» »

clio dci 1.5 nujno!!

clio dci 1.5 nujno!!

pihec ::

zdravo!!


imam enak problem kot ta gospod na posnetku, zanima me v čem bi lahko bila težava?

hvala pa odgovore že naprej.

black ice ::

Preveri akumulator, ponavadi ta odpove v nižjih temperaturah, še posebej če je že star(ejši).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

pihec ::

če jaz avto prižgem recimo čez noč mi bo vžgal (preden je biv -0c zdaj še nisem probal) če pa se jaz peljem prb. 10km pa ugasnem se mi začnejo pojavljat težave mogoče bo 1x vžgal lepo naslednjič se bo začela pojavljat ta težava.

black ice ::

Kaj pa če se pelješ na daljšo razdaljo, ugasneš avto in ponovno štartaš?

pihec ::

šel se 60 km (lj-nm) samo je avto stav prb.4 ure in je vžgal normalno.

trololo2 ::

Kot so napisali najprej preveri akumulator, če ne zdrži več zaporednih vžigov v kratkem časovnem obdobju je to to.

#000000 ::

Ne bi te rad strašil, ampak tako se začnejo težave ki so povezane s šobami in delphi pumpo, in ravno 1.5 dci mašine so najbolj na udaru. Če ni akumulator poglej še agr ventil če ni zabit, potem pelji na računalnik in tam bodo kaj več povedali, cena testiranja je nekje 20-40 evrov, dočim popravilo razen da ti kak kolega-znanec to porihta, če bi ti delali na servisu bi te opalili nekje 2500-3000 evrov, morš vedet da je samo ena šoba okrog 400 evrov a maš jih 4.

Baje naj bi bilo krivo to da delphi pumpa ustvarja neke zelo fine opilke ki sčasoma zabijejo šobe + pumpa se znuca da da jo treba obnovit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

SplitCookie ::

Menjaj akumulator, preveri da ti ga kaj ne prazne in to je to.

Vse ostalo je samo uničevanje avtomobila.
Šobe niso, pumpa tudi ne, ker ti mašina sploh ne zavergla.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

pihec ::

kaj pa bi mi lahko akumulator praznilo?

mihec87 ::

Prazilo nič..enostavno je lahko iztrošen..

Bahti ::

#000000 ne nabiji v prazen!
Prazen akumulator ali oksidirani vodniki v omarici spredaj levo(v smeri vožnje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bahti ()

#000000 ::

Ja se oproščam sem spregledal da sploh ne obrne (nisem prec gledal videa) jest sem razumel da težko vžiga, kar je znak za šobe.

balocom ::

Multi/Voltmeter v roke in preveri napetost na akumulatorju med delovanjem. Če je manj kot 13.6V je alternator zrel za obnovo.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

GrizZzLy91 ::

Tudi js sm imel zelo problem s tem in mi je avto prav tako ko sem ga začel vžigat prvo kot prvo tak dolgo gorela luč za segrevanje svečk, potem je tudi tako zjamrano zaganjal in ni in ni kresnil. Js sm ga pelo sosedu, ker je mehankar in ima računalnik za cliote in sma ugotovila, da so bile krive grelne svečke, ker tokokrog ni stekel tako kot bi moral in tudi grelnih svečk ni grelo dovolj takoj, ko je bila temperatura malo pod 0 stopinj zunaj...tako da preden sem to popravil sem avto vžigal tudi po 10 minut oziroma tako dolgo, da je akumulator spustil dušo.

Lahko da sploh nimajo veze grelne svečke ampak če poznaš kakega mehanika znanca in ima mogoče računalnik, ti naj pogleda tudi za grelne svečke, mogoče bi pa bile tudi te možne :).

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
4710945 (9728) -valvoline-
»

Golf 5 2.0 SDI težko vžiga

Oddelek: Na cesti
237795 (6673) Stipex
»

I: Opel meriva 1.7cdti pomoč

Oddelek: Na cesti
125744 (5173) Pro_moted
»

Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8315825 (12255) Malajlo
»

Vžiganje bencinarja pri -10°C (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
628040 (6280) Invictus

Več podobnih tem