» »

Vračilo blaga kot NE fizična oseba

Vračilo blaga kot NE fizična oseba

pbrgle1 ::

Pravkar sem dobil računalnik iz Funtech-a in imam probleme z RAMom
Polek drugih komponent sem si naročil RAM Crucial Ballistix Sport DDR3 16GB za ceno 112,48€. In ne samo da se je cena omenjenih ramov že naslednji dan po oddaji naročila znižala na 101,65€, ne, oni so me klicali in rekli da tega rama trenutno ne morejo dobavit in so mi za hitrejši potek naročila predlagali ''bojši'' in ''kao'' dražji ram Kingston KVR16N11K2/16 in so ''prijazno'' rekli da mi ga dajo za isto ceno kot prej omenjen ram (112,48€).

Ko sem dobil komponente domov sem hitro opazil, da že na videz zgleda slabši kot tisti ki sem ga sprva želel, potem pa sem pobrskal po internetu in videl da se ta Kingston drugje prodaja za 80-90€! Seveda so iz previdnosti na funtechu takoj dodali ali pa samo posodobili ta ram v njihovo ponudbo za 114,61€, kar pa je tako ali tako nesmiselna cena glede na 4gb enakega rama, ki stane 19,03€!

Vse bi bilo vredum, če stvari ne bi kupil kot s.p. (samostojni podjetnik), saj bi ga lahko vrnil v roku 30 dni, kot je normalno za fizične osebe.

---------------------------------------------------------
Fizične osebe (potrošniki) lahko v 15 dneh od nakupa pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, odstopijo od pogodbe in izdelke vrnejo na sedež upravitelja F.U.N.T.E.C.H d.o.o.. Prodajalca o tej želji pravilno pisno obvestijo najkasneje v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti na naslov prodajalca. Podjetje F.U.N.T.E.C.H d.o.o. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni.

Priložena mora biti kopija računa.


Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjih odstavkov ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.
---------------------------------------------------------


Zdaj pa me zanima, če ima kdo izkušnje, kaj sploh lahko naredim v tem primeru? Najraje bi RAM vrnil in dobil nazaj denar in drugje kupil magari enaki vendar cenejši ram.
  • spremenil: pbrgle1 ()

bluefish ::

Ne vem, kako je to urejeno zakonsko, vendar po drugi strani trgovina lepo navaja, da se zahtevke ureja individualno. Tako jim najprej pošlji mail, nato pa dalje.

BlaY0 ::

Zakonsko je to urejeno tako, da fizične osebe ščiti tudi ZVPot ter ZVPNPP, pravne osebe pa samo OZ. Po domače rečeno, greš na sodišče in probaš dokazati, da so te nategnili. Razen če artikel ne bi imel lastnosti za katere je bilo oglaševano da jih ima, v tem primeru uveljavljaš stvarno napako po OZ, in če prodajalec ni zagaman, ti ne bo treba na sodišče.

Okapi ::

Kot pravna oseba se lahko pred nakupom zmeniš, da ga boš v primeru, da ti izdelek ne odgovarja, vrnil. Pameten trgovec bo pristal na to. Moraš pa se to prej zmenit.

O.

NeMeTko ::

Vsekakor najprej pokličeš in vidiš, kaj se da urediti sporazumno. Če se z 'referentom', ki se ti oglasi na telefon, ne moreš nič zmeniti (lahko da revež nima pristojnosti, ali celo navodila, da ne sme nič odobravati), zahtevaš šefa oz. direktorja in se poskusiš z njim lepo zmeniti.

Če tudi to ne vodi nikamor, se šele poslužiš ostalih možnosti.

Ne zdi se mi prav, da se kar takoj neko firmo črni, če niti poskusa ni bilo, da bi zadevo sporazumno uredil. Res da ni lepo, da te pri nakupu po domače rečeno naplahtajo, vendar je to lahko tudi posledica nekompetence prodajalca. Prava podoba firme se pokaže potem, ko vidiš, če se z njimi da zadevo urediti na kulturen način, ali jim je malo mar za stranke in ugled.

Vsekakor poročaj, kako so bili odzivni na reklamacijo.

(Ne glede na vse, bi takoj poslal pisno reklamacijo in jim razložil, da blago/svetovanje ni bilo ustrezno in da pričakuješ napotke za odpravo nastalega problema - istočasno pa pokličeš in jim poveš da reklamiraš nakup)

pbrgle1 ::

Sem jim pisal in so takoj ponudili zamenjavo :) Bo sicer malo trajalo, da dobijo Crucialovega na zalogo vendar se komot da počakat.

Ni bil moj namen 'črniti' firme, čeprav se je mogoče tako slišalo. Vseeno si pa človek ustvari nekak vtis, če se nekaj takega zgodi že pri prvem nakupu. Zaenkrat sem pa zadovoljen z takojšnjim odzivom na moj mail in upam da bo dalje šlo brez zapletov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9237923 (2892) tomaz-

Funtech?? ne hvala!!!!nikol več (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6313044 (11474) bluefish
»

trgovine s računalniškimi komponentami

Oddelek: Kaj kupiti
161630 (1331) gruntfürmich
»

xfx 8800gts in slotech (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
867294 (4115) cole-22
»

Iriver clix

Oddelek: Kaj kupiti
91194 (1086) igor0203

Več podobnih tem