Forum » Loža » izpit za 125ccm
izpit za 125ccm
ciklon ::
Haj!
Star sem že skoraj 16 let in mislil sem najprej delat izpit za 50ccm. Potem sem ugotovil, da je škoda denarja in sem se odločil da bi šel delat za 125ccm in bi kar po novem letu šel delat prvo pomoč. Malo me skrbi okoli "šaltanja" na motorju, ker nisem še nikoli probal (do sedaj sem vozil samo Tomos avtomatika). Druga kar me tudi skrbi je to da sem bolj "švohcen" in 125 kubične zadevce so pomojem težje od frčotov. Zanima me tudi kako približno zgledajo vožnje.
LP
Star sem že skoraj 16 let in mislil sem najprej delat izpit za 50ccm. Potem sem ugotovil, da je škoda denarja in sem se odločil da bi šel delat za 125ccm in bi kar po novem letu šel delat prvo pomoč. Malo me skrbi okoli "šaltanja" na motorju, ker nisem še nikoli probal (do sedaj sem vozil samo Tomos avtomatika). Druga kar me tudi skrbi je to da sem bolj "švohcen" in 125 kubične zadevce so pomojem težje od frčotov. Zanima me tudi kako približno zgledajo vožnje.
LP
TehDucky ::
Jaz sem pri 20ih prvič se usedu na 125ccm krosko pa sem po 5 minutnem inštruiranju kolega se že fural brez problema, sicer po ravni makadamski cesti pa mal naokol. Pač sklopka notr (leva ročka), mejčkn gasa pa iz lera štart (to je med prvo in drugo prestavo-samo mejčkn gor dvigneš iz prve), potem pa v prvo rukneš pa gas pa sklopko spuščat in to je to. Zadeva se gre za 125ccm krosko sicer :p
Zadeva mi je bila kar težka, pač imam 185cm pa okoli 85kg pa če se ti preveč nagne, ko nisi na njej, hitro pade, ampak itak je zadeva vzdržljiva =)
Glede vožnje pa ti ne znam pomagat, nisem delal =)
Zadeva mi je bila kar težka, pač imam 185cm pa okoli 85kg pa če se ti preveč nagne, ko nisi na njej, hitro pade, ampak itak je zadeva vzdržljiva =)
Glede vožnje pa ti ne znam pomagat, nisem delal =)
T0RN4D0 ::
Prestavljat se boš tako mogu enkrat naučit, glede na to da si v evropi kjer je bolj malo avtomatikov. Ni noben bavbav. Je pa vsekakor dobro probat prej na kakšnem APNju, ker kakšna 125 te zna že sezut če nimaš občutka za sklopko. :D Izpit se sicer itak dela na precej pohlevnih motorjih. Če se bojiš da si prešvoh potem še počakaj. Ampak za normalno vožnjo 125 maš 50kg dovolj, edino če ga boš prebrnil zna bit zoprno, pa kakšnega čoperja na zadnje tace spravit...
Mimogrede, je kdo na tekočem z zakonodajo A kategorij? Sam imam že nekih 7-8 let A1, ker so ravno kakšen mesec preden bi dobil odprto kategorijo samo z obnovitvijo vozniške zadevo zakomplicirali tako, da bi moral še 2x opravljat izpit. Pa mislim da so potem še nekaj spreminjali... Imam občutek, da bi moral za odprto kategorijo sedaj še enkrat opravljat izpit? :)
Mimogrede, je kdo na tekočem z zakonodajo A kategorij? Sam imam že nekih 7-8 let A1, ker so ravno kakšen mesec preden bi dobil odprto kategorijo samo z obnovitvijo vozniške zadevo zakomplicirali tako, da bi moral še 2x opravljat izpit. Pa mislim da so potem še nekaj spreminjali... Imam občutek, da bi moral za odprto kategorijo sedaj še enkrat opravljat izpit? :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
ciklon ::
se pravi sam tisto ročko gor rukneš al jo pa pač spustiš...:D jih bom probu doma prepričat če mi kakšnega apnja kupjo za vadit
amigo_no1 ::
Saj obstajajo tudi 125ccm (in več) skuterji...
T0RN4D0
Če imaš A1 in si star +24 let, potem moraš še 1x delati izpit za polni A (ali če ga greš prvič delati pri 24-ih).Za točen info se pozanimaj pri lokalni AŠ, ker tole so lepo zakomplicirali .
http://vozniski-izpit.com/kako-do-izpit...
http://www.avtosolapetrisic.si/vozniske...
http://www.motosvet.com/24-let-za-izpit...
S 1. oktobrom (2009) boste morali biti za opravljanje izpita A kategorije (neomejeno) stari 24 let!
Recimo v Nemčiji dobiš ob opravljeni B kategoriji še A do 125 ccm.
T0RN4D0
Če imaš A1 in si star +24 let, potem moraš še 1x delati izpit za polni A (ali če ga greš prvič delati pri 24-ih).Za točen info se pozanimaj pri lokalni AŠ, ker tole so lepo zakomplicirali .
http://vozniski-izpit.com/kako-do-izpit...
http://www.avtosolapetrisic.si/vozniske...
http://www.motosvet.com/24-let-za-izpit...
S 1. oktobrom (2009) boste morali biti za opravljanje izpita A kategorije (neomejeno) stari 24 let!
Recimo v Nemčiji dobiš ob opravljeni B kategoriji še A do 125 ccm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
mailer ::
Do opravljanja izpita ploh nisem še vozil kakršnegakoli skuterja, avtomatika, štirke, še sedel nisem gor niti se peljal kot sopotnik. Ko sem delal izpit za motor sem najprej 2 ure vozil 125ccm, vse ostalo na 500. Problem je kratke noge in pa teža, cca 180kg. Do 125ccm so lažji tam okol 120kg. Za prvi motor pa bi si mogel izbrat motor z manj konji (do 70 ali manj), odpušča manjše napake, z močnejšim pa vsako napako plačaš. Vse drugo je blo še kr ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
amigo_no1 ::
Pri AŠ v mojem kraju imajo za polno A Kawasakije 500 ccm (er5), dosežeš do tal tudi če si samo 160 cm.
mailer
Konji sploh niso pomembni, ubit' se da tudi z apn6.
Kakšen lahek 2T krosar s 70 KM je raketa, kar za neko potovalno kravo z +200 kg mase ne moreš trditi.
Npr z Yamaho virago xv (choper) se je neprimerno lažje voziti kot z Aprilio RS ali Cagivo mito (vsi 125 ccm).
mailer
Konji sploh niso pomembni, ubit' se da tudi z apn6.
Kakšen lahek 2T krosar s 70 KM je raketa, kar za neko potovalno kravo z +200 kg mase ne moreš trditi.
Npr z Yamaho virago xv (choper) se je neprimerno lažje voziti kot z Aprilio RS ali Cagivo mito (vsi 125 ccm).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
mailer ::
Ja dosežeš do tal na ravnini. Poskusi speljat v hrib ali obrniti na klancu. Če je malo peska se boš prevrnil kot kegelj,če si nižje rasti pa sploh. Bi pa lahko te stare ER5 "traktorje" zamenjali z drugimi.
mailer ::
Kakšen lahek 2T krosar s 70 KM je raketa, kar za neko potovalno kravo z +200 kg mase ne moreš trditi.Tudi z Goldwingom se da polagat.
Konji sploh niso pomembni, ubit' se da tudi z apn6.Je pa razlika če imaš rdeče polje na 8000obratov ali na 14000. Ko sem prvič obrnil ročico za 2mm pr mojem motorju so šli obrati do 6000. In več kot je moči, tud motor bolj cukne. Razlika je v kultiviranosti agregata. Eden ne znori, drugemu se zmeša pri 10000obratih. Tukaj se pa dogajajo napake. Na srečo tega pri nizkih kubaturah ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
T0RN4D0 ::
Sem nekaj gledal ja, očitno lahko zdaj grem še enkrat delat izpit. Bo počakalo. Najbolj smešno je to, da bi si takrat lahko odprl A2 zastonj, in potem šel delat A, tako sem bil pa par let na A1 razen če bi imel željo 3x delat isti izpit lol.
Kar se tiče neumnosti, se jih da delat s 125 ravno tako kot s čim močnejšim, samo da so končne hitrosti in pospeški malo drugačni (ko primerjamo motorje iste kategorije) in se je težko nazaj držat ko vidiš da imaš šele v tretji pa si čez vse omejitve po 3 sekundah. Je pa lahko tudi z 125cc chopperjem hitro kakšna veselica, ker ima za prehitevanje bolj malo moči, gre pa ravno dosti da pri 16tih probaš vse avtomobile prehitet. Pri močnejših zadevah pač ugotoviš da rabiš za prehitevanje kakšni dve sekundi in je vsaka ravninica dovolj dobra- dokler iza ovinka ne prileti kdo s podobno idejo. Za kakšne akrobacije in obračanje na hribu motorji niso primerni, sploh za podranjene začetnike. Pa po kakšnih ledenih površinah tudi odsvetujem ustavljanje. :D
Motor s katerim sem se vozil je mel okoli 150kg (Daelim VT 125), v avtošoli je bilo nekaj bolj okretnega.
Kar se tiče neumnosti, se jih da delat s 125 ravno tako kot s čim močnejšim, samo da so končne hitrosti in pospeški malo drugačni (ko primerjamo motorje iste kategorije) in se je težko nazaj držat ko vidiš da imaš šele v tretji pa si čez vse omejitve po 3 sekundah. Je pa lahko tudi z 125cc chopperjem hitro kakšna veselica, ker ima za prehitevanje bolj malo moči, gre pa ravno dosti da pri 16tih probaš vse avtomobile prehitet. Pri močnejših zadevah pač ugotoviš da rabiš za prehitevanje kakšni dve sekundi in je vsaka ravninica dovolj dobra- dokler iza ovinka ne prileti kdo s podobno idejo. Za kakšne akrobacije in obračanje na hribu motorji niso primerni, sploh za podranjene začetnike. Pa po kakšnih ledenih površinah tudi odsvetujem ustavljanje. :D
Motor s katerim sem se vozil je mel okoli 150kg (Daelim VT 125), v avtošoli je bilo nekaj bolj okretnega.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T0RN4D0 ()
ciklon ::
no da nebom glih nove teme odpiral
pač frend ima skuterja pa sma prišla na idejo da bi imela tam ku je prostor za čelado 2 zvočnika in avtoradio. Zanima me če bi rabila tudi ojačevalec? Kako bi vse skupaj vezala na akumulator. Pa če bi lahko kdo kkšne linke prlepu od izdelkov.
pač frend ima skuterja pa sma prišla na idejo da bi imela tam ku je prostor za čelado 2 zvočnika in avtoradio. Zanima me če bi rabila tudi ojačevalec? Kako bi vse skupaj vezala na akumulator. Pa če bi lahko kdo kkšne linke prlepu od izdelkov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17482 (9041) | Twixz |
» | Izpit kategorije AOddelek: Loža | 13853 (5969) | bajsibajsi |
» | Izpit za motorOddelek: Loža | 16349 (7278) | St235 |
» | A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9663 (7203) | guest #44 |
» | Za avtomatika rabimo izpit? (moped mislim)Oddelek: Loža | 8536 (7821) | TekO |