» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
87 / 189
»»

FoxKnox ::

lolipop2 je izjavil:

A je tole že mogoče znak, da bo paket zvozil ovinek in končno odšel iz Kitajske:

https://ibb.co/2KHxDYB

8-O


Žal ne. Po trekingu sodeč je bil vrnjen pošiljatelju.Vrača se na izhodišče.

lolipop2 ::

FoxKnox je izjavil:

lolipop2 je izjavil:

A je tole že mogoče znak, da bo paket zvozil ovinek in končno odšel iz Kitajske:

https://ibb.co/2KHxDYB

8-O


Žal ne. Po trekingu sodeč je bil vrnjen pošiljatelju.Vrača se na izhodišče.


Očitno bo treba zaključit z aliexpresom. Res se mi ne bo dalo vsak paket spremljat in dispute delat, pa čakat... Bo očitno res bolje dat 20€ več, pa je v tednu pri tebi, brez komplikacij :)

msms ::

Ta pa je šaljivec paket na poti od 25.11, dam dispute in trgovec da predlog no refund, I hope you understand, haha

DarwiN ::

lolipop2 je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

lolipop2 je izjavil:

A je tole že mogoče znak, da bo paket zvozil ovinek in končno odšel iz Kitajske:

https://ibb.co/2KHxDYB

8-O


Žal ne. Po trekingu sodeč je bil vrnjen pošiljatelju.Vrača se na izhodišče.


Očitno bo treba zaključit z aliexpresom. Res se mi ne bo dalo vsak paket spremljat in dispute delat, pa čakat... Bo očitno res bolje dat 20EUR več, pa je v tednu pri tebi, brez komplikacij :)


Sej tudi niso več tolk ugodni kot so bili. Pa poštnina za večino artiklov.. V preteklosti je bilo praktično vse free shipping. In še čakalna doba je po novem slabe 3 mesece v povprečju.

Vprašanje koliko je tu COVID prispeval, ampak tko imamo. Konec leta (če se ne bo zamaknilo) pa sledi še vsesplošno obdavčenje.

Drgač pa ta tvoj tracking še nič ne pomeni. Moraš z rezervo jemat te informacije. Paket bo verjetno prispel, ampak če prav vidim si to naročil komaj konec februarja??? Potem se usedi in pridi nazaj čez kakšna dva meseca. Takrat pa potem dispute, če ne boš dobil.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

Jabo1 ::

Luka99 je izjavil:

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.


A je YT2102921 cel number, ali kaj manjka? 17track pokaže prevoznika Parcelforce. Ali lahko daš gor cel tracking? Osebne podatke prekrij. A je tvoj dispute zavrnil prodajalec, s tem mislim, da ti je ponudil refund 0,00, ali AE?

Jabo1 ::

Luka99 je izjavil:

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.


Jasno, da pošta Slovenije nima podatka, ker je šlo preko DPD. Pošpilaj se s poštnimi številkami na https://www.dpd.com/nl/en/receiving/tra... (consignee information), da boš dobil naslov prejemnika. Številka tvojega naročila je 16962010974733.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Luka99 ::

Jabo1 je izjavil:

Luka99 je izjavil:

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.


A je YT2102921 cel number, ali kaj manjka? 17track pokaže prevoznika Parcelforce. Ali lahko daš gor cel tracking? Osebne podatke prekrij. A je tvoj dispute zavrnil prodajalec, s tem mislim, da ti je ponudil refund 0,00, ali AE?


prodajalec in aliexpress sta mi ponudila 0€
dobis podatke. dispute je koncan in samo pise da je paket bil dostavljen in da je seller dodal novo tracking stevilko.

Luka99 ::

evo se nekaj podatkov, sploh nevem kaj aliexpress zahteva neko potrdilo, to dobim pri dpd-ju?
https://prnt.sc/10hupr2

Luka99 ::

verjetno nebo ne paketa ne denarja, katastrofa od prodajalca...

Jabo1 je izjavil:

Luka99 je izjavil:

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.


A je YT2102921 cel number, ali kaj manjka? 17track pokaže prevoznika Parcelforce. Ali lahko daš gor cel tracking? Osebne podatke prekrij. A je tvoj dispute zavrnil prodajalec, s tem mislim, da ti je ponudil refund 0,00, ali AE?



YT2102921263001095 tracking je tale providan tracking pa je bil LY164408775DE

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Luka99 ()

peckajb93 ::

Luka99 je izjavil:

verjetno nebo ne paketa ne denarja, katastrofa od prodajalca...

Jabo1 je izjavil:

Luka99 je izjavil:

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.


A je YT2102921 cel number, ali kaj manjka? 17track pokaže prevoznika Parcelforce. Ali lahko daš gor cel tracking? Osebne podatke prekrij. A je tvoj dispute zavrnil prodajalec, s tem mislim, da ti je ponudil refund 0,00, ali AE?



YT2102921263001095 tracking je tale providan tracking pa je bil LY164408775DE

No tukaj si zamudil z odgovorom na predlog aliexpressa. Ko je aliexpress dal svojo ponudbo si imel 3 dni casa za nova dokazila. Ker jih nisi dodal (screenshot sledenja kjer kaze da je paket prispel na slovasko) je dispute avtomatsko koncan

FoxKnox ::

Luka99
Tracking iz disputa YT2102921263001095 je bil dostavljen v Lj Šentvid dne 9.2.21 od DPD. Prišel pa je iz Kitajske Shenzhen preko pekinga.
Če nisi ti iz Šentvida, ti je prodajalec dal fake tracking cifro od drugega kupca in na disputu dokazal da so dostavili pošiljko.
V tem primeru težko kaj dosežeš, ker v DPD pač ne delijo osebnih podatkov s katerimi bi dokazal napačno dostavo.

Luka99 ::

FoxKnox je izjavil:

Luka99
Tracking iz disputa YT2102921263001095 je bil dostavljen v Lj Šentvid dne 9.2.21 od DPD. Prišel pa je iz Kitajske Shenzhen preko pekinga.
Če nisi ti iz Šentvida, ti je prodajalec dal fake tracking cifro od drugega kupca in na disputu dokazal da so dostavili pošiljko.
V tem primeru težko kaj dosežeš, ker v DPD pač ne delijo osebnih podatkov s katerimi bi dokazal napačno dostavo.

jp sem tudi to pomislil. podpisal pa je anton tihole iz šmarja-sap lol

Technics111 ::

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??

m4tj4z ::

Je kdo že kdaj izigral trgovca pri disputu? Sponka na pametni uri je delno pokvarjena, z videom mi je uspelo dobiti delno vračilo denarja (60%). Prodajalec mi v sporočilih ponuja, da mi brezplačno pošlje novi pas. Od prodajalca sem zahteval, naj mi pošlje potrdilo o poslanem pasu, če hoče, da umaknem dispute. Sem pa včeraj površno pogledal in prodajalcu napačno napisal, da ima še 3dni časa, v resnici pa odgovor aliexpressu poteče nocoj? Ne bi rad, da bi me prodajalec zdaj lovil na ta rok, ki sem mu ga postavil in bi na koncu izpodbijal dispute pa še pasa mi ne bi poslal.

Jabo1 ::

m4tj4z je izjavil:

Je kdo že kdaj izigral trgovca pri disputu? Sponka na pametni uri je delno pokvarjena, z videom mi je uspelo dobiti delno vračilo denarja (60%). Prodajalec mi v sporočilih ponuja, da mi brezplačno pošlje novi pas. Od prodajalca sem zahteval, naj mi pošlje potrdilo o poslanem pasu, če hoče, da umaknem dispute. Sem pa včeraj površno pogledal in prodajalcu napačno napisal, da ima še 3dni časa, v resnici pa odgovor aliexpressu poteče nocoj? Ne bi rad, da bi me prodajalec zdaj lovil na ta rok, ki sem mu ga postavil in bi na koncu izpodbijal dispute pa še pasa mi ne bi poslal.


Edino pravilno bi bilo, da ga obvestiš, da si se zmotil. Samo lepo zapisati moraš. Vse ostalo se ti lahko maščuje. In ja, lahko te lovi na ta rok. Pa AE tudi.

Jabo1 ::

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??


Naroči paket velikosti škatle za čevlje in težo čez en kilogram in naj ti pošljejo preko enega od EU centrov. Zelo hitro boš videl, kako NE gre skozi brez carinskega pregleda.
Res pa je, da rumenih nalepk ne dajejo več gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

peckajb93 ::

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??

Roba ni ocarinjena in je v carinskih skladiščih! Da ni ocarinjeno piše tudi na nalepki ki jo nalima lokalna pošta, tako da možnosti da gre skozi brez carine so približno enake kot če pošlje direktno iz kitajske! So pa meni letos že trikrat šle skozi applove slusalke (refurbished) dvakrat navadne in enkrat pro, na nalepki pa opis artikla headphones value 5$

darkolord ::

Ne, večinoma kar prešvercajo robo ...

Technics111 ::

Jabo1 je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??


Naroči paket velikosti škatle za čevlje in težo čez en kilogram in naj ti pošljejo preko enega od EU centrov. Zelo hitro boš videl, kako NE gre skozi brez carinskega pregleda.
Res pa je, da rumenih nalepk ne dajejo več gor.


Kakšne rumene nalepke misliš "R nalepke" ?

Matevz96 ::

peckajb93 je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??

Roba ni ocarinjena in je v carinskih skladiščih! Da ni ocarinjeno piše tudi na nalepki ki jo nalima lokalna pošta, tako da možnosti da gre skozi brez carine so približno enake kot če pošlje direktno iz kitajske! So pa meni letos že trikrat šle skozi applove slusalke (refurbished) dvakrat navadne in enkrat pro, na nalepki pa opis artikla headphones value 5$


Ponavadi je v carinskih skladiščih ampak potem ponesreči dajo ven čez napačna vrata in z napačno nalepko.
#hooldthedoor

Okapi ::

Technics111 je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??


Naroči paket velikosti škatle za čevlje in težo čez en kilogram in naj ti pošljejo preko enega od EU centrov. Zelo hitro boš videl, kako NE gre skozi brez carinskega pregleda.
Res pa je, da rumenih nalepk ne dajejo več gor.


Kakšne rumene nalepke misliš "R nalepke" ?

Luka99 ::

Okapi je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??


Naroči paket velikosti škatle za čevlje in težo čez en kilogram in naj ti pošljejo preko enega od EU centrov. Zelo hitro boš videl, kako NE gre skozi brez carinskega pregleda.
Res pa je, da rumenih nalepk ne dajejo več gor.


Kakšne rumene nalepke misliš "R nalepke" ?


prvic vidim to nalepko pa dnevno oddam 3-5 razlicnih narocil

peckajb93 ::

Luka99 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??


Naroči paket velikosti škatle za čevlje in težo čez en kilogram in naj ti pošljejo preko enega od EU centrov. Zelo hitro boš videl, kako NE gre skozi brez carinskega pregleda.
Res pa je, da rumenih nalepk ne dajejo več gor.


Kakšne rumene nalepke misliš "R nalepke" ?


prvic vidim to nalepko pa dnevno oddam 3-5 razlicnih narocil

Ponavadi je ta napis na nalepki kjer je naslov, te rumene nalepke mislim da se ne limajo vec

Technics111 ::

Okapi je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Technics111 je izjavil:

Torej te varjante in način pošiljanja v EU Logisticne centre (Nizozemska, belgija.. Itd), kjer se spremeni sledljiva stevilka(Transshipment) in doda nalepka pošiljatelja z novo številko iz EU je torej Super,saj po tem načinu ga ne carini naša Carina ampak kontejnersko in gre večinoma noma vse čez brez carine, torej se ne plača nič. ??


Naroči paket velikosti škatle za čevlje in težo čez en kilogram in naj ti pošljejo preko enega od EU centrov. Zelo hitro boš videl, kako NE gre skozi brez carinskega pregleda.
Res pa je, da rumenih nalepk ne dajejo več gor.


Kakšne rumene nalepke misliš "R nalepke" ?



Ja te nalepke sem opazil, ko sem prejel posiljko na posto v avstriji, da so bile skoraj na vsakem paketu. Je pa res da so bili vedno manjsi paketi, da je vse šlo skozi, brez komplikacij. Za letos ne vem ce so se te nalepke, ker si ne narocam vec tja, ker tak ne morem cez zaradi kontrol na meji.. Drugace pa sem mesec dni nazaj narocil iz Ebaya UK (Londona) en ekran za telefon in sem prodajalcu napisal sporocilo, da kako je zdaj s posiljanjem, ker niso več v EU, če bo kaj komplikacij z carino in mi je napisal da naj ne skrbim da bo uredil.. No nekje po 10ih dnevih sem prejel paket domov in je pisal zgoraj naslov :Mailbox.. Naslov.. Belgium in brez rumene nalepke,torej preko forwarderja.brez carine, kontrole.. možno da to pali, ne vem, bo treba večkrat preizkusit to za ziher :)

con28 ::

Ima kdo izkušnje, kaj narediti, če na AE piše, da je dostavljeno meni, na 17track pa kaže, da je dostavljeno v Francijo?

Vuli ::

kake izkušnje pa rabiš. odpri dispute, prilimaj link od 17trak in je.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

lolipop2 ::

Eno vprašanje:

17track mi kaže takšno popotovanje paketa: https://ibb.co/F5YSx0B

Aliexpress track pa takole: https://ibb.co/NVkSNqw

Kontaktiral sem prodajalca, ki se je celo oglasil in rekel, da je paket že na poti iz Kitajske ven in da naj počakam.

Komu verjeti?
:)

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:

Eno vprašanje:

17track mi kaže takšno popotovanje paketa: https://ibb.co/F5YSx0B

Aliexpress track pa takole: https://ibb.co/NVkSNqw

Kontaktiral sem prodajalca, ki se je celo oglasil in rekel, da je paket že na poti iz Kitajske ven in da naj počakam.

Komu verjeti?
:)


Prodajalcu zagotovo NE. Ae track je za v smeti, 17track ti pa kaže, da se paket vrača na izhodiščno točko (import customs release). Klasika za današnje čase. China Post registered Airmail. Imam danes odprt dispute iz istega razloga.

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

lolipop2 je izjavil:

Eno vprašanje:

17track mi kaže takšno popotovanje paketa: https://ibb.co/F5YSx0B

Aliexpress track pa takole: https://ibb.co/NVkSNqw

Kontaktiral sem prodajalca, ki se je celo oglasil in rekel, da je paket že na poti iz Kitajske ven in da naj počakam.

Komu verjeti?
:)


Prodajalcu zagotovo NE. Ae track je za v smeti, 17track ti pa kaže, da se paket vrača na izhodiščno točko (import customs release). Klasika za današnje čase. China Post registered Airmail. Imam danes odprt dispute iz istega razloga.


Jaz imam še cca 1 mesec časa. 22.4. poteče rok. Vseeno pa nisem mislil, da bo ta pošiljka šla tako počasi. Seller pa 100% ocenjen.

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:



Jaz imam še cca 1 mesec časa. 22.4. poteče rok. Vseeno pa nisem mislil, da bo ta pošiljka šla tako počasi. Seller pa 100% ocenjen.


Saj ni seller kriv. V bistvu je žrtev tako kot ti. S China Post že lep čas nekaj krepko ne štima. Pa ne samo paketi za v Slo, po vsem svetu je enako. Jaz zadnje čase vsakega sellerja prosim naj ne pošilja s China Post.

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

lolipop2 je izjavil:



Jaz imam še cca 1 mesec časa. 22.4. poteče rok. Vseeno pa nisem mislil, da bo ta pošiljka šla tako počasi. Seller pa 100% ocenjen.


Saj ni seller kriv. V bistvu je žrtev tako kot ti. S China Post že lep čas nekaj krepko ne štima. Pa ne samo paketi za v Slo, po vsem svetu je enako. Jaz zadnje čase vsakega sellerja prosim naj ne pošilja s China Post.


Ko sem kupil, se še nisem zavedal China-post-problema. Za naslednji ča pa vem :)

A obstaja kakšna opcija, da bi pri iskanju na Aliexpress izločil tiste, ki pošiljajo samo s China post? Ali pa, da določiš samo tiste, ki imajo standard aliexpress shipping

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:



Ko sem kupil, se še nisem zavedal China-post-problema. Za naslednji ča pa vem :)

A obstaja kakšna opcija, da bi pri iskanju na Aliexpress izločil tiste, ki pošiljajo samo s China post? Ali pa, da določiš samo tiste, ki imajo standard aliexpress shipping


Te opcije ni. Edino kar je možno, je, da prosiš sellerja, da ne uporabi China Post. Ni pa to nujno uspešno, ker je China Post najcenejši registered prevoznik. kar se tiče Standard shippinga (pa tudi Yanwen) lahko tudi uporabi China Post. Seller pač uporabi tisto, kar je v danem trenutku zanj najbolj ugodno oziroma na razpolago. In China Post je vedno na razpolago, vse ostalo je pa odvisno od lokacije sellerja. Bolj je oddaljen od centrov, manj ima opcij.

Jabo1 ::

Mene bolj razkuri, da ima opcijo Standard Shipping (brez China Post), potem pa pošlje s China Post, čeprav je bil pred tem z moje strani obveščen o težavah. In potem me prepričuje, da je isto. Imam dva takšna, oba iz istega kraja. Prvi je pokasiral dispute danes, drugi ga še bo. Redko dam feedback eno zvezdico, ampak ta dva jo bosta dobila, z detaljno obrazložitvijo vred.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

Mene bolj razkuri, da ima opcijo Standard Shipping (brez China Post), potem pa pošlje s China Post, čeprav je bil pred tem z moje strani obveščen o težavah. In potem me prepričuje, da je isto. Imam dva takšna, oba iz istega kraja. Prvi je pokasiral dispute danes, drugi ga še bo. Redko dam feedback eno zvezdico, ampak ta dva jo bosta dobila, z detaljno obrazložitvijo vred.


Pri nekaterih artiklih sem videl, da imajo opcijo izbire ali - ali. Pomoje, če prodajalec tega ne upošteva, si mirne duše zasluži 1 zvezdico. Ker, če je izbira, potem jo je treba upoštevati. Jaz bom sigurno v bodoče bolj previden. In že v štartu zagrozil s slabo oceno, če bo poslal s China post

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:


Pri nekaterih artiklih sem videl, da imajo opcijo izbire ali - ali. Pomoje, če prodajalec tega ne upošteva, si mirne duše zasluži 1 zvezdico. Ker, če je izbira, potem jo je treba upoštevati. Jaz bom sigurno v bodoče bolj previden. In že v štartu zagrozil s slabo oceno, če bo poslal s China post


Če ne upošteva tvoje izbire in si plačal dodatno za določen shipping, imaš možnost, da odpreš dispute, da ti vrnejo denar (shipping method not as described). Kar se tiče grožnje z negativno oceno, pa tega NE počni, ker s tem kršiš AE pravila in bo v morebitnem disputu seller to uporabil proti tebi.

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

lolipop2 je izjavil:


Pri nekaterih artiklih sem videl, da imajo opcijo izbire ali - ali. Pomoje, če prodajalec tega ne upošteva, si mirne duše zasluži 1 zvezdico. Ker, če je izbira, potem jo je treba upoštevati. Jaz bom sigurno v bodoče bolj previden. In že v štartu zagrozil s slabo oceno, če bo poslal s China post


Če ne upošteva tvoje izbire in si plačal dodatno za določen shipping, imaš možnost, da odpreš dispute, da ti vrnejo denar (shipping method not as described). Kar se tiče grožnje z negativno oceno, pa tega NE počni, ker s tem kršiš AE pravila in bo v morebitnem disputu seller to uporabil proti tebi.


U, to pa nisem vedel. Tnx za opozorilo. :)

CyberPunk ::

Jabo1 je izjavil:

S China Post že lep čas nekaj krepko ne štima. Pa ne samo paketi za v Slo, po vsem svetu je enako. Jaz zadnje čase vsakega sellerja prosim naj ne pošilja s China Post.

Od kdaj je zdaj China Post (tudi) slab? Do pred nekaj tedni je bil Singapore something zanic (ki je bil do pred letom dni super). Potem je zdaj vse skupaj loterija? Zadnji dve zadevi sem sicer prejel po starem (t.j. do max. 2-3 mesece cakanja), pa je bilo lih China Post, se mi zdi.

Jabo1 ::

CyberPunk je izjavil:


Od kdaj je zdaj China Post (tudi) slab? Do pred nekaj tedni je bil Singapore something zanic (ki je bil do pred letom dni super). Potem je zdaj vse skupaj loterija? Zadnji dve zadevi sem sicer prejel po starem (t.j. do max. 2-3 mesece cakanja), pa je bilo lih China Post, se mi zdi.


Kar se mojih orderjev tiče, se je začelo novembra. Od 15 jih je (oziroma jih bo) vsaj 8 končalo z disputom, od tega vsi januarski. Pa še tisti, ki so prišli, so imeli po nekaj security returnov. Rekord je bil pa mislim da okoli 50 security returnov. Če pa govoriš o Singapore post, OM Pro najdalj časa hodi pa še izven Kitajske ni sledljiva, registrirane pa ne uporabljajo več od časa covid krize. Je pa ta bila zame najboljša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

lolipop2 ::

Evo, kako mi je prodajalec odgovoril z tole: https://ibb.co/F5YSx0B


Hello, dear friend.
I contacted the postal service. The product failed the security check and was returned. I'm very sorry. The postal service said the security check was very strict recently.
If you need this product, you can apply for a refund.
Then buy the product again and choose the logistics method "AliExpress Official Logistics". We can try to send the package again.
Because our method is to ship online. Can only be shipped once. It cannot be changed at this time.
Thank you


Pomoje refunda še ne morem dobiti, ker se ni izteklo. Do 22.4. je kao čas, da "pride".

Kaj mi je storiti?

Okapi ::

Prodajalec ti lahko kadarkoli vrne denar, ni treba nič čakati.

peckajb93 ::

CyberPunk je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

S China Post že lep čas nekaj krepko ne štima. Pa ne samo paketi za v Slo, po vsem svetu je enako. Jaz zadnje čase vsakega sellerja prosim naj ne pošilja s China Post.

Od kdaj je zdaj China Post (tudi) slab? Do pred nekaj tedni je bil Singapore something zanic (ki je bil do pred letom dni super). Potem je zdaj vse skupaj loterija? Zadnji dve zadevi sem sicer prejel po starem (t.j. do max. 2-3 mesece cakanja), pa je bilo lih China Post, se mi zdi.

2-3 mesece čakanja je za airmail katastrofalno dolgo! Sploh ce ves da ali standard traja 14-21 dni

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Prodajalec ti lahko kadarkoli vrne denar, ni treba nič čakati.


ok, potem pa mu napišem, naj vrne, pa je.

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prodajalec ti lahko kadarkoli vrne denar, ni treba nič čakati.


ok, potem pa mu napišem, naj vrne, pa je.


Denar vrne Aliexpress, ne prodajalec. Preko disputa. Vse ostalo je izven platforme in nimaš nobene zaščite. Nekateri so sicer navdušeni nad vračanjem na PayPal račun, več je takšnih, ki niso. Že vejo zakaj.

Okapi ::

Prodajalec prekliče nakup in denar pride tja, od koder je prišel.

Jabo1 ::

Okapi je izjavil:

Prodajalec prekliče nakup in denar pride tja, od koder je prišel.


Seller lahko prekliče nakup dokler paket ni predan carrierju. Potem nima na paket nobenega vpliva več. Cancel kasneje lahko naredi prevoznik ali pa carina, prodajalec ne.

lolipop2 ::

Sem mu napisal, naj svetuje kako to izpeljat. Bom videl, kaj bo povedal.

Okapi ::

Jabo1 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prodajalec prekliče nakup in denar pride tja, od koder je prišel.


Seller lahko prekliče nakup dokler paket ni predan carrierju. Potem nima na paket nobenega vpliva več. Cancel kasneje lahko naredi prevoznik ali pa carina, prodajalec ne.

Kako lahko nakup na Aliexpressu prekliče carina? Saj sploh podatkov o nakupu tam nima, ali dostopa ali karkoli.

Prodajalec nima vpliva na paket, ima pa vpliv na nakup. Lahko kadarkoli Aliexpessu sporoči, da je nakup preklican in naj vrne denar kupcu. S paketom se pa potem dogaja, kar se pač dogaja, to nikogar več ne zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Jabo1 ::

Okapi je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Prodajalec prekliče nakup in denar pride tja, od koder je prišel.


Seller lahko prekliče nakup dokler paket ni predan carrierju. Potem nima na paket nobenega vpliva več. Cancel kasneje lahko naredi prevoznik ali pa carina, prodajalec ne.

Kako lahko nakup na Aliexpressu prekliče carina? Saj sploh podatkov o nakupu tam nima, ali dostopa ali karkoli.

Prodajalec nima vpliva na paket, ima pa vpliv na nakup. Lahko kadarkoli Aliexpessu sporoči, da je nakup preklican in naj vrne denar kupcu. S paketom se pa potem dogaja, kar se pač dogaja, to nikogar več ne zanima.


Ne govorim o preklicu nakupa ampak o preklicu pošiljanja. Nakup lahko prekliče prodajalec in to preden je predan carrierju v dostavo, običajno na zahtevo kupca.

Ne poznam nobenega primera, da bi lahko prodajalec preklical naročilo potem, ko je bil paket kupcu že odposlan. Sporočilu, da je nakup preklican in naj se denar vrne kupcu se pa reče strinjanje prodajalca z disputom ali celo nasvet prodajalca kupcu naj odpre dispute in nato refund. Če pa imaš ti izkušnje s tem, kako lahko prodajalec kadarkoli Aliexpressu sporoči, da je nakup preklican in naj se denar kupcu vrne izven disputa, pa prosim podkrepi z dokazi. Nihče ne ve vsega in je dobrodošlo, da si izmenjujemo mnenja in izkušnje. Mene bi zelo zanimalo.

Jabo1 ::

Okapi je izjavil:

S paketom se pa potem dogaja, kar se pač dogaja, to nikogar več ne zanima.


Pa še prekleto jih zanima. Vprašaj tiste, ki so jim poslali fake trackinge in kako so morali dokazovati, da paketa niso dobili ali pa v primeru, ko je paket vrnjen pošiljatelju, ni pa dokazila, da mu je bil dostavljen. Prodajalci te pa vedno pošiljajo v "local post office", se izgovarjajo na Covid ali pa "please wait for 10 more days".

FoxKnox ::

V tem primeru bo verjetno treba počakati na potek buyer protection, to je 75 dni in odpreti dispute. Če je prodajalec pošten, bo takoj se strinjal in potrdil vračilo. Druge rešitve jaz ne poznam, tak je sistem AE. 75 days delivery or full refund .
««
87 / 189
»»