Grouponov CEO, Andrew Mason
vir: huffingtonpost.comPrihodki so sicer zrasli ($638.3 milijonov dolarjev, le za streljaj pod željami analitikov), zato pa ima podjetje še vedno izjemne marketinške stroške s promocijo svojih "skupinskih nakupov" in zato izgubo v višini $81.1 milijona dolarjev ali 12 centov na delnico. Sposobnost podjetja, da ustvarja promet tudi brez metanja denarja oglaševalcem, je bilo tudi glavno vprašanje pred večkrat preloženo lansko javno ponudbo delnic. Ker se ni izšlo, je cena delnice potem močno padla, tako kot pri drugih socialnih projektih, in zdaj namesto začetnih 30 dolarjev trguje pri nekaj čez 5 in pol. Oziroma točneje 4 in pol, koliko bo zgleda otvoritvena cena, ko se danes odpre borza.
Mason, ki ni ravno znan po kaki pretirani resnosti, je odpust napovedal kar sam v "internem" sporočilu za zaposlene, ki pa ga je potem raje kar objavil, "ker bi itak slej ko prej pricurljalo v javnost". V njem je prevzel odgovornost za poslovne neuspehe in zaželel srečo svojemu nasledniku, kot svoj naslednji projekt pa najavil kar odhod na hujšanje. Seveda mu je twittosfera v naslednjih nekaj urah naspammala več kot dovolj ugodnih ponudb za to, najbrž tudi kakšne Grouponove.