Forum » Na cesti » TOMOS A3
TOMOS A3
davidslo215 ::
Lep pozdrav. Mene pa zanima če je možno, da bi tomosa zablokiral na 25ccm in ga homologiral kot 25ccm kot so naprimer pony expres da ne rabiš izpita,čelade, itd.
Lp
Lp
popster ::
se ti ne splača ker je v pripravi nov zakon - bo kmalu treba registrirat mopede do 25km/h
T0RN4D0 ::
Kako bi pa motor zablokiral na 25ccm? :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Hayabusa ::
Goran's Blog je izjavil:
Pri motorju ne moreš blokirati kubike:D Samo hitrost;)
Ojnico skrajšaš in prilepiš nazaj z super attackom , bo manjši hod.
Za pony expres seveda potrebuješ prej napisano.
Če ti ni jasna razlika med 25 ccm in 25 kmh si jo obrazloži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Goran's Blog ::
Goran's Blog je izjavil:
Pri motorju ne moreš blokirati kubike:D Samo hitrost;)
Ojnico skrajšaš in prilepiš nazaj z super attackom , bo manjši hod.
Za pony expres seveda potrebuješ prej napisano.
Če ti ni jasna razlika med 25 ccm in 25 kmh si jo obrazloži.
No in kaj pridobiš s krajšanjem ojnice? Višje obrate ne pa kubikaže. Kubikaža je odvisna od premera luknje na cilindru kar je pri 49ccm 3,8 cm premera;)
Hayabusa ::
Volumen = površina bata (pi *r^2) * hod.
Sarkazm detektor daj na ponovno kalibracijo.
Sarkazm detektor daj na ponovno kalibracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Goran's Blog ::
Volumen = površina bata (pi *r^2) * hod.
Sarkazm detektor daj na ponovno kalibracijo.
Žeže v formuli drži, a poskusi narediti to, bo frčo še bolj hitro šel;)
Manj navora pri nizkih več v visokih obratih in veliko več obratov seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Goran's Blog ()
Hayabusa ::
V temi je govora o blokiranju na dol....
Pravzaprav je krajši hod bata voda na mlin večje hitrosti (višji obrati, v katerih se dosega max moč), seveda na račun uporabnega območja delovanja motorja (primer F1 motorji, neuporaben motor za vožnjo pri 4k obratih ali ex 2T iz motoGP serije), npr tomosovi 50 ccm dirkalni mopedi v letih 1970-80 so šli okoli 170 kmh .
Pravzaprav je krajši hod bata voda na mlin večje hitrosti (višji obrati, v katerih se dosega max moč), seveda na račun uporabnega območja delovanja motorja (primer F1 motorji, neuporaben motor za vožnjo pri 4k obratih ali ex 2T iz motoGP serije), npr tomosovi 50 ccm dirkalni mopedi v letih 1970-80 so šli okoli 170 kmh .
Goran's Blog ::
V temi je govora o blokiranju na dol....
Pravzaprav je krajši hod bata voda na mlin večje hitrosti (višji obrati, v katerih se dosega max moč), seveda na račun uporabnega območja delovanja motorja (primer F1 motorji, neuporaben motor za vožnjo pri 4k obratih ali ex 2T iz motoGP serije), npr tomosovi 50 ccm dirkalni mopedi v letih 1970-80 so šli okoli 170 kmh .
Dada, mislim da je rekord 205km/h z tomos specialko 50ccm.
Mislim, pa da je brezveze pri tomos a3 "manjšati" kubikažu.
Naj si avto kupi flekserja kateri gre 25km/h in bo.
mr1two ::
3 reči, ki učinkovito omejijo hitrost so:
1. Zamenjava prestavnega razmerja- pokvariš tako, da imaš spredaj nekoliko manjši zobnik in zadaj nekoliko večji. Ideja je, da ob polnih obratih v 2. prestavi motor ne more razviti več kot recimo 30kmh.
2. Zamenjava uplinjača z manjšim, kar ti privede v zmanjšano porabo in zmanjšano moč.
3. Zamenjava izpuha, gor daš nekaj kar nekoliko bolj zaduši motor. Najenostavneje je namontirat podložko, med izpušni kanal na cilindru in izpuhom - garantirano dosti nižja moč motorja.
Najpomembnejša je pa prva točka, ker neglede na to, kako zamorjen motor boš imel, se lahko z nespremenjenim razmerjem zgodi, da kljub majhni moči še vedno dosežeš 40km/h - več časa traja, ampak razvije pa vseeno.
Ko imaš to narejeno pa verjetno obstajajo problemi še naprej- A test in homologacija. Pri tem nimam izkušenj in vprašanje kako radi to delajo na LPPju in podobnih.
Če dobiš kje komplet mašino, izpuh in karburator od kakšnega flexerja 25, bi bila verjetnost, da dobiš homologacijo že kar blizu. Svetujem ti, da se pozanimaš pri kakšnem strokovnjaku. Do takrat pa kolo med noge
1. Zamenjava prestavnega razmerja- pokvariš tako, da imaš spredaj nekoliko manjši zobnik in zadaj nekoliko večji. Ideja je, da ob polnih obratih v 2. prestavi motor ne more razviti več kot recimo 30kmh.
2. Zamenjava uplinjača z manjšim, kar ti privede v zmanjšano porabo in zmanjšano moč.
3. Zamenjava izpuha, gor daš nekaj kar nekoliko bolj zaduši motor. Najenostavneje je namontirat podložko, med izpušni kanal na cilindru in izpuhom - garantirano dosti nižja moč motorja.
Najpomembnejša je pa prva točka, ker neglede na to, kako zamorjen motor boš imel, se lahko z nespremenjenim razmerjem zgodi, da kljub majhni moči še vedno dosežeš 40km/h - več časa traja, ampak razvije pa vseeno.
Ko imaš to narejeno pa verjetno obstajajo problemi še naprej- A test in homologacija. Pri tem nimam izkušenj in vprašanje kako radi to delajo na LPPju in podobnih.
Če dobiš kje komplet mašino, izpuh in karburator od kakšnega flexerja 25, bi bila verjetnost, da dobiš homologacijo že kar blizu. Svetujem ti, da se pozanimaš pri kakšnem strokovnjaku. Do takrat pa kolo med noge
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Hayabusa ::
1. verižnik, ne zobnik
Dodatna možnost:
4. elektronski omejevalnik obratov, dela bp na skuterjih, verjetno tudi na tomosu.
Dodatna možnost:
4. elektronski omejevalnik obratov, dela bp na skuterjih, verjetno tudi na tomosu.
Goran's Blog ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | moped (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17309 (5068) | woroh4 |
» | Vožnja motornega vozila do 50ccm(kubikov).Oddelek: Loža | 13134 (4533) | Gapi |
» | Predelava tomos racingOddelek: Na cesti | 7418 (4560) | greeenmaster |
» | Za katera kolesa z pomožnim motorjem je potreben izpit?Oddelek: Na cesti | 33191 (3293) | St235 |
» | 50 ccmOddelek: Loža | 9021 (6674) | Formula 1 |