Forum » Igre » Izdelava modifikacij in trženje le teh
Izdelava modifikacij in trženje le teh
slovenec_89 ::
LP!
Za neko igro izdelujem modifikacije in me zanima ena stvar.
Ali je prodaja teh modifikacij lahko kako sodno preganjana s strani razvijalcev ali založnikov igre?
Seveda z njimi nimamo nobenega dogovora ali kakršnegakoli kontakta.
Za neko igro izdelujem modifikacije in me zanima ena stvar.
Ali je prodaja teh modifikacij lahko kako sodno preganjana s strani razvijalcev ali založnikov igre?
Seveda z njimi nimamo nobenega dogovora ali kakršnegakoli kontakta.
- premaknil iz Znanost in tehnologija: bluefish ()
Siddh ::
najlažje če kar njih vprašaš, če je dobra zadeva bodo mogoče celo namesto tebe prodajali, seveda si bodo vzeli nek procent
Bananovec ::
Za mod katere igre gre?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Kamran ::
Ojla,
To tudi mene zanima...
Sam sem ga svoje čase (se bodo enkrat spet vrnili) "sral" v DEdit 4 Talon programu (Aliens vs. Predator 2 in AvP2 - Primal Hunt). Pa DoomBuilder je tudi lušten.
Vem, da je bil zelo hud mod za Max Payne I. - Kung Fu 3.0. Za ta špil obstaja za skoraj 1 DVD (cca. 4,5 GB) modov, ki so jih drugi naredili.
Že imaš idejo kako boš to tržil ?
To tudi mene zanima...
Sam sem ga svoje čase (se bodo enkrat spet vrnili) "sral" v DEdit 4 Talon programu (Aliens vs. Predator 2 in AvP2 - Primal Hunt). Pa DoomBuilder je tudi lušten.
Vem, da je bil zelo hud mod za Max Payne I. - Kung Fu 3.0. Za ta špil obstaja za skoraj 1 DVD (cca. 4,5 GB) modov, ki so jih drugi naredili.
Že imaš idejo kako boš to tržil ?
slovenec_89 ::
LP!
Ja, do sedaj sem se posluževal PPD strani. Naložiš mod, objaviš linke in drugi vlečejo dol.
Pribložno 100€ na mesec zaslužiš, če objavljaš mode na tam, 1 teden.
Morajo bit pa dokaj kvalitetni modi, da jih ljudje radi dol vlačijo.
Ja, do sedaj sem se posluževal PPD strani. Naložiš mod, objaviš linke in drugi vlečejo dol.
Pribložno 100€ na mesec zaslužiš, če objavljaš mode na tam, 1 teden.
Morajo bit pa dokaj kvalitetni modi, da jih ljudje radi dol vlačijo.
Kamran ::
Upam, da nisi zraven objavljal še "source code" oz. samo "playable file".
Primer iz AvP2: Sam dizajn so datoteke s končnico .ed, končni (za igrat) izdelek pa ima ali končnico .dat ali pa .rez.
Za moje pojme je tudi odvisno koliko si fleksibilen oz. upoštevaš mnenja (če jih kdo navede - argumentirane !) tistih, ki so preigrali tvoj mod in potem kaj zadevo predelaš, dodaš po želji "strank". To ti bolj vrata odpre, poleg seveda dobrega marketinga (FB, Twitter, gaming forums,...), kot pa neka restriktivna politika s strani spletne strani. Itak, ko imaš enkrat svojo publiko oz. igričarje, si lahko sam narediš svojo spletno stran, narediš mejling listo oz. preko FB-ja objavljaš, kdaj je prišla ven kakšna nova različica tvojega moda, ipd. Greš solo.
Te podpiram.
Primer iz AvP2: Sam dizajn so datoteke s končnico .ed, končni (za igrat) izdelek pa ima ali končnico .dat ali pa .rez.
Za moje pojme je tudi odvisno koliko si fleksibilen oz. upoštevaš mnenja (če jih kdo navede - argumentirane !) tistih, ki so preigrali tvoj mod in potem kaj zadevo predelaš, dodaš po želji "strank". To ti bolj vrata odpre, poleg seveda dobrega marketinga (FB, Twitter, gaming forums,...), kot pa neka restriktivna politika s strani spletne strani. Itak, ko imaš enkrat svojo publiko oz. igričarje, si lahko sam narediš svojo spletno stran, narediš mejling listo oz. preko FB-ja objavljaš, kdaj je prišla ven kakšna nova različica tvojega moda, ipd. Greš solo.
Te podpiram.
slovenec_89 ::
To sigruno.
Delam mode samo na podlagi želja in pričakovanj igralcev.
Spremljam vse forume in strani s prenosi modov za dotično igro in razvoj svojih prilagajam št. največkrat ter najbolje ocenjenih modifikacij.
Pridobil sem si tudi že kar velik krog igralcev, ki moje delo redno spremljajo.
Nekaj se da prek zgoraj napisanega načina zaslužit, veliko pa smet ne. Drugih načinov nisem niti poizkušal, ker naj bi vse modifikacije bile last avtorjev igre, tako da drugače kot "brezplačne" jih igralcem ne smem ponudit.
Delam mode samo na podlagi želja in pričakovanj igralcev.
Spremljam vse forume in strani s prenosi modov za dotično igro in razvoj svojih prilagajam št. največkrat ter najbolje ocenjenih modifikacij.
Pridobil sem si tudi že kar velik krog igralcev, ki moje delo redno spremljajo.
Nekaj se da prek zgoraj napisanega načina zaslužit, veliko pa smet ne. Drugih načinov nisem niti poizkušal, ker naj bi vse modifikacije bile last avtorjev igre, tako da drugače kot "brezplačne" jih igralcem ne smem ponudit.
yayo ::
Za STALKER The Lost Alpha mod se govori, da bo morda prodajan s strani založnika original igre. Potem, ko so odpustili celotno ekipo razvijalcev skušajo kak cekin zaslužiti prek modderjev...
Berserker ::
A ni bil izdan source koda za Jedi Academy , lahko se preizkušaš. Ali pa kakšen mod za total war serijo. Ne pzoabit da je Third age total war najbolj popularen mod.
Kamran ::
slovenec_89 je izjavil:
Nekaj se da prek zgoraj napisanega načina zaslužit, veliko pa smet ne. Drugih načinov nisem niti poizkušal, ker naj bi vse modifikacije bile last avtorjev igre, tako da drugače kot "brezplačne" jih igralcem ne smem ponudit.
Res, vendar te pa lahko opazijo tudi razvijalci teh iger (gamer scouts) in te mogoče celo zaposlijo v svojem podjetju, ker tudi spremljajo razne takšne forume. Vsaj tisti za stike z javnostjo oz. za marketing (da vidijo kakšen je odziv na to in ono igro, itn.). Si naštudiral pravne relacije... fino, fino.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gog.com - starejšni naslovi, DRM free (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 114650 (4306) | oo7 |
» | Horror igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7882 (5953) | Sssaga |
» | Igre v letu 2010. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 28840 (25507) | Berserker |
» | Igra, ob kateri vas je bilo najbolj strah (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 13495 (7033) | griza5 |
» | Katero igro za dva (živa) igralca proti računalniku?Oddelek: Igre | 2014 (1693) | rfmw |