Forum » Zvok in slika » 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
yakuza87 ::
Tu lahko objavite vaše izkušnje na področju 3D modeliranja, animiranja video montaže ipd.
Katere programe znate uporabljati in katere bi radi znali? Sam uporabljam 3D Studio Max in Mudbox.
Zanima me če ima kdo kakšen "portfolio" za pokazati. Moj se nahaja na Slim3d.net.
Zanima me tudi kaj vam najbolj leži? modeliranje, animiranje, rigging, itd...?
Katere programe znate uporabljati in katere bi radi znali? Sam uporabljam 3D Studio Max in Mudbox.
Zanima me če ima kdo kakšen "portfolio" za pokazati. Moj se nahaja na Slim3d.net.
Zanima me tudi kaj vam najbolj leži? modeliranje, animiranje, rigging, itd...?
sleby ::
solidworks, proengineer za resno delo in rhinoceros za na hitro kaj naredit.
sem pa v fazi ucenja maxa zaradi vraya, ker za rhino vray 2.0 ne obstaja.
sem pa v fazi ucenja maxa zaradi vraya, ker za rhino vray 2.0 ne obstaja.
Machete ::
Sori res nočem bit žaljiv, samo tole je razen modeliranja izjemno bogo.
Sploh če praviš da se 10 let ukvarjaš z maxom?? Takle nivo renderjev sem delal po prvih urah turtorialov..
Kje je realizem? Materiali, svetloba, gi, atmosfera so popolnoma plastični, kot v nekem zastonjskem programu za otroški hobi..
Tudi meni še ogromno manjka, sam tole res ni niti za kazat. Razen hrošča si dobro zmodeliral pa tist Portal thingi neki..
Sploh če praviš da se 10 let ukvarjaš z maxom?? Takle nivo renderjev sem delal po prvih urah turtorialov..
Kje je realizem? Materiali, svetloba, gi, atmosfera so popolnoma plastični, kot v nekem zastonjskem programu za otroški hobi..
Tudi meni še ogromno manjka, sam tole res ni niti za kazat. Razen hrošča si dobro zmodeliral pa tist Portal thingi neki..
sleby ::
za renderje ti predlagam keyshot, bodo mnogo lepsi kot tejle od maxa.
potem pa pocasi trenirat z vrayem ali cem podobnim.
potem pa pocasi trenirat z vrayem ali cem podobnim.
yakuza87 ::
Sori res nočem bit žaljiv, samo tole je razen modeliranja izjemno bogo.
Sploh če praviš da se 10 let ukvarjaš z maxom?? Takle nivo renderjev sem delal po prvih urah turtorialov..
Kje je realizem? Materiali, svetloba, gi, atmosfera so popolnoma plastični, kot v nekem zastonjskem programu za otroški hobi..
Tudi meni še ogromno manjka, sam tole res ni niti za kazat. Razen hrošča si dobro zmodeliral pa tist Portal thingi neki..
portfolio?
BlackMaX ::
Čeprav uporabljam max-a pol leta in sem zelo frišen v njem se mi zdi ok, če se bolje spoznaš z opremo.
Zelo me zanima Blender in kaže zelo svetlo prihodnost, zravn sem za teksturiranje še softimage uporablju sam, počasi :) Prvo moram Maxa spedenat sprot pa kakor kdaj.
Je pa res, da za maxa je zuni velik več stvari, oz. kokr sem jaz iskal je poln kup fajn pluginov, da ne govorim o dobrih tutorialih.
Seveda, nimam nič proti ostalim, ker jih še nisem sprobal, uglaven vsi so kul če znaš z njimi delat :D
V čemu je keyshot boljši od maxa?
Zelo me zanima Blender in kaže zelo svetlo prihodnost, zravn sem za teksturiranje še softimage uporablju sam, počasi :) Prvo moram Maxa spedenat sprot pa kakor kdaj.
Je pa res, da za maxa je zuni velik več stvari, oz. kokr sem jaz iskal je poln kup fajn pluginov, da ne govorim o dobrih tutorialih.
Seveda, nimam nič proti ostalim, ker jih še nisem sprobal, uglaven vsi so kul če znaš z njimi delat :D
za renderje ti predlagam keyshot, bodo mnogo lepsi kot tejle od maxa.
potem pa pocasi trenirat z vrayem ali cem podobnim.
V čemu je keyshot boljši od maxa?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
yakuza87 ::
Machete ::
Sori res nočem bit žaljiv, samo tole je razen modeliranja izjemno bogo.
Sploh če praviš da se 10 let ukvarjaš z maxom?? Takle nivo renderjev sem delal po prvih urah turtorialov..
Kje je realizem? Materiali, svetloba, gi, atmosfera so popolnoma plastični, kot v nekem zastonjskem programu za otroški hobi..
Tudi meni še ogromno manjka, sam tole res ni niti za kazat. Razen hrošča si dobro zmodeliral pa tist Portal thingi neki..
portfolio?
Bom ti linkal, sem ga šele začel urejati, ker ga do sedaj nisem rabil.
Spodaj je 1% vseh scen, ki sem jih naredil v dveh-treh letih odkar sem začel z maxom.
Jih imam pa res veliko. Na hitro par slikic, ne nujno najjačih, ampak teh ki so mi pri scru :p
Sem pa še daleč od tega kar bi želel 'obvladati'.
en pogled stanovanja, ki se je realiziralo
en pogled kopalnice, ki se je realizirala
en model pipe od mnogih, ki sem jih zmodeliral po katalogu
stolček katerega sem rabil -točno tega, ker je šel v popis opreme
so bili pa tudi moji začetki skrajno bedni
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
b3D_950 ::
Uporabljam Blender kakšno leto ali dve, ampak bolj na izi.
Če koga slučajno zanima več o blenderju: http://www.blenderguru.com/ http://www.blendernation.com/ http://www.blenderartists.org/
Če koga slučajno zanima več o blenderju: http://www.blenderguru.com/ http://www.blendernation.com/ http://www.blenderartists.org/
Rippy ::
@yakuza87, ko ustvarjaš oblike, ki potrebujejo turbosmooth (recimo tvoj hrošč), res dobro načrtuj potek (flow) in razporeditev poligonov preden se zadeve lotiš in uporabi res minimalno možno teh. Šele z chamfer in dodatnimi loopi "utrdiš" obliko, da nastane to kaj želiš po turbosmooth. Tako se izogneš raznimi kvadratnimi oblikami, ki jih imaš praktično po celotnem modelu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rippy ()
sleby ::
za renderje ti predlagam keyshot, bodo mnogo lepsi kot tejle od maxa.
potem pa pocasi trenirat z vrayem ali cem podobnim.
V čemu je keyshot boljši od maxa?
ne pravim, da je boljsi, je pa za zacetnika mnogo bolj prijazen, saj se ne rabis ukvarjati z lucmi in materiali. enostavno drag & drop, pa vse izgleda super po treh minutah. da ne omenjam hitrosti renderiranja.
je pa res, da ni primeren za vse. interier je recimo nemogoce zrenderirat. ze pri kabini sem imel resne probeme, pa je steklo praticno okoli in okoli.
Unknown_001 ::
OP
Če delaš poljubno, iz veselja je blender čisto v redu, če še nisi delal z njim prvo naštudiraj vmesnik(toplo priporočam), pol pa ala picaso žilica osnove boš obvladal v enem tednu, če si boš vsak dan vzel po uro ali dve intenzivnega spoznavanja.
ps.
Sem pa opazil, da je render karjši (tudi po minuto), če blender poganjaš v Linuxu (dual boot odpade pa virtualka prav tako).
Če delaš poljubno, iz veselja je blender čisto v redu, če še nisi delal z njim prvo naštudiraj vmesnik(toplo priporočam), pol pa ala picaso žilica osnove boš obvladal v enem tednu, če si boš vsak dan vzel po uro ali dve intenzivnega spoznavanja.
ps.
Sem pa opazil, da je render karjši (tudi po minuto), če blender poganjaš v Linuxu (dual boot odpade pa virtualka prav tako).
Machete ::
Lahko kdo kašne top keyshot renderje prilima tu? (lahko tudi svoje seveda)
Ker tega sploh ne poznam zakaj se gre..
Ker tega sploh ne poznam zakaj se gre..
Machete ::
in kako se ne rabiš ukvarjat z materjali in lučmi.. kako pa postaviš sceno in dodeliš željene materjale ? Oo
bluefish ::
V osnovi studijska osvetlitev, možno tudi prilagajanje s pomočjo HDRI fajlov.
Dokaj širok nabor materialov je že prisoten v programu in jih samo prenašaš na model.
Bolj kot za arhitekturne stvari se mi zdi primeren za raznorazne produkte,... Sicer je na strani programa tudi nekaj interierjev, vendar se lahko z malenkost več truda dobi super rezultate s pomočjo VRay-a ali podobnega rendirnika.
Dokaj širok nabor materialov je že prisoten v programu in jih samo prenašaš na model.
Bolj kot za arhitekturne stvari se mi zdi primeren za raznorazne produkte,... Sicer je na strani programa tudi nekaj interierjev, vendar se lahko z malenkost več truda dobi super rezultate s pomočjo VRay-a ali podobnega rendirnika.
sleby ::
kot receno so scene prednastavljene (zato za interier ni primeren, prakticno ni opcije nastavljati luci), materiale pa samo vleces na model. te sicer lahko urejas in dodajas tudi po svoje, ampak je ze v startu kar lepa zbirka.
probaj, za moje pojme ga za hitre renderje produktov ni boljsega programa. za fotorealizem pa je tu se vedno vray.
probaj, za moje pojme ga za hitre renderje produktov ni boljsega programa. za fotorealizem pa je tu se vedno vray.
yakuza87 ::
The Player ::
Machete:
Kako tebi uspe naredit take fotorealistinčne scene? In praviš, da ti je uspel v manj kot 3 letih
men niti pod razno ne uspe, pa sm sprobu že vse živo,...
Kako tebi uspe naredit take fotorealistinčne scene? In praviš, da ti je uspel v manj kot 3 letih
men niti pod razno ne uspe, pa sm sprobu že vse živo,...
yakuza87 ::
The Player je izjavil:
Machete:
Kako tebi uspe naredit take fotorealistinčne scene? In praviš, da ti je uspel v manj kot 3 letih
men niti pod razno ne uspe, pa sm sprobu že vse živo,...
kaj vse si pa že sprobal? take foto-realistične slike lahko ustvarja V-Ray renderer. Le-tega pa lahko uporabiš v različnih 3D programih. Lahko pa za začetek poskusiš z uporabo mental ray-a, ki je enostavnejši, pa vseeno ne zaostaja veliko.
The Player ::
The Player je izjavil:
Machete:
Kako tebi uspe naredit take fotorealistinčne scene? In praviš, da ti je uspel v manj kot 3 letih
men niti pod razno ne uspe, pa sm sprobu že vse živo,...
kaj vse si pa že sprobal? take foto-realistične slike lahko ustvarja V-Ray renderer. Le-tega pa lahko uporabiš v različnih 3D programih. Lahko pa za začetek poskusiš z uporabo mental ray-a, ki je enostavnejši, pa vseeno ne zaostaja veliko.
Probal sem global ilumination, mental ray, HDRI, pa razne materiale ipd. Se ne spomnim preveč, ker je od tega že dolgo nazaj. Nekega rezultata ni bilo oz. je bil samo pri tutorialih, čim sem šel na svoj projekt ga ni bilo.
Tut vprašanje kok znam še 3Dja, ker sem se šel sedaj učit druge zadeve, vem pa da sem polno tutorialov pogledat pa je blo več al manj bolj bogo al pa so bli tutoriali tko narjeni, da brez predznanja ne morš nič narest, js pa glede renderiranja sem pa popoln začetnik in brez tutoriala po korakih nebi mogu sploh narest.
Iz kje se pa kej ostali učite? Priporočate kako stran?
sleby ::
za vray imas na uradni strani vse funkcije lepo razlozene, potem pa razni tutoriali na netu.
ti pa se tako dobro osvetljena scena ne bo nic pomagala, ce ne bodo materiali ralisticni (in obratno).
ti pa se tako dobro osvetljena scena ne bo nic pomagala, ce ne bodo materiali ralisticni (in obratno).
bluefish ::
Vse se začne pri modeliranju. Če imaš slabe modele s premalo detajli, stvar ne glede na nivo nadaljnje obdelave izpade neprepričljivo.
Sledi izbira ustreznih tekstur in izdelava materialov ter balansiranje med realizmom in časom upodabljanja.
Tudi pri rendiranju s pomočjo HDRI map je dobro imeti kar se le da kvalitetne.
Jasno, vse to pa kaj hitro konkretno obremeni računalnik.
Glede učenja in spoznavanja tehnik ima skorajda vsak program precej dobro pomoč, VRay glede tega sploh izstopa. Prav tako ne škodi, če spremljaš kako CG skupnost (Ronen Bekerman, CGTalk, Evermotion,...), objavljaš lastna dela, spremljaš druge.
Raznorazni vodiči so sicer dobri za osnovne tehnike, vendar ti pozneje ne koristijo preveč in raje spremljaj Making of... članke.
Sledi izbira ustreznih tekstur in izdelava materialov ter balansiranje med realizmom in časom upodabljanja.
Tudi pri rendiranju s pomočjo HDRI map je dobro imeti kar se le da kvalitetne.
Jasno, vse to pa kaj hitro konkretno obremeni računalnik.
Glede učenja in spoznavanja tehnik ima skorajda vsak program precej dobro pomoč, VRay glede tega sploh izstopa. Prav tako ne škodi, če spremljaš kako CG skupnost (Ronen Bekerman, CGTalk, Evermotion,...), objavljaš lastna dela, spremljaš druge.
Raznorazni vodiči so sicer dobri za osnovne tehnike, vendar ti pozneje ne koristijo preveč in raje spremljaj Making of... članke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Machete ::
Res je. Probavat je treba veliko kombinacij nastavitev in se učit tudi iz že narejenih scen.
Gre pa tako, da ko z nečem nisi zadovoljen vrtaš v problem toliko časa da ga rešiš in zapreš eno poglavje, potem greš naprej.
Kot vidiš mojo zadnjo sliko, so vsi začetki težki. Imam tudi slabše :) Je pa res da je to moja zelo obstranska dejavnost na vsake par mesecov, tako da verjemi da je v parih letih možno naštudirati zadeve še veliko bolje. Profesionalci, katerih renderje pa dobesedno težko ločiš od realne fotografije pa se ukvarjajo z maxom, vrayom, fotošopom itd.. več let tudi 10 in več..
Tako da če je volja (in ČAS!), praktično ni problema ali nastavitev, ki jih ne bi našel na netu v vodičih, videih, foumih itd..
+ pa še nekaj, priporočam da preskočiš ukavrjanje z defoult ali mentalray render enginom in se učiš kar Vray.
Ker so nastavitve materialov in scene precej drugačne, boš imel potem samo zbrko v glavi.. Res da sam Vray ni poceni, samo je vreden svojega denarja.
Gre pa tako, da ko z nečem nisi zadovoljen vrtaš v problem toliko časa da ga rešiš in zapreš eno poglavje, potem greš naprej.
Kot vidiš mojo zadnjo sliko, so vsi začetki težki. Imam tudi slabše :) Je pa res da je to moja zelo obstranska dejavnost na vsake par mesecov, tako da verjemi da je v parih letih možno naštudirati zadeve še veliko bolje. Profesionalci, katerih renderje pa dobesedno težko ločiš od realne fotografije pa se ukvarjajo z maxom, vrayom, fotošopom itd.. več let tudi 10 in več..
Tako da če je volja (in ČAS!), praktično ni problema ali nastavitev, ki jih ne bi našel na netu v vodičih, videih, foumih itd..
+ pa še nekaj, priporočam da preskočiš ukavrjanje z defoult ali mentalray render enginom in se učiš kar Vray.
Ker so nastavitve materialov in scene precej drugačne, boš imel potem samo zbrko v glavi.. Res da sam Vray ni poceni, samo je vreden svojega denarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
m0LN4r ::
To so pa moji začetki izpred enga leta. Tale je bil prvi:
In ostali:
https://www.youtube.com/user/MAinitials...
Vse to narjeno na prenosniku :D Core 2 Duo. Delal sem pa samo tu pa tam.
Sem glih prejšnji teden sprobal tole (8 ur dela):
Te stvari pa delava skupaj z parnerko, ko in če imava čas: http://mainitials.com/category/modellin...
Pri srcu mi je tale:
In ostali:
https://www.youtube.com/user/MAinitials...
Vse to narjeno na prenosniku :D Core 2 Duo. Delal sem pa samo tu pa tam.
Sem glih prejšnji teden sprobal tole (8 ur dela):
Te stvari pa delava skupaj z parnerko, ko in če imava čas: http://mainitials.com/category/modellin...
Pri srcu mi je tale:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pro_moted ::
Delam s strojniškimi programi:
SolidWorks:
Catia:
Ukvarjam se bolj kot ne z industrial design. Ob priložnosti, ko pride iz popravila laptop, prilepim boljše renderje in zanimivejše modele. Lp
SolidWorks:
Catia:
Ukvarjam se bolj kot ne z industrial design. Ob priložnosti, ko pride iz popravila laptop, prilepim boljše renderje in zanimivejše modele. Lp
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
m0LN4r ::
Kuilji so 1A. Pa to delaš z vgrajenim renderjem al maš kakega zunanjega ala vray?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pro_moted ::
To sem delal z vgrajenimi renderji. Sem potegnil z njih koliko se je pač dalo. Hotel sem se naučit vgrajene renderje, ker se pogosto uporabljajo za kaj na hitro predstavit. V-ray žal nima plug-inov za Catio ali SolidWorks. Zdaj sem se zadnje čase učil KeyShot in so rezultati res impresivni. Imam en avto , ki sem da modeliral in je render res odličen.Ko bo možnost , pokažem.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
b3D_950 ::
Gooseberry - open movie projekt, če koga zanima:
http://gooseberry.blender.org/
http://www.blendernation.com/2014/04/03...
http://gooseberry.blender.org/
http://www.blendernation.com/2014/04/03...
BlackMaX ::
Čeprav uporabljam max-a pol leta in sem zelo frišen v njem se mi zdi ok, če se bolje spoznaš z opremo.
Zelo me zanima Blender in kaže zelo svetlo prihodnost, zravn sem za teksturiranje še softimage uporablju sam, počasi :) Prvo moram Maxa spedenat sprot pa kakor kdaj.
Je pa res, da za maxa je zuni velik več stvari, oz. kokr sem jaz iskal je poln kup fajn pluginov, da ne govorim o dobrih tutorialih.
Seveda, nimam nič proti ostalim, ker jih še nisem sprobal, uglaven vsi so kul če znaš z njimi delat :D
za renderje ti predlagam keyshot, bodo mnogo lepsi kot tejle od maxa.
potem pa pocasi trenirat z vrayem ali cem podobnim.
V čemu je keyshot boljši od maxa?
Hehe točno eno leto :)
Delam s strojniškimi programi:
SolidWorks:
Catia:
Ukvarjam se bolj kot ne z industrial design. Ob priložnosti, ko pride iz popravila laptop, prilepim boljše renderje in zanimivejše modele. Lp
Super izdelki razen zlate ure k nima dobrih materialov narejenih.
No tukaj je še link do mojega porfolia.
https://www.facebook.com/AdnenFX
Kritike so dobrodošle :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
m0LN4r ::
Sem ravno včeraj končal tole (1dan dela + tut):
Edina težava je, da se še nisem poglobil v afx
Edina težava je, da se še nisem poglobil v afx
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Spremljam tale iray pa mentalray in tudi cene, če bi mel službo bi ga že zadvnaj kupil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Rippy ::
Vsake toliko časa pregledam te zadeve in kar se tiče GPU renderjev je iray res vse bolj privlačen, ker je izjemno enostavno in hitro iz njega dobiti fantastično sliko, octane renderer ima tudi zelo dober potencjal in pridobiva na popularnosti. Vseeno so pa trenutno zaradi relativne počasnosti (da pridobijo "kakovostno" sliko) teh unbiased rendererjev neprimerne rešitve za male studije.
Kar se tiče same animacije na žalost uporaba teh odpade, so pa zelo uporabni za izdelavo referenčnega renderja za izdelke in nato z recimo mentalray ali vray poskušaš ujeti takšno sliko. Seveda iray bo načeloma dal lepši in bolj pravilen rezultat bo pa trajalo približno 10-20x dlje (samo CPU), da doseže primerljivo kakovost slike in dodati GPU tipa Nvidia 570 je v njem samo primerljiv hitrosti SB i7, torej samo razpolovi čas. To pomeni, da je na žalost še vedno veliko ceneje imeti več računalnikov in uporabljati mentalray in vray, kot pa GPU rešitve. Mislim, da bo trajalo vsaj še 4 leta preden bodo res konkurenčni za vse uporabnike.
Kar se tiče same animacije na žalost uporaba teh odpade, so pa zelo uporabni za izdelavo referenčnega renderja za izdelke in nato z recimo mentalray ali vray poskušaš ujeti takšno sliko. Seveda iray bo načeloma dal lepši in bolj pravilen rezultat bo pa trajalo približno 10-20x dlje (samo CPU), da doseže primerljivo kakovost slike in dodati GPU tipa Nvidia 570 je v njem samo primerljiv hitrosti SB i7, torej samo razpolovi čas. To pomeni, da je na žalost še vedno veliko ceneje imeti več računalnikov in uporabljati mentalray in vray, kot pa GPU rešitve. Mislim, da bo trajalo vsaj še 4 leta preden bodo res konkurenčni za vse uporabnike.
m0LN4r ::
Sej je za domačo uporabno pri cinemi prej bil net render, zdaj pa imaš team render, kar se mi zdi odlično. Si sposodiš kompe od frendov (10 komadov), skopiraš gor client zrendriraš pa jim vrneš.
Kak je z 3ds? Se da podobno nardit? Mislim, ker team render je tak simple za nastavt, da bolj simple ne gre.
Kak je z 3ds? Se da podobno nardit? Mislim, ker team render je tak simple za nastavt, da bolj simple ne gre.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bluefish ::
Tudi 3ds ima možnost distribuiranega rendiranja.
Sicer odvisno od potreb. Sposojanje računalnikov ter nameščanje programja je bolj štorast način. Obstaja nekaj firm, ki ponujajo procesorski čas render farm, samo cena hitro naraste.
Sem pa zasledil en projekt, ko si je nekdo sestavil dokaj ugoden lasten rig, vgrajen v neko kovinsko omarico iz Ikee.
Sicer odvisno od potreb. Sposojanje računalnikov ter nameščanje programja je bolj štorast način. Obstaja nekaj firm, ki ponujajo procesorski čas render farm, samo cena hitro naraste.
Sem pa zasledil en projekt, ko si je nekdo sestavil dokaj ugoden lasten rig, vgrajen v neko kovinsko omarico iz Ikee.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
m0LN4r ::
Fora je da ni treba nameščat programa, samo prekopiraš instalacijo in po renderju zbrišeš.
Problem je da kolegovi kompi, ki majo recimo 4 al 8gb rama. So že na meji za pomoč. Glih tisti renderji, kjer rabim več kot 8gb, recim za tisk pa ti na taki meče ven erorje za low memory, potem res nič ne pomaga.
Problem je da kolegovi kompi, ki majo recimo 4 al 8gb rama. So že na meji za pomoč. Glih tisti renderji, kjer rabim več kot 8gb, recim za tisk pa ti na taki meče ven erorje za low memory, potem res nič ne pomaga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
BlackMaX ::
S čim in kako si pa tiste gore delal?
Terragen
Sem ravno včeraj končal tole (1dan dela + tut):
Edina težava je, da se še nisem poglobil v afx
Not bad, mogoče bi moral samo ozadje izbolšat :)
http://www.cgrecord.net/2014/04/introdu...
Zanimiva novica, lih zadnič sm tole spremlju in pogledu use.
http://www.gputechconf.com/page/live-st...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
BlackMaX ::
Spremljam tale iray pa mentalray in tudi cene, če bi mel službo bi ga že zadvnaj kupil.
Koliko pa so cene? Nisem ravno na tekočem.
ps. google lazy sm trenutno. :)
Vsake toliko časa pregledam te zadeve in kar se tiče GPU renderjev je iray res vse bolj privlačen, ker je izjemno enostavno in hitro iz njega dobiti fantastično sliko, octane renderer ima tudi zelo dober potencjal in pridobiva na popularnosti. Vseeno so pa trenutno zaradi relativne počasnosti (da pridobijo "kakovostno" sliko) teh unbiased rendererjev neprimerne rešitve za male studije.
Kar se tiče same animacije na žalost uporaba teh odpade, so pa zelo uporabni za izdelavo referenčnega renderja za izdelke in nato z recimo mentalray ali vray poskušaš ujeti takšno sliko. Seveda iray bo načeloma dal lepši in bolj pravilen rezultat bo pa trajalo približno 10-20x dlje (samo CPU), da doseže primerljivo kakovost slike in dodati GPU tipa Nvidia 570 je v njem samo primerljiv hitrosti SB i7, torej samo razpolovi čas. To pomeni, da je na žalost še vedno veliko ceneje imeti več računalnikov in uporabljati mentalray in vray, kot pa GPU rešitve. Mislim, da bo trajalo vsaj še 4 leta preden bodo res konkurenčni za vse uporabnike.
Ceneje uporablajti CPU based renders kot pa GPU based? Glede na hitrost je ceneje uporabljat GPU rešitve. Kdo bo čakal 3 min na en render med tem ko si za isti render lahko vzameš 2 min.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
BlackMaX ::
Sej je za domačo uporabno pri cinemi prej bil net render, zdaj pa imaš team render, kar se mi zdi odlično. Si sposodiš kompe od frendov (10 komadov), skopiraš gor client zrendriraš pa jim vrneš.
Kak je z 3ds? Se da podobno nardit? Mislim, ker team render je tak simple za nastavt, da bolj simple ne gre.
Pri Max-u je podobna možnost network rendering. Oz, pomagaš si lahko z blackburnom pa še vray ima možnost distributed rendering.
Tudi 3ds ima možnost distribuiranega rendiranja.
Sicer odvisno od potreb. Sposojanje računalnikov ter nameščanje programja je bolj štorast način. Obstaja nekaj firm, ki ponujajo procesorski čas render farm, samo cena hitro naraste.
Sem pa zasledil en projekt, ko si je nekdo sestavil dokaj ugoden lasten rig, vgrajen v neko kovinsko omarico iz Ikee.
Men se zdi, da sva isto stavr gledela :) Če se ne motim je meu mobilno mini render farmo sestavljeno iz core duo procesorjev?
Fora je da ni treba nameščat programa, samo prekopiraš instalacijo in po renderju zbrišeš.
Problem je da kolegovi kompi, ki majo recimo 4 al 8gb rama. So že na meji za pomoč. Glih tisti renderji, kjer rabim več kot 8gb, recim za tisk pa ti na taki meče ven erorje za low memory, potem res nič ne pomaga.
Kako miliš, kopiraš instalacijo? Imaš mogoče kakšen link glede tega postopka?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
bluefish ::
Men se zdi, da sva isto stavr gledela :) Če se ne motim je meu mobilno mini render farmo sestavljeno iz core duo procesorjev?Jap, nekaj takega.
Eto, tale je uporabil C2Q procesorje in bil navdih za druge farme: http://helmer.sfe.se/
Verzija z i7 3770: http://www.helmer-air.com/
AMD-jev Zambezi: https://cgcookie.com/blender/2013/08/09...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
m0LN4r ::
Mislim, kadar instaliras program daš, da samo client. V bistvu je instalacija ja. Sam do zdaj nobenga ni motlo pa gre hitr kot da bi copy/paste nardil.
Tam okol 500EUR je za enga. Skupaj okol 1000EUR. Pač tak kot Vray je tut 1000EUR.
Tam okol 500EUR je za enga. Skupaj okol 1000EUR. Pač tak kot Vray je tut 1000EUR.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
BlackMaX ::
Men se zdi, da sva isto stavr gledela :) Če se ne motim je meu mobilno mini render farmo sestavljeno iz core duo procesorjev?Jap, nekaj takega.
Eto, tale je uporabil C2Q procesorje in bil navdih za druge farme: http://helmer.sfe.se/
Verzija z i7 3770: http://www.helmer-air.com/
AMD-jev Zambezi: https://cgcookie.com/blender/2013/08/09...
Ja to sm gledu.
Kr Helmer je kr lep build :) Neb se branu kj tazga. Sam kolk misliš da je okvirna cena tega?
Mislim, kadar instaliras program daš, da samo client. V bistvu je instalacija ja. Sam do zdaj nobenga ni motlo pa gre hitr kot da bi copy/paste nardil.
Tam okol 500EUR je za enga. Skupaj okol 1000EUR. Pač tak kot Vray je tut 1000EUR.
Sam tukaj je še finalRender ki je hitrejši kot Vray in prikazuje odlične rezultate. V šoli smo naredil našo prvo animacijo z finalrenderjem. Glede na to da smo mel 300k poligonov. Tko, da smo en frame računal 1 minito pa še mal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
m0LN4r ::
V kako šolo si to ti hodil, če smem vprašat? Mislim, mi smo kao mel "grafiko in animacijo" na feri. Sam delal pa nismo nč kaj. Pa še to je bil edini predmet v celem bolonjskem sistemu, trajal pa 5 mescev.
Kolko let nazaj ste pa to rendriral?
Kolko let nazaj ste pa to rendriral?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
V kako šolo si to ti hodil, če smem vprašat? Mislim, mi smo kao mel "grafiko in animacijo" na feri. Sam delal pa nismo nč kaj. Pa še to je bil edini predmet v celem bolonjskem sistemu, trajal pa 5 mescev.
Kolko let nazaj ste pa to rendriral?
Inštitut in akademija za multimedije. Mi smo mel 3D program samo eno leto, ap še to enkrat na teden.
Redneriral smo prejšnje leto poleti.
Glede na to, da smo večinoma začetniki delali to animacijo je kar dobro izpadla. Seveda je pa še nekaj napak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
m0LN4r ::
MAh sej, ko sem videl tisto čebelo sem ugotovil, da falil faks.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
m0LN4r ::
Ja, tako. Nam so reklamiral, da bo nevemkaj vse. Pol pa ti povem ni blo od tiste smeri nič od nič. Gledal v luft.
Na multimedija smer ITK, maš 80% programiranja pa matematika, ostalo so pa brezvezni teoretični predmeti.
V 3 letih, sta bla samo 2 predmeta, ki sta imela neko povezavo z multimedijo. Pa še to je bil podn od podna v smislu, kako je treba uporabljat fotoaparat for dummies.
Na multimedija smer ITK, maš 80% programiranja pa matematika, ostalo so pa brezvezni teoretični predmeti.
V 3 letih, sta bla samo 2 predmeta, ki sta imela neko povezavo z multimedijo. Pa še to je bil podn od podna v smislu, kako je treba uporabljat fotoaparat for dummies.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22038 (1050) | ge |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16678 (14183) | Isotropic |
» | Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 22754 (14145) | meho7 |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2243 (1423) | slovenec_89 |