Ars Technica - Tretji servisni paket za Windows Phone 8, Windows Phone Update 3, na naprave z Microsoftovim mobilnim operacijskim sistemom prinaša možnost uporabe štirijedrnih procesorjev (če smo natančni, gre v prvi vrsti za Qualcommov Snapdragon 800) in zaslonov z ločljivostjo 1920 x 1080 pik. Dodatna podpora je jasno prednost za bodoče naprave in je Microsoftovo stopanje v korak s časom, saj največji bolj fleksibilni konkurent, Android, oboje podpira že dolgo. Govori se, da bo Nokia prvi mobilni telefon, ki bo izkoriščal obe novi novosti, predstavila že prihodnji teden.
A tretja nadgradnja Windows Phone 8 ne bo dobrodošla le za nove naprave, temveč tudi za lastnike starejših naprav. Razvijalci so tokrat ostali na suhem, saj sprememb oz. novih API-jev ni, a zato uporabniki dobijo več melodij, vklopiti bo mogoče t.i. Driving Mode, kjer bo povezava na določeno Bluetooth napravo (avto) lahko izključila dohodna obvestila, aplikacije bo mogoče zapreti kar iz upravitelja le-teh, na novo je prisotno zaklepanje obračanja zaslona, itd. Zanimiva novost je še, da bo Bluetooth povezovanje z računalnikom, na katerem teče Windows 8.1, omogočilo enostavno deljenje internetne povezave, saj se bo PC sam priključil na telefonovo zaščiteno omrežje WiFi, brez da bi bilo potrebno vnašati geslo za WiFi. Dobrodošla novost je še, da bo prvo nastavljanje telefona, ko ga kupci vzamejo iz škatle, mogoče opraviti tudi prek WiFi, ne le prek mobilne podatkovne povezave.
Mislim da je bolje da optimizirajo za vsako število jeder posebej, kot da pustijo slepo nekemu schedulerju, ki ne ve čist dobr kaj bi počel z vso strojno močjo ki jo ima. Pa sumim, da gre tukaj bolj kot za podporo štirim jedrom za podporo chipsetu, ki ima pač štiri jedra. Drugače povedano, vsi enojederni WP7 telefoni so imeli isti chipset, prav tako tudi vsi dvojederni WP8. Očitno se je MS odločil tolčt optimizacijo sistema na chipsete, ki so v tistem trenutku najboljši p/p, torej bolj Apple smer.
Je pa pri vsem skupaj res najbolj navdušujoč preview program, da lahko mirno inštaliraš OS na napravo in ne čakaš, da operater izvoli ti ga poslat, vseeno pa večina ljudi tega ne bo počela, samo zanesenjaki po forumih bomo nehal jokat. Volk sit, koza cela.
Je pa pri vsem skupaj res najbolj navdušujoč preview program, da lahko mirno inštaliraš OS na napravo in ne čakaš, da operater izvoli ti ga poslat, vseeno pa večina ljudi tega ne bo počela, samo zanesenjaki po forumih bomo nehal jokat. Volk sit, koza cela.
Sej pri Androidu tudi, če greš inštalirat custom ROM, za iOS ne vem, vem pa da sem na 5800XM inštaliral custom ROM in potem uveljavljal garancijo brez problema, šlo je pa za HW odpoved.
Je pa pri vsem skupaj res najbolj navdušujoč preview program, da lahko mirno inštaliraš OS na napravo in ne čakaš, da operater izvoli ti ga poslat, vseeno pa večina ljudi tega ne bo počela, samo zanesenjaki po forumih bomo nehal jokat. Volk sit, koza cela.
In žal izgubiš garancijo.
Nič se še ne ve, če jo izgubiš ali ne... Microsoft je samo v opozorilo napisal, da lahko izgubiš garancijo, če jo res je odvisno od proizvajalca.
in glede na tale link obstaja zelo velika možnost, da pri Nokia telefonih ne boš izgubil garancije, ker je Nokia zaposleni izjavil, da developer odklenjen telefon ne pomeni izgube ganracije, tole pa je zelo podobna zadeva.
Dober precedens bi bil, če bi to obveljalo. Mogoče pri Nokii, žal imam Samsunga.
@Bor: Nekaj je custom rom, ki ga skupaj spaca nek model z xda (eni so dobri, nekatere pa namečejo skupaj 13 letniki in jih napolnejo z vsako skripto in funkcijo, ki jo najdejo) drugo pa reč, ki jo pljune ven izdelovalec sistema.
Mislim da je bolje da optimizirajo za vsako število jeder posebej, kot da pustijo slepo nekemu schedulerju, ki ne ve čist dobr kaj bi počel z vso strojno močjo ki jo ima. Pa sumim, da gre tukaj bolj kot za podporo štirim jedrom za podporo chipsetu, ki ima pač štiri jedra.
V vsakem primeru rabiš scheduler. Ja, možno, da je podpora za chipset, pa so tako napisal, ker se bolje sliši.
Mislim, da se tle ne rabimo nic bat, da bi blo "slabo" optimizirano. Se s podporo enga threada dela hitreje od konkurence, ki ji tud 8 jedrniki ocitno ne pomagajo :)
Mislim da je bolje da optimizirajo za vsako število jeder posebej, kot da pustijo slepo nekemu schedulerju, ki ne ve čist dobr kaj bi počel z vso strojno močjo ki jo ima. Pa sumim, da gre tukaj bolj kot za podporo štirim jedrom za podporo chipsetu, ki ima pač štiri jedra.
V vsakem primeru rabiš scheduler. Ja, možno, da je podpora za chipset, pa so tako napisal, ker se bolje sliši.
No seveda, bolj sem ciljal na to, da če vse prepustiš le nekem splošnem schedulerju, ki podpira od 1 jedra to 256 boš verjetno imel slabši performans, kot če več koliko jeder boš imel. Ni čist ista primerjava ampak marsikatera igra, ki pride z Xboxa dela lepo na 3 ali 4 jedra, s petim in šestim, ali osmim pa ne ve kaj počet.
Mislim, da se tle ne rabimo nic bat, da bi blo "slabo" optimizirano. Se s podporo enga threada dela hitreje od konkurence, ki ji tud 8 jedrniki ocitno ne pomagajo :)
Looooka, če je to letelo na Exynos 5 Octa, je to predstavnik arhitekture big.LITTLE, kjer nikoli 8 jeder ne deluje hkrati.
Ne pogruntam zadnje posodobitve...kr tud sedaj si že lahko uporabljal wi-fi brez kakršnekoli sim kartice in je dejansko vse delovalo, tud pri prvem zagonu, registracija itd... Lumia 800 in 720.
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.
No seveda, bolj sem ciljal na to, da če vse prepustiš le nekem splošnem schedulerju, ki podpira od 1 jedra to 256 boš verjetno imel slabši performans, kot če več koliko jeder boš imel.
Torej ima Windows Phone sedaj tri (za 1, 2 in 4 jedrne) schedulerje? Ja za 1 jedrne se splača, ker je veliko bolj enostavno.
Ni čist ista primerjava ampak marsikatera igra, ki pride z Xboxa dela lepo na 3 ali 4 jedra, s petim in šestim, ali osmim pa ne ve kaj počet.
Ja ker ima Xbox 360 vedno tri jedra. Zato verjetno igre naredijo vedno 3 threade. Če bi že prej mislil in naredili toliko threadov kolikor je jeder (ni nujno, da je možno toliko paralelno), bi sedaj bilo že pripravljeno za Xbox One.
Mislim, da se tle ne rabimo nic bat, da bi blo "slabo" optimizirano. Se s podporo enga threada dela hitreje od konkurence, ki ji tud 8 jedrniki ocitno ne pomagajo :)
Looooka, če je to letelo na Exynos 5 Octa, je to predstavnik arhitekture big.LITTLE, kjer nikoli 8 jeder ne deluje hkrati.
Imaš prav, na vseh osmeh jedrih ne more lavfati, na vseh štirih pa ne zna učinkovito.