Prijavi se z GoogleID

» »

Supreme Commander

Supreme Commander

strani: « 1 2

Tr0n ::

Izsel je demo za tole izredno pricakovano "masivno" stratesko igro.



Uradna stran
Wiki
Demo [ 1.05 GB ]
  • spremenilo: Tr0n ()

Mavrik ::

Se opravičujem, missclick ;)
The truth is rarely pure and never simple.

PARTyZAN ::

Potegnil dol, ves vesel ze extractam in puf* CRC error. Great. Zdaj sem spet dal leechat. :(
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

Jackal ::

Glede na to, da mi je bila zelo všeč Total Annihilation, komaj čakam da sprobam ta demo.

BTW. se najde ta demo tudi na kakšnem torentu, kjer so precej višje hitrosti kot s Tr0novega linka. :)
Walking the way is something completely different than imagining the way.

PARTyZAN ::

Na GH mirrorjih imam jaz hitrost ~500kbps.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

Gn0me ::

Jaz sm preigraval bete ze celo jesen. Zadeva je kar zanimiva in prinasa kar nekaj prijetnih novosti na podrocju realnocasovnih strategij. V bistvu samo velik minus ma , no vsaj beta je mela, zelo strojno pozresna predvsem za strategijo.. Sicer so ble bete, tko da verjetno se je kaj zoptimiziralo, ker prakticno nisi mogel igrat multiplayer vec kot v dveh, ker ko je kolicina enot na bojiscu malo narasla, je blo vse skupaj neigralno (beri diapozitivi). Sistem pa mam AMD 3000+ 64, 1GB, 6600GT 256. Povejte malo kako vam dela ta demo pa kak sistem mate...

Betalord ::

Obstaja tudi open-source remake Total Annihilation-a, http://spring.clan-sy.com. Zadeva je precej manj požrešna :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Betalord ()

EvilDare ::

Jaz upam da bo final verzija bolj optimizirana, ker če lahko CoH igram na high, Supreme commander pa komaj s 10 fps na začetku demota ko samo un velik robot stoji.
A64 @2400, 6800 gt, 2gb DDR

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: EvilDare ()

paljer ::

Še en špil, pri katerem je najzanimivejša opcija uninstall.

Jackal ::

Prvi vtisi po igranju demota so dobri. Malo se bo treba navadit na določene stvari. Ta zoom mi je kar všeč. Edino mogoče pogrešam še rotate. Hm... 10fps? Meni je demo deloval čisto vredu, pa sem dosegel limit enot (500) - aja... pa spet so omejili število enot na 500 ;( .

Zanimivo je,d a lahko določene zgradbe nadgrajuješ (kbot lab, metal extractor, radar...) in ni treba strukture podret in postavit na novo.

Verjetno je to tudi omejitev demota - enot se mi je zdelo zelo malo. Par robotkov I, II in III levela - isto z ladjami in letali. Upam da bo v polni verziji več enot.

AI je pametnejša kot v Total Annihilation, samo še vedno ni ne vem kako pametna.
Je pa končno narejena eksplozija Commanderja in atomske bombe tako kot je treba in tudi razdejanje je temu primerno.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

PARTyZAN ::

Meni je tudi stvar zacela hudo stekat, ko se je odkrila cela mapa. A64 3200+, 7900GT in 1GB RAMa. Tudi, ce vse graficne nastavitve dam na low stvar se vedno steka 8-O .

Uninstall & cakamo naprej na C&C 3 :P.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

Matri[X] ::

Supreme Commander je definitivno razocaranje leta. UI je narovnost obupen. Nevem kako lahko izdajo tako igro... Mene bi bilo sram.

IVo ::

Men na E6300@3350MHz, 7900GTO, 2GBrama špil dela odlično (tam nekje 50-60FPS grafika na maximumu AA 4x)! Največji čar špila je v multiplayerju, čeprav se mi kampanja zelo dopade; ni mi jasno zakaj govorite da je AI slaba, če je pa velik boljša kot pri večini ostalih strategij; nekak na ravni CoHa je... Dokler ne sprobaš multiplayerja NE VEŠ KOK JE TO HUD ŠPIL. !!!

ArYeS ::

Imam A64 3000+, 6600gt 128mb in 1gb rama. Igra deluje na low settings, s tem da imam level of detail na medium.

Sicer gre za 10x10 mapo in se bojim, kako se bo igra odrezala na 80x80. Vsekakor strategija vredna časa, po nekaj urah igranja se res počutiš kot supreme commander, ampak AI resno rabi nekaj fixov. Na hard zmagam v pičlih 12minutah, moram malce se bremzati na začetku, da imam potem kolikor toliko dober spopod, čeprav je nasprotnik precej passiven.

Hud feeling je ko se zapleteš v land fight s tem, da imaš mobile shield s sabo pa tvojih enot sploh nič ne doseže :D

Mogoče pa ne bo vsem všeč, saj ne gre za strategijo takšno kot ste jo videli že prej, nekaj novega je, meni je všeč. Jutri prednaročim original.

Nekdo je omenil kar nekaj Total Annihilation izrazov kot so Kbot Lab in Metal Extractor, pazi malce, sedaj imamo Land Factory (Kbot + Vehicle skupaj) ter Mass Extractor.

Videl sem trailerje in druge stvari o C&C 3, meni se zdi porazno vse razen grafike, nisem macro-strategy fan (igram BFME2, kateri ima zelo močan micro-management), ampak C&C 3 ne prinaša nič novega in to sovražim - money sucking games.

Aja, pa kot so drugi rekli že nekateri... vsi bi pljuvali po CounterStriku oz CoD2 če bi igrali proti botom v multiplayer mapah :) Tako ne pljuvajte po SupCom AIju če igrate z AIjom, kar je namenjeno biti proti živim sovražnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ArYeS ()

Snegec ::

Nekaterim pač igra ni všeč.

Tudi Total Annihilation ni bil všeč ravno vsakomur. Meni vedno, MultiPrayer še posebej. Čeprav tudi single player ni bil švoh, no morda bi bil AI nasprotnika IN tvojih enot pametnejši. Vedno mi je šlo to na jetra, da so ranged enote (MRLji in Krugerji (ARM raketni tank+artilerija)) vedno hodil v "melee range" enotam katere so napadal.

SC bo pa šela na download danes zvečer, da ga malce sprobam med vikendom.

Drugače pa whinerju, ki se pritožuje kako lahko tako igro dajo sploh ven, nekako se mi zdi da igra še ni uradno zunaj. Takale demo verzija je samo še dodatno za malce feedbacka za izboljšave.
Pa še glede velikosti, Beta verzija Vanguard: Saga of Heroes požre nič manj kot 22-24 GigaBytov na disku. Tolk o požrešnosti.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Jackal ::

Točno tako kot je povedal Snegec :) To je šele demo. V polni verziji lahko pričakujemo še veliko bombončkov.

Zgleda bo v polni verziji dobil pogled le možnost naklona in rotacije, tudi dual monitor podpora zgleda bo.

Sicer pa še nekaj filmčkov na youtube:
US of A
SC gameplay
Walking the way is something completely different than imagining the way.

kixs ::

Drugi filmcek je kar cool :D Prvi je pa res mal "adijo"... rakete bi v realnosti sle preko Pacifika in ne preko Atlantika in Evrope :\

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

ArYeS ::

Tista mapa ni uradna, pač tako grejo rakete, saj mapa ni wraped okoli.

kixs ::

Ce se ze trudijo z realnostjo, potem so zaceli na napacnem koncu. Pa uradna gor ali dol, moje mnenje pac. Ocitno to delajo otroc, ki ne vejo, da je Zemlja okrogla. :\

PS:
Sicer pa tudi sam cakam, da pride v orudna verzija, pa da probamo :D
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

ArYeS ::

Bedarije govoriš kixs97, nobeden se ni trudil igro narediti realno, ampak kakor Chris Taylorja poznam se je trudil narediti zabavno igro. Bitke naj bi potekale na mapah do 80km x 80km, to je dosti manj od velikosti zemlje in zato sploh nima smisla delati wrap-around map. Igra se pa prav tako ne dogaja na zemlji, še enkrat ponavljam, ta mapa je NEURADNO delo fana z NEURADNIM mapping orodjem.

EDIT: Eh vidim, da sem površno prebral spročilo, no mapa itak le izgleda kot zemlja in verjetno ni bila narejena za ta video.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ArYeS ()

miteq ::

V beto sem prišel čisto na začetku in jo preigravam že celi čas. Naj omenim, da je igra senzacionalna, prava revolucija v RTS žanru. Ponuja izredno globino za tistega, ki si je pripravljen vzeti čas in se poglobiti v razsežnosti strategije in možnosti. Igral sem že proti trenutno najboljšim igralcem (ki so bili tudi najboljši v času igre Total Annihilation) in moram povedat, da je igra verjetno bolj hardcore kot so recimo Warcraft 3, Company of Heroes, Dawn of War in ostale. Ampak je pa popolnoma drugače zasnovana in se niti približno ne igra tako kot se igrajo prej omenjene igre. Ko je pred nekaj dnevi izšel demo, veliki večini ljudi igra ni bila všeč, ravno zaradi tega, ker je potreben drugačen pristop. Veliko ljudi je kasneje, ko so uvideli razsežnost igre, spremenila mnenje, tako da je sedaj, 1 teden pred izidom retail verzije, še večji hype, kot je bil prej.

Še nekaj mojih prigodkov iz bete:

Slika 1
Slika 2
Slika 3
Slika 4
Slika 5
Slika 6
Slika 7
Slika 8

KandazaR ::

Rotiranje je že sedaj mogoče. Pač kombinacija tipke space+obrat miške. Vendar pa se ti ko spustiš space vedno vrne v prvotni položaj.

korenje_ver2 ::

kva so bedne te igrce... ka moras vsako enoto posebi upravljat... le kdaj bodo nardil kej tazga, kjer ukazes svoji vojski da se zbere na dolocenih tockah in potem napadejo samodejno...

ArYeS ::

korenje_ver2, eni maste pa res bedne argumente. Po kvaliteti podobni temu OMG UNREAL SUX, I SHOOT HIM 3 TIMES WITH MINIGUN AND HE IS STILL STANDING, CSS IS SO MUCH BETTER...

whine whine whine

iceph03n1x ::

No jst sem bil tudi beta tester, sicer od verzije 3.8 ampak lahko recem da je igra res ... kapa dol. Pred dnevi sem igral tudi demo ki me je ZELO razocaral, ni nevemkaksne taktike v demotu, vse kar mores naredit je 300 enot in jih poslat u napad .... pac klasicen RTS sigleplayer. Multiplayer je pa res bomba.
Od AIja bi to reku, da so meli ze od zacetka probleme, pol so ga celo vrgli ven iz bete. Bojo ze popravli ne skrbet, saj Chris Taylor & GPG ni EA Games hehe
Sam imam 2500+ 1gb rama in 6600gt pa igra dela na 1024 na low details zelo tekoce, sicer do enih 400 enot (velikost mape nima nevemkaksnega pomena) nato zacne igra delat malo pocasi, ampak se po da igrat. Recimo 1v1 nikoli ne riba, tudi ko naredis 1000 enot (itaq si zberes unit limit).
Vsa fora je baje u moci CPUja, ce mas recimo giga rama in "normalno" graficno, stavr dela res lepo.

Uglavnem jst si jo kupim, pa tudi ce bi stala 5.000 € (ze 5-6 let nisem kupil originalne igrce), ker ta igrca je res ... mojstrovina.

korenje_ver2 ::

v bistvu je cist taka kot command & conquer, sam da je grafika lepsa, par novih enot in to je to.

ArYeS ::

korenje_ver2, to je zato, ker so v demo dali najbolj retardirano mapo kar sem slišal, le 10x10km, medtem ko so vse druge večje, tja do 81x81km (letala rabijo malce več kot 2 minuti za preletet mapo v eno smer).

icepheonix, a maš MSN ali xfire? Da bomo malce skupaj igral.

iceph03n1x ::

Final Weekend Gameplay

This weekend is your final chance to play beta games. After the closure, you will be unable to connect to GPGnet and use the beta for GPGnet gameplay.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

ArYeS ::

Hihi :)

Saj nisem v beti, mislil sem igranje ob izidu igre (16.2 - dan kasneje verjetno v sloveniji).

miteq ::

ArYeS in icephoenix, če bosta igrala, ko pride retail verzija... Count me in, please ;)

Igro sem prednaročil, tako da upam, da bo tudi hitro prispela.

Ker je danes zadnji dan za beto, bo še treba malo preigrat, koga naružit, da bo mir cel tedn do izida originala hehe...

ArYeS ::

O kul, dajta mi xfire ali msn na zasebna sporočila poslat, se bomo kaj pogovoril o supcomu pa ko pride retail šli igrat :)

BTW: Kje si prednaročil, jaz in frend sva na mantisu prek emaila.

miteq ::

Msn naslov dobiš v kratkem .0:)
Nevem sicer koliko bosta vidla s kolegom plačala za vajino prednaročilo... Jaz sem igro naročil preko www.game.co.uk in me stane (s poštnino) malo manj kot 28 britanskih funtov, kar je nekje 41€. To potuje preko Royal maila, tako da upam, da pošiljka ne bo dolgo na poti 8-)

IVo ::

ODZUN JE!!! Sam je to "tista" verzija... Poročam...

kixs ::

Bi enga, ki me tule zali, tako v jajca speku! ;(( Gaddemit :D

Zdej bom moral pa malo placa na disku naredit... k nimam nic vec fraj :P
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

ArYeS ::

miteq, pač poštarju ko prinese, mantis pošlje ko dobi in ni potrebno plačati poštnine.

Jap, leakal so Supreme Commander, samo jaz ne bom downloadal, ima pa 6.1gb in zaščiten z SecuROM

RedStar ::

Ta žaščita je glih tolko vredna kot kovanec za 5SIT. >:D

Drugače pa me je igra malo razocarala. Nekako imam obcutek ko dobis nuke je vsega konec ... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RedStar ()

IVo ::

Mnja. Kaj pa anti nuke??? ;(( (zadnjič sm v beti igral 3v3 igro in sm edini zgradil nuke in sicer dva silota, hkrati spustil dve raketi in a je katera prišla do cilja? NE NI! Dejansko z atomsko ne moreš zmagat proti igralcu ki ve da imaš ti nuke silo oz. proti koncu itak vsi pričakujejo da bo vsaj en zgradil atomske in kaj narediš za zaščito, anti nuke...:\ ). Morm povedat da sm mislu da ne more bit končna različica boljša od bete, sam tole je pa konc. Že par ur ne morm prit k seb; špil tooook trga da je joj PIKA! Tisti ki pravite da je špil slab ste ga igrali 15 minut ali pa imate slab računalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: IVo ()

ArYeS ::

A si probal celo? So nerfal T3 Gunshipe rush?

No, zdaj sem igral 1 uro pa 10min en match proti hard AI (demo modan, da je hard AI res hard, ne balanced kot je po defaultu) in sem ga na koncu celo zmagal. Ne morem verjeti kako dober match je bil to in moram reči, da mi je zdaj igra še bolj všeč.

Aja, RedStar, zgleda, da nisi igral preveč Total Annihilationa :) Fora te igre je res stopnjevanje bitk, prvo z malimi kboti, potem večji tanki, letala, bombniki, potem strategic bombandiranje, sedaj pridejo na vrsto experimentali in na koncu total nuclear war. Atomska se gradi pa toliko časa, da težko sploh prideš do njih, ako se match ne zavleče (več ur).

SecuROM je pač standard, skrekajo ga tako ali tako, vseeno manjka glavni del igre, katerega pirati sploh ne poznate :) Gor ali dol vse enote.

jeryslo ::

no, no nam še vedno ostane hamachi>:D

Drugače pa jo bom tudi sam v kratkem sprobal, me pa zanima če mi bo všeč, ker na splošno so mi vse strategije zelo dobre, še posebi Company of Heroes.

IVo ::

Meni sta od danes naprej na prvem mestu (med strategijami) SupCom in na 2. CoH oz. vseh špilov če prav pomislim... Vse se da pospešit... Če gradiš mass in energy storage lahko te ala nuke silo, experimentale ipd. zgradiš relativno hitro z dovolj veliko količino delovnih botov, čeprav maš trenutno ogromen minus obeh "prihajajočih" resourceov, ker dokler imaš ti še pozitivno količino v skladiščih boti še zmeraj delajo zelo hitro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: IVo ()

BigWhale ::

Ima zadeva vsaj toliko raznolike enote kot jih je imel StarCraft?

SleepLess ::

Sprobal bom "rozica" verzijo, ampak imam obcutek da bo mi tako vsec da si bom kupil orginal. Multiplayer FTW :)

Jackal ::

Mislim, da bo to ena izmed iger, s katero si bosta AMD in Intel precej izboljšala poslovne rezultate.

Pri igranju proti dvema nasprotnikoma (AI) in na srednje veliki mapi in ca 200 mojimi enotami igra dela s ca 4-5 FPS na A64 3200+, 1GB ram in GF6600gt. V bistvu skoraj čisto neigralno.

Imam občutek, da je podobno kot pri Total Annihilation, kjer velike mape dobro delajo šele na današnjih računalniki, čeprav je igra delovala tudi na Pentum II 300.

Drugače pa vsekakor igra, ki se jo splača kupit.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackal ()

miteq ::

Ima zadeva vsaj toliko raznolike enote kot jih je imel StarCraft?


Raznolike enote ima v obsegu tiste strani, ki jo igraš (UEF, Cybran ali Aeon). Na prvi pogled so si enote med stranmi dokaj podobne, zato je potreben čas, da spoznaš prednosti in slabosti določene strani. Kasneje vidiš, da je vse skupaj kot dan in noč, čeprav imajo vse strani tanke, artilerijo, izvidnike, letala, bombnike...itd. Razlika je v tem, kako se te enote obnašajo in funkcionirajo. Tanki od UEF strelajo v rahli paraboli, za razliko od Cybran tankov, ki strelajo laserje v ravni črti, zato so dokaj neuporabni na neravnem terenu. Tanki od Aeon imajo "hover" lastnost, tako da lahko lebdijo tudi na vodi (zaenkrat so kar imbalanced na mapah z veliko vode). Enako velja za vse ostale enote. Recimo pri interceptorjih (Tier 1 letala - air to air), kjer pri UEF strelajo počasi, vendar zelo močne izstrelke, Aeonovi strelajo zelo hitro (ala mitraljez), Cybran so nekje vmes. Nekatera Cybran letala še lahko uporabijo stealth funkcijo, recimo Tier 3 Strategic Bomber, ki je lahko praktično neviden, dokler ne pride v bližino Tier 3 Omni radarja.
Take malenkosti sicer niso na prvi pogled razpoznavne, zato se je treba kar spustit in poiskat te razlike. Sicer pa... igra nima zastonj strme krivulje učenja. Enako je bilo z Total Annihilation.

Ampak če pričakuješ nekakšne rase, kot so bile v StarCraftu, potem tega ne boš našel. Namreč, tukaj so vsi ljudje (dejansko samo ti v robotu na začetku, vse ostale enote so roboti), zato imajo tudi slične enote. Največ razlike pa je seveda v Tier 4 oz. Experimental enotah, kjer vsaka stran dominira s svojim arsenalom.

Soldier ::

Ce ti dela 4-5 fps na takem kompu pol je to brez dvoma slab software.

miteq ::

Glede na to, da je njegov računalnik že dobesedno čisto low-end za poganjanje iger, ne razumem kakšne rezultate pričakuješ od igre, ki izide v letu 2007 ponuja realnočasovno simulacijo izstrelkov (za razliko od kamen-škarje-papir iger, kjer procesor samo računa teh nekaj kombinacij), podpira pathfinding za več sto do tisoč enot na mapah tako velikih, da si ne znaš predstavljat, dokler jih ne vidiš. In to vse z bogim 3200+ ?

Že 1 leto je znano, da bo igra, ko bo izšla, zelo procesorsko zahtevna; pri tem kar omogoča in ponuja, je dobesedno absurdno reči, da je za nizke fps kriv slab software.

ArYeS ::

Imam A64 3000, 6600gt, 1gb rama in demo dela pri 350 enotah vsak (cca) čisto gladko na low vse, razen level of detail na medium (res 1024).
Nevem sicer kako je pri večih sovražnikih

Artificial ::

Jst mam P4 Northwood 3000 @ 3600Mhz, 1 Gb rama in XFX 6600GT. SC vedno igram na 1280x1024 na dveh monitorjih (dual screen) in srednjih al nizkih detajlih. Beta je singleplayer po uri igranja delal v diapozitivih z cez 1 Gb fajli v navideznem ramu (zaradi preracunavanja AI).
Multiplayer mi je vedno delal tekoce.
Demo dela brez problemov vse na med in ista locljivost. Glede izida pa povsod pise 22 ali 23. februar. Samo na game.com je podatek 16. feb. Ve kdo zagotovo kdaj izide?
Ice... Upam da se bomo vidli tut kdaj na GTC-ju, ne samo online v SC :> :>

miteq ::

V Evropi izide igra 16. feb., v ZDA 20. in v Avstraliji 23.

Imamo srečo, da dobimo igro nekaj dni prej kot jenkiji. Vsaj enkrat...8-)

kixs ::

Probal zadevo... na mojem rac. tudi z Dual View na dveh monitorjih in na default nastavitvah sicer dela, vendar scrollanje mal steka... potem sem dal vse za eno stopnjo manj. In dela zadovoljivo. Vse na Low dela pa prevec hitro :P

Ker nisem imel nekih hudih pricakovanj, mi je igra kar v redu. Sicer pa nic pretresljivega. Na zacetku se moras malo pomucit, da vidis kaj kej pomeni... potem pa standardno naprej. Morda me moti, vendar je po svoje dobro, da dopolnjuje naloge in povecuje prostor. Na zacetku mislis, ja, tole bom hitro koncal... potem se pa zavlece do 5ih zjutri ;)

Ko sem prvic spilal Warhammer 40K, me je cist prevzelo - koncno en dober RTS ... tole pa zaenkrat se ne, ceprav je kar zajebano zmagat... se posebej, ce igras tako kot si Warhammerja :D

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Red Alert 3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14812636 (129) M-Power
»

Supreme Commander 2

Oddelek: Igre
222788 (2215) opeter
»

Igre v letu 2010. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10220638 (17305) Berserker

dobre Strategije (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
589067 (6866) Tilen
»

Strategija

Oddelek: Igre
12851 (598) AngelOfDeath

Več podobnih tem