» »

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h

««
«
1 / 6
»»

jype ::

Dolgo smo čakali in končno dočakali iniciativo, ki omejitev hitrosti v poseljenem okolju postavlja na 30 kilometrov na uro.

Čemu je to dobro je opisano na strani iniciative, kjer jo lahko tudi podpišete.

http://en.30kmh.eu/why-30kmh-20-mph/

Koristi so izjemne, neželjenih posledic pa nobenih. Navijam, da do leta 2015 ta omejitev postane standard EU.
  • zaklenil: BigWhale ()

Smurf ::

No nezazeljene posledice seveda so. Ce ne drugega, potrebujes vec casa, da prides iz tocke A do B (kar je meni bolj pomembno kot, da je npr. manj hrupa).

energetik ::

Argument, da je pri 30 poraba manjša kot pri 50, je za lase privlečen. Pri večini osebnih vozil poraba/100km pada tam nekje do 70km/h.
Manj hrupa - je res.
Se pa nikakor ne strinjam, da se to uvede kar po celem mestu. Mestne vpadnice so že zdaj povsem prilagojene za vsaj 60km/h, tako da tukaj varnost ni problem. Kdor pa skače čez Celovško, si pa zasluži Darwinovo nagrado.
Poleg tega so avtomobilski števci izjemno nenatačni pri tako majhnih hitrostih, kazni pa astronomske že za malo prekoračitev. Že najmanjši pritisk gasa povroči v trenutku veliko prekoračitev. To ne gre. Ali zmanjšane kazni ali pa obvezen omejevalnik hitrosti za vsa vozila.

abyssus ::

Verjetno se tisti, ki so ZA to, vozite PREMALO. Naj vam povem, da sem svojo prometno nesrečo doživel pri hitrosti tam nekje 30-35 km/h. Zakaj? Ker preprosto sploh nisem spremljal prometa in sem se dolgočasil. Naenkrat pa BOOM. Ko vozim 50, vidim cesto, ko vozim 90, vidim cesto. Ko se pa moram "šlajdrat" okoli pa vidim vse, samo steze ne. Naj bo omejitev 30 pri šolah, vrtcih, me ne moti. Nikoli ne veš, kdo ti prileti na stezo. Ampak neprestano tako? Pa daj bejži no...

NeMeTko ::

30km/h po Dunajski? Celovški? Pa saj si nor!

Navajajo navdušene nemce - kakšen joke! Ravno pred kratkim so se pritoževali nad temi 'pogruntavščinami' v določenih mestih - pa ne samo vozniki, temveč tudi stanovalci v teh oh in sploh prometno varnih conah.

Pri 30 avtomobili na enkrat ne potrebujejo več goriva? Mogoče mislijo, da bi se avtomobile porivalo na roke?

Kjer ima smisel, imaš že danes cone 30km/h in to podpiram (predeli strnjenih naselij z ozkimi ulicami, zaparkiranimi avtomobili, pred šolami,..).

Sem pa proti kakršnemukoli pavšalnemu omejevanju na 30. Kaj si nor, da bom potem moral še na kolesu gledat na števec, da morda ne grem prehitro? Še tisti ležeči policaji so marsikje nevarni tako za avtomobiliste, kot za kolesarje - res ne vem, kako ne morejo narest predpisa, ki bi točno definiral, kakšna SME biti tista grbina za omejevanje neke konkretne hitrosti. Tako ti ponekod na omejitvi 50 naredijo tako grbino, da še pri 30 razbiješ avto... Kolega ki ima tako grbino pred hišo, pa peni, ker mu potem vsi točno pod oknom spalnice na polno pospešujejo....

pegasus ::

Če bi ti tak predpis podaljšal pot, potem se voziš po napačni poti. Tak predpis bi te motiviral, da bi se čimprej spravil ven iz naselja in se jih po celotni poti tudi izogibal. Po naselju bi se idealno vozil le na začetku in na koncu.

Glede na to, kako se pri nas gradijo avtoceste in "obvoznice" okrog vsake vasi, se mi zdi predlog smiseln. Še posebej v kombinaciji z elektirčnimi avti.

Daedalus ::

Če bi ti tak predpis podaljšal pot, potem se voziš po napačni poti. Tak predpis bi te motiviral, da bi se čimprej spravil ven iz naselja in se jih po celotni poti tudi izogibal. Po naselju bi se idealno vozil le na začetku in na koncu.


Pelji se npr. iz Rogaške do Celja in se izogibaj naseljem. Pa veliko uspeha pri tem početju.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Daedalus> Pelji se npr. iz Rogaške do Celja in se izogibaj naseljem. Pa veliko uspeha pri tem početju.

Boš pač vozil 30 skozi naselja, če se jim ne moreš izogniti.

(In če nisi prebral iniciative.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

pegasus ::

Mene moti, ker podpis zahteva čisto preveč osebnih podatkov, ki jih nisem pripravljen trositi okrog po internetu.

Kje lahko podpišem papirnato verzijo?

dzinks63 ::

Če bodo to sprejeli, potem naj sprejmejo še aneks, da vsako naselje prej naredi še obvoznico za polno hitrost 90km/h, potem pa lahko znotraj naselja uvedejo 30km/h, to bi večina rade volje podprla, če pa bo kakšen župan uvedel samo 30km/h po vseh naseljih ali mestih po svoji občini, ali celo na državnem nivoju, pa vemo kaj temu sledi.

NeMeTko ::

Tipičen primer 'zadovoljnih in navdušenih nemcev' nad cono 30 v celem kraju http://buergerinitiative-tempo-30.de/

@jype - iniciativa je jasna in v enem stavku vse pove - vse ostalo je zgolj kilavo opravičevanje zakaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NeMeTko ()

jype ::

NeMeTko> Tipičen primer 'zadovoljnih in navdušenih nemcev' nad cono 30 v celem kraju

Ja, vedno bodo ljudje, ki hočejo imeti avtocesto od doma do službe, trgovine, šole, kina in nazaj, pa če je treba razkopat polovico mesta.

šernk ::

In kaj točno je narobe s cono 30 na takšnih mestih?

postavljene so na popolnoma OK mestih, medtem ko so pri nas table za naselja zaključujejo tam, kjer je že popolnoma varno peljati 90km/h. Torej to pomeni ali prestavitev tabel, ali pa postavitev dodatnih tabel praktično povsod.

30 skozi vsa naselja od mene do prvega večjega mesta, pomeni da je bolje da naredim 10km ovinek, ker pridem precej prej na cilj.

torej je nekaj, da nekaj govorijo, v resnici pa cona 30 več kot odlično opravlja to delo, ki ga oni želijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Da bi uvedli pri nas cono 30 po vseh naseljih, ga ni župana kateri bi to uvedel, je bilo nazorno prikazano v MB, kakšno mnenje imajo ljudje za podobne projekte.

jype ::

Skratka, jezite se, ker so table zdaj narobe postavljene, namesto da bi podprli iniciativo, ki očitno zahteva spremembo prometnih režimov, za katere se vsi strinjate, da so v trenutni obliki strahotno slabi?

Ni čudno, da se nič ne bo spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dottor ::

V Portorožu je že blo 10km/h pa te pol prašam ekologa kolko se dvigne CO2 pri 10km/h ker v prvi brzini cuka in se motor trudi ostat prižgan in se pri tem porabi nek % več goriva (kot vemo je največja poraba pri majhnih in visokih obratih) in s tem se poviša izpust CO2. So se pa našli junaki ki so ugasnili avto in ga porivali, ker drugače 10km/h ni šlo policist pa jih je samo gledal med tem ko so gospodi ikasanti stali z liziko v roki in čakali na prehitre voznike da napolnejo davkoplačevalski račun da majo gospodje kej za pokrast...

pegasus ::

dottor je izjavil:

V Portorožu je že blo 10km/h

Vidiš, za to pa že rabiš avto z elektromotorjem :)

jype ::

dj_dottor> V Portorožu je že blo 10km/h pa te pol prašam ekologa kolko se dvigne CO2 pri 10km/h ker v prvi brzini cuka in se motor trudi ostat prižgan in se pri tem porabi nek % več goriva (kot vemo je največja poraba pri majhnih in visokih obratih) in s tem se poviša izpust CO2. So se pa našli junaki ki so ugasnili avto in ga porivali, ker drugače 10km/h ni šlo policist pa jih je samo gledal med tem ko so gospodi ikasanti stali z liziko v roki in čakali na prehitre voznike da napolnejo davkoplačevalski račun da majo gospodje kej za pokrast...

In čemu bi torej nasprotoval iniciativi? A maš tok dolgo prvo, da gre avto 50 v štandgasu?

NeMeTko ::

Argument proti? Ti bom kar takoj povedal: namesto 50 tabel z omejitvijo 30, bo treba postaviti 500+ tabel za 50! Pa še se bojo neprestano vlagale vloge za spremembo režima s 30 na 50.

švrk ::

Bolje kot na 30, bi bilo smiselno uvesti privzeto hitrost vsaj na 60. Tam kjer je potrebno čeprav malo kje, pa se postavi ustrezne znake za 20-50, ker 50 je res že na meji polžjega.

furion ::

Sej mamo cone 30kmh, recimo po kopru je 30kmh omejitev, pa v izoli je 40kmh. Nevem zakaj bi mogla bit omejitev manj kot 50 nekje kjer je sam cesta, pomoznosti se z locenimi pasovi alpa cesta + plocnik. Bi bli zastoji pa 2x vec casa bi rabli.

Baja ::

če to sprejmejo se izselim iz EU.

Probaj se pelati v službo pa nazaj recimo od Ljutomerja do Ptuja al pa rečmo do Kidričevega pri omejitvi 30km/h v naseljih. ko boš prišo domu se lahk obrnes pa gres nazaj. že zdaj je ciganija ponekod. table za naselje, prva bajta pa 2km naprej. pa še ta je verjetno prazna.

pol pa še vračunaj dedeke pa babice pa vse ostale ki jih je strah policajev pa si na 20-25km/h

pol pa si boste še zmislili 15kmh kjer je zdaj 30kmh

pa animal loverji bodo hotli 50 kjer je zdaj 90. da nebi slucajno kdo kaksnega zajca al pa fazana povozjo.

Who proposed that should be shot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Baja ()

WamPIRe- ::

Edini + v tem vidim v hrupu - seveda z leti bo to v vsakem primeru bolje - novejši avtomobili -> manjši hrup.

Onesnaženja je pa IMO bullshiat...
1. primer: se voziš po mestu 10km s hitrostjo ~50km/h pomeni, da se po mestu voziš ~12 minut v 3. prestavi @ 2000 obr/min,
2. primer: se voziš po mestu 10km s hitrostjo ~30km/h pomeni, da se po mestu voziš ~20 minut v 2. prestavi @ 1800 obr/min. (primer bencinarja 1.5l)

V katerem primeru boš bolj onesnažil mesto?

PS: sem proti temu. Tistemu, ki pa ne paše v takšnem okolju živet pa se naj odseli na deželo.

BigWhale ::

Pobrisal sem vsa neprimerna sporocila, osebne napade, enovrsticne in kolesarske debate. Tema ni o kolesarjih. Vse nadaljne izgrede bomo kaznovali.

Relanium ::

med 30 in 60 ni toliko razlike v varnosti, kot jo je med tem če si na cesto pozoren ali nisi pozoren in ti gre po glavi vse drugo.
Če nisi pozoren boš tudi pri 10km/h naredil vredu pizdarijo.

Hudiča, še bolj pozoren boš pri večji hitrosti ker se vse hitreje dogaja.
To je faktor katerega nekako nihče ne upošteva
(seveda pa ni noben razlog to zdaj za divjanje)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

darkolord ::


Dr_M ::

Cez fuzine je ze kar nekaj casa omejitev 30. Pa se kdo dejansko vozi toliko?
Pod 50 tezko, raje vec.
Jest se trudim tako pocas vozit, tako da vecino casa na stevc gledam, namesto na cesto.

Sem proti takim omejitvam, ce to res ni nujno.

KoMar- ::

Uvedba 30 na uro je čista neumnost. Kar je potrebno, je ljudi končno naučit, naj pazijo nase in na druge.

SplitCookie ::

Tudi če se da omejitev 0km/h bo folk še vedno vozil 40-50

darkolord: tvoji videi so navaden zrežiran shit
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

SplitCookie> darkolord: tvoji videi so navaden zrežiran shit

Abejžno.

Je pa vse, kar je v njih prikazano, popolnoma resnično. Za prave dokumentarne posnetke je tu vedno cela vrsta "russian road compilation" naslovov na youtube, kjer se tudi jasno vidijo posledice, na nekaterih vključno z grotesknimi odtrganinami in zmečkaninami živih ljudi.

M-XXXX ::

Je pa vse, kar je v njih prikazano, popolnoma resnično. Za prave dokumentarne posnetke je tu vedno cela vrsta "russian road compilation" naslovov na youtube, kjer se tudi jasno vidijo posledice, na nekaterih vključno z grotesknimi odtrganinami in zmečkaninami živih ljudi.

A misliš take, ki jih povzroči recimo padajoče drevo pri 5km/h?

jype ::

Drevesa ne vozijo tako hitro.

SplitCookie ::


Je pa vse, kar je v njih prikazano, popolnoma resnično.

Glih tolk koker je malinovec narejen iz malin. Celih 0.2%
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

Nepomembno je, kako obračate odgovore - fizike ne morete spremeniti.

30km/h bo kar ok, dokler se ne zresnite in vožnje ne prepustite robotom.

cordoba ::

Dejte no, kjer so omejitve 30 na uro pa, če dejansko voziš 30, si ovira na cesti. Vsi ti trobijo, fakiče ti kažejo itd. Vozim po celovški 60 na uro in je ista zgodba!

jype ::

cordoba> Vozim po celovški 60 na uro in je ista zgodba!

Torej ne bo nobene razlike, le znatno manjša nevarnost za hude telesne poškodbe.

SplitCookie> Ti nam o resnosti, ko te sname navadna rampa.

Glede na povprečje sem v življenski dobi rampe očitno storil manj kot 5% vse sile, tako da ja, jaz vam o resnosti.

SplitCookie ::

Povprečno se jaz premikam s 1 km/h *


*Ne upošteva se hitrost s katero se zemlja vrti in giblje v vesolju
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::

Peš honda

Sem morilec namreč.
V diskoteki v Budimpešti do smrti poteptali tri dekleta
http://www.delo.si/clanek/136642
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

furion ::

Relanium je izjavil:

med 30 in 60 ni toliko razlike v varnosti, kot jo je med tem če si na cesto pozoren ali nisi pozoren in ti gre po glavi vse drugo.
Če nisi pozoren boš tudi pri 10km/h naredil vredu pizdarijo.

Hudiča, še bolj pozoren boš pri večji hitrosti ker se vse hitreje dogaja.
To je faktor katerega nekako nihče ne upošteva
(seveda pa ni noben razlog to zdaj za divjanje)


Itaq da je razlika med 30 in 60 in to ogromna. Kineticna energija gre gor z hitrostjo na kvadrat multiplied by masa polovic. Torej je stvar exponentna.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Relanium ()

SplitCookie ::

Zračni upor tudi.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

SplitCookie ::

Specialni posipi za povečevanje oprijema gum, pred prehodi za pešce so naredili več za prometno varnost kakor vsi jypeti, lučke in podobni subjekti skupaj, kjer se derejo za eko efekte in zganjajo paniko za brezveze.

Aja ne, lažje je nabiti kazni, pa se nesreče ne bodo dogajale. Sploh ker je asvalt pred prehodi ponavadi ekstra zlizan.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Invictus ::

Ma zgleda da imamo tukaj same Schumacherje ki so sposobni reagirati v mikrosekundi.

Sam kljub temu fizikalni zakoni še vedno delujejo. Zato je zavorna razdalja pri 60/h še vedno daljša od tiste pri 30/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SplitCookie ::

Zavorna razdalja pri 60/h je lahko tudi manj kot en meter če se pribiješ v zid. Hitrost nima veze, ker se reagirni časi in predvidevanje prilagodijo le te.

Pri 60/h boš zaviral prej, kakor pa pri 30/h, ker veš da pri 30 pač ni kritično.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Pithlit ::

SplitCookie je izjavil:

Pri 60/h boš zaviral prej, kakor pa pri 30/h, ker veš da pri 30 pač ni kritično.

Parkrat boš kako fajn odškodnino skeširal pa bo hitro ratalo kritično pri 30.
Life is as complicated as we make it...

einstein :P ::

no, zdaj ko so pa še to hitrost omejili in se bo ljudem mudilo in bodo prehitro vozili, bodo seveda spet dobivali kazni in zlobni politiki bodo spet denar dobivali in ga kradli...
STAY OUT OF MY TERRITORY!

HighBane ::

"Don't feed the troll!"

Ne vem, ki se vi vozite, da vam stvari, kar naprej skačejo pred avto, da vidite potrebo po 30km/h. Pri taki nizki hitrosti po število nesreč še večje, ker ljudje bodo še manj pozorni na cesto oziroma bodo pri vključevanju na glavno cesto manj previdni, ker itak "vsi" vozijo 30 in bodo kar speljali na cesto brez da bi ocenili, koliko hitro vozijo avti, ki so že na cesti.
30km/h skozi celo naselje?!?! 1. april je še daleč stran.

Relanium ::

furion je izjavil:

Relanium je izjavil:

med 30 in 60 ni toliko razlike v varnosti, kot jo je med tem če si na cesto pozoren ali nisi pozoren in ti gre po glavi vse drugo.
Če nisi pozoren boš tudi pri 10km/h naredil vredu pizdarijo.

Hudiča, še bolj pozoren boš pri večji hitrosti ker se vse hitreje dogaja.
To je faktor katerega nekako nihče ne upošteva
(seveda pa ni noben razlog to zdaj za divjanje)


Itaq da je razlika med 30 in 60 in to ogromna. Kineticna energija gre gor z hitrostjo na kvadrat multiplied by masa polovic. Torej je stvar exponentna.

Prosim preberi še enkrat kar sem napisal.
Če pa ne boš doumel (v kar ne dvomim), pa preberi še enkrat.

(pa nauči se uporabljat predloge s/z ter slovenskih besed)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Beli_Zajcek ::

jype je izjavil:

Skratka, jezite se, ker so table zdaj narobe postavljene, namesto da bi podprli iniciativo, ki očitno zahteva spremembo prometnih režimov, za katere se vsi strinjate, da so v trenutni obliki strahotno slabi?

Ni čudno, da se nič ne bo spremenilo.

Ja super. Ker to, da so strahotno slabi (tvoje mnenje) pomeni, da potrebujemo iti na 30 km/h? Zakaj ne 10km/h? Strel v lastno koleno, kar se tiče tvoje želje po spremembi prometne ureditve, ampak ne boš pokapiral v svoji zagledanosti vase.

Ta predlog je neumen. 30 na uro ne moreš voziti brez konstatnih opomnikov. Cestnih policajev in podobno. Se pravi bi morali celotna naselja "predelati", da bi počeli nekaj kar niti nima toliko koristi.
Wherever these zones are installed, the number and the severity of accidents is reduced considerably.
Nikjer žal ne povedo koliko se zmanjša. V linku tam spodaj navedejo kvečjemu podatek :
In Germany, the number of children dying in road accidents while they were walking on the streets increased by 22% in 2010 compared to 2009.

In potem človek dejansko gre brat to poročilo in ugotovi, da je res!!!!1
THINK OF THE CHILDREN!!! Žal ne morem povečati pisave, da bi še glasneje zakričal ta neizpodbojni argument.
22% VEČ JIH JE POMRLO (OTROK-PEŠCEV) NA NEMŠKIH CESTAH V LETU 2010 kot V LETU 2009!!
Oziroma v absolutnih številkah je leta 2009 umrlo 23 otrok (pešcev), leta 2010 pa 28.
Vseh mrtvih (odraslih in otrok) je bilo pa 12,1 % manj leta 2010 kot leta 2009. Samo kaj ko tega ne povedo. Tudi nesreč v prometu pri katerih so se poškodovale osebe je bilo 7,2% manj leta 2010 kot 2009. Samo kaj ko tega tudi ne povedo v tem butastem predlogu.

Moti me pa tudi
Additionally, it ensures a more constant traffic flow with less congestion and traffic jams and makes activities such as cycling, walking and using the bus or train much more enjoyable.


Se pravi "race to the bottom". Naredimo vožnjo z avtom tako neudobno, da bodo ostale alternative končno postale zaželjene. Ne pa obratno - Naredimo ostale alternative toliko boljše, da bo vožnja z avtomobilom postala neracionalna izbira.

first_line ::

Ha ha ha, jypu je že prišlo v hlače ko je videl to skvaseno bedarijo.

30km/h. Očitno za vozit ne boš več rabil zdravniškega :D

Varnost in ekologija ja, a mislijo da bomo res padli na take bedne, neresnične fore.

RejZoR ::

30km/h !? A so usekani? najboljš da damo povsod 10km/h kot so cone okoli skladišč kjer se vozijo viličarji. Pizda so debilni. Pa ko bomo že pri tem dajmo omejit še regionalke na 50 in avtoceste na 70. Just for the lulz.

Tud kot je nekdo rekel zgoraj, 30 km/h je ena taka bedasta hitrost, ki jo vzdržuješ z veliko muko. Imamo v bližini ene šole eno ne vem, 400-500m ravnino kjer je mislim da 40km/h omejitev in se res prav mučiš, da vzdržuješ tako hitrost. Lokacija šole razumem, ampak po drugi strani pa je ravnina, da vidiš avte čez pol mesta. Nej začnejo otroke spet učit, da se pogleda levo in desno na cesti, ne pa da se vsiljuje take bedaste zakone.

In istočasno bi prav rad vedel v koliko nesreč pešcev v mestih so udeleženi orjaški SUV-i. Ko so otroci v njih so mogoče res kao bolj varni, ko pa so pred njim pa dvomim, zaradi višine avta kjer lahko hitro spregledaš majhnega otroka. Sam najlažje je nasplošno udrihat čez vse, zadnjega trenda teh velikih gar pa noben ni šel preučevat...

EDIT:
In če preberete pamflet o tej iniciativi boste videli da 90% dokumenta buzerirajo o okoljskih učinkih, vmes pa v eni vrstici omenijo da to pomaga pri otročkih. Kje imajo še knof SIGN AGAINST IT, da se pokaže še koliko folka je proti temu eko bulšitu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prometna infrastruktura za pešce in kolesarje

Oddelek: Na cesti
375820 (4842) EnStot
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15330561 (25812) roCkY
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29249117 (43737) BlueRunner

Več podobnih tem