Forum » Na cesti » Brez olja... kaj je sedaj bolje?
Brez olja... kaj je sedaj bolje?
Invictus ::
Sam sem 1x v puntota dolil 4 litre olja ...
Je pol še delal kar nekaj časa ...
Imel sem pa tudi 128tko. Tudi ni preveč občutljiva na pol litra manjka olja. OP je tako ali tako povedal premalo. Po njegovih postih sklepam da še palčke za olje ni ven potegnil ...
Smo že malo pozabili kako trpežni so bili ti stari avti brez posrane elektronike.
Je pol še delal kar nekaj časa ...
Imel sem pa tudi 128tko. Tudi ni preveč občutljiva na pol litra manjka olja. OP je tako ali tako povedal premalo. Po njegovih postih sklepam da še palčke za olje ni ven potegnil ...
Smo že malo pozabili kako trpežni so bili ti stari avti brez posrane elektronike.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MIHAc27 ::
Evo avto je že na servisu, bodo že oni naprej ugotavljali kje točno pušča.
V avtu je bilo olja še nekaj ampak lučka za olje je konstantno svetila tudi ko se je napolnilo. Pa ko je spet motor tekel, je na veliko začelo spet puščati, ugasnjen pa skoraj nič.
Star avto, kaj češ.
Hvala v glavnem za nasvete.
V avtu je bilo olja še nekaj ampak lučka za olje je konstantno svetila tudi ko se je napolnilo. Pa ko je spet motor tekel, je na veliko začelo spet puščati, ugasnjen pa skoraj nič.
Star avto, kaj češ.
Hvala v glavnem za nasvete.
energetik ::
Sam sem 1x v puntota dolil 4 litre olja ...Kaj ima pa elektronika veze z nivojem olja in oljno pumpo? Sodobni motorji so v osnovi še vedno skoraj identični kot pred 30 leti.
Je pol še delal kar nekaj časa ...
Imel sem pa tudi 128tko. Tudi ni preveč občutljiva na pol litra manjka olja. OP je tako ali tako povedal premalo. Po njegovih postih sklepam da še palčke za olje ni ven potegnil ...
Smo že malo pozabili kako trpežni so bili ti stari avti brez posrane elektronike.
Sicer pa - nima veze če manjka pol litra olja. Pomembno je le, ali je sito od oljne pumpe pod gladino ali ne. Lohk ga manjka tudi 1L, pa bo še vedno zajemala pod gladino in bo pritisk povsem ustrezen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
WarpedGone ::
Sodobni motorji so v osnovi še vedno skoraj identični kot pred 30 leti.
Le tolerance imajo precej manjše, posledično je tudi sivo področje med good in bad nekaj ožje.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejk90 ::
Da ne odpiram nove teme... kupujem avto in me zanima kaj bi lahko pomenilo to, da je mašina od zunaj ravno toliko mastna, da se je prah prijel nanjo?
šernk ::
Dizel, bencin? Motor je masten kje točno? tisoč in eno stvar lahko naštejemo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
Huh na plin se pa ne spoznam najbolje, mogoče da je posledica slabo vgrajene plinske napeljave. Nihče nima na dolgi rok nekih super izkušenj pri plinu. poznam pa precej ljudi, ki je prvič in zadnjič vgradila plin v avto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
_commandos_ ::
jaz bi pa rekel tesnilo pokrova ventilov, ker če bi bilo tesnilo glave bi v veliki verjetnosti bila 'majoneza' v hladilnem sistemu.
m0LN4r ::
Ni druge, kot pobrisat na suho pa gledat.
Moj avto je bil celoten masten od znotraj (pod havbo). Pa se je izkazalo, da je bil počen semering in je olje špricalo po celi notranjosti zaradi osovine.
Smo pa skor cel dan ponucal za brisanje na suho.
Moj avto je bil celoten masten od znotraj (pod havbo). Pa se je izkazalo, da je bil počen semering in je olje špricalo po celi notranjosti zaradi osovine.
Smo pa skor cel dan ponucal za brisanje na suho.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
SkIDiver ::
_commandos_ je izjavil:
jaz bi pa rekel tesnilo pokrova ventilov, ker če bi bilo tesnilo glave bi v veliki verjetnosti bila 'majoneza' v hladilnem sistemu.
Niti ne, ker je odvisno kje je prebilo tesnilo Ni vse črno in belo!
@jernejk90 po tem kar si napisal lahko vsakdo samo ugiba. Kaj je zate sploh zgornji del motorja? Če je masten po pokrovu ventilov potem je nekdaj nekdo pozabil s pokrovčkom zapreti odprtino za dolivanje olje, če je mastna glava je lahko tesnilo pokrova ventilov, če je mastno samo na strani z jermeni je lahko semering glavne ali odmične gredi (odvisno od konstrukcije motorja), itd... itd...
energetik ::
_commandos_ je izjavil:
jaz bi pa rekel tesnilo pokrova ventilov, ker če bi bilo tesnilo glave bi v veliki verjetnosti bila 'majoneza' v hladilnem sistemu.Ponavadi je v takem primeru krivec tesnilo pokrova ventilov. Poceni zadeva, lahko sam zamenjaš.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | golf 6 1.2 tsiOddelek: Na cesti | 5082 (4020) | hojnikb |
» | Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozilOddelek: Na cesti | 4177 (2401) | Tilen |
» | golf 6 1.2 tsi motor 2010 letnikOddelek: Na cesti | 10326 (8596) | lovro535v2 |
» | Skoraj nov avto pije olje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23550 (21815) | bosmla |
» | Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35839 (34078) | jalovec09 |