Forum » Elektrotehnika in elektronika » Vezava akumulatorjev 4x12V na 24V
Vezava akumulatorjev 4x12V na 24V
kreki ::
Na sončni elektrarni sem prešel iz 12V v 24V sistem. Imam 2X150Ah in 2x90Ah akumulatorje. Zvezal sem jih tako, da sem vezal 150Ah zaporedno in ravno tako tudi 90Ah ter jih na koncu povezal skupaj. Ali je bolje, da jih na sredini povežem v zvezdo ali naj pustim kar tako???
Priklopljen na šštrom.
SplitCookie ::
Pusti kakor je.
Seveda redno preverjaj napetost na akkujih - če ima en večje samopraznjenje ne bo ok.
Seveda redno preverjaj napetost na akkujih - če ima en večje samopraznjenje ne bo ok.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Mati ::
Tole pa ne bo vredu.
90Ah akumulatorji bodo šli v franže zelo zelo hitro, saj jih prekomerno prazniš.
Akumulatorji bi po pravilu vedno morali biti istih kapacitet.
90Ah akumulatorji bodo šli v franže zelo zelo hitro, saj jih prekomerno prazniš.
Akumulatorji bi po pravilu vedno morali biti istih kapacitet.
kreki ::
Saj ravno zato sprašujem če bi bilo bolje, da jih vmes zvežem v zvezdo, da jih razbremenim. Nisem pa čisto prepričan če je to prava rešitev.
Priklopljen na šštrom.
SplitCookie ::
Zvezda bo slabša.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Ker ti bo en razbalansiran akku potem žrtvoval vse ostale tri. Tako pa zgubiš samo enega.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
jest10 ::
Mati ::
Tole pa ne bo vredu.
90Ah akumulatorji bodo šli v franže zelo zelo hitro, saj jih prekomerno prazniš.
Akumulatorji bi po pravilu vedno morali biti istih kapacitet.
A ti razumeš delovanje vzporedne vezave?
Seveda, očitno imaš ti neke rahle težave z razumevanjem tehnične vezave akumulatorjev.
Pri vzporedni vezavi povečamo kapaciteto, vendar bo manjši akumulator obremenjen z večjim praznilnim tokom, kot večji in bo šel v franže.
Ne razumem tvoje poante?
jest10 ::
Tole pa ne bo vredu.
90Ah akumulatorji bodo šli v franže zelo zelo hitro, saj jih prekomerno prazniš.
Akumulatorji bi po pravilu vedno morali biti istih kapacitet.
A ti razumeš delovanje vzporedne vezave?
Seveda, očitno imaš ti neke rahle težave z razumevanjem tehnične vezave akumulatorjev.
Pri vzporedni vezavi povečamo kapaciteto, vendar bo manjši akumulator obremenjen z večjim praznilnim tokom, kot večji in bo šel v franže.
Ne razumem tvoje poante?
Z večjim praznilnim tokom bo obremenjen akumulator(ozeroma akumulatorja) ki ima nižjo notranjo upornost. V večini primerov je to jasno akumulator z večjo kapaciteto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UPS in avtomobilski akumulator.... (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 15132 (4188) | Assass1n |
» | Kapaciteta akumulatorjev (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 10540 (9267) | madog |
» | Vezava li-ion celicOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4017 (2986) | darkolord |
» | Li-ion baterije in laptopOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 13095 (10878) | Kamran |
» | akumulator vs 230VOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6965 (5984) | TESKAn |