Forum » Šport » Polnjenje kolesarskih pnevmatik na Petrolovih avtomatskih tlačilkah
Polnjenje kolesarskih pnevmatik na Petrolovih avtomatskih tlačilkah
Andruxa ::
Je kdo probal napolnit bicikel na teh avtomatskih pumpah? Meni se zdi, da ne deluje mehanizem za nadzor tlaka, ker na plašču mi piše 2.5 bara, jaz nastavim na avtomatu za hec 0.3 bara, kar je zelo malo, zadeva pa črpa zrak dokler ni kolo trdo kot kamen. Potem vedno izvlečem cev in potem se tisti mašini utrga za ene 20 sekund, preden pogrunta, da je nekaj narobe.
Lp, A
jype ::
Niso primerne za bicikle. Da se, ampak potem pač piha ko utrgan, dokler ne ugotovi, da ni haska.
hotlips ::
Rabiš poseben nastavek ali pa posebne ventilčke. Jaz brez problema, vedno in izključno polnem gume na viški pumpi, kjer v naprej nastaviš želen tlak. Ne vem sicer zakaj bi nastavil tlak na 0,3 bar. Jaz svoje gume pumpam na 4,5 bar.
lp.hl
lp.hl
Andruxa ::
Rabiš poseben nastavek ali pa posebne ventilčke. Jaz brez problema, vedno in izključno polnem gume na viški pumpi, kjer v naprej nastaviš želen tlak. Ne vem sicer zakaj bi nastavil tlak na 0,3 bar. Jaz svoje gume pumpam na 4,5 bar.
lp.hl
imam nastavek kupljen na Petrolu. Razlog, da sem dal na 0,3 bara je bil ta, da sem prvo dal na željenih 2,5bara in mi je hotel uprizorit manjšo eksplozijo tam. Saj sem napisal, da se noče ustavit, plašč je bil trd kot kamen, ko sem odstavil pumpico, verjetno je blo notri 5 barov, ne pa 2,5. Potem sem probal za test z 0,3 samo da preverim kako zadeva deluje, pa je ravno tako pihal do onemoglosti.
Lp, A
rdecaluc ::
Jst sem opazil, da če ni dobrega tesnenja med tem ko tlačiš notri zrak, da sproži en velik curek zraka. Recimo pri avtomobilskih ventilčkih nikoli problema, samo ostali.
Meni je pri francoskih vent. razneslo zračnico + obroč. Bilo pa je nastavljeno na 2,8 Bar od 3,5 kot je podpiral plašč.
Imam raje ročne od takrat! :D
Meni je pri francoskih vent. razneslo zračnico + obroč. Bilo pa je nastavljeno na 2,8 Bar od 3,5 kot je podpiral plašč.
Imam raje ročne od takrat! :D
Est modus in rebus. ,typos
Andruxa ::
Jst sem opazil, da če ni dobrega tesnenja med tem ko tlačiš notri zrak, da sproži en velik curek zraka. Recimo pri avtomobilskih ventilčkih nikoli problema, samo ostali.
Meni je pri francoskih vent. razneslo zračnico + obroč. Bilo pa je nastavljeno na 2,8 Bar od 3,5 kot je podpiral plašč.
Imam raje ročne od takrat! :D
a pa si mel ta nastavek, ki ga prodajajo na petrolu?
Lp, A
jype ::
Andruxa> a pa si mel ta nastavek, ki ga prodajajo na petrolu?
Ja. Problem je, da je ventilček ozek in se na drugačen način upira kompresorju, zato avtomatska tlačilka tlaka ne zazna ustrezno in ne preneha polniti.
Ja. Problem je, da je ventilček ozek in se na drugačen način upira kompresorju, zato avtomatska tlačilka tlaka ne zazna ustrezno in ne preneha polniti.
Andruxa ::
Andruxa> a pa si mel ta nastavek, ki ga prodajajo na petrolu?
Ja. Problem je, da je ventilček ozek in se na drugačen način upira kompresorju, zato avtomatska tlačilka tlaka ne zazna ustrezno in ne preneha polniti.
ok, no sam da vemo, da stvar ni kompatibilna.
Lp, A
rdecaluc ::
@Andruxa: Da, njihovega sposojenega. Bolje it na občutek pri teh avtomatskih, če nimaš avtomobilskih vent.
Est modus in rebus. ,typos
MIHAc27 ::
Meni na teh avtomatskih še na avtu ne uspe vedno napolniti gume. Mam raje ročko, da sam ustavim dovod zraka, ko se ga ne rabi več.
Andruxa ::
Meni na teh avtomatskih še na avtu ne uspe vedno napolniti gume. Mam raje ročko, da sam ustavim dovod zraka, ko se ga ne rabi več.
teh ročnih je vse manj
Lp, A
Yohan del Sud ::
Meni tudi niso nikoli potegnile, ne na avtu ne na biciklu. Običajno sem obakrat še dodatno spraznal gumo, čeprav sem delal po navodilih. In ... potem mi je ostalo samo dvoje, ali vprašam za pomoč črpalkarja ali pa se jih izogibam. Moške geni itak preferirajo drugo.
www.strancar.com
bedak ::
Yohan del Sud je izjavil:
In ... potem mi je ostalo samo dvoje, ali vprašam za pomoč črpalkarja ali pa se jih izogibam. Moške geni itak preferirajo drugo.
hahaha
Petrol Slo ::
Spoštovani,
na Petrolovih bencinskih servisih imamo za potrebe polnjenja pnevmatik tri različne tipe manometrov - dva elektronska in en mehanski. Vsi manometri omogočajo polnjenje in kontrolo tlaka v kolesih, vendar le, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
- da je ventil oziroma "ventilček" na zračnici oz. obroču kolesa, konstruiran tako, da to omogoča,
- da ima uporabnik dodaten nastavek (adapter), ki privit na ventil omogoča, da se nanj pritrdi medeninasti končnik manometra,
- da je spoj med ventilom in končnikom tesen, torej da ne prihaja do puščanja. Do puščanja sicer pride, ker uporabnik ne pritisne končnika dovolj močno na ventil oziroma adapter ali tudi, ker je končnik poškodovan.
Tudi "ventilčkov" na kolesih je več različnih tipov - trije so najpogostejši, obstajajo pa tudi drugi, odvisno od proizvajalca. Pri večini "ventilčkov" elektorski ali ročni manometer ne more zaznati tlak v zračnici. Zato obstajajo posebni ročni digitalni merilci tlaka, ki jih je mogoče kupiti v specializiranih trgovinah s kolesarsko opremo.
Kljub temu po naših izkušnjah večina kolesarjev nima težav s polnjenjem pnevmatik na naših servisih, saj višino napolnjenega tlaka običajno preveri kar ročno - po občutku. Nastavek (adapter) uporabniki običajno prinesejo s sabo, lahko pa ga kupijo na naših servisih.
Za vsa nadaljnja vprašanja smo vam na voljo.
S spoštovanjem,
Andrej Vraber
Področje investicije in vzdrževanje
Petrol d.d., Ljubljana
na Petrolovih bencinskih servisih imamo za potrebe polnjenja pnevmatik tri različne tipe manometrov - dva elektronska in en mehanski. Vsi manometri omogočajo polnjenje in kontrolo tlaka v kolesih, vendar le, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
- da je ventil oziroma "ventilček" na zračnici oz. obroču kolesa, konstruiran tako, da to omogoča,
- da ima uporabnik dodaten nastavek (adapter), ki privit na ventil omogoča, da se nanj pritrdi medeninasti končnik manometra,
- da je spoj med ventilom in končnikom tesen, torej da ne prihaja do puščanja. Do puščanja sicer pride, ker uporabnik ne pritisne končnika dovolj močno na ventil oziroma adapter ali tudi, ker je končnik poškodovan.
Tudi "ventilčkov" na kolesih je več različnih tipov - trije so najpogostejši, obstajajo pa tudi drugi, odvisno od proizvajalca. Pri večini "ventilčkov" elektorski ali ročni manometer ne more zaznati tlak v zračnici. Zato obstajajo posebni ročni digitalni merilci tlaka, ki jih je mogoče kupiti v specializiranih trgovinah s kolesarsko opremo.
Kljub temu po naših izkušnjah večina kolesarjev nima težav s polnjenjem pnevmatik na naših servisih, saj višino napolnjenega tlaka običajno preveri kar ročno - po občutku. Nastavek (adapter) uporabniki običajno prinesejo s sabo, lahko pa ga kupijo na naših servisih.
Za vsa nadaljnja vprašanja smo vam na voljo.
S spoštovanjem,
Andrej Vraber
Področje investicije in vzdrževanje
Petrol d.d., Ljubljana
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mini tlačilka za koloOddelek: Šport | 3967 (3050) | lolipop2 |
» | Energetika...Oddelek: Šola | 1152 (814) | mihapc123 |
» | Mestno kolo - polna gumaOddelek: Loža | 4310 (3522) | DKirbi |
» | merjenje tlaka v jeklenkahOddelek: Znanost in tehnologija | 4290 (3792) | Zvezdica27 |
» | Zakaj ima formula 1 tako visoko presečne gume?Oddelek: Znanost in tehnologija | 4685 (3469) | OwcA |