» »

Velik nateg na ebayu

Velik nateg na ebayu

«
1
2

bastadu ::

Najprej naj omenim, da na ebayu aktivno kupujem/prodajam že nekaj let in imam za sabo že preko 1000 nakupov/prodaj, ampak na kaj takšnega še nisem naletel. In sicer sem kupil od prodajalca z 100% feedbackom DSLR aparat in objektiv, v skupni vrednosti več tisoč evrov. Plačilo sem izvedel preko Paypala. Prodajalec je potreboval dober teden, da je "opremo" poslal, za to zamudo se je zgovarjal na očetovo smrt. Ok nisem kompliciral ... potem mi sporoči, da je odposlal 5.7., zahtevam od njega tracking number in ker po 3 dneh nisem dobil nobenega odgovora, sem odprl dispute na ebayu, češ da paketa še nisem prejel. Kaj kmalu mi pošlje tracking number, ampak ta številka ne pokaže nobenih rezultatov na kurirjevi (Parcelforce) strani za sledenje. Mu zopet pišem, da ne gre slediti in mi potem pošlje slikano potrdilo, da je paket poslal, na potrdilu je teža paketa dobrih 2 kg. Večkrat je izrazil željo, da naj sedaj zaprem dispute na ebayu, ker so mu zaklenili Paypal račun. Ampak si rečem, da bom iz previdnosti raje počakal, da paket dobim, ali pa da se vsaj prikaže kakšna informacija o paketu na strani za sledenje, saj če enkrat dispute označim kot rešen, dvomim da se ga da ponovno odpreti.
Danes mi paket pripelje GLS, najprej presenečeno primem paket in po občutku je precej lahek, na GLS etiketi je pisalo 0,6kg, čudno, saj sam body + objektiv skupaj tehtata več kot 1,5kg. Iz previdnosti odpiranje paketa posnamem s telefonom in notri ugotovim en brezvezen aluminijast kos, ki ni imel nikakršno vezo z oglaševano opremo na ebayu. Ok, očitno me nekdo skuša nategniti.
Torej sedaj me zanima, kako naj sedaj postopam s to pritožbo na ebayu, da bom sigurno dobil nazaj ves denar. Namreč v preteklosti sem se za neke bistveno manjše zneske lahko za del plačanega zneska obrisal pod nosom, ker nategunski prodajalec ni imel na računu dosti denarja, da bi mi Paypal lahko vrnil vsega ... Torej sedaj imam na ebayu odprt dispute za "artikel nisem prejel", za katerega ima nategun do 18.7. čas da odgovori in pred tem datumom sploh ne morem primera posredovati v presojo ebayu/paypalu. Ali jim naj pišem in razložim situacijo?

Goran's Blog ::

Kaj še čakaš piši in razloži situacijo!

Tilen ::

Kaj pa pravijo na GLS? Če je bil paket poslan s težo 2 kg, potem se naj ugotovi kje se je "izgubila" teža. Ne bi bilo prvič, da bi na pošti kaj izmaknili.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

piromanček ::

ne vem, če je to redna praksa za dražje pakete, ampak meni je že sumljivo to, da gre pošiljatelj slikat
etiketo paketa in si tako skuša ustvariti alibi, ker itak nima kaj skrivat in je poslal zavarovano

@tilen

a nebi poštar pol preporsto zamenjal z kosom nečesa od 2kg?

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Predvsem pa na etiketi GSL piše 0,6 kg, etiket pa poštar ravno ne more menjat.

Drugače pa ja, čim prej piši na ebay in paypal.

Brias ::

a das link prodajalca ...

#000000 ::

Sej imaš ebay in paypal zavarovanje, če nima dovolj denarja na računu, krijejo oni, ker tud pobirajo provizijo :) Je pa tko da zna zadeva biti dolgotrajna, jest sem enkrat čakal 2 meseca (bližje trem) da sem končno dobil nazaj svoj denar, + plačal sem stroške vračila defektnega blaga.

Po drugi strani pa sem ne dolgo nazaj, imel dispute rešen v dveh dneh, v enem tednu sem mel že keš na računu, ampak takrat momak niti poslal ni, tako da ni bilo veliko zapletov.

Alamar ::

Prijaviš lahko že po 3 dneh odkar si kliknil na "resolve problem", če ni odgovora in rešitve s strani prodajalca. Uporabi opcijo " escalate the case to eBay Customer Support"

bastadu ::

Oglasa oz. prodajalca zaenkrat ne bi izdajal, sem mu pa že dal negativni feedback, da vsaj opozorim druge ...
Sem prijavil zadevo na ebay, sedaj ima prodajalec 8 dni časa da odgovori, me prav zanima kaj bo napisal v zagovor ... Pred tem sem klical še na Parcelforce, kjer sem na podlagi tracking številke dobil informacijo, da je paket že ob prevzemu tehtal 0.6 kg, torej je na slikanem potrdilu očitno malo modificiral številke ... hotel sem se namreč prepričati, da ni vsebina izginila kje na poti, kar bi prodajalca opralo krivde ... mi je pa ta razlika pri teži zaenkrat edini zelo močen dokaz, da res nisem prejel naročenega artikla, me res zanima, če že, zakaj se ni potrudil še toliko in v paket zapakiral še kakšen kos aluminija več, da bi vsaj teža bila bolj podobna realni ...

Ebay se res hvali z zavarovanim nakupom v kolikor je plačan preko Paypala, vendar po mojih izkušnjah imajo tudi cel kup cak, ki te lahko stanejo plačanega zneska. Kot primer bom dal še eno slabo izkušnjo, in sicer pri nakupu motoristične podobleke Daniese, ki sem jo pred časom kupil od nekega nemca. Ko sem jo prejel sem takoj videl, da gre za zelo očiten ponaredek. Potem sem odprl dispute na ebayu in označil kot, da sem dobil ponarejen izdelek, iz tega je sledilo, da je ebay/paypal od mene zahteval, da naj v določenem roku od proizvajalca ali zastopnika firme Dainese pridobim pisno izjavo, da izdelek ni originalen. Problem je nastal, ker mi tega pri nas nobeden ni upal napisati, so pa vsi, ki so to videli v živo dejali, da je ponaredek. Od firme Daniese sem na podlagi poslanih slik dobil odgovor šele čez nekaj mesecov, da to res ni njihov produkt, ampak žal veliko prepozno da bi lahko še karkoli naredil. Ker resda ni šlo za tako veliko vrednost, sem se takrat raje obrisal pod nosom, kot da bi še zapravljal energijo in čas s pridobivanjem izjav in dokazov ... Na koncu sem ugotovil, da bi imel bistveno manj težav, če bi dispute odprl z razlogom "prejet artikel ne ustreza opisu" ...

mat xxl ::

Ja Ebay te bo vlekel, na koncu pa od tebe zahteval prijavo na Policijo, tam pa pazi, sam sem imel zadevo z nekimi prehrambnimi dodatki, kjer mi je poslal vendar le cca 50% količine in Policija ni želela niti zapisnika, ki ga je Ebay zahteval narediti, ker naj bi zadevo dobil torej gre za reklamacijo po njihovem, na koncu sem požrl 25 eur v svojo škodo in mu pripopal več negativnih ocen, ki so zanimivo po enem tednu vse izginile, jih je Ebay pobrisal, ker je bil preverjen prodajalec. Torej nič nisi dobil oziroma si dobil nekaj drugega..... , zaprosi pa ta parcel, kjer je on poslal 0,6 kg da ti to pismeno potrdijo z žigom.........

Trajalo pa žal bo kak mesec pa pol, pametno, da si mu takoj blokiral zadevo......

Kaj pa ostale prodaje 100% pozitiv te osebe preveri, da ni prodal 30 artiklov pod 5 eur, kar navadno naredijo, kar goljufi med sabo, da dobijo zaupanja vreden....................

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

gslo ::

jst lahk dodam samo, da ne kupovat od uporabnika skoda-2011 na ebay.de. sicer nisem kupoval jaz ampak moj znanec, ki je storil napako in plačeval preko TRR in ne paypala, vendar od prodajalca po nakazilu ni bilo odgovora. vse skupaj je šlo na ebay costumer support, kjer so podaljševali rok odgovora prodajalca, vendar so tudi sami nehali odgovarjati na maile - niso se javljali niti na direktne klice na support v Nemčijo. gotovo je minilo že 2-3 mesece od nakupa in zadeva se ni še nikamor premaknila.

a se da s kakšnimi nemškimi CERT-i morda pohitrit zadevo? če gre na policijo in unga modela za okencem muči z ebay nakupom, verjamem, da zna bit naporno. :-)

shadeX ::

Oglasa oz. prodajalca zaenkrat ne bi izdajal, sem mu pa že dal negativni feedback, da vsaj opozorim druge ...


Ok zakaj ga ščitiš, ker več kot očitno je da te je hotel nategniti. Že izmikanje pošiljanju v začetku in potem še teža paketa. Če bi med prevozom kaj zmanjkalo, etiketa ne bi ustrezala teži.

Še enkrat, zakaj ga ščitiš, ker se lahko še nekdo opeče?

Assass1n ::

Stockholm sindrom, ali pa tisti kanček upanja, da se je un kej zmotil. Upam da dobro porihtaš ker znesek ni majhen. Meni nekaj ni prispelo, sem odprl dispute pa sem dnar dobil v roku 14 dni ( cca. 20€). Prodajalec tudi ni odgovarjal, čudna zadeva ne vem zakaj, če tako in tako mora rešit, je imel več tisoč zvezdic.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

RejZoR ::

Zmotiš se da pozabiš dodat pokrovček objektiva al pa spominsko kartico poleg fotoaparata. Da pa daš namesto fotoaparata kos aluminija, to pa ne moreš na nobenem nivoju štet kot napako" ampak gre za zavestno dejanje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Fritz ::

Čedalje več nategov je na eBayu in tudi drugih spletnih bolšjih trgih ker so ljudje obupani ali pokvarjeni ali pa oboje. Jaz sem zadnji nateg požrl zaradi sodelovanja GLS-a, čeravno prevzemam nase temeljno odgovornost. Za paket mi GLS ni pustil nobenega sporočila in so ga po določenem času vrnili. Sam sem relativno pozno kontaktiral prodajalca in tedaj mi je poslal številko za sledenje, da sem lahko videl kaj se je dogajalo s paketom. Kontaktiral sem GLS in o tem raje ne bi razpredal, ker je njihova podpora uporabnikom poden od podna. Prodajalec mi je na omembo odpiranja dispute na eBayu odgovoril, da bo poslal isti artikel na njegove stroške še preden dobi prvega nazaj in me prepričal naj ne odpiram dispute (stupid me). Po pretečenem roku za dispute je nehal odgovarjati na sporočila.

Torej obvezno dispute in čim več dokaznega gradiva.

Plačilo preko tekočega računa sam izvajam le za nemške prodajalce z več sto pozitivnimi feedbacki (raje več tisoč). Je pa nakazilo vsaj dokaz za policijo.

P.S.
Kolikor vem, PayPal krije nakupe do 1000€...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Tilen ::

Kolikor vem, PayPal krije nakupe do 1000€...


Link?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

bastadu ::

In most cases, eBay transactions go through with no problems at all. But we've put safeguards in place to make sure that if anything does go wrong, you will get the item you wanted or your money refunded in full, including postage.
Včasih vem da je bilo pokrito kao do $1000 ali 1000 EUR, sedaj tega nikjer več ne vidim ... Logično bi že bilo, da tudi tisti, ki zapravimo več, smo polno zavarovani, saj je tudi provizija za takšne transakcije toliko večja ...

Tilen ::

Od večjih zneskov sem našel le to :

If you bought a vehicle on eBay, you may be covered for the purchase price up to $50,000 through eBay Vehicle Purchase Protection.

If you purchased business equipment, you may be covered for the purchase price up to $20,000 through Business Equipment Purchase Protection.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Alamar ::

bastadu je izjavil:

Večkrat je izrazil željo, da naj sedaj zaprem dispute na ebayu, ker so mu zaklenili Paypal račun.
Ne zaklenejo računa, ampak ne more razpolagati s tvojim nakazilom, dokler ni rešen dispute.

Sicer pa osebno nikoli ne bi naročal drage tehnične opreme preko ebaya, bolhe ali podobnega. Ne vem, kako vas ne izuči tisoče nategov, ki so opisani na netu in forumih. Draga tehnična roba se ogleda in prevzame osebno. Vem, da v tem primeru ebay največkrat odpade, ampak to je edina zanesljiva varovalka, da ne dobiš cegla v paketu.

bastadu ::

Ne zaklenejo računa, ampak ne more razpolagati s tvojim nakazilom, dokler ni rešen dispute.

Ja kaj pa če je moje nakazilo pobral z Paypal računa še pred odprtjem disputa, imel je dobrih 10 dni časa?

Fritz ::

To je PayPalov problem in ne tvoj, saj je nakup preko PayPal-a zavarovan, zato pa je tista provizija.

Opravičilo glede navedbe 1000€. Včasih je to pisalo zraven tistega pay with paypal or something...

Tole je s PayPal strani:

13.4 How much coverage do I get with PayPal Buyer Protection?

If PayPal determines a Claim in your favour, PayPal will reimburse you the full purchase price of the item and original postage costs only.
PayPal will not reimburse you for the postage costs you incur to return a SNAD item to the Payment Recipient or another party PayPal specifies. If the Payment Recipient presents evidence that they delivered the goods to your address, PayPal may find in favour of the seller even if you did not receive the goods. See section 13.11 for other protection you may be entitled to. You may wish to contact Consumer Direct (www.consumerdirect.gov.uk) for advice on your consumer rights.

13.5 How do I resolve my problem?

If you are unable to resolve a problem directly with the Payment Recipient, go to the Online Resolution Centre and follow this process:

Open a Dispute

Open a Dispute within 45 days of the date you made the payment for the item you would like to dispute.

Escalate the Dispute to a Claim

If you and the Payment Recipient are unable to come to an agreement, escalate the Dispute to a Claim within 20 days of opening the Dispute. It is your responsibility to keep track of these deadlines.

You must wait at least 7 days from the date of payment to escalate a Dispute for an Item Not Received (INR), unless the Dispute is for 2,500 USD or more (or currency equivalent). To find the currency equivalent in any other currency (for example, GBP or Euro) at the time of transaction please log into your Account and use the "Currency Converter" tool located in your Account Overview. If you do not escalate the Dispute to a Claim within 20 days, PayPal will close the Dispute and you will not be eligible for a payment under the terms of PayPal Buyer Protection. You are permitted to edit or change a Claim after filing only if you wish to add further information or if you wish to change the reason of your Dispute/Claim from "Item Not Received" to "Significantly Not as Described" (but only if it relates to a single payment). Otherwise you may not edit or change a Claim after filing it.

Respond to PayPal requests for information in a timely manner

During the Claim process, PayPal may require you to provide documentation to support your position. You may be asked to provide receipts, third party evaluations, police reports, or anything else that PayPal specifies.

Comply with PayPal shipping requests in a timely manner

For Significantly Not as Described (SNAD) Claims, PayPal may require you to post the item back to the Payment Recipient - or to PayPal - or a third party at your expense and to provide Proof of Delivery. Proof of Delivery requirements are set out in section 11.9 above. Please take reasonable precautions in re-packing the item to reduce the risk of damage to the item during transit. PayPal may also require you to destroy the item and to provide evidence of its destruction.

13.6 How is the Claim resolved?

Once a Dispute has been escalated to a Claim, PayPal will make a final decision in favour of the buyer or the Payment Recipient. You may be asked to provide receipts, third party evaluations, police reports, or any other information or documents reasonably required by PayPal to investigate the Claim. PayPal retains full discretion to make a final decision in favour of the buyer or the Payment Recipient based on any criteria PayPal deems appropriate. In the event that PayPal makes a final decision in favour of the buyer or Payment Recipient, each party must comply with PayPal's decision. PayPal may require the buyer to post an item back to the Payment Recipient that the buyer claims is Significantly Not as Described (at the buyer's expense), and PayPal may require a Payment Recipient to accept the item back and refund the buyer the full purchase price plus original postage costs. If a Payment Recipient refuses to accept the item, PayPal may award the Claim in favour of the buyer, provided the buyer has provided satisfactory evidence to PayPal that the item was sent to the Payment Recipient. In the event a Payment Recipient loses a Claim, the Payment Recipient will not receive a refund on his or her PayPal or eBay fees associated with the transaction. If you lose a Significantly Not as Described Claim because the item you sold is counterfeit, you will be required to provide a full refund to the buyer and you will not receive the item back (it may be destroyed).

13.3 What type of payments are eligible for re-imbursement under PayPal Buyer Protection?

PayPal Buyer Protection only applies to PayPal payments for certain tangible, physical goods. Payments for the following are not eligible for re-imbursement under PayPal Buyer Protection:

intangible items

services

real estate (including, without limitation, residential property)

businesses

vehicles (including, without limitation, motor vehicles, motorcycles, caravans, aircraft and boats),

custom made items

travel tickets (including, without limitation, airline flight tickets)

items prohibited by the PayPal Acceptable Use Policy

items that violate eBay's Prohibited or Restricted Items Policy

licences

access to digital content

industrial machinery used in manufacturing

items equivalent to cash (including, without limitation, gift cards)

Items purchased using Zong, Website Payments Pro or Virtual Terminal

Personal Transaction payments
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Okapi ::

Oglasa oz. prodajalca zaenkrat ne bi izdajal,
A lahko daš en dober argument, zakaj ne?

O.

bastadu ::

Jao ste sitni, pač sem se odločil, da javno oglasa ne bom linkal, če pa koga izrecno zanima pa lahko pošljem na ZS.

Apple ::

bastadu: samo ne zapiraj disputea, dokler ne rešiš problema...

Meni se je zgodilo, da je prodajalcu čudežno zgorelo skladišče, kar je objavil tudi na svoji spletni strani :D.

Odprl sem dispute.

Takoj za tem, ko mi je poslal tracking number, sem ga zaprl...

Ker nisem dobil izdelka, sem dispute ponovno poskušal odpret, pa žal nisem mogel...

Klical sem na PayPal, kjer so se sklicevali na njihov policy... Čeprav so vedeli, da je model nategnu ta dan na enak način vsaj 50 folka, so mu lahko samo blokirali Ebay račun... Imel je pa tud 100% feedback in čez 1000 transakcij...

200 EUR je bila draga in poučna šola 8-O.

Aja, njihov policy pravi, da lahko na eno transakcijo odpreš samo in največ 1 dispute... Ko ga zapreš, se ustreliš v koleno, če prej ne rešiš težave do konca.
LP, Apple

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Apple ()

Fritz ::

Potrjujem Appleu. Preberitre skopirano s PayPal strani, disputeu (ki ga ne zapiraš, dokler ne dobiš artikla) sledi claim. Če ne slediš proceduri, zamudiš roke ipd. se lahko za vplačilo le obrišeš pod nosom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

bastadu ::

Updejt: po preteku 10 dni prijave na ebay od prodajalca nisem dobil odgovora, zato sem zadevo posredoval naprej v presojo ebay customer support-u. Po dveh dneh dobim odgovor, da je moj primer začasno ustavljen in da od mene zahtevajo, da vložim prijavo na našo policijo in jim posredujem kopijo zapisnika. To sem tudi danes storil, sedaj pa spet čakam, saj imajo za sprjetev odločitve čas do 3. avgusta ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

mat xxl ::

Sem ti že jaz napisal, da bo tako, povej, kaj so na Policiji kaj komplicirali ali so naredili zapisnik, ker meni niso hoteli, ker sem robo dobil samo pol premalo in po njihovem ni šlo za nateg pač pa za reklamacijo torej naj sprožim reklamacijo..... potem sem nehal ker je bil nateg cca 25 eur in se mi ni dalo več ........................

bastadu ::

Sprva so mi komplicirali, ker se nismo dobro razumeli, mislili so, da sem dobil drugačno stvar od naročene v stilu železni kos XYZ namesto železnega kosa YXZ. Kao da oni nimajo nič s tem, da je to stvar kupoprodajne pogodbe, da se naj skušam obrniti na tržno inšpekcijo ali ga civilno tožiti, jaz čisto zelen in obupan, saj mi ni bilo jasno, kako lahko ebay zahteva nekaj kar ne morem dobiti. Potem sem na srečo še malo vztrajal in ko smo se le nekako sporazumeli in ko so doumeli, da sem naročil drago kamero + objektiv, dobil pa ničvreden kos železa, potem ni bilo več nobene komplikacije, so si vzeli dobro uro zame in spisali smo zapisnik.
V tvojem primeru pa verjamem, da so komplicirali, ker si dobil nepopolno pošiljko, kar pa res ni kaznivo dejanje. V mojem primeru pa je, ker je šlo očitno za načrten poskus oškodovanja ...

simimedi ::

Zdravo,

upam, da zadevo uspešno rešiš. Je pa sigurno neprijetno čakanje na sam razplet sploh ker so v igri večje vsote denarja. Sam sem na eBayu odrl že kar lepo število ugovorov a zaenkrat za največ 200€ (smučarski kombinezon iz Kitajske, ki ga nikoli nisem videl). Enkrat tudi za fejk USB ključek 128gb iz Avstralije. Do sedaj sem imel še vedno vse ugovore rešene z vrnjenim denarjem prej kot v dveh dneh po preteku roka, ki ga ima prodajalec za odgovor. Ampak, kot sem dejal - zneski so večinoma manjši. Držim pesti, da bo srečno rešeno tudi zate.

LP Simon

bastadu ::

Danes mi odgovorijo, da so zapisnik prejeli, ampaj da želijo še angleški ali nemški prevod zapisnika, češ da ne razumejo kaj notri piše :P
No zapisnik se prevedel in jim ga poslal, sedaj pa resnično upam, da ne bojo naknadno zahtevali še česa ...

Okapi ::

Sodno overjen prevod.>:D

O.

leil ::

Sam sem imel podoben primer, le da je bil prodajalec toliko "pošten", da mi je namesto
Blu-Raya za 130 Eur poslal nekega starega vrednega 50 Eur.

bastadu ::

Lucky you :P

bastadu ::

Ja ni bilo še dovolj ... pred dnevi dobil sem še zahtevek, da jim moram poslati še podpisano izjavo, da bom to "stvar" uničil, češ da je "ponarejene" stvari lahko ilegalno pošiljati nazaj h prodajcu po pošti. Ker mi ni bilo čisto jasno, zakaj smo sedaj prišli na "ponarejeno" stvar, če jaz tega nikdar nisem izjavil, ampak sem jim vseeno poslal to izjavo, češ da sklepam da oni takšne stvari jemljejo tudi kot ali enako kot "ponaredke" ... In glej ga no, danes dobim mejl, da so zadevo rešili v moj prid in dobim ves denar nazaj, na Paypalu je že refund, sedaj še samo da kapne nazaj na moj račun :P

shadeX ::

odlično. me veseli da si zadevo rešil. Pohvala tudi z njihove strani..

freesty ::

Katero stvar tocno si pa kupil in za koliko denarja? Zanima me za kaksno ceno si dobil DSLR opremo, ce bi se splacalo kupit(ce nebi bil nateg).
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

bastadu ::

Nov Canon 5D Mk3 + objektiv EF 24-105mm f/4L IS USM, za ca. 2.700 EUR, pri nas še sam body težko dobiš za ta denar, da ne govorim o Big Bangu, kjer je samo body 3,5 kEUR ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

freesty ::

Uh to pa je res dobra cena. Koliko pa se dobi sam body? Pa to je sam ta prodajalec imel taksno ceno al jih je vec in si slucajno naletel na prevaranta?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

bastadu ::

Bila je avkcija z začetno ceno 2.000 GBP ... samo bodyi se prodajajo tam najceneje nad 2,5 kEUR ...

bastadu ::

Aja, prodajalec še vedno vljudno komunicira z menoj in mi še vedno daje vedeti, karkoli že jaz verjamem, da mi on ni poslal tega železa, ampak pravo kamero in objektiv in da je dal na Parcel Force poizvedbo in da so kao pričeli notranjo preiskavo glede tega ... Ne vem kaj si naj mislim, ampak obstaja neka majhna verjetnost, da je prodajalec vendarle pošten (vsaj vse je tudi prej kazalo na to) in ga je le okrog prinesel kakšen kurir, ki je vsebino paketa zamenjal še preden je prišlo do uradnega tehtanja ... Kakorkoli, jaz imam svoj denar nazaj, če že se pa naj prodajalec bori z njimi naprej in glede na to, da ni poslal nič posebej zavarovano, še celo brez brez možnosti sledenja, bo verjetno težko karkoli dosegel ...

freesty ::

Ce je poslal nezavarovano cist mozno, da so mu res na posti to naredli. Mi je kr bed za njega, ce je res tako.

Meni so podobno naredli, ko sem posiljal 350e vredno stvar. Dal sem z odkupnino priporoceno, nisem pa dal vrednosti, ker nisem vedel, da moram. Paket ni bil dostavljen, ker kao naslov ni obstajal in nato se je "izgubil". Mislim, da celo ta, ki mi je pisal za nakup bil sam postar ali pa sodeloval z njim.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

francek1 ::

Take pošiljke bi moral obvezno odpirati pred tistim, ki pošiljko dostavi. Tako bi se zmanjšal dvom v prejemnika, ki pa tako vseeno obstaja.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Okapi ::

Ce je poslal nezavarovano cist mozno, da so mu res na posti to naredli. Mi je kr bed za njega, ce je res tako.
Ne preveč fantazirati. Ukrasti pošiljko je veliko bolj preprosto kot jo zamenjati z nekim železom. Zakaj bi kdorkoli tvegal bolj kompliciran način kraje in s tem večjo verjetnost, da ga dobijo?

O.

francek1 ::

Okapi je izjavil:

Ce je poslal nezavarovano cist mozno, da so mu res na posti to naredli. Mi je kr bed za njega, ce je res tako.
Ne preveč fantazirati. Ukrasti pošiljko je veliko bolj preprosto kot jo zamenjati z nekim železom. Zakaj bi kdorkoli tvegal bolj kompliciran način kraje in s tem večjo verjetnost, da ga dobijo?

O.

Da ne bi pogrešili pošiljke na njegovem delovnem mestu?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Janac ::

Kaj pa, če ti pošlješ nek izdelek zares vreden 30EUR, vrednost pa napišeš 200EUR in če se izgubi, dobiš 200 al 30?8-)

Okapi ::

Dobiš, kolikor si prijavil vrednosti, ampak zato plačaš tudi višjo poštnino, verjetnost, da se bo paket izgubil, je pa majhna. Pošta (in zavarovalnice) nič ne delajo v svojo škodo.>:D

O.

bastadu ::

Ne bo čisto tako ... recimo dostavne službe ala GLS in DPD imajo pakete v osnovi zavarovane do recimo 500 EUR, kar pa ne pomeni, da boš dobil 500 EUR, če se bo izgubila ali poškodovala pošiljka v vrednosti nekaj 10 EUR ... ti jim moraš poleg odškodninskega zahtevka dati določena dokazila (izpisek transakcije, oglas, račun, itd.), da oni lahko vejo, koliko je zadeva dejansko bila vredna in ti na podlagi tega lahko izplačajo odškodnino ...

c3p0 ::

Okapi je izjavil:

Ce je poslal nezavarovano cist mozno, da so mu res na posti to naredli. Mi je kr bed za njega, ce je res tako.
Ne preveč fantazirati. Ukrasti pošiljko je veliko bolj preprosto kot jo zamenjati z nekim železom. Zakaj bi kdorkoli tvegal bolj kompliciran način kraje in s tem večjo verjetnost, da ga dobijo?

O.


Sem to dožival na naši Pošti. Do mene je prišla polovico lažja pošiljka, kot je pisalo na nalepki. Vmes je očitno nek slepar na sortirnici, na eni od LJ pošt, zamenjal elektroniko z nekimi katalogi.

Okapi ::

Ne bo čisto tako ... recimo dostavne službe ala GLS in DPD imajo pakete v osnovi zavarovane do recimo 500 EUR,
Poudarek na "v osnovi". Se pravi, če pri pošiljanju ne prijaviš vrednosti, lahko potem z dokazilom uveljavljaš do 500 evrov škode. Pri čemer na začetku plačaš osnovno poštnino (pač glede na težo). Nekaj drugega je, če pri pošiljanju prijaviš vrednost. Potem ti afaik ni treba nič več dokazovati, plačaš pa ustrezno višjo poštnino.

O.

bastadu ::

To iz lastnih izkušenj ali predvidevaš?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PayPal (strani: 1 2 3 473 74 75 76 )

Oddelek: Loža
3796769607 (3013) Buggy
»

PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
12220561 (16081) St235
»

Verjetna Ebay prevara

Oddelek: Pomoč in nasveti
161897 (1324) gruntfürmich
»

eBay - vračilo denarja (PayPal)

Oddelek: Pomoč in nasveti
329560 (7411) refosk
»

PayPal: service vs. goods ali kako se zavarovati pred zlorabo prodajalca?

Oddelek: Omrežja in internet
102156 (1746) Samael

Več podobnih tem