» »

E-kolo, baterije

E-kolo, baterije

Avenger ::

No, ko sem zasledil, da so naši razvili e-kolo FlyKly sem brskal še po ebayu in našel 48V 1000w variante za cca $200, kar se mi zdi bistveno bolj zanimiva zadeva. Zdaj pa me zanima kje se dobi najcenejše li-ion baterije... po možnosti večje od 18650, najraje pa 26650. DX in podobno poznam, ampak so cene previsoke.. na dhgate so neke sumljive variante kjer se 26650 prodajajo po okoli $2, moraš pa vzet 24 kosov, kar je čisto ok, rabil bi 26 kosov. Samo kolikor sem bral po netu je blazno nevarno kupovat tam, ker je portal brez neke regulacije in kontrole kot ebay, pa plačilo s paypalom ni možno. Na ebayu so po $5-$6. So še kakšne druge variante?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

blackbfm ::

modelarske trgovine..hobbyking

hojnikb ::

kaj pa če vzameš kak drug tip baterije, če ti je l-ion predrag ?
#brezpodpisa

Avenger ::

Mislim, da pride vse ostalo precej težje z manj polnilnimi cikli... bom pa še to pogledal...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

[D]emon ::

Pri Li-Ion baterijah moras se paziti na to, kako jih bos polnil; da ti ne bo cesa razgnalo.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

hojnikb ::

pa li-ion baterije zahtevajo posebn polnilc, sicer neboš dosegu nazivne kapacitete. Also nucaš take celice, ko so narete za velike tokove, sicer vprašanje kako bo stvar delala.
#brezpodpisa

itak37 ::

Mene isto rajca e-bike, sem že kar precej preštudiral. Najboljša varianta
za DIY pack se mi zdijo LiPo packi iz Hobby Kinga. Dva taka povežeš zaporedno pa dobiš 48V 8Ah pack.
6S 8Ah

Če hočeš uporabiti 18650 celice so cenovno nekoliko cenejše, vendar je velik problem to, da je potrebno zalotat kontakte, kar je zelo zahtevno. Drug problem je to, da imajo nizek discharge tok (1C), če jih vežeš 5 vzporedno, to pomeni 10A x 36V = 360W max.

Potreboval boš še BMS za zaščito pred previsoko in prenizko napetostjo ter polnilec.

Dosti informacij dobiš tukaj:
http://endless-sphere.com/forums/viewfo...

Če se boš odločil za DIY, pa se zavedaj da je to zelo zahtevno in nevarno.

Jest se zmeraj bolj nagibam k nakupu izdelanega e-bike, npr. kaj takega:
http://www.haibike.de/produkte_detail_e... Cena je okoli 2300EUR.

BTW, mogoče kdo ve če se jih da kupit kje pri nas?

blackbfm ::

Mene isto rajca e-bike, sem že kar precej preštudiral.


Sej ideja da bi se jajcal s takim kolesom je fajn, samo po drugi strani pa ko pomisliš, čemu bi sploh res imel e-bike. Za kratke relacije je bz torej nekje 20-40km dnevno komot odgoniš, za dolge pa tudi ni ker niti ni udoben in ne ojačan - sploh ko gledaš tista hipsterska jajca iz reklame za FlyKly:))

razen če maš zdravstvene omejitve, edino tu vidim prednost e-bike

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

itak37 ::

Dosti je odvisno od namena uporabe, jest imam npr. probleme s koleni, tako da mi bi ebike podaljšal domet in bi lahko zmogel vse okoliške hribe in bi lahko šel na daljše ture s kolegi, katerih sedaj nisem sposoben.

Še en primer uporabe vidim kot nadomestilo za avto pri dnevnih prevozih za malo starejše ljudi, ki ne zmorejo (nočejo zašvicat) z navadnim kolesom. Za to uporabo bi bli bolj primerni e skuterji sicer.

jest10 ::

itak37 je izjavil:


Če hočeš uporabiti 18650 celice so cenovno nekoliko cenejše, vendar je velik problem to, da je potrebno zalotat kontakte, kar je zelo zahtevno. Drug problem je to, da imajo nizek discharge tok (1C), če jih vežeš 5 vzporedno, to pomeni 10A x 36V = 360W max.

Praktično vse pogosto uporabljene 18650 baterije se praznejo z 2C, najbolj leva jajca z 1,5C določene pa tudi z 20C

hojnikb ::

pa tut kontakte ni nobena panika zalotat, če le nimaš dve levi roki. Also kar se tiče zaščit; pač kupiš celice z vgrajeno zaščito in je problem rešen.
#brezpodpisa

Andruxa ::

kakšna pa je realna skupna teža motorja z baterijami? Kolikor sem gledal po ebayu, v opisih motorčkov precej variira in gre tudi čez 5kg ... osebno se mi zdi to vredno upoštevat, še posebej če je motorček samo občasno v uporabi in bi rad kdaj tudi na svoje noge bicikliral
Lp, A

itak37 ::

jest10 je izjavil:

Praktično vse pogosto uporabljene 18650 baterije se praznejo z 2C, najbolj leva jajca z 1,5C določene pa tudi z 20C


Problem je kapaciteta pri takih tokovih, razen pri najdražjih ti pri toku 2C (približno 5A) pade na skoraj polovico.


http://lygte-info.dk/review/batteries20...

hojnikb je izjavil:

pa tut kontakte ni nobena panika zalotat, če le nimaš dve levi roki. Also kar se tiče zaščit; pač kupiš celice z vgrajeno zaščito in je problem rešen.


V praksi je to kar zahtevno, tukaj si poglej kako zgleda:

http://endless-sphere.com/forums/viewto...

hojnikb ::

itak37 je izjavil:

jest10 je izjavil:

Praktično vse pogosto uporabljene 18650 baterije se praznejo z 2C, najbolj leva jajca z 1,5C določene pa tudi z 20C


Problem je kapaciteta pri takih tokovih, razen pri najdražjih ti pri toku 2C (približno 5A) pade na skoraj polovico.


http://lygte-info.dk/review/batteries20...

hojnikb je izjavil:

pa tut kontakte ni nobena panika zalotat, če le nimaš dve levi roki. Also kar se tiče zaščit; pač kupiš celice z vgrajeno zaščito in je problem rešen.


V praksi je to kar zahtevno, tukaj si poglej kako zgleda:

http://endless-sphere.com/forums/viewto...

¸ma ni taka panika. sn ži lotu te zadeve in ni to nek bavbav. Ampak, kot sem reku, pomaga če nimaš dve levi roki.
#brezpodpisa

jest10 ::

itak37 je izjavil:

jest10 je izjavil:

Praktično vse pogosto uporabljene 18650 baterije se praznejo z 2C, najbolj leva jajca z 1,5C določene pa tudi z 20C


Problem je kapaciteta pri takih tokovih, razen pri najdražjih ti pri toku 2C (približno 5A) pade na skoraj polovico.



Le da ti tale graf ne kaže celotne kapacitete, ampak kapaciteto dokler ne pade napetost pod obremenitvijo na 3,4V

Zadeva v resnici ni tako grozna;)
Primer:



itd

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

gregc1 ::

bom kar tukaj probal.

rad bi malo sfriziral moje e-kolo. kaj bi lahko sam naredil da bi šlo hitreje? oz. kako se ga sploh sfrizera in pa koliko stane?

Colt1911 ::

Če maš Bafanga lahko najvišjo hitrost nastavljaš kar preko števca , W e-motorja pa preko računalnika, z povezavo z kablom.

gregc1 ::

Colt1911 je izjavil:

Če maš Bafanga lahko najvišjo hitrost nastavljaš kar preko števca , W e-motorja pa preko računalnika, z povezavo z kablom.

nimam bafanga. ne vem kaj je. se pravim rabim samo kabel, predvidevam da rabim tudi program?

mat11 ::

Ne, tako ne bo šlo. Mogoče menjava kontrolerja, če ti motor dovoli več V ali amperaže.
mat

Magic1 ::

Nihče ti ne more pomagat, dokler se ne ve kaj sploh imaš. Višjo hitrost ti načeloma zagotovi višja napetost, vendar je vprašanje koliko kontroler zmore. Če pa imaš sredinjski pogon, je pa odvisno od prestav in nastavitve kontrolerja. V glavnem dosti več podatkov o sistemu in boš mogoče dobil kakšen pameten odgovor.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

dunda ::

Ja, sporočiti moraš, kateri sistem imaš. Pri Boschevih načeloma gre. Obstajajo prav kiti, ki jih uporabiš. Seveda pa je to nelegalno. Sam se tega nisem loteval, poznam pa nekaj ljudi, ki to uporabljajo.
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

gregc1 ::

firma kolesa je ghost. motor je bosch. motorj je na sredini.

dunda je izjavil:

Ja, sporočiti moraš, kateri sistem imaš. Pri Boschevih načeloma gre. Obstajajo prav kiti, ki jih uporabiš. Seveda pa je to nelegalno. Sam se tega nisem loteval, poznam pa nekaj ljudi, ki to uporabljajo.

slučajno veš kje se dobi te kite? mogoče link?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gregc1 ()

Magic1 ::

Pri sredinjskem pogonu verjetno lahko elektroniko preneseš naokoli že s senzorjem za hitrost. Postaviš ga tako, da bo manj kazal in imaš višjo realno hitrost asistence.
Magic

gregc1 ::

sem pomaknil magnet ki je na feltni malo višje. po mojih meritvah ne gre nič hitreje. po vsej verjetnosti bi mogel pomakniti tudi drugi del magneta. ne vem pa ce je motor elektronsko omejen na 25kmh.

fikus_ ::

Ne gre kar tako. Tisti senzor ti daje impulze, ki jih elektronika glede na vnesen premer kolesa pokaze kot hitrost.
Tako da premikanje senzorja po premeru kolesa ne pomeni nič.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Colt1911 ::

Nastavi premer kolesa na manj !

dunda ::

gregc1 je izjavil:

firma kolesa je ghost. motor je bosch. motorj je na sredini.

dunda je izjavil:

Ja, sporočiti moraš, kateri sistem imaš. Pri Boschevih načeloma gre. Obstajajo prav kiti, ki jih uporabiš. Seveda pa je to nelegalno. Sam se tega nisem loteval, poznam pa nekaj ljudi, ki to uporabljajo.

slučajno veš kje se dobi te kite? mogoče link?


Uporabil iskanje v iskalniku in kliknil na prvega (nisem preverjal, kaj in kako je z njim): https://www.bikeek.si/e-bike-tuning-cip...
https://www.kacnje.eu

BlaY0 ::

Colt1911 je izjavil:

Nastavi premer kolesa na manj !

...ali pa "prepričaš" senzor hitrosti, da se kolo vrti počasneje kot se v resnici. Eni si ga "prestavijo" na gonilko, kjer je obratov bistveno manj kot pri samem kolesu. 29" kolo se pri 25 km/h vrti približno s 180 obrati na minuto, medtem ko ti gonilko obračaš recimo s 60 do 80 obrati na minuto, skratka bistveno počasneje. Tale pravi, da gre z Bosch-ovim motorjem do 50 km/h:

https://www.thingiverse.com/thing:36769...

Jasno števec ti potem narobe kaže hitrost in prevožene kilometre. Pa po pameti in ne na cesto s tem ;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Baterija 18650

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
448043 (1122) FireSnake
»

Test alkalnih baterij (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
516421 (4984) MadMax
»

Katere 18650 (in polnilec) (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
5313725 (12631) Jst
»

LED svetilka - diode utripajo

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
181971 (1451) taz
»

Nakup Li-ION baterij v Hong-Kongu

Oddelek: Loža
165082 (4580) lopov

Več podobnih tem