» »

Nateg

Nateg

Temo vidijo: vsi
»

tomazek9 ::

David2 je izjavil:

živjo..zanima me če se vam zdi to nateg...
pred dvema dnevoma sem dal oglas da prodajam 7850 za 160eur..
naslednji dan dobim meil od nekega tipa iz velike britanije da hoče kupit grafično in kok je zadnja cena..
mu odpišem da komot za 160eur..in mi odpiše naslednje da kao kupuje punci darilo in da naj pošljem v malezijo njegovi punci..
Sam nisem preveč prepričan da je temu za verjet, predusem me zanima če mi plača preko paypola in jst takoj keš dvignem a upa on pol nakazilo preklicat in pol mene bremenijo v minus?? Dobil sem pa naslednji meil..

Hello,

I so much appreciate your response to my earlier mail. and sorry for the late reply, i am from UK and i am highly interested in making a fast purchase on your item and am going to pay you 250euro for the item with the shipment cost via POST OFFICE, I will pay direct to your Bank Account, so get back to me with your bank details to make the payment, i'm buying this item for my cousin who was Graduating from Missionary School as Gift, which i have already promised to buy him the item do you still have the Original Box? i will like to see the attached picture of the item so that i can confirm the condition of the item if possible, get back to me with your bank details for instant payment...

And here is my cousin address below:

Name: Mikel Desmond
Address: B-12-12 vista millennium condo
City : Puchong
State : Selangor
Zip code : 47100
Phone: +60102335893
Awaiting for your mail along with the bank details for the payment.
Have a nice day.

Isti slučaj danes pri meni:
Prodajam bobne za 400€ on pa meni to:
Hello,

I so much appreciate your response to my earlier mail. and sorry for the late reply, i am from UK and i am highly interested in making a fast purchase on your item and am going to pay you 550euro for the item with the shipment cost via POST OFFICE, I will pay direct to your Bank Account, so get back to me with your bank details to make the payment, i'm buying this item for my cousin who was Graduating from Missionary School as Gift, which i have already promised to buy him the item do you still have the Original Box? i will like to see the attached picture of the item so that i can confirm the condition of the item if possible, get back to me with your bank details for instant payment...

Have a nice day.

Zheegec ::

Pa kako mu ne verjameš, če je pa sin misionar? Jao...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

hahah... pa da mam jutri mogoče še prazen račun :)

Invictus ::

tomazek9 je izjavil:

hahah... pa da mam jutri mogoče še prazen račun :)

Hmmm, nekateri pa res nimajo pojma kako delujejo banke ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

To samo tako za hec rečem.

David2 ::

sami nateguni pička jim materna..jst sem mu napisal nazaj da vem da je nategun pa ni blo več odgovora. pa še mal sem se zajebavou z njim in mi je poslal tud lažno potrdilo da je nakazal:)haha
Intel core i5 3450 3.1GHZ, Asrock B75 pro 3M, Thermaltake Contac 21,
AMD radeon HD 7850 OC, Corsair Vengeance 8GB 1600, SSD kingston V+200 120GB,
HDD Seagate Barracuda 2TB, Cooler Master Silent pro M2 620W, NZXT phantom 410

Zgodovina sprememb…

• spremenil: David2 ()

aambro ::

Danes enako pri meni:

Spoštovani!
Oseba thompson574 vam pošilja sporočilo k vasemu oglasu št.xxxxxx - naziv oglasa: xxxxxx

do you still have this item available for sale?how much is your last best price and what is the present condition of the item? get back to me soon

Thanks.

Ko sem odgovoril, da je na voljo, mi je poslal tole:

Hello,

I so much appreciate your response to my earlier mail. and sorry for the late reply, i am from UK and i am highly interested in making a fast purchase on your item and am going to pay you 300euro for the item with the shipment cost via POST OFFICE, I will pay direct to your Bank Account, so get back to me with your bank details to make the payment, i'm buying this item for my cousin who was Graduating from Missionary School as Gift, which i have already promised to buy him the item do you still have the Original Box? i will like to see the attached picture of the item so that i can confirm the condition of the item if possible, get back to me with your bank details for instant payment...

Have a nice day.

Hvala bogu sem ga pogooglal in izvedel, da gre za scam. Če še enkrat pogledam zadevo, se mi zdi očitno, v želji prodati stvar pa si slep za precej očitnih znakov nategunstva.
»

Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nategnt nateguna (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6917768 (3922) Machete
»

nigerijci še vedno harajo po bolhi

Oddelek: Loža
247203 (6128) sarma832
»

Pošiljanje paketa v Nigerijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
8923682 (13567) St235
»

Cudni kupci iz turcije na bolha.com

Oddelek: Kaj kupiti
375940 (4373) St235
»

SE k850i

Oddelek: Mobilne tehnologije
51737 (1672) veliki_bos

Več podobnih tem