na aliexpres, ki sem jih imel zadnji mesec uspešno rešil. Denar dobil nazaj. Seved robe pa ni in nakup je propadel, kar kitajc ne bo razumel še 1000 let. Kar je najbolj žalostno goljufij še kar naprej prodajajo prazno slamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: poki66 ()

hazlhof ::

buttcrack je izjavil:

hazlhof je izjavil:

Ali vsak sam vpisuje v tabelo o pošiljanju?
Sem naročil prek Special Line-YW pošte in sem dobil prijazno pismo od naše carine. Potem pa še položnico.

Preveri tracking #, če je šlo res preko Yanwen. Možno da te je kitajc nategnil.


Sem preveril # številko in piše Yanwen in na aliexpres strani pod tracking isto piše Special Line-YW.
Ali lahko prodajalec vrne nastale stroške ali naj pozabim na to in ne izbiram več te dostave?

buttcrack ::

garancije za brezcarinsko dostavo ni. v najslabšem primeru boš doplačal par € PS za uvoz.

hotig ::

Ali ima še kdo danes težave s prijavo na AE? Stran sicer dela, tudi če kliknem na kak izdelek se odpre ta stran. Ne morem pa se prijavit v račun, zablokira mi po vpisu maila in gesla, zdej pa nevem ali je pri meni kej narobe ali so pa Kitajci že začeli praznovati novo leto in je stran kaput.

hotig ::

hotig je izjavil:

Ali ima še kdo danes težave s prijavo na AE? Stran sicer dela, tudi če kliknem na kak izdelek se odpre ta stran. Ne morem pa se prijavit v račun, zablokira mi po vpisu maila in gesla, zdej pa nevem ali je pri meni kej narobe ali so pa Kitajci že začeli praznovati novo leto in je stran kaput.


OK zdej spet vse dela, sem mal prehitro paniko zagnal.

letmein ::

Živjo,
naletel sem na shipping Alixpress selection saver - ki pa ga ni v Google sheets tabeli.
Glede na Alixpress selection standard, ki pa je v tabeli sklepam,da je še bolj počasen?

m3k ::

Pri izbiri načina pošiljanja, je vsepovsod naveden predvideni čas dostave. :))

Vikking ::

hazlhof je izjavil:

buttcrack je izjavil:

hazlhof je izjavil:

Ali vsak sam vpisuje v tabelo o pošiljanju?
Sem naročil prek Special Line-YW pošte in sem dobil prijazno pismo od naše carine. Potem pa še položnico.

Preveri tracking #, če je šlo res preko Yanwen. Možno da te je kitajc nategnil.


Sem preveril # številko in piše Yanwen in na aliexpres strani pod tracking isto piše Special Line-YW.
Ali lahko prodajalec vrne nastale stroške ali naj pozabim na to in ne izbiram več te dostave?


Isto se mi je zgodilo line-yw decembra. Kljub temu da sem priložil pošti račun s strani prodajalca, kjer je bil obračunan ddv, so mi vseeno poslali račun za ddv in seveda njihovo storitvijo.

To težavo boš reševal z aliexpressom in ne z prodajalcem. Odpreš dispute z customer service agent-om. Sem v istem procesu, proti koncu postopka, ampak še vedno v postopku, ampak baje naj ne bi bilo težav z povrnitvijo, edino ne vem če mi bodo pvrnali samo VAt ali tudi obračunano storitvijo pošte slovenije.

kopiram aliexpress izjavo:
What should I do if I was charged VAT and other fees by the customs/logistics provider but my order was collected of VAT

If you have paid for order with VAT in AliExpress, VAT should not be charged again by customs/logistics provider.
In case you were charged again, please keep the invoice and submit it to customer service team to get refund of it.
Documents required:
1. invoice of import VAT issued by this logistics service provider (with tracking# and VAT amount)
2. proof of payment for that invoice
3. any customs document on the release of the goods, including the shipping label of the package

kajtimara ::

''Odpreš dispute z customer service agent-om.''
kako pristopiti k dispute - customer service agent?
Ja, odvisno od vzroka in faze. Je kakšno pravilo, bližnjica, link na strani?

tisto jutro ::

dobil sem obvestilo od pošte, da za izdelek (v vrednosti 4€) DDV ni bil plačan po sistemu IOSS.
Kaj se stori v takem primeru? Koliko mi misli pošta dodatno zaračunati? Lahko kako terjam od kitajca ali naj preprosto označim naj vrnejo pošiljko pošiljatelju?

p.s. vedno preverim, da se pošilja prek aliexpress saver shipping, a sedaj vidim, da je bilo poslano prek canaio super economy global. Lahko sicer, da sem zajeb, ampak dvomim.

Tidule ::

Ce ni urejeno preko ioss, potem z vidika uvoza ddv ni bil placam. Moral bos placat strosek storitve 2.9 eur in seveda DDV.

Pol pac odpri dispute in zahtevaj razliko nazaj.

darkolord ::

3,25 EUR je sedaj.

Ukrajina, pa to...

tisto jutro ::

tenks, pa so tile disputi uspešni pol? Ker tracking number je itak fake, se ne vidi ravno, da je ustavljeno na carini. Hoče pa tale pošta cca celotno vrednost izdelka :)

phnj90 ::

Uporabljate AE Group Buy in kako ste zadovoljni - se izplača?

monko ::

Se je kdo preko customer servica pritožil nad rešitvijo disputa? Mislim da me je prodajalec nategnil s fake trackingom, saj se tracking že 2 meseca ni premaknil odkar je bil sprejet na Nizozemskem. Moj dispute pa je bil zavrnjen. Customer service zdaj želi proof od naše Pošte da ta paket res meni ni bil nikoli dostavljen, s podpisom in uradno štampiljko pošte. Je že kdo dobil ta dokument, preden grem težit na pošto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: monko ()

Motion ::

fak kolk enih mailov pošiljajo po naročilu 8-O8-O8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

V-i-p ::

Kdo? Alič? Jaz ne dobim nikoli nobenega, je pa res, da uporabljam in naročujem samo v app-u.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Hellheim ::

Živjo imam že v tretjo problem. Zakaj ne vračajo keša? Tri izdelke čakam in jih ni že lep čas.pise pa tako Sorry logistics delay, we will delivery it to you as soon as possible. Potem piše... The system will automatically confirm receipt arter ...it there are any problems, you can apply for a refund/return within 15 days of confirming receipt. Prvi tracking se ne spremeni od samega začetka in piše estimated delivery date 2 December 2022. Drugi tracking kaže da je posilka na pošti v Kranju žal te pošiljke ni v Kranju sem preverila v petek in ima zraven napisan estimated delivery date 26 januarja 2023 žal bi mogel priti že v decembru. Tretji tracking se ne spremeni od samega začetka in zraven piše 27 december 2022. Danes sem dobila za en izdelek sporočilo tole: friendly reminder your order.... Will be automatically confirmed as received soon. You can view your order details below. If you still haven't received the order or you've received it but it is not as described you still have 16 days to summit a dispute request. Očitno bom brez keša ostala že v sesto. Nevem kaj naj. Lp
««
166 / 190
»»