» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
86 / 189
»»

OK.d ::

Dan,dva.
LPOK.d

Groot ::

Do sedaj vedno max dan ali dva.

Odvisno je sicer od banke, ampak poglej originalno transakcijo, če se je morda spremenil njen status (napisan negativen znesek namesto normalnega zapisa).

peckajb93 ::

opeter je izjavil:

Eno vprašanje za vse, ki ste to že delali: koliko časa traja, da dobite refund s strani AliExpress?
Namreč piše sledeče:

Status:
Dispute Finished
Refund EUR € 27,14

Reminder:
The seller did not respond. You will receive your refund as requested.


Jaz sem včeraj dobil zvečer, dispute pa je prodajalec potrdil zjutraj, tako da je od resitve primera do prejema denarja trajalo cca 12 ur

Jabo1 ::

Denarja še nisi prejel, samo odobrili so ti refund. Poglej pod "order detail", "financial", rumena črta se konča pri "refund", dopisana je ARN številka za preverjanje. Po tem datumu ti vrnejo denar v roku 3 - 20 dni.

BorutK-73 ::

opeter je izjavil:

Eno vprašanje za vse, ki ste to že delali: koliko časa traja, da dobite refund s strani AliExpress?

Odvisno, misilim da je max teden dni da dobiš denar nazaj.

Vuli ::

par dni mislim, da traja.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

__Devil__ ::

Davek in carinjenje izdelkov iz kitajske za pod 21€ se je zamaknilo na 1.7 ?

peckajb93 ::

Jabo1 je izjavil:

Denarja še nisi prejel, samo odobrili so ti refund. Poglej pod "order detail", "financial", rumena črta se konča pri "refund", dopisana je ARN številka za preverjanje. Po tem datumu ti vrnejo denar v roku 3 - 20 dni.

Denar sem prejel! Refound je bil odobren ob 3 zjutraj denar je bil na računu zvecer

V dveh refoundih dva dni zapored je od potrditve disputa do vracila denarja trajalo manj kot 12 ur. Banko imam pa n26

Zgodovina sprememb…

Jabo1 ::

Ja, krasno. Me veseli. Je pa zanimivo, ker na strani sami piše 3 do 20 dni.

lolipop2 ::

https://ibb.co/JRWLVh9

A tole je že tisto "bluzenje" po letališču, ali še spada pod normalno pot paketa? ;((

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:

https://ibb.co/JRWLVh9

A tole je že tisto "bluzenje" po letališču, ali še spada pod normalno pot paketa? ;((


Je že bluzenje. Shenzen, Guangzhou, Bejing, Guangzhou, pomeni, da se vrača. Naslednji korak bo po mojem Shenzen. Me pa čudi, da nimaš nikjer "Note security return". Se pa lahko še vedno obrne in to večkrat. Dokler ne dobiš "export cancellation" ali "delivered" ali "Exception parcel handling in sorting center" ali kaj podobnega, je še nekaj možnost, da se obrne.

Tole je 17track, daj preveri še na postal ninja in parcelsapp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

opeter ::

Jabo1 je izjavil:

Denarja še nisi prejel, samo odobrili so ti refund. Poglej pod "order detail", "financial", rumena črta se konča pri "refund", dopisana je ARN številka za preverjanje. Po tem datumu ti vrnejo denar v roku 3 - 20 dni.


Hvala vsem za odgovore. Tam ni nobenega takšnega sporočila.

Samo tole:


Nič, bom počakal še ene dva tedna, potem pa videl, kaj so še opcije. Prodajalec se sploh ne oglaša... pošiljko s ponvami naj bi poslal lani 24. novembra 2020 (naročil septembra), a pri kodi piše, da so jo konec decembra zavrnili pri China Post.


Pisal sem mu, kakšno je stanje, seveda odgovora ni bilo. Skratka, od takrat ne duha ne sluha.

__Devil__ je izjavil:

Davek in carinjenje izdelkov iz kitajske za pod 21€ se je zamaknilo na 1.7 ?


Tako je, oz. tako piše tukaj:


https://www.fu.gov.si/podjetja/#newsLis...
https://ec.europa.eu/taxation_customs/b... (angleško)

To velja ne samo za Kitajske, ampak vse, kar je izven EU. Tudi iz Velike Britanije/UK bo sedaj tudi tako.
Plus računaj še ceno postopka ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

lolipop2 je izjavil:

https://ibb.co/JRWLVh9

A tole je že tisto "bluzenje" po letališču, ali še spada pod normalno pot paketa? ;((


Je že bluzenje. Shenzen, Guangzhou, Bejing, Guangzhou, pomeni, da se vrača. Naslednji korak bo po mojem Shenzen. Me pa čudi, da nimaš nikjer "Note security return". Se pa lahko še vedno obrne in to večkrat. Dokler ne dobiš "export cancellation" ali "delivered" ali "Exception parcel handling in sorting center" ali kaj podobnega, je še nekaj možnost, da se obrne.

Tole je 17track, daj preveri še na postal ninja in parcelsapp.


Še imam upanje, nekako kaže, da se premika nekam. upam,d a ne bo cancellation.
Bo pa očitno ta Aliexpres šel počasi v franže oz. se bo bolje splačalo naročiti iz EU, pa tudi, če bo kak evro dražje. Sploh, če je kaj takega, kar rabiš

Jabo1 ::

@ opeter

Nimaš informacije o refundu, ker tvoj dispute še ni zaključen. Vsaj po sliki, ki si jo poslal. Nikjer ni razvidno do kdaj mora prodajalec odgovoriti in kaj si predložil kot dokazilo. Brez dokazil boš pogorel.

Kar se tiče oprostitve DDV za naročila pod 22 evrov pa zaenkrat velja 1.7. 2021, so pa iz nekaterih evropskih držav (ne Slovenije) že pobude, da bi se zaradi Covida, datum prestavil. Kako, bomo videli. Če bo šlo po angleškem vzoru, so pošiljke, ki so bile naročene do 1.7. in bodo prispele do 30.9. varne, kako bo pa v resnici, pa še bog ne ve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Jabo1 ::

Moja napaka. Ampak iz slike se res ne vidi, da je dispute "finished".

Če odpreš podrobnosti naročila, bi pod "financial" v tem primeru moral imeti tri oranžne pike
"Waiting Refund", "Refund Processing", "Refund" in nad njimi datumi, povezuje jih pa oranžnorumena črta. Vsaj pri meni dela tako. Lahko, da drugje dela drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

peckajb93 ::

Je kdo ze narocal artikle ki so jih poslali z SF e parcel? Je koncna dostava v Sloveniji preko poste slovenije, in kako dolgo se ponavadi caka na posiljko?

opeter ::

Jabo1 je izjavil:

Moja napaka. Ampak iz slike se res ne vidi, da je dispute "finished".

Če odpreš podrobnosti naročila, bi pod "financial" v tem primeru moral imeti tri oranžne pike
"Waiting Refund", "Refund Processing", "Refund" in nad njimi datumi, povezuje jih pa oranžnorumena črta. Vsaj pri meni dela tako. Lahko, da drugje dela drugače.


Hvala.
Sem zdaj preveril, tam piše tole:


Na kreditni mi nič ne kaže. :| Verjetno se bo stanje spremenilo naslednji teden (vsaj upam).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Groot ::

opeter je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Moja napaka. Ampak iz slike se res ne vidi, da je dispute "finished".

Če odpreš podrobnosti naročila, bi pod "financial" v tem primeru moral imeti tri oranžne pike
"Waiting Refund", "Refund Processing", "Refund" in nad njimi datumi, povezuje jih pa oranžnorumena črta. Vsaj pri meni dela tako. Lahko, da drugje dela drugače.


Hvala.
Sem zdaj preveril, tam piše tole:


Na kreditni mi nič ne kaže. :| Verjetno se bo stanje spremenilo naslednji teden (vsaj upam).


To si zagotovo že dobil vrnjeno. Kot že omenjeno večkrat, ne boš videl nove transakcije na svojem TRR, ampak bo izvirna transakcija obrnjena (beri: na izpisku bo navedena kot negativna vrednost).

opeter ::

Aha, okej. Razumem. Hvala!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jabo1 ::

peckajb93 je izjavil:

Je kdo ze narocal artikle ki so jih poslali z SF e parcel? Je koncna dostava v Sloveniji preko poste slovenije, in kako dolgo se ponavadi caka na posiljko?


Nimam izkušenj, da bi bil prevoznik samo SF, ga pa veliko uporablja Cainiao za vmesne prevoze. Ni pa to ena leva firma, ampak drugi največji kitajski prevoznik.

klihk ::

Naročil nekaj, kar nisem prejel, če gledam pod AE piše: Delivery successful. Kako je to možno?

2021-03-04 12:35

GMT+1


Delivered

Delivery successful

2021-03-03 09:17

GMT+0


Delivering

Shipment at local distribution center

2021-02-25 06:15

GMT+1

Accepted by Last Mile Carrier

2021-02-22 17:53

GMT+1

Arrived at destination country

2021-02-20 22:00

GMT+8

Departed country of origin

2021-02-17 14:54

GMT+8

Shipment accepted by airline

2021-02-17 04:07

GMT+8

Shipment left country of origin warehouse

2021-02-16 21:43

GMT+8

Shipment at country of origin warehouse

2021-02-16 19:52

GMT+8

Shipment dispatched

2021-02-16 02:30

[China]Shipment ready for dispatch

Zagotovo nismo prejeli! Gre za večji paket in tudi na pošti ga ni!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klihk ()

Jabo1 ::

klihk je izjavil:

Naročil nekaj, kar nisem prejel, če gledam pod AE piše: Delivery successful. Kako je to možno?

2021-03-04 12:35

Zagotovo nismo prejeli! Gre za večji paket in tudi na pošti ga ni!


Ne glej pod AE. Uporabi druge tracking strani. 17track, postal ninja, parcelsapp, 24track, trackingmore...

Če boš imel srečo, boš na enem (običajno na ninji) dobil informacijo za kraj, kjer je bil paket dostavljen. Tole je takoimenovani "fake tracking scam", trenutno najbolj priljubljen, ko ni zaloge ali pa želijo zvišati ceno. Nisi napisal kateri prevoznik je bil. Če pošta Slovenije podatka nima, imaš morda srečo, da je bil dostavljen v drugi državi in boš lažje dobil dispute.

klihk ::

Hvala, na ninji piše:

Mar 4, 2021 12:35 Aliexpress-Cainiao
Successful delivered. The item has been delivered successfully
Slovenia
Mar 4, 2021 12:35 Slovenia Post
Delivered
Semič, 8333

Ker nisem iz Semiča, je res "fake tracking scam". Kaj moram naresti, da dobim dispute?

Jabo1 ::

Kaj piše na 17track ? Tega nujno potrebuješ.

dice7 ::

Kontaktiraj prodajalca za reci za pravi tracking. Lahko da je paket na poti, samo da ga niso poslali v treh dneh od prejema narocila. Dokler ne potece buyer protection ne bos dobil disputa. Scam ni ce dobis fake tracking, scam je ce ne dobis paketa

klihk ::

Jabo1 je izjavil:

Kaj piše na 17track ? Tega nujno potrebuješ.


Piše:

2021-03-04 12:35
8333, Semič, Delivered

2021-03-04 07:11
8333, Semič, Arrival at delivery office

Kaj naj naredim, ker buyer protection potece cez 1 dan? Videl, da prejel message, kot je pisal Jabo1: ko ni zaloge ali pa želijo zvišati ceno.

Jabo1 ::

klihk je izjavil:



Kaj naj naredim, ker buyer protection potece cez 1 dan? Videl, da prejel message, kot je pisal Jabo1: ko ni zaloge ali pa želijo zvišati ceno.


Ali si mu pisal? Če si mu, kaj si mu napisal in ali ti je kaj odpisal? Če ti sploh je.

Zdaj pa po vrsti:
1. Ali si na AE novejši, recimo pod 50 nakupov, ali jih imaš več?
2. prevoznik (zelo pomembno): Ni treba celega, napiši samo prva dva znaka in zadnja znaka tracking numberja.
3. Če se ti izteče buyers protection čez en dan predvidevam da, je tvoj paket na poti več kot 70 dni. Ni panike, imaš 15 dni, da stvar rešiš.

Najprej pošlji te podatke.

klihk ::

Prodajalcu pisal, da ni pravi tracking, odgovora ni bilo.

1. pod 20 nakupov
2. RU...NL
3. na poti je od: 2021-02-16, vsaj tako kaže njegov tracking, ampak buyer protection potece cez 1 dan.

[China]Shipment ready for dispatch

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klihk ()

Jabo1 ::

klihk je izjavil:

Prodajalcu pisal, da ni pravi tracking, odgovora ni bilo.

1. pod 20 nakupov
2. RU...NL


Torej novinec, ki še nima svojega renomeja in aliexpress standard shipping.
To pomeni, da ne smeš narediti nobene napake.
Standard shipping pomeni, da prodajalec ne bo sodeloval (kar je dobro), AE bo vstopil noter takoj, zato moraš imeti stvari dobro pripravljene. S prodajalcem ne imej nobenih stikov več.

Dve zlati pravili:
1. ničesar ne delaj preko telefona, samo preko PC,
2. potem, ko boš odprl dispute, ga v nobenem primeru ne zapiraj, dokler ne bo rešen v tvojo korist.


Disputa ne odpiraj preden ne poteče buyers protection.
Zdaj pa se spravi delat printscreene, vsi morajo biti v JPEG obliki, preoblikuješ s programom slikar, uporabljaš čopič za okroževanje podatkov, uporabljaj rdečo in debelejšo črto.
1. stran naročila, naj bo vidna številka naročila, tracking number in tvoji podatki, obkroži svoje podatke
2. obvezno tracking od 17track, obkroži Semič s poštno številko. Kitajci zaupajo samo dvema: Global Cainiao (ki je zate neuporaben) in 17track.
3. tvoje sporočilo prodajalcu, desno pod njim je "read" ali "unread", okroži! Tako boš AE dokazal, da si poskusil rešiti problem preden si odprl dispute (+ zate). Sistem je zabeležil, da si sporočila pogledal. Od sedaj dalje pod nobenim pogojem ne glej več sporočil preko PC. Če te matra firbec poglej preko telefona, do sedaj to ni bilo zabeleženo, nikoli pa ne veš.

Sedaj imaš pripravljena dokazila za odprtje disputa.

Za rezervo:
4. tracking od pošte Slovenije sledenje v angleščini (z rdečo obkroži Semič),
5. tracking od Global Cainiao (originalen, ne tisti prirejen od AE), obrožiš "delivered", če bo potrebno, boš dokazoval, da pokaže, da je bil paket dostavljen, NE POKAŽE PA KJE
6. zemljevid Slovenije (dobiš na googlu), obkrožiš Semič in kraj svojega bivanja.

Dispute sicer lahko odpreš takoj, ampak bolje je, da počakaš kakšen dan.

Dispute odpri z: buyers protection is running out...;.

Comment: not receive goods because parcel with tracking number RU...NL was delivered to somebody else in Semič. Tracking of 17track site proves it.
ali
Package sent to a wrong address because parcel with tracking number RU...NL was delivered to somebody else in Semič. Tracking of 17track site proves it.
Oboje gre skozi.

Pod evidence daš dokazila 1, 2 in 3. Naenkrat lahko daš gor samo tri dokumente. In nato čakaš na odgovor AE. Lahko, da bo takoj, lahko, da bodo zahtevali dodatna dokazila.
Veselo na delo in veliko sreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Jabo1 ::

klihk je izjavil:

Prodajalcu pisal, da ni pravi tracking, odgovora ni bilo.

1. pod 20 nakupov
2. RU...NL
3. na poti je od: 2021-02-16, vsaj tako kaže njegov tracking, ampak buyer protection potece cez 1 dan.

[China]Shipment ready for dispatch


Samo nekaj: kako pa ti veš, da se ti buyers protection izteče čez en dan. Če je na poti od 16.2. to ne more biti res. Poglej najprej na stran naročila (obvezno PC), kjer piše: If your order does not arrive on 2021 .... , you can apply for a refund by opening a dispute. To je datum izteka. Kateri datum imaš tam napisan?

Ali pa poglej pod Awaiting delivery, Your order will be closed in ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

klihk ::

Piše:

Awaiting delivery Your order will be closed in: 1 days 19 hours 20 minutes
Your order should arrive within 16-25 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time. If your order does not arrive on 2021-03-09 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Torej po 10. 3. odprem dispute?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klihk ()

peckajb93 ::

klihk je izjavil:

Piše:

Awaiting delivery Your order will be closed in: 1 days 19 hours 20 minutes
Your order should arrive within 16-25 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time. If your order does not arrive on 2021-03-09 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Torej po 10. 3. odprem dispute?

Jaz ga odpiram ko je manj kot 24 ur do izteka roka za dostavo, da mi slučajno prodajalec ne podaljša roka v zadnjih urah! Ampak to samo ko je jasno da artikla ne bom prejel (fake tracking) če imam za artikel realno sledenje in je pac prislo do zamud (zadnje case z china post) prosim prodajalca da podaljsa protection

Jabo1 ::

klihk je izjavil:

Piše:

Awaiting delivery Your order will be closed in: 1 days 19 hours 20 minutes
Your order should arrive within 16-25 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time. If your order does not arrive on 2021-03-09 , you can apply for a refund by opening a dispute.


Potem je v redu.
Dispute lahko že odpreš, lahko pa tudi počakaš, da se izteče. Jaz počakam kakšen dan. Odločitev je tvoja. Moj zapis je produkt mojih izkušenj, do sedaj so bili vsi disputi dobljeni. Lahko pa tudi kdo svetuje drugače. Načinov je več.

Jabo1 ::

peckajb93 je izjavil:


Jaz ga odpiram ko je manj kot 24 ur do izteka roka za dostavo, da mi slučajno prodajalec ne podaljša roka v zadnjih urah! Ampak to samo ko je jasno da artikla ne bom prejel (fake tracking) če imam za artikel realno sledenje in je pac prislo do zamud (zadnje case z china post) prosim prodajalca da podaljsa protection


Enako. Samo prodajalec, ki ti želi naročilo poslati, odgovori na tvoje sporočilo. Če te pa ignorira, pa veš koliko je ura. Pogrešam tisti gumb, da lahko kupec sam podaljša protection. Zdaj moraš za to prositi prodajalca.

bedarija ::

peckajb93 je izjavil:


Jaz ga odpiram ko je manj kot 24 ur do izteka roka za dostavo, da mi slučajno prodajalec ne podaljša roka v zadnjih urah!


tudi če podaljša lahko odpreš in pojasniš da podaljšuje kljub pretečenemu original roku. en mi je dvakrat podaljšal za 7 dni, ko je drugič sem pač imel dovolj in sem tako odprl dispute "7 dni" pred iztekom a v resnici že 7 dni čez original rok.

klihk ::

Jabo1 je izjavil:

klihk je izjavil:

Prodajalcu pisal, da ni pravi tracking, odgovora ni bilo.

1. pod 20 nakupov
2. RU...NL


Torej novinec, ki še nima svojega renomeja in aliexpress standard shipping.
To pomeni, da ne smeš narediti nobene napake.
Standard shipping pomeni, da prodajalec ne bo sodeloval (kar je dobro), AE bo vstopil noter takoj, zato moraš imeti stvari dobro pripravljene. S prodajalcem ne imej nobenih stikov več.

Dve zlati pravili:
1. ničesar ne delaj preko telefona, samo preko PC,
2. potem, ko boš odprl dispute, ga v nobenem primeru ne zapiraj, dokler ne bo rešen v tvojo korist.


Disputa ne odpiraj preden ne poteče buyers protection.
Zdaj pa se spravi delat printscreene, vsi morajo biti v JPEG obliki, preoblikuješ s programom slikar, uporabljaš čopič za okroževanje podatkov, uporabljaj rdečo in debelejšo črto.
1. stran naročila, naj bo vidna številka naročila, tracking number in tvoji podatki, obkroži svoje podatke
2. obvezno tracking od 17track, obkroži Semič s poštno številko. Kitajci zaupajo samo dvema: Global Cainiao (ki je zate neuporaben) in 17track.
3. tvoje sporočilo prodajalcu, desno pod njim je "read" ali "unread", okroži! Tako boš AE dokazal, da si poskusil rešiti problem preden si odprl dispute (+ zate). Sistem je zabeležil, da si sporočila pogledal. Od sedaj dalje pod nobenim pogojem ne glej več sporočil preko PC. Če te matra firbec poglej preko telefona, do sedaj to ni bilo zabeleženo, nikoli pa ne veš.

Sedaj imaš pripravljena dokazila za odprtje disputa.

Za rezervo:
4. tracking od pošte Slovenije sledenje v angleščini (z rdečo obkroži Semič),
5. tracking od Global Cainiao (originalen, ne tisti prirejen od AE), obrožiš "delivered", če bo potrebno, boš dokazoval, da pokaže, da je bil paket dostavljen, NE POKAŽE PA KJE
6. zemljevid Slovenije (dobiš na googlu), obkrožiš Semič in kraj svojega bivanja.

Dispute sicer lahko odpreš takoj, ampak bolje je, da počakaš kakšen dan.

Dispute odpri z: buyers protection is running out...;.

Comment: not receive goods because parcel with tracking number RU...NL was delivered to somebody else in Semič. Tracking of 17track site proves it.
ali
Package sent to a wrong address because parcel with tracking number RU...NL was delivered to somebody else in Semič. Tracking of 17track site proves it.
Oboje gre skozi.

Pod evidence daš dokazila 1, 2 in 3. Naenkrat lahko daš gor samo tri dokumente. In nato čakaš na odgovor AE. Lahko, da bo takoj, lahko, da bodo zahtevali dodatna dokazila.
Veselo na delo in veliko sreče.


Hvala za res podroben opis. Če ima datoteka končnico file.jpg je to v redu?

Jabo1 ::

klihk je izjavil:



Hvala za res podroben opis. Če ima datoteka končnico file.jpg je to v redu?


Je. Vse morajo biti takšne.

Jabo1 ::

peckajb93 je izjavil:



Jaz ga odpiram ko je manj kot 24 ur do izteka roka za dostavo, da mi slučajno prodajalec ne podaljša roka v zadnjih urah! Ampak to samo ko je jasno da artikla ne bom prejel (fake tracking) če imam za artikel realno sledenje in je pac prislo do zamud (zadnje case z china post) prosim prodajalca da podaljsa protection


Če odpreš dispute pred iztekom buyers protection, se ti lahko zgodi, da zahtevajo, da še malo počakaš, ponavadi 10 dni. Posebej v primeru, ko je protection time krajši. Ne smeš pozabiti, da je cilj AE, da drži tvoj denar čim dalj časa. Prodajalec s tem nima nič.

Groot ::

Jabo1 je izjavil:

peckajb93 je izjavil:



Jaz ga odpiram ko je manj kot 24 ur do izteka roka za dostavo, da mi slučajno prodajalec ne podaljša roka v zadnjih urah! Ampak to samo ko je jasno da artikla ne bom prejel (fake tracking) če imam za artikel realno sledenje in je pac prislo do zamud (zadnje case z china post) prosim prodajalca da podaljsa protection


Če odpreš dispute pred iztekom buyers protection, se ti lahko zgodi, da zahtevajo, da še malo počakaš, ponavadi 10 dni. Posebej v primeru, ko je protection time krajši. Ne smeš pozabiti, da je cilj AE, da drži tvoj denar čim dalj časa. Prodajalec s tem nima nič.


Lahko se ti zgodj zgolj da moraš čakati do izteka buyers protection. Ampak zadnje čase tako načeloma ni mogoče odpreti disputa preden poteče rok za dostavo.

Jabo1 ::

Groot je izjavil:



Lahko se ti zgodj zgolj da moraš čakati do izteka buyers protection. Ampak zadnje čase tako načeloma ni mogoče odpreti disputa preden poteče rok za dostavo.


Lahko ga odpreš in to zelo hitro. Samo na Evo (bot) klikneš, napišeš, da naročila nisi prejel in ga ona odpre namesto tebe. Ali pa če se obrneš na Ali support. Samo potem se ti pa lahko zgodi tako, kot se je meni. Dispute je bil odprt 15. decembra, buyers protection bi potekel kaka dva dni kasneje, Ali je vstopil 6. februarja, dispute pa je bil končan 11. februrja. Zaradi neučakanosti je bilo treba čakati en mesec in pol več. Od takrat dalje vedno počakam, da se buyers protection izteče, pri naročilih, ki so bila poslana z neregistrirano pošto pa še 10 dni zraven.

peckajb93 ::


V ios aplikaciji ga lahko odpres v trenutko ko prodajalec poslje produkt

recmajkemi ::

Ima kdo izkušnje s prenehanjem disputa. Ga lahko kasneje še enkrat sprožiš?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

bedarija ::

ne, disputa nikol ne zapreš. obljube prodajalcov so laži

Jabo1 ::

recmajkemi je izjavil:

Ima kdo izkušnje s prenehanjem disputa. Ga lahko kasneje še enkrat sprožiš?


Nimam izkušenj sicer s tem, lahko pa ti prenesem izkušnje ali mnenja nekaterih drugih. Pravijo, da lahko dispute večkrat odpreš in zapreš v času, ko še teče buyers protection. To je veljalo v preteklosti. Kako je točno danes, pa nihče noče ali pa ne more natančno povedati. Zagotovo ga lahko odpreš samo enkrat v času 15 dni po preteku buyers protection. Zato se s tem ne igraj in tako, kot je povedal "bedarija" pred menoj, ne verjemi prodajalcem in ga ne zapiraj. Dispute naj ti bo zadnji izhod, za njim je možen samo cashback, ki pa pomeni ban z Aliexpressa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

recmajkemi ::

No ravno zato se gre. Prodajalec "moleduje" naj prekinem dispute, čeprav sem ga odprl po preteku roka za dostavo, češ da je paket na poti in da po prekinjenem disputu podaljšal pp.
Nimam slabe vesti gre za $4 vezje.
Hvala za info.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

starfotr ::

Nikoli ne zapirat disputa.

Če roba pride, pač še enkrat kupiš izdelek in dobi plačano.

Luka99 ::

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.

bedarija ::

recmajkemi je izjavil:

No ravno zato se gre. Prodajalec "moleduje" naj prekinem dispute, čeprav sem ga odprl po preteku roka za dostavo, češ da je paket na poti in da po prekinjenem disputu podaljšal pp.
Nimam slabe vesti gre za $4 vezje.
Hvala za info.


še enkrat, disptua nikoli ne zapreš, ker ga ne moreš več odpret, kar obljubljajo prodajalci so ponavadi laži. če pravijo da ti bodo denar nakazali ali pa izdelek še enkrat poslali če zapreš dispute je to čisto identično kot če ga ne zapreš, saj je ravno temu namenjen, da denar dobiš nazaj in izdelek ponovno nekej drugje naročiš.

če boš dobil denar nazaj in čez nekaj dni izdelek ter boš imel slabo vest, lahko še enkrat naročiš pri istem prodajalcu mu v sporočilo pripneš svojo zgodbo, ga prosiš da takoj označi kot poslano in ti takoj označi kot prejeto, pa je mir.

jaz osebno vedno dam možnost prodajalcem da podaljšajo buyers protection za 14 dni, če izdelek tudi v tem času ne pride odprem dispute. imam recimo 100+ naročil in do danes se mi je samo enkrat zgodilo da sem prejel izdelek za katerega sem dobil vrnjen denar. večinoma lažejo da je na poti.

lolipop2 ::

A je tole že mogoče znak, da bo paket zvozil ovinek in končno odšel iz Kitajske:

https://ibb.co/2KHxDYB

8-O

darkolord ::

Sprosti se.
««
86 / 189
»»