Forum » Na cesti » cestne grbine
cestne grbine
SplitCookie ::
Omejevati kdo in na kakšen način kaj vozi, magari 200m do trgovine, je neumno, če ne že patološko
black ice ::
IceIceBaby je izjavil:
Načeloma ni slaba ideja. Sicer sem petrolhead, ampak mi vseeno ni jasno, zakaj se lahko pri nas prodajajo avtomobili, ki grejo več kot 130.
Si že slišal za kazni za prekoračitev dovoljene hitrosti? Evo.
IceIceBaby ::
Zato ker imajo sosedje par odsekov z neomejenimi hitrostmi ?
In tudi zakaj smo se ustalili samo na 130, če ves promet danes poteka pri 150-160km/h
To, da imajo "sosedje" avtobahn nima veze. Priporočena hitrost na autobahnu je tako ali tako 130. Sicer pa lahko omejitev rešimo dinamično, z GPS modulom, tako, kot ima to že prej omenjeni Nissan GTR.
Dejanska omejitev pa tudi nima veze. Omejitev avtomobilov je pač trenutno najvišja dovoljena hitrost v državi. Sicer se pa tudi meni zdi 130 premalo za sodobne avtomobile in avtoceste, ampak kot sem napisal, dejanska številka za debato o konceptu ni pommebna.
Si že slišal za kazni za prekoračitev dovoljene hitrosti? Evo.
Your point? Dejanska omejitev hitrosti je še vedno bolj učinkovita kot kazni in tistih nekaj radarjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IceIceBaby ()
SplitCookie ::
Štos je samo v tem: Če postavljaš glupe omejitve te bodo vsi začeli ignorirati ker bodo pogruntali - da si glup
PacificBlue ::
SplitCookie je izjavil:
Omejevati kdo in na kakšen način kaj vozi, magari 200m do trgovine, je neumno, če ne že patološko
Je v korist druzbi. Je v korist morebitnim bodocim cestnim zrtvam..in je v korist tistim, ki imajo predebele riti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
black ice ::
IceIceBaby: Se strinjam, da je dejanska omejitev hitrosti bolj učinkovita. Vendar bi s tem ubili kokoš, ki nese zlata jajca.
IceIceBaby ::
To je res. Ampak iščem še kak drug razlog, razen kasiranja kazni. Fizična omejitev hitrosti je neprimerno bolj učinkovit ukrep kot neko pametovanje okoli omejitev, kazni, postavljanja radarjev itd.
Torej, politične volje za dejansko rešitev problema ni?
Torej, politične volje za dejansko rešitev problema ni?
WarpedGone ::
Predvsem tak ukrep ni brezplačen - zahteva energijo državne oblasti (i.e. njen čas), zahteva proračunski denar (vzpostavitev kontrolnih mehanizmov) in izvajanje. Kdo bo to plačal? In si res siguren da nebi z enako količino denarja kje drugje naredu več za varnost?
Like, popravil kakšno cesto, zgradil kakšen pločnik al pa ločeno kolesarsko cesto?
Najlažje je ključe iskat pod svetilko.
Like, popravil kakšno cesto, zgradil kakšen pločnik al pa ločeno kolesarsko cesto?
Najlažje je ključe iskat pod svetilko.
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
Predvsem tak ukrep ni brezplačen - zahteva energijo državne oblasti (i.e. njen čas), zahteva proračunski denar (vzpostavitev kontrolnih mehanizmov) in izvajanje. Kdo bo to plačal? In si res siguren da nebi z enako količino denarja kje drugje naredu več za varnost?
Tudi trenutni ukrepi niso poceni, še manj pa so učinkoviti.
WarpedGone ::
Pa smo pri jedru problema - a delamo neki samo da se dela in porablja denar al se študira, kako čimbolje in čimzanesljiveje rešit problem?
Iščemo kompromise, kjer niso zadovoljni ne pešci ne vozniki al simbiozo kjer profitirajo oboji?
Iščemo kompromise, kjer niso zadovoljni ne pešci ne vozniki al simbiozo kjer profitirajo oboji?
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
Saj dinamično uravnavanje max. hitrosti avtomobila bi bilo precej učinkovito. Tehničnih ovir ni. V pešconah bodo pač avti omejeni na 10 ali 20kmh, v mestih 50, na AC pa 130
Voluharr ::
IceIceBaby je izjavil:
Saj dinamično uravnavanje max. hitrosti avtomobila bi bilo precej učinkovito. Tehničnih ovir ni. V pešconah bodo pač avti omejeni na 10 ali 20kmh, v mestih 50, na AC pa 130
Seveda in če si bo nekdo omislil GPS jammer boš naredil kaj?
Lepo te prosim strezni se.
Backup, VPS, kolokacija: https://reavisys.si
IceIceBaby ::
Hack je dokaj enostaven, ampak ne z GPS jammerjem. Se pa lahko delovanje sistema preverja na tehničnih pregledih.
Majhen procent ljudi bo seveda še vedno vozil s shekanimi avtomobili, ampak dejansko to ni velik problem.
Majhen procent ljudi bo seveda še vedno vozil s shekanimi avtomobili, ampak dejansko to ni velik problem.
šernk ::
WarpedGone je izjavil:
Pa smo pri jedru problema - a delamo neki samo da se dela in porablja denar al se študira, kako čimbolje in čimzanesljiveje rešit problem?
Iščemo kompromise, kjer niso zadovoljni ne pešci ne vozniki al simbiozo kjer profitirajo oboji?
pri nas se dela zato, da se porablja denar. Če pač cestarjem ostaja asvalt in čas se odločijo nekam uturit ležečega policaja, ko jim ostaja pa še barva ga pa še pobarvajo, da je viden. (namesto da bi obojno porabili, raje za obnovitev kakšne ceste). Pretiravam, ampak ni daleč od resnice. Več ljudi že razbilo karterje na teh ležečih policajih, ki so nastali iz danes na jutri, v temi pa nepobarvanega praktično ne vidiš, če nisi 100% skoncentriran na cesto pred teboj in ne na človeka, ki hodi ob cesti, ali pa avto, ki pelje nasproti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
SplitCookie> Natanko tako. Zakaj ni omejitev 200+ ali še kaj višjega.
Ker se vas še pri bistveno nižjih hitrostih pobije precej več kot 100 na leto. Ko bo nič (0) mrtvih in nič (0) pohabljenih na leto pa zaradi mene lahko omejitve popolnoma odstranimo.
Ker se vas še pri bistveno nižjih hitrostih pobije precej več kot 100 na leto. Ko bo nič (0) mrtvih in nič (0) pohabljenih na leto pa zaradi mene lahko omejitve popolnoma odstranimo.
IceIceBaby ::
Ker se vas še pri bistveno nižjih hitrostih pobije precej več kot 100 na leto.
Pa ne na avtocestah.
jype ::
IceIceBaby> Pa ne na avtocestah.
Takoj podpišem, da ceste, rezervirane za motorna vozila postanejo rezervati za motorna vozila.
Praktično ne bo več težav v prometu, nikjer.
Takoj podpišem, da ceste, rezervirane za motorna vozila postanejo rezervati za motorna vozila.
Praktično ne bo več težav v prometu, nikjer.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Urc ()
WarpedGone ::
Ne le 'rezervirane za motorna vozila' ampak tudi vse regionalke in mestne ceste, kjer je splošna omejitev 50.
Stvari, ki so omejene nižje se pa še enkrat pogleda z mal višje višine in odloči kaj točno se povsem zapre za motorni promet in kaj se zapre za dvonožo perjad in dobi nazaj omejitev 50 ali pa še kaj več.
Hkrati se prepove delat pločnike, ki so praktično del ceste in se namesto tega začne dela vzporedno 'peš/kolesarsko stezo', ki je od prometnice ločena vsaj z živo mejo, če ne tudi z jarkom in/ali zidom. Iz križišč se zmeče ven semaforje in vzpostavi enopasovne rondoje, na dvopasovnicah se desni pas rezervira smer desno (nujna smer - fizično speljan pas).
Izdela se nadvoze/podvoze za križanje s peš/kolesarskimi stezami.
In hkrati se prepove gradnjo vrtcev, šol, trgovin in podobnih zadev direkt ob obstoječih prometnicah z gostejšim prometom. Ozke dvopasovnice se prekvalificira v sistem krožnih enopasovnic, ki sledijo skupemu pristopu, da se ni problem znajt.
In še mnogo je takšnih racionalizacij, ki imajo varost v svojem temelju in ta ne temelji na predvidevanju, da bodo vsi posamezniki uspeli naredit čisto vse prav.
Stvari, ki so omejene nižje se pa še enkrat pogleda z mal višje višine in odloči kaj točno se povsem zapre za motorni promet in kaj se zapre za dvonožo perjad in dobi nazaj omejitev 50 ali pa še kaj več.
Hkrati se prepove delat pločnike, ki so praktično del ceste in se namesto tega začne dela vzporedno 'peš/kolesarsko stezo', ki je od prometnice ločena vsaj z živo mejo, če ne tudi z jarkom in/ali zidom. Iz križišč se zmeče ven semaforje in vzpostavi enopasovne rondoje, na dvopasovnicah se desni pas rezervira smer desno (nujna smer - fizično speljan pas).
Izdela se nadvoze/podvoze za križanje s peš/kolesarskimi stezami.
In hkrati se prepove gradnjo vrtcev, šol, trgovin in podobnih zadev direkt ob obstoječih prometnicah z gostejšim prometom. Ozke dvopasovnice se prekvalificira v sistem krožnih enopasovnic, ki sledijo skupemu pristopu, da se ni problem znajt.
In še mnogo je takšnih racionalizacij, ki imajo varost v svojem temelju in ta ne temelji na predvidevanju, da bodo vsi posamezniki uspeli naredit čisto vse prav.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Ne le 'rezervirane za motorna vozila' ampak tudi vse regionalke in mestne ceste, kjer je splošna omejitev 50.
Ne. Le tiste, rezervirane za motorna vozila. Vse ostalo naj bo kar lepo brez motornih vozil.
Ne. Le tiste, rezervirane za motorna vozila. Vse ostalo naj bo kar lepo brez motornih vozil.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
WarpedGone ::
Rešilec do kliničnega bo pripeljal pa kako?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: msjr ()
IceIceBaby ::
Huh? Avtomobilske nesreče so očitno edin možen scenarij, da nekdo rabi hiter prevoz do bolnice.
W1, to kar pišeš je ZELO velik in predrag poseg v trenutno infrastrukturo. Na kritičnih delih je treba ustrezno omejiti hitrost, pa lahko na isti cesti/pločniku vozijo avtomobili in hodijo pešči.
W1, to kar pišeš je ZELO velik in predrag poseg v trenutno infrastrukturo. Na kritičnih delih je treba ustrezno omejiti hitrost, pa lahko na isti cesti/pločniku vozijo avtomobili in hodijo pešči.
jype ::
IceIceBaby> Huh? Avtomobilske nesreče so očitno edin možen scenarij, da nekdo rabi hiter prevoz do bolnice.
Ja.
Kako pa zdaj reševalci hitro pridejo do ponesrečenih tam, kjer ni avtocest?
OMG, dajmo asfaltirat celo državo.
Vaše ekstrapolacije so komične, ker so tako absurdne.
Ja.
Kako pa zdaj reševalci hitro pridejo do ponesrečenih tam, kjer ni avtocest?
OMG, dajmo asfaltirat celo državo.
Vaše ekstrapolacije so komične, ker so tako absurdne.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
M-XXXX ::
Kako pa zdaj reševalci hitro pridejo do ponesrečenih tam, kjer ni avtocest?
Tam kjer ni cest NE PRIDEJO hitro, da ne govorim cena stroškov, ki je ulalalalla....
jype ::
M-XXXX> Tam kjer ni cest NE PRIDEJO hitro, da ne govorim cena stroškov, ki je ulalalalla....
Igor Sikorsky @ Wikipedia
Igor Sikorsky @ Wikipedia
M-XXXX ::
M-XXXX> Tam kjer ni cest NE PRIDEJO hitro, da ne govorim cena stroškov, ki je ulalalalla....
Igor Sikorsky @ Wikipedia
Glej drugi del odgovora.
SplitCookie ::
Ravno toliko naredijo škode ti ležeči policaji, kakor koristi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
SplitCookie ::
PacificBlue je izjavil:
SplitCookie je izjavil:
Omejevati kdo in na kakšen način kaj vozi, magari 200m do trgovine, je neumno, če ne že patološko
Je v korist druzbi. Je v korist morebitnim bodocim cestnim zrtvam..in je v korist tistim, ki imajo predebele riti.
A mi lahko napišeš natanko kako to koristi ?
Folk bo še vedno moral priti na šiht.
Ker se vas še pri bistveno nižjih hitrostih pobije precej več kot 100 na leto. Ko bo nič (0) mrtvih in nič (0) pohabljenih na leto pa zaradi mene lahko omejitve popolnoma odstranimo.
Aha.
Kolesarji umirajo še pri nižjih hitrostih
LeQuack ::
Ne vem zakaj taka delitev v skupine, večina kolesarjev je udi voznikov. Vsekakor bo velik zagrizenih avtomobilistov začelo peti drugo pesem s tem, kot sem že prej omenil, da se bodo energenti dražili, druga stvar pa je, da bodo zaradi varčevanja slej ko prej ukinili dodatke neto plačam, kot sta malica in prevoz na delo, ki sta sedaj neobdavčena. Če smo v čem dobri, je to utajevanje davkov, še posebno pri potnih stroških ljudje postanejo izjemno kreativni, skoraj bolj kot pri samem poklicu, ki ga opravljajo. Na dolgi rok pa je to slabo za vse, ker prinese višje davke pri dohodninah ali pa DDV ostalih dajatvah, ki so bolj splošne.
Quack !
SplitCookie ::
Bolj ko se bodo energenti dražili, samo manj bo folk bremzal in nesreče bodo po določenem času ratale izjemno pogoste
Se bo pa folk tudi manj vozil
Samo to ni ravno dobra stvar
Se bo pa folk tudi manj vozil
Samo to ni ravno dobra stvar
jype ::
SplitCookie> Kolesarji umirajo še pri nižjih hitrostih
Tudi pešci. Sploh se ti ni treba premikat, da te idiot v avtomobilu pregazi.
Tudi pešci. Sploh se ti ni treba premikat, da te idiot v avtomobilu pregazi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
WarpedGone ::
W1, to kar pišeš je ZELO velik in predrag poseg v trenutno infrastrukturo.
Govorim o pristopu k novogradnjam.
Koliko let je star CityPark v BTC? Praktično na novo postavljen in poln grbin takšne sorte da tudi s traktrojem skoraj nasedeš.
Govorim o novih šolah tik ob regionalkah - OŠ Franca Kranjca tik pred jugom Celja. In takšnih primerov je še nebroj.
Splača se problemu pogledat iskreno v oči - če želiš imet obisk, morajo ljudje nekak pridet do tebe. Ne pa da jih na eni strani vabiš, hkrati jim pa sesuvaš avtomobile, ker so si drznili celo pripeljat. Al morda pričakuješ da bom 20kg vrečke nosil peš 200m do prve avtobusne postaje? AL bi raje vidu, da v trgovini ničesar ne kupim?
Kar se bremzanja tiče ... trgovine obdane z obrambnimi nasipi očitno ne marajo mojega denarja. Zakaj bi torej silil tja?
Zbogom in hvala za vse ribe
SplitCookie ::
No, v BTC-ju je bil problem driftanja mladine. Potem so pa nasrali toliko ležečih policajev, med drugim tudi v krožišča WTF!! da te zanese ko se normalno pelješ in ga prevoziš, ker so pač tisti čas kolesa v luftu.
Limit-sky ::
SplitCookie> Kolesarji umirajo še pri nižjih hitrostih
Tudi pešci. Sploh se ti ni treba premikat, da te idiot v avtomobilu pregazi.
To me spominja na kakšne rampe. Lepo spuščena po pravilih in se en idiot na kolesu zabije direktno...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
SplitCookie ::
Pojdi na tehnični pregled za motorna kolesa/skuterje. Dosegaš enake hitrosti vendar s neustrezno opremo.
Če pričakuješ da te bodo opazili moraš biti tudi viden
Če pričakuješ da te bodo opazili moraš biti tudi viden
jype ::
SplitCookie> Pojdi na tehnični pregled za motorna kolesa/skuterje. Dosegaš enake hitrosti vendar s neustrezno opremo.
Hitrost ni pomembna. Pomembna je gibalna količina, ta pa je znatno nižja.
SplitCookie> Če pričakuješ da te bodo opazili moraš biti tudi viden
Lahko zgledam ko mažoretka, pa me čoravi vozniki ne bodo videli niti ko poskakujem direkt pred njimi.
Hitrost ni pomembna. Pomembna je gibalna količina, ta pa je znatno nižja.
SplitCookie> Če pričakuješ da te bodo opazili moraš biti tudi viden
Lahko zgledam ko mažoretka, pa me čoravi vozniki ne bodo videli niti ko poskakujem direkt pred njimi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
SplitCookie ::
2m 46
Se citiram:
Imaš 3 ali 4 tipe voznikov:
1. Čez grbino se peljejo z nespremenjeno hitrostjo
2. Sunkovito bremzajo in nato še sunkoviteje pospešujejo
3. Izognejo se grbinam s zavijanjem levo-desno
4. Gredo po drugi, še nevarnejši poti
Sploh mimo šole. *clap clap*
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna infrastruktura za pešce in kolesarjeOddelek: Na cesti | 5912 (4934) | EnStot |
» | Športni avto po slovenskih cestah? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17750 (11561) | dottor |
⊘ | Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36143 (29158) | BigWhale |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40297 (36356) | jype |