Forum » Igre » Natural Selection 2 (NS2)
Natural Selection 2 (NS2)
RejZoR ::
Nisem opazil, da bi bilo že kaj pisanega okoli tega špila, pa me zanima če kdo od vas igra to zadevo?
LINK: http://unknownworlds.com/ns2/
Zadevo se lahko kupi na Steamu in ni pretirano draga glede na to kaj ponuja. Grafika je za moje pojme na istem nivoju kot kakšen Crysis oz je lighting in shading celo za odtenek bolj spektakularen. Vse skupaj pa teče na DirectX 11 od zadnjega updejta. Včasih med igranjem kar obstojim na kakšnem območju in ga občudujem. Kar sicer ni pametno pri multiplayerju ampaksi ne morem pomagat.
Drugače pa je posebnost tega špila, da sta združena žanra startegije (RTS) in streljačine (FPS). Lahko igraš kot vojak (marinci ali alieni) ali pa kot commander enih ali drugih, kjer iz vrha usmerjaš žive ljudi in gradiš bazo. Predstavljajte si C&C Red Alert, kjer bi bil vsak tank ali vojak živa oseba s svojo pametjo in sposobnostmi. Točno to je NS2. Natural Selection 1 nisem nikoli povohal in za Natural Selection 2 sem rabil zelo dolgo, ampak zdej je ne morem odložit, tko noro huda zadeva je. Sploh v zadnjih dneh sem se specializiral za commanderja alienov, celo tolk daleč, da sem samo zaradi tega špila kupil headset z mikrofonom. In je res svetoven feeling popeljat ekipo do zmage z dobrim nadzorom. Pa seveda je ogromno tud odvisno kako se ljudje pod tvojo komando znajdejo iz prvoosebnega pogleda v boju z nasprotniki. Si lahko svetovni commander, pa če te ekipa ne posluša oz je nasplošno zanič lahko isto izgubiš. Kot lahko odlični playerji prevagajo marsikatero igro tud če je commander bolj tko tko. Sem že večkrat kot navaden vojak dajal ostalim ukaze in svetoval dejanskemu commanderju kje naj gradi in kaj in s pametnimi diverzijami kot posamezni vojak ene ali druge strani spremeniš potek cele igre.
Enote so ločene na razrede in se jih nadgrajuje z evolucijo pri alienih ali pa z orožjem in mechi pri marincih. Sredstva se nabirajo preko Resource Extractorjev, ki jih moraš gradit na ključnih mestih po mapah.
Je pa stvar tolk kompleksna, da je res težko opisat vse v besedah, najboljš da si mal pogledate filmčke na Youtube oz na linku zgoraj.
Oz če že igrate, mogoč bi se lahko zmenili kdaj za kakšno rundo. Če boste kdaj opazili kakšnega playerja z nickom "GrimCreeper", sem to jezst. Največkrat na strani alienov :)
LINK: http://unknownworlds.com/ns2/
Zadevo se lahko kupi na Steamu in ni pretirano draga glede na to kaj ponuja. Grafika je za moje pojme na istem nivoju kot kakšen Crysis oz je lighting in shading celo za odtenek bolj spektakularen. Vse skupaj pa teče na DirectX 11 od zadnjega updejta. Včasih med igranjem kar obstojim na kakšnem območju in ga občudujem. Kar sicer ni pametno pri multiplayerju ampaksi ne morem pomagat.
Drugače pa je posebnost tega špila, da sta združena žanra startegije (RTS) in streljačine (FPS). Lahko igraš kot vojak (marinci ali alieni) ali pa kot commander enih ali drugih, kjer iz vrha usmerjaš žive ljudi in gradiš bazo. Predstavljajte si C&C Red Alert, kjer bi bil vsak tank ali vojak živa oseba s svojo pametjo in sposobnostmi. Točno to je NS2. Natural Selection 1 nisem nikoli povohal in za Natural Selection 2 sem rabil zelo dolgo, ampak zdej je ne morem odložit, tko noro huda zadeva je. Sploh v zadnjih dneh sem se specializiral za commanderja alienov, celo tolk daleč, da sem samo zaradi tega špila kupil headset z mikrofonom. In je res svetoven feeling popeljat ekipo do zmage z dobrim nadzorom. Pa seveda je ogromno tud odvisno kako se ljudje pod tvojo komando znajdejo iz prvoosebnega pogleda v boju z nasprotniki. Si lahko svetovni commander, pa če te ekipa ne posluša oz je nasplošno zanič lahko isto izgubiš. Kot lahko odlični playerji prevagajo marsikatero igro tud če je commander bolj tko tko. Sem že večkrat kot navaden vojak dajal ostalim ukaze in svetoval dejanskemu commanderju kje naj gradi in kaj in s pametnimi diverzijami kot posamezni vojak ene ali druge strani spremeniš potek cele igre.
Enote so ločene na razrede in se jih nadgrajuje z evolucijo pri alienih ali pa z orožjem in mechi pri marincih. Sredstva se nabirajo preko Resource Extractorjev, ki jih moraš gradit na ključnih mestih po mapah.
Je pa stvar tolk kompleksna, da je res težko opisat vse v besedah, najboljš da si mal pogledate filmčke na Youtube oz na linku zgoraj.
Oz če že igrate, mogoč bi se lahko zmenili kdaj za kakšno rundo. Če boste kdaj opazili kakšnega playerja z nickom "GrimCreeper", sem to jezst. Največkrat na strani alienov :)
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kr?en ::
Kolikor sem bral forume, spil pocasi umira. Krivi so pa predvsem devi, ki ne znajo balansirat zadev oziroma so enote na obeh straneh samo preslikava drug druge.
RejZoR ::
Umira? Serverjev je ko solate in folka je tud polno, sploh po zadnjem updejtu. Za moje pojme se skoraj bolj dogaja kot pa pri kakšnem CS:S al pa CS:GO, kjer si včasih prišel v špil pa so bili vsi serverji prazni, sem in tja mal folka, več pa se je dogajalo šele zvečer. Prideš v NS2, zjutraj, zvečer, popoldne al pa sred noči, vedno cel kup aktivnega folka. In to serverji po 20 ljudi in več.
Enote pa niti slučajno niso zgolj preslikava. So, ampak zgolj v smislu, da ima vsaka stran nekje 5 razredov enot in so si med sabo primerljivi po moči. Recimo Onos vs Dual Chaingun Exoskeleton oz Lerk vs Marinec z Jetpackom... Ampak so po lastnostih napadanja in obrambe povsem različni. Sploh pa se razvoj precej razveji z upgrejdi, kjer vsak igralec od treh glavnih lahko izbira po 2 dodatna. Recimo pri alienih upgrade za hitrost in izmikanje prinaša hitrost gibanja ali pa hitrejše obnavljanje energije za gibanje in napadanje. Upgrade za decepcijo prinaša nevidnost in neslišnost ali pa takorekoč wallhack kjer vidiš pozicijo vseh sovražnih enot. Upgrade za zdravljenje in obrambo pa prinaša hitrejše zdravljenje al pa močnejši oklep. In pol si ob respawnanju po svoje skonfiguriraš aliena glede na potrebe. Odvisno od aliena al pa od potreb. Lahko narediš, da si počasen ampak trpežen, lahko pa narediš da si zelo hiter in ranljiv ampak se hitreje zdraviš in napadaš v večih hitrih in krajših intervalih.
Lahko narediš, da si hiter in neslišen in se greš ninjo, kar mi je zadnje čase najbolj zabavno. Čeprav dost commanderjev razišče nevidnost/neslišnost šele po evoluciji tretjega hive-a. Sam pa delam ravno obratno, sploh na velikih odprtih mapah, kjer te hitro sestrelijo če te vidijo ali slišijo.
Balance pa niti ni tolk težava enot kot je težava ljudi. Če ima ekipa commanderja kot sem sam, ker vse ukazujem z mikrofonom in sem nasploh zelo chatty kar se tiče dogajanja (razpošiljam folk kam naj grejo, kje bom kaj gradil, kje rabim podporo, javljam kje sem videl nasprotnike itd) je to ogromen advantage. Druga stvar pa je folk, ki ni zainteresiran poslušat commanderja. Imam lahko mikrofon in dajem pravilne ukaze, ampak če folk noče it hitro tja kamor jih pošlješ gre tud lahko vse v rit. Kot je tud slabo če je ekipa zelo dobra pa commander ne daje nobenega feedbacka. Takrat ponavad sam ukazujem ostalim kljub temu, da sem navaden prašinar in ne dejanski commander.
Ampak načeloma je gor folk, ki je večinoma kar soldino enakovreden. Ene dva dni nazaj smo dve rundi igral po ene 2-3 ure in si prevzemal pozicije dokler se nismo res dobro uskladil in izvedli kritični napad z res dobro taktiko in nasprotnika spravili na kolena. Pred tem pa smo na obeh straneh bli po ene 2x al pa 3x že skoraj na robu izgube igre. Take igre so najbolj zanimive, ker sem vsaj kot commander kar fino švical.
Enote pa niti slučajno niso zgolj preslikava. So, ampak zgolj v smislu, da ima vsaka stran nekje 5 razredov enot in so si med sabo primerljivi po moči. Recimo Onos vs Dual Chaingun Exoskeleton oz Lerk vs Marinec z Jetpackom... Ampak so po lastnostih napadanja in obrambe povsem različni. Sploh pa se razvoj precej razveji z upgrejdi, kjer vsak igralec od treh glavnih lahko izbira po 2 dodatna. Recimo pri alienih upgrade za hitrost in izmikanje prinaša hitrost gibanja ali pa hitrejše obnavljanje energije za gibanje in napadanje. Upgrade za decepcijo prinaša nevidnost in neslišnost ali pa takorekoč wallhack kjer vidiš pozicijo vseh sovražnih enot. Upgrade za zdravljenje in obrambo pa prinaša hitrejše zdravljenje al pa močnejši oklep. In pol si ob respawnanju po svoje skonfiguriraš aliena glede na potrebe. Odvisno od aliena al pa od potreb. Lahko narediš, da si počasen ampak trpežen, lahko pa narediš da si zelo hiter in ranljiv ampak se hitreje zdraviš in napadaš v večih hitrih in krajših intervalih.
Lahko narediš, da si hiter in neslišen in se greš ninjo, kar mi je zadnje čase najbolj zabavno. Čeprav dost commanderjev razišče nevidnost/neslišnost šele po evoluciji tretjega hive-a. Sam pa delam ravno obratno, sploh na velikih odprtih mapah, kjer te hitro sestrelijo če te vidijo ali slišijo.
Balance pa niti ni tolk težava enot kot je težava ljudi. Če ima ekipa commanderja kot sem sam, ker vse ukazujem z mikrofonom in sem nasploh zelo chatty kar se tiče dogajanja (razpošiljam folk kam naj grejo, kje bom kaj gradil, kje rabim podporo, javljam kje sem videl nasprotnike itd) je to ogromen advantage. Druga stvar pa je folk, ki ni zainteresiran poslušat commanderja. Imam lahko mikrofon in dajem pravilne ukaze, ampak če folk noče it hitro tja kamor jih pošlješ gre tud lahko vse v rit. Kot je tud slabo če je ekipa zelo dobra pa commander ne daje nobenega feedbacka. Takrat ponavad sam ukazujem ostalim kljub temu, da sem navaden prašinar in ne dejanski commander.
Ampak načeloma je gor folk, ki je večinoma kar soldino enakovreden. Ene dva dni nazaj smo dve rundi igral po ene 2-3 ure in si prevzemal pozicije dokler se nismo res dobro uskladil in izvedli kritični napad z res dobro taktiko in nasprotnika spravili na kolena. Pred tem pa smo na obeh straneh bli po ene 2x al pa 3x že skoraj na robu izgube igre. Take igre so najbolj zanimive, ker sem vsaj kot commander kar fino švical.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Aaaaa ker epic fight včer, špilal do dveh zjutraj lol :D. Prvo so tolkli po nas, da smo ostali samo z eno bazo v Locker Room na Docking mapi (izgubili smo Generator hive), folk je že začel votat "Concede", da bi priznali poraz in se predali, pol pa je en junak s Skulkom splazil v njihovo glavno bazo v Terminal prostoru in jim odvzel štrom, ker je očitno njihov commander spregledal, da mu uničujemo bazo. Točno po tistem pa se je situacija povsem obrnila, hitro smo se razširli po 3/4 mape in ko so začel prihajat upgrejdi sem se lahko samo naslonil nazaj in ekipi droppal jajca za Onos-a (najmočnejša alien enota, neke vrste mega nosorog). Takih fajtov sem imel kar precej v zadnjih dneh, ko smo uspeli prevesit potek igre nam v prid.
V lajfu še nisem igral online špila, ki bi bil tolk epski. Jebeš Battlefielde, Crysise, CounterStrike in ostali high budget šrot. Vse to sem probal in je bilo ok ampak se dost hitr naveličaš, ker se vse hitro začne ponavljat. Sej niso slabi špili ampak NS2 je za moje pojme eden najbolj underratanih špilov. Nimam pa pojma zakaj točno. Dokler ga ne probate ne veste kaj zamujate. Pa ne obupat na začetku, če vam ne bo šlo al pa prosite koga, ki obvlada, da vas vodi. Vedno se najde kdo, ki je pripravljen razložit kaj naredi kakšen powerup oz kako bit commander. Špil zahteva ogromno učenja ampak ko ga zaobvladaš, potem pa je zadeva nepopisna.
V lajfu še nisem igral online špila, ki bi bil tolk epski. Jebeš Battlefielde, Crysise, CounterStrike in ostali high budget šrot. Vse to sem probal in je bilo ok ampak se dost hitr naveličaš, ker se vse hitro začne ponavljat. Sej niso slabi špili ampak NS2 je za moje pojme eden najbolj underratanih špilov. Nimam pa pojma zakaj točno. Dokler ga ne probate ne veste kaj zamujate. Pa ne obupat na začetku, če vam ne bo šlo al pa prosite koga, ki obvlada, da vas vodi. Vedno se najde kdo, ki je pripravljen razložit kaj naredi kakšen powerup oz kako bit commander. Špil zahteva ogromno učenja ampak ko ga zaobvladaš, potem pa je zadeva nepopisna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
sajko33 ::
Tudi sam sem nabavil špil pred kratkim, ampak po pravici nisem še skoraj nič igral. Ker je performance slab. Z buildom 255 so mi sicer pofixali 5 minutne loading time in nizek fps. Ampak še zmeraj na momente trokira na naiegralno. Tko da bom moral počakat še kak patch. Do sedaj imam zabeležene 3,5 ure od tega sem mogoče igral 15 minut. (pribl 3 ure je blo pa tweakanja in mašetarjenja po configih in različnih opcijah).
Špil mi zgleda zlo zanimiv. Ampak ja... Sem bil na Rookie friendly serverju. Ja... My ass. Ko sem igral je bil na nasprotni ekipi tip s scorom 65:3 oz nekaj podobnega. Itak me je 5x na hitr pospravil tko, da sploh reagirat nism mogu. Igral sem marince, všeč mi je bila komunikacija commanderja z ekipo in pa nasplošno se mi zdi, da je fajn community in radi pomagajo noobom. :)
Špil mi zgleda zlo zanimiv. Ampak ja... Sem bil na Rookie friendly serverju. Ja... My ass. Ko sem igral je bil na nasprotni ekipi tip s scorom 65:3 oz nekaj podobnega. Itak me je 5x na hitr pospravil tko, da sploh reagirat nism mogu. Igral sem marince, všeč mi je bila komunikacija commanderja z ekipo in pa nasplošno se mi zdi, da je fajn community in radi pomagajo noobom. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sajko33 ()
RejZoR ::
Jezst imam trenutno 111 ur v NS2. Performance pa je slab samo na začetku dokler loada mapo. Sam sem zdej zatlačil v kišto en 8GB spominsko in mi služi kot ReadyBoost. Zdej imam naročeno še high speed 32GB, ker se že z 8GB ful pozna. Razen tega pa je framerate skoz zelo visok, pa imam vse detajle navite do konca in v DirectX 11 načinu.
Kar pa se tiče marincev grejo men osebno na jetra, ker moraš skoz prosjačit za jebene medpacke in naboje. Oz če si commander ti skoz težijo s tem, sistem označevanja kdo rabi medpack/ammo pa je naravnost debilen. Vsaj na mapi naj bi naredilo en beacon, da veš kje gledat, ne pa samo zvočno opozorilo in nič drugega. Brezveze. Raje skrbim sam za svoje zdravje in napade z alieni.
Edino kar me živcira je da skor noben commander ne razišče Phantom upgrejda na začetku. Čist vedno ga pustijo za na koncu. Sam pa zelo rad izvajam zahrbtne napade, ker pol skor ne rabiš drugih upgrejdov, ampak Phantoma kar ne uporabljajo. Kar je tud problem, da 3/4 folka sploh ne zna uporabljat ninja style. Sam sem verjetno eden redkih commanderjev, kjer mi je Phantom med bolj pomembnimi upgrejdi.
Btw, rookie friendly server samo pomeni, da ti noben ne bo težil preveč če si slab. Oz ti bojo še pomagal se naučit.
Kar pa se tiče marincev grejo men osebno na jetra, ker moraš skoz prosjačit za jebene medpacke in naboje. Oz če si commander ti skoz težijo s tem, sistem označevanja kdo rabi medpack/ammo pa je naravnost debilen. Vsaj na mapi naj bi naredilo en beacon, da veš kje gledat, ne pa samo zvočno opozorilo in nič drugega. Brezveze. Raje skrbim sam za svoje zdravje in napade z alieni.
Edino kar me živcira je da skor noben commander ne razišče Phantom upgrejda na začetku. Čist vedno ga pustijo za na koncu. Sam pa zelo rad izvajam zahrbtne napade, ker pol skor ne rabiš drugih upgrejdov, ampak Phantoma kar ne uporabljajo. Kar je tud problem, da 3/4 folka sploh ne zna uporabljat ninja style. Sam sem verjetno eden redkih commanderjev, kjer mi je Phantom med bolj pomembnimi upgrejdi.
Btw, rookie friendly server samo pomeni, da ti noben ne bo težil preveč če si slab. Oz ti bojo še pomagal se naučit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Anketa: Vpliv večigralskih iger na posameznika in njegov položaj v družbiOddelek: Šola | 1013 (818) | Gogyto |
» | RTS igre v SlovenijiOddelek: Igre | 5084 (4579) | fireice |
» | Katera strateška igra ti je najboljša?Oddelek: Igre | 8522 (7452) | DiaMonDer |
» | Supreme Commander (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7770 (5178) | IVo |
» | Stargate Wars (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5076 (3353) | T0RN4D0 |