Prijavi se z GoogleID

» »

PS4 vs. Xbox One

PS4 vs. Xbox One

Temo vidijo: vsi
strani: « 1 2 3 ... 17

Tr0n ::

Marketinska kampanja se ogreva, kaj pa bodo dorekli igralci? 8-)







opeter ::

Hudi posnetki. Prav voljo dobiš, da bi porabil prišparan denar. ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

kratos ::

Jaz sem padel v xbox one že od prvega dneva predstavitve.
-ker ima boljše ekskluzive (za moj casual način igranja) - medtem ko mi pri ps4 ni niti ena všeč in me ni potegnila da bi jo igral (razen gow vendar mislim da ni še oznanjenega nobenega novega za ps4).
-Xbox one ima tudi lepši izgled - večji, tudi če dajo 30% zraka v konzolo mi je še vedno boljše/lepše da je next gen konzola velika/robustna in ne neka majhna stisnjena stvarca kot ps4 (ki je sicer zelo močna) vendar izgleda zelo ubogo. To je sicer samo moj okus.
-Kontroler je totalen win in plačam tudi 100EUR več že zaradi samega kontrolerja, ps4 kontroler tudi ni slab vendar za moje roke se dualshock lahko skrije.
-Kinecta sicer nekako ne poznam vendar glede na prebrano se obeta hudo močna next gen napravica čez leto-dve. v ps4 kameri pa žal ne vidim potenciala, sicer bo zlo zabaven pri kakšnih mini igrah ter implementaciji touchscreena v igrah vendar next gen lestvice pa mislim da nebo dosegel.
-Xbox live če bo pol tolk dober kot je bil pred leti bo raztural + na račun bomo prišli tudi tisti z slabimi povezavami ker bodo imeli močne serverje tako da je lag preteklost (psn pa pomoje tudi nebo imel nobenih težav stem)

evo moje mnenje zakaj bi raje kupil xbox one kot ps4. Aja tiste hardware stvari sem pa pustil na miru ker bodo konzole grafično identične čeprav ima ps4 boljši hardware, obe konzoli bosta zasijali šele čez 3-4 leta ko bosta pokazali kaj res zmoreta do takrat se bo pa grafika samo še stopnjevala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

springfield ::

http://www.ibtimes.com/xbox-one-trouble...

Očitno le ne bodo grafično identične - to je pa velik minus za Xbox One, če to drži. Next gen in 720p?

kratos ::

Pa saj igra še izdana ni... To je problem optimizacije in ne hardwara tako da ne skrbi, xbox one je več kot sposoben mlet take igre v 1080p. Zapomni si da bodo konzole poganjale igre identično (ekskluzive bodo seveda na obeh konzolah najlepše vendar še vedno velike razlike nebo moč opaziti). To kar ima ps4 boljši hardware bo pri xboxu nadomestil cloud gaming kjer se bodo določene stvari lahko nalagale in procesirale v oblaku kar bo sprostilo samo konzolo in bodo iz nje sposobni potegnit več. Kakorkoli obrneš stvar nakoncu pride do tega da so pri izbiri konzole najbolj pomembne ekskluzive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

rdecaluc ::

Ja. Sony se je ustrelil v koleno, s tako malo igrami od izidu. Pomoje bodo samo fanboji to kupovali takrat.
Est modus in rebus. ,typos

puginho ::

kratos je izjavil:

Pa saj igra še izdana ni... To je problem optimizacije in ne hardwara tako da ne skrbi, xbox one je več kot sposoben mlet take igre v 1080p. Zapomni si da bodo konzole poganjale igre identično (ekskluzive bodo seveda na obeh konzolah najlepše vendar še vedno velike razlike nebo moč opaziti). To kar ima ps4 boljši hardware bo pri xboxu nadomestil cloud gaming kjer se bodo določene stvari lahko nalagale in procesirale v oblaku kar bo sprostilo samo konzolo in bodo iz nje sposobni potegnit več. Kakorkoli obrneš stvar nakoncu pride do tega da so pri izbiri konzole najbolj pomembne ekskluzive.


ja you wish

kratos ::

Vedno se najde nekdo ki nima pojma o stvareh a je še vseeno glasen, daj raje zadrži komentar zase drugič in naredi domačo nalogo preden se spraviš komentirat.

Da ti pomagam z domačo nalogo:
http://arstechnica.com/gaming/2013/05/h...

Informacije je podal Matt Booty, googlaj če neveš kdo je.

edit: aja če pa ne razumeš angleško pa povej ti bom prevedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

puginho ::

Ne rabiš mi razlagat samo ne boš verjel da zadevo poznam samo mi prosim nekaj razloži. Teoretično imam internetno hitrost 2 MB, ti pa 100 MB. Kako bo cloud procesiral grafiko, AI,... v realnem času brez najmanjšega laga pri meni in pri tebi? Malo si prvo preberi koliko bi morala biti najmanjša hitrost interneta da bi si vsaj malo lahko pomagal z cloudom. V teoriji je sicer vse to možno, v praksi pa nikoli.

Pesimist ::

na cloud procesiranje kar pozabi pri multiplatform igrah. Ce sploh bodo to kdaj uporabili v sami local igri bo pri Xbox only igrah.
Ce mas pac slow internet bo recimo gozd zgledal kot pac danes v igrah, ce pa dovol hiter pa lepše, next gen.
2mbit bi teoretično moralo biti super hitro za razne ingame stream elemente. Rendiras eno drevo ki se copy pasta lokalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

kratos ::

exacly, vendar ta praksa z cloud gamingom se bo (če se bo) uveljavila šele čez par let ko bodo špili na vrhuncu zahtevnosti in bodo potrebovali tist bump do popolnosti. Kaj bo čez 4 leta+ pa nihče neve. Sicer nebi dal roke v ogenj da bodo z pomočjo clouda poganjali lepše špile (ker bi potreboval res močno linijo) vendar bi jo pa dal za trditev da bodo špili v prihodnosti enaki na obeh konzolah, Microsoft ter Sony sodelujeta med sabo in ne tekmujeta kot vas večina misli, vse kar so do zdaj naredili in kar bodo naredili je splanirano, če giganti nebi sodelovali med sabo jih bi bilo na tržišču pol manj.

edit: če kdo ne razume kar bi nenazadnje rad povedal je to da bodo konzole enake in boljši hardware na ps4-ki ne pomeni lepše grafike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

Tr0n ::

Heh, drama se je zacela. Baje so XBL zadeve totalno v qurcu trenutno.

http://www.neogaf.com/forum/showthread....

Nekateri novinarji so se pritozevali, da niso dobili dovolj hitrega dostopa do PS4 in iger za opise.

http://www.reddit.com/r/Games/comments/...

This is getting fun!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

puginho ::

Ko bo cloud gaming lavfal tak ko treba ne bomo več rabili konzol pač pa samo sprejemnik z kontrolerjem. Samo preden bo to...Podobni hardware pa je zato, ker je pri AMD-ju pač najceneje, ne pa ker bi Microsoft in Sony sodelovala. V bistvu sta samo dva velika playera na področju hardware tehnologije pa še od teh je en v rdečih številkah. Dejstvo je da se ne splača razvijat svoje arhitekture ker je predraga. Sony se je lepo opekel z cellom.

Pesimist ::

kratos je izjavil:

exacly, vendar ta praksa z cloud gamingom se bo (če se bo) uveljavila šele čez par let ko bodo špili na vrhuncu zahtevnosti in bodo potrebovali tist bump do popolnosti. Kaj bo čez 4 leta+ pa nihče neve. Sicer nebi dal roke v ogenj da bodo z pomočjo clouda poganjali lepše špile (ker bi potreboval res močno linijo) vendar bi jo pa dal za trditev da bodo špili v prihodnosti enaki na obeh konzolah, Microsoft ter Sony sodelujeta med sabo in ne tekmujeta kot vas večina misli, vse kar so do zdaj naredili in kar bodo naredili je splanirano, če giganti nebi sodelovali med sabo jih bi bilo na tržišču pol manj.

edit: če kdo ne razume kar bi nenazadnje rad povedal je to da bodo konzole enake in boljši hardware na ps4-ki ne pomeni lepše grafike.


Kje se za tebe začne močna linija?

kratos ::

optika bi bila pomoje kos takih stvarem.

Tr0n ::

Nima veze optika. Ti streaming "cloud" serverji morajo biti hostani cimbolj blizu tebe, idealno v ISP server roomu, tako da je pot paketa cimkrajsa in da ne gre cez 100 drugih serverjev. O tem lahko pri nas samo sanjas naslednjih 10-20 let. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tilen ::

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Pesimist ::

Tr0n je izjavil:

Nima veze optika. Ti streaming "cloud" serverji morajo biti hostani cimbolj blizu tebe, idealno v ISP server roomu, tako da je pot paketa cimkrajsa in da ne gre cez 100 drugih serverjev. O tem lahko pri nas samo sanjas naslednjih 10-20 let. :)


To kaj si povedal so idealni pogoji. Deluje pa tudi na daljše razdalje sploh Xbox one izvedba kjer je primarno govora o zadevah katere niso odvisne od super odzivnosti.
V starih dobrih casih smo tudi halflife igrali pri 200ms pinga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Pesimist ::

kratos je izjavil:

optika bi bila pomoje kos takih stvarem.


razlika med optiko in cable/xdsl je mogoce 5ms. To pa ni nič

Tr0n ::

Pesimist je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Nima veze optika. Ti streaming "cloud" serverji morajo biti hostani cimbolj blizu tebe, idealno v ISP server roomu, tako da je pot paketa cimkrajsa in da ne gre cez 100 drugih serverjev. O tem lahko pri nas samo sanjas naslednjih 10-20 let. :)


To kaj si povedal so idealni pogoji. Deluje pa tudi na daljše razdalje sploh Xbox one izvedba kjer je primarno govora o zadevah katere niso odvisne od super odzivnosti.
V starih dobrih casih smo tudi halflife igrali pri 200ms pinga.

Eno so multiplayer igre, kjer se samo tvoje komande posljejo na server in nazaj, drugo pa, kjer moras vmes se renderirat zadevo, jo encodat in jo poslat. Ni primerjave.

Za kake take "pocasne" igre, kjer ne rabis odzivnosti, za silo recimo deluje, za vse ostalo je neuporabno.

Lonsarg ::

Ne rabiš nobenga ugibanja, ali pa mnenj strokovnjakov itd. glede računske moči, lahko čisto lep logični zaključek narediš: Glede na to, kake GROMOZANSKE razlike smo imeli v preteklosti v računski moči konzol, pa je to vplivalo en pišk je edino logično, da ta malenkostna razlika ne bo vplivalo popolnoma nič. No mogoče bo vplivala na marketing, ampak to samo na začetku, tudi PS3 je požel marsikateri marketinški plus zaradi svojega Cella, ampak nič kaj. Skratka, hardware zmogljivost je najmanj pomemben del, pri odločanju o nakupu.

Dolgoročno pa bo pa itak šlo na streaming vse, tako da bodo novejše igre čez 5-10 let prihajale v dveh verzija, v offline verziji, ali v streming verziji z bolšo grafiko. Torej še vedno boš lahko igral offline, ampak razlika v kvaliteti bo vodno bolj naraščala in streaming bo imel vedno večjo prednost.

Lag pa če imaš server na svoji celini ni kaj več problem ponavadi. Bo pa lag večji problem na PS4 Gaikai, kjer bo streamana celotna igra(vsaj zaenkrat je taka implementacija), medtem ko Xbox One Claud pa si bo samo sposojal računsko moč in ne streamal igre. Kar pomeni, da se da narediti na Lag neobčutljivo igro, kjer tvoj lokalni Xbox riše grafiko za hitropremikajoče dele, oziroma nariše vso grafiko, ampak določene dele z slabšo teksturo, Cloud pa ti nariše recimo stacionarne objekte ali pa boljše teksture. Recimo en realen primer je, da ti bodo ob lagirani povezavi kake sence zaostajale ali pa bolj oddaljena pokrajina v igri se ne bo tekoče ponovno izrisovala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

kratos ::

Bravo Azgard, končno nekdo ki malo razmišlja s svojo glavo in se ne zapodi takoj k konzoli z boljšo hardware opremo češ da bo grafično prevladovala.

Tole z cloud gamingom na xboxu mi sicer ni 100% jasno kako bo izpeljano, ali bo potreben dejansko nek super duper hiter net da bo prišel v veljavo ali bo optimizirano na švohnejše linije ?

Vesoljc ::

kratos je izjavil:

Bravo Azgard, končno nekdo ki malo razmišlja s svojo glavo in se ne zapodi takoj k konzoli z boljšo hardware opremo češ da bo grafično prevladovala.

Tole z cloud gamingom na xboxu mi sicer ni 100% jasno kako bo izpeljano, ali bo potreben dejansko nek super duper hiter net da bo prišel v veljavo ali bo optimizirano na švohnejše linije ?


ugibam, ampak dvomim da bo cloud gaming uporabljan v real time renderingu ali AI kalkulacijah. meni se zdi bolj logicno, da cloud zgenerira rezultat hitreje kot tvoja konzola, ne samo zato da "njej" tega ni treba, ampak da lahko med tem dela nekaj drugega, recimo decompress-a. mogoce nekaj podobnega kot speedtree library. ko se zacne loadat level, posljes v cloud requst da rabis 1000 random dreves. cloud jih zgenerira in poslje parametre nazaj iz katerih konzola zgradi dejanske meshe. sej konzola bi jih lahko zgenerirala tudi sama (in tudi jih, ce recimo cloud access-a ni), ampak je zato bil load time hitrejsi za 5 sekund. za poslijat par 100kb je pa dovolj ze adsl, 300ms pinga pa tudi ne igra vloge v temu primeru.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

petrus ::

Še ena prednost za Playstation, nov DualShock 4 plošček je "standard USB controller"
kat pomeni da dela na računalnikih, out of the box, samo Micro-B usb kabel rabiš in je to to!
stati inu obstati

Tr0n ::

Se ena vecja prednost, hitrost in resolucija. :)

BF4 na Xbox 1 laufa na 720p, na PS4 pa 900p (oboje high settings).

"PlayStation 4 offers a commanding lead in terms of resolution - it's 720p vs. 900p, with what looks like some very curious processing on Xbox One to boost detail."

http://www.eurogamer.net/articles/digit...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

kratos ::

konzola še zunaj ni, nevem kako lahko že govorite o tem kako bo poganjala določene špile, ko bo zunaj in bo na voljo za igranje, takrat govorte v kakšni resoluciji špili tečejo. Dokler pa ni optimizacije bi pa lahko špil tekel na 480p kar ne pomeni čisto nič dokler se ne izda dokončan izdelek.

Tr0n ::

kratos je izjavil:

konzola še zunaj ni, nevem kako lahko že govorite o tem kako bo poganjala določene špile, ko bo zunaj in bo na voljo za igranje, takrat govorte v kakšni resoluciji špili tečejo.

Preberi si clanek na Eurogamerju preden neumnosti pises. Gaming press ze opisuje software na development kitih, kjer tudi razvijalci razvijajo in testirajo igre. To je isti hardware, kot bo potem v skatli pri tebi doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

kratos ::

Hardware je isti vendar software ni. Špil za next gen konzole sploh še dokončan ni, ga šele testirajo kot si že sam povedal. Počakmo ta slab mesec dni in boš videl končni izdelek, vse kar se naklada sedaj ni optimizirano/dokončano in je samo tist raw footage kako naj bi izgledalo.

dolenc ::

Kaj se sploh obremenjujete s tem, ni to PC kjer moraš ti zagotovit, da stvar lavfa. Če ne bodo dober spacal pač ne kupiš pa je.

Tr0n ::

"Also, the code is what DICE claims to be in a near-finalised state, where only very minor tweaks will be implemented over and above what we're seeing here."

Minor tweaki se manjkajo, ostalo je ze koncano. Ne pricakuj, da bodo ti minor tweaki magicno omogocili 1080p igranje na katerikoli novi konzoli ali smooth 60 frame rate na 64 player mapah.

"Chief among them is the hot topic of internal resolution, where we determine that the Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised to give us the most aliasing of the two next-gen platforms by a noticeable degree, and is only a stone's throw from the sub-720p resolutions of current-gen releases. On the other hand, the PS4 version delivers a whopping 1600x900 resolution in all modes, giving it a 50 per cent lead in output pixels overall."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

klkkkkkkkkkk ::

Ko sem gledal Xbox One vs PS4
Opazil sem samo SP- BF4 - no komaj čakam...

Čeprav se mi zdi od XO slika lepša... še vedno je pa le končno PS4 naredu večji korak naprej.. največja razlika je pri AA kjer PS4 ubije XO....

Lp

Zgodovina sprememb…

kratos ::

Evo primerjava grafike med konzolama, jaz osebno ne vidim da bi XO tekel na 720p če pa teče pa izgleda zelo impresivno (če je kot praviš upscalan na 1080p z razliko od ps4). Razlika je res bajna, sploh nevem kaj sem razmišljal. /sarkazem off.



@Tr0n za drugič nasvet da ne kopiraj špekulacij drugih strani, če nekdo napiše "verjetno je planirano za izzid" ne pomeni "planirano je za izzid".

hojnikb ::

nebi škodl, če bi bil posnetek v proper kvaliteti.
Itk pa motion blur, AA in upscale delata svoje..
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

kratos ::

"footage culled from over 3TB of lossless 1080p video".

Tr0n ::

kratos je izjavil:

@Tr0n za drugič nasvet da ne kopiraj špekulacij drugih strani, če nekdo napiše "verjetno je planirano za izzid" ne pomeni "planirano je za izzid".

Kaksne spekulacije? Ce igra pri razvijalcu laufa na 720p, potem bo tudi ob releasu. A mislis, da bo dejanska konzola pa kar hitrejsa in zmogljivejsa od development masine? :)

kratos ::

"...we determine that the Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised..."
Meni to deluje kot špekuliranje in govorijo na pamet in ne iz kakšnih potrjenih virov.

Ne pravim da ni mogoče da nebo igra upscalana na 1080p, pravim da se nebo poznalo v primerjavi z ps4, kot že celo temo trobim in zgleda da zaman tako da bom prenehal saj ima vsak svojo glavo in naj kupi tisto kar mu paše.
Obe konzoli sta sposobni predvajat full hd špile in tako kot vedno bodo pač začeli na dnu in se čez leta dvigali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

hojnikb ::

kratos je izjavil:

"...we determine that the Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised..."
Meni to deluje kot špekuliranje in govorijo na pamet in ne iz kakšnih potrjenih virov.

Ne pravim da ni mogoče da nebo igra upscalana na 1080p, pravim da se nebo poznalo v primerjavi z ps4,
kot že celo temo trobim in zgleda da zaman tako da bom prenehal saj ima vsak svojo glavo in naj kupi tisto kar mu paše.
Obe konzoli sta sposobni predvajat full hd špile in tako kot vedno bodo pač začeli na dnu in se čez leta dvigali.

ja če igraš na 720p monitorju :)

itk je pa logično, da bo xbone dobu 720p verzijo, če ma bolj švoh gpu.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

klkkkkkkkkkk ::

Čisto vseeno je ali bo tekel na 720P ali na 1080P

PS4 - XO imata oba približno enako sliko itd. Ni večjih ralik.... Važno je da bo tekel glatko
Trenutno pa se obe konzoli nemoreta meriti z PC-jem... če hočeš pa lepe detaile potem neračunaj na konzole... saj tam zame to ni pomembno ...

Imam Xbox 360 - in se mi zdi za Gears of War 3 glede grafike na Xboxo premaga veliko grafik na PC-ju... Stramotno za PC...
GW3 je meni osebno eden najboljših špilov...

No trenutno, če bi kupoval bi kupil PS4 ker je cenejši pa malo močnejšo mašino ima.. Vseeno se bi pa 2x premislil saj ima XboX One Halo 4 in GW

No na koncu bi že spet kupil Xbox ...


Lp

Zgodovina sprememb…

Pesimist ::

Tr0n je izjavil:

Pesimist je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Nima veze optika. Ti streaming "cloud" serverji morajo biti hostani cimbolj blizu tebe, idealno v ISP server roomu, tako da je pot paketa cimkrajsa in da ne gre cez 100 drugih serverjev. O tem lahko pri nas samo sanjas naslednjih 10-20 let. :)


To kaj si povedal so idealni pogoji. Deluje pa tudi na daljše razdalje sploh Xbox one izvedba kjer je primarno govora o zadevah katere niso odvisne od super odzivnosti.
V starih dobrih casih smo tudi halflife igrali pri 200ms pinga.

Eno so multiplayer igre, kjer se samo tvoje komande posljejo na server in nazaj, drugo pa, kjer moras vmes se renderirat zadevo, jo encodat in jo poslat. Ni primerjave.

Za kake take "pocasne" igre, kjer ne rabis odzivnosti, za silo recimo deluje, za vse ostalo je neuporabno.


Za vsako igro deluje v bistvu. MS ni nikdar nic druga kot fog, lighting in podobne fore omenjal. Torej bol v smislu dx8 vs dx11 razlika, gameplay pa nespremenjen.

Pesimist ::

Lonsarg je izjavil:

Ne rabiš nobenga ugibanja, ali pa mnenj strokovnjakov itd. glede računske moči, lahko čisto lep logični zaključek narediš: Glede na to, kake GROMOZANSKE razlike smo imeli v preteklosti v računski moči konzol, pa je to vplivalo en pišk je edino logično, da ta malenkostna razlika ne bo vplivalo popolnoma nič. No mogoče bo vplivala na marketing, ampak to samo na začetku, tudi PS3 je požel marsikateri marketinški plus zaradi svojega Cella, ampak nič kaj. Skratka, hardware zmogljivost je najmanj pomemben del, pri odločanju o nakupu.

Dolgoročno pa bo pa itak šlo na streaming vse, tako da bodo novejše igre čez 5-10 let prihajale v dveh verzija, v offline verziji, ali v streming verziji z bolšo grafiko. Torej še vedno boš lahko igral offline, ampak razlika v kvaliteti bo vodno bolj naraščala in streaming bo imel vedno večjo prednost.

Lag pa če imaš server na svoji celini ni kaj več problem ponavadi. Bo pa lag večji problem na PS4 Gaikai, kjer bo streamana celotna igra(vsaj zaenkrat je taka implementacija), medtem ko Xbox One Claud pa si bo samo sposojal računsko moč in ne streamal igre. Kar pomeni, da se da narediti na Lag neobčutljivo igro, kjer tvoj lokalni Xbox riše grafiko za hitropremikajoče dele, oziroma nariše vso grafiko, ampak določene dele z slabšo teksturo, Cloud pa ti nariše recimo stacionarne objekte ali pa boljše teksture. Recimo en realen primer je, da ti bodo ob lagirani povezavi kake sence zaostajale ali pa bolj oddaljena pokrajina v igri se ne bo tekoče ponovno izrisovala.


Gaikai ma servere vse okrog slovenije, tak da govorimo o kakih 20ms. Hell zaj lahko onlive pozenes pa se ti na luxenburg konekta. Spilam mafia2, batmene brez problema. Se ono multiplayer streljacino sem ko so v newyorku meli, 110ms :)

kratos je izjavil:

Bravo Azgard, končno nekdo ki malo razmišlja s svojo glavo in se ne zapodi takoj k konzoli z boljšo hardware opremo češ da bo grafično prevladovala.

Tole z cloud gamingom na xboxu mi sicer ni 100% jasno kako bo izpeljano, ali bo potreben dejansko nek super duper hiter net da bo prišel v veljavo ali bo optimizirano na švohnejše linije ?


Za stremanje 720p slike pri 60fps rabis 6Mbit, Onlive.com. To bo dosti, dosti majn.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Pesimist ::

Cisto logicno da bo xbox slabsa izbira za multiplatform spile ce ima tak svoh gfx.
Me pa zdaj vseeno zanima kak zgornji BF4 videjo laufa na mojem Q9300 3Ghz z 7950. Samo za to grem zaj bf4 zloadat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

opeter ::

@FlyingBee: tudi meni je Xbox One padel v oko ravno zaradi tiste zgornje igre z Rimljani. Če deluje na 720p, 900p ali 1080p ... meni je vseeno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Pesimist ::

pre talk rysa me je hudo šokiral, da so naredli za kinect, zdaj pa je controller only? Fail za kinect spet.

Po vrhu tega gameplay animacije zgledajo just bad. Sploh ni tranzicije med back to enemy in attack. Cele animacije falijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Pesimist ::

Zgleda da fps dropne samo ob explozijah, smoke, rain, fog, iskre. To bi lahko kamot iz clouda rendirali 150ms brez problema, se nebi poznalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

kratos ::

Če je to dejanski test dev kita ps4 ter xbox one potem so naredili pravo potezo da so ostali na 720p namsto 900p. Grafično mi je špil lepši na xo vendar to so malenkosti.

Sicer pa je še eno zelo pomembno vprašanje, developerji imajo še vedno tist prvoten xbox one pri katerem manjka 10% moči katero so dodali pozneje za "rezervo", teh 10% seveda ni zanemarljivih in vse te teste ter "comparison" videje so posneli na development kitih kateri imajo 10% rezerve oz so 10% slabši(v vsakem primeru je tistih dodatnih 10% moči namenjenih rezervi tudi če so dobili novejši dev kit). Nevem kako smo lahko prezrli to informacijo.

Ryse je bil pa ful dolgo v beti (če ni še vedno) in vem da sem bral da je še vedno v razvoju in mu dodajajo popravke. Zdaj najbolj pomemben je gameplay, če to zaserjejo je z to ekskluzivo konec.

springfield ::

Nič niso dodali 10% moči, ampak so rekli, da bodo optimizirali OS, ki trenutno porabi 10%(!) moči grafične kartice, in bodo razvijalci lahko dostopali do dela te rezervirane moči, ampak ne vse, ker bo moral OS ne moteno tečt

kratos ::

Aja to tudi ? Povečali so GPU clock speed in konzoli torej dodali moč, nevem kaj tu ni razumljivega?

http://www.ign.com/articles/2013/08/02/...

Če bodo pa še optimizirali OS (kar bi prosil za informacijo saj tega nisem nikjer zasledil) potem pa še tolk bolš.

Vesoljc ::

kratos je izjavil:

Aja to tudi ? Povečali so GPU clock speed in konzoli torej dodali moč, nevem kaj tu ni razumljivega?

http://www.ign.com/articles/2013/08/02/...

Če bodo pa še optimizirali OS (kar bi prosil za informacijo saj tega nisem nikjer zasledil) potem pa še tolk bolš.



vse to je software fix. kam pa mislis da najprej posljejo fix-e, ce ne na development masine?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

kratos ::

DODALI so konzoli moč, lahko jo dodajo z pomočjo softwara ali hardwara, daj malo razmišljaj.

Preberi članek, 10% je rezerviranega za prihodnost ko bodo developerji to potrebovali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

Pesimist ::

moj pc poganja bf4 na ultra 1080p z 7950 in dost let stari q9300 3ghz. Tak da neke moci nimajo konzole.
strani: « 1 2 3 ... 17


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Xbox One (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Konzole
1165166953 (220) Ghost007
»

Nakup Xbox One X ali PS4PRO! (strani: 1 2 )

Oddelek: Konzole
955445 (2409) kevin55
»

Izšel je Xbox One (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
8515387 (1167) Machete
»

PS4 ali XBOX ONE?

Oddelek: Kaj kupiti
164458 (4152) Tomson

Več podobnih tem