Forum » Problemi človeštva » Nivo drobnih delcev v zraku po Sloveniji
Nivo drobnih delcev v zraku po Sloveniji
Zheegec ::
Vmes, ko vsi še vedno jokajo glede CO2, je v Sloveniji že leta v zraku bistveno preveč drobnih trdih delcev, ki so zelo nevarni za zdravje. Zakaj se nič ne dogaja na tem področju, mi ni jasno. Toliko denarja za nižanje brezveznega CO2, pa nič tukaj.
Glavni vir so v glavnem domača kurišča in pa seveda promet - največ starejši dizelski avtomobili (tisti stari Golf2, ki ga imate doma, ker je poceni) in pa novi bencinarji z direktnim vbrizgom (na primer Toyota Prius, kjer dobiš celo državno subvencijo).
Glavni vir so v glavnem domača kurišča in pa seveda promet - največ starejši dizelski avtomobili (tisti stari Golf2, ki ga imate doma, ker je poceni) in pa novi bencinarji z direktnim vbrizgom (na primer Toyota Prius, kjer dobiš celo državno subvencijo).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
dstr17_ ::
Registracija avta bi morala biti glede na okoljsko in zdravstveno škodo, ki jo povzroča. Električni minimalno, Golf 2 maksimalno.
Daedalus ::
V Lj je to znan problem že ene par let. Odgovor MOL? Nove parkirne hiše v center mesta.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
energetik ::
Če se pa gleda samo zlobni CO2, potem pa so najdražje dajatve za dokaj čiste bencinarje, medtem ko je najmanjša dajatev ravno pri smrdljivih dizlih.
Trošarina na benz je 30% večja kot na dizel.
Trošarina na benz je 30% večja kot na dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
D3m ::
Če delaš samomor v avtu je najboljši bencinar.
Še nisem videl, da bi se z dizlom, če pa že so pa mazohisti.
Še nisem videl, da bi se z dizlom, če pa že so pa mazohisti.
|HP EliteBook|R5 6650U|
fosil ::
Glavni vir so v glavnem domača kurišča in pa seveda promet - največ starejši dizelski avtomobili (tisti stari Golf2, ki ga imate doma, ker je poceni) in pa novi bencinarji z direktnim vbrizgom (na primer Toyota Prius, kjer dobiš celo državno subvencijo).
Od kje pa ta podatek da so tudi bencinarji z direktnim vbrizgom vir delcev?
Tako je!
jype ::
Daedalus> V Lj je to znan problem že ene par let. Odgovor MOL? Nove parkirne hiše v center mesta.
Kok si nesramn, to sploh ni blo zato, ampak ke je sošolc od Jankovića nečak od lastnika od <kdorkoli že gradi te garažne hiše>.
Kok si nesramn, to sploh ni blo zato, ampak ke je sošolc od Jankovića nečak od lastnika od <kdorkoli že gradi te garažne hiše>.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Hayabusa ::
Verjetno problematika pridobivanja/proizvodni postopek baterij, ki pušča za samo uničeno pokrajino.
Daedalus ::
Kok si nesramn, to sploh ni blo zato, ampak ke je sošolc od Jankovića nečak od lastnika od kdorkoli že gradi te garažne hiše.
To je v grobem dejanski scenarij. Lastništvo in upravljanje garažnih hiš v Lj, je lokalni monopol. In ob jasnem trendu k zapiranju širšega centra za splošni promet, ni kake hudo logične razlage, zakaj se gradijo. Razen one, roka roko umije.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
energetik ::
Logična razlaga bi bila le ta, da se da parkirne hiše v poceni najem prebivalcem, ki nimajo kje parkirati pred stanovanji.
Ampak očitno je cilj v center pripeljati čimveč dnevnim migrantov, ki se praktično vsi pripeljejo z dizli in nas vse lepo giftajo z mikrodelci, NOx in ozonom. Ko grem peš iz službe vidim same neogrete dizle z ne-LJ registracijami, smrdi pa kot bi bil na vrhu dimnika TEŠ.
Ampak očitno je cilj v center pripeljati čimveč dnevnim migrantov, ki se praktično vsi pripeljejo z dizli in nas vse lepo giftajo z mikrodelci, NOx in ozonom. Ko grem peš iz službe vidim same neogrete dizle z ne-LJ registracijami, smrdi pa kot bi bil na vrhu dimnika TEŠ.
Daedalus ::
Logična razlaga bi bila le ta, da se da parkirne hiše v poceni najem prebivalcem, ki nimajo kje parkirati pred stanovanji.
Za prebivalce je recimo pod Kongresnim trgom namenjen del prvega nivoja parkirne hiše. Vse ostalo (od treh) je dnevna migracija. To ni bil nikol namen... namen je bilo iztržit čimveč parkirnih feejev. V ta namen se gradijo parkirne hiše. In ko so enkrat tam, se prometa zlepa ne boš znebil, ker imaš takoj dodatno opico na hrbtu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Adventni Zagreb - Bo šlo z Euri?Oddelek: Loža | 3352 (2331) | MIHAc27 |
» | FERI - Kje parkirati?Oddelek: Loža | 6685 (3290) | seba-beba |
» | Golnik v Ljubljani parkiranjeOddelek: Na cesti | 2756 (2278) | fosil |
» | Mariborska okoljska cona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 24961 (21576) | floyd1 |
» | Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12417 (7632) | krho |