» »

kaj študirati

kaj študirati

andraz4 ::

pozdravljeni

sm gimnazic tehniške gimnazije ŠCC Lava, Celje. razlika med mano pa splošno gimnazijo je to da sem imel samo dve leti kem, bio in geo. v 2,3,4 letniko sm pa imel izbirni predmet elektrotehniko.

zdej se je pa treba odločit kam naprej. prvo kdo prvo že sam vpis na to šolo je bla napačna odločitev, a kaj češ. nism najbolj priljubljen očenec med učitelji in tudi ocene mam glih tulk da so, zadostno. glede na to na kako gimnazijo sm šov bi mogo bit zainterisiran za kako elektro, strojno al kj podobnega ne, študiral sm da bi šov strojništvo sam matematka mi nekak nikol ni šla fiska pa tut ne neki. sj je zanimivo sam naša profesorca za matematko ti zna vs vesele pobrat.
prvo sm študiro da bi šel na gozdarsko, pol sm pa mal brsko pa sm vido da če nimaš vez, drgje ko na javni opravi ne dobiš šihta pa še to za minimalca. lesarska mi je tut zanimiva sam se nekak nemorm odločit.
študiro sm tut ekonomsa, kak managment al kj pdoobnega, sam tega je pr nas že ful tak da tut nwm.
pa med fakso hočem obvezno delat. upo sm da bom najdo enga tajga lufterja ko sm js, ko je šov na en faks pa mu je biv všeč in bo dejansko dobo šiht.
odprt sm pa za vse dobre ideje :)

lp

Noobish ::

Pojdi tja kar te najbolj zanima. Ti si zdaj skoraj vse smeri naštel. Glede na prebrano sklepam da te najbolj vleče na gozdarstvo ali na lesno. Jaz imam tule zraven v študentskem domu enega ki študira gozdarstvo, sploh ne več če kaj na faks hodi, minimalno enkrat na teden ga pijejo do jutra in dela faks brez problemov. Glede šihta je res tako kot si rekel, vendar če imate doma kakšne gozdne površine v lasti, lahko privat odpreš. Ko ti bo enkrat zlavfalo, si zmagal.

Glede ekonomije, bivši sošolec je šel na ekonomijo, in ko se je 1. oktobra pripeljal s fotrovim BMWjem, je rekel da je bil na parkirplacu njegov avto med slabšimi. Slabšega telefona od iPhona 4 zelo težko vidiš tam. Toliko o tem kje je denar in kje so najbolj razvajeni študenti.

mihagr ::