» »

Navijanje

Navijanje

Jacky ::

Imam AMD Thunderbird 850MHz
AMD Socket A cooler ball bearing
LuckyStar K7VAT+ ATA100 ali se to da kaj naviti ,ter ali lahko to naredim sam kot popoln laik?? Seveda pod vašimi inštrukcijami če bodo dovolj dobre (osnovnošolske:)))

OZZY ::

KOt prvo morš proc odklent s tem, da povežeš L1 mostičke na procu. S tem dobiš možnost spreminjanja multiplikatorja procesorja. Potem pa ti ostane samo še spreminjanje fsb-ja za dosego maksimalne meje tvojga proca. Sicer pa je tud napisan članek o tem, kako se odklene proc. POglej članke ali pa pod trike.

ADF ::

Nima smisla odklepat procesorja, dokler ne nabavis nove plate.


http://www.tomshardware.com/mainboard/0...

zizi ::

Nabav si novo plato pa tut kak cooler pol pa vpraš:O:O

msmiha ::

zelo dobra izbira bi bila MSI K7T Pro2 A za mal denarja
Edini način, da odkrijemo meje mogočega je, da jih prestopimo in se znajdemo v nemogočem.

jos69 ::

Mislim da MS k7tpro2a plata ni najboljša izbira za dvigovat FSB.Meni osebno je uspelo FSB dvigniti le do 105 MhZ

3LeR. ::

za fsb dvignt v višave je najbolj abit kt7a gre tud do 150mhz tud kej vec ce so ti bogovi naklonjeni

msmiha ::

Za FSB divgnt MSIjeve plate rulajo!!!!!!!!!
Edini način, da odkrijemo meje mogočega je, da jih prestopimo in se znajdemo v nemogočem.

ANLASER ::

jaz imam tb 1.0g plosco asus a7v 133a pa sem fsb dvignil ze 115 pa mi dela stabilno 1330 mhz samo temp. je malo visoka 65°c ze delam na vodnem hljenju.

:D:D:D

VASkO ::

anlaser, zakaj pa samo do 115? ce mas pa plato, ki podpira uradno 133mhz fsb? znizaj mnozilnik in fsb dvigni na 133, bos imel dodatno pohitritev sistema brez navitja procesorja.

Dviganje fsbja ni odvisno od proizvajalca plate, ampak od nabora, ki je na plati. Za AMDje obstajata dva, to je kt133, ki podpira 100mhz fsb, kar je vec, ni nujno da deluje, potem pa je se kt133A, ki pa se razlikuje od prejsnjega po podpori 133mhz fsb (in vec, nekako do 149mhz). Torej fora ni v plati ampak v naboru.