» »

RTS igre v Sloveniji

RTS igre v Sloveniji

Pipi_Karamba ::

Lep pozdrav! Zgolj iz firbca me zanima, katere realno-časovke poleg Starcraft 2 in Warcraft 3 Slovenci najraje preigravate. Mogoče se lahko zmenimo tudi za kak turnirček preko Steama če bo interes. Med prijatelje me lahko dodate pod istim vzdevkom kot ga imam na tej strani.
Sam sem dokaj sposoben sprašiti rit prav vsakemu v Dawn of War 2: Retribution in naslovih iz serije Total War, poleg teh dveh pa se občasno polotim še Supreme Commander-ja 2, Command & Conquer 3: Tiberium Wars ter Company of Heroes. Starcraft 2, čeprav je trenutno najbolj popularen RTS špil, mi zaradi prehistorične igralnosti in poudarka na nadčloveških sposobnosti klikanja nekako ne sede.
Na Steam-u imamo Slovenci skupino, namenjeno igranju vseh Total War iger imenovano NTW Slovenija, kateri se le pridružite vsi ljubitelji omenjene serije.
Lepo bi bilo, če bi se tudi v Sloveniji razvila kompetitivna RTS scena, ki ne bi bila osredotočena zgolj na Blizzard-ove igre, ampak bi dala priložnost tudi ostalim fantastičnim RTS naslovom.

ZaphodBB ::

Supreme Commander Forged Alliance in Supreme Comander 2.

Nuff said.

Ostalo me sploh ne zanima več. Ok, lažem - igral bi Starcraft2 pa nimam 50€ viška trenutno.

>JJ< ::

Pipi_Karamba je izjavil:

Lepo bi bilo, če bi se tudi v Sloveniji razvila kompetitivna RTS scena, ki ne bi bila osredotočena zgolj na Blizzard-ove igre, ampak bi dala priložnost tudi ostalim fantastičnim RTS naslovom.

To je predvsem zato, ker se tudi razvijalci teh iger niso preveč osredotočali na kompetitivnost.

Čeprav sem dokajšen Blizzard fanboy bi šel z veseljem odigrat še kaj drugega. Od naštetih iger si lastim C&C 3: Tiberium Wars (brez dodatka) in Company of Heroes.
ZS, če se bo kaj razvilo.

def0r ::

ZaphodBB je izjavil:

Supreme Commander Forged Alliance in Supreme Comander 2.

Nuff said.

Ostalo me sploh ne zanima več. Ok, lažem - igral bi Starcraft2 pa nimam 50€ viška trenutno.

Upam da ne mislis resno supreme commander 2.

ZaphodBB ::

Ja resno mislim. Definitivno je boljši od večine ostale solate na trgu. Kaj pa tebe moti?

def0r ::

ZaphodBB je izjavil:

Ja resno mislim. Definitivno je boljši od večine ostale solate na trgu. Kaj pa tebe moti?

Supreme commander 2 je najvecji polom zadnjih let v RTS ker so hoteli narediti RTS ki bi bil tudi za konzole. Sorry ampak je dosti vecja polomija kakor 99% RTSov. Se zadnji CnC s spremenjenim gameplayom je boljsi.

ZaphodBB ::

Ziher si ga igral 500+ ur tako kot jaz (na 400 ur podlage Supcom FA)?

Verjetno si fan Supcom 1 in si bil razočaran ker je Supcom 2 drugačna igra. Veliko vas je takih. Jaz sem pa med onimi, ki smo veseli da imamo dve igri. Eno bolj arkadno (SC2) s hitrejšo akcijo, ter eno bolj kompleksno z noro besno ekonomijo (SC1).

Osebno več igram SC2 - predvsem zato, ker so igre krajše in akcija hitrejša.

CnC - ne me smejat. Mali, dej malo manj beri forume, pa več s svojo glavo misli.

kthxbye

p.s.: I challenge you to a duel, SC:FA ali SC2, you pick. Bitch.

opeter ::

Jaz v zadnjem času nabijam tole:
http://www.isotope244.com/land-air-sea-...

Sicer pa, rad igram starejše strategije, kar nekaj teh je na spodnji strani:
http://www.gog.com/en/catalogue#strateg...

Moje najljubše komercialne RTS serije:
- Total Annihilation serija (predhodnik Sup. Commanderja)
- Age of Empires serija
- Ground Control serija
- Earth serija (2140, 2150 itn.)
- Empire Earth serija ter
- taktična Commandos serija

Med odprtokodnimi pa rad igram Warzone 2100:
http://wz2100.net/
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

def0r ::

Supreme Commander 2 je sry resno prevec obup vseeno koliko casa je kdo karkoli igral pac known fact.

Drugace pa moja prva RTS ki sem jo res ogromno preigral (poleg CnCja) je bila Warwind:)

Pipi_Karamba ::

Res ne vidim, zakaj ste tako proti SupCom 2, ko pa je praktično isti kot Starcraft 2, le brez nadležnega mikroupravljanja in z več opcijami za gradnjo baze.
Sicer pa se mi vsi omenjeni špili zdijo dovolj kompetitivni, edini ki ga ne bi igral na turnirju je Company of Heroes, kjer enote same iščejo kritje in večkrat lahko zgrešijo svoje tarče. Seveda si pod pojmom kompetitiven špil predstavljam igre, v katerih sta zmaga ali poraz zgolj posledici igralčevih odločitev, ne pa naklučij, neuravnoteženosti frakcij ali začetne pozicije na bojišču.

ZaphodBB ::

eh... def je prbral review na forumu ali pa dve uri igral piratsko verzijo proti računalniku in ugotovil, da OMG XBOX Suxxorz!

Če bi šel pa malo igrat na net, bi pa videl da je SupCom2 hitrejši in zabavnejši špil od SupCom:FA. Ne pravim, da boljši! Vsak je kulski na svoj način. SupCom2 je bolj taktičen, v bistvu bolj podoben TA. SupCom:FA je pa ... Epic, to drži.

StarCraft2 mi je mega špil, vendar me moti da je njegov glavni feature ravno arhaični UI. SupCom:FA je tudi micro heavy špil, to pa zato ker je enot ogromno, ker se spopad začne pri peti minuti in traja neprikinjeno kakih 30 minut, vmes je pa med prerivanjem po fronti potrebno še upravljat izjemno kompleksno ekonomijo. SupCom2 so pa močno poenostavil še tisti micro kar ga je blo v SupCom:FA, tako da bolj do izraza pride taktika, čeprav je ekonomija še vedno neprimerno kompleksnejša od SC2.

Zheegec ::

Res ne vidim, zakaj ste tako proti SupCom 2, ko pa je praktično isti kot Starcraft 2, le brez nadležnega mikroupravljanja in z več opcijami za gradnjo baze.

Tudi blizu si nista, pa sem tudi Supreme commander 1 in 2 in predhodnika (Total Annihalation) preigral. Da se razumemo, tudi blizu si nista na področju competitetive multiplayer. Sta pa oboje strategiji, ja :)

Za multiplayer druge izbire, kot Starcraft2 praktično ni... No, je - Starcraft1 :)

Da bi pa v živo spremljal tekmovanje v Supreme Commander mi pa tudi na pamet ne pade (če sploh obstajajo).
Pri Starcraft2 imaš pa GSL, MLG, IPL, NASL, DreamHack, IEM,... Da naštejem samo največje :) :) Ja, pa vse naštete redno gledam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

>JJ< ::

ZaphodBB je izjavil:

vendar me moti da je njegov glavni feature ravno arhaični UI.


Kaj točno misliš s tem?
Vse brezvezne omejitve iz SC:BW so v SC2 odpravljene tako, da ne potrebuješ več nadčloveških (oz. korejskih) sposobnosti za normalno igranje. V primerjavi z enico lahko na enkrat lahko izbereš več kot 12 enot, ni ti potrebno vsakega delavca posebej pošiljat na kristale ter castanje spellov je zelo poenostavljeno. Vse ostale mehanike so praktično enake, kot v katerem koli drugem RTS-u, res pa je, da tukaj ni nekih naprednih možnosti upravljanja enot kot so formacije in podobno, kar je lahko prednost ali slabost odvisno od posameznika.

ZaphodBB ::

@JJ: Cel sistem igranja v SC je zgrajen okrog micromanagementa. Enote imajo veliko sposobnosti, potrebno je upravljati praktično vsako enoto posebaj, pregled nad dogajanjem je namerno otežen (ozko vidno polje je del designa). Praktično vse v SC (tudi v SC2) je potrebno prožit ročno, kar pomeni da moraš biti hobotnica, pa še več shortcutov ima SC2 kot kak Vim.

V Supreme Commanderju narediš fabrike, jim nastaviš build queue isto drugim enotam (predvsem inženirji!) in se posvetiš bojišču(em). Pregled nad dogajanjem je enostaven, lepo poskrolaš ven pa pred seboj vidiš minimap, pozoomaš na vročo točko daš par komand in spet nazaj.

Sicer je SC2 sigurno boljša igra od SupComov, vendar so mi SupComi boljši za igrat.

Berserker ::

Pipi_Karamba je izjavil:

Res ne vidim, zakaj ste tako proti SupCom 2, ko pa je praktično isti kot Starcraft 2, le brez nadležnega mikroupravljanja in z več opcijami za gradnjo baze.
Sicer pa se mi vsi omenjeni špili zdijo dovolj kompetitivni, edini ki ga ne bi igral na turnirju je Company of Heroes, kjer enote same iščejo kritje in večkrat lahko zgrešijo svoje tarče. Seveda si pod pojmom kompetitiven špil predstavljam igre, v katerih sta zmaga ali poraz zgolj posledici igralčevih odločitev, ne pa naklučij, neuravnoteženosti frakcij ali začetne pozicije na bojišču.



Mislim da je to da enote iščejo kritje en velik plus, saj igro naredi vizualno lepšo in življenjsko. COH je malce drugačen ostalih RTS, tukaj ni simetričnih map pa tudi sistem škarje, kamen, papir ni tako očiten in pomemben. Pozicija, smer napada, podpora ter strateške točke, to je tisto, kar kroji zmago. Uravnoteženost so itak prinesli modi. Ker so ti zadnje čase spet popularni, sem si ogledal nekatere mojstrovine, ter jih slučajno predstavil v tej temi, avtorji stalno nadgrajujejo ter balansirajo za spletno igranje, igra je takoj za HL2 trenutno najbolj modana. Naj predstavim dva moda, ki sta namenjena MP igranju:

Modern Combat WIP PLA vs. US Army
http://www.moddb.com/mods/company-of-he...

Vzhodna fronta SZ vs. Ost heer
http://www.moddb.com/mods/coheastern-fr...

def0r ::

Supreme Commander 2 priznam nisem kupil tudi nikoli nimam namena. Kupil sem si pa Supreme Commander in Supreme Commander : Forged alliance ki sta vredna svojega denarja. Za MP mi malce .... kako bi rekel po domace ''dol visi'', ni edini faktor vecino casa tudi kakor otrok sem igral proti cpuju testiral malce in mi ni bilo do competitiva gameplaya tudi casa nimam trenutno zaradi faksa.

+ Ze od Total anni. sem cakal na naslednjika ki je bil supreme commander je slow gameplay ampak mi to ugaja cisto super.
Ce bi pa kaj hotel nazigati MP bi pa sigurno igral SC2 se naprej ki gai mam ze od releasa ampak nimam casa se nadudlat kakor se je JJ:P (se kar mi noce zrihtat Diabo III bete :()

Pipi_Karamba ::

Berserker je izjavil:

Mislim da je to da enote iščejo kritje en velik plus, saj igro naredi vizualno lepšo in življenjsko. COH je malce drugačen ostalih RTS, tukaj ni simetričnih map pa tudi sistem škarje, kamen, papir ni tako očiten in pomemben. Pozicija, smer napada, podpora ter strateške točke, to je tisto, kar kroji zmago.


Jah, iskanje kritja je lahko problematično, če ti pri tem enote skačejo v doseg mitraljezov:( Na srečo so v Retribution to končno odpravili in enote iščejo kritje le v primeru, da klikneš attack-move, pa tudi zgrešijo nikoli. Je pa tudi meni pri Relicovih špilih všeč, da niso zgolj bolj spektakularna verzija igre Kamen, papir, škarje, ampak v pravih pogojih in z dobro mero mikroupravljanja lahko papir premaga tudi škarje.
Še vedno pa ne zastopim, zakaj bi bil SupCom2 toliko slabši od SC2? In kaj dela SC2 toliko bolj kompetitiven špil kot ostale? Sam sem si ogledal posnetke bitk s komentarji iz praktično vseh naštetih iger in lahko samo rečem, da so prav vsi lahko vredni ogleda.

Berserker ::

Pipi_Karamba je izjavil:

Berserker je izjavil:

Mislim da je to da enote iščejo kritje en velik plus, saj igro naredi vizualno lepšo in življenjsko. COH je malce drugačen ostalih RTS, tukaj ni simetričnih map pa tudi sistem škarje, kamen, papir ni tako očiten in pomemben. Pozicija, smer napada, podpora ter strateške točke, to je tisto, kar kroji zmago.


Jah, iskanje kritja je lahko problematično, če ti pri tem enote skačejo v doseg mitraljezov:( Na srečo so v Retribution to končno odpravili in enote iščejo kritje le v primeru, da klikneš attack-move, pa tudi zgrešijo nikoli. Je pa tudi meni pri Relicovih špilih všeč, da niso zgolj bolj spektakularna verzija igre Kamen, papir, škarje, ampak v pravih pogojih in z dobro mero mikroupravljanja lahko papir premaga tudi škarje.
Še vedno pa ne zastopim, zakaj bi bil SupCom2 toliko slabši od SC2? In kaj dela SC2 toliko bolj kompetitiven špil kot ostale? Sam sem si ogledal posnetke bitk s komentarji iz praktično vseh naštetih iger in lahko samo rečem, da so prav vsi lahko vredni ogleda.



TO je pač tako, če bi kdo po tebi začel streljati z strojnico, potem bi tudi ti letel v kar eno zaklonišče. Določene igre imajo v ta nam sistem morale, kjer sovražnik preprosto zbeži, coh je to nadomestil z pinned downi , oldschool strategija, pa se borijo do zadnjega vojak. Žal sistem v igri ni popoln, težave so tudi z opravljanjem tankom, večji del se enote obnašajo toliko bolj življenjsko. Kar jo naredi favorita med strategijami.

Čemu SC2 sux ? Primerjal ga bom kar z FA. ŞC2 je namenjen konzolam. Ni globine v igri, se pravi povprečna ekonomija (s katero je izstopal med ostalimi rts-ji). Imamo sam en Tier enot za vsako frakcijo (pa še te so samo tri). Videz igre je dokaj povprečen, mape so premajhne, ter preveč podobne ostalim rts-jem (mape v FA 80x80km !!!). SCFA je imel računano balistiko, za vsako enoto, pri dvojki so rudi to vrgli ven. Za fane TA in SC1 je ta igra korak nazaj. Bolje bi bilo, če bi igro prodajali pod drugim imenom.

ZaphodBB ::

Čemu SC2 sux ? Primerjal ga bom kar z FA. ŞC2 je namenjen konzolam. Ni globine v igri, se pravi povprečna ekonomija (s katero je izstopal med ostalimi rts-ji). Imamo sam en Tier enot za vsako frakcijo (pa še te so samo tri). Videz igre je dokaj povprečen, mape so premajhne, ter preveč podobne ostalim rts-jem (mape v FA 80x80km !!!). SCFA je imel računano balistiko, za vsako enoto, pri dvojki so rudi to vrgli ven. Za fane TA in SC1 je ta igra korak nazaj. Bolje bi bilo, če bi igro prodajali pod drugim imenom.


Tudi ti si samo forume bral. SupCom2 ima isti fizikalni engine kot enka. Spremembe v ekonomiji so pa na račun, da je SupCom2 drug oz. drugačen špil. Na ta način je neprimerno bolj prijazen do noobov, ker se je nemogoče zastallat. Ekonomija je praktično ista, samo pri gradnji enot so naredil, da se začnejo gradit šele ko imaš keš. V praksi se je iskazalo, da to od globine ne vzame kaj dosti. Vendar verjetno moje besede nimajo teže, ker je itak dejstvo da SupCom2 Suxxx0r7.

Berserker ::

ZaphodBB je izjavil:

Čemu SC2 sux ? Primerjal ga bom kar z FA. ŞC2 je namenjen konzolam. Ni globine v igri, se pravi povprečna ekonomija (s katero je izstopal med ostalimi rts-ji). Imamo sam en Tier enot za vsako frakcijo (pa še te so samo tri). Videz igre je dokaj povprečen, mape so premajhne, ter preveč podobne ostalim rts-jem (mape v FA 80x80km !!!). SCFA je imel računano balistiko, za vsako enoto, pri dvojki so rudi to vrgli ven. Za fane TA in SC1 je ta igra korak nazaj. Bolje bi bilo, če bi igro prodajali pod drugim imenom.


Tudi ti si samo forume bral. SupCom2 ima isti fizikalni engine kot enka. Spremembe v ekonomiji so pa na račun, da je SupCom2 drug oz. drugačen špil. Na ta način je neprimerno bolj prijazen do noobov, ker se je nemogoče zastallat. Ekonomija je praktično ista, samo pri gradnji enot so naredil, da se začnejo gradit šele ko imaš keš. V praksi se je iskazalo, da to od globine ne vzame kaj dosti. Vendar verjetno moje besede nimajo teže, ker je itak dejstvo da SupCom2 Suxxx0r7.



Kakšno leto nazaj sem kupil paket THQ iger vključno z SupCOm, FA in SupCom2. Že prej sem slišal da je prvenec boljši (recimo poglej si rantanje na mn3njalu), tudi Chris Taylor je nekako pred izidom to priznal, da ni imel dovolj časa, ter da ni to kar so mislili naredit. Seveda je zdaj na tebi če mi verjameš ali ne. Res je isti engine, ampak FA je še za današnje pc-je iziv, dvojka pa je čudežno zadovoljna z povprečno mašino (konzole..kreh..kreh), ti to kaj pove ? Kar si ti predstavljaš pod drugačno ? To, da so sistem ekonomije prenesli iz povprečne RTS igre ? ČE je drug špil, potem naj bo tudi drug naslov igre, ne pa da izkoriščajo dobro ime. To da začneš gradit enoto čeprav nimaš dovolj virov je še en bonus in edinstveni element igre. Saj nobeno stvar v RL ne začneš graditi z vsemi razpoložljivimi viri. Ravno tu je umetnost igre. Ali boš vso ekonomsko moč in priliv energije prusmeril v gradnjo vojske, ali gradnjo obrambe, ali eksperimentov ( te že lahko v SuCom2 kar naštancas v posebnih fabrikah, tako da so Fatboyi na ravni povprečne enote). Ko gradiš serijo iger na dobrem glasu, ti je jedro igre ravno element, ki je folk privabi k igranju.

Pipi_Karamba ::

No, saj pri COH me AI niti ne moti preveč, bolj mi gre na živce to, da enote lahko zgrešijo svojo tarčo, kar jih naredi skrajno nezanesljive in so včasih zgolj potrata denarja.
SupCom 2 pa ima namesto Tier-ov iz prvega dela raziskovanje novih tehnologij, ki pa ti da po moje veliko več opcij za prilagajanje lastne armije in je tudi bolj kompleksno, saj potrebuješ raziskovalne stavbe. Edini problem je ta, da se vse nadgradnje ne vidijo in je špil zaradi tega bolj nepregleden, kar je pravzaprav velik problem večine RTS-iger, mislim da tudi v Starcraft 2, ki ga vsi navajate kot nek uber-RTS. Mene to pač ornk moti, če pred bitko ne morem ugotovit s čim imam dejansko opravka.

Zheegec ::


Čemu SC2 sux ? Primerjal ga bom kar z FA. ŞC2 je namenjen konzolam. Ni globine v igri, se pravi povprečna ekonomija (s katero je izstopal med ostalimi rts-ji). Imamo sam en Tier enot za vsako frakcijo (pa še te so samo tri). Videz igre je dokaj povprečen, mape so premajhne, ter preveč podobne ostalim rts-jem (mape v FA 80x80km !!!). SCFA je imel računano balistiko, za vsako enoto, pri dvojki so rudi to vrgli ven. Za fane TA in SC1 je ta igra korak nazaj. Bolje bi bilo, če bi igro prodajali pod drugim imenom.

SC2 ne more biti namenjen konzolam, ker ne obstaja za konzole, pa tudi ne bo. Sicer ni tako fizično zahteven, kot SC1, je pa daleč najbolj kompleksna RTS kar se tiče vsega (kompleksosti, fizične zahtevnosti, mind-games), z izjemo SC1.Je pa fino, da se (tako, kot tudi SC1) 1 leto po izidu še dalje razvija (ne samo po gledanosti, ampak sama metagame in zna biti čez 5 let še vedno izredno aktualna igra, kar ostale RTS seveda ne bodo :)
Da je igra kompleksna si pa poglej kakšnih 150 Day9 daylies, kjer imaš zelo dobre analize pro-level SC2 matchev :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

def0r ::

Se mi zdi da je prislo do zamenjave SC2 în SupCom 2 :D

ZaphodBB ::

@Alien: Berserker pod SC2 misli, SupCom2. In ja Starcraftom po kompleksnosti nič ne seže do gležnjev.

@Berserker: Ok si kupil a še vedno govoriš na pamet :). SupCom2 je hitrejši ker so mel dve leti časa za optimizacijo engina (Supcom1 - Supcom1:FA - Demigod - Supcom 2), zmanjšal so število enot, pa teksture so nižje ločjivosti. Sistem ekonomije je isti kot v TA in Supcom. Spremenili so edino način, kako plačuješ za stvari. Res sem preigral dojaja vseh teh špilov (pa še TA Spring) in po mojih izkušnjah je ekonomija še najmanjša razlika. Je pa SupCom2 (od dodatka dalje) precej bolj zbalansiran kot enka. Hitreje poteka vseskup. Glavna in bistvena prednost dvojke je pa FlowField(tm) - v dvojki se velike formacije enot obnašajo neprimerno lepše in pametneje kot v enki. Verjamem, da ti je enka ljubša. Meni sta obe boljši od vsega ostalega na trgu s častno izjemo StarCrafta.

Ampak da je SupCom2 beden mi pa ne bo noben govoru. Oz. lahko govori v primeru, da me namaha v Forged Alliance :D.

Zheegec ::

Hehe, ja SC je pač Starcraft zame že od leta 1998 dalje, SupCom je pa nek fail nadaljevanje Total Annihalation, ki je prišlo ven nekaj let nazaj?! :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ZaphodBB ::

ALIEn3001: Mulc, ne se igrat z življenjem.

Zheegec ::

Kakšen mulc, mulc sem bil 1998, ko je prišel Starcraft1 ven :) Zato SC = Starcraft.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

brodul ::

Ko se ni blo interneta sem igral Red Alert 1 pa oba dodatka. Potem RTSov nisem spilal, vse dokler nisem prisel v Kiberpipo kjer smo igrali Spring BA (trenutno je engine zjeban (0.84) bodo pofiksal ).
Lahko pa kdo pove kako je na Winsih.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

fireice ::

brodul je izjavil:

Ko se ni blo interneta sem igral Red Alert 1 pa oba dodatka. Potem RTSov nisem spilal, vse dokler nisem prisel v Kiberpipo kjer smo igrali Spring BA (trenutno je engine zjeban (0.84) bodo pofiksal ).
Lahko pa kdo pove kako je na Winsih.


Na winsih engine dela. Ceprav imajo po mojem mnenju razvijalci springa to slabo lastnost, da v vsaki verziji nekaj pokvarijo. Res ne vem kako jim to uspe. Drugace je kar dober spil, edino pathfinding je pa porazen.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Supreme Commander 2

Oddelek: Igre
224586 (4013) opeter
»

Igre v letu 2010. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10228077 (24744) Berserker

dobre Strategije (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5811314 (9113) Tilen
»

Supreme Commander (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
887408 (4816) IVo

Več podobnih tem