» »

C++ Builder in DirectX 8

C++ Builder in DirectX 8

l0wc4 ::

Kako pa deluje ta zadeva, je kdo že kaj delal s tem dvojim v povezavi?:8)

Senitel ::

Reku bi, da ne... Čeprav nisem sprobal...

Kalimero ::

Ta povezava je zelo dobra...

[Some1Else] ::

8-) ]FlasH[ že gre....



DX8 v Cppju se ne da na hit razložit, najboljš je da si nabaviš bukvo in skočišna delo:\. Kar se tiče osnov:



V dxu vedno rišeš v secondary buffer, sliko ki jo ne vidiš na ekranu, in ko si končal z risanjem opraviš flip.flipe je najbolje opravljati v proceduri ločeni od glavnega programa, v enginu, dočim pozicijo objektov in texture nalagaš in izračunavaš v gl. programu.... zaf****, dolgo boš nucu. je pa fajn!
--
Srđan Prodanović, www.some1else.org

Senitel ::

Em, a bi lahko malo manj pisano pisal?
Pa še to v DX 8 nimaš več "Flip"-a ampak maš "Present". Pa če si v DX 7.0 renderidal v okno tud nisi mel "Flip"-a (ker deluje samo v celoekranskem načinu) ampak "Blt" ali "BltFast"... Tko da smo mal pikolovski :D.

[Some1Else] ::

8-) ]FlasH[ se buni...



Ja no če ti ni všeč menjanje pisave ql, ampak, flip je že od dx1 ime metode za zamenjavo bufferjev, poleg tega so preimonvanja v dx8 prispela le zaradi kompatibilnosti z OpenGL-om. Poleg tega DelphiX (nepodprt od microsofta) še vedno uporablja flip. Kar se tiče Bltjanja, jih lahko uorabljaš tudi fullscreen a je za okenski način boljši TCanvas z DoubleBuffered lastnostjo postavljenjo na true (Borland Compiler), s tem Win avtomatično za izris forma uporablja secondary buffer, in še v WinAPI mode. Če smo že pikolovski. A bolje da ne pozabiva zakaj je sploh tale predal v forumu. Ne se kregat več. Za programiranje v DX je izredno poembno predznanje. Lamers out!!!



Sentinel, poglej to: b



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mac OS X - RTV slo posnetki se ne predvajajo

Oddelek: Pomoč in nasveti
276209 (4985) noraguta
»

Yamaha16/10/40...zakaj mi takoj požre ves buffer?

Oddelek: Strojna oprema
81352 (1161) [Some1Else]

Serious Sam (public test2) na Voodoo 3

Oddelek: Igre
6975 (803) Lith
»

EPOX BX-6 - VOODOO 4500 - come back

Oddelek: Strojna oprema
91446 (1292) Dalmatinc
»

Cracki.

Oddelek: Programska oprema
91692 (1420) [Some1Else]

Več podobnih tem