Prve podatke je priskrbela manjša analitična hiša, potem pa jo je počasi pobralo več znanih spletnih časopisov, med njimi britanski Daily Mail, ki velja za enega najbolj neizprosnih in zato tudi dobro branih tabloidov. Google je zadevo potrdil zelo medlo, rekoč le, da so dejansko izvedli brisanje ogledov na ti. "mrtvih video posnetkih", pri čemer pa naj to naj bi šlo zgolj za posnetke, ki so jih preselili v svojo sestrsko operacijo VEVO in naj torej ne bi več bili del YouTuba. VEVO je sorazmerno uspešen skupni podjem med Googlom in velikimi založniki, da bi vse glasbene videospote zmetali na en kup, jih izbrisali povsod drugod, ter tako zagotovili morje ogledov in s tem višje oglaševalske prihodke. Gre jim bojda odlično, celo tako, da se šefe priljubljenega GrooveSharka sprašuje, zakaj neki založniki s ponujanjem zastonj glasbe kanibalizirajo plačljive glasbene servise njegovega tipa, sploh ob tem, koliko denarja hočejo od njega (ali od Spotifyja, Sirius FM satelitskega radija, ter vseh drugih neodvisnih podjemov). Skratka, šlo naj bi le za predzimsko migracijo na VEVO, tako da z ogledi naj ne bi bilo nič narobe, le del YouTuba naj ne bi več bili.
Guardian je tako že izkoristil priložnost in svojo konkurenco odkrito obtožil senzacionalizma.
Zgodba je pravzaprav precej verjetna. Ti. majorji (štiri, zdaj tri velike glasbene založbe) in YouTube so se sicer v preteklosti odkrito tožarili, a pravzaprav že od samega početka poslovno sodelujejo, saj kot je v internih mailih priznal eden od ustanoviteljev Chad Hurley, prav njihove profesionalno sproducirane vsebine privlečejo največ obiskovalcev. Zaradi tega imajo na strani tudi precej priviligiran status, ki ni dosegljiv za ostale, dejansko neodvisne video producente. Predvsem imajo prvi dostop do internega sistema prepoznave in izdajanja DMCA takedown noticov zoper dejanja skupnosti. Ti zahtevki so velikokrat podani lažnivo. Lani tega časa je npr. precej odmeval umik Kim Dotcomovega promocijskega videoposnetka za Megaupload, v katerem so njegove prednosti opevala znana Holywoodska imena. To je bila precej nizka in nepotrebna poteza, ki
Ogledi za Gangnam style pač niso šli dol niti za enega, in še vedno vztrajajo nad milijardo. Gre za prvi posnetek, ki mu je uspelo kaj takega.