» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
88 / 190
»»

Jabo1 ::

FoxKnox je izjavil:

V tem primeru bo verjetno treba počakati na potek buyer protection, to je 75 dni in odpreti dispute. Če je prodajalec pošten, bo takoj se strinjal in potrdil vračilo. Druge rešitve jaz ne poznam, tak je sistem AE. 75 days delivery or full refund .


Se strinjam s teboj. Pa še čimmanj drezati v prodajalca, da ne bo še buyers protection podaljšal.

lolipop2 ::

Evo, seller je sedaj napisal tako:

Hello, dear friend.
Because we are using the "online transportation channel", we can only perform one shipment procedure.
Therefore I suggest you refund. When you buy our products again, I will still give you the previous price. However, additional logistics costs are not included.

Please open the dispute and select the reason as: "personal reasons"-"I don't need this product". Please find this "personal reason" on the "Refund Only" page. If you don't find it, please select "Returns for refunds" to check.
Thank you. Have a nice day


Očitno bo potrdil dispute.
Ampak... edino kar ne morem, je vnesti "personal reasons". Lahko dam le "package was returned to seller by shipping company". Pomoje bo tudi to OK, a?

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:

However, additional logistics costs are not included.

Očitno bo potrdil dispute.
Ampak... edino kar ne morem, je vnesti "personal reasons". Lahko dam le "package was returned to seller by shipping company". Pomoje bo tudi to OK, a?


Bo potrdil dispute pod pogojem, da boš ti prevzel vso krivdo (personal reasons) in če boš naročil ponovno pri njem, te bo še "opalil" za dodatne poštne stroške. Zaradi "personal reasons" boš ti dobil črno piko pri AE, kar pomeni težje dobivanje disputov v prihodnosti. Poleg tega nimaš niti dokaza, da se je paket že vrnil k prodajalcu, kar pomeni, da tudi "package was returned..." zaenkrat ne zdrži. Vse kar lahko trenutno dokažeš je "package is returning...", ampak glede na čas, ki je še do konca buyers protection, se lahko še obrne, oziroma AE ti utegne tako odgovoriti in zahtevati, da še počakaš. Prodajalcu lahko sporočiš, da ne moreš odpreti disputa z razlogom "personal reasons" in počakaš na njegov odgovor. Je pa vprašanje, če ima to sploh smisel. Ti je že dal jasno vedeti, kaj pričakuje. Razmisli.

lolipop2 ::

Pa saj jaz bi še enkrat vzel pri njem, kar mi niti ni obvezno. Pod pogojem, da mi ponudi isto ceno artikla, kar tudi govori. Poštnina je pa 1 € dražja, tista boljša opcija, kar pa je bilo tudi prej.
Mogoče pa Aliexpress že v štartu zavrne dispute, pa tako ali tako ne bo nič iz tega

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:

Pa saj jaz bi še enkrat vzel pri njem, kar mi niti ni obvezno. Pod pogojem, da mi ponudi isto ceno artikla, kar tudi govori. Poštnina je pa 1 € dražja, tista boljša opcija, kar pa je bilo tudi prej.
Mogoče pa Aliexpress že v štartu zavrne dispute, pa tako ali tako ne bo nič iz tega


Če bo pošiljal spet s China Post, se utegne zgodba ponoviti. Malo neprijetno bo, če boš odpiral dva disputa pri istem prodajalcu za isto stvar. FortKnox ima prav, na AE so določena pravila, ki se jih je treba držati. Odločitev je pa seveda tvoja.

lolipop2 ::

hmm, očitno je šlo skozi pred potekom:

https://ibb.co/f1Cj3s4

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:

hmm, očitno je šlo skozi pred potekom:

https://ibb.co/f1Cj3s4


Me veseli, da je šlo. Velikokrat ne gre.

lolipop2 ::

Jabo1 je izjavil:

lolipop2 je izjavil:

hmm, očitno je šlo skozi pred potekom:

https://ibb.co/f1Cj3s4


Me veseli, da je šlo. Velikokrat ne gre.


Verjetno pomaga tudi to, da je seller 100% ocenjen. Zdaj pa da vidim, kako bo zrihtal drugačno ceno za artikel, ki je sedaj višja. :)

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:



Verjetno pomaga tudi to, da je seller 100% ocenjen. Zdaj pa da vidim, kako bo zrihtal drugačno ceno za artikel, ki je sedaj višja. :)


Verjetno ti bo rekel, da naredi naročilo brez plačila in potem prilagodil ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Boggs ::

Luka99 je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Luka99 je izjavil:

zdravo a se kdo znajde po tracking numberjih, imam problem seller zatrjuje da sem paket prejel za povrh se pa niti ni vroceno v mojem mestu, kaj storiti dispute so mi zavrnili, https://t.17track.net/en#nums=YT2102921...

posta slovenije je rekla da paket ni sloh sel prek nje.


A je YT2102921 cel number, ali kaj manjka? 17track pokaže prevoznika Parcelforce. Ali lahko daš gor cel tracking? Osebne podatke prekrij. A je tvoj dispute zavrnil prodajalec, s tem mislim, da ti je ponudil refund 0,00, ali AE?


prodajalec in aliexpress sta mi ponudila 0EUR
dobis podatke. dispute je koncan in samo pise da je paket bil dostavljen in da je seller dodal novo tracking stevilko.

evo se nekaj podatkov, sploh nevem kaj aliexpress zahteva neko potrdilo, to dobim pri dpd-ju?
https://prnt.sc/10hupr2


No, torej, končno lep dokaz, da nateguje tudi sam AliExpress in ne samo prodajalci (za slednje že vsi vemo, če si le ne zatiskamo oči)!

Mislim, da nisi sicer napisal katero tracking številko ti je pastal v originalu, ampak predvidevam, da si imel praktično isti primer kot jaz (saj to zgodbo sem vso napisal v prejšnjih postih - če se ti da iskat in brat). Ko sem artikel kupil in plačal, je seller pod moje naročilo vnesel tracking številko DPD-ja. Po nekaj dneh se je pa izkazalo, da je ta številka "fake", torej ni od mojega naročila ampak od nekoga drugega. Na DPD strani je pisalo "delivered", jaz pa nisem ničesar dobil.

Kasneje sem odprl dispute z razlogom "wrong address" in priložil screenshotte DPD spletne strani kjer sem uspel priti celo do imena naslovnika (consignee), ki seveda ni bilo moje ime!. Na to pa je prodajalec odgovoril s screenshottom, ki prikazuje DRUGO tracking številko (od Yanwen), ki je kazal DELIVERED. AliExpress je potem v naslednjem koraku akceptiral to prodajalčevo DRUGO tracking številko (ne tiste originalne, ki jo je v naročilo) in je na podlagi te DRUGE tracking številke označil moj disput kot "invalid" in zahteval da naj dokažem, da pošiljke nisem dobil!

No pri meni je bilo tako, da sem pošiljko s to DRUGO tracking številko res dobil, zato sem se pač odločil sam zapreti dispute, čeprav me je zelo mikalo iti do konca, zato, da bi videl kaj AliExpress naredi v takem primeru. Prodajalec je v originalu dal fake tracking od DPD-ja in bi si načeloma zaslužil, da bi na njemu izvedel ta poskus do konca.

No ti pa si imel očitno identičen problem s tem, da si šel do konca in s tem sem tudi jaz dobil odgovor za svoj primer. AliExpress bi verjel prodajalcu! Torej prodajalec ima popolnoma proste roke in lahko pasta fake tracking kode in AliExpress verjame njemu, samo da so delivered. Na eBay-u kaj takega niti pod razno ne bi špilalo. "The customer is always right" na Kitajskem ne poznajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

val46 ::

In v čemu si ti kaj drugačen od teh "nategunskih" prodajalcev? Dobil si paket, ampak ker ni bil pravi tracking, si hotel izigrat AE in prodajalca, na kar ti niso nasedli. Čisto mogoče je, da je prodajalec se zafrknil in morda pomešal tvojo in tracking številko od nekoga druzga. Ampak paket ti je še vedno poslal, zato tudi ni pristal na tvojo zahtevo po disputu. To da je poslal paket, ti je tebi in AE takoj dokazal z drugo tracking številko, ki je bila, pazi to, PRAVILNA. Najbrž še nisi slišal, da se je motiti človeško in je vsakemu kdaj pa kdaj dovoljeno se zmotit. Predvidevam, da je v tvojem primeru bilo tako. Nikdar in v nobenem primeru, pa ni dovoljeno goljufat. Kar si poskušal ti! Tako da, toliko o nategunstvu v tvojih postih.

Okapi ::

In tudi na ebayu to ne bi šlo skozi. Prodajalec ti lahko pošlje napačno številko za sledenje, če ima dokaz, da si pošiljko dobil, bo v primeru spora ebay presodil v njegovo korist.

lolipop2 ::

Boggs, a pa si kaj omenil prodajalcu, da ni prava številka, ko si videl, da je prišla na drug naslov?

con28 ::

Če naročim 10 kosov nečesa in dobim le 5 (ena pošiljka), prodajalec pa trdi:
the weight on Aliexpress is right,we send you 10 pieces

Potem se verjetno ne splača odpirati dispute?

Okapi ::

con28 je izjavil:

Če naročim 10 kosov nečesa in dobim le 5 (ena pošiljka), prodajalec pa trdi:
the weight on Aliexpress is right,we send you 10 pieces

Potem se verjetno ne splača odpirati dispute?

Seveda se splača. Moraš poslikati, morda tudi stehtati pošiljko. Tu gre za besedo proti besedi, ampak praviloma kupcu bolj verjamejo kot prodajalcu.

Boggs ::

val46, že spet nisi prebral kar sem napisal. Napisal sem, da sem zaprl dispute in tudi zakaj sem ga zaprl? Če bi hotel izigrat prodajalca bi verjetno šel do konca ane? Saj nisem imel kaj izgubit. Še nobenega nisem nikoli nategnil in ga tudi ne mislim. Nategujejo AliExpress in njihovi sellerji.

Okapi, nisem še imel takega primera na eBayu ampak po moji logiki mora veljat tista tracking številka, ki jo prodajalec najprej vpiše. Naknadne spremembe ne bi smele biti možne ker to odpre vrata za zlorabe s strani prodajalcev. Npr. na drugi platformi ti dva tedna kasneje proda nek izdelek in ti ga pošlje in potem ta tracking kasneje naknadno vpiše še v AliExpress, po tem ko odpreš dispute ker je bil prvi tracking fake. Če sprva vnese napačen tracking bi morala biti to 100% njegova krivda in v takem primeru bi moral pač zaupati da bo kupec pošten, ne pa računat na AliExpress, da bo le-ta potem kupca nategnil. Ne verjamem da bi lahko prodajalec na eBayu takole spreminjal tracking številke v sredini disputa.

lolipop, ja. Odgovor je bil pač tisti tipični kitajski "running around in a circle":

Hello. The tracking number you provided 16962010973971 shows that the package was delivered to
the wrong address. I called DPD and they told me it was delivered to a completely different address
and person than me. It looks like the tracking number you provided was not for my order, or you sent
it to a wrong address. Which is it?


"Dear customer,
Thanks for your email and sorry for the trouble.I will push our shipping company again ,
Maybe something was happened on the way. Would you would you mind waiting more days?
If you still can't get it then, please contact us, we will work a satisfactory solution for you.
is it OK ?
Regards"


What exactly should I wait for? The package was already delivered (to the wrong address).
What to wait for ?


"Dear buyer
Please don't worry,
we promise to be responsible for our transactions,
and doing business is based on trust and honesty.
let's wait patiently for your parcel,OK ?
Any problem ,please contact us,
we will try to do our best to make you satisfied
Best regards"


Do you understand that tracking says "delivered"? And yet you are still telling me to wait for my parcel.
Please explain.


"Dear, Sorry for all the inconvenience caused to you. We do hope you will get it fast as you wish,
but the shipping is out of control , they have their own procedures. We emailed them again, required
them to speed up. Please just kindly wait few more days,is it ok? Your understanding would be highly
appreciated. Best regards"


Večkrat sem poskusil iz njega izvlečt pojasnilo, zakaj je dal "fake" tracking, ampak seveda tega ne bodo napisali v chatu. Zakaj to delajo pa pojma nimam. Ne vem zakaj ni že na začetku vpisal tistega pravega trackinga, ki ja je potem v disputu pastal. To, da sellerji vnašajo nepravilne / fake trackinge je tako pogost pojav, da nikakor ne verjamem da se je "zmotil". Taki nebulozi bi verjel samo kakšen val46. Če, bi se zmotil bi mi v chatu to takoj napisal in se opravičil, pa tega ni nikoli niti omenil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Okapi ::

Boggs je izjavil:

Okapi, nisem še imel takega primera na eBayu ampak po moji logiki mora veljat tista tracking številka, ki jo prodajalec najprej vpiše. Naknadne spremembe ne bi smele biti možne ker to odpre vrata za zlorabe s strani prodajalcev. Npr. na drugi platformi ti dva tedna kasneje proda nek izdelek in ti ga pošlje in potem ta tracking kasneje naknadno vpiše še v AliExpress, po tem ko odpreš dispute ker je bil prvi tracking fake. Če sprva vnese napačen tracking bi morala biti to 100% njegova krivda in v takem primeru bi moral pač zaupati da bo kupec pošten, ne pa računat na AliExpress, da bo le-ta potem kupca nategnil. Ne verjamem da bi lahko prodajalec na eBayu takole spreminjal tracking številke v sredini disputa.

Ne bluzi. Prodajalcu sploh ni treba, da ti pove številko za sledenje. To je v bistvu njegova dobra volja. Če se zmoti, in ti pošlje napačno, ni nobenega razloga, da bi mora zaradi tega vračati denar.

Jabo1 ::

con28 je izjavil:

Če naročim 10 kosov nečesa in dobim le 5 (ena pošiljka), prodajalec pa trdi:
the weight on Aliexpress is right,we send you 10 pieces

Potem se verjetno ne splača odpirati dispute?


V primeru, da imam v paketu več artiklov, vedno naredim posnetek odpiranja. Videti se mora nepoškodovan paket z naslovom in poskrbeti moram, da me med tem postopkom nič ne zmoti.

Boggs ::

Okapi je izjavil:

Boggs je izjavil:

Okapi, nisem še imel takega primera na eBayu ampak po moji logiki mora veljat tista tracking številka, ki jo prodajalec najprej vpiše. Naknadne spremembe ne bi smele biti možne ker to odpre vrata za zlorabe s strani prodajalcev. Npr. na drugi platformi ti dva tedna kasneje proda nek izdelek in ti ga pošlje in potem ta tracking kasneje naknadno vpiše še v AliExpress, po tem ko odpreš dispute ker je bil prvi tracking fake. Če sprva vnese napačen tracking bi morala biti to 100% njegova krivda in v takem primeru bi moral pač zaupati da bo kupec pošten, ne pa računat na AliExpress, da bo le-ta potem kupca nategnil. Ne verjamem da bi lahko prodajalec na eBayu takole spreminjal tracking številke v sredini disputa.

Ne bluzi. Prodajalcu sploh ni treba, da ti pove številko za sledenje. To je v bistvu njegova dobra volja. Če se zmoti, in ti pošlje napačno, ni nobenega razloga, da bi mora zaradi tega vračati denar.


Bluziš. Razlog je in to je preprečitev nategovanja. Če bi dovolili prodajalcem vpisovat fake trackinge in spremembe trackingov sredi postopka potem bi se samo še nategovalo. To je možno samo na AliExpressu.

Jabo1 ::

Okapi je izjavil:


Ne bluzi. Prodajalcu sploh ni treba, da ti pove številko za sledenje. To je v bistvu njegova dobra volja. Če se zmoti, in ti pošlje napačno, ni nobenega razloga, da bi mora zaradi tega vračati denar.


A bejž no. A tracking number na order details je po tvoje za okras ali kaj? Problem je Sellers shipping method, ker ni podprt s strani AE.

buttcrack ::

con28 je izjavil:

Če naročim 10 kosov nečesa in dobim le 5 (ena pošiljka), prodajalec pa trdi:
the weight on Aliexpress is right,we send you 10 pieces

Potem se verjetno ne splača odpirati dispute?

sem zadnjič naročil 3 prisrčnice in je poslal samo dve. odprl dispute in zahteval vračilo toliko kot bi me stalo ponovno naročilo še ene s poštnino in sem začuda dobil.

bedarija ::

jaz vse pakete 5€+ snemam med odpiranjem, zato da nimam problemov. na aliexpressu sem si kupil dock za telefon, in snemam odpiranje. če je vse kul, zbrišem posnetek, drugače ga pa uporabim kot "dokazno gradivo". na srečo še nikoli nisem rabil.

kastelfan ::

A mogoče kdo ve ,če je na AE mogoče dobiti pogovor v živo z help centrom ( live agent chat ). Jaz ne najdem nikjer. Se skrivajo kot kača noge, stalno tisto Evo naprej rinejo, ki te potem vrti v krogu kot največjega idiota. Imam en izdelek ( vreden 43,34) EUR, katerega tracking je od 21. februarja nenadoma izginil, nekje v Dongguanu na Kitajskem, in ni ne izdelka ne denarja nazaj, čeprav sem odprl že zdavnaj dispute. Izedelek je bil naročen in plačan 21.1.2021. Pa še kot kaže tracking bo šel na napačen naslov,na Zavrh pod Šmarno goro, namesto v Radeče.

darkolord ::

Evi tipkaj neumnosti nekaj časa, pa te bo povezalo z živim agentom.

val46 ::

Po drugi strani pa, kako si lahko odpru dispute že zdavnaj, če si izdelek naročil in plačal 21.1.2021? Glede na to, da je čas za odpiranje disputa po pretečenih 75 oz 90 dni?

con28 ::

buttcrack je izjavil:

con28 je izjavil:

Če naročim 10 kosov nečesa in dobim le 5 (ena pošiljka), prodajalec pa trdi:
the weight on Aliexpress is right,we send you 10 pieces

Potem se verjetno ne splača odpirati dispute?

sem zadnjič naročil 3 prisrčnice in je poslal samo dve. odprl dispute in zahteval vračilo toliko kot bi me stalo ponovno naročilo še ene s poštnino in sem začuda dobil.


Kaj si dal kot dokaz? Žal nisem snemal med odpiranjem.

peckajb93 ::

val46 je izjavil:

Po drugi strani pa, kako si lahko odpru dispute že zdavnaj, če si izdelek naročil in plačal 21.1.2021? Glede na to, da je čas za odpiranje disputa po pretečenih 75 oz 90 dni?

Dispute lahko odpres takoj ko prodajalec odposlje izdelek

Jabo1 ::

peckajb93 je izjavil:


Dispute lahko odpres takoj ko prodajalec odposlje izdelek


Ni čisto tako.
https://ibb.co/1vxWZLN

lolipop2 ::

Eno vprašanje:

kupiti moram izdelek, a sem s kupcem dogovorjen, da bo popravil ceno na nižjo. Se pravi,d a moram kupiti, a ne plačati.

Kako pa naj to izvedem, če mi, ko kliknem plačaj, že avtomatsko sprovede plačilo.

darkolord ::

Izberi drug način plačila, ki ne zahteva takojšnjega plačila, npr. Western Union. Kasneje lahko še vedno plačaš s kartico.

lolipop2 ::

a-ha, sedaj je šlo. Uf, same procedure. :)

Jabo1 ::

lolipop2 je izjavil:



Kako pa naj to izvedem, če mi, ko kliknem plačaj, že avtomatsko sprovede plačilo.


Ali pa naroči s telefonom in, ko pride na "pay" prekineš. Podatkov o kartici ne imej shranjenih na AE.

con28 ::

Vuli je izjavil:

kake izkušnje pa rabiš. odpri dispute, prilimaj link od 17trak in je.


Ni bilo tako. Paketa nisem prejel, po 17track je bil dostavljen v Francijo, AE pa je dispute zavrnil:
The package has accurately delivered to buyer's address. Hope you can check with shipping company to check the package location and confirm your family members or neighbors if they signed the package in the name of you. Under this condition, we will release the full payment to the seller. We apologize for any inconvenience caused. Your understanding will be highly appreciated.

Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid The tracking information shows that it delivered to your address. Please track it in the logistics official website or contact shipping company servicer to get more information. If you did not received, please provide document to prove lost. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, please go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Package Information
AliExpress Shipping Delivered
Final resolution: Full Payment Release

Kako je to možno? Kaj lahko naredim, priložil že 3 priponke: 17track, pisanje prodajalcu (unread), moj naslov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: con28 ()

Jabo1 ::

con28 je izjavil:



Kako je to možno? Kaj lahko naredim, priložil že 3 priponke: 17track, pisanje prodajalcu (unread), moj naslov?


Ali je dispute že zaključen ali še ne?
Kaj pravi tracking na https://global.cainiao.com/ . Pošlji posnetek, če lahko. Tracking number lahko delno premažeš.

lolipop2 ::

Hej!

Nekaj me zanima. S prodajalcem sem dogovorjen, da bo popravil ceno artikla, ker je sedaj višja. Prej je bila 20,92EUR, sedaj pa je bila po novem 28$.

Tekole mi je sedaj popravil: https://ibb.co/j34kXDZ

Kako naj bi to šlo skozi našo carino? Prej je bilo nedvoumno cena pod 21EUR, sedaj pa bogsigavedi, kako si bodo to razlagali na meji.

Ali lahko pred plačilom tudi skenslam naročilo?

En podoben artikel je še na Aliexpresu, pa ima ceno 21,50EUR, kar pa je ravno pod mejo carine oz. ddv-ja.

Aja, pa napisal sem mu, da pravilno izpolni CN-22, pa mi je odgovoril, da ne ve, kaj je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

con28 ::

Jabo1 je izjavil:

con28 je izjavil:



Kako je to možno? Kaj lahko naredim, priložil že 3 priponke: 17track, pisanje prodajalcu (unread), moj naslov?


Ali je dispute že zaključen ali še ne?
Kaj pravi tracking na https://global.cainiao.com/ . Pošlji posnetek, če lahko. Tracking number lahko delno premažeš.


Se vidi, da je dostavljeno v Francijo:


Piše dispute finished, Appeal If you are not satisfied with the result of your case or the way we have handled it, you may appeal within 7 days.

Kaj naj napišem v appealu?

FoxKnox ::

con28 je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

con28 je izjavil:



Kako je to možno? Kaj lahko naredim, priložil že 3 priponke: 17track, pisanje prodajalcu (unread), moj naslov?


Ali je dispute že zaključen ali še ne?
Kaj pravi tracking na https://global.cainiao.com/ . Pošlji posnetek, če lahko. Tracking number lahko delno premažeš.


Se vidi, da je dostavljeno v Francijo:


Piše dispute finished, Appeal If you are not satisfied with the result of your case or the way we have handled it, you may appeal within 7 days.

Kaj naj napišem v appealu?



Očitno si v disputu uporabil napačen termin, torej da pošiljka ni bila dostavljena namesto dostavljeno na napačen naslov.
V appeal napiši, da je bilo dostavljeno v Francijo in da je tvoj naslov v Sloveniji , kamor pa ni bilo dostavljeno.Priloži še kak print screen sledenja.

Jabo1 ::

Tole na ignore. nekaj težav zaradi mojih prehitrih prstov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Jabo1 ::

Jabo1 je izjavil:


V appeal napiši, da je bilo dostavljeno v Francijo in da je tvoj naslov v Sloveniji , kamor pa ni bilo dostavljeno.Priloži še kak print screen sledenja.


Obvezno tale tracking od Global Cainiao (to je uradni AE prevoznik), z rdečo v slikarju obkroži "France", sledenje od pošte Slovenije, z rdečo v slikarju podčrtaj "no data" in stran naročila (PC, ne telefon), kjer naj bo viden tracking number in tvoji osebni podatki, obkroži z rdečo v slikarju. Vse v jpeg (jpg) obliki in angleščini. Kako pa poteka appeal, naj ti napiše kdo drug, ker s tem pa nimam izkušenj. In obvezno napiši, parcel with tracking number .... was delivered To France.

con28 ::

Ko kliknem na appeal dobim to:



Če prav predvidevam, po kliku na submit se ta avtomatsko pošlje in ni možnosti prilog? Tako, da ne vem, kako bi priložil tracking od Global Cainiao?

lolipop2 ::

Potem pa dodaj povezavo do uploada fotke. https://imgbb.com/

pomoje bi tudi šlo

con28 ::

Hvala. Ali se na pošti dobi potrdilo, da da pošiljke s številko ...ni bilo (kot piše to zahtevajo)?

lolipop2 ::

Najbolje. da se obrneš v svojem imenu na Pošto (info@posta.si) , razložiš kako in kaj, pa naj ti sestavijo eno potrdilo. Pa prosiš, da je nujno, ker imaš samo nekaj dni časa za pritožbo.

FoxKnox ::

con28 je izjavil:

Hvala. Ali se na pošti dobi potrdilo, da da pošiljke s številko ...ni bilo (kot piše to zahtevajo)?

https://www.posta.si/o-nas/predstavitev...
Na tej povezavi imaš obrazec za mednarodno poizvedbo o nedostavljeni pošilki.Ugotovitev ti bo verjetno pomagala pri rešitvi Appeala, ker bo uradno ugotovljeno, kam je bilo dostavljeno.Upam, da se znajo zasukat sicer bo zmanjkalo časa

darkolord ::

Če prav pomnim, lahko poizvedba traja več mesecev ...

lolipop2 ::

darkolord je izjavil:

Če prav pomnim, lahko poizvedba traja več mesecev ...


Pomoje je najbolje, da jih kontaktira direkt, opiše situacijo in prosi za hiter odgovor. Na mail so kar dejavni. Naj reče, da mu samo napišejo dopis,d a ta pošiljka ni šla preko njih, ker je v Franciji. ČE bo oddal kako vlogo, bo predolgo trajalo.

Jabo1 ::

con28 je izjavil:



Če prav predvidevam, po kliku na submit se ta avtomatsko pošlje in ni možnosti prilog? Tako, da ne vem, kako bi priložil tracking od Global Cainiao?


Kot že povedano, nimam izkušenj s tem, ampak mogoče kakšna ideja, nastala tudi po surfanju po ostalih forumih.

1. Možnost je, da se obrneš na support (live chat), Evi tipkaš neumnosti toliko časa, da obupa in ti da živega agenta. Če ne uspe v prvo, poskusiš večkrat. Potem razložiš, da si napisal, da paketa nisi prejel, ker je bil paket s številko … dostavljen v Francijo, ti pa živiš v Sloveniji. In pojamraj, da si prizadet.
2. Kaj se zgodi, ko pritisneš submit ne vem, mogoče boš lahko dodal še kakšen dokaz, ali pa tudi ne.
V tisti pravokotnik lahko napišeš: paketa nisi prejel, ker je bil paket s številko … dostavljen v Francijo, ti pa živiš v Sloveniji. Sledenje 17track, ki si ga dostavil v disputu to dokazuje. Prodajalec ni dokazal, da je paket poslal tebi. Pošta Slovenije ti ne more dati potrdila glede omenjenega paketa, ker ni bil poslan v Slovenijo.
3. Če si plačal s kreditno kartico, ti še vedno ostane možnost chargebacka. Čas je običajno 120 dni, to se moraš pozanimati. V tem primeru sicer obstaja možnost, da te AE zablokira, ni pa nujno.

Vse v angleščini. Pa veliko sreče.

Jabo1 ::

Upam, da veš, da v primeru uspešnega appeala dobiš denar povrnjen v obliki kuponov.

darkolord ::

A je kdo zasledil kakšen info, kaj se dogaja s PostNL?

CN->NL->DE pošilja stoji že skoraj 40 dni v NL.

Hitro guglanje pokaže, da nisem edini: klik, klik ...

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

A je kdo zasledil kakšen info, kaj se dogaja s PostNL?


Ja. Belgijci so se zagrebli, da bodo naredili skladišče za pošiljke iz Kitajske. Menda je posredoval celo njihov kralj. Ampak so se ušteli, ker so njihove kapacitete premajhne (NL-hole).

Lahko, da imaš srečo, da pride hitro, lahko, da imaš manj sreče in pride kasneje, lahko imaš smolo in ne pride nikoli. V vsakem primeru, pestro.
««
88 / 190
»»